Vegetariani...Soucit, nebo jen maskovana nenavist?


19.03.2017 - 16:52
(Ryby) Myatis
Vegetariani...Soucit, nebo jen maskovana nenavist?
Co si myslite o tomhle typu vegetarianu? Za svuj zivot jsem vypozorovala zajimavoy vec a to, ze vegetariani/ vegani se mnohdy rozhodli pro svuj zivotni styl ze soucitu k zviratum a zivym tvorum...nadhera, tak slechetne...casto z ich ust pocut, jak jsou ti spravni co miluji cely svet a vsechno zivy... ALE pokud jde o ostatni lidi zrazu se zmeni na nenavistni, casto z ich ust srsi nenavist vuci ostatnim lidem, mnohdy rikaj jak by klidne i jine lidi zabili,mucili, padaj nadavky, nesnaseni a jsou kruti. Ta nenavist vuci ostatnim z nich jenom srsi. Proc to tak je? Mam nejakou teorii, ale zajimaji ma vase nazory.
Za prispevky vsem moc dekuji.

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7
Řazení:
22.03.2017 - 10:59 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » MG34
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele vibe, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
jeste jsi zapomnel na pravnicku z Prahy a na ucetni z vychodnich Cech... plus pani, co beha 15km denne... a jini... :2:
https://www.youtube.com/watch/…
YouTube
22.03.2017 - 11:00 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Pithecanthropus erectus
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele ., který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Tak jednostranná strava je vždycky problém, ale o té jsem nikde nemluvila. Já měla dost problém s dostatkem vitaminů v těle, dokonce i se železem a bílkovinama a paradoxně to bylo pouze v době, kdy jsem se ládovala každý den masem. Ale to jsem fakt jedla jak hovado, no. :4:

Každopádně jsem nikdy nevyřešila záhadu toho, jak je možné, že jsem z masa ty blahodárné bílkoviny a železo nikdy moc nenačerpala. Doktoři radši neodpovídali, no. Ale je fakt, že u mě už jsou zvyklí, že jsem divné zvířátko, tak už ledacos nekomentují. :4:

A když dneska na ty lidi koukám - kafe, pečivo, kus salámu, na oběd osm knedlíků, pivo, večer zase pečivo s kusem čehosi a je to, denní příjem :23: To fakt nesnesu.

Jinak taky záleží, kde leží pro daného člověka míra škodlivosti. Když to mám brát pouze z hlediska zdraví a studií, což ohledně stravy dítěte rozhodně beru, tak ho určitě nebudu cpát každý den červeným masem, když vím, že je při pravidelné konzumaci rakovinotvorné, nehledě na to, že se blbě tráví, usazuje ve střevech a hnije apod. Zažito, brrr.

Prostě všechno s informovaností a pokud možno s rozumem :3: Člověk samozřejmě nikdy neuhlídá všechno, ale je fajn podchytit aspoň to, o čem ví a co podchytit lze.
22.03.2017 - 11:14 | Filtr
(Ryby) MG34 » vibe
No jasně a ještě jeden manželský pár v Bolívii nebo kde - tam jsou "na práně" oba a narodilo se jim dítě, které už se ani nemuselo kojit... :4:

když jsem četl ten jejich blábol o materializaci hmoty z energie a dosadil jsem si to do e=mc2, tak jsem se nestačil divit, jak by to na ně muselo "svítit", aby dostali byť jen jeden gram...
22.03.2017 - 11:19 | Filtr
(Kozoroh) Pithecanthropus erectus » .
:30: a přesně tak jsem to myslel..... :1: :74:
22.03.2017 - 11:28 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » MG34
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele vibe, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
http://zen.e15.cz/z-duse/…
22.03.2017 - 11:32 | Filtr
(Kozoroh) Pithecanthropus erectus
Nečetl jsem všechny komentáře, ale snad to tu ještě nezaznělo.To ,proč si fanatičtí a militantní vegetariáni a vegani ( záměrně požívám tyto přívlastky, protože mám mezi svými blízkými přáteli tiché vegetariány , kterých si velmi vážím), tedy proč jsou okolím tolik opovrhováni, je to, že jsou doslova a do písmene pozéři a zbabělci .Budou na diskuzích kriminalizovat ty co se stravují masem, vyjekávat, vyhrožovat smrtí ( to nepřeháním), protože vědí ,že tady jim ve virtuálním prostředí nic nehrozí.Kdyby své přesvědčení mysleli opravdu vážně , pak denně stojí s transparenty u bran zpracovatelských firem, dávno zahltí soudy žalobami , včetně těch evropských, protože zákony na ochranu zvířat existují a lze je tedy vymáhat.K takovýmto lidem nelze mít úctu. :23:
22.03.2017 - 12:18 | Filtr
(Blíženci) il*ča » .
Ja jsem se zase snazila, aby deti jedli vsechno vcetne masa a nic si neprotivily. Dcera v pohode, ale syn...pamatuji obdobi, kdy měl zapal plic a 14 dni zmoulal pouze chlebové kurky. Maso nejedl vubec,mel asi tak 3 jidla, ktera tocil porad dokola. Ve skolni jidelne mel domluvené, ze uz mu maso na talir ani nedavali. Zlom prisel ve 14ti letech, spolu se zapalovanim lytek :4: . Z neduziveho chlapce se stal masozravac a dobyvatel :4:.Zdravotní problemy nema. Naopak u dcery, ktera jedla vždy vše, se kolem 20.roku objevila intolerance na lepek a laktozu.
22.03.2017 - 15:46 | Filtr
(Kozoroh) Pithecanthropus erectus » Buddha/2
Hele já jsem jako dítě nechtěl jíst pro změnu nic...ani maso, ani zeleninu, ani sladkosti....máma nade mnou stála s vařechou a slzami v očích.Když mi ve školní jídelně nutila tlustá ruštinářka sníst talíř dršťkový tím, že mě mohutným prstenem tloukla do hlavy, tak jsem vyskočil ze židle porazil ji a utekl....bylo to za dvojku z chování....O dětech rozhodovali prostě dospělí.Když jsi dospělý ty, můžeš se svobodně rozhodnout čemu dáš přednost, jestli stravě nebo zaměstnání které ti umožní se stravovat po svém.Také si můžeš přinést svoje jídlo z domova, na to máš zákonnou přestávku. Pořád to je o svobodném rozhodnutí, které ve svém principu děláš denodenně ve všech možných činnostech.

jj. přesně tak....každý tlak vytváří protitlak..vždy jde o to odkud zrovna ten tlak vychází. :1:
22.03.2017 - 16:16 | Filtr
(Kozoroh) Pithecanthropus erectus » Buddha/2
V tomhle nejsme v rozporu, já taky tady nic jiného než respekt nehájím a mám na mysli respekt oboustranný.
O autoritách by to bylo na samostatné vlákno.Autorita je přirozený nástroj přírody, aby se mláďata dokázala postavit k životu.Tedy - autorita sama o sobě špatná není, špatné je jen zneužívání autority.Výchova má být vedena k tomu aby dítě bylo připraveno pro život a ne aby bylo vychováno k obrazu svému.Dnes vidíme zřetelně kolem sebe výchovu, či vlastně nevýchovu bez vzorů a autorit.Tady opravdu platí, že škoda facky, která padne vedle, ať si o tom myslí každý kdo chce co chce...výsledky vidíme ve škole, v dopravních prostředcích, na veřejnosti...však to nemusím rozvádět.Takže i ta diktatura a vzdor je otázka toho tlaku a protitlaku. :1:
22.03.2017 - 21:49 | Filtr
(Lev) Lahodny poeta
vypěstoval jsem si zvyk..
jednou za čas dát si jazyk...
:40:
jinak maso nemusím...
pokud si ho nezhnusím...
:28:
z polévky ten krůtí krk...
po něm bych si z chutí grk...
:4:
maso jinak luxusní..
stačí si jen,..ukůsni...
:6:
ale už s tím přestávám..
miluji tu...zdravá strava...
:12:
jen ovoce a zeleninku..
dávám si teď na svačinku...
:69:
a když vrána sedá k vráně...
možná přejdu jednou k práně...
:75:


:75: https://www.youtube.com/watch/… :75:
YouTube
22.03.2017 - 22:34 | Filtr
(Kozoroh) Pithecanthropus erectus » Lahodny poeta
Z avataru tvé selátko
vyroste v prase zakrátko.
Pak jitrnička vypečená,
vůní svou tě srazí na kolena.
A což teprv ovárek sviní,
co vyžene na vestu tvé sliny.
Těžko přetěžko bude tobě,
když stvoly místo dobrot
budeš žvýkat ještě v hrobě…. :61:
:61: :61: :61:
22.03.2017 - 22:38 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele petamar, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Já bych to shrnul do jedné věty. Když člověk nemá informace, má názory. :46:
22.03.2017 - 23:21 | Filtr
(Lev) Lahodny poeta » Pithecanthropus erectus
:15: :15: :15:
když už takhle zdá se..
že v čase, roste prase...
jitrnička vypečená..
bude chutnat vysvlečená...
vůni toho ovárku...
vychutnám i z pohárku...
nemusí být zrovna těžko...
můžu z toho jenom ztěžknout..
stvoly jako přídavek...
aby nerost podbradek... ¨
a kdyby se ten stvol zasek...
tak pomůže ocásek...
:3: :4: :69: :37:
K příspěvku je přiložený obrázek, který se zobrazí pouze přihlášeným uživatlům.
(Přihlásit)
23.03.2017 - 21:14 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » musiúa
EDIT
Asi jsem zde napsal více, než jsem musel a ve špatných souvislostech, takže se omlouvám, že to edituji a pro mnohé to ztratí souvislost. Nechci nikomu ubližovat, zvláště Lostris ne, tak to mažu. Snad mne někdo nenařkne z manipulace - proto to vysvětluji.

P.S.: Ta básnička od Niklové se mi ale stejně nelíbí, naprosto neobjektivně to přiznávám. :3:
23.03.2017 - 22:44 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » musiúa
OK, dobrou noc. A budeš-li chtít, tak vrať, nebudeš-li, tak ne. Otázkou je, zda i já se vrátím sem. :15: :29:
23.03.2017 - 21:32 | Filtr
(Vodnář) ohenvoblacich » musiúa
I když diskuzi sleduju,zapojovat se nechci,každý by měl používat především zdravý rozum a to stačí..jakýkoli radikalismus,až na pár vyjímek,nikomu nic dobrého nepřinesl.

Ale tato básnička mě tedy dostala :9: tou autenticitou,jak to asi na jatkách chodí..a vůbec..vždyť my si nevážíme sami sebe,tak jak bychom mohli zvířat?

Vegetarián nejsem,ale akceptuju každého přesvědčení.Co však akceptovat nedokážu,je násilí,páchané nejen na zvířatech..
23.03.2017 - 21:35 | Filtr
(Vodnář) ohenvoblacich » musiúa
A tahle je taky krásná,moc..hlavně však pravdivá.Člověku obecně skutečně chybí pokora :74:
23.03.2017 - 21:44 | Filtr
(Vodnář) ohenvoblacich » Sosna zvlčelý
Tvojí neteře je mi moc líto :17: ale takhle to Lostris určitě nemyslela..ta pointa celého nejspíš není striktně si zakázat maso,ale nedopouštět se nesmyslného násilí a konzumu..atd.
Řekla bych,že zbytečně ženeš do extrému,ačkoli tě vedou citové pohnutky,pochopit se to dá..taky bývám extrémní,nicméně většinou odhadnu,kdy a kde si to můžu dovolit,což se o tomhle tématu a této diskuzi říct nedá..


Co smí jíst tvoje neteř? Z medicínského a lidského hlediska mě to zajímá :62:
23.03.2017 - 22:01 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » musiúa
Dobře, vezmu to od konce (skoro od konce, protože vidím, že jsi editovala): Ne, nevím. Já Ti opravdu do hlavy nevidím. Sice jsi napsala "poezie? to je moje!", což asi mělo být k té básničce od Lahodného poety, ale nebylo to ve vlákně a fakt mi to nedošlo, že by to bylo na něj. Jo, dává mi to takto víc smysl a vlastně pak chápu i tu Tvoji poslední větu, kterou jsi přec jen hodně přestřelila. Ale chápu, že totéž Ty si myslíš o mně.
Ano, máš pravdu, mám své důvody. Každý (OK, každý možná ne, ale já patřím k těm, kteří se to nebojí přiznat) máme své démony. Jeden z nich vyvstal při čtení té básničky. Prostě při té básničce se mi neteř vybavila hned. A přemýšlel jsem okamžitě i o jiných, kteří to tak mají také. A co by s nimi asi taková básnička udělala. U jiných nevím, ale neteři by ublížila velmi. A když zase já mám rád ji, do jisté míry jsem jí v životě dost suploval jejího nefunkčního otce, tak snad nemusím pokračovat, přeci jsi rozumná a empatická, aby jsi pochopila.
Ve skutečnosti jsem zaútočil, to přiznávám. Ale zejména na tu básničku a Niklovou. Chápu, že v kontextu všeho máš pocit, že hlavně na Tebe. Ano, nařčením ze snahy manipulovat naše mínění i na Tebe. Popravdě mne mrzí to, že jsem to udělal, ale i to, že jsem v danou chvíli to tak skutečně cítil, že to udělat musím. Protože jsi se dotkla (nebo Niklová) citlivého místa, přičemž vím, že to nebylo úmyslem. Ale víš jak, když někomu rozbiješ nos a je to neúmyslné, stejně mu teče krev, i když řekneš nebo neřekneš "promiň".

Myslím, že jsem napsal vše. Jestli je to pro Tebe nadále manipulace, když jsem Ti popsal své pohnutky dosti do hloubky, tedy nezakrývám žádný jiný úmysl, než taky zapřemýšlet nad tím, co to může udělat s někým jiným, to už nechávám na Tvém uvážení. Jestli se za něco omlouvám, tak za to, jestli Ti to ublížilo. Nebylo to úmyslné. I Ty máš asi své démony, ale já je nemohu znát. A je to stejné, jako s tím rozbitým nosem. Stejně Tě to bolí...
A ano, máš pravdu, snažím se z Tebe udělat něco, co nejsi, přesněji přimět podívat se na problém očima někoho jiného. Stejně jako se tu o to snažíš Ty (myslím). Ale udělat z Tebe něco jiného? To jsi snad ani nemyslela vážně, že ne?
23.03.2017 - 22:17 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » ohenvoblacich
Já vím. Nechtěl jsem, aby to vyznělo až tak tvrdě, jak to asi vyznělo. Ale ta básnička se mi nelíbí ani trochu. Samozřejmě k tomu mám svůj kontext, který Lostris nemohla znát (viz výše). Pro mne tohle je hrana, pro jiné ne. Jestli se to někoho dotklo, tak se omlouvám! Nechci nikomu ubližovat. Věřím, že i Lostris ne, což jsem popsal jinde. Taky celý můj "spor(?)" není ve smyslu všežravec (masožravec) versus vegetarián (vegan). Nakonec druhá neteř (sestřenice té první) si obdobím vegetariánství prošla. Důvod byl soucit se zvířaty. A taky jsem do ní neryl, nerozmlouval jí to... Co jsem jí rozmlouval byl špatně sestavený jídelníček, během prvního roku přibrala asi 20kg, a to měla nadváhu už před tím. Nedala si poradit, ale to je jiný příběh...

Ta první neteř bohužel má stravu velmi masitou. S její kombinací se to moc jinak řešit nedá, je to sestaveno vlastně odborníky. Pohanka je pro ni dobrá. Rýže, brambory - moc sacharidů. :14: Leda riskovat velké výkyvy glykemické křivky, amputace, slepota... Ovoce a zeleninu může, ale v omezené míře. Problémem je hlavně absence luštěnin a vlákniny. Takže střeva trpí...
23.03.2017 - 23:46 | Filtr
(Vodnář) ohenvoblacich » Sosna zvlčelý
Už jsi to poměrně zevrubně vysvětlil,já to přeci chápu,každý máme ta "svoje" témata,která se nás osobně ( a často velmi bolestně )dotýkají.Mně se ta báseň líbí,protože v tom "vidim" něco jinýho než Ty-viz co píšeš dál.A vlastně každý ji určitě vnímá jinak,po svým..

Tyo,celiakie a diabetes,to je kombinace..:-(
Je mi jí tedy líto..když si musí odpírat to,co je pro většinu lidí naprosto běžný,navíc ten režim i příprava jídla musí být skutečně obtížný,hlavně pro její maminku..Vím,jak fungujou glykemické výkyvy u cukrovky,o několik glykemiků jsem pečovala a tam fakt stačí málo,občas je docela umění to vychytat..a pořád se hlídat :43: chjo..Následky neléčené nebo podceněné diabetes jsem taky viděla :24: Ovšem nejhorší je diabetes u dětí..jako všechny závažné nemoci,to je fakt bezmoc..
Luštěniny a vlákninu má dívenka zakázané,hmm..a co rostlinné oleje,může? Promiň,jestli se ptám blbě,nemám s celiakií zkušenosti..Ty opravdu kvalitní obsahují všechno,co tělo potřebuje,usnadňují vstřebávání živin.Neobsahují sacharidy,lepek,výrazně šetří trávicí systém a může to být jistá alternativa vlákniny.Kdyby ses na to chtěl podívat,mám ozkoušený tyhle,je to asi to nejlepší,co se u nás vyrábí:
http://bohemiaolej.cz/

:74:
24.03.2017 - 15:34 | Filtr
(Lev) Lahodny poeta » Buddha/2
Ve vší to vážnosti…
Pro všechno lahodné…
Pro všechny ctnosti…
Není nic náhodné…
Co se tu děje…
Má jistý význam…
I vše co se uděje…
I co zde přiznám…
To co je lidské…
V nitru se poznává…
I všechno cynické…
Co ještě poznat mám…
:65:
25.03.2017 - 07:02 | Filtr
(Ryby) MG34 » Lahodny poeta
Zkus napsat něco pěkného citově vyděračského o lvíčatech, jak si vesele hrají se zraněnou antilopou (než ji dorazí) a jak je pak hned po jejich tatínkovi sejme při převzetí smečky cizí lev - tam na pláních v Serengeti.

A o dětech, které umírají hlady, protože jim stráž parku zabila jejich otce pytláka tamtéž. :5:
25.03.2017 - 07:04 | Filtr
(Ryby) MG34 » ohenvoblacich
Existuje nějaké maso zvířat "produkované" bez násilí? To roste na stromech? :5:
25.03.2017 - 18:16 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele AL8EX, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Hele já nejím zvířata tak 25 let, a co se lidí týče tak ty už taky ne:75: :61: :27:...ale je pravda že mnozí lidé, mě narozdil od zvířat opravdu se.ou :14:..v tom jsou lidé opravdu nenahraditelní
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Střelec Střelci
ukázat kalendář »