Potlačený vztek/hněv


25.01.2019 - 20:36
(Ryby) Maek
Potlačený vztek/hněv
Prosím o radu, jak "rozpustit" HLUBOKO potlačený vztek? Tak hluboko, že dotyčný si toho vzteku ani není vědom.

Děkuji za odpovědi k tématu :3:

Příspěvky v diskuzi

Stránka: 6 5 4 3 2 1
Řazení:
02.02.2019 - 00:05 | Filtr
(Ryby) Flory » Maek
mno asi nechces videt co se ti snazim rict

bud svuj zivot a dolivani oleje kontrolujes, nebo ne
oboji nejde

vztek je agrese
agrese ma sve duvody
agrese je velmi zdrava pokud je v nasich sluzbach a ne my v jejich

posud sam
01.02.2019 - 17:02 | Filtr
(Panna) Wiké » fanik
Záleží, z jakého prostředí člověk vyšel.
Když se doma nadávalo a řvalo, pak to ten člověk nesnáší.

Když se doma nic nevyjadřovalo a byla tam jen "puchna" čehosi, tak je člověk rád, že se na rovinu vyjadřuje cokoliv.

Když bylo doma zdravé prostředí, tak člověk není tak citlivý na emoce.
Co?
01.02.2019 - 15:26 | Filtr
(Blíženci) fanik » Lupi
Ne, blbost je na někoho řvát,ikdyž je dojem,že je na to právo.
01.02.2019 - 15:12 | Filtr
(Blíženci) Lupi » fanik
MYslíš, že kastrace frustrací je výsledkem blbosti, či hysterie? To jakože fakt??
01.02.2019 - 07:40 | Filtr
(Ryby) thééé » Maek
Určitě to není lehké téma, a od většiny očekávej, že Ti neporozumí, že tomu nerozumí, a možná i proto, že nepotřebují rozumět. Prostě, co je potlačené, je zakuklené, a proměněné od své podstaty do úplně jiných tvarů. Jedna z mých prvních diskuzí tady, kdysi, byla o hněvu. Snad jedinná smysluplná odpověď tehdy tam byla od Boshe a v tom smyslu, že hněv je energie, která má sloužit jako pohon ke změnám. Od té doby jsem pochopila, že za celým tím může být více věcí, více rovin, a chce čas, než je člověk všechny odhalí.
Jednou z drobností je třeba i schopnost umět konstruktivně řešit problémy. Víc Ti napíšu soukromě, při chvilce (málo času).
Tak hodně štěstí v odkrývání závojů :15:

a ještě něco chytrého k tématu:
"Zloba a násilné reakce často překrývají jiné bolestivé pocity. Většinou si tyto pocity
vůbec neuvědomujeme, protože by odkryly bolestné a nepříjemné minulé zážitky. Pokud
pro vás jako dítě nebylo bezpečné vyjadřovat smutek, plakat, dožadovat se pozornosti a
plně se vyjádřit, nejspíše jste tyto emoce nadlouho potlačili. To, co se děje nyní, je
automatické: Bolestivé pocity byly vytěsněny a namísto nich se objevuje hněv, který je
přijatelnější, a cítíte se v něm méně zranitelní, než když cítíte smutek nebo vám tečou
slzy.
Bohužel hněvem se nám neuleví, protože se soustředíme na obviňování. Tím, že
odsuneme pozornost od sebe (obviníme), nemáme možnost pocítit své zranění. Dokud si
neobjasníme myšlenky, které hněv způsobují, nejsme klidní a často se cítíme ještě
rozzlobenější a zabředáváme do role oběti (obviňováním)."

a to znamená, že je velmi těžké a bolestné se dostat pod tento závoj

31.01.2019 - 20:30 | Filtr
(Blíženci) Lupi » Maek
Jo.....asi je to buď málo se vyskytující stav, nebo se skoro nedá popsat, nebo co. I mimořádně vnímavé kamarádky, které se hodně snažily pochopit, s tímhle měly velkou práci. Ale jedna, která je homeopatka, věděla, o čem mluvím - homeopatie prý to zná.
Akorát že já jsem byla už uhomeopatikovaná, tak jsem řekla, že na to kašlem - pokud se to samo nějak nepřihlásí.
Teď jsem se propracovala ke dvěma klíčovým stavům (ze kterých se během času staly potřeby) a pozvolna si je gumuju z hlavu a víš co? Zjevně to má nějakej vliv na játra a tudíž možná i na ten zabetonovanej vztek - to ještě nevím.
Ale tys vlastně říkal, že to máš odminula - buď ze svého minula, nebo od předků - jestli jsem to pochopila dobře. Tak to by asi nějaký afirmačky nefungovaly.
31.01.2019 - 07:14 | Filtr
(Ryby) Maek » Flory
Zjistil jsem a je jedno jak, že mám v sobě hluboko potlačený vztek a představ si, že mi to žádnou radost nedělá. Někteří vůbec nevěří, že je to možné a rozporují to. Může to být i tím, že to neumím dobře popsat. A protože to popsat jinak neumím, tak se už v tom touto formou vrtat nebudu.

Někteří ví o čem mluvím :3:

Všem děkuju za příspěvky :29:

PS: curynu si z nikoho rozhodně nedělám
31.01.2019 - 07:03 | Filtr
(Ryby) Maek » Flory
Měl jsem auto, kam šlo dolít olej do převodovky tak, že jsi vydala náhon k tachometru a tou dírou to šlo. Ale normální smrtelník toto nemohl znát :3:
Jo k té dírce byl přístup jak k penězům :3:
Dnes to je jinak - nevím jak a kdybych to potřeboval vědět, tak dojdu tam, kde mi to řeknou.
30.01.2019 - 20:53 | Filtr
(Ryby) Flory » Maek
obe moznosti naraz nejdou

delas si s nas curynu :2:
30.01.2019 - 20:51 | Filtr
(Ryby) Flory » Maek
Napln je celozivotni a nejde nijak kontrolovat

versus

chce to vedet jak na to
30.01.2019 - 15:31 | Filtr
(Blíženci) fanik » Wiké
to je dobrý,až něčemu nebudu rozumět tak to taky svedu na srdce a blbej projev, to je chytrý :61:
29.01.2019 - 16:53 | Filtr
(Panna) Wiké » fanik
Cokoliv od srdce je dobré, protože to je čitelné,
lepší než sofistikovaný placatý a nečitelný projev.
29.01.2019 - 15:07 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » fanik
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Prairie, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Co je upravený?

apropo, já nic o bití a řvaní nepsala :3: nicméně mám pocit, že každý mluvíme o něčem jiným, takže to je fuk
29.01.2019 - 14:58 | Filtr
(Blíženci) fanik » Prairie
Ted je to už upravený :4: Původně šlo o to vypustit na někoho vztek,když na to máme právo a to by se podle mě prostě nemělo.Jsou lepší způsoby.. :29:
29.01.2019 - 14:04 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » fanik
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Prairie, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Přečti si znovu, co jsem napsala :3: čteš v tom něco úplně jinýho.
29.01.2019 - 11:46 | Filtr
(Blíženci) fanik » Lupi
Tak tak,vzteky řvou na sebe jen blbci a hysterky s nízkým EQ, proto na to reaguju, vadí mi to,je to hnusný a zbytečný,ale bohužel se to u nás děje dost často :29:
29.01.2019 - 10:44 | Filtr
(Blíženci) Lupi » fanik
Nevím, jak ostatní ženy, ale mně už seřvalo chlapů na silnici....nelíbilo, ALE: jsem schopna odlišit to, o čem jsem psala těsně nad tebou Sosnovi - okamžitý vztek a vztek z nějké pravěké frustrace, kterej nemá defacto se situací nic společnýho a jen se na mně vylejvá.
Většinou se to - když mluvíme o řvoucím chlapovi za volantem - pozná tak, že pokud uznám svou chybu a v rychlosti se omluvím, přestane vřeštět a začne se chovat normálně. Pokud ne je to takříkajíc "kastrace frustrací", s tím nenadělám nic, a pryč odtud.
A nevím, proč bych si mimochodem měla brát osobně každýho blba, kterýho v životě potkám.....
29.01.2019 - 07:28 | Filtr
(Blíženci) fanik » Prairie
Emoce se přece mají ventilovat jinak a jinde,no dobře a jak by se ti líbilo,kdybys třeba nabourala chlapíkovi jeho milovaný auto a on podlehl vzteku a seřval tě a zbil?
28.01.2019 - 22:43 | Filtr
(Blíženci) Lupi » Sosna zvlčelý
Ánoáno, rrr musí být, bez něj to není ono!
S tím nadáváním sobě - no šikovnej se sice netne, ale ty následky.....fujtajbl. Vypadal, jako když mluvil se Smrtěm.
28.01.2019 - 22:41 | Filtr
(Blíženci) Lupi » Sosna zvlčelý
Však někdy stačí říct poměrně v klidu "kurwa, teď jsi mě nasral!"
Já s tím mám potíže - ne už s tím, abych se rozčílila; mám ale muže cholerika, který je schopný řvát několikrát denně (a mně děsně trvalo, než jsem zjistila, jak mu to zastavit) a ve chvíli, kdy jsem podlehla nutkání a pořvala na něj nazpět, tak jednak mně z toho bylo šoufl a druhak se ti to nějak znásobí a je to skoro o kejhák. Spotřebuju pak kila soli, aby to nebylo tak cejtit.
Chci říct, že je strašnej rozdíl mezi tím, jestli se někdo rozčilí kvůli situaci, která je teď a tady a huláká na SKUTEČNÉHO původce té situace - a mezi tím, jestli je někdo plnej nezpracovanýho vzteku, kterej takhle upouští. Je to nebetyčnej rozdíl. V tom druhým případě - jako když kolem tebe hoří barák.
Oni psychoňové mají dokonce tabulku na "konstruktivní/destruktivní" hádky :4:
To se tebe a Khalie ale netýká, to si tu jen tak srovnávám myšlenky.
28.01.2019 - 22:33 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » Lupi
:15: :15: :15:
(Taky jsem Khali na počátku řekl: "Když Tě naseru, řvi na mě, nadávej, nech to vybublat! Ale jestli budeš mlčet a dělat dusno, tak tě zabiju!" - brát s nadsázkou. :20:)
28.01.2019 - 22:31 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » Lupi
To ne! To by ses hned tnula! :24:
Osobně vím, že lepší než nadávat, až se hory zelenají, jsou hrdelní výkřiky. "Uááá" často stačí. Ovšem nic proti slovům s krásně rozdrnčeným "errrrr", když si to situace fakt žádá. :6:
28.01.2019 - 22:18 | Filtr
(Blíženci) Lupi » Prairie
Mně to připadá i víc fér - je prostě jasno. Přidušený vztek je stejně cítit, akorát nikdo neví, co se děje.
28.01.2019 - 22:15 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Wiké
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Prairie, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
No přesně tak!
28.01.2019 - 22:11 | Filtr
(Blíženci) Lupi » Sosna zvlčelý
TAky - akorát nesmíš v žádným případě nadávat sobě :46:
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v KozorohKozorohu
ukázat kalendář »