Potlačený vztek/hněv


25.01.2019 - 20:36
(Ryby) Maek
Potlačený vztek/hněv
Prosím o radu, jak "rozpustit" HLUBOKO potlačený vztek? Tak hluboko, že dotyčný si toho vzteku ani není vědom.

Děkuji za odpovědi k tématu :3:

Příspěvky v diskuzi

Stránka: 1 2 3 4 5 6
Řazení:
26.01.2019 - 12:40 | Filtr
(Blíženci) Lupi » Wiké
Po poradě s odborníkem to jo. Myslela jsem takhle na blind......tohle jsem musela mockrát vysvětlovat, takže jsem dospěla asi k tomuhle: máš vrozenou psýché. Ta má nějakou - řekněme konstrukci, tvar, nějakým způsobem se tam ty věci dějou. Ale působí na ni spousta vlivů, hlavně výchovných, samozřejmě. A ani při nejlepší vůli jako matka nedokážeš na první dobrou odhadnout, kudyma na to, to se s tím dítětem teprve učíš sžívat. Takže tak či tak, vždycky se v tý psýché nadělají nějaký oslí můstky, dodatečný...vzpěry, dejme tomu, zkrátka, pomocné struktury.
A homeo nesprávně použitá může způsobit právě jejich zhroucení a z těch důvodů pěknej guláš.
Samozřejmě, že jse o to, právě tyhle dodatečnosti nějak narovnat, posunout do konstruktivní roviny, jen se to musí dělat vofáfrně.
Já to osobně nezažila, moje homeopatky byly vždycky šikovný a náramně opatrný, ale vyslechla jsem si.
Fakt ale je, že tohle hrozí, když se používají vysoké potence, až velmi vysoké - nějaká pětka - devítka to prý nezvládne, ta působí jen na úrovni "hrubématérie" jak tomu říkají. Prostě na tělesné.
26.01.2019 - 12:46 | Filtr
(Blíženci) Lupi » Wiké
Ještě třeba příklad: já léčila prastaré smutky, kterých je (prý) základních 25 typů, plus kombinace.....a to se muselo prostě jak se zašmodrchaným klubkem. A i tak, když se zdálo, že je nejhorší za náma, tak se najednou vyvalily úplně odjinud reakce, které se nedaly předvídat - a jelo se nanovo a z jiného konce.
Já jen, že jako samoléčbu bych to po těch zkušenostech fakt nikomu nedoporučovala, leda tak ty nízké potence na tělo.
Skutečná homeo léčba je dost děsnej záhul, mimochodem.
26.01.2019 - 12:47 | Filtr
(Blíženci) Lupi » Maek
Nojo, přesně o tom jsem mluvila......
26.01.2019 - 12:49 | Filtr
(Blíženci) Lupi » Maek
Teda o tom, jak je dobře schovanej. Vypustit natlakovanej papiňák.....no, já viděla následky skutečnýho vypouštění natlakovanýho papiňáku - a to byla jen matérie, pouhý skutečný, železný papiňák.
26.01.2019 - 12:51 | Filtr
(Blíženci) Lupi » polednice
Skvělý je štípání dříví (ne třísek! Pokud možno pořádná polena :4:) a nadávání u toho. To třeba pomáhalo mně, ale pro sichr jsem se na konci vždycky omluvila.
26.01.2019 - 12:53 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Lupi
Dušek říká taky něco o štípaní bambusu. Nevíš o tom něco? Nějaké zkušenosti přece už musíš mít za sebou..
26.01.2019 - 12:54 | Filtr
(Blíženci) Lupi » cimi
Jde. Asi jako když bouch Černobyl. Ale je pravda, že je to jen pomocné řešení, respektive, řešení to není - jen si člověk dopřává čas, aby to nějak mohl případně rozlousknout. Asi jako chirurgie, nebo tak něco.
26.01.2019 - 13:24 | Filtr
(Panna) Wiké » Lupi
Nemyslela jsem to jako samoléčbu, jen jsem napsala svoji zkušenost se Sulphurem.
Tenkráte jsem měla rok slabé záněty pohrudnice a antibiotika to ne a ne přeléčit. Z práce mě chtěli pro nemocnost vyhodit. Přišel sulphur, pos.. a poblila a večer jsem mohla jít trsat na ples.

Vděčím homeopatii za život. Dobře zvolený lék mi vždycky otevřel zaškrcená stavidla energie a já jsem měla radost. Dobře vybraný lék je trefa do černého. Je to dobrodružné, že otevře téma, které beztak chceš zpracovat a jede to.

Není to jediná cesta. Ale je to krásné, že věcma z přírody si můžeme pomoct, že možnosti jsou. Čehovský a ostatní jsou skvělí, že trpělivě sbírají údaje a tento obor přepracovávají.
Vůbec ji nemá rád každý, třeba moje dceruška na to není, tak si půjde svejma cestama.
Ale já musím pět chválu na homeopatii!
No já ted za nikým nejezdím, než by mě někdo pochopil..a určuju si to sama, myslím, že jsem v tom dobrá :-)

Tak nevim, jestli někdo procesoval procesy tam kam neměl.

Jenom stramonium mi jednou nesedlo, ale ted ve stáří mi taky svědčí a tehdy se to za 2 měsíce vrátilo do původního stavu.
26.01.2019 - 13:56 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » Wiké
:61: Ty mě fakt bavíš :4: :4: :4:
aneb člověk má jít trsat s čistým žaludkem a střevem :4:

Ale je fajn že máš svůj způsob :15: :5:
26.01.2019 - 14:14 | Filtr
(Blíženci) Lupi » Wiké
No tak to rozhodně. A rozhodně to není i jediná cesta - mně ovšem sedla, jako prdel na hrnec, zase mi úplně nesednou třeba konstelace, nebo EFTčko (to jsem byla schopna očůrat a konstelátorka málem lehla) a tak. Ono je toho hodně a člověk si musí najít, co mu pomůže nejlíp.
Každopádně - co se akutních správek týče, spolehnu se na současnou medicínu, co se týče chronicit, tam je skoro k ničemu.......homeopatie mně osobně pomohla strašně moc právě s tím, nač byla normální medicína úplně krátká.
Ale někdy je potřeba jen získat čas, aby se jedna zorientovala, co je kde za lumpárnu a jak se s ní popasovat.
26.01.2019 - 14:16 | Filtr
(Blíženci) Lupi » Bosch
Jestli si to nepleteš s Kamasútrou.......
26.01.2019 - 14:21 | Filtr
(Blíženci) Lupi » Buddha/2
Ty ale víš, kde je voda. Problém je, že nevíš, jakej má tlak - a trochu hrozí, že ti to nejen vyrazí vrtnou soupravu do xichtu, ale rozcupuje půl pozemku....ale to mluvím o sobě, možná to má Mae jinak.
26.01.2019 - 14:31 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele :):):), který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Já z toho chápu, že tedy vztek už je vědomý, jinak bys přece neřešil potlačený vztek o kterém nevíš?Ač tedy z konstelací či někde se ti ukázalo cosi jako příčina, jestli tomu rozumím dobře a chceš upustit.
Mohla by pomoci i regresní terapie.Jinak já díky svým potlačeným emocím jsem se dostala opravdu daleko... a tak tenkrát třeba jsem pod dohledem psychologa i absolvovala metodu rychlého dýchání(nemyslím holotropní) ve skupině.To bys koukal, co to s lidmi provádí :3:.
26.01.2019 - 16:39 | Filtr
(Ryby) Maek » fanik
Projevuje? Už bolestí. A ano je to vztek, k tomu zjištění jsem dospěl několika na sobě nezávislými cestami. Zjištění je výsledek mnohaleté práce na sobě a proč mnohaleté, protože to bylo zakryto různými jinými obtížemi.
26.01.2019 - 16:47 | Filtr
(Ryby) Maek » thééé
Ano, když jsem viděl o co jde, tak přímě uvolnění jistě může i ublížit a i proto jsem sem dal tento dotaz. A odpověď, jako je tato Tvá, mi pomáhá. Děkuju za ni ;)
26.01.2019 - 16:55 | Filtr
(Ryby) Maek » Buddha/2
Ano, ale když chceš vrtat studnu, tak se většinou někoho zeptáš, kde je pramen a to já jsem už udělal :3:

Jen tak mezi námi, nejsem pro vrtané studny, dokud se nebudeme umět chovat k vodě, kterou máme k dipozici dosud. Ale to jen na okraj.
26.01.2019 - 16:58 | Filtr
(Ryby) Maek » Lupi
Na papiňák se musí s fortelem, jako na všechno a i proto se ptám :3:
26.01.2019 - 16:59 | Filtr
(Ryby) Maek » Lupi
No mě ty otřesy nedělají dobře na záda :3:
26.01.2019 - 17:08 | Filtr
(Ryby) Maek » :):):)
Ve vědomý je, že je hluboko potlačený. A příčina? Není z tohoto života.
26.01.2019 - 17:16 | Filtr
(Blíženci) fanik » Maek
Tak jestli až bolest a několik let,tak to rozpustit chce a to rázně a radikálně. A jde to celkem snadno,ale sám těžko. Řešil bych to s profíkem a né na netu .Dobrá je na tohle Milena Bildová,jestli to nemáš do Prahy daleko.
26.01.2019 - 17:21 | Filtr
(Blíženci) fanik » Wiké
Tak jestli si na tebe při sexu (teda na tu ženu...) vylévá energii vzteku,tak to je taky špatně, to má být jen ta čistá energie uvnitř, bez vzteku, pán to asi poplet :4:
26.01.2019 - 18:14 | Filtr
(Panna) Wiké » fanik
nene, já to nejsem. Když něco píšu tak nelžu. :46:
26.01.2019 - 19:44 | Filtr
(Ryby) Flory
Ryba s Lunou ve Vahach ma asi obavu z jakekoliv ne-harmonie

mas velmi vyvazenou zenskou energii
usilovani o rovnovahu a harmonii je zenske

osobne mam takove bytosti rada
i tva prezdivka je jakoby prolnuti se dvou vokalu A a E v urcite harmonii, obrazek vse jen dokresluje
26.01.2019 - 19:45 | Filtr
(Ryby) Flory
ja nevnimam ze za tvymi potizemi stoji jen hnev
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v PannaPanně
ukázat kalendář »