Covid fakta


18.03.2021 - 19:51
(Kozoroh) Bosch
Covid fakta
Zde si dovolím odložit nějaké poznámky a věci které jsou pro mně něčím zajímavé což nevylučuje doskusi. Naopak věcné a racionální názory jsou vítány.
Ale né řeči typu covid je nástroj chaosu nebo očkováním vás Gates očipuje a podobné sračky které laskavě ventulujte jinde nejlépe vedle u albexe to nechte. :4:
Zde pls pouze normální věci.

Příspěvky: Všechny | Znovuzrozená

Stránka: 1 2 3 4 5
Řazení:
15.11.2021 - 20:45 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » il*ča
Jo, jo, napřed tvrdili, že se umírá do měsíce po vakcíně, pak do tří, pěti, do roka, do tří let, do pěti, do deseti. :61:
Jako by vakcína byla voucher na nesmrtelnost :85:
S tou imunitou je to blbý, já osobně si myslím, že je to dáno i geneticky a člověk to má vrozený. Moje sestra od malička procházela všemi možnými a nemožnými chorobami, celý život na lécích a covid samozřejmě chytla. Má následky, zhoršila se jí chronická choroba. Jinak z celé rodiny nikdo nic a to druhá sestra pracuje jako zdravotní sestřička v domově důchodců a před očkováním tedy byla denodenně v "epicentru".
15.11.2021 - 21:07 | Filtr
(Blíženci) il*ča » Znovuzrozená
U nás v rodině nikdo s imunitou problémy nemá a já jsem byla do 48 let zdravá jak řípa. Pak se to během 3 měsíců totálně zlomilo, mimo jiné mi našli i chlamydie ( už jsem to zde kdysi psala). V srpnu jsem dělala túry po horách a v listopadu jsem nevylezla schody. Nález na plicích podobný jako mají teď lidí po covidu (byl to rok 2017) Teď střídavě oblačno. Momentálně teda oblačno, ale snad zase bude lépe.
15.11.2021 - 21:21 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » il*ča
Poslala jsem ti SZ.
16.11.2021 - 09:07 | Filtr
(Střelec) MAGDA » Znovuzrozená
Jojo testy se falsujou.
Certifikaty ve velkym. Bylo mi receno ze to dela kazdej, takze je to v pohode.
Ze hrozi 3 roky vezeni jim je k smichu.
16.11.2021 - 20:53 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » MAGDA
Ach jo. Mne by tohle nikdy nenapadlo udělat, já jsem prostě saturňacký typ.

No a tak jestli tohle mají být ti čestní, pravdomluvní, svatí, kteří bojují za naši svobodu, tak nevím, nevím... :63:
17.11.2021 - 09:22 | Filtr
(Blíženci) fanik » Znovuzrozená
Rozbroje s nepřizpůsobivými lidmi tu byli vždy, jen frustrace a agresivita, žádný vstřícný krok.
Ještě se chudáci domnívají, že s nimi bude někdo diskutovat.
Nikam je nepustit a lockdown, nebo povinné očkování :5:
17.11.2021 - 11:31 | Filtr
(Střelec) MAGDA » Znovuzrozená
To je prave ono. Me nevadi neockovany, ale podvodnici jo.
At se neockujou, ale at nepodvadi.
Mam jen jednu kamaradku co to vzala jak to je. Nechce ocko tak proste nikam nechodi, jen do prace. Nebrbla a nestezuje si.
Ja si delam test pokazdy kdyz mi neni dobre. Jako ockovana a nevidim v tom problem.
17.11.2021 - 11:34 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » Mici Angóra
No, Mici, cos čekala? Na hrubý pytel hrubá záplata, tak to chodí.
Pokud tě to zde tak irituje, tak to přece nemusíš číst.
Tato diskuze vznikla jako protiváha k vedlejší, nejen dle mého názoru, štvavé diskuzi. Pokud si tam někdo blábolí a vkládá odkazy na konspirační teorie, tak je mi to fuk, ale pokud vyloženě útočí na očkované, co se jim vše stane, že do tří měsíců, až deseti let (ten časový rozptyl je k smíchu) umřou, budou mít vedlejší následky, stanou se z nich invalidé apod., tak to už je napřesdržku. Houby s voctem, dneska je odborník každý, kdo má do pr.... díru.
A pokud někdo očkované nazývá hovady a lékaře ču...y (převzato z vedlejší diskuze), tak to už je na pováženou. :28:
Nikdo z nás není z této situace šťastný, ale proč se máme ještě navzájem nenávidět?
Počáteční a velikou chybu zde udělala vláda Babiše, která nechala všemu volný průběh a takto to dopadlo. Čekám, že nová vláda se k tomu bude muset nějak postavit, nebo skončíme zase v průšvihu.
Souhlasím s tvrzením, že vakcíny nejsou tak stoprocentní jak se čekalo a především u starších lidí nemají kýžený efekt. To, že v nemocnici jsou nyní i očkování lidé, je pravda, ale jejich věkový průměr je 80 let! Věkový průměr neočkovaných 50! To už je rozdíl, ne? Takže vakcíny nějaký význam mají. Ale dle mého názoru, pokud se někdo nechce očkovat, ať se neočkuje, ale ať neuráží a neděsí lidi s opačným názorem, proboha.
Lidé by se měli vrátit k tradičním hodnotám, k soudržnosti, toleranci, ohleduplnosti...jak píše Bosch v nové diskuzi, ale můj náhled na náš národ je v tomto velmi skeptický.
Přeju ti mír a klid v duši a hodně zdraví. :68:
17.11.2021 - 11:39 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » MAGDA
Přesně tak. Prostě pokud je člověk odpovědný k sobě i druhým, tak nevidím problém. Nechceš být očkovaný, dobře, tak ale dodržuj opatření. A necítíš-li se dobře, udělej si test, bez k lékaři, nechoď mezi lidi.
Např. v mém zaměstnání, pokud se plánuje nějaká mimopracovní akce, bude nově od všech zúčastněných vyžadován PCR test.
17.11.2021 - 12:47 | Filtr
(Blíženci) cimi » Znovuzrozená
Jo, taky by se mi líbilo být tak snadno zodpovědnou. A jakože mně fakt nikdy být nezodpovědnou ani podvádět nešlo, nemám to v krvi. V praxi je to ale teď tak, že když chceš být zodpovědný (a jsi neočkovaný), tak musíš mít na účtě tučné konto. Já mám teď certifikát, žejo, protože jsem si covid poctivě odstonala, ale co budu dělat po půlroce? Např. Cena Pcr testu je kolem 800. Platí tři dny. Není pravdou že ti vždy vystaví žádanku doktor, to už spíš když je ti blbě, zůstaneš doma a pak žádanku dostaneš protože už to není preventivní. Kdyby to takhle měli dodržovat poctivě všichni tak jsme na mizině raz dva..... nehledě na to, že třeba já měla příznaky a Pcr test byl pozitivní opravdu až po cca 4 dnech...
Tohle není možné uhlídat. A ani u těch očkovaných.
Proto tak moc upozorňuju na to pojďme se spíš bavit o tom jak ten covid léčit, než s ním hrát hru na schovávanou... :74:
17.11.2021 - 13:28 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » cimi
Njn, taky si myslím, že zrušit testy zdarma byla hloupost, protože to bude spíše nahrávat tomu, že se lidi na to vykašlou.
A ty říkáš léčit, ano, to je fajn u mladých, u kterých se předpokládá, že budou mít lehký průběh. Ale u těch starších je to tak 50:50, ne li víc v prospěch viru. Já třeba osobně bych ho chytit nechtěla, mám už nějaký věk a taky samozřejmě nějaké choroby a slabší astma, takže bych měla z nákazy obavy. Proto jsem očkovaná.
17.11.2021 - 16:40 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Znovuzrozená
Přečetla jsem si to po dlouhé době. Vadí mi jak útoky na neočkované, tak na očkované a jejich vzájemné napadání. Kdo se nechá či nenechá očkovat je jeho věc, argumentace, že se máš nechat kvůli těm, co se očkovat nemohou je citové vydírání. Tak ať nikam nechodí, stejně jako nikam nemají chodit neočkovaní. Já třeba vše dodržuji a chodím momentálně už jenom do práce a nákup a stejně musím pořád číst útoky, jaká jsem vlastně nezodpovědná a bezohledná mrcha. Jasně, jsou lidi, kteří se tak nechovají, napříč očkovanými i neočkovanými. Co se toho léčení týče, tak taky vidím jako problém nastavení stylem buďte doma a až se zhoršíte, volejte záchranku. Přednemocniční péče nefunguje, jinak by se třeba ty jipky tolik neplnily. Nová vláda toho v této fázi už moc nezachrání. Jsem pro, aby se očkovaly rizikové skupiny, ne mladí a děti, kteří momentálně tvoří nejvíc pozitivních. Pozitivních, ne nemocných.
17.11.2021 - 17:17 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » Mici Angóra
V mnohém máš pravdu, například, že očkovat by se měly především ohrožené skupiny, proto mne překvapuje, kolik starších osob není očkováno a ne z důvodu, že to mají daleko, nestíhají apod.,ale protože vakcína je jed. :85: Vždyť právě kvůli těmto lidem byl lockdawn na jaře, proto, abychom je ochránili a oni zřejmě chránit nechtějí!!! Tak čemu to vše bylo? Mne už to tehdy neskutečně štvalo a doufám, že teď už žádný lockdawn nebude.
A ty vzájemné útoky mi taky vadí, ale vidím to opravdu na poměr tak 20:80 v neprospěch očkovaných, odpůrci jsou daleko aktivnější a agresivnější. Stačí zabrousit na FB. :8:
17.11.2021 - 17:20 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » Mici Angóra
Jsem taky pro uznávání protilátek, ale mělo by být jasně stanoveno kolik měrných jednotek by to vlastně mělo být. Dosud jsem to nikde nenašla, jen samé dohady.
17.11.2021 - 18:07 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Znovuzrozená
To propaguje ministerstvo, že bezpečnou hladinu protilátek nelze stanovit a mají pravdu, protože protilátky buď máš nebo nemáš, je stanovena nějaká referenční úroveň a při styku s virem se hladina podle potřeby zvýší. V Rakousku to podle mě taky uznávali jen stylem máš / nemáš. Prymula navrhoval 200 jednotek, což bude asi nějaký nižší průměr u toho jednoho typu měření. Trvající studie prokazují, že řadě lidí hladina protilátek v čase stoupá, což znamená opakované setkání s infekcí a reakci imunitního systému. Teď nově lze změřit buněčnou imunitu, která je nezávislá na výši protilátek a měla by ukázat, jak je tělo připraveno se dlouhodobě bránit.
17.11.2021 - 18:17 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » Mici Angóra
Aha, no já jsem rozhodnutá po novém roce si ty protilátky nechat změřit, bude to půl roku po očku, tak by mne samotnou zajímalo, jak to je, jestli to vyprchá nebo ne.
A tu buněčnou imunitu si teda taky můžeš nechat změřit? Nejspíš taky za poplatek.
17.11.2021 - 18:21 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » Znovuzrozená
Teď jsem našla, že to stojí 1.490 Kč, což je tedy dost.
Asi budu muset napsat Ježíškovi. :61:
17.11.2021 - 18:33 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Znovuzrozená
Jo je to zhruba tolik, ale zas kdyby to stačilo do budoucna změřit jen jednou za rok, tak se to vyplatí. Bohužel právě ta vysoká cena je asi překážkou nějaké širší využitelnosti, alespoň zatím.
17.11.2021 - 20:34 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » il*ča
:61:
To se mi zdá jako ještě větší nesmysl než ty dezinfo teorie.
I když, dneska je asi možný všechno.
17.11.2021 - 20:47 | Filtr
(Blíženci) il*ča » Znovuzrozená
Určitě to dotyčný myslel jako vtip. :4:

Noo, ale víš co - není šprochu, by na něm nebylo pravdy trochu. :3:
Ty rusácký weby, který sem pouští různé dezinformace, určitě někdo platí.
17.11.2021 - 20:58 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » il*ča
Mráz přichází z Hradu? :61: :86: :87: :88:
17.11.2021 - 21:03 | Filtr
(Blíženci) il*ča » Znovuzrozená
Mám pocit, že momentálně málokdo ví, odkud co přichází,co kam odchází a kdo to má a svědomí. Totální chaos. :4:

("Chaos vždy vítězí nad řádem, protože je lépe organizován.“ — Terry Pratchett )
18.11.2021 - 19:26 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » Nabi*
Ty jsi neviděla ten graf co sem Bosch včera večer dával?
Do cca 70 let je očkovaných v nemocnicích minimum. Věkový průměr vážně nemocných a přitom očkovaných je 80 let!! Těch, kteří už mají spoustu chorob a slabou či žádnou imunitu.
Takže není pochyb o tom, že vakcína až na tyto výjimky funguje.
19.11.2021 - 08:51 | Filtr
(Štír) Nabi* » Znovuzrozená
No tak já hlavně nevěřím všemu, co se píše na idnes a spol. Zároveň lékaři, co pracujou v domovech důchodců a s těmito lidmi, mluví jinak. V tomhle se prostě neshodnem. Ty nemáš pochyby, já je (dle mě opodstatněně) mám. Tak to je. Více k tomu nemám co dodat v této diskuzi.
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v RybyRybách
ukázat kalendář »