Proč ženy mužní a muži ženští ?


28.12.2017 - 18:43
(Rak) dan162
Proč ženy mužní a muži ženští ?
Můj výběr z diskuze k 10.1.18:

1 doba her to oběma pohlavím umožňuje. A odbouráním sexuálních tabu posílá obě pohlaví k sobě blíž. (player), trend - pohlaví už není biologicky dáno (Kiyoko)

2 ženské hormony (bubobubo) ve vodě nejsou (dan162)

3 muži už nemusí lovit zvěř... páry, které si zjevně daly za cíl vytvořit ve vztahu jedno pohlaví - ani ženu, ani muže. ...A tak se ženy připravují na to, ze se budou muset o sebe postarat samy. Tak jsou z nich trochu chlapi.(player)

4 My muži dnes málokdy podstupujeme riziko. Riziko ztráty, které Honza za pecí nepodstupuje. (dan162)

5 neni to pro deti zdrave vyrustat jen s jednim solo rodicem, ktery ma treba jen milenku/milence... proste nevyroste z decka vyrovnany jedinec, bude hledat chybu v druhem polu muzske/zenske casti v sobe.... potom se neprirozene na sebe partneri "prilepuji" a chteji si nahradit tu lasku a pozornost, kterou jsme nedostali v detstvi a to nedokazeme jiz dohnat a tak se radeji rozchazime. (tronco) Možná kdyby si krizi středního věku lidi řešili změnou uvnitř a ne změnou vnejsi, taky by to možná vypadalo jinak. (vuvuzelka)

6 hrej si. To máš lepší , než dřít na rodinu. Hrej si , společnost ti to umožní.kopací míč a pistoli vyměnili za tablet. Jenže u holek nakonec mateřský pud vyhraje , a najednou potřebují muže starší školy , kterej zvedne prdel od počítače a s něčím jí helfne. (player)

7 potřeba životní úrovně je výš než potřeba harmonického vztahu (dan162)dnes si lidi chtějí více užívat (Bosch)

8 Já se držím svého jinu zuby nehty, ale někdy je to fakt těžké (Mici) jin + ambice dělají hlavní paseku u žen. Co s negativní energií, když není vše tak, jak si žena přeje (protože ví i protože rozmar). Umět snést to, co si žena nepřeje je asi dost obtížné (dan162) Jako ženě mi vadí nejvíc to že mám málo prostoru pro to "jen tak plynout" (siili) kdy sem se skutečně cítila i chovala jako žena, když mam vedle sebe CHLAPA. a na rovinu, tenhle stav sem vědomě pocítila jen jednou v životě (Marhon) Co bych chtěla? Chlapa kterej se umí postarat bez keců o rodinu a chlapem je. ti opravdový jsou asi zadání (ohniva tygrice) chlap ma smrdiet potom a cibulou (Loreena)

9 mužskost jako vizi, konání, směr, aktivita, odvaha, vnějšek a ženskost jako vnímání, pasivita, blízkost, vnitřek (dan162) tyhle kvality v lidech sílí. K oběma polaritám patří cit (hell2046)

10 holky konečně mohou být eroticky svébytné bytosti , které si mohou volit co ano a co ne. (player) Chlapovi se líbili chlapi , tak byl prostě teplej.(player)

11 Pokud jde o aktivní řešení situací, to si myslím, že vymřelo někdy po válce.(nebestanka) v práci to je jiné.(dan162) to celé začalo při druhé světové válce, kdy muži nebyli schopní postarat se o bezpečnost své rodiny a naopak ženy museli tuhle roli převzít (marhon) po válce se ženy vrátily ke starému, nechtěly ještě uplatňovat co se naučily. Když se dívám na raná šedesátá léta, tak tam žena není, čistě mužská záležitost. O pět let později už minisukně, antikoncepční pilulky, bílé kozačky, barvitost, ženy našly k uniknuvším mužům cestu. Ale poté nastoupily drogy, šedesátá léta končí, konjunkce Urana a Pluta se rozchází, derniéra, kocovina zůstává. ale v šedesátých letech že se pánové stáhli ke svojí zábavě, to je jen stará generace (dan162)rodinná karma, převzatý rodinný vzorce, zvyky a návyky rodin, co přecházejí z generace na generaci, kdy se stanou samozřejmostí a člověk už si ani nevšimne, že dělá něco špatně(marhon)Takže jde o postupně odeznívající vlnku. A děti narozené s dvojkou (po roce 2000) to posunou úplně jinam. (dan162)

12 potlačená jangová složka agresivně hlásit o svá práva... expanduje násilí na ženách ve společnosti (Kiyoko)

13 chlapi mají jíst jen velmi málo cukru (Bosch)

14 natřepávají synáčkům maminky..peřinky (Bosch) mamánka vytváří například citový problém u matky promítaný do dítěte. Každá máma dělá pro své děti to, co považuje za nejlepší, co nejlepší ze sebe může dát a když je v pořádku, tak podporuje zdravý vývoj dítěte jako autonomního člověka, žádný mamánek tak nevyroste. (dan162) né ze všech (sourozenců) jsou mamánci, protože mají každý lunu jinde a jinak reagují na matku (Bosch)

15 absence vojenské základní služby (player) rituálu/zkoušky pro přechod z dítěte do dospělosti.(dan162) Kluk potřebuje mužský vzor. Schopnost konat. Mít cíl a za ním jít. Držet slovo. Obhájit si své. Být si vědom sebe, nebýt ohnutý lokaj, oportunista. Rozvíjet svou osobnost. Mít cit, přiměřenost. Odpovědnost. Sílu přesvědčení i schopnost uznat lepší názor. Schopnost podpory, ochrany. Řekněme tohle. Vymýváním jen přetrhneš přirozený vývoj a nahradíš ho poslušností. (dan162) Obezita spouští pubertu dříve, kluci se stávají amorfními (Bosch)

16 Protože to ženy vzaly za špatný konec. Místo aby muže ovlivňovaly ženskými zbraněmi, tak se jim snažily vyrovnat v té mužské straně. Ukázat jim, že se bez nich obejdou ... což je neskutečná blbost. Proto pak muži začaly tu energii podvědomě vyrovnávat a začali být zženštilí. (Pomněnka) napadlo to ženy, které se ženami být necítí (Kiyoko) nejsme vaše hračky , nebudem otrokyně vašich vrtochů a šmytec.No a tím se do toho musely dát.(player)

17 což takhle začít od adama a evy (Bosch)

Příspěvky v diskuzi

Stránkování od konce: / 12 

Řazení:
13.01.2018 - 10:26 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Petr9
S tím kontrastem to je zřetelnější. Znám z praxe vlastní. Aj jsme to brali v kurzu u dr.Valenty co a jak spouští v těle. Trénoval kulturisty a biochemie nelže.
Taky jsem osciloval. Ale raději už volím kompromis, na čistou paleo nemám zatím, resp.nic mně dosud nedonutilo to brát vážně takže spíše experimentuju.
Ale když tak sacharidy jedu jen bezlepek bezlaktózu a snažím se co nejvíce sladit sušeným ovocem..datle rozinky. Ránoi sladké je ok, nejhorší je večer neb nad ránem se vyplavuje stl a ten je pro muže důležitý vyplavuje se ale jen pokud není vysoká glukóza v krvi.
Což odpovídá tomu co říkal doleček, ráno sněz vše, v poledne méně a večer nic. On jedl jen jedno jabko na večer.
Myslím si že to bude správný směr, sacharid i ano ale jen ráno a nejlépe poly.
good luck :4:
13.01.2018 - 10:19 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Freja
ad 13 - roštěnky :15: :4:
13.01.2018 - 10:12 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » nebešťanka
Znáš stádia vývoje dítěte? Kojenec, batole..bez pohlavní zralosti asi těžko má dítě "tah na branku". Tudíž bych je z tématu zcela vynechal.Je jisté že o nic nepřijdou..
12.01.2018 - 19:33 | Filtr
(Rak) dan162 » Freja
jen začneš přispívat :-))

Jo je tu pár pěkných vláken. Jako by bylo potřeba emoušky trochu nadzvednout, než ze sebe vydají to krásné ?
12.01.2018 - 19:18 | Filtr
(Štír) Freja » dan162
No páč nad tím se potřebuju ještě zamyslet, hernajs, Ty máš postřeh! :4: :15:

Jinak, těší mne, že je tu po delší době dnes co číst... :17:
12.01.2018 - 19:13 | Filtr
(Rak) dan162 » Freja
pěkněěě ! A ještě jsi devítku vynechala :-)
12.01.2018 - 19:09 | Filtr
(Štír) Freja
ad 1... a který hry má plája na mysli?

ad 2...já do vody žádný hormony nenačůrala, tudíž věřím Danovi :4:

ad 3...jak to mají vegetariáni?

ad 4...kolega se včera už potřetí vyboural na kole a stejně jezdí furt bez
helmy...je to frajer! :4:

ad 5...lepší jeden normální solo rodič, než dva magoři, co jsou věčně v sobě

ad 6...jo tak to jsou ty plájovy hry...už rozumim

ad 7...platit nájem ze dvou paltů je výhodnější, než z jednoho

ad 8...v podstatě souhlas, až na cibuli a pot :63:

ad 10...:61: :61: to vůbec nechápu, ale připadá mi to srandovní

ad 11...zajímavý postřehy :15:

ad 12...fakt?

ad 13...yes, I´m your sugar, baby... :5: :45:

ad 14...inu...tak jest

ad 15...absence vojenské základní služby (player) rituálu/zkoušky pro přechod z dítěte do dospělosti.(dan162) Kluk potřebuje mužský vzor. Schopnost konat. Mít cíl a za ním jít. Držet slovo. Obhájit si své. Být si vědom sebe, nebýt ohnutý lokaj, oportunista. Rozvíjet svou osobnost. Mít cit, přiměřenost. Odpovědnost. Sílu přesvědčení i schopnost uznat lepší názor. Schopnost podpory, ochrany

ad 16...souhlas s Pomněnkou

ad 17...což takhle dát si špenát? :4:
12.01.2018 - 18:56 | Filtr
(Rak) dan162 » Petr9
Téma mne zajímá, ostatně proto jsem ho založil.
12.01.2018 - 18:52 | Filtr
(Býk) Petr9 » dan162
no však jo, v tomhle duchu jsem i odpověděl;
mi přijde teda dost divné, že zrovna ty máš k tomuhle potřebu něco dodávat - když zrovna tebe se vůbec netýká ani to, že odpovídám třeba na Boshe; nebo na bod 13/
12.01.2018 - 17:29 | Filtr
(Rak) dan162 » nebešťanka
"Někoho jiného třeba frustruje vědomí přítomnosti mříží či zdí. Ví, že chce ven (za ně), ale nerozumí, že ho chrání. "

dnes jsem zrovna si říkal, že v jedné kanceláři bych nechtěl pracovat - měla mříže, že bych měl mřížovanej pohled na většinu dne. A pak jsem si řekl, že pro někoho, kdo třeba byl v base by to naopak byla paráda - jsi sice za mřížema, ale v pohodě kdy chceš z nich vyjdeš ven :-))
12.01.2018 - 17:24 | Filtr
(Rak) dan162 » nebešťanka
:61: :61: :61:

Konečně to vidíš z druhé strany. Hej ty tam nahoře, děkuju !
12.01.2018 - 17:23 | Filtr
(Rak) dan162 » Petr9
no taky jsi četl výběr z celé diskuze, to nevzniklo jedním tahem :-)) Každej k tématu přidává, co ho napadne, pálí, zná nebo chce vědět.
12.01.2018 - 17:14 | Filtr
(Býk) Petr9
13 chlapi mají jíst jen velmi málo cukru (Bosch)
===
jen jsem to letmo prolítl a tohle mě zaujalo
(nechci moc psychologizovat :) ... ke každému bodu by se dalo napsat mnoho :15:)

jsem už několik let na paleo stravě - jím jen maso a zeleninu, abych trochu zhubnul (vynechal jsem veškerý cukr, pšenici, pečivo...) a dělá mi to dobře.

a jednou za čas ulítnu a dám si něco sladkého; k tomu zbaštím nějaké to pečivo; na to to zazdím zase něčím sladkým, když už jsem to takhle porušil :16:; zapiju to kafem s mlíkem; a pro jistotu to ještě něčím přesladím ... a najednou si připadám jak ženská během PMS - všechno je špatně, cítím se jak přecitlivělá hysterka kterou všechno sere; nic nemá smysl ... a nejradši bych všechno a všechny poslal do :71: :93:

tak jen potvrzuji bod 13) :15:
12.01.2018 - 13:11 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » 144
min ve 40proc.
to je homosexualita pravá
ta nevrozená je pak něco jako náhradní chování, nepřirozené
homosexuál s vrozenou homosexualitou se jako homosexuál chová a cítí přirozeně
i když chlapi často strkají svoje péro do čehokoli je jim to někdy celkem jedno :4:
12.01.2018 - 13:08 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Kiyoko
Jak je tomu s homosexualitou z psychologického hlediska? Za poslední desítky let se ustálily ve veřejné diskuzi dva názory: podle prvního je homosexualita dána geneticky, tedy je určena již při početí, podle druhého se jedná o úchylku, poruchu vývoje, kterou je potřeba léčit.

První názor je v současnosti dominantní jak v odborné, tak ve veřejné sféře.
https://psychologie.cz/jak-vznika-h…
i když ..mně je to celkem jedno protože se mně to netýká :4:
židé i nacistu homosexuály zabíjeli
židé na popud hospodina a nacisti..ani nevím vlastně asi jen tak pro zábavu
12.01.2018 - 11:44 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Kiyoko
"Napsat, že děti blaží po sexu - je samozřejmě absolutně zjednodušující tvrzení."

Hlavně je to nesmysl protože děti po sexu neblaží neboť jejich sexualita není ve věku dětství aktuální. Jejich hraní si s přirozením nemá charakter sexuální a neumí si udělat představu co sexualita ve své šíři znamená. Hlavně po stránce psychologické. Naopak na dětech je odlišné právě to že do počátku puberty jsou takzvaně nesexuální, jejich jednání není zatíženo to dospěláckou diferenciací sexuálního napětí(svým způsobem agrese) které se skrývá v pozadí lidského chování v dospělosti. Player je v tomto dost mimo.

K homosexuálům, jejich legalizace ještě zdaleka neznamená přijetí společností.
V tomto směru je společnost na úplném začátku. Takový homosexuál někde na české vesnici..nebo v americké či anglické rodině když se "to zjistí" má často stavy sebevražedné.
A jinak, homosexualita se nedá naučit, nemůže ji tedy vyvolat "chladná matka".
Homosexualita je vrozená.
12.01.2018 - 09:29 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » 144
fakt je že pedofilie se děje, a je jí mnohem více nepřiznané než přiznané, děje se převážně v rodinách, a to nepřiznání je převážně z důvodů že ..rodičovská autorita tabu miluj otce svého matku což se ale začíná naštěstí radikálně měnit
jedná se o silně tabuizované téma otázka je jak by vypadaly opravdové /absolutní/ statistiky kdyby se téma společensky odtabuizovalo a děti by mohly o něm mluvit zcela bez zábran
problém zneužívaných dětí je ten že své zneužívání obyčejně zatajují
podobně jako ženy mnohdy zatají znásilnění nebo útoky obtěžování
možná jednou nastane doba kdy lidstvo nebude potřebovat žádné berličky v podobě zákonů boha náboženství peněz..ale to už nebude homo sapiens ale zcela jiný druh
11.01.2018 - 22:19 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » player
legitimizace pedofilie je nesmysl
pedofilie je trestný čin ty brepto
11.01.2018 - 13:50 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » tajga
myslím si že obecně převládá spíše estetické a pak praktické hledisko
u odložených dětí se obecně předpokládají problematičtější typy než když si výchozí podmínky můžeš nastavit, zvolit
nebojme se říct že jde o "kvalitu" :1:
11.01.2018 - 13:40 | Filtr
(Býk) player » tajga
No - uvidíme , kam to povede. Na každej pád , včšechno se mění a mění děsným tempem. Zběsile.
11.01.2018 - 13:39 | Filtr
(Blíženci) tajga » Bosch
Vždyť jsem to psala. Dítě z ústavu, je jich tam mnoho a ne všechny jsou romského etnika, když už tedy jsme se dostali až sem.

Samozřejmě jsem to nemyslela tak, že např. nevidomý člověk si má jít adoptovat oříška z útulku. U většiny lidí bude myslím tou pravou motivací k čistkrevnému psovi obyčejný snobismus.
11.01.2018 - 13:36 | Filtr
(Blíženci) tajga » player
Já vím, od kolébky...Bohužel mi přijde, že se na tohle téma díváš pořád z perspektivy věčně nadrženého chlapečka z prudérní rodiny.

Ano, sexualita se může ozývat už ve velmi útlém věku. Ať si děti mají svoji DĚTSKOU sexualitu. Ale ať se do toho proboha nemíchají dospělí. Sexualita se odehrává na rovině tělesné i duševní. Duše dítětě není zralá na sex s dospělým. To je a má zůstat tabu.

Pedofil si má chodit k psychiatrovi pro prášky a má se držet od všech dětí v hodně bezpečné vzdálenosti, pokud cítí, že by ztratil kontrolu.

Nechápeš, jak jsou děti zmanipulovatelné? Kam by to vedlo? Jestli někdy dojde k legalizaci pedofilního jednání, tak to bude poslední hřebík do rakve naší civilizace a bude to dobře.
11.01.2018 - 11:15 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » tajga
jak by sis ty jiné podmínky představovala?
rozdíl mezi psem z útulku a hlídaným chovem bývá často radikální
z hlediska návyků takového tvora a jeho projevů
často tihle "volně vrženi" psi mají větší bázlivost (což může paradoxně lidi s mateřským komplexem přitahovat ale pro reprodukci takových genů nevhodné)
často mají problémy udržet návyky chování v obytném prostoru močení kálení uvnitř atp.
mají slabé předpoklady chtěného charakteru, vhodnosti pro výcvik, ostrahu atd..
je toho více proč bych asi volil psa s rodokmenem
kocoura bych asi zvolil i od popelnice kdybych ho vypiplal nebyl by aspoň rozmazlený jako fracek s rokokmenem a uměl si pohostinnosti vážit :4:
to je jako s lidma když adoptuješ dítě "jiného" etnika víš taky asi tak co můžeš čekat a předpokládám že už jsem tímto vyjádřením asi na hranici extrémismu :22: :14:
11.01.2018 - 10:40 | Filtr
(Býk) player » tajga
Takhle ne. Chtějí to nechat na vůli toho dítěte. Protože některé děti jsou sexuálně daleko větší dravci , než třeba jejich rodiče. Šmankote , já , když si vzpomenu , co se dělo u nás na základkách , no to byla doslova Sodoma-Gomora. Od hrátek až po přistiženou soulož dvou páťáků.

Tady jde o tohle - ty eroticky vzdělávané země (mj Švédsko , Nizozemí a další) vysvětlují sexualitu už dětem v mateřských školkách. Tam ví druhák , jak se nasazuje kondom. Tudíž to dítě je s tím plně konfrontováno. Takže by si jako samo vybralo, zda si přeje doteky , erotičtější přístup. Ale jak říkám , to jsou začátky jednání , hledá se řešení , aby nedocházelo k újmám na zdraví a na životech.

Já tady ale nechci nic obhajovat , co je správné a co nesprávné , protože každej si do tohoto implantujem sami sebe. Já jsem erotično kolem sebe totálně nasával už od kolébky. A vyhledával. Fascinovalo mě.

Největší pošetilost dospělých je , že sex patří jenom dospělým. Indičtí Lapštové by se asi divili...
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Úplněk ve Štír Štíru
ukázat kalendář »