Najdise.cz ... najdi a poznej lidi, kteří se narodili ve stejný den jako ty ...
Diskuze, Diskuzní fórum
- Astrologie
online Osobní horoskop (radix) Partnerský horoskop Tranzitní horoskop Psychologická astrologie Online výpočty
solár, direkce, revoluce, kompozit a další ...
Lunární kalendář
- Horoskopy 2024
kalendáře a jiné Znamení zvěrokruhu Partnerský horoskop Ascendent a Descendent Horoskopy na rok 2024
Čínský, Keltský, Výklad karet, Léčivé kameny, a další ... Kalendáře na rok 2024
Čínský horoskop 2024
- Slavné osobnosti
astro databáze - Narozeniny
jména, svátky - Numerologie
online - Poznej
znamení - Galerie
uživatelů - Diskuzní
fórum
Hlavní strana >
Diskuzní fórum > Poslední příspěvky v diskuzích
02.03.2018 - 12:05
Mezi nebem a zemí: Bajka o mágovi a ovečkách
"Fajn, takže co uděláme s mágem?" chtěla bych se ptát.
Jenže:
"Podle různých zdrojů hypnotizér nemůže člověka přimět udělat něco, co je v rozporu s jeho morálními zásadami. To znamená, že hypnotizér nemůže jednoduše někomu vložit sugesci, aby např. někoho zastřelil. Pokud by to bylo v rozporu s morálními zásadami hypnotizovaného, tak by to prostě nejen neudělal, ale hypnóza by se přerušila a člověk by se z hypnotického spánku okamžitě probudil.
... Ale přes všechno, co může člověk o svých zásadách říkat, stejně může mít hluboko v sobě ukryté nejrůznější úvahy a „choutky“, se kterými může i velmi úspěšně v životě bojovat a potlačovat je, nicméně mohou být přítomné. Tím myslím, že v jeho podvědomí mohou být hranice toho, co by udělal, jiné, než podle kterých ve skutečnosti zjevně žije."
Ovečka bude v jádru zřejmě vždycky ovečkou.
Zdroj výše uvedené citace: http://www.abilities.cz/hypnoza.htm…
Celá diskuze: od začátku | nejnovější příspěvky »
20.02.2018 - 18:07
Mezi nebem a zemí: Cesta do Damašku Alfreda Fuchse
Ale fakt je, že jsme od damašku volným krokem a se zákrutami, došli až k vlněnému sortimentu....
Vy Kozorozi zkrátka myslíte na všechno, což my horalé dokážeme ocenit
Celá diskuze: od začátku | nejnovější příspěvky »
20.02.2018 - 14:50
Mezi nebem a zemí: Cesta do Damašku Alfreda Fuchse
Čoveče, já už mám z těch Tvých teoretických náhledů dva svetry. Za chvíli je jaro, kdy myslíš, že to asi tak unosim!!!
Celá diskuze: od začátku | nejnovější příspěvky »
19.02.2018 - 20:41
Mezi nebem a zemí: Cesta do Damašku Alfreda Fuchse
no a jsme doma - tohle jsem prave taky resil
ze je to jako vysilacka, kde taktez v jeden okamzik muze mluvit jen jeden a kdyz domluvi, rekne prepinam
pak mluvi ten druhy
to je to, co celou vec dela tak zdanlive komlikovanou
a to slovo citeni - bude potreba co nejdriv(!) nahradit nejakym slovem - slovnim spojenim jinym
to slovo by mohlo byt napr.: analogove-celostni nahlizeni - zkratka a dobre: prava hemisfera
protoze pod slovem citeni si lide automaticky predtavuji neco, co je na jinem levlu - jako ze emoce
coz tak neni - leva a prava hemisfera jsou na stejnem levlu - na levlu intelektu (urovnove jsou rovnocene)
zatimco emoce na levlu takzvane emocnim
aneb emoce mohou byt inferiorni vuci mysleni, "citeni" nikoliv(!)
tedy nesmichavat vertikalne odlisne prvky a levly(urovne)
PS: a pokud bych vetu:
"Pro obě dvojice funkcí platí, že můžeme používat v daný moment pouze jednu z nich. Buďto myslíme nebo cítíme."
bral zcela doslovne
pak je to napr: 45 /55, nebo 75 /25
tedy pouze jakysi pomer nastaveni T /F
ve skutecnosti je to prepinani vysilacky ping pong
a to celkem svizny ping pong
jo a je to neustale prepinani vysilacky objektivne /subjektivne
a PS2: zajimave je tohle pozorovat i mezi lidmi - napriklad dva monology mezi napr. muzem, co vysila jenom kolem dokola "tady objekt", "tady objekt", "tady objekt", "tady objekt"..
a napr. zenou, co vysila jenom kolem dokola "tady subjekt", "tady subjekt", "tady subjekt", "tady subjekt"..
to je potom skoro jako povidani pejska s kocickou - dobre si pokecaji
Celá diskuze: od začátku | nejnovější příspěvky »
19.02.2018 - 01:02
Mezi nebem a zemí: Kolaps a regenerace?
Celá diskuze: od začátku | nejnovější příspěvky »
16.02.2018 - 16:37
Mezi nebem a zemí: Cesta do Damašku Alfreda Fuchse
Celá diskuze: od začátku | nejnovější příspěvky »
16.02.2018 - 13:49
Mezi nebem a zemí: Cesta do Damašku Alfreda Fuchse
Na str. 8 vysvětluje, že v té kategorizaci není shoda. Ale pokud emoce patří i zvířatům a city pouze lidem, pak by dávalo smysl, že city mají racionální funkci a emoce ne. Stejně je to celé takové ne moc významné slovíčkaření podle mě
Celá diskuze: od začátku | nejnovější příspěvky »
Celá diskuze: od začátku | nejnovější příspěvky »
16.02.2018 - 12:07
Mezi nebem a zemí: Cesta do Damašku Alfreda Fuchse
Celá diskuze: od začátku | nejnovější příspěvky »
16.02.2018 - 11:12
Mezi nebem a zemí: Cesta do Damašku Alfreda Fuchse
A následně nemáš vůbec žádný problém tvrdit, že analytická psychologie je přežitek, není v módě...
Zřejmě jsi zastáncem chaosu. Myslíš, že chaos je pro lidstvo to pravé ořechové?
Celá diskuze: od začátku | nejnovější příspěvky »
16.02.2018 - 10:00
Mezi nebem a zemí: Cesta do Damašku Alfreda Fuchse
Celá diskuze: od začátku | nejnovější příspěvky »
15.02.2018 - 21:43
Mezi nebem a zemí: Cesta do Damašku Alfreda Fuchse
Podle mě se vše políná. Pokud je člověk stabilizovaný, je v harmonii i sám se sebou. Pokud je člověk emocionálně nestabilní, resp. má v podvědomí zasunutá nějaká stará traumata, mohou být reakce na případné podněty mnohem bouřlivější. Od věci není ani genetická predispozice. Proto je nutná vnitřní očista "černé skŕíňky" - s tím pracuje psychoterapie - to jsou ony sklepní prostory našeho vnitřního domu, kam se vchází i v hypnóze. Tam jsou vytěsněna traumata. Proto je není možné zpracovat racionálně, tedy rozumově si to vysvětlit.
Se vším lze ale pracovat - ošetřit, přejmenovat (mluvíme o překlíčování).
Stabilní člověk reaguje spontánně na nové podněty, emoce si dokáže prožít i bez větších výkyvů, přesto intenzivně. Rychleji se i vzpamatuje z případných traumatických zážitků. Jsme jako soustava spojených nádob.
Celá diskuze: od začátku | nejnovější příspěvky »
15.02.2018 - 08:40
Mezi nebem a zemí: Cesta do Damašku Alfreda Fuchse
Poznámka pod čarou: Občas se vyplatí vzít si i do tunelu baterku.
Celá diskuze: od začátku | nejnovější příspěvky »
14.02.2018 - 11:41
Mezi nebem a zemí: Cesta do Damašku Alfreda Fuchse
Já jsem napsala, že tvrzení: emoce je racionální funkce je nonsens. Protože je - to jsme si myslím vysvětlili. Na to nemusí být člověk odborník, aby cítil (už jsme u citu), že tu něco nesedí. Každý z nás zažil iracionální pocity strachu, iracionálně se člověk může intenzivně zamilovat do nežádoucí osoby...Jsou to věci, které vnímáme zcela přirozeně, aniž by nám kdo říkal, jak je vnímat máme.
K tomu hádání - všimni si, že já se s Tebou vůbec nehádám. Jen jsem pojmenovala v rámci psychologie to, co se jeví jako nesmyslné. Prostě jsi to špatně nazval. Emoce není racionální funkcí, ale je jí cítění. Třeba jsi to tak myslel, ale vyjádřil ses mylně - na to jsem reagovala. Tím bych to uzavřela.
Určitě nebudu tvrdit, že je apendix nonsens, protože vím, že funguje stejně jako mandle v krku. Apendix je tzv. filtr. Nic, co je v těle není zbytečné a nesmyslné, jenom v rámci času nechápeme souvislosti.
Myslím, že lidstvo by si od dalších systémů mělo odpočinout. Stačilo by vyprecizovat ty stávající. Není to o uzavření dalších pohledů a variací, to určitě ne, ale tyhle současný relativizace všeho prostě přináší jen chaos. Lidé začínají ztrácet identitu a tím i půdu pod nohama. A nakonec se objeví biohumanoid Sofia, která se zeptá: a víte jistě, že jste lidé? No, a někteří z nás už se zamyslí nad tím - kdo vlastně jsme. Co když má ona naprogramovaná Sofie pravdu. Humanoidi jsou přeci konstruováni pro přesnost. Proč to vlastně pronesla? Možná budou chtít humanoidi v budoucnu stejná práva jako lidé - protože jsou vlastně ještě lidé, nebo jsme taky programy? Hm… to je velké nebezpečí v rámci relativizace.
Není nutné spočítat, kde spadne na podzim list, který následně na jaře vyraší, ale je nutné pochopit přírodní cykly, využívat volné zdroje a začít s přírodou komunikovat v rámci svého nastavení a v rámci vlastní harmonizace. Zkrátka, začít konečně využívat oněch 90% mozku i bez přídatných technologických implantátů, jejichž cílem je vzít nám svobodu volby.
ad: "Míra racionality a možná i kauzality čehokoli je nejspíše dána jen schopností vhledu do zákona příčiny a následku. Ten máme každý různý. Neznáme vše takže se pohybujeme někde mezi nebem a zemí, hmotným a nehmotným, racionálním a iracionálním."
Ano, neustále se pohybujeme v nastavených schématech, protože toužíme po jistotách vlastního bytí. Jenomže my sami jsem oním bytím, onou jistotou. Nepotřebujeme uměle vytvořená schémata, pokud dokážeme rozlišovat a využívat vlastní zdravý rozum v symbióze se svým srdcem a svědomím. My víme kam patříme a kdo jsme - v rámci své přirozenosti. Jen si to musíme uvědomit, až se nás nějaká Sofie zase zeptá.
Celá diskuze: od začátku | nejnovější příspěvky »
13.02.2018 - 19:48
Mezi nebem a zemí: Cesta do Damašku Alfreda Fuchse
Mistr odpovídá: “Tolik, co můžeš udělat pro to, aby ráno vyšlo slunce.”
“Ale k čemu pak jsou všechny mé dobré činy a všechno, oč se snažím?” ptá se mnich zklamaně.
Nato mistr: “Pomáhají ti, abys byl bdělý, když slunce vychází.”
Celá diskuze: od začátku | nejnovější příspěvky »
13.02.2018 - 11:45
Mezi nebem a zemí: Cesta do Damašku Alfreda Fuchse
Celá diskuze: od začátku | nejnovější příspěvky »
12.02.2018 - 18:01
Mezi nebem a zemí: Cesta do Damašku Alfreda Fuchse
alias transpersonalita lidského druhu..
"Kdo se vykazuje skutky, nedostává mzdu z milosti, nýbrž z povinnosti. Kdožť skutky činí, tomuť odplata nebývá počtena podle milosti, ale podle dluhu. Tomu, kdo koná skutky, se nepočítá odplata podle milosti, ale podle dluhu. Tomu, kdo pracuje, se mzda nedává z milosti, nýbrž z povinnosti.
Kdo se nevykazuje skutky, ale věří v toho, který dává spravedlnost bezbožnému, tomu se jeho víra počítá za spravedlnost. Tomu pak, kdož nečiní skutků, ale věří v toho, kterýž spravedlivého činí bezbožníka, bývá počtena víra jeho za spravedlnost, Avšak tomu, kdo nekoná skutky, ale věří v Toho, který ospravedlňuje bezbožného, se počítá jeho víra za spravedlnost. Kdo však (pro svou spravedlnost) nepracuje, ale spoléhá na toho, který ospravedlňuje bezbožného, tomu se jeho víra pokládá za spravedlnost."
Ř 4:4-5
Celá diskuze: od začátku | nejnovější příspěvky »
12.02.2018 - 10:55
Mezi nebem a zemí: Cesta do Damašku Alfreda Fuchse
Při procházce s jedním ze svých žáků ukázal zenový mistr na lišku, která štvala králíka. “Stará bajka praví, že králík lišce uteče,” řekl mistr.
“Ne,” odpověděl žák s určitostí, “liška je rychlejší než králík.”
“Přesto králík unikne,” trval na svém mistr.
“Proč jste si tím tak jist?” ptal se žák.
“Protože lišce jde o oběd, králíkovi však o život,” odpověděl mistr.
Celá diskuze: od začátku | nejnovější příspěvky »
07.02.2018 - 15:26
Mezi nebem a zemí: Cesta do Damašku Alfreda Fuchse
"Svatý Augustin říká kdesi, že nejstrašnějším osudem je štěstí hříšníka.
Vykládá to tak. Mnozí často poukazují na to, že hříšníkům se vede dobře, a dobrým lidem zle.
Podle svatého Augustina děje se tak proto, že každý hříšník vykonal také nějaké skutky dobré. Není člověka tak zvrhlého, aby za celý svůj život nevykonal také něco dobrého.
Ale protože žije tak, že nepolepší-li se, bude věčně zavržen, odměňuje Bůh jeho několik málo dobrých skutků již zde na zemi, aby se i jemu dostalo spravedlnosti, ježto ani všemohoucí Bůh nemůže překročit svoje vlastní zákony a na věčnosti není již možné ty dobré skutky odměnit."
S.7
Celá diskuze: od začátku | nejnovější příspěvky »
Celá diskuze: od začátku | nejnovější příspěvky »
© 2007-2024 Najdise.cz