Covid fakta


18.03.2021 - 19:51
(Kozoroh) Bosch
Covid fakta
Zde si dovolím odložit nějaké poznámky a věci které jsou pro mně něčím zajímavé což nevylučuje doskusi. Naopak věcné a racionální názory jsou vítány.
Ale né řeči typu covid je nástroj chaosu nebo očkováním vás Gates očipuje a podobné sračky které laskavě ventulujte jinde nejlépe vedle u albexe to nechte. :4:
Zde pls pouze normální věci.

Příspěvky: Všechny | Znovuzrozená

Stránka: 1 2 3 4 5
Řazení:
25.09.2021 - 07:18 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Znovuzrozená
"Dánsko má tu výhodu, že nemá "odborníka" Daniela Landu který jim "vysvětlí" že se mají na všechno vykašlat a "krizového manažera" Andreje Babiše který v pandemii podělá na co sáhne." :15:

Dánsko - má nad 50 let 96% očkovaných. Zapoměl Landa poznamenat.
A že 86% dánů má min jednu dávku vakcíny proti c19.
25.09.2021 - 07:51 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » Bosch
Jj, ale například podle zdejších "mudrlantů" jsou nemocnice všude zahlceny očkovanými, kteří leží na JIP. :23:
To by už Dánsko při takové vysoké proočkovanosti mělo zhroucené zdravotnictví a poloviční stav obyvatelstva.
A v žádném případě by nerozvolňovalo.
25.09.2021 - 08:58 | Filtr
(Kozoroh) Tuatha Dé Danann » Znovuzrozená
Netvrdim, ze nemocnice jsou zahlceny ockovanymi.
Ale,
Irsko ma 90.3 % plne naockovanych a 92.4 % jednou davkou, momentalne nejvice proockovany v evrope, mozna na svete.

Podivej se jakou barvu ma dnes Irsko na mape statistiky novych pripadu c-19 na 100 tisic obyvatel.

Nejvic proockovany a nejvice covid pripadu :63:

A to jsem si prosim nevycucal s konspiracnich webu, to jsou aktualni oficialni statistiky a FAKTA.
K příspěvku je přiložený obrázek, který se zobrazí pouze přihlášeným uživatlům.
(Přihlásit)
26.09.2021 - 09:17 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » Tuatha Dé Danann
Chtěla jsem ti odpovědět k tomu lednovému nárůstu nakažených, ale to ti už pěkně vysvětlil Plája. Navíc v lednu se teprve očkování rozjíždělo, je jasné, že to nemohlo tak rychle fungovat.
Vysvětli mi ale jednu věc - když je to taková hrůza v nárůstu onemocnění jak uvádíš, jak to, že irský premiér vyhlásil, že v půlce října zruší veškerá opatření?? :63:
Něco tu nesedí, že ?
26.09.2021 - 09:23 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » Tuatha Dé Danann
Masová vakcinační kampaň se rozjela hned v lednu? :63:

Dle statistik bylo v Irsku v dubnu oběma dávkami proočkováno plných 6, slovy ŠEST procent obyvatelstva!!! A ty chceš tvrdit, že od ledna stoupá počet nemocných a úmrtí v souvislosti s vakcínou ...
26.09.2021 - 09:36 | Filtr
(Kozoroh) Tuatha Dé Danann » Znovuzrozená
To taky nechapu. To ze narust covidu tady je mi nevyvratis, to je fakt. Jedine vysvetleni je, ze oni je nutili vakcinovat pod prislibem ze kdyz se nechaj naockovat, tak nebude lock down, rousky as covid pasy, a kdyz jim to slibili, tak i pres vysoky narust, proste asi jen chtej dodrzet slovo.
Je spousta jinejch zemi, kde covid narusta, a oni rusi restrikce.
26.09.2021 - 15:54 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » Tuatha Dé Danann
Tak já ti nevím, ale to tvé vysvětlení mi přijde poněkud... dětinské. :63:
27.09.2021 - 19:33 | Filtr
(Kozoroh) Tuatha Dé Danann » Znovuzrozená
Nechapu co ti na tom pripada detinske. V cehach Vojtech taky neustale vyhrozuje, az bude naockovano nejakych 70 %, tak se kompletne zbavite restrikci a udelate za koronavirem tecku, pumpujou to do vas denne i v televiznich sotech.

A irove po dosazeni 90 % proste jen dodrzeli slib...

opravdu detinske :63:
28.09.2021 - 19:31 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » Tuatha Dé Danann
Dětinské mi připadá to tvé zdůvodnění rozvolnění. Tomu opravdu věříš? :63:
Pokud ano, tak opravdu spolu nemáme o čem diskutovat.
28.09.2021 - 21:34 | Filtr
(Kozoroh) Tuatha Dé Danann » Znovuzrozená
Uz devet mesicu tady do nas v radiu a televizi husti at se nechame naockovat, ze potrebujem vysokou proockovanost, abychom se mohli vratit k normalu.
Pokud by nedodrzeli slovo, tak by vlada mohla ztratit duveru, nebo by se dokonce lide mohli bourit, a to i ti ockovany, jelikoz polovina z nich se naockovala jen proto, ze se chce citit svobodne a mohli chodit do hospody jako predtim, hlavne ty mlady. No, opravdu detinske, kdyz myslis...
Navic, to jeste nerozvolnili, klidnu muzou v rijnu prijit a odlozit to.

Ja mam porad pocit, ze ty jses presvedcena, ze kdyz je tu naockovano 90 %, tak tu nemuze byt covid. To naopak prijde detinske me.
Coz jsi uz naznacila v prvni reakci, cituji: "Vysvětli mi ale jednu věc -
když je to taková hrůza v nárůstu onemocnění jak uvádíš, jak to, že irský premiér vyhlásil, že v půlce října zruší veškerá opatření?? ".

Tady jsou clanky s konce srpna:
" IRSKO ZAZNAMENAVA DRUHY NEJVYSI POCET COVIDU V EU(na 100k obyvatel), I PRES VELMI VYSOKY PROVAKCINOVANI"

https://www.independent.ie/irish-ne…

1620 PRIPADU(coz je na irske pomery opravdu hodne) POTVRZENO, I PRES 90% PROOCKOVANOST.

https://www.irishexaminer.com/news/…

- 3 zari
IRSKO MA NEJVYSI POCET PRIPADU COVIDU V EU (na 100k obyvatel)

https://www.independent.ie/world-ne…


Mela by jsi si vzit priklad treba s Plaji, ten kdyz s nekym nesouhlasi, tak dokaze rozumne argumentovat s respektem. Tobe kdyz se neco nelibi, tak prechazis do utocne pozice, nebo dokonce lidi ponizujes, tozase povazuji ja za detinske...
04.10.2021 - 22:49 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená
A na rozdíl od Flákance je to sympaťák.

https://www.stream.cz/face-to-face/…
05.11.2021 - 13:51 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » MAGDA
Ano Magdo, je to přesně tak.
Pokud by bylo 100 % očkovaných a z toho třeba jen 3 úmrtí, tak to bude 100% mrtvých POUZE očkovaných.
05.11.2021 - 18:21 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » Znovuzrozená
A pro některé tupé a tupější, kteří to chtějí vidět "opačnou optikou":
Pokud zde bude 100 % neočkovaných, tak tady nebudou např. 3 mrtví, ale 30.000, viz situace z letošního jara. Nebo snad ne? Co, Tupi? :43: Nebylo tomu tak?

Na okraj: Včerejší oběd v jedné větší restauraci v nejmenovaném moravském městě, servírky hned u vchodu se omlouvají, zda máme nějaké potvrzení, že mají nahlášené na dnes kontroly. Bez problému se prokážeme a jdeme dál. Restaurace je skoro plná hostů, takže nikdo s tím nemá problém, a to je teprve 11 h dopoledne. Prostě chytří budou dál chodit v klidu do restaurací a ti druzí si prostě navaří doma. :4:
06.11.2021 - 09:37 | Filtr
(Blíženci) il*ča » Znovuzrozená
Manžel byl včera u doktora, v čekárně strávil asi hodinu. A bylo to prý zajímavé.
Došla tam napučená žena věk asi 35 let. Přisedla k druhé ženě, stejného věku, zřejmě kamarádka a spustila: Přišla do nemocnice bez respirátorů ( hrdinka!), nějaká sestra ji okamžitě sprdla, ať si ho jde koupit do lékárny. Chtěla se sestrou vyběhnout, že opatření vlády jsou nezákonná, ale sestra ( kráva jedná pitomá) si zavolala ochranku a bylo jí řečeno, že buď si koupí respirátor, nebo opustí nemocnici. No,takže se musela podvolit této coviddiktatuře. Není ji dobře, k doktorce musí,ale na covidovy test ji nikdo nedostane! Domu jede autobusem a běda, zda si dovolí řidič po ní vyžadovat respirátor. A do obchodu chodí taky zásadně bez...prodavačky jsou ovce,respirátor za pokladnou nosí, proč se hromadně nevzbouri? To ale neznamená, že ona bude ovce s nim. Věděla o známé známé,která po vakcine umřela, další známá známé zase nemůže otěhotnět... Takto blabolila celou hodinu. Žádné jiné téma ( dovolená,děti,Vánoce) nastoleno nebylo, pouze covid po všech směrech.
No mazec.
Mám pocit, že mnozí antirouškaři,antivax a popírači si teď z covidu udělali vyloženě životní směr. Nemluví o ničem jiném, na FB mají za den 10 konspiračních teorii, když je někde potkám, hned mi dávají dobré rady ohledně respiratoru, o očkování vědí vše. Z jejich žargonu ( počínaje covidfašizmem a konče covidovcemi ) mi už taky praská hlava. Naučené fráze o ničem.
Taky mi tuhle jeden - když se dozvěděl, že jsem ockovana- začal vyprávět historku svého známého, který se po očkování píchl do prstu a pod mikroskopem pozoroval svou krev a dokonce i RNA, což mě rozesmálo. Když jsem se ho zeptala,co má ten jeho známý doma za spešl mikroskop, tak jsem se dozvěděla, že jsem blbá (předpokládám, že asi zas koluje nějaký hoax,kde jsem popisuje, jak v domácích podmínkách pozorovat RNA...možná to lze i pod dětským mikroskopem a my to zatím nevime).

Panebože,ať už to celé skončí !
Nevím, co je horší ..nosit respirátor( nesnáším to), pořád dodržovat nějaká opatreni,kvůli své další nemoci se vyhýbám kinu i divadlu a chybí mi to - nebo kdekoliv narazit na popírače covidu a jejich anticovid plky .

(jenže je mi jasné tihle anti- si hned najdou něco jiného a budou zahlcovat svět dalšími teoriemi. Uz to zde bylo. )
08.11.2021 - 19:07 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » Bosch
:15:
08.11.2021 - 19:18 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » MAGDA
:15:
To já taky. Nevěřím naší vládě v čele s Burešem, který zvoral, co se dalo, ale věřím vědě a lékařům (máme v rodině několik zdravotníků, samozřejmě všichni očko).
Někdy žasnu, jakým bludům a blábolům neočkovaní věří... :61:
Ale nikoho nepřesvědčuji, každý si ten rypák musí nabít sám.

A znovu opakuji: z mých přátel, příbuzných a kolegů, kteří jsou očkovaní, NIKDO nemá žádné problémy, nikdo není nemocný, všichni jsou v pohodě včetně mých osmdesátiletých rodičů.
14.11.2021 - 11:21 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » Bosch
Ano, je to jedna z idolek antivaxerů, já si ji všimla už v létě a je mi děsně nesympatická už tím, jak pomlouvá očkované a sama má vytetované obočí (ten hnus si do sebe nechá napouštět a nevadí jí to :28:), možná má v sobě i botox a silikon... Samé šmakulády, řečeno slovníkem antivaxi.
Další rozpor je v tom, když v jednom z videí říká, že už přes dvacet let pracuje v nemocnici v Londýně a pak, že má ve škole prvňáčka,kterému se nyní přes lockdawn věnovala. Nechápu matku, která odjede do ciziny a nechá doma takhle malé dítě!!!!
Dále pak kdesi uvedla, že astrologii teprve studuje, no potěš koště... :85:, naštěstí to ještě nemá dostudováno :4: a doufám, že ani nedostuduje, quazi "astrologů" je u nás až až...
Prostě tato ženská na mne působí strašně nedůvěryhodně, vychcaně a dělající vše jen pro svůj prospěch.
A tečka. :61:
14.11.2021 - 11:24 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Znovuzrozená
"Lidé věří nesmyslům. Jediné správné řešení je povinné očkování."
Mikrobiolog Peter Šebo
https://cnn.iprima.cz/lidi-veri-nes…
14.11.2021 - 11:35 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » fanik
To je těžký. Spousta lidí je tak naivních, že rádi věří pohádkám o konspiračních teoriích, které chrlí především ruské dezinformační trolí farmy.
Tito lidé pak plní roli jakýchsi užitečných idiotů, kteří tyto informace šíří dál a dokonce jim věří (chipy, magnety,záměr vyhladit lidstvo atd).
Je to marný, většina z nás dělá vše pro to, aby se už nemusely nosit roušky, aby už nebyl žádný lockdawn, což věřím, že všechny neskutečně štve, ale pokud ve společnosti budou pořád ti, co věří konspiracím, místo lékařské vědě, tak se toho asi nedožijem. :8:
14.11.2021 - 11:43 | Filtr
(Blíženci) il*ča » Znovuzrozená
Sranda je, že většina těch teorii jsou "recykláty"z roku 2010, 2011,2012...už to zde všechno bylo. Čípy,očkování záření, světový řád,vyhlazení lidstva,atd. I zde ty diskuze tehdy probíhaly. No, tehdy to zřejmě úplně neklaplo, tak snad tentokrát :4:
I v období španělské chřipky se šířily konspirace. Je to pořád dokola.
14.11.2021 - 12:09 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » il*ča
No ono to bude jako s těmi proroctvími Nostradama, kde je jich spousta falešných, uměle vytvořených. Ale kdo věří, ať tam běží. :61:
14.11.2021 - 13:17 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » il*ča
Jinak ještě k tomu záměru o vyhlazení lidstva:
Např. já pracuji ve velké organizaci, která má v celé republice cca 3000 zaměstnanců. Proočkovanost je údajně u nás cca 60%, podobně jako v celé společnosti. A mezi očkované patří většina našich vedoucích, vrcholných manažerů, včetně gen.ředitele. U nás se respirátory na pracovišti neodložily ani v létě, neočkovaní každé pondělí vyplňují online dotazník ohledně testování, dostáváme respirátory a testy zdarma. Při jakémkoliv podezření na nemoc si i očkovaní musí dělat test, to samé při návratu z ciziny i té co není červená na mapě. Je to u nás opravdu dost hlídané. Pochybuju, že kdyby to vše bylo jenom divadlo, že by to naše vedení dělalo a navíc by se asi dobrovolně manageři neočkovali s vědomím, že je chce někdo zahubit. :85:
15.11.2021 - 09:01 | Filtr
(Štír) Svá štírka » Znovuzrozená
U nás je to podobné. A taky si myslím, že si ti manažeři dobře spočítali, že kdyby nás nucením do očkování vyhubili, nebylo by nikoho, kdo by na ně dělal. :61:
Podle mně je ale blbost, když stát zrušil testování zdarma. I očkovaní mohou nemoc dostat a nevědomky roznášet. Každý by měl možnost si ten test nechat udělat zdarma, protože jsou tu i jedinci, kteří bohužel nemají zbytečné stokoruny na nějaké testy a pak to tedy šíří, ačkoliv zdarma by na ten test šli.
Je to chyba a cesta do pekel, žádná tečka za koronavirem.
Já už jsem dost stará a vyskotačená :61:, takže dokáži chodit jen do práce a přes nákup domů, ale chápu i ty mladé. Chtějí žít po svém a co je to za život sedět na zadnici doma. :8:
15.11.2021 - 09:32 | Filtr
(Blíženci) il*ča » Znovuzrozená
A víš, že jedna konspirace praví( tedy pravila), že očkování do půl roku až osmi měsíců umřou? :4: Takže ?

Mě už dost vytáčí chování všech těch anti-.
Bohužel jsem teď nějak propadla sítem, další očkování mi doktorka nedoporučila a vzhledem k léčbě, kterou jsem podstoupila, mám mizernou imunitu. Pokud někam jdu, tak jedině s rouškou a to nejen kvůli covidu, od neorouškovanych si udržují odstup a mlčím. Jenže neorouškovani hrdinové nemlčí, oni mi dokonce musí dát najevo, jaká jsem to tupěna v roušce...vědí sice úplný hovno o mým zdravotním stavu, ale ty jejich svatý pravdy prostě musí ven.
Naposledy to byla spolužačka, kterou jsem neviděla snad 10 let. Doufám, že jí dalších 10 let nepotkám.
Co teď chodím po doktorech, vidím, kolik takových lidí s blbou imunitou je.
15.11.2021 - 20:38 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » Svá štírka
Přesně, s tou druhou větou stoprocentně souhlasím a už mnohokrát mne to napadlo, proč je to s tím vyhubením lidstva elitami blbost.
KDO BY NA NĚ DĚLAL??!! :61:
Testování zdarma měli nechat, i tak vím o lidech, kteří testy falšovali, pak na FB ve skupinách z našeho města, každou chvíli dotaz, jestli tam v tom kině, tam té restauraci apod. kontrolují, zda mají návštěvníci testy. Že dotyčný tazatel všude prochází bez toho....no kde to jsme?
U těch mladých, co jsou proti očku se jim moc nedivím a celkem je chápu, jich se to jako "netýká", oni tím projdou většinou lehce a v pohodě, i když je to od nich sobecké, ale co už.
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v RybyRybách
ukázat kalendář »