Najdise.cz ... najdi a poznej lidi, kteří se narodili ve stejný den jako ty ...
Zrušení povinné maturity z matematiky - Diskuze a zkušenosti
- Astrologie
online Osobní horoskop (radix) Partnerský horoskop Tranzitní horoskop Psychologická astrologie Online výpočty
solár, direkce, revoluce, kompozit a další ...
Lunární kalendář
- Horoskopy 2024
kalendáře a jiné Znamení zvěrokruhu Partnerský horoskop Ascendent a Descendent Horoskopy na rok 2024
Čínský, Keltský, Výklad karet, Léčivé kameny, a další ... Kalendáře na rok 2024
Čínský horoskop 2024
- Slavné osobnosti
astro databáze - Narozeniny
jména, svátky - Numerologie
online - Poznej
znamení - Galerie
uživatelů - Diskuzní
fórum
Zrušení povinné maturity z matematiky
08.05.2020 - 10:26
Mici Angóra
Zrušení povinné maturity z matematiky
Z tohoto komentáře mám dojem, že jsme si zavřeli cestu snad úplně ke všemu a čeká nás jen zkáza a zmar
https://echo24.cz/a/SGYfh/…
Se zrušením povinné maturity z matematiky do puntíku souhlasím, co vy?
https://echo24.cz/a/SGYfh/…
Se zrušením povinné maturity z matematiky do puntíku souhlasím, co vy?
Příspěvky: Všechny | Mici Angóra
08.05.2020 - 11:06
| Filtr
Znovuzrozená
Před lety jsem na gymplu povinně maturovala z matematiky a jelikož matikář byl současně po celou dobu náš třídní, pěkně nás celé čtyři roky drtil a dusil. Nicméně, ať jsem dělala co chtěla, profesor se řídil tou známou poučkou, na jedničku umím matiku já, na dvojku ředitelka školy, pak dlouho nic a pak studenti.
Na druhou stranu si myslím, že umět si leccos spočítat patří k základnímu přehledu. Dala bych důraz hlavně na finanční gramotnost, protože to dnes a denně vidím v práci, jak jsou lidi kolikrát hloupí a hlavně - často si ani nenechají nic vysvětlit.
A možná je to záměr, aby z nás byla opravdu jenom ta montovna. Takže za mne je to celé špatně.
Na druhou stranu si myslím, že umět si leccos spočítat patří k základnímu přehledu. Dala bych důraz hlavně na finanční gramotnost, protože to dnes a denně vidím v práci, jak jsou lidi kolikrát hloupí a hlavně - často si ani nenechají nic vysvětlit.
A možná je to záměr, aby z nás byla opravdu jenom ta montovna. Takže za mne je to celé špatně.
08.05.2020 - 11:40
| Filtr
Mici Angóra
» Znovuzrozená
Umět leccos spočítat se ale nerovná povinné maturitě, ne? Nikdo přece nechce rušit matematiku jako takovou...Jinak si právě nemyslím, že když nebudeme všichni maturovat z matematiky, bude z nás národ blbců, to se snad proboha automaticky nerovná. Co se týče finanční gramotnosti naprosto souhlasím, ale to je právě už vyšší level.
08.05.2020 - 11:51
| Filtr
Bosch
» Mici Angóra
Matematika a gymnazium, maturita.
Gympl je prestupni stanice na vs a dalsi formy studia kdovijak dneska nazvane.
Treba medicinu.
Matika je hedna z uplne zakladnich ved.
Kdo jiny by mel mit naturitu z matiky kdyz ne gymnaziste.
Ja nerozumim tomu slevovani z naroku na znalosti zakladnich ved.
Pythagoras by se v hrobe obracel.
Gympl je prestupni stanice na vs a dalsi formy studia kdovijak dneska nazvane.
Treba medicinu.
Matika je hedna z uplne zakladnich ved.
Kdo jiny by mel mit naturitu z matiky kdyz ne gymnaziste.
Ja nerozumim tomu slevovani z naroku na znalosti zakladnich ved.
Pythagoras by se v hrobe obracel.
08.05.2020 - 11:58
| Filtr
Mici Angóra
» Bosch
A když někdo nemá talent na matematiku a chce se věnovat třeba jazykům tak teda nemá nárok dostat maturitní vysvědčení z gymplu? Souhlasím hlavně s argumentem, že školy neumí matematiku učit (čest výjimkám). My jsme měli na gymplu učitelku, která se učila příklady zpaměti a když nevěděla jak dál, spolužáci jí museli napovídat, nedělám si srandu.
08.05.2020 - 12:24
| Filtr
Bosch
» Mici Angóra
Kdyz je nekdo jazykovy talent at jde na jazykovou skolu.
Gymnazium ma mit nejaky kredit.
Ze tam jdou lide chytri.
Co zvladaji myslet, maji vyssi iq atd.
Gymnazium ma mit nejaky kredit.
Ze tam jdou lide chytri.
Co zvladaji myslet, maji vyssi iq atd.
08.05.2020 - 12:32
| Filtr
Bosch
» Mici Angóra
Problem se stava cim dal vetsi subjektivita v hodnoceni vzdelani,
Na skoly tlaci vlivni lide svoje hloupe smrady.
Ti pak nemusi vykazovat zadne objektivne meritelne vysledky.
Protlaci pres gympl i idiota. A pak se z nej stane lekar nebo ekonom jen proto ze to rodice zaridi. A ty se pak divis kdyz ve spolecnosti prevladaji uplne jine kvality nez hledisko odbornosti nad hlediskem prislusnosti k vrstve.
A to s tim taky neprimo souvisi.
Na vs by chteli aby nebyly zapotrebi diplomove prace. Aby nebylo poznat ze nic neumeli, protoze pokud by diplomku zplodili, ukazalo by se ze umi jen opisovat.
Na skoly tlaci vlivni lide svoje hloupe smrady.
Ti pak nemusi vykazovat zadne objektivne meritelne vysledky.
Protlaci pres gympl i idiota. A pak se z nej stane lekar nebo ekonom jen proto ze to rodice zaridi. A ty se pak divis kdyz ve spolecnosti prevladaji uplne jine kvality nez hledisko odbornosti nad hlediskem prislusnosti k vrstve.
A to s tim taky neprimo souvisi.
Na vs by chteli aby nebyly zapotrebi diplomove prace. Aby nebylo poznat ze nic neumeli, protoze pokud by diplomku zplodili, ukazalo by se ze umi jen opisovat.
08.05.2020 - 12:41
| Filtr
Znovuzrozená
» Mici Angóra
Maturita je zkouška dokazující určitou úroveň znalostí. Takto se laťka postupně snižuje.
A víš co? Já si troufám tvrdit, že maturant z doby, kdy jsem maturovala já, mnohdy strčí do kapsy současného absolventa bakalářského studia. Zažito ze svého okolí..vyjmenovaná slova, i/y, napsat delší souvislý text....kámen úrazu. Ostatně stačí si přečíst pár diskuzí na webech, na FB.
A víš co? Já si troufám tvrdit, že maturant z doby, kdy jsem maturovala já, mnohdy strčí do kapsy současného absolventa bakalářského studia. Zažito ze svého okolí..vyjmenovaná slova, i/y, napsat delší souvislý text....kámen úrazu. Ostatně stačí si přečíst pár diskuzí na webech, na FB.
08.05.2020 - 16:17
| Filtr
locin12
Za mě není důvod, proč by měla být maturita z matematiky povinná.
Na VŠ jsem studovala humanitní obor (Karlova univerzita, filozofická fakulta), střední jsem měla soukromou ekonomku (z donucení rodičů, nebavilo mě, ale i tak jsem odmaturovala se samými jedničkami). U maturity jsem si vybrala angličtinu, ostatní buď ekonomii, informatiku, ale matematiku nikdo.
Nevím, proč bych se měla lopotit u maturity s matikou, když jsem věděla, že se chci co se týče studia dále ubírat úplně jinou cestou. Ať si matiku vybírají ti, co chtějí studovat obory s ní spojené.
A ano, nikdo neříká, že by se měla matematika rušit úplně, jen z ní prostě nebude povinná maturita. Já jsem byla za možnost volby taky ráda.
Na VŠ jsem studovala humanitní obor (Karlova univerzita, filozofická fakulta), střední jsem měla soukromou ekonomku (z donucení rodičů, nebavilo mě, ale i tak jsem odmaturovala se samými jedničkami). U maturity jsem si vybrala angličtinu, ostatní buď ekonomii, informatiku, ale matematiku nikdo.
Nevím, proč bych se měla lopotit u maturity s matikou, když jsem věděla, že se chci co se týče studia dále ubírat úplně jinou cestou. Ať si matiku vybírají ti, co chtějí studovat obory s ní spojené.
A ano, nikdo neříká, že by se měla matematika rušit úplně, jen z ní prostě nebude povinná maturita. Já jsem byla za možnost volby taky ráda.
08.05.2020 - 17:07
| Filtr
Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Khalia Zvlčelá, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Já bych byla ráda, sama za sebe. Jestli je to cesta, to fakt nevím, nejsem odborník. Vím jen to, že aktuální situace školství je na prd.
Strávila jsem na dnešním gymplu 8 let, a to, jak to vypadá dneska... to je prostě výsměch... snad všichni vůči všem. A právě tam, kde se to prezentovalo jako "nejprestižnější", tam se shromažďoval největší odpad. Kantoři na drogách, po mrtvici, co nechtěj na invalidní, kantoři, co nabízí variantu sexu studentkám s horším prospěchem... A nejlepší učitelku ředitel vyrazil z důvodu "nadbytku profesorů". Eh.
Kdo potřebuje v matice myslet a vymyslí si vlastní postup, má jednoznačně za pět. Takoví byli všichni až na jedinou výjimku.
Na matiku v septimě přišel profesor do třídy, řekl "studujte" a měli jsme celou volnou hodinu. Na písemce mi ale jako jediný dal aspoň bod, když jsem vymyslela vlastní způsob, jak se dobrat výsledku. Věděl, že vím, a za kresbu na písemce mi pak napsal, že kdyby uměl takhle kreslit, tak by taky nedělal matiku.
V maturitním ročníku už to bylo úplně fuk, matikářka ode mě chtěla jen kérku na pozadí (bylo jí přes 50).
Jak bych to řekla. Totálně vyhořelá generace, generace emočních mrzáků, co učí další mrzáky... Nedivím se mladým, že to maj často na háku. Naše škola je pozlacený exkrement, tak jsme to tehdá příhodně nazvali.
Díky aspoň za výbornou češtinářku a fyzikáře, kteří byli ze starý školy, přísní, ale vzdělaní, řádní a spravedliví. A i když jsem byla studentka na houby, tak jsem je milovala.
=====
Já bych byla ráda, sama za sebe. Jestli je to cesta, to fakt nevím, nejsem odborník. Vím jen to, že aktuální situace školství je na prd.
Strávila jsem na dnešním gymplu 8 let, a to, jak to vypadá dneska... to je prostě výsměch... snad všichni vůči všem. A právě tam, kde se to prezentovalo jako "nejprestižnější", tam se shromažďoval největší odpad. Kantoři na drogách, po mrtvici, co nechtěj na invalidní, kantoři, co nabízí variantu sexu studentkám s horším prospěchem... A nejlepší učitelku ředitel vyrazil z důvodu "nadbytku profesorů". Eh.
Kdo potřebuje v matice myslet a vymyslí si vlastní postup, má jednoznačně za pět. Takoví byli všichni až na jedinou výjimku.
Na matiku v septimě přišel profesor do třídy, řekl "studujte" a měli jsme celou volnou hodinu. Na písemce mi ale jako jediný dal aspoň bod, když jsem vymyslela vlastní způsob, jak se dobrat výsledku. Věděl, že vím, a za kresbu na písemce mi pak napsal, že kdyby uměl takhle kreslit, tak by taky nedělal matiku.
V maturitním ročníku už to bylo úplně fuk, matikářka ode mě chtěla jen kérku na pozadí (bylo jí přes 50).
Jak bych to řekla. Totálně vyhořelá generace, generace emočních mrzáků, co učí další mrzáky... Nedivím se mladým, že to maj často na háku. Naše škola je pozlacený exkrement, tak jsme to tehdá příhodně nazvali.
Díky aspoň za výbornou češtinářku a fyzikáře, kteří byli ze starý školy, přísní, ale vzdělaní, řádní a spravedliví. A i když jsem byla studentka na houby, tak jsem je milovala.
08.05.2020 - 19:13
| Filtr
Mici Angóra
» Znovuzrozená
Určitě to tak je a snižuje se i úroveň vysokých škol. Nemyslím si ale, že to vyřeší povinná maturita z matematiky. Stane se z ní akorát dávačka, aby nebyla taková úmrtnost u maturit. Podle mě hlavní problém v tomto je financování škol (hlavně vysokých) podle počtu studentů. Tím pádem je ze strany školy zájem udržet tam kohokoli.
08.05.2020 - 19:18
| Filtr
Mici Angóra
» Khalia Zvlčelá
"Kantoři na drogách, po mrtvici, co nechtěj na invalidní, kantoři, co nabízí variantu sexu studentkám s horším prospěchem..."
Neboj se uvést jméno ústavu
S těmi dobrými učiteli je to pravda, třeba náš latinář, kterému bylo už tak kolem 70 a jako jeden z mála nám na gymplu vykal, si dokázal zjednat nejen respekt, ale i zájem o látku (minimálně římské reálie), a to latina fakt není populární předmět. Třeba můj strejda učil fyziku na SŠ a když mi kdysi vyprávěl o černých dírách, uměl to tak zajímavě a srozumitelně podat, že jsem uvěřila, že exaktní vědy lze studovat tak, že to lidi nejen pochopí, ale i je to baví. Bohužel takoví nerostou na stromech.
Neboj se uvést jméno ústavu
S těmi dobrými učiteli je to pravda, třeba náš latinář, kterému bylo už tak kolem 70 a jako jeden z mála nám na gymplu vykal, si dokázal zjednat nejen respekt, ale i zájem o látku (minimálně římské reálie), a to latina fakt není populární předmět. Třeba můj strejda učil fyziku na SŠ a když mi kdysi vyprávěl o černých dírách, uměl to tak zajímavě a srozumitelně podat, že jsem uvěřila, že exaktní vědy lze studovat tak, že to lidi nejen pochopí, ale i je to baví. Bohužel takoví nerostou na stromech.
08.05.2020 - 19:56
| Filtr
MG34
ne že by to nebylo jedno - "zkáza a zmar" nás čeká tak jako tak, ale pokud se někdo pídí po správné odpovědi na otázku, tak odkazovaný článek má víceméně ve všem pravdu
ono se ale těžko vysvětluje barvoslepému jaký je rozdíl mezi barvami - jinými slovy ti, co matematiku (a z ní plynoucí podoblasti jako je zejména logika) stoprocentně neovládají, tak nemají šanci korektně uspět ani v tzv. humanitních vědách - resp. právě proto se jim říká pavědy, protože se v nich vyskytují polovzdělanci, kteří dělají kolikrát naprosto zcestné závěry - hlavně v historii, sociálních "vědách"
a všem "ostatním" by neprospěla jen finanční gramotnost, ale třeba i dobré znalosti statistiky a pravděpodobnosti + samozřejmě logika (aby nebylo tak snadné je "politicky" ovládat mediálními výkřiky do tmy)
ale jak říkám - stejně je to jedno...
ono se ale těžko vysvětluje barvoslepému jaký je rozdíl mezi barvami - jinými slovy ti, co matematiku (a z ní plynoucí podoblasti jako je zejména logika) stoprocentně neovládají, tak nemají šanci korektně uspět ani v tzv. humanitních vědách - resp. právě proto se jim říká pavědy, protože se v nich vyskytují polovzdělanci, kteří dělají kolikrát naprosto zcestné závěry - hlavně v historii, sociálních "vědách"
a všem "ostatním" by neprospěla jen finanční gramotnost, ale třeba i dobré znalosti statistiky a pravděpodobnosti + samozřejmě logika (aby nebylo tak snadné je "politicky" ovládat mediálními výkřiky do tmy)
ale jak říkám - stejně je to jedno...
08.05.2020 - 20:16
| Filtr
Bosch
» Mici Angóra
Nemusis. Ale kdo uz ma drzet prestiz kdyz ne gympl, lihen budoucich inteligentu.
Matematika je zaklad, veda ved. Dava mysleni rad a disciplinu.
Ne tu dnesni..rozteklost. Relativitu. Uci myslet. To co dnes mladi nechteji.
Proto zacinaji byt uplne...blbi.
Matematika je zaklad, veda ved. Dava mysleni rad a disciplinu.
Ne tu dnesni..rozteklost. Relativitu. Uci myslet. To co dnes mladi nechteji.
Proto zacinaji byt uplne...blbi.
08.05.2020 - 20:22
| Filtr
Najdise.cz
» Mici Angóra
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Khalia Zvlčelá, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Jj, takového jsme měli na společenské vědy. Jako jediný nám vykal a měl přirozenou autoritu. Byl velmi přísný a odmaturovala jsem u něj za 4, ale byl to podle mě jeden z nejlepších učitelů a doufám, že si ho tam nechají. Cholerik, co vybuchnul hned, ale pak byl jako beránek, protože dokázal zdravě upustit páru a být milý a usměvavý. Narozdíl od ostatních učitelů neměl komplexy ani potřebu se mstít, dokonce nás i pozdravil zpátky na chodbě. Navíc byl výchovný poradce a velmi lidský. Lidskost je přesně to, co u lidí často postrádám.
Jméno ústavu neuvádím, teda, ono dost lidí stejně ví, odkud jsem a kam jsem chodila do školy není tak těžké v době internetu zjistit. Navíc nechci působit, že tu jen na školu házím bordel, bordel to sice byl, ale mám na něj spoustu vtipných vzpomínek. Ale doba absorbace vzdělání to rozhodně nebyla, spíš naprostá brzda co do učení. Vzdělávat jsem se dokázala až po opuštění oné školy, stejně jako většina mých vrstevníků. Jak je to tam teď fakt netuším, odstřihla jsem se jak jen to šlo.
=====
Jj, takového jsme měli na společenské vědy. Jako jediný nám vykal a měl přirozenou autoritu. Byl velmi přísný a odmaturovala jsem u něj za 4, ale byl to podle mě jeden z nejlepších učitelů a doufám, že si ho tam nechají. Cholerik, co vybuchnul hned, ale pak byl jako beránek, protože dokázal zdravě upustit páru a být milý a usměvavý. Narozdíl od ostatních učitelů neměl komplexy ani potřebu se mstít, dokonce nás i pozdravil zpátky na chodbě. Navíc byl výchovný poradce a velmi lidský. Lidskost je přesně to, co u lidí často postrádám.
Jméno ústavu neuvádím, teda, ono dost lidí stejně ví, odkud jsem a kam jsem chodila do školy není tak těžké v době internetu zjistit. Navíc nechci působit, že tu jen na školu házím bordel, bordel to sice byl, ale mám na něj spoustu vtipných vzpomínek. Ale doba absorbace vzdělání to rozhodně nebyla, spíš naprostá brzda co do učení. Vzdělávat jsem se dokázala až po opuštění oné školy, stejně jako většina mých vrstevníků. Jak je to tam teď fakt netuším, odstřihla jsem se jak jen to šlo.
09.05.2020 - 08:12
| Filtr
Mici Angóra
» Bosch
Jenže to jsme zase u toho-to, že si myslím, že by neměla být povinná maturita z matiky neznamená, že podporuji školství bez úrovně. Prostě by si měl mít každý možnost vybrat, na co má talent. Určitě je spousta studentů, kteří z matematiky maturovat budou a budou studovat technické obory. Další věc je nesmyslné biflování faktů jako třeba v zeměpise, v jaké prdeli v Africe se co těží a pěstuje. Kolegyně, se kterou jsme se o tom dohadovaly, mi řekla, že to přece vytváří všeobecný přehled, takže já když biflování nepodporuji, protože si to můžu najít, případně odvodit, chci, aby lidi byli blbí a bez přehledu. Podle mě se má člověk od určitého věku vzdělávat sám, ideální způsob je četba, ze které leccos utkví a není to stylem biflování. Podle mě lidi, kteří čtou, i míň píšou s hrubkama atd. To, jestli je k tomu někdo vede nebo o to mají zájem, je už samozřejmě věc jiná. Spousta věcí, které jsem se na všech úrovních vzdělávacího systému naučila, mi byla v běžném a dokonce i v profesním životě k ničemu, nejvíc jsem se toho naučila až v praxi. Z matematiky si v praktickém životě vystačím s učivem ze základní školy, řekla bych, možná kromě Booleovských operátorů
09.05.2020 - 09:53
| Filtr
Sosna zvlčelý
Problém je v tom, že maturita dokud není uznávanou součástí přijímaček na VŠ. Ne že musíš mít maturitu a pak se teprve můžeš ucházet o přijetí, ale maturita by byla přímo součástí přijímaček. A pokud chceš na technickou školu, která se bez matematiky neobejde, tak si tu matematiku zvolit musíš (povinná volba ve smyslu možnosti dalších studií). Prostě absence matematiky na maturitním vysvědčení rovnou znemožňuje určitý druh studií. A naopak, když chceš studovat humanitně zaměřené obory, v nichž matematiku nevyužíváš, proč se více nevěnovat rozvoji správným směrem? Proč lidi, kteří jsou velmi chytří, ale opravdu nejsou nadaní na matematiku a jsou si toho vědomi, takže tímto směrem se vydávat nechtějí, mají být diskvalifikováni? Na argumentaci, že pro SŠ vzdělání je potřeba vyvinout nějaké úsilí, říkám, že úsilí je dobré leda tak na zácpu. Přesto na kvalitní stolici je dobré netlačit. A na vzdělání (za každou cenu) rovněž.
Často se člověk setkává (i v diskuzi to zaznělo) s argumentačním faulem, jako kdyby lidé bez maturity z matematiky snad vůbec neuměli počítat. Že prý matematika rozvíjí logiku. Ano, to nikdo nezpochybňuje. A co jako? To jako lidé, kteří chtějí studovat jiné zaměření a nedřou se o nic méně, než "matematici", jsou bez nároku? Prostě jsou blbci a hotovo? Anebo argumentace, že "my jsme taky maturovali z matematiky". A co? Kdysi se lidé učili, že Země je placatá, nebo že je středem vesmíru. Proto to dnes budeme taky vyučovat?
Trošku se musím smát nad argumentací, že na gymnáziích je výběr toho nejlepšího, co půjde na VŠ. Ano, taky. Ale mnoho studentů tam je z důvodů naprosto jiných. Někteří z donucení (ambiciózní rodiče, kteří věří, že pro jejich ratolesti je toto ten nejlepší odrazový můstek, a nesledují skutečné předpoklady a vlohy svých dětí). Se nedivme, kolik studentů gymnázií je vyhořelých již v tak nízkém věku. No a potom je tam také velmi vysoký podíl těch, kteří prostě nevědí vůbec, k čemu jsou dobří. Což jim v tom věku těžko může mít někdo za zlé. Ale ti tam rozhodně nejsou z důvodu, že jsou vyšší inteligence a vyšší cílevědomosti. Prostě se neuměli rozhodnout. Zrovna tak mnoho jiných si vybralo v nízkém věku nějakou odbornou školu, kterážto volba se časem ukáže jako nevhodná. Kvůli tomu bych je rozhodně nediskvalifikoval pro další studium. Prostě tu SŠ nějak překlepou a na VŠ mohou klidně excelovat.
Často se člověk setkává (i v diskuzi to zaznělo) s argumentačním faulem, jako kdyby lidé bez maturity z matematiky snad vůbec neuměli počítat. Že prý matematika rozvíjí logiku. Ano, to nikdo nezpochybňuje. A co jako? To jako lidé, kteří chtějí studovat jiné zaměření a nedřou se o nic méně, než "matematici", jsou bez nároku? Prostě jsou blbci a hotovo? Anebo argumentace, že "my jsme taky maturovali z matematiky". A co? Kdysi se lidé učili, že Země je placatá, nebo že je středem vesmíru. Proto to dnes budeme taky vyučovat?
Trošku se musím smát nad argumentací, že na gymnáziích je výběr toho nejlepšího, co půjde na VŠ. Ano, taky. Ale mnoho studentů tam je z důvodů naprosto jiných. Někteří z donucení (ambiciózní rodiče, kteří věří, že pro jejich ratolesti je toto ten nejlepší odrazový můstek, a nesledují skutečné předpoklady a vlohy svých dětí). Se nedivme, kolik studentů gymnázií je vyhořelých již v tak nízkém věku. No a potom je tam také velmi vysoký podíl těch, kteří prostě nevědí vůbec, k čemu jsou dobří. Což jim v tom věku těžko může mít někdo za zlé. Ale ti tam rozhodně nejsou z důvodu, že jsou vyšší inteligence a vyšší cílevědomosti. Prostě se neuměli rozhodnout. Zrovna tak mnoho jiných si vybralo v nízkém věku nějakou odbornou školu, kterážto volba se časem ukáže jako nevhodná. Kvůli tomu bych je rozhodně nediskvalifikoval pro další studium. Prostě tu SŠ nějak překlepou a na VŠ mohou klidně excelovat.
09.05.2020 - 10:28
| Filtr
il*ča
Já s tím taky souhlasím. Jsem ráda, že za mých mladych let byla maturita z matiky povinna asi jen na nekterých průmyslovkách,možná na některých gymnaziich, ale jinak ne.
Jasně, že je nutné mít základy...ale pokud bych mela maturovat z toho, co jsme probirali na střední skole, byla by to katastrofa
Jasně, že je nutné mít základy...ale pokud bych mela maturovat z toho, co jsme probirali na střední skole, byla by to katastrofa
09.05.2020 - 17:52
| Filtr
Mici Angóra
» Sosna zvlčelý
Pěkně shrnuto. To s tou stolicí si poznamenám
09.05.2020 - 22:19
| Filtr
Al*
» Mici Angóra
Mici, jenže lidi, kteří čtou, u těch se dá předpokládat i to snazší učení faktům .. dneska děti fakt ani nečtou ..
© 2007-2024 Najdise.cz