Covid fakta


18.03.2021 - 19:51
(Kozoroh) Bosch
Covid fakta
Zde si dovolím odložit nějaké poznámky a věci které jsou pro mně něčím zajímavé což nevylučuje doskusi. Naopak věcné a racionální názory jsou vítány.
Ale né řeči typu covid je nástroj chaosu nebo očkováním vás Gates očipuje a podobné sračky které laskavě ventulujte jinde nejlépe vedle u albexe to nechte. :4:
Zde pls pouze normální věci.

Příspěvky v diskuzi

Stránkování od začátku: / 26 

Řazení:
16.11.2021 - 20:53 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » MAGDA
Ach jo. Mne by tohle nikdy nenapadlo udělat, já jsem prostě saturňacký typ.

No a tak jestli tohle mají být ti čestní, pravdomluvní, svatí, kteří bojují za naši svobodu, tak nevím, nevím... :63:
17.11.2021 - 09:22 | Filtr
(Blíženci) fanik » Znovuzrozená
Rozbroje s nepřizpůsobivými lidmi tu byli vždy, jen frustrace a agresivita, žádný vstřícný krok.
Ještě se chudáci domnívají, že s nimi bude někdo diskutovat.
Nikam je nepustit a lockdown, nebo povinné očkování :5:
17.11.2021 - 09:49 | Filtr
(Kozoroh) Bosch
Rázný doktor. Tak na ně. :15: :1:
"Celý život do sebe sypete sr*čky plné chemie, éček, antibiotik. Jste tlustí jak jateční prasata. Kouříte, chlastáte, jezdíte bezohledně v autě, necháte si napíchat injekce na záda, ani se neptáte, co v tom je. Žerete pastu pro koně, co by odčervila celý stádo. Souložíte s pochybnýma prostitutkama, připalujete si kůži v solárku, nedodržujete léčebný režim...na všechny virózy chcete haldu antibiotik, na blbej opar nejlíp antivirotika celkově... To je jako všechno zdravý?" ptá se lékař.

Zdroj: https://eurozpravy.cz/domaci/…
17.11.2021 - 10:07 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Bosch
Jasně, nenutíš, stejně jako nás nenutí vláda, je to přece dobrovolné. Co jiného je tahle diskuze než propagace očkování? Do prdele bych s chutí šla, kdybych tam měla od té vaší propagandy pokoj, ale obávám se, že i tam mě dostihne.

"Že vakcíny proti mutacím, delta konkrétně, nebyly účinné není nikým nijak dokázáno." Tak to si asi nikdo nelajsne říct, stejně jako nikdo nebude testovat očkované, aby se nezjistilo, jak nízkou imunitní odpověď třeba někteří mají. To by se jim totiž celý očko byznys zhroutil. Když jsou protilátky tak málo vypovídající, tak proč je nově začali uznávat Švýcaři? Asi budou teda blbí. Aby stát přirozeně a racionálně zasáhl znamená povinné očkování, viď? :3:
17.11.2021 - 11:31 | Filtr
(Střelec) MAGDA » Znovuzrozená
To je prave ono. Me nevadi neockovany, ale podvodnici jo.
At se neockujou, ale at nepodvadi.
Mam jen jednu kamaradku co to vzala jak to je. Nechce ocko tak proste nikam nechodi, jen do prace. Nebrbla a nestezuje si.
Ja si delam test pokazdy kdyz mi neni dobre. Jako ockovana a nevidim v tom problem.
17.11.2021 - 11:34 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » Mici Angóra
No, Mici, cos čekala? Na hrubý pytel hrubá záplata, tak to chodí.
Pokud tě to zde tak irituje, tak to přece nemusíš číst.
Tato diskuze vznikla jako protiváha k vedlejší, nejen dle mého názoru, štvavé diskuzi. Pokud si tam někdo blábolí a vkládá odkazy na konspirační teorie, tak je mi to fuk, ale pokud vyloženě útočí na očkované, co se jim vše stane, že do tří měsíců, až deseti let (ten časový rozptyl je k smíchu) umřou, budou mít vedlejší následky, stanou se z nich invalidé apod., tak to už je napřesdržku. Houby s voctem, dneska je odborník každý, kdo má do pr.... díru.
A pokud někdo očkované nazývá hovady a lékaře ču...y (převzato z vedlejší diskuze), tak to už je na pováženou. :28:
Nikdo z nás není z této situace šťastný, ale proč se máme ještě navzájem nenávidět?
Počáteční a velikou chybu zde udělala vláda Babiše, která nechala všemu volný průběh a takto to dopadlo. Čekám, že nová vláda se k tomu bude muset nějak postavit, nebo skončíme zase v průšvihu.
Souhlasím s tvrzením, že vakcíny nejsou tak stoprocentní jak se čekalo a především u starších lidí nemají kýžený efekt. To, že v nemocnici jsou nyní i očkování lidé, je pravda, ale jejich věkový průměr je 80 let! Věkový průměr neočkovaných 50! To už je rozdíl, ne? Takže vakcíny nějaký význam mají. Ale dle mého názoru, pokud se někdo nechce očkovat, ať se neočkuje, ale ať neuráží a neděsí lidi s opačným názorem, proboha.
Lidé by se měli vrátit k tradičním hodnotám, k soudržnosti, toleranci, ohleduplnosti...jak píše Bosch v nové diskuzi, ale můj náhled na náš národ je v tomto velmi skeptický.
Přeju ti mír a klid v duši a hodně zdraví. :68:
17.11.2021 - 11:39 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » MAGDA
Přesně tak. Prostě pokud je člověk odpovědný k sobě i druhým, tak nevidím problém. Nechceš být očkovaný, dobře, tak ale dodržuj opatření. A necítíš-li se dobře, udělej si test, bez k lékaři, nechoď mezi lidi.
Např. v mém zaměstnání, pokud se plánuje nějaká mimopracovní akce, bude nově od všech zúčastněných vyžadován PCR test.
17.11.2021 - 12:47 | Filtr
(Blíženci) cimi » Znovuzrozená
Jo, taky by se mi líbilo být tak snadno zodpovědnou. A jakože mně fakt nikdy být nezodpovědnou ani podvádět nešlo, nemám to v krvi. V praxi je to ale teď tak, že když chceš být zodpovědný (a jsi neočkovaný), tak musíš mít na účtě tučné konto. Já mám teď certifikát, žejo, protože jsem si covid poctivě odstonala, ale co budu dělat po půlroce? Např. Cena Pcr testu je kolem 800. Platí tři dny. Není pravdou že ti vždy vystaví žádanku doktor, to už spíš když je ti blbě, zůstaneš doma a pak žádanku dostaneš protože už to není preventivní. Kdyby to takhle měli dodržovat poctivě všichni tak jsme na mizině raz dva..... nehledě na to, že třeba já měla příznaky a Pcr test byl pozitivní opravdu až po cca 4 dnech...
Tohle není možné uhlídat. A ani u těch očkovaných.
Proto tak moc upozorňuju na to pojďme se spíš bavit o tom jak ten covid léčit, než s ním hrát hru na schovávanou... :74:
17.11.2021 - 13:20 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Mici Angóra
To jsou konspirace co by kdyby. Propaganda - pokud je propagandou to že se mluví o tom co dělat a co je správné dělat, ano z racionálniho hlediska především, pak si to propagandou nazývej.
Třeba můžeš propagandou nazývat i to že je dobré rostliny hnojit a plevel plevat..nebo že je dobré dbát na hygienu. Proč by, však to je jen byznys s hnojivy a mycími prostředky..
Hele uplně hloupé diskuse lze vést o čemkoli.
Až bude nějaký závažný argument proti současnému obecnému celosvětovému úzu, pak můžeme začít zpochybňovat.
Zatím nic takového z antivaxerské dílny nevypadlo.
Povinně či nepovinně, když to nejde po dobrém, dá to vláda nejspíše přikazem.
Pokzd se domníváš že mám z toho nějakou radost, pak tě zklamu.
Ani z očkování radost nemám. Jakože ho nepovažuju za řešení ideální. Alternativní postupy nemáme. Krom věcí pro širokou veřejnost nedostupných neboť drahých.
A ivermectin si přece může každý nacpat v pastě do papule kolik chce. :4:
Tahle věc, c19, jak možná uznáš, je něco zcela nového co staví před společnost nečekané výzvy.
Takže je asi úplně normální, že postup není celosvětově úplně jednotný. Což nedokazuje že v některých zemích jsou blbci. Za pár let bude lidstvo chytřejší. Ale asi těžko kdy odvrhne vědecký přístup k řešení problémů. A věda radí očkovat.
17.11.2021 - 13:23 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » cimi
No a co budou dělat po půlroce očkovaní, jim taky vyprší platnost.
Jsou na tom úplně stejně.
Tak jak bys chtěla covid léčit?
17.11.2021 - 13:28 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » cimi
Njn, taky si myslím, že zrušit testy zdarma byla hloupost, protože to bude spíše nahrávat tomu, že se lidi na to vykašlou.
A ty říkáš léčit, ano, to je fajn u mladých, u kterých se předpokládá, že budou mít lehký průběh. Ale u těch starších je to tak 50:50, ne li víc v prospěch viru. Já třeba osobně bych ho chytit nechtěla, mám už nějaký věk a taky samozřejmě nějaké choroby a slabší astma, takže bych měla z nákazy obavy. Proto jsem očkovaná.
17.11.2021 - 16:40 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Znovuzrozená
Přečetla jsem si to po dlouhé době. Vadí mi jak útoky na neočkované, tak na očkované a jejich vzájemné napadání. Kdo se nechá či nenechá očkovat je jeho věc, argumentace, že se máš nechat kvůli těm, co se očkovat nemohou je citové vydírání. Tak ať nikam nechodí, stejně jako nikam nemají chodit neočkovaní. Já třeba vše dodržuji a chodím momentálně už jenom do práce a nákup a stejně musím pořád číst útoky, jaká jsem vlastně nezodpovědná a bezohledná mrcha. Jasně, jsou lidi, kteří se tak nechovají, napříč očkovanými i neočkovanými. Co se toho léčení týče, tak taky vidím jako problém nastavení stylem buďte doma a až se zhoršíte, volejte záchranku. Přednemocniční péče nefunguje, jinak by se třeba ty jipky tolik neplnily. Nová vláda toho v této fázi už moc nezachrání. Jsem pro, aby se očkovaly rizikové skupiny, ne mladí a děti, kteří momentálně tvoří nejvíc pozitivních. Pozitivních, ne nemocných.
17.11.2021 - 16:47 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » cimi
Buď v klidu, PCR testy od pondělka neplatí pro volnočasové aktivity, takže ušetříš. Záchrana pro nás po covidu by mohlo být uznávání protilátek, které prý nová vláda plánuje. Pokud jim to teda nepotrvá tak dlouho, že už žádné mít nebudem.
17.11.2021 - 17:17 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » Mici Angóra
V mnohém máš pravdu, například, že očkovat by se měly především ohrožené skupiny, proto mne překvapuje, kolik starších osob není očkováno a ne z důvodu, že to mají daleko, nestíhají apod.,ale protože vakcína je jed. :85: Vždyť právě kvůli těmto lidem byl lockdawn na jaře, proto, abychom je ochránili a oni zřejmě chránit nechtějí!!! Tak čemu to vše bylo? Mne už to tehdy neskutečně štvalo a doufám, že teď už žádný lockdawn nebude.
A ty vzájemné útoky mi taky vadí, ale vidím to opravdu na poměr tak 20:80 v neprospěch očkovaných, odpůrci jsou daleko aktivnější a agresivnější. Stačí zabrousit na FB. :8:
17.11.2021 - 17:20 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » Mici Angóra
Jsem taky pro uznávání protilátek, ale mělo by být jasně stanoveno kolik měrných jednotek by to vlastně mělo být. Dosud jsem to nikde nenašla, jen samé dohady.
17.11.2021 - 18:07 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Znovuzrozená
To propaguje ministerstvo, že bezpečnou hladinu protilátek nelze stanovit a mají pravdu, protože protilátky buď máš nebo nemáš, je stanovena nějaká referenční úroveň a při styku s virem se hladina podle potřeby zvýší. V Rakousku to podle mě taky uznávali jen stylem máš / nemáš. Prymula navrhoval 200 jednotek, což bude asi nějaký nižší průměr u toho jednoho typu měření. Trvající studie prokazují, že řadě lidí hladina protilátek v čase stoupá, což znamená opakované setkání s infekcí a reakci imunitního systému. Teď nově lze změřit buněčnou imunitu, která je nezávislá na výši protilátek a měla by ukázat, jak je tělo připraveno se dlouhodobě bránit.
17.11.2021 - 18:17 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » Mici Angóra
Aha, no já jsem rozhodnutá po novém roce si ty protilátky nechat změřit, bude to půl roku po očku, tak by mne samotnou zajímalo, jak to je, jestli to vyprchá nebo ne.
A tu buněčnou imunitu si teda taky můžeš nechat změřit? Nejspíš taky za poplatek.
17.11.2021 - 18:21 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » Znovuzrozená
Teď jsem našla, že to stojí 1.490 Kč, což je tedy dost.
Asi budu muset napsat Ježíškovi. :61:
17.11.2021 - 18:33 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Znovuzrozená
Jo je to zhruba tolik, ale zas kdyby to stačilo do budoucna změřit jen jednou za rok, tak se to vyplatí. Bohužel právě ta vysoká cena je asi překážkou nějaké širší využitelnosti, alespoň zatím.
17.11.2021 - 18:44 | Filtr
(Blíženci) les osika » Bosch
To ale jedno vylučuje druhé.
17.11.2021 - 19:00 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » les osika
Né nutně. Racionální nerovná se nevědomý.
17.11.2021 - 19:17 | Filtr
(Blíženci) les osika » Bosch
Samozřejmě racionální nerovná se nevědomý. Jenže racionální mysl pro své fungování potřebuje právě support vědomí, ke kterému se nedá dojít racionálním uvažováním. To je například pěstování ctností, které ovlivňuje vědomí, co pak v důsledku napomáhá ztišení mysli.
Pokud to nemá být dočasné ztišení dravce, po tom asi takoví lidé ale netouží.
17.11.2021 - 19:18 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Mici Angóra
Jenže ono dnes už kdo je rizikový.
Na jip jsou z neočkovaných mladší ročníky, řada z nich dosud zdraví. Covid je nevyzpytatelný, máš jen statistickou pravděpodobnost.
Ohrožení a senioři by to měli mít samozrejmě befelem. U mladých je to fraglich, opatřeni by měli dodržovat všichni.
Většina to zvladne, ale radově desítky tisíc mrtvých to nikdo nechce mit na triku.
A tvařit se, že vir bere jen ty slabší a brát to jako nutné ztráty to je myšlení stredověku dnešní společnost má ambice být humánní.
17.11.2021 - 19:20 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » les osika
No tak vidíš že ke ztišeni mysli můžeš zase dojít jen racionálním postupem.
Ten proces musí fungovat z obou stran.
17.11.2021 - 20:12 | Filtr
(Blíženci) les osika » Bosch
Myslíš? Racionální postup může sice poukazovat na význam ctností, ale na jejich skutečnou realizaci už člověk potřebuje jiný druh vědomí, např. paměti. Takové, které rezonuje s kvalitou oněch ctností, aby člověk vůbec věděl, co má realizovat. Snaha pěstovat jen racionální mysl vede do nerovnováhy. Systém (člověka) se ji pak snaží vyrovnat iracionalitou, což ve svém důsledku vždy vede k (sebe)destrukci.
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v PannaPanně
ukázat kalendář »