jak jit dal


19.06.2009 - 16:46
(Vodnář) katze
jak jit dal
Napisi muj pribeh,treba mi nekdo ukaze a poradi jakym smerem jit..jsem vdana v Nemecku uz 16 let,mame s manzelem dve holcicky 15,11,ktere jsou tady domaCechy jim nic nerikaji a ja je ani nenaucila cesky..Kdyz jsem se vdavala,tak jsem byla zamilovana,ale manzela jsem asi doopravdy nemilovala,jsme kazdy jiny..on introvert,ja opak.Je to tak 7let co laska odesla a ja si zacala intenzivne uvedomovat,jak touzim po navratu domu,do Cech.S manzelem se nemohu smat,povidat si..spojuji nas jen holky.Jinak se o nas stara,mlcky bere tu situaci tak jak je,protoze ma strach neco menit,ale vi,ze ho nemiluji a ze je jen otazka casu,kdy odejdu.Mam dva roky pritele v Cechach,ktereho moc miluji,nemeli jsme lehky zacatek a i ted,kdyz odjizdim do Nemecka to pro nej neni lehke a ja si uvedomuji,ze ho nechci ztratit.Neni to jen sex co nas poji,je to vsechno...jsme narozeni stejny den,mesic,rok,i ve stejne nemocnici a mame hodne spolecnosti...chce,abych uz udelala ten krok a prisla za nim,ale ja mam strach...mam strach ztratit deti,nevim jak to tady zvladnou,neni obvykle,aby matka opoustela potomky,i kdyz se jim vede dobre.Rikam si,ze jsem je vypiplala z toho nejhrsiho a ted je rada na manzelovi,ale bojim se,ze mne nepochopi a odsoudi..na druhou stranu si uvedomuji,ze mame jen jeden zivot a preji si jeste zit v lasce a ve stesti...poradte zenske,moc se trapim a nevim co delat...mozna mne hodne lidi odsoudi,ale nic nedelam za zady manzela,on o priteli vi,jen deti jsem nezasvetila a nevim jak to udelat,i kdyz uz tusi,ze vztah s tatinkem neni idealni,ackoliv se nehadame a nedelame si naschvali..je to jako pomala agonie.----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Řazení:
19.06.2009 - 17:37 | Filtr
(Blíženci) Nuna
..15 a 11 let je pro děti ten nejhorší věk na to,aby je opustil jeden z rodičů..

..každý věk je špatný,rodiče nemají své děti opouštět,ale puberta je úplně nejbolestnější období...

..a jsou li to holčičky,o to to ponesou hůře..

..jsem proti...říkám NE!..

..počkej ještě aspoň 6,7 let až bude ta malá z toho nejhoršího venku..

Máš právo na své štěstí,samozřejmě že máš,ale ne na úkor vlastních dětí.
19.06.2009 - 17:49 | Filtr
(Blíženci) Nuna » katze
Jo a ještě jedna věc - dva roky vztahu na dálku nejsou zárukou toho,že vám to bude fungovat když budete spolu natrvalo. Abys jednou velmi svého rozhodnutí nelitovala. Počkala bych. :3:
20.06.2009 - 12:22 | Filtr
(Blíženci) Nuna » katze
..jak to tak čtu,tak Ty jsi vlastně od nás nechtěla radu.. Ty jsi už rozhodnuta,jen jsi chtěla slyšet,že nejsi tak špatná matka,jak si o sobě v hloubi duše myslíš a že neděláš tak špatnou věc za jakou ji považuje společnost a doufalas,že se najde někdo,kdo řekne " já Tě chápu, jen jdi za svým srdcem"..Není co řešit. :43:
21.06.2009 - 12:30 | Filtr
(Blíženci) Nuna » katze
Ještě otázku na doplnění - jaký máš vztah se svojí matkou? Jak na Tebe v dětství působila a působí dnes? Chtěla bych si složit ten obrázek kompletní. :3:
23.06.2009 - 22:33 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Nuna
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele hannah11, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
souhlasím s nunou - pokud děti opustíš, ztratíš je,děti ti to možná do konce života neodpustí a taky můžeš zůstat sama - láska na celý život je tak vyjímečná a možná teď se ti zdá , že ta láska v čechách je tvoje životní ale za pár let může být všechno jinak.. pro mě děti jsou celý život a já sama jsem to , co jsem kdysi považovla za osobní štěstí, obětovala ... a věř , nikdy jsem nelitovala, protože pak to život za mě vyřešil ... :17:
25.06.2009 - 07:26 | Filtr
(Blíženci) Nuna » kapustnica
Pleteš dohromady jabka a hrušky.
Artep to napsala velmi dobře - střízlivě a věcně. Realisticky.
Tady se většina lidí dovede vcítit do Kate,je to velmi jednoduché. Je zamilovaná a přes tu svoji zamilovanost nevidí nic jiného. Všechny ty řeči o práci a o "špatném" manželství jsou jen zástěrkou. Ano,má to složitější tím,že je v cizí zemi,ale je to stejný příběh a stejné pocity jako má mnoho dalších žen,mnoho si tímhle prochází. Její milenec si je - narozdíl od ní - moc dobře celé situace vědom. Dovedu si živě představit ty myšlenky,které se mu honí hlavou! :4: Ne... přátelství,jak o něm píše Artep,je opravdu něco jiného. :3:

Jo,máme tendenci autorku příspěvku odsoudit coby špatnou matku,pokud má myšlenky takové,jaké má. Ona se bude obhajovat,vysvětlovat,hledat další důvody atd. Žádný z nich není ale tím opravdovým důvodem a je to odtud cítit.

Ještě k Tvé jedné pasáži - ano,dítě / i mladší/ se může rozhodnout,zdali chce být po rozvodu s matkou nebo otcem. To je sice pravda,ale s tímhle případem to vůbec nesouvisí a nesouvisí to ani s tím,co píše Artep. Tady ty děti nemají možnost se rozhodnout, s kým chtějí být,protože tady je to jasně dané. Autorka tím,že je vychovává v Německu,dokonce je ani nenaučila svoji mateřštinu // to nikdy nepochopím :39: :8:!!//jim předem život určila - to tu několikrát padlo,že do Čech by jít nemohly. Je to jakási pojistka pro tuto matku,bude tím argumentovat stále dokola. I to je něco,co spousta žen nechápe,protože pokud své děti milujeme,i přes potíže a nepohodlí,které bychom jim způsobili,uděláme všechno proto,abychom byli s nimi. Napsat,že 11ti leté dítě už matku nepotřebuje,ať se postará otec je hodně silné kafe! :8:
Proto tolik negativních ohlasů,protože celý ten příběh není košer. Pokud chtěla Katze radu jen jednostranně zaměřenou,pokud chtěla podporu a souhlas se svým jednáním,tak si k tomu nevybrala dobrej web. :1:
25.06.2009 - 08:20 | Filtr
(Panna) Artep » Nuna
co k tomu mám dodat? nic :15:
25.06.2009 - 09:23 | Filtr
(Lev) kapustnica » Nuna
tak dle tebe pletu jablka a hrusky, dohromady, tak jako i ostatni, jsem napsala to, co jsem povazovala za spravny nazor,
tak ty pises, ze milujici matka udela pro sve deti tolik, ze sve deti neopusti, ze tedy prijima na sva zada prikori atd., Znovu se opakuji, zazila jsem sama rozvod s 2 detmi, nekolik let jsem oddalovala rozvod, vyhledavala jsem odbornou pomoc, ruzna pracoviste v te dobe dostupna.. ale pak dosla k nazoru, ze pro deti takove manzelstvi, takovy domov vlastne neni funkcni vhodny, a ver mi, ze jsem svoje deticky hyckala, milovala, coz dosud miluji a hyckam, ikdyz uz to jsou vyzrale dospele osoby, kazdy ma svoji rodinu, ale nikdy mi ani jeden do dnen´sni doby nevycetl, ze doslo k rozvodu, ze se jeden rozhodl zustat s otcem a druhy jit se mnou, coz bylo vlastne papirove, protoze i nadale jsem se o syna starala , ne jenom materialne, ale dusevne.
A to, ze jsem napsala, ze 11 lete dite neni kojenec, to je naprosta, pravda, ja k tomu totiz jeste napsala, co by bylo, kdyby maminka zemrela, a deti by byli mladsi ? Taky by se preci musel otec postarat, takze to jsi vytrhla z podtextu, i to jsem v mem zivote resila, protoze mi zemrela 20 leta snacha, a syn zustal s 2 dvouletym chlapeckem sam, a vis, jaky byl pristu rodicu od me snachy ? Nechavali si za hlidani vnuka platit, vzdy spocitali kolik hodin vnuka meli a brali si plat na hodinu, a jak jsem se zachovala ja ? No jasne, vnuka jsem hlidala a vychovavala bez penezniho prispevku od meho syna, dotuji dodnes... a to je to jak ty pises silne kafe ! A to, ze nepochopis, ze je nenaucila cesky, trebas si to ani jeji muz nepral, vzdyt on taky cesky nehovori, taky mluvim ze sve zkusenosti, jsem ceska zijici v Nemecku, a muj muz se naucil ca 20 ceskych slovicek, ale to trebas prikladam k tomu, ze je uz v tzv. letech, ale mam tu dceru a vnuka 12, leteho, na ktereho obe s dcerou mluvime cesky, podotykam, ze vnuk do svych 4 let vyrustal v <cesku, a odezva ? Umi jen takove bezne hovorove slovicka, ale ze by jako cetl ceskou knizku, nebo mel velikanskou chut do mluveni cesky ?
No a tak ta nase mila katze na ty svoje deticky hovorila pouze cesky za prve, aby tomu rozumelo i okoli, trebas tedy i jeji manzel, aby videl, ze je vychovava a nenavadi trebas proti nemu...no a ten web si asi vybrala k tomu, ze se ji trebas lepe sveruje do pocitace, ze se nema komu vypovidat, nechce v praci, protoze rcite vis, jak nekde urcity pracovni kolektiv vypada...trebas nema svoje rodice, sve tchyni se sverit nemuze a proto vyhledala tuto formu..
i ja k urcitemu problemu jsem hledala na tomto webu radu, povzbuzeni, posilneni, nazory i mladsi generace...
25.06.2009 - 10:35 | Filtr
(Blíženci) Nuna » kapustnica
Tak jen velmi zkratkovitě:

Jedenáctileté dítě není kojenec - to jsem taky nikde neřekla - ale je ve věku,kdy se učí fungovat ve společnosti.Je to těžké proto,že na jednu stranu je to stále dítě a na druhou stranu už chce mít vlastní názory,které prosazuje často i revoltou. Prostě puberta a velmi křehký věk. A pokud má pisatelka holčičky,ty ze všeho nejvíc potřebují mámu - i když se jim samotným to dneska třeba nezdá. Myslím,že takovýhle základní fakt jako matka i jako babička snad pochopíš.

Doufám,že tím důvodem,proč Katze nemluvila se svými dětmi svojí mateřštinou není to,co jsi napsala,protože to bychom si o ní museli myslet,že je pěkná slepice. Nedovedu si představit vzít si člověka,cizince,který by mi něco takového zakázal - to by letěl jak namydlenej blesk! Pravý důvod ale neznáme,takže žádná spekalace. Když píšu,že to nechápu,popisuju svůj vnitřní pocit z toho. Já svoji mateřštinu miluju, jsem na ni hrdá,jsem hrdá na to,že jsem češka a ani kdybych si vzala arabskýho šejka,tak moje děti nezapomenou,odkud pochází jejich matka. Všímáš si spojení slova - matka - mateřština ano? Rozumíš mu?

25.06.2009 - 12:22 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Nuna
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Janíčko Skútrista, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
A pokud má pisatelka holčičky,ty ze všeho nejvíc potřebují mámu...
--------

Pokial su to dievcata,tak potrebuju aj otcovsky vzor :3:

...ty,ako dospely clovek žiješ vo vztahu zo ženou,alebo z mužom.Aky vzor teda potrebujes predovsetkým ???

:1:
25.06.2009 - 12:54 | Filtr
(Blíženci) Nuna » Janíčko Skútrista
Jako dítě a v pubertě jsem potřebovala nejvíc ženský vzor. Kdybych měla "pořádnou" mámu,tak bych v životě nenasekala tolik bot.
Čímž to na ni nesvádím,ale spousta toho se dá zachránit,když matka funguje jako kamarádka,přítelkyně,poradkyně,pomocnice té malé ženě,která z té holčičky roste.
Když je u první lásky,u prvního zklamání,u první menstruace,u první návštěvy gynekologa..u všeho ryze "ženského" a nejen samozřejmě u toho. Chlap může ženu zastoupit ve všem,naprosto ve všem - po té praktické stránce. Ale věř,že jsou situace a případy,kdy se dcera bude cítit daleko lépe s maminkou. A v té pubertě je jich mnoho,velmi mnoho a pořád přicházejí nové.

Myslíš,že to můžeš pochopit jako muž? Hádám,že Ty přeci také raději půjdeš s otcem na fotbal,než bys s maminkou pekl cukroví ne? :3: Je to jednoduché,nepovažuju za nutné to tady opakovat.

Já jako dospělý člověk jaký mám vzor? Potřebuju nějaký vzor myslíš? :43:
25.06.2009 - 13:22 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Nuna
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Janíčko Skútrista, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
myslel som vzor v dectve a hlavne v puberte.

Pokial sa nenaucis komunikovat z otcom a mat s nim dobry vztah,tak ako ho chces mat z mužom v dospelosti ? Preco trebars tolko zien zacina priskoro zo sexualnym zivotom ? Pretoze vecsinou nebol v poriadku vztah z otcom.Proste ho bud nemali,alebo s nim nekomunikovali.

Pozri

dieťa potrebuje vyvaženosť oboch rodicov.A teda celistvosť.

Ono spravidla vzdy vztah chlapcov k matke odzrkadluje jeho vztah k zenam a vztah dievcat k otcovi odzrkadluje jej vztah k mužom.

pises,citujem : Ale věř,že jsou situace a případy,kdy se dcera bude cítit daleko lépe s maminkou.

Lenze to ti v partnerskom vztahu nepomoze.To chces riesit vsetky problemy tvojich vztahov z matkou do konca života ? Ak teda ako dievca ich nedokazes riesit aj z otcom,ako ich chces riesit v dospelom veku z mužom ???

Uvažuj,potrebujes v detstve aj muzsky vzor.

:1:
25.06.2009 - 13:47 | Filtr
(Blíženci) Nuna » Janíčko Skútrista
Nerozuměl jsi mi.
Nemám nic proti otcům a otcovskému vzoru,vůbec ne.
Dítě potřebuje oba rodiče,oba vzory.
Jen děvčata v pubertě si mají s maminkami více co povídat než s tatínky víš?

..si přijdu jak u blbejch na dvorku!.. :39: :4:

25.06.2009 - 13:53 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Nuna
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele funik, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Se segrou jsme prošli pubertu bez matky a třeba s vložkama ségře radila babička :4:
25.06.2009 - 13:56 | Filtr
(Blíženci) il*ča » Nuna
Souhlasím - ale to chlapovi prostě nevysvětlíš :4: :17: :61:
25.06.2009 - 14:00 | Filtr
(Blíženci) Nuna » funik
To je mi upřímně líto. :8: :17:
25.06.2009 - 14:11 | Filtr
(Blíženci) Nuna » Janíčko Skútrista
Ale tahle diskuze neřeší partnerské vztahy. :39: To vůbec není o tom a nemá to s tématem nic společného. Pokud hovoříš o budoucích partnerských vztazích těch holčiček,tak to je hudba budoucnosti a o to tady teď vůbec nejde. Když tedy zmiňuješ to,že k dobrým partnerským vztahům je třeba dobrý otcovský vzor - což je mimochodem poznatek,který se učí děti na základní škole :4: - tak ony přeci toho otce mají. Otec není ten,kdo je chce opustit. My tady hovoříme o matce, o její úloze ve výchově a v životě člověka obecně,resp. o absenci této úlohy. A když už teda zmiňuješ partnerské vztahy - myslíš,že holka,která neměla v nejdůležitějším období svého vývoje po boku matku může mít nějaké bezvadné partnerství? Tihle lidé trpící nedostatkem lásky či pozornosti jednoho z rodičů // či obou// mají daleko více sklony k extrémistickým projevům v chování a daleko více problémů s partnery. Ať už je to sklon k žárlivosti,majetnictví,závislosti,násilí,psychický teror... základní fakta psychologie. :3:
25.06.2009 - 22:18 | Filtr
(Vodnář) katze » Nuna
:-D:-Dslepici mne jeste nikdo nenazval:-D:-Dne..byla jsem rada,ze se naucim poradne nemecky..a nebyla jsem dusledna,ale to uz tak ve 23letech nekdy byva..a predstav si,ze se ze mne za ta leta tady stala taky vlastenka,co breci,kdyz hraji v televizi ceskou hymnu:-Dchapes prdlacku,vypichujete,ze jsem zamilovana a chci pryc,kvuli chlapovi...to ze mam vztah je jen jeden duvod,proc se do cech vracim a proc je mi tam dobre..Neodsuzuji nikoho za jeho usudek,mineni a neodsuzuji ani mineni diskutujicich,ktere ze mne delaji spatnou matku..:-Dprotoze to nejsem:-D:-Da uz vubec nebudu nikoho urazet nebo nazyvat dle zviratek,nikdo nikdy nevi,jaky problem bude resit a do jake situace ho zivot privede.


Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v RybyRybách
ukázat kalendář »