Lidi si to fatálně pletou .


16.05.2019 - 00:00
(Býk) player
Lidi si to fatálně pletou .
Pocit zamilovanosti následkem toho, že s druhým písmenkuju do vzkazníku, je velmi pošetilá disciplína. A rozumného člověka skoro nehodná.
Prosim - vzrušení ano. Sympatie ano. Ale že někdo je zamilovanej na základě vzkazníku? Spíše nemoc. Aspirin a klystýr.

Příspěvky v diskuzi

Stránkování od začátku: / 14 

Řazení:
16.05.2019 - 20:24 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » unhappy soul
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Buh je tlak, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Na svůj věk bys měl už přemýšlet a vnímat zcela jinak...

Jinak - tak jak chceš TY?

nemůžu naplnit tvé potřeby, sorry..:))

a o tom tu celou dobu píšu :61:
16.05.2019 - 20:30 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele unhappy soul, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Mně je úplně ale jedno, jak budeš dál do budoucna vnímat "vztahy". To je jen tvůj problém. Klidně skákej věčně od jedné, k druhé, když ti to vyhovuje. A pak tu piš diskuze :) z nedostatku sdílení.
16.05.2019 - 20:32 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » unhappy soul
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Buh je tlak, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
jsem rád, že mám tvé požehnání dělat si, co uznám za vhodné:4: :29:
16.05.2019 - 20:34 | Filtr
(Beran) Al* » Buh je tlak
Dobře, ale ty to píšeš tady na diskusi, přitom diskutujes i se ženami ..
Snažit se pochopit, o čem druhý mluví je takový předpoklad k tomu, aby jeden nemluvil o voze a druhý o koze ..
16.05.2019 - 20:51 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Al*
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Buh je tlak, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
jenže druhý téměř vždy mluví o koze když my o voze.
existují na to celé vědní obory a studie, ohledně lidského mozku, jeho polovin, i romány, muži jsou z marsu, ženy z venuše, atd.

navíc je třeba rozlišit chápání na úrovni jazyka - intelektu a chápání na úrovni emocí - empatie.
ty píšeš o tom prvním, tady byla řeč spíše o tom druhém.

ale nebudu tu mentorovat, nějak cejtím, že tu zase buduju monolity a tím se uzavírám dalším možnostem :4:
16.05.2019 - 21:35 | Filtr
(Beran) Al* » Buh je tlak
Jo, někdo je z Marsu a někdo z Venuše a píše se tady i o emocích a můžeme se snažit se pochopit a někdy to prostě nedávame.. jenže když ani nemáš potřebu pochopit, proc si radši rovnou nedat pauzu a KitKat. :3:
16.05.2019 - 21:39 | Filtr
(Blíženci) fanik » unhappy soul
No tobě je to jedno, a proto ho řešíš v každý druhý diskuzi už několik měsíců. Už dej pokoj a běž si dát maso :61:
16.05.2019 - 21:40 | Filtr
(Beran) Al* » Al*
Vzpomněla jsem si na film Po čem ženy touží .. nic světoborného .. hlavní hrdina najednou slysel myšlenky žen až myslím na jednu .. hned byl oblíbený :4:
16.05.2019 - 21:46 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » fanik
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele unhappy soul, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Jestli sis nevšiml, tak on reaguje neustále taky.
Několik měsíců? Zajimavé..
No, kdyby mi to tolik vadilo, vypadalo by to jinak.. To by bylo větší ródeo..
Maso si dej sám.
16.05.2019 - 21:48 | Filtr
(Beran) Al*
Jinak k tématu .. myslím že kolikrát může být takové psaní hodně intimni a tím nemyslím sexuálně intimní .. prostě že dokážeme napsat to, co bychom třeba nerekli.. ale já tedy beru že člověka znám teprve, kdyz ho znám naživo .. a teprve potom bych mluvila o jakémkoliv vztahu ..

Jo ale může to být fajn a v určitých chvílich to člověku třeba pomůže
16.05.2019 - 21:58 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Al*
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Buh je tlak, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
No jo,holt nemam kapacity stale a pro vsechny;) a jak jsem psal vyse,snaha je limitovana dusevni rovnovahou.tak muzes prevzit stafetu,treba ti to pujde lip;)zena zenu prece pochopi nejlip,tak jestli na to mas,tak to ukaz! (toyootaaa;)
16.05.2019 - 22:10 | Filtr
(Beran) Al* » Buh je tlak
Já reagovala jen na to, jak jsi psal, že nepotřebuješ chápat .. a potom k tématu .. ve štafetě fakt nepobezim .. ale je to až roztomilé
16.05.2019 - 22:11 | Filtr
(Panna) Wiké » thééé
To je moc trefný text.
Proč nějaký člověk spustí okruhy různých proudů v těle a pocitů svobody a proč to koluje a proč se to děje.
Ani na to nejde odpovědět, je to takové mystérium.
16.05.2019 - 22:27 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Al*
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Buh je tlak, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Aha,tak to jsme se nepochopili:D nepotrebuju pochopit druhyho znamena nepotrebuju znat vsechny zakruty jeho duse,kor kdyz ta duse na me pusobi dosti chaoticky a zejmena jednostranne-resi jen sebe a sve peripetie S chlapy. Chapu,ze v tom hraji roli preference,k nekomu mame blize,k nekomu ne,cas a samozrejme dispozice. Nekoho napr nepochopim protoze s nim neziju,jineho proto,ze nemluvi reci meho kmene. Svet je velky,moznosti siroke;))
16.05.2019 - 23:01 | Filtr
(Ryby) MG34 » Buh je tlak
Čím víc to tady sleduju, tím víc nabývám dojmu, že není žádná "moje pravda" a "tvoje pravda" a "její pravda" a "kdovíčí pravda" - ale že pravda je vždycky jenom jedna a ta se nezjistí ani komunikací, ani nasloucháním, ani vytrubováním, ani nějakým otevíráním se, nějakým srdcem, kalhotama nebo kdoví čím ještě.

Pokud existuje nějaká hypotetická superentita, která vládne vše-úhlopohledovovou inteligencí a umí být arbitrem, jediná šance je spojit se s touto entitou a pravdu zjistit od ní...
16.05.2019 - 23:43 | Filtr
(Býk) player » Buh je tlak
Nemusíš nic mazat , ta diskuse není pro mě.
16.05.2019 - 23:50 | Filtr
(Býk) player » Al*
Jasně. JDe o jedinou věc. Pořád je to virtuální realita. Souhlasím - obecně dopisování si s někým o svém nitru , o své erotice, o své minulosti , současnosti , budoucností - to je vlastně normální psychoanalýza a je to dobrý.

Nejsem proti dopisování , posílání aktů , svádění , sám jsem tady dost profláklej hříšník , kterej taky mnoha lidem poskytl to , co potřebovali a sjezdil za nimi světa kraj. Nic proti.

Toliko pouze upozorňuju na to , že ve vzkaznících není láska. Jen její určitý potenciál. Jenže právě tohle je zde momentálně absolutně špatně. Tady je momentálně mraky raněných lidí právě kvůli tomuhle žluťoučkýmu webu. Je tady z minula spousta lidí , kteří se kvůli vzkazníku dali rozvést a tak. Jistě - může to bejt bingo. Ale ne moc často. Ehm...na binga moc nevěřím. :3:
16.05.2019 - 23:51 | Filtr
(Býk) player » MG34
Já si to nemyslím. Pravda je velmi relativní a vůbec nevím , zda je jedna. Spíš si myslím , že pravd je nekonečné množství a pravda dokonce ani není konstantní. Je to takovej živej zámotek.
17.05.2019 - 04:33 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » player
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele unhappy soul, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Tak lidi, co si tu vzájemně dopisují a mají přitom vztahy a ještě se pak díky tady tomu rozvedou, jsou nevěrníci nic jiného. Ale to není problém seznamek nebo Najdi se, ale povahy lidí (pokud se jejich vztah nerozpadá a být tu je důsledek toho).
Já tu jsem třeba jen pro to sdílení, ale jinak bych tu těm diskuzím asi neměla potřebu věnovat čas, pokud bych žila ve vztahu. Je to tu jiné tím, že jsou tu podobně zaměření lidé, máte i srazy, pak třeba je asi v pořádku si tu najít jen přátele. Ale stejně.. Kdo by měl v reálném vztahu čas na tyhle povětšinou skutečně plané diskuze, kdo by měl potřebu tu sdílet, když by byl ve vztahu nebo tedy ve šťastném vztahu. Třeba mnozí jo, za sebe mnohem raděj bych to vyměnila za skutečnost. Pak bych tu nejspíš ani ten profil neměla potřebu mít. Tedy osobně ho tu mám právě proto, abych už nepsala. Ale ne, že bych věřila ještě úplně, že se toho dočkám. Jo, někdo řekne, je lepší chodit ven. Ale.. Realita je taková, že každý už má povětšinou svoje a když do toho pracuju jen v ženském kolektivu a muži opravdu na ulici neoslovují (teda aspoň mě ne), tak co dělat, aby člověk aspoň nějakým způsobem sdílel, když jinak zrovna moc nemá jak.
17.05.2019 - 06:34 | Filtr
(Lev) registrovaná » MG34
Nielen na základe tejto diskusie, tiež môj názor :), že pravda je len jedna a všetko ostatné u každého je len názor jednotlivca či skupiny :)
17.05.2019 - 07:03 | Filtr
(Štír) Nabi*
To je zajímavý, já jsem se s tím ještě nesetkala. Ani u sebe, ani u nikoho, koho tady "znám" a s kým komunikuju.
Zákon přitažlivosti, že by? :61: Odpíraného chleba největší krajíc :2: Hlaaaavně nemít ve svém životě zamilovanou ženskou (do tebe). To je jako by na čerta házel svěcenou vodu se mi zdá :4:
17.05.2019 - 07:07 | Filtr
(Ryby) MG34 » player
No to právěže ne - pokud je možné něco "relativizovat", tak je to jen nedostatek informací o objektivním náhledu a nedostatek vyjadřovacích schopností k popisu východisek. V drtivé většině případů se dá dokonce i našimi lidskými prostředky odhalit "nepravda" - například někdo bude tvrdit, že žije jak mnich (a podaří se přitom zjistit, že ve skutečnosti žije v paláci - může ten palác relativizovat jak chce, ale to prostě neustojí). Opačně je to mnohem těžší - potvrdit, že tohle už JE ta jediná pravda.

...a to nemluvím o situacích, kdy někdo něco tvrdí, ale reálně si to "v koutku duše" nemyslí (třeba když ho člověk přitlačí a zkusí z něho něco vymáčknout anebo se podaří mu nahlédnout do soukromí) - těch je skoro bych řekl většina - jejich "pravda" se pak rozplývá už ve vlastní mysli, nepotřebují ani žádného super-arbitra.

BTW bojíš se, že by ti nějaký "super-arbitr" mohl za tvůj život nasekat na holou? A nezajímá mne vědomá póza, ale to, co máš zasuté v podvědomí. :5:
17.05.2019 - 07:08 | Filtr
(Ryby) thééé » Nabi*
:61:svěcená voda na čerta, chtěla jsem to nějak napsat...něco jako boji se čert kříže..díky že nemusím :15:
17.05.2019 - 07:14 | Filtr
(Ryby) thééé » Annie Tea
:4: :34:asi všechno dohromady..já momentálně tažný vůl křížený s křečkem v kolotoči...myslím si že táhnu a přitom furt běhám dokola :32:
17.05.2019 - 07:18 | Filtr
(Ryby) MG34 » registrovaná
Úplně to nevylučuje, že jednotlivec nebo skupina nemůže mít pravdu - zvlášť pokud se jedná o nějakou lehce dohledatelnou trivialitu.

Ale čím složitější otázka (která vyžaduje podrobný rozbor situace a tedy i komplexní odpověď - typicky třeba otázka smyslu života), tím víc je jasné, že pravdu nemá možná nikdo a všechny ty "názory" jsou prakticky bezcenné.

Jinak pro upřesnění - píšeš "tiež môj názor", ale já jsem psal "dojem". Zjišťuju, že názor je docela zlo a snažím se něčemu takovému vyhýbat. Buďto něco vím, snadno dohledám, přesně odvodím anebo mám jen dojem, tipuju, risknu. Názor je ... no darmo mluvit. Aneb jak u něčeho, co nevím, vyjádřit postoj "jakože to vím"?
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v KozorohKozorohu
ukázat kalendář »