jak jit dal


19.06.2009 - 16:46
(Vodnář) katze
jak jit dal
Napisi muj pribeh,treba mi nekdo ukaze a poradi jakym smerem jit..jsem vdana v Nemecku uz 16 let,mame s manzelem dve holcicky 15,11,ktere jsou tady domaCechy jim nic nerikaji a ja je ani nenaucila cesky..Kdyz jsem se vdavala,tak jsem byla zamilovana,ale manzela jsem asi doopravdy nemilovala,jsme kazdy jiny..on introvert,ja opak.Je to tak 7let co laska odesla a ja si zacala intenzivne uvedomovat,jak touzim po navratu domu,do Cech.S manzelem se nemohu smat,povidat si..spojuji nas jen holky.Jinak se o nas stara,mlcky bere tu situaci tak jak je,protoze ma strach neco menit,ale vi,ze ho nemiluji a ze je jen otazka casu,kdy odejdu.Mam dva roky pritele v Cechach,ktereho moc miluji,nemeli jsme lehky zacatek a i ted,kdyz odjizdim do Nemecka to pro nej neni lehke a ja si uvedomuji,ze ho nechci ztratit.Neni to jen sex co nas poji,je to vsechno...jsme narozeni stejny den,mesic,rok,i ve stejne nemocnici a mame hodne spolecnosti...chce,abych uz udelala ten krok a prisla za nim,ale ja mam strach...mam strach ztratit deti,nevim jak to tady zvladnou,neni obvykle,aby matka opoustela potomky,i kdyz se jim vede dobre.Rikam si,ze jsem je vypiplala z toho nejhrsiho a ted je rada na manzelovi,ale bojim se,ze mne nepochopi a odsoudi..na druhou stranu si uvedomuji,ze mame jen jeden zivot a preji si jeste zit v lasce a ve stesti...poradte zenske,moc se trapim a nevim co delat...mozna mne hodne lidi odsoudi,ale nic nedelam za zady manzela,on o priteli vi,jen deti jsem nezasvetila a nevim jak to udelat,i kdyz uz tusi,ze vztah s tatinkem neni idealni,ackoliv se nehadame a nedelame si naschvali..je to jako pomala agonie.----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Stránka: 1 2 3 4
Řazení:
20.06.2009 - 19:18 | Filtr
(Blíženci) Alionka » katze
Ahoj!
Viem si predstaviť ako Ti asi je. Poznám aké to je keď s niekým žiješ dlhé roky v príšernom zväzku - a nemusí tam byť práve fyzické týranie - psychické býva často horšie: ten nezáujem, neúcta a opovrhovanie... Po rokoch už nemáš silu niečo držať ani kvôli ďeťom... Vydržala si to a vypiplala ich z toho najhoršieho - neviem, aký máte spolu vzťah - asi je dosť chyba, že si ich viac neviedla k svojim koreňom a nenaučila ich česky - teraz sa Ti to zrejme trochu vypomstilo. Ak to môžeš ešte vydržať také status quo - je to pre dcéry rozhodne lepšie - otázne je či aj pre Teba a Tvojho manžela - tým ako sa k celej veci stavia si iste zasluhuje určitú úctu. Je pravda, že za pár rokov vyletia z domu, budú si žiť svoj život a Ty budeš mať voľné pole... Ak to už naozaj nevydržíš a si si istá, že Tvoj nový partner stojí za to - rozhodne by si to mala s dcérami prebrať a vysvetliť im to - dnešné deti (a zvlášť dievčatá) sú veľmi rozumné - je správne s nimi jednať na rovinu a neklamať ich... Samozrejme, vždy je tu riziko, že to nevyjde a budeš ľutovať - s tým bývajú spojené veľké životné rozhodnutia. Viem aké je to ťažké, keď to človek zvažuje a rozoberá snáď miliónkrát zo všetkých strán a má pocit, že z toho zošalie... Vyzerá to, že Tvoje dcéry sú dosť samostatné, a vzhľadom na okolnosti by možno až tak prehnane nereagovali na Tvoj odchod... Len či by sa s tým vedeli zmieriť a chceli by Ťa navštevovať u nového partnera, a nepíšeš, čo na to hovorí on, či by sa vedel zmieriť s tým, že ho budú neznášať, event. robiť naprieky ako správne puberty. To, že by sa presťahoval on za Tebou síce tiež stojí za zmienku, ale myslím si, že všetko má svoje hranice, však? Rozhodne by nebolo správne deti vytŕhať zo svojho prostredia - to cítiš správne, a v konečnom dôsledku je to rozhodnutie aj tak len na Tebe... Držím Ti palce a prajem veľa nervov, nech sa rozhodneš akokoľvek - mysli pozitívne a všetko sa nakoniec utrasie... :1: Pa :17:
Mimochodom: Máš krááásne dcérky... :3: :45: :45:
20.06.2009 - 20:18 | Filtr
(Vodnář) katze » Alionka
Ano,je to presne tak.To vsechno se mi honi hlavou a rikam si,ze bych to snad i jeste par let vydrzela,ale muj pritel na mne tlaci...chce zit v normalnim vztahu,mit dite...nevim jak by s holkama vychazel,neumi nemecky a ony cesky,asi by to byl problem a ja si to uvedomuji.ja bych si jeste dite prala a vek na to mam,ale musim nejdrive vyresit moji situaci a ne to resit az by bylo na ceste.Ano,je to tezke a nekdy je mi lepe,nekdy zase nevim co a ja..kdybych holky mohla vzit sebou,tak by to bylo skvele,ja se o ne rada staram,ale nejde to.Jsou to nejlepsi co jsme s manzelem dokazaly a jsem na ne moc pysna.jezdim do Cech v podstate na polovinu mesice a to kazdych 5dnu tam a zpet..no,mrzi mne,ze to priteli nestaci s vidinou,zese to bude zlepsovat,ale po dvouch letech ho i chapu,ze je mu to malo,jen jsem jako v mlynskem kole:-ddekuji :27:
20.06.2009 - 22:23 | Filtr
(Blíženci) Alionka » katze
No, chápem túžbu po dieťati s milovaným človekom - je to pochopieľné a celkom prirodzené... :1: :27: Len neviem, ako veľmi na Teba priateľ tlačí (i keď aj jeho túžby sú pochopiteľné), aby sa to neprejavovalo nejako inak v niečom inom? Prajem pevné nervy a drž sa... Paaa... :62: :29:
20.06.2009 - 23:16 | Filtr
(Lev) kapustnica
dovolte, abych i ja se zapojila do Vaseho problemu, rozvadela jsem se, kdyz dceri bylo 17, synovi 15 let, syn se rozhodl, ze zustane s tatinkem, dcera, do maturity zustala take u otce v byte, protoze ja odesla ze zarizene domacnosti po 18 letech, s kufrikem s osobnimi vecmi,
Vase dcery nejsou mala miminka, vim, jak jsou vychovavane deticky v Nemecku, ziji zde jiz 12 let, a jestlize ijiz v teto dobe na 5 dni odjizdite pracovat do Ceska, nebojte se ze Vase holcicky budou stradat, o prazdninach urcite za Vami prijedou, nebo i Vy ve Vasem volnu je navstivite, vzdy zde, maji deticky z 12 mesicu v 10 mesicich volno, prazdniny...
A to, ze Cesi maji jinou mentalitu, jiny pohled na zivot, nez Nemci, urcite po tolika letech zivota zde vite, je daleko lepsi, kdyz devcata budou vyrustat zde v Nemecku, nesnazte se je do niceho nutit, na toz trvat na tom, aby s Vami odesli do Cech, je neco jinehokdyby jste sli cela rodina, kdyby devcatka mluvila Cesky, ale vim sama podle sveho vnuka, protoze dcera se pristehovala taktez do Nemecka, ze rad na par dni odjede do Cech, navstivit prababicku, ci stryce a bratrance, ale jinak po 8 letem ziti zde, povazuje svuj domov, zde v Nemecku, a vy jiste sama vite, ze by Vase financni situace s nimi byla daleko slozitejsi v Cechach, a jsou li zvykle, ze na pet dni odjizdite, jsou
i samostatne, a oni, ikdyz Vam to nyni nereknou, citi napeti, nervozitu v rodine, a zajiste jim prospeje, kdyz co nejrychleji vyresite tuto situaci. I mne okoli odsuzivalo, ze rozvracim rodinu, ze souhlasim s rozhodnutim, ze syn zustava s otcem, ale nikdo nevidel, ze leta skryvam muzuv alkoholismus, jeho ulety s ruznymi pritelkynemi, egoismus... ale vsichni mne odsuzovali jak mzu opustit 15 leteho syna, nezapomente, ze deti nejsou nas majetek, ty nasim zivotem jen projdou, a 15 lete dite jiz neni miminko, kteremu musite denne utirat nos a tzv. prdelku. Vim, ze timto prispevkem rozbourim hladinu ceskeho rybnicku ... mam nesmirne rada sve deti, sve vnuky a vnucku, ale kazdy mame pravo na plnohodnotny zivot, na svoje rozhodnuti, za svoje skutky neseme zodpovednost, ale vy preci mate pravo take na svuj zivot ne ?
Proto Vas neodsuzuji, a jestlize nejste ve svem manzelstvi spokojena, nevidim duvodu k rozvodu, jiste si uvedomujete, ze zde tzv. soc. urady, by ani nepristoupili na tzv. dohodu, aby holcicky sli do horsiho prostredi, tim myslim i financni otazku a byli vytrzeny z prostredi, v kterem do ted vyrustali, a i s ohledem, ze nehovori cesky. :15:
20.06.2009 - 23:54 | Filtr
(Rak) ordep
Kočko, kočko, to je vskutku zapeklitá situace! Odejdeš-li za svojí láskou, budeš nejspíš trpět. Trvalé soužití s vysněným partnerem po opuštění vlastních, nezletilých dětí, se může proměnit ve velké trauma. Každý sebemenší nezdar či nesoulad v novém vztahu budeš brát tragicky, začneš si vyčítat kdejakou banalitu a přijdou výčitky typu "ty už mě tak nemiluješ, už jsem ti okoukaná, viď, chtěl bys mít naše dítě apod..." Prostě těch rizik je strašně moc a jednou se můžeš i utrápit! Neukvapuj se a přestaň se tak trápit. Mysli pozitivně a s čistou hlavou to život vyřeší za tebe. Tentokrát opravdu souhlasím s Nunou. Jsi hezká, přitažlivá a právě to ti paradoxně komplikuje život :3: Hodně štěstí v životě!!! :17:
21.06.2009 - 03:38 | Filtr
(Štír) Tasha11 » katze
ked dvaja ludia chcu a chcu naozaj a veria, ze ich laska je velka, prekazky neexistuju. Aspon v tom zmysle mat pracu aku si predstavujem. Inak to je "vypocitava" laska bez ochoty spravit cokolvek pre druheho, na chvilu sa vzdat kvoli laske svojho pohodlia. Ak Katze cakas, ze ti v zivote spadne vsetko jednoducho do klina, mylis sa, takto to nechodi. Jednoducho si sa presne ocitla v situacii volby a vtedy mnohokrat musis obetovat nieco, na ukor ineho. Obetovat vsak deti v tomto pripade je hyenske. Podla toho co tu citam.....zena, vzpamataj sa... laska ti zaslepila usudok.... stoji taky chlap naozaj zato? taky, ktory sa odmieta kvoli laske vzdat svojho tepleho miestecka???? uhm..... :22: :8: :22:
21.06.2009 - 03:41 | Filtr
(Štír) Tasha11 » katze
zvlastne ta tvoj priatel tlaci, je to cista laska k tebe? pokial ano, mal by byt chapavejsi.
21.06.2009 - 08:16 | Filtr
(Lev) Miky26
Myslím,že víc dětem ublíží,když se rodiče nemilují. Je jen otázkou času,kdy to poznají. Každopádně,nejsou už tak malé,aby nedokázali pochopit tuto situaci. A znám pár lidí,kteří se dělí o děti v mezinárodním měřítku. Děti jsou na to zvyklé,mají dobrodružnější život,což přispívá k autoritě osobnosti dítěte. Ten razantní krok schvaluji, oddalování jen situaci stíží. Je ale jen škoda,že jste nevypěstovala ve svých dětech vztah k čechám,to možná bude menší blok,ale všechno se dá zvládnout,když člověk chce. S pozdravem Miky
21.06.2009 - 08:37 | Filtr
(Vodnář) katze » Tasha11
Ja vim,ze tato diskuze je ozehava a kazdy na ni ma jiny nazor a neni to kvuli tomu,ze uz spolu nedokazi zit dva lide,ale kvuli tomu,ze je to matka,ktera nemuze odejit s detmi,ale deti musi zustat u otce,kde jim nic nechybi materialne.Ten clovek ktery spokojene zije at sam s ditetem,nebo je mlady a nedokaze si tu situaci predstavit,ten rekne,ze je to hyena mama,co takhle uvazuje...na druhou stranu clovek,co v zivote hodne obetoval a ted sedi nekde sam a vzpomina na to,jak by mohl zit,kdyby se rozhodl jinak a nebo proiva obdobny vztah,ten to chape jinak.Opakuji,ze situaci kdy ziju tak jak ziju resim uz 7let,vztah je slusny,bez nejakych vetsich vykyvu,jsme oba rozumni lide a vime,ze mame zodpovednost,ale je to i vztah mrtvy.ja ted momentalne mohu s toutosituaci lepe zit,protoze jezdim do cech pracovne a protoze mneto dava hodne byt mezi svymi a odvadet fajn praci,ale po tech x-letech a po 2letech vztahu nevztahu chce po mne samozrejme i pritel nejake rozhodnuti a ja se snazim divat do budoucnosti a videt at udelam cokoliv,jak bude ten zivot vypadat dal a samozrejme myslim i na deti.Mam to se k nim hodinky cesty a ony mne berou jako cesku a obe tak nejak chapou,ze to tady po mne neni jako pro ne jednoduche.neni to laska co mi zaslepila oci,nejsem pubertacka,je to ale touha po kvalitnejsim zivote a pokud se rozhodnu,ze budu zit jako doposud,tak je mozne,ze proste uz nikdy nenajdu nekoho,skym si dovedu predstavit dozit svuj zivot.Holky pujdou dal a ja jsem preci porad jejich mama a jak rikam,nezlehcuji si to.Da se na to koukat znekolika uhlu,ale spatna mama nejsem,ta by uz davno hodila do ringu rucnik:-D
21.06.2009 - 08:45 | Filtr
(Vodnář) katze » kapustnica
Zadneho cloveka nemuzeme vlastnit a deti provazim zivotem,to si rikam i ja..neziju opici laskou a davam detem prostor,ktery potrebuji i sama a rikam jim doslova,aby pokud to je mozne delaly to,co chteji ony,protoze je to jejich zivot.Duveruji jim a zatim mne nezklamaly.Nechci zklamat ani ja je,ale nedokazi delat jako by nic..nedokazeme s manzelem vykouzlit tu harmonii..ta tady uz neni.Holky nevidi jak se rodice objimaji,pusinkuji..myslim si,ze to taky neni spravne.Dekuji za prispevek,je fajn to :27: videt zase jinak a od nekoho jineho.
21.06.2009 - 09:53 | Filtr
(Blíženci) il*ča
Jsi v nezáviděníhodné situaci....
Věřím, že se cítíš osamělá , jsi daleko od domova, manžela nemiluješ.... ALE - být na tvém místě, děti bych neopouštěla , znám dva takové případy, kdy se mamina odstěhovala od rodiny k novému partnerovi , děti nechala s otcem - a nedopadlo to vůbec dobře - ty "děti" už dnes mají své vlastní rodiny ale stále nemužou zapomenout na to, že se na ně maminka vykašlala , že jí byl nový partner milejší než vlastní děti ... víš, jak jim bude po tobě smutno?
A ty se taky budeš trápit ...
Jasně, máš právo na nový, láskyplný vztah ... ale nevím, zda za cenu toho, že opustíš své dcery...
Holka - držím ti pěsti! :17:
21.06.2009 - 11:01 | Filtr
(Štír) Tasha11 » katze
snazila som sa ti poradit s mudrostou zeny, ktorej ty s lahkovaznostou zlahcujes zivot vo svojom pohlade,snazila som sa otvorit ti oci. Si zablokovana a okolo teba su zial negacie, ako ti to vysvetlit..neviem...(aka je stara ta foto?)
citujem teba: chce po mne samozrejme i pritel nejake rozhodnuti
------------------
???????????????????
Katko.....precitaj si prosim este raz po sebe, co to tu pises, je to smutne, ze si to ani nedokazes uvedomit, ked ta na to upozornujem. Nemusim, mas pravdu, tvoja karma, tvoje rozhodnutie.

PS: ty riesenie mas a vsetko, co ti kto poradi ako riesenie sa ti zda neprijatelne, si rozhodnuta, tak teda vela stastia....
21.06.2009 - 12:30 | Filtr
(Blíženci) Nuna » katze
Ještě otázku na doplnění - jaký máš vztah se svojí matkou? Jak na Tebe v dětství působila a působí dnes? Chtěla bych si složit ten obrázek kompletní. :3:
21.06.2009 - 15:45 | Filtr
(Vodnář) katze » Tasha11
Tasho,ja preci nemluvila ci nepsala konkretne o Tvem zivote.Napsala jsem jen,ze to me dilema muze citit objektivne jen clovek.ktery zije ve stejne situaci nebo v te situaci kdysy pred lety byl.Ja jsem rada za vsechny co mi k tomu tematu napsali svuj nazor,tak to neni.Fotka v profilu je stara 9mesicu a ta v albumu..moje i deti je ted z cervna.Nikdy bych si nedovolila napsat primo nekomu,ze ma zivot bez zkusenosti..kazdy ma nejake a ty sbirame po cely zivot.Ja jen napsala nekdy vcera,ze nemuzu deti vytrhnout z Nemecka a vzit je do Cech..a kdybych to udelala,tak bych jim jen ublizila,protoze bych jim postavila zivot kompletne na hlavu..ony jsou male Nemky.Zatim ziju tak jako uz doposud,pres rok uz jezdim do Cech za praci a uvidime jak se vse vyvrbi.Moje holky nestradaji,tak se necerti,vim ze jsi mamka a mas krasnou dceru a ja bych urcite nelamala nic pres koleno a nasilim.Jmenuji se Jana..katze je nemecky kocka :27:
21.06.2009 - 15:51 | Filtr
(Vodnář) katze » il*ča
Neudelam nic,co by deti melo poskodit..rozpoutala jsem tuhle diskuzi,abych se dozvedela,co si mysli lide,co neco podobneho prozili s odstupem casu,vedela jsem,ze picham do vosiho hnizda..kdyz odchazi chlap,je to na dennim poradku,nikdo moc nic nenamita,v opacnem pripade je to pohroma.mam obcas stavy,kdy si rikam,ze uz takhle zit nechci a pak jsou dny,kdy jsem zase apaticka a nechci nic resit..pokud by moje holky mely trpet,vim,ze bych radeji trpela sama,ale jak jiz bylo psano..i ja mam jen jeden zivot a nedostanu druhou sanci :32:Dekuji J
21.06.2009 - 16:00 | Filtr
(Vodnář) katze » Tasha11
..a aniz bych to zlehcovala...zablokovana jsem a to v krcni pateri :1:Pokud by bylo reseni realne,tak bych ho uz davno volila,ale bohuzel ty dve varianty co byly jako reseni napsany,ty nejsou mozne..nejsem snilek,ale realista.Jinak blokla urcite nejsem,naopak..mam v mem obzoru vsechno co se kolem mne deje,dokazi prozatim muj zivot usporadat tak,aby fungoval a to na dvouch mistech,dokazi se soustredit v praci..jen mne to unavuje a vysiluje.Koukala jsem se na Tve album...je hezke Te videt rozesmatou s kamaradkami,vidis,o to ja prisla,ne proto,ze bych si nedokazala nekoho v Nemecku najit,ale proto,ze tam Te jen malokdy pusti jako cizince mezi sebe a hodnekrat se mi chtelo zajit si s nekym na kafe a popovidat..to je treba momentek,kdy jsem se citila sama a kdy mi ani deti nemohly pomoci :1:ale to uz je jina kapitola a mam ji za sebou,protoze ted si to kafe dam s kolegynemi v praci.
21.06.2009 - 19:34 | Filtr
(Štír) Tasha11 » katze
ja viem ako to myslis Jani, chapem...ale chcela si roznorode nazory a ja som ti poskytla jeden svoj. Je pravdou, ze ja muzov pokladam za tvory menej zivotom skusane, aj ked vynimky sa iste najdu. Z tohto mojho pohladu som ti poradila, lubis ma? ok, prid teda za mnou....ziaden chlap mi nebude nikdy viac nez moje dieta, ale to je moj osobny postoj :1:
Naviac ja mam 12 rocnu dceru a realne som uvazovala nad zbalenim a odchodom do uplne cudzej krajiny, ktorej rec obe nepozname. Proste taky pocit,aky mas k Cecham. A viem, ze by sme sa nestratili, verim...Bez dcery, by som neodisla, skor sa necham ubicovat a utyrat k smrti, ako sa jej vzdat na ukor osobneho stastia. Len to som ti chcela vyjadrit. ale naozaj ti drzim palce, sama si volis svoj osud a prechadzas skuskami, ake potrebujes. nic nie je nikdy nahoda bez priciny.
21.06.2009 - 20:37 | Filtr
(Panna) laku
Koukala jsem na tvé fotky.Máš moc hezké dcery.
Myslím, že kvůli jednomu chlapovy je v sázce příliž mnoho.Každý máme nějaké představy o svém životě, ale teď jsme v situaci,kdy nemáme zodpovědnost jenom sami za sebe, ale i za naše děti.Nerozhoduji jenom za sebe, ale i za ně. Zůstavat v manželství s někým jen kvůli dětem nemá určitě cenu,sama jsem to zažila, ale to tě nikdo nenutí.Můžeš vzít holky a zařídit si s nima v Německu nový život.Můžeš si přece udělat i ty zdravotnické zkoušky, abys tam mohla dělat tu práci, co tě baví.Neber to prosím jako poučování nebo kázání, rozhodnutí je stejně na tobě,ale je to jedna z možných variant.
21.06.2009 - 21:15 | Filtr
(Lev) kapustnica » katze
Jak jsem jiz psala, jsou to jiz dospele slecny, zadna miminka, ty dcery citi takovou napjatou situaci, nemyslim si, ze jim davate opici lasku, vim jaky prostor se zde detem dava v jejich zivote, ze maji cely den nabity program, ze se cela rodina sejdete vecer, a ze nepanuje takovy ten rodinny klid, jak pisete, usmev, polibeni, ze jste s manzelem tzv. jako na cihane...
I kdyz si myslite, ze devcata nevstrebavaji do sebe toto tzv. vnitrni napeti, mylite se, deti jsou naprosto vnimavejsi, nez si myslime.
A opakuji se, jestli ze vite, ze se manzel dokaze za pomoci prarodicu postarat o ne, nejsou to preci miminka, ktera potrebuji prebalit, nakrmit, jsou to jiz slecny, vice jim prospeje, kdyz odejdete, a budee je pravidelne navstevovat, a oni Vas o prazdninach, ale nenutne je a netlactena ne, aby zacali s <vami hovorit cesky, oni na vse postupem casu prijdou sami, verte mi, u vnuka taky nekolik let trvalo, nez zjistil, ze se musi ucit hovorit cesky, chceli se dorozumet s bratranci a s rodinou zijici v <cesku, taktez i Ceska cast rodiny pochopila, ze se musi par nemeckych slovicek naucit, chteji li s rodinou zijici v Nemecku se dohovorit,
...kdybych mela tu moc prat si pro Vas jedno prani, bylo by to pro mne obtizne rozodnuti..
jaky dar Vam dat ? Krasa je nebezpecna, moudrost musi byt zaslouzena, laska zavisi na nasi vlastni volbe. Ale jsem si jista, ze nakonec bych vybrala dar vsech daru a tim je - odvaha.
21.06.2009 - 21:29 | Filtr
(Vodnář) katze » laku
Ano,mam hezke dcery a vim to,ale uz jsem to nekde psala..odejit nekam jinam do Nemecka s nimi by nebylo nej..reseni.Maji vse co potrebuji,zazemi,prostor,jsou zabezpecene..o mne tady nejde,ja se uzivim sama,ale kdybych sla treba o 20km dale,tak se neuzivime.Zkousky..3krat jsem zadala o atestaci..jedna se o pul roku,ale zamitli to,smirila jsem se s tim:-D.Holky jsou stastne tak jak ziji a odemne by bylo nespravne je vytrhavat z jejich bezpeci...to ze to nefunguje je jen vec mezi mnou a manzelem,ale co je uplne nejrozhodnejsi...ja jezdim do Nemecka,protoze je tam mam,ze jsou tam doma..ja nemohu v Nemecku zit generel..tedy nikde.Nejsem tam doma...nedovedu si predstavit ani hledat jineho partnera v Nemecku.Dokud to tedy nejak pujde,budu dal pendlovat a uvidim jak se vec vyvrbi:-D:-D
24.06.2009 - 11:40 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele cejar, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Ahoj katze ,
nečítala som si príspevky tak neviem či sa nebudem opakovať.
Rozumiem Ti ako sa cítiš , žiť vo vzťahu bez lásky je ubíjajúce a máš právo byť šťastná a naplnená.
Ja za seba by som svoje deti neopustila, snažila by som sa nájsť iné riešenie. Možností je veľa len nie vždy všetky vidíme. Priateľ sa môže prisťahovať do Nemecka napríklad, deti môžeš začať učiť česky aby sa v čechách necítili cudzo a stratene ked ich sem privedieš spoznať rodinu či len tak ukázať kde si žila a vyrastala, môžeš žiť ako doposiaľ a počkať kým deti dorastú a mať priateľa a byť s ním šťastná na diaľku , je to len na tvojom rozhodnutí. prajem Ti aby si sa rozhodla správne a bola šťastná Ty aj Tvoje deti. :27:
24.06.2009 - 13:47 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele funik, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
A co si vzít menší holku sebou do čech?Ta tě bude ještě potřebovat a ta větší už tolik ne. Jinak bych zůstal v německu a i tak se rozvedl.Nerozvést se je z mého pohledu jen kalkul,přeju hodně štěstí :17:
24.06.2009 - 14:21 | Filtr
(Panna) Artep
soudit tě nebudu a nechci, já bych své dítě neopustila, obě holky jsou ještě ve věku kdy mámu potřebují a myslím si , že tvůj milenec pokud tě tak miluje, by mohl zvednout tu svou prcinu a jet za tebou, nebo se můžeš s holkami vrátit zpět, ale to už bych probrala s nimi!

Kdyby mě v dětství opustila matka kvůli chlápka , ztratila by mě!! Už by nebyla pro mě ten nejdůležitější člověk.
24.06.2009 - 19:56 | Filtr
(Vodnář) katze » Artep
Ja myslim,ze tady par lidi celou situai trosku zkresluje...neni to preci rozhodnuti mezi detmi a pritelem tak doslova,ale to uz jsem vsechno vypsala:-D:-D...vratit zpet?a kam?..pro ne to neni zadne zpet:-D:-D..milenec je nekdo,kdo funguje vetsinou jen po sexualni strance,ja mam pritele:-D:-Ddiky a papa
24.06.2009 - 20:51 | Filtr
(Panna) Artep » katze
přítel je pro mě někdo kdo stojí při mě,podrží mě,poradí,dokáže mě vézt. Nesnesla bych vedle sebe člověka co by mě nechal se rozmýšlet mezi svými dětmi a jím. :17: Je mi líto, ale snad díky zkušenostem bych dítě nevymněnila za žádnýho můžskýho! Omlouvám se , neporadím ti, ale přeji ti hodně štěstí :17:

Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v PannaPanně
ukázat kalendář »