Covid fakta


18.03.2021 - 19:51
(Kozoroh) Bosch
Covid fakta
Zde si dovolím odložit nějaké poznámky a věci které jsou pro mně něčím zajímavé což nevylučuje doskusi. Naopak věcné a racionální názory jsou vítány.
Ale né řeči typu covid je nástroj chaosu nebo očkováním vás Gates očipuje a podobné sračky které laskavě ventulujte jinde nejlépe vedle u albexe to nechte. :4:
Zde pls pouze normální věci.

Příspěvky v diskuzi

Stránkování od konce: / 26 

Řazení:
10.11.2021 - 10:13 | Filtr
(Blíženci) fanik » cimi
Ano, nechci diskutovat s odmítači, sobci a parazity.
Chci tuto menšinu přimět uvažovat jako lidi žijící v jedné společnosti, kde je problém.
Vakcína je bezpečná a masívní očkování je jediná cesta z této pandemie.
10.11.2021 - 09:55 | Filtr
(Blíženci) il*ča » player
Jo, loni to byl masakr. :19:

U nás momentálně 2 nakaženi - a jsou to děcka z 1. stupně. Zajímavé je, že loni to měli jejich rodiče a děcka to vůbec nechytly. Naštěstí mají lehký průběh, jen teplota, rýma a kašel.
10.11.2021 - 09:44 | Filtr
(Blíženci) cimi » MAGDA
To chápu...neurgentní nemusí být vždycky neurgentní, bolest by měla být taky brána jako kritérium...
10.11.2021 - 08:58 | Filtr
(Blíženci) cimi » fanik
To je reakce na úrovni mateřské školky, nezlob se :61:

Já se naopak pořád ještě naivně snažím oba tábory nerozdělovat a hledám cestu ke společné diskuzi, kterou považuji za nutnou, pokud nechceme žít ve válce...protože na obou stranách jsou především lidé...
Vnímáš to snad jinak?
10.11.2021 - 08:55 | Filtr
(Střelec) MAGDA » cimi
S těma nemocnicema to průšvih spíš ještě bude.
Už loni manželovi odložili o půl roku zákrok, kvůli plnýmu špitálu.Neni urgentní, nemá nárok. Jako půl roku pak chodil celkem v bolestech...nepřeju nikomu.
Všechno souvisí se všim.
Je úplně jedno, že si platí pojištění, když ho není kde operovat a kam pak uložit, to je těžký. Všude byli coviďáci.

Jo a švagr to samé, nádor na čelisti, a odkládali mu to skoro o rok, neni to zhoubný, nemá nárok. Sice měl bolesti, nemohl pořádně do práce ani se najíst, ale opět, plno.
10.11.2021 - 08:38 | Filtr
(Blíženci) fanik » cimi
Ale má pravdu, určitě si s Anilah a Artislove budete rozumět lépe :46:
10.11.2021 - 08:32 | Filtr
(Blíženci) fanik » player
Když už jsi na hospitalizaci, tak nikdy nevíš.
Už bylo dost případů, že OK a pak nečekaně zvrat..
10.11.2021 - 08:31 | Filtr
(Blíženci) fanik » cimi
Jojo, tak si toto období hezky užij a ať jsi pak na sebe hrdá.. :15: :5:
09.11.2021 - 23:33 | Filtr
(Býk) player » il*ča
Jo - tady máme nehezký příběh.

Duben - nesmělo se přes okresy , ale stejně to lidi porušovali:

Osoby a obsazení.
Maminka - 72 let , její přítel 74 let a maminčina sestra - 70 let.
Pak maminčin syn s manželkou a dvěma dětmi , žijící v Praze.

Hlavní aktér - sestra:
Sezvala tuto rodinu k víkendovému srazu na chalupě v Jizerkách. I když Pražáci správně vyjet nesměli , tak si zaplatili preventivní test , byli negativní , tak prostě jeli. Staří udělali jídlo , mladí nakoupili bumbání a hurá. Krásný víkend.

Problém: na horách vypustili děti a ti odběhli kamsi do sousedství ,kde si začaly hrát s jinými dětmi.

Týden poté: maminkia na ventilátoru , přítel v márnici a sestra v blázinci po pokusu o sebevraždu. Zbylí čtyři všichni pozitivní.
09.11.2021 - 23:25 | Filtr
(Býk) player » fanik
To zase ne. Každý dvacátý bude potřebovat třeba hospitalizaci , ale tam z nich jen každý cca desátý bude válčit o žití. Takže dejme tomu každý dvoustý. Ale i to je dost.
09.11.2021 - 22:57 | Filtr
(Blíženci) cimi » locin12
To můžu říct naprosto přesně: hygiena v důsledku nařízení státu.
Např. to takhle běžně funguje na školách.
Ve třídě syna nahlášen pozitivní kontakt. Očkované děti pokračují ve škole, neočkované v karanténě doma.
Dnes mi přišla do hodiny žačka, které ve třídě otestovali dva nakažené.
Podobně je zacházeno s těmi co prošli covidem. Např já. Přišla jsem do kontaktu s nakaženým, hygiena píše: karanténa se nevztahuje na očkované a ty co prodělali covid.

Ad nemocnice - tvůj názor...

Btw my se nějak víc známe, že vůči mě vypouštíš takové emoce?Já útočně nepíšu, pouze věcně.
09.11.2021 - 21:03 | Filtr
(Střelec) locin12 » cimi
What? A kdo jako doporučuje očkovaným, aby nechodili do karantény a netestovali se???

V práci a v mém okolí to funguje pořád stejně. Po kontaktu s nakaženým jde člověk okamžitě do izolace, očkovaný-neočkovaný. Testujeme se po návratu z ciziny, po kontaktu s nakaženou osobou, dokonce i v momentě, kdy někoho z nás jen bolí v krku.

Dneska jsem byla na antigenu, protože mám zvýšenou teplotu, okamžitě mi nasadili homeoffice, i když jsem byla negativní. A zítra jdu pro jistotu na PCR. Takže takhle NEZODPOVĚDNÍ A BEZOHLEDNÍ MY OČKOVANÍ JSME!

Tyhle plky si běž šířit do té vaší dezinformační skupiny. Děkuji.

A psát, že zdravotnictví je tu od toho, aby pomáhalo, nehledě na to, že se do nemocnic neočkovaní dostávají vlastní vinou, že si prý platí pojištění, tak co by se doktoři nesnažili, a nehledět na vyčerpané zdravotníky, je nechutně sobecké. Hlavně že ze sebe máte dobrý pocit, že do sebe "netlačíte žádné neověřené sračky."
09.11.2021 - 19:17 | Filtr
(Blíženci) tajga » cimi
Samozřejmě, je to fakt. Moji očkovaní příbuzní si přivezli před pár dny z ciziny covid. Nemuseli se jako "bezinfekční" testovat, přesto raději šli. Drtivá většina se testovat nejde a že očkování chrání před těžkým průběhem, nikoli před nakažením se už začalo říkat veřejně. Pokud ti, kdo zbavili očkované povinnosti se testovat, mají zájem na tom, aby se virus snadněji šířil, pak ano, to je jistě účinný způsob.

Naštěstí to nepřijde normální všem
https://www.prf.upol.cz/nc/zprava/…

Vědecká rada PřF UP také přijala usnesení, že je znepokojena způsobem, jakým vládní orgány, média a další subjekty používají pojem bezinfekčnost. Členové Vědecké rady PřF upozornili, že nyní používané potvrzení o očkování, prodělání nemoci nebo negativním testu ve skutečnosti bezinfekčnost neprokazuje. „Zmíněný posun významu slova ,,bezinfekčnost´´ nelze ospravedlnit jako užitečnou zkratku. Záměrný, nespontánní a účelově motivovaný posun významu slov považuje Vědecká rada PřF UP za nepřijatelný a společensky škodlivý,“ stojí v usnesení Vědecké rady PřF.
-------------------------------------------------------------------------------

Tento příspěvěk pojímám také jako psychologický experiment, zda tu vydrží, nebo ne :D
09.11.2021 - 17:38 | Filtr
(Blíženci) cimi » fanik
Ano, informací je z jedné i druhé strany dost, tak o čem argumentovat? Snad jen o relevantnosti toho co sdílíme.
09.11.2021 - 17:18 | Filtr
(Blíženci) fanik » cimi
Já přece pro Tebe nepotřebuju žádný argumenty, to jich ještě ted máš pro očkování málo?
09.11.2021 - 17:15 | Filtr
(Blíženci) cimi » fanik
Jednostranný pohled. Může to potkat i tebe a pak třeba nechtě přeneseš a umírají především staří lidé stejně jako před rokem či dvěma očko či neočko...
A argument že zatěžují zdravotnictví je oblíbený ale když to napíšu hodně hezky tak dost laciný..
Zdravotnictví tu je od toho...bohudík...a pojištění si platíme všichni...
09.11.2021 - 17:04 | Filtr
(Blíženci) fanik » cimi
Pod palbou? Nikdo je nenutí, je to jejich pravda, jejich život :46:
Ale že tím zbytečně zatěžují zdravotnictví, za to by měli alespon zaplatit..
09.11.2021 - 17:02 | Filtr
(Blíženci) fanik » il*ča
Že by byla po této už jen jedna zimní vlna, jako loni, a byl klid..tak třeba ano :1:
09.11.2021 - 16:49 | Filtr
(Blíženci) il*ča » fanik
Ježíši, do léta? Já doufám, že to nejpozději v březnu zmizne, tak jako chřipka.
09.11.2021 - 16:47 | Filtr
(Blíženci) il*ča » Bosch
Ne každý je zběhlý v matematice , ale je smutné,že grafy ukazující jak " nefunguje" očkování na covid ( podíl očkovaných a neočkovaných v nemocnici) , sdílí třeba i doktor Pollert :39:
09.11.2021 - 16:40 | Filtr
(Blíženci) cimi » fanik
Šlo by to napsat i tak, že minimálně třetina Čechů je pod palbou.
Doporučení po kontaktu s nakaženým pro očkované nechodit do karantény a netestovat se jsou zcestná a umožňují nekontrolované šíření viru. To je holý fakt.
(Dlouho se neohřeju viď Boschi x) )
09.11.2021 - 16:25 | Filtr
(Blíženci) fanik » Bosch
Třetina čechů se nechala dezinformovat a mají svou pravdu.
Každý 20. z nich ted bude bojovat zbytečně o život...
K příspěvku je přiložený obrázek, který se zobrazí pouze přihlášeným uživatlům.
(Přihlásit)
08.11.2021 - 19:18 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » MAGDA
:15:
To já taky. Nevěřím naší vládě v čele s Burešem, který zvoral, co se dalo, ale věřím vědě a lékařům (máme v rodině několik zdravotníků, samozřejmě všichni očko).
Někdy žasnu, jakým bludům a blábolům neočkovaní věří... :61:
Ale nikoho nepřesvědčuji, každý si ten rypák musí nabít sám.

A znovu opakuji: z mých přátel, příbuzných a kolegů, kteří jsou očkovaní, NIKDO nemá žádné problémy, nikdo není nemocný, všichni jsou v pohodě včetně mých osmdesátiletých rodičů.
08.11.2021 - 19:07 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » Bosch
:15:
08.11.2021 - 16:46 | Filtr
(Blíženci) fanik » il*ča
No tohle ještě zmutuje a min. do léta to tu bude, ale díky třetímu očkování to proběhne dobře.

Cestování, veškeré služby ok, žádný lockdown. Potíže mohou čekat jen nenaočkovaní
a my jen ty jejich moudra,výkřiky do tmy a zničené existence, ale to už se vydržet dá :46:
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Střelec Střelci
ukázat kalendář »