Covid fakta


18.03.2021 - 19:51
(Kozoroh) Bosch
Covid fakta
Zde si dovolím odložit nějaké poznámky a věci které jsou pro mně něčím zajímavé což nevylučuje doskusi. Naopak věcné a racionální názory jsou vítány.
Ale né řeči typu covid je nástroj chaosu nebo očkováním vás Gates očipuje a podobné sračky které laskavě ventulujte jinde nejlépe vedle u albexe to nechte. :4:
Zde pls pouze normální věci.

Příspěvky v diskuzi

Stránkování od konce: / 26 

Řazení:
17.11.2021 - 10:07 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Bosch
Jasně, nenutíš, stejně jako nás nenutí vláda, je to přece dobrovolné. Co jiného je tahle diskuze než propagace očkování? Do prdele bych s chutí šla, kdybych tam měla od té vaší propagandy pokoj, ale obávám se, že i tam mě dostihne.

"Že vakcíny proti mutacím, delta konkrétně, nebyly účinné není nikým nijak dokázáno." Tak to si asi nikdo nelajsne říct, stejně jako nikdo nebude testovat očkované, aby se nezjistilo, jak nízkou imunitní odpověď třeba někteří mají. To by se jim totiž celý očko byznys zhroutil. Když jsou protilátky tak málo vypovídající, tak proč je nově začali uznávat Švýcaři? Asi budou teda blbí. Aby stát přirozeně a racionálně zasáhl znamená povinné očkování, viď? :3:
17.11.2021 - 09:49 | Filtr
(Kozoroh) Bosch
Rázný doktor. Tak na ně. :15: :1:
"Celý život do sebe sypete sr*čky plné chemie, éček, antibiotik. Jste tlustí jak jateční prasata. Kouříte, chlastáte, jezdíte bezohledně v autě, necháte si napíchat injekce na záda, ani se neptáte, co v tom je. Žerete pastu pro koně, co by odčervila celý stádo. Souložíte s pochybnýma prostitutkama, připalujete si kůži v solárku, nedodržujete léčebný režim...na všechny virózy chcete haldu antibiotik, na blbej opar nejlíp antivirotika celkově... To je jako všechno zdravý?" ptá se lékař.

Zdroj: https://eurozpravy.cz/domaci/…
17.11.2021 - 09:22 | Filtr
(Blíženci) fanik » Znovuzrozená
Rozbroje s nepřizpůsobivými lidmi tu byli vždy, jen frustrace a agresivita, žádný vstřícný krok.
Ještě se chudáci domnívají, že s nimi bude někdo diskutovat.
Nikam je nepustit a lockdown, nebo povinné očkování :5:
16.11.2021 - 20:53 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » MAGDA
Ach jo. Mne by tohle nikdy nenapadlo udělat, já jsem prostě saturňacký typ.

No a tak jestli tohle mají být ti čestní, pravdomluvní, svatí, kteří bojují za naši svobodu, tak nevím, nevím... :63:
16.11.2021 - 19:55 | Filtr
(Kozoroh) Bosch
Včera umřelo na Ukraině přes 800 lidí na c19.
Dosud největší počet lidí za dobu pandemie.
V zemi je jen 20% proočkovanost.
Data z dnes 16.11.2021.

Chceš žít jako na Ukraině?
16.11.2021 - 19:46 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » les osika
Možná stačí jen pěstovat racionální mysl tam, kde jí je právě zapotřebí.
K čemuž ovšem jisté ztišení jako předpoklad objektivity nutné je.
16.11.2021 - 19:39 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Mici Angóra
Já tě ale jít se očkovat nenutím. :2:
Takže do prdele můžeš jít maximálně sama když už používáš tento pro antivaxery typický agresivní hrubý vulgární výraz.
:4:
Že by vakcíny proti mutacím, delta konkrétně, nebyly účinné není nikým nijak dokázáno.
To že jsou výsledky sporné neříká, že vakcína nefunguje.
Je zapotřebí články číst do konce, nejen titulky a nejen vytržené z kontextu.
Problém nových mutací není problémem neúčinnosti vakcíny ale rychlostí šíření.
Což je právě jeden z hlavních důvodů proč je důležitá velká proočkovanost.
Jenže jak víme právě odmítači nástup kolektivní imunity brzdí a ještě se z toho radují.
Poukazujíc na neúčinnost.
Tady je potřeba aby stát přirozeně a racionálně zasáhl.
Co se týká protilátek, jak pro prodělání tak přirozených, se odolnost vůči nákaze neprokázala.
Tohle řešení se neukazuje jako funkční a proto protilátky třeba teď v rakousku přestaly platit.
Takže si vyber, buď slušně a věcně diskutuj, nebo do té prdele běž. :2: :4:
https://www.irozhlas.cz/veda-techno…
16.11.2021 - 19:16 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Nabi*
Ale však to není jenom o čipech pokud sis nevšimla. Ale i. Protože i to se děje a je zapotřebí o tom mluvit.
Zatím neexistují žádná relevantní data která by zpochybňovala oficiální strategii boje s c19 a to celosvětově. Až na pár výjimek jako severní korea o čemž snad není potřeba diskutovat.
Takže pokud nějaká fakta diskutovat chceš, nikdo ti samozřejmě nebrání.
Já mažu agresivní osobní napadání a fejky konspiračního původu. Často to jsou vyloženě lži které multiplikátoři - viz vedlejší gruppe vážně kopírují takže takhle zde NE. Tak jednoduché. :4:
16.11.2021 - 11:44 | Filtr
(Panna) Mici Angóra
Hele, čipy nečipy, třetí ruka neruka: za prvé by mě zajímalo, jaký má smysl se teď honem rychle naočkovat vakcínou, která je na mutace, které už tady dávno nejsou? Není to jeden z důvodů (kromě vyprchávání imunity), proč jsou i očkovaní v nemocnicích? I kdybychom se nechali za takové situace my zbylí včetně kojenců očkovat 5x, tak žádná kolektivní imunita už nevznikne. A za druhé: u všech léků a očkování je za normálních okolností potřeba zvážit stav pacienta a poměr přínos/rizika, tak proč tady ne? Všichni se hází do jednoho pytle, my po covidu s protilátkami a dost možná i buněčnou imunitou jsme v jednom pytli s antivaxery a nikdo se nás na nic neptá. Fakta jsou maximálně taková, že o těch vakcínách se opravdu nic pořádně neví, to, že zrovna vy jste neměli žádné vedlejší účinky neznamená, že je nebude mít nikdo jiný a každý má (zatím) právo se rozhodnout (jakžtakž) svobodně, jestli včeličku ano, nebo ne. V souvislosti s tím, co jsem psala výše (=vakcíny jsou vyvinuté na staré mutace) přínos nevidím, jen ty rizika. Takže dokud budu moct chodit do práce, za mě je volba jasná :3: A vy jděte už s tou tlačenkou na očkování do prdele.
16.11.2021 - 09:37 | Filtr
(Štír) Nabi*
Boschi, FAKTA, jsou jenom pro lidi, kteří umějí vést slušnou diskuzi a jsou ochotní se zamyslet nad názory obou stran, zda na nich není něco pravdy.
Dehonestace neočkovaných fakt není způsob jak tuhle diskuzi vést (což nepatří jenom tobě).
Pro mě je to stejná diskuze jako Koronafejk, jen je to opačný tábor. A z některých příspěvků je mi doslova na blití.
Jediná diskuze, kterou vnímám jako demokratickou a slušnou diskuzi o tomto tématu je: O bioetice, veřejné diskuzi, cenzuře a tabu.

Ono ne každý neočkovaný musí věřit na čipy ve vakcínách. To, že nám od začátku LŽOU je jasný jak facka. Ani to nechrání od nakázy, ani od přenášení, ani od těžkého průběhu a ani nestačí 2 dávky (a půjde to výš než na 3). Přitom Covid+ (pozitivní) očkovaní můžou chodit normálně do práce, neočkovaný Covid+ bezpříznakový musí do karantény. A jestliže mě někdo takhle masíruje, naslibuje a pak je jasný, že to není pravda a pak vydává nesmyslná diskriminační nařízení, tak mi setsakramentsky bliká červená kontrolka. V mém okolí začínají být naštvaní už i očkovaní, protože u dost z nich (a mám to z první ruky)se objevily bezprostředně po očkování potíže s klouby, vyrážkami, záhadné výrustky a nádory (všechno blízcí přátele a rodina) a nemůžou se toho zbavit, tak tohle mi řekni že je náhoda! A někteří jasně hlásí, že na 3. dávku prostě nepůjdou. U nás v práci jsme víceméně 50/50. Nikdo nikoho nenapadá a víceméně máme na opatření společný názor. A po tomhle výčtu nepotřebuju jiná fakta (byť je vnímám a jsem jim otevřená), ani čipy, ani to, že je to plandémie, ani vůbec nic z konspiračních teorií. Tohle mi úplně stačí, abych se fakt zamyslela, jestli je to SKUTEČNĚ tak, jak je nám to prezentováno.

Je mi jasný, že se na mě slítne hejno za můj názor a že mě chuť diskutovat zas na dlouho přejde, ale risknu. Aspoň uvidíme kolik slušnosti zde ještě zbylo.
16.11.2021 - 09:07 | Filtr
(Střelec) MAGDA » Znovuzrozená
Jojo testy se falsujou.
Certifikaty ve velkym. Bylo mi receno ze to dela kazdej, takze je to v pohode.
Ze hrozi 3 roky vezeni jim je k smichu.
15.11.2021 - 21:21 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » il*ča
Poslala jsem ti SZ.
15.11.2021 - 21:07 | Filtr
(Blíženci) il*ča » Znovuzrozená
U nás v rodině nikdo s imunitou problémy nemá a já jsem byla do 48 let zdravá jak řípa. Pak se to během 3 měsíců totálně zlomilo, mimo jiné mi našli i chlamydie ( už jsem to zde kdysi psala). V srpnu jsem dělala túry po horách a v listopadu jsem nevylezla schody. Nález na plicích podobný jako mají teď lidí po covidu (byl to rok 2017) Teď střídavě oblačno. Momentálně teda oblačno, ale snad zase bude lépe.
15.11.2021 - 20:45 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » il*ča
Jo, jo, napřed tvrdili, že se umírá do měsíce po vakcíně, pak do tří, pěti, do roka, do tří let, do pěti, do deseti. :61:
Jako by vakcína byla voucher na nesmrtelnost :85:
S tou imunitou je to blbý, já osobně si myslím, že je to dáno i geneticky a člověk to má vrozený. Moje sestra od malička procházela všemi možnými a nemožnými chorobami, celý život na lécích a covid samozřejmě chytla. Má následky, zhoršila se jí chronická choroba. Jinak z celé rodiny nikdo nic a to druhá sestra pracuje jako zdravotní sestřička v domově důchodců a před očkováním tedy byla denodenně v "epicentru".
15.11.2021 - 20:38 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » Svá štírka
Přesně, s tou druhou větou stoprocentně souhlasím a už mnohokrát mne to napadlo, proč je to s tím vyhubením lidstva elitami blbost.
KDO BY NA NĚ DĚLAL??!! :61:
Testování zdarma měli nechat, i tak vím o lidech, kteří testy falšovali, pak na FB ve skupinách z našeho města, každou chvíli dotaz, jestli tam v tom kině, tam té restauraci apod. kontrolují, zda mají návštěvníci testy. Že dotyčný tazatel všude prochází bez toho....no kde to jsme?
U těch mladých, co jsou proti očku se jim moc nedivím a celkem je chápu, jich se to jako "netýká", oni tím projdou většinou lehce a v pohodě, i když je to od nich sobecké, ale co už.
15.11.2021 - 18:11 | Filtr
(Blíženci) les osika » Bosch
Pro lidi, kteří hledají pravdu, jako paní Emily, je prospěšné, aby se sami nejprve ztišili, nšli vnitřní rovnováhu, vnitřní klid, než se pustí do zkoumání jednotlivých jevů povrchního života, jako je ztotožňování se s pravdami z internetu. Tam to ztišení nenajdou. Cestu k tomu nabízí právě postupy osvědčených duchovních nauk, jelikož materialistický pohled na život toto bohužel nenabízí.

Aby člověk dosáhl schopnosti správně rozlišovat, potřebuje v sobě nejprve kultivovat stav nestranného pozorovatele. To se nestane lusknutím prstu. Do té doby si může nechat zdát, že našel tu správnou pravdu, může věřit čemu chce, ale velmi pravděpodobně životní strasti a neustálý vnitřní nepokoj ho budou přesvědčovat o tom, že bloudí.

Dnešní doba se od těch minulých ale přeci jenom v něčem pro hledající lidi liší, je svým způsobem benevolentnější, a to tím že umožňuje cestu otevřeného srdce. To v minulosti nebylo tak snadné. Otevřené srdce vede lidi k tomu, aby milovali i člověka s odlišným názorem, címž se i jemu samotnému obrovsky uleví. Ale i to chce praxi podobně jako meditace.
15.11.2021 - 17:24 | Filtr
(Kozoroh) Bosch
Zdravotníci ze Všeobecné fakultní nemocnice čelí nárůstu covid pacientů. Pro Seznam Zprávy popsali rozdíly mezi očkovanými a neočkovanými hospitalizovanými. „Odpůrci vakcín by měli vidět lidi, kteří tady bojují o život,“ říkají.

„Asi 80 procent pacientů tvoří neočkovaní a 20 procent očkovaní, kteří jsou ale zároveň hodně staří. Jsou to třeba ty 80leté dámy, které dostaly první dávku loni na jaře. Ale ty vystačí s kyslíkovými brýlemi a nepotřebují víc. Mnohem komplikovanější bývají ti neočkovaní, často mladší ročníky,“ popisuje lékař.

Kolikrát tady leží i docela mladí lidé, třeba 70. ročníky. Přijdou, tři dny se drží, potom se bortí, končí na ECMO“

„Teď nám zrovna jeden pán říkal: Byl jsem blbej, myslel jsem si, že se mě to týkat nebude, teď toho lituju. Další dva ale tvrdili, že by se očkovat stejně nenechali. Jeden z nich zemřel minulý víkend a druhý musel jít na ECMO. Ani nevím, jak to s ním nakonec dopadlo."
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/…
15.11.2021 - 17:23 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Svá štírka
Jistěže i očkovaný může někoho nakazit. Z výše uvedených důvodů mnohem méně snadněji.
Kromě toho i očkovaní přece nosí respirátory stejně jako neočkovaní.
15.11.2021 - 16:25 | Filtr
(Štír) Svá štírka » Bosch
Když já tomu pořád nerozumím :9:
Umřel pan Petřina nebo pan nebožtík? :61: Může tedy očkovaný někoho nakazit nebo ne? :63:
Takže očkovaný se může nakazit a infekční není? I ten, kdo měl kovid, ho může dostat znovu a infekční není? Fakt tomu nerozumím, není to provokace.
15.11.2021 - 11:23 | Filtr
(Kozoroh) Bosch
Jak je to s přenosem viru očkovanými?
Pravděpodobnost, že se očkovaný nenakazí (oproti tomu, kdyby očkovaný nebyl), se pohybuje mezi 90 % a 50 %. To číslo závisí na odstupu od druhé dávky.
Nákaza je podmínkou pro to abychom mohli virus šířit (pokud ho nemáme, logicky jej šířit nemůžeme). Z toho vyplývá, že pravděpodobnost šíření viru očkovaným je o 50 - 90 % nižší, než u neočkovaného.
Pokud nebohý očkovaný nemá štěstí a patří do skupiny, co se nakazí, nastává závod mezi virem (který se chce množit) a jeho imunitou (která nechce, aby se virus množil).
Jelikož očkovaný člověk má obvykle a) v krvi neutralizační protilátky, a b) paměťové T- a B-buňky, které jsou připraveny reagovat výrobou nových protilátek (a tak dále), má v závodě s virem oproti neočkovanému náskok.
Zatímco neočkovaný musí projít celým kolečkem imunitních reakcí, než se mu spustí tvorba protilátek, očkovaný je má a je schopen si další udělat okamžitě.
Neutralizační latky slouží mimo jiné k tomu, aby se jimi obalil virus, a ten se dále nemohl dostat do buněk někoho jiného (protože mu v tom ty protilátky fyzicky brání).
Virus vylučovaný očkovanou osobou je sice živý a kompletně sestavený, ale jeho schopnost někoho infikovat je mnohem menší, než u osoby neočkované, která protilátky (zatím) nemá. Tento princip je důvodem, podle kterého se určovala délka karantény - podle toho, jak dlouhou dobu je člověk infekční.
Shrnutí:
1) Očkování snižuje možnost toho, abyste se nakazili. Čím se nenakazíte, to nemůžete šířit.
2) Očkování vás nutí vyrábět protilátky, které jsou schopné obalit virus, a tím ho udělat neinfekčním pro další lidi. Oproti neočkovanému má očkovaný, když už se nakazí, výhodu několika dní náskoku.
3) Očkovaný se díky existující imunitní paměti viru zbaví rychleji, a je tedy potenciálně infekční po kratší dobu.
15.11.2021 - 09:32 | Filtr
(Blíženci) il*ča » Znovuzrozená
A víš, že jedna konspirace praví( tedy pravila), že očkování do půl roku až osmi měsíců umřou? :4: Takže ?

Mě už dost vytáčí chování všech těch anti-.
Bohužel jsem teď nějak propadla sítem, další očkování mi doktorka nedoporučila a vzhledem k léčbě, kterou jsem podstoupila, mám mizernou imunitu. Pokud někam jdu, tak jedině s rouškou a to nejen kvůli covidu, od neorouškovanych si udržují odstup a mlčím. Jenže neorouškovani hrdinové nemlčí, oni mi dokonce musí dát najevo, jaká jsem to tupěna v roušce...vědí sice úplný hovno o mým zdravotním stavu, ale ty jejich svatý pravdy prostě musí ven.
Naposledy to byla spolužačka, kterou jsem neviděla snad 10 let. Doufám, že jí dalších 10 let nepotkám.
Co teď chodím po doktorech, vidím, kolik takových lidí s blbou imunitou je.
15.11.2021 - 09:01 | Filtr
(Štír) Svá štírka » Znovuzrozená
U nás je to podobné. A taky si myslím, že si ti manažeři dobře spočítali, že kdyby nás nucením do očkování vyhubili, nebylo by nikoho, kdo by na ně dělal. :61:
Podle mně je ale blbost, když stát zrušil testování zdarma. I očkovaní mohou nemoc dostat a nevědomky roznášet. Každý by měl možnost si ten test nechat udělat zdarma, protože jsou tu i jedinci, kteří bohužel nemají zbytečné stokoruny na nějaké testy a pak to tedy šíří, ačkoliv zdarma by na ten test šli.
Je to chyba a cesta do pekel, žádná tečka za koronavirem.
Já už jsem dost stará a vyskotačená :61:, takže dokáži chodit jen do práce a přes nákup domů, ale chápu i ty mladé. Chtějí žít po svém a co je to za život sedět na zadnici doma. :8:
15.11.2021 - 08:55 | Filtr
(Kozoroh) Bosch
Něco po ránu. :4:
K příspěvku je přiložený obrázek, který se zobrazí pouze přihlášeným uživatlům.
(Přihlásit)
14.11.2021 - 13:17 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » il*ča
Jinak ještě k tomu záměru o vyhlazení lidstva:
Např. já pracuji ve velké organizaci, která má v celé republice cca 3000 zaměstnanců. Proočkovanost je údajně u nás cca 60%, podobně jako v celé společnosti. A mezi očkované patří většina našich vedoucích, vrcholných manažerů, včetně gen.ředitele. U nás se respirátory na pracovišti neodložily ani v létě, neočkovaní každé pondělí vyplňují online dotazník ohledně testování, dostáváme respirátory a testy zdarma. Při jakémkoliv podezření na nemoc si i očkovaní musí dělat test, to samé při návratu z ciziny i té co není červená na mapě. Je to u nás opravdu dost hlídané. Pochybuju, že kdyby to vše bylo jenom divadlo, že by to naše vedení dělalo a navíc by se asi dobrovolně manageři neočkovali s vědomím, že je chce někdo zahubit. :85:
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Štír Štíru
ukázat kalendář »