Proč ženy mužní a muži ženští ?


28.12.2017 - 18:43
(Rak) dan162
Proč ženy mužní a muži ženští ?
Můj výběr z diskuze k 10.1.18:

1 doba her to oběma pohlavím umožňuje. A odbouráním sexuálních tabu posílá obě pohlaví k sobě blíž. (player), trend - pohlaví už není biologicky dáno (Kiyoko)

2 ženské hormony (bubobubo) ve vodě nejsou (dan162)

3 muži už nemusí lovit zvěř... páry, které si zjevně daly za cíl vytvořit ve vztahu jedno pohlaví - ani ženu, ani muže. ...A tak se ženy připravují na to, ze se budou muset o sebe postarat samy. Tak jsou z nich trochu chlapi.(player)

4 My muži dnes málokdy podstupujeme riziko. Riziko ztráty, které Honza za pecí nepodstupuje. (dan162)

5 neni to pro deti zdrave vyrustat jen s jednim solo rodicem, ktery ma treba jen milenku/milence... proste nevyroste z decka vyrovnany jedinec, bude hledat chybu v druhem polu muzske/zenske casti v sobe.... potom se neprirozene na sebe partneri "prilepuji" a chteji si nahradit tu lasku a pozornost, kterou jsme nedostali v detstvi a to nedokazeme jiz dohnat a tak se radeji rozchazime. (tronco) Možná kdyby si krizi středního věku lidi řešili změnou uvnitř a ne změnou vnejsi, taky by to možná vypadalo jinak. (vuvuzelka)

6 hrej si. To máš lepší , než dřít na rodinu. Hrej si , společnost ti to umožní.kopací míč a pistoli vyměnili za tablet. Jenže u holek nakonec mateřský pud vyhraje , a najednou potřebují muže starší školy , kterej zvedne prdel od počítače a s něčím jí helfne. (player)

7 potřeba životní úrovně je výš než potřeba harmonického vztahu (dan162)dnes si lidi chtějí více užívat (Bosch)

8 Já se držím svého jinu zuby nehty, ale někdy je to fakt těžké (Mici) jin + ambice dělají hlavní paseku u žen. Co s negativní energií, když není vše tak, jak si žena přeje (protože ví i protože rozmar). Umět snést to, co si žena nepřeje je asi dost obtížné (dan162) Jako ženě mi vadí nejvíc to že mám málo prostoru pro to "jen tak plynout" (siili) kdy sem se skutečně cítila i chovala jako žena, když mam vedle sebe CHLAPA. a na rovinu, tenhle stav sem vědomě pocítila jen jednou v životě (Marhon) Co bych chtěla? Chlapa kterej se umí postarat bez keců o rodinu a chlapem je. ti opravdový jsou asi zadání (ohniva tygrice) chlap ma smrdiet potom a cibulou (Loreena)

9 mužskost jako vizi, konání, směr, aktivita, odvaha, vnějšek a ženskost jako vnímání, pasivita, blízkost, vnitřek (dan162) tyhle kvality v lidech sílí. K oběma polaritám patří cit (hell2046)

10 holky konečně mohou být eroticky svébytné bytosti , které si mohou volit co ano a co ne. (player) Chlapovi se líbili chlapi , tak byl prostě teplej.(player)

11 Pokud jde o aktivní řešení situací, to si myslím, že vymřelo někdy po válce.(nebestanka) v práci to je jiné.(dan162) to celé začalo při druhé světové válce, kdy muži nebyli schopní postarat se o bezpečnost své rodiny a naopak ženy museli tuhle roli převzít (marhon) po válce se ženy vrátily ke starému, nechtěly ještě uplatňovat co se naučily. Když se dívám na raná šedesátá léta, tak tam žena není, čistě mužská záležitost. O pět let později už minisukně, antikoncepční pilulky, bílé kozačky, barvitost, ženy našly k uniknuvším mužům cestu. Ale poté nastoupily drogy, šedesátá léta končí, konjunkce Urana a Pluta se rozchází, derniéra, kocovina zůstává. ale v šedesátých letech že se pánové stáhli ke svojí zábavě, to je jen stará generace (dan162)rodinná karma, převzatý rodinný vzorce, zvyky a návyky rodin, co přecházejí z generace na generaci, kdy se stanou samozřejmostí a člověk už si ani nevšimne, že dělá něco špatně(marhon)Takže jde o postupně odeznívající vlnku. A děti narozené s dvojkou (po roce 2000) to posunou úplně jinam. (dan162)

12 potlačená jangová složka agresivně hlásit o svá práva... expanduje násilí na ženách ve společnosti (Kiyoko)

13 chlapi mají jíst jen velmi málo cukru (Bosch)

14 natřepávají synáčkům maminky..peřinky (Bosch) mamánka vytváří například citový problém u matky promítaný do dítěte. Každá máma dělá pro své děti to, co považuje za nejlepší, co nejlepší ze sebe může dát a když je v pořádku, tak podporuje zdravý vývoj dítěte jako autonomního člověka, žádný mamánek tak nevyroste. (dan162) né ze všech (sourozenců) jsou mamánci, protože mají každý lunu jinde a jinak reagují na matku (Bosch)

15 absence vojenské základní služby (player) rituálu/zkoušky pro přechod z dítěte do dospělosti.(dan162) Kluk potřebuje mužský vzor. Schopnost konat. Mít cíl a za ním jít. Držet slovo. Obhájit si své. Být si vědom sebe, nebýt ohnutý lokaj, oportunista. Rozvíjet svou osobnost. Mít cit, přiměřenost. Odpovědnost. Sílu přesvědčení i schopnost uznat lepší názor. Schopnost podpory, ochrany. Řekněme tohle. Vymýváním jen přetrhneš přirozený vývoj a nahradíš ho poslušností. (dan162) Obezita spouští pubertu dříve, kluci se stávají amorfními (Bosch)

16 Protože to ženy vzaly za špatný konec. Místo aby muže ovlivňovaly ženskými zbraněmi, tak se jim snažily vyrovnat v té mužské straně. Ukázat jim, že se bez nich obejdou ... což je neskutečná blbost. Proto pak muži začaly tu energii podvědomě vyrovnávat a začali být zženštilí. (Pomněnka) napadlo to ženy, které se ženami být necítí (Kiyoko) nejsme vaše hračky , nebudem otrokyně vašich vrtochů a šmytec.No a tím se do toho musely dát.(player)

17 což takhle začít od adama a evy (Bosch)

Příspěvky v diskuzi

Stránkování od konce: / 14 

Řazení:
19.01.2018 - 13:48 | Filtr
(Býk) player » dan162
Nojo , jenže ona to za třicetl et nebude sexmašina , ale něco , jako je dnes domácí mazlíček. Bude to stroj a nebude to stroj. Bude to totiž KONKRÉTNÍ MYSLÍ VYPRODUKOVANÁ MYSL PARTNERSKÁ. Optimalizovaná.
19.01.2018 - 13:13 | Filtr
(Rak) dan162 » player
Jo, ve scifi bylo, že ve sklepě měl maník sousedku, loňskou miss a šéfovou (robotky) :-))

Ale z představy, že když maj ženský vyšší nároky, tak místo práce na sobě sáhnout po sexmašině, se mi dobře nedělá.
18.01.2018 - 12:51 | Filtr
(Panna) Epoxit » LaRinata
príde mi to skôr ako popis súdobej malomeštiackej spoločnosti než domnelého úpadku genderity - tie pohlavia sú potom už iba mašličkami na predajno-kúpnych krabičkách..
18.01.2018 - 12:45 | Filtr
(Rak) dan162 » 144
a mohlo by to být neřízené ? Že lidi mají svobodu si řídit sebe v míře, která byla kdysi nemyslitelná, nemají se o co opřít (neexistují precedenty z minulosti, ani nejde použít toho moc od minulých generací) a tak mají ochotu na experimenty se svým životem ?
18.01.2018 - 12:42 | Filtr
(Rak) dan162 » nebešťanka
To byla impulsivní nesouhlasná reakce. :-)) Nepsala jsi to pro mne, tak jsem to nerozváděl.
18.01.2018 - 08:39 | Filtr
(Býk) 144 » nebešťanka
postup jak se ma clovek dovedet informace by moh byt sestaven logicky tak aby strach neprisel a mohlo by to vyvolat i nadseni z pochopeni reality a nelzeni nejake cesty

jinak, ja nerek ze ty studujes EZO, jenom ze to je ezoideologie

ezo to ma jako soustavne pouzivanej trik na strkani hlavy do pisku a tak muj nazor kdo cele EZO hnuti zalozil a je ridi a kam a proc.....

proste system ma spoustu roznych odbocek do ktorych se chyti ti jedinci, ktery jaski nesouhlasi s hlavnim programem systemu, a tak je system dostane oklikou, a tech oklik ma na tisice

analogie je zdravi - treba oklika vegetrainstvi a lidi zerou toxicke rostaliny, pripadne zerou zakusky v nadseni ze budou ve zdravi zit 333 let protoze neji maso

a mnohe jine finty- okliky.

tazke nazad k pointe : zivit neco negatovniho energii je podle mne neco jineho, nez o tom ziskat vsechny informace a zaujat k tomu sve stanovisko a vymazat ze sebe strach.

neinformany jedinec je soucast stada, jak ovce vesele si poskakujici v rade na jatka
18.01.2018 - 06:22 | Filtr
(Býk) nebešťanka » dan162
Přesnější by bylo: pfůj, kydej jinde hnůj. :6: (Chtěla jsem to později smazat, reakce spešl pro 144, co jsem z něj nacítila, teď nevím, ať tu nemáš reakci do vakua.)
17.01.2018 - 21:12 | Filtr
(Rak) dan162 » LaRinata
Dokonalé, děkuju aještě pěkně dlouhé :15:. No jsme na tom stejně, vidíme totéž, no nějaké příčiny jsme v diskuzi našli. I dočasnost problému, omezeného na 1-2 generace.

Ženy, které mají přesné představy o tom druhém co by kdy měl nebo neměl, chtějí být motorem (ne inspirací), aby vše bylo co nejblíž tomu, co chtějí dosáhnout (ne přitáhnout). Muži, kteří mluví nechce se jim něco místo keců udělat. U mužů mi to je jasné, znám to někdy i od sebe, jistá míra nedospělosti, nižší vztah k sobě. U žen netuším.
17.01.2018 - 21:07 | Filtr
(Rak) dan162 » nebešťanka
Pfff.
17.01.2018 - 16:06 | Filtr
(Býk) nebešťanka » 144
S tou negativitou budeš mít nejspíš pravdu.
17.01.2018 - 16:01 | Filtr
(Býk) nebešťanka » 144
Tentokrát osobní reakce (ale v klidu, bez emocí) :

Víš, jaký je mezi námi nejspíš rozdíl?
Nečtu ezo články (s výjimkou psychologie, TČM, bylin). Nesleduji videa. Nechodím na kurzy. Nekoukám na TV. Přátelím se s lidmi, kteří tvoří a ezo je jim někde. Nebo to jsou jogíni.

Většinou píšu, co momentálně vnímám v éteru.
A Ty tu teď píšeš ezo idea???
:4: :62:

Ano, většina ezo je podfuk. Náboženství nahradili vědou, vědu ezoterikou. Jenom hra, aby člověk nebyl v :79:
On totiž zásadní problém je, kde vlastně je. Vždyť to vůbec nevíme.

Zeptám se: pokud by se mozek všem odblokoval a oni si to připustili - co by následovalo?
Strach a chaos je prvotní reakce.
Beru, že je dobré informaci mít, i když člověku zatím nedává smysl.
17.01.2018 - 15:41 | Filtr
(Býk) 144 » nebešťanka
Hele ja vim že tohle je klasicka ezo idea
A vetsinou i plati
Tohle je něco jiného
Ta velka negativita není z nás je to realita mimo naše schopnosti ....

Ja si myslim že i tu ezo zeorii vytvorili oni
Aby z nás nadělali jelimánky

A jiná strana mince je bejt informovanej a sdílet informace
To není třást se strachem a kapitulovat
17.01.2018 - 13:53 | Filtr
(Lev) Kiyoko » nebešťanka
sákryš zase pozdě ...tak se hlásím dodatečně!
Jestli teda už nemáš plno :5:

https://www.youtube.com/watch/…
YouTube
17.01.2018 - 12:23 | Filtr
(Býk) nebešťanka » Kiyoko
:4: Technicky jaksi "po". JÁ ho založila :20:
17.01.2018 - 12:11 | Filtr
(Lev) Kiyoko » nebešťanka
Vítej v klubu :20:
17.01.2018 - 09:31 | Filtr
(Býk) nebešťanka » Kiyoko
V tomto případě máme krajně podobnou realitu.
S kamarády si můžu hrát.

:68:

EDIT
17.01.2018 - 09:21 | Filtr
(Lev) Kiyoko » LaRinata
Popsala jsi naprosto úžasně svůj pohled :15:

Moje zkušenost je, že s muži je radost se bavit o jejich zájmech. Zbožňuju to jejich nadšení pro věc.
My holky víc řešíme rodinu - chlapa, děti, vztahy, design, vaření, zahradu - což mě baví taky, ale chlapi mi přijdou víc otevřenější v rámci pestrosti podnětů. Dá se s nimi vést rozhovor v rámci abstraktních témat, lépe analyzujeme, vytváříme hypotézy. Je možné mluvit o umění, o filmech, o osobních projektech...
S ženami stejnou zkušenost nemám. Zdá se mi, že jsou více uzavřené, racionálnější. Většinu témat uzavřou s tím, že je to nezajímá, že mají jiné starosti. Maximálně je otevřenost nastavena pro alternativu, ale i ta většinou spadne do vztahového tématu.
Mluvím o zkušenosti ze své reality, určitě bych nechtěla říct, že takový holky neexistují - já je kolem sebe jen prostě asi nemám. A nebo nevidím.
17.01.2018 - 08:22 | Filtr
(Rak) LaRinata
Na tvoji otázku neumím odpovědět.

Spíš přidám zkušenosti ze života, to, co jsem vypozorovala a co jsem vyslechla. Pár subjektivních dojmů. Nevím, z jakého důvodu, ale z chlapů se stávají čím dál více kvočny. Kecají, kecají, mají čas na to se vybavovat nejen na sociálních sítích, ale vykecávají se i před ženskou, nakecají spoustu nepodstatných hovadin, někdy mě ty jejich myšlenkový zákruty až udivují (právě tyhle vlastnosti mi přijdou jako negativní ženské, tak nevím, jak se vzaly u mužu. že by vzor matka?). Plus odmítají převzít zodpovědnost a postavit se životu čelem. Pro mě není nic víc frustrujícího než chlap přešlapující z jedné nohy na druhou a do toho krafající. A ještě hrající všelijaké hry, včetně "kdo z koho" (se ženou?!?. WTF?) :63:

Tím nemyslím, že si nemůžou dovolit být slabí či zranitelní. Ale zároveň s otevřeností, určitou jednoduchostí a přímostí. Z nějakého záhadného důvodu je takových chlapů neskutečně málo. Nevím proč. tuším, že problém může být ve výchově (matka rozmazlující a otec špatný vzor), v hormonech z HA ve vodě, v nastavení společnosti.

A jasně, nějaká chyba je i v ženách. A bude jich víc. Vím, že kdyby ženy něco změnily, ale hromadně, ne jenom jedna nebo dvě, pak to pofrčí.
Nicméně mě tuhle dorazil kreslený obrázek ženy a muže sedící na lavičce, a muž říká: "co tu sedíš jak buchta, máme emancipaci, tak mě sbal." Bez ohledu na to, zda to bylo myšleno jako vtip, tak tohle je přesná ilustrace toho, jak bohužel spousta chlapů smýšlí. Nejen, že nepochopili, o co v té emancipaci vlastně jde, ale zaobalují do ní svoji neschopnost a lenost.

Vím, v něčem jsem konzervativní a někdy bych snad radši námluvy ve stylu konce 19.st., než to,co se děje teď. Přijde mi, že my ženy to chlapům na jednu stranu moc usnadňujeme ve věcech, které by neměly být usnadňovány, a tam, kde to není potřeba, jsme Xeny.

K bodu 17: od Adama a Evy nemá smysl začínat. Adamové jakožto prototyp právě toho přímého, jednoduchého (v dobrém smyslu), otevřeného muže skoro vyhynul.

PS: Pár otevřených, přímých, upřímných, otevřených mužů, kteří nekrafou a nemanipulují znám, takže nějaký vzor z reality mám. Za sebe jako za ženu musím říct, že je to naprosté blaho s takovými muži komunikovat a být v jejich společnosti.

EDIT:
Druhý velký sloupec bych mohla napsat o chování žen. Já nepochopím, proč holky mezi sebou pomlouvají své protějšky. To je tak strašná sprosťárna, že je mi z toho na :28: Pak nepochopím spoustu ženských her. Nemyslím tím usmát se na muže, který se mi líbí, něco mu podat či tak něco. Tohle jsou navíc celkem spontánní věci.
Myslím tím hry ve stylu: "odpovím mu až za 4 hodiny, jen ať si počká." (což se mě osobně bohužel stává, ovšem ne v rámci hry, ale protože jsem strašná, co se týče užívání mobilu.)
Potom nepochopím současný styl celkově. Slimáky nad očima, kabelka Gucci, falešná liška hozená kolem krku, ale prázný oči. A věc, která mě vytáčí k nepříčetnosti, jsou ženský, které komandují své polovičky v supermarketech při společných nákupech. Chlap táhne vozík, smířený s životem, a ženská v čele rozkazuje a ještě mu stačí vyhubovat, že na něco zapomněl.
Kdy některé ženy pochopí, že většina chlapů prostě na nakupování není?? A začnou se k nim chovat jako k dospělým, a ne jako k malým frackům?


Tak, to by stačilo :D
17.01.2018 - 07:18 | Filtr
(Rak) dan162 » nebešťanka
Pokušitel ? :-D Ale může to být předčasná naděje, scestí, protože nevychází zevnitř. To styl Fcukmee mi přijde o řád lepší, východiskem i dopady.

Ad stát, toho tématu se pěkně dotýkáme vedle. Stát je samostatná entita, tvořená strukturou, způsobem, ne lidmi - je to autonomní systém, něco jako učící se robot.

Ne, "stát se postará" je končící paradigma, postaráme se my. A jestli k tomu potřebujeme stát nebo ne je jiná diskuze.
17.01.2018 - 06:02 | Filtr
(Býk) nebešťanka » 144
Je to naše přesvědčení, co to drží v této podobě. Čím víc tomu věnuješ myšlenky, tím víc to posiluješ. Není pak lepší mít před sebou konkrétní vizi, jak bys chtěl, aby to bylo, a k tomu napnout veškeré vědomí? (A možná úplně nejlepší je starat se o vlastní bylinkovou zahradu.)
Takový postoj nevylučuje skutečnost, že něčemu nějak je. Ale nekrmí to, co nechceš.

Nezapomeň, že zdroj energie, který nazýváš satanistickým (mam pro ni jiný název), z naší galaxie odešel. Zemře spolu s námi (i jimi), nestihneme-li naší vírou o moci a ovládání infikovat dostatečné množství dětí.
17.01.2018 - 04:35 | Filtr
(Býk) 144 » nebešťanka
stat je ted vlastneny EU a dalsimi celosvetovymi ORG, v konecnem dusledku je temer kazdej stat vlastneny satanistickym spolkem.

slovo " vlastnist " je jaksi podozrive podobne slovu " vlast " ???
16.01.2018 - 22:58 | Filtr
(Býk) nebešťanka » dan162
Jak se říká lidem, co vrací naději? :3:

Nu uvidíme. Zatím jsem si zcela jista, že zůstávám někde tady, i když pořád nevím, kde přesně.
V posledních dnech se v několika diskuzích současně pro mě otevřelo zajímavé téma: stát. Příslušník nějakého státu. Stát se postará. Státu odvádím dost,... Nebudu řešit, co je jinde, spíš si říkám: Kdy jsme udělali ze státu třetí resp. cizí osobu?
Stát jsme my. My ho tvoříme. To, jaký je, o tom rozhodujeme my. Bez nás by nežil. Proč bych, pro všechny bohy, měla věřit, že nás vlastní? Fajn, čas na změnu myšlení. Alespoň pro mě.

Díky, Dane :68:
16.01.2018 - 16:56 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » tronco
no uši taky když obrátíš kapsy naruby
16.01.2018 - 15:20 | Filtr
(Štír) tronco » Bosch
Jo. A budeme rodit slunata. Choboty uz nam koukaji....
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2018
Lunární kalendář
Luna ve Vodnář Vodnáři
ukázat kalendář »