Potlačený vztek/hněv


25.01.2019 - 20:36
(Ryby) Maek
Potlačený vztek/hněv
Prosím o radu, jak "rozpustit" HLUBOKO potlačený vztek? Tak hluboko, že dotyčný si toho vzteku ani není vědom.

Děkuji za odpovědi k tématu :3:

Příspěvky v diskuzi

Stránka: 6 5 4 3 2 1
Řazení:
26.01.2019 - 16:47 | Filtr
(Ryby) Maek » thééé
Ano, když jsem viděl o co jde, tak přímě uvolnění jistě může i ublížit a i proto jsem sem dal tento dotaz. A odpověď, jako je tato Tvá, mi pomáhá. Děkuju za ni ;)
26.01.2019 - 16:39 | Filtr
(Ryby) Maek » fanik
Projevuje? Už bolestí. A ano je to vztek, k tomu zjištění jsem dospěl několika na sobě nezávislými cestami. Zjištění je výsledek mnohaleté práce na sobě a proč mnohaleté, protože to bylo zakryto různými jinými obtížemi.
26.01.2019 - 14:31 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele :):):), který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Já z toho chápu, že tedy vztek už je vědomý, jinak bys přece neřešil potlačený vztek o kterém nevíš?Ač tedy z konstelací či někde se ti ukázalo cosi jako příčina, jestli tomu rozumím dobře a chceš upustit.
Mohla by pomoci i regresní terapie.Jinak já díky svým potlačeným emocím jsem se dostala opravdu daleko... a tak tenkrát třeba jsem pod dohledem psychologa i absolvovala metodu rychlého dýchání(nemyslím holotropní) ve skupině.To bys koukal, co to s lidmi provádí :3:.
26.01.2019 - 14:21 | Filtr
(Blíženci) Lupi » Buddha/2
Ty ale víš, kde je voda. Problém je, že nevíš, jakej má tlak - a trochu hrozí, že ti to nejen vyrazí vrtnou soupravu do xichtu, ale rozcupuje půl pozemku....ale to mluvím o sobě, možná to má Mae jinak.
26.01.2019 - 14:16 | Filtr
(Blíženci) Lupi » Bosch
Jestli si to nepleteš s Kamasútrou.......
26.01.2019 - 14:14 | Filtr
(Blíženci) Lupi » Wiké
No tak to rozhodně. A rozhodně to není i jediná cesta - mně ovšem sedla, jako prdel na hrnec, zase mi úplně nesednou třeba konstelace, nebo EFTčko (to jsem byla schopna očůrat a konstelátorka málem lehla) a tak. Ono je toho hodně a člověk si musí najít, co mu pomůže nejlíp.
Každopádně - co se akutních správek týče, spolehnu se na současnou medicínu, co se týče chronicit, tam je skoro k ničemu.......homeopatie mně osobně pomohla strašně moc právě s tím, nač byla normální medicína úplně krátká.
Ale někdy je potřeba jen získat čas, aby se jedna zorientovala, co je kde za lumpárnu a jak se s ní popasovat.
26.01.2019 - 13:56 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » Wiké
:61: Ty mě fakt bavíš :4: :4: :4:
aneb člověk má jít trsat s čistým žaludkem a střevem :4:

Ale je fajn že máš svůj způsob :15: :5:
26.01.2019 - 13:24 | Filtr
(Panna) Wiké » Lupi
Nemyslela jsem to jako samoléčbu, jen jsem napsala svoji zkušenost se Sulphurem.
Tenkráte jsem měla rok slabé záněty pohrudnice a antibiotika to ne a ne přeléčit. Z práce mě chtěli pro nemocnost vyhodit. Přišel sulphur, pos.. a poblila a večer jsem mohla jít trsat na ples.

Vděčím homeopatii za život. Dobře zvolený lék mi vždycky otevřel zaškrcená stavidla energie a já jsem měla radost. Dobře vybraný lék je trefa do černého. Je to dobrodružné, že otevře téma, které beztak chceš zpracovat a jede to.

Není to jediná cesta. Ale je to krásné, že věcma z přírody si můžeme pomoct, že možnosti jsou. Čehovský a ostatní jsou skvělí, že trpělivě sbírají údaje a tento obor přepracovávají.
Vůbec ji nemá rád každý, třeba moje dceruška na to není, tak si půjde svejma cestama.
Ale já musím pět chválu na homeopatii!
No já ted za nikým nejezdím, než by mě někdo pochopil..a určuju si to sama, myslím, že jsem v tom dobrá :-)

Tak nevim, jestli někdo procesoval procesy tam kam neměl.

Jenom stramonium mi jednou nesedlo, ale ted ve stáří mi taky svědčí a tehdy se to za 2 měsíce vrátilo do původního stavu.
26.01.2019 - 12:54 | Filtr
(Blíženci) Lupi » cimi
Jde. Asi jako když bouch Černobyl. Ale je pravda, že je to jen pomocné řešení, respektive, řešení to není - jen si člověk dopřává čas, aby to nějak mohl případně rozlousknout. Asi jako chirurgie, nebo tak něco.
26.01.2019 - 12:53 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Lupi
Dušek říká taky něco o štípaní bambusu. Nevíš o tom něco? Nějaké zkušenosti přece už musíš mít za sebou..
26.01.2019 - 12:51 | Filtr
(Blíženci) Lupi » polednice
Skvělý je štípání dříví (ne třísek! Pokud možno pořádná polena :4:) a nadávání u toho. To třeba pomáhalo mně, ale pro sichr jsem se na konci vždycky omluvila.
26.01.2019 - 12:49 | Filtr
(Blíženci) Lupi » Maek
Teda o tom, jak je dobře schovanej. Vypustit natlakovanej papiňák.....no, já viděla následky skutečnýho vypouštění natlakovanýho papiňáku - a to byla jen matérie, pouhý skutečný, železný papiňák.
26.01.2019 - 12:47 | Filtr
(Blíženci) Lupi » Maek
Nojo, přesně o tom jsem mluvila......
26.01.2019 - 12:46 | Filtr
(Blíženci) Lupi » Wiké
Ještě třeba příklad: já léčila prastaré smutky, kterých je (prý) základních 25 typů, plus kombinace.....a to se muselo prostě jak se zašmodrchaným klubkem. A i tak, když se zdálo, že je nejhorší za náma, tak se najednou vyvalily úplně odjinud reakce, které se nedaly předvídat - a jelo se nanovo a z jiného konce.
Já jen, že jako samoléčbu bych to po těch zkušenostech fakt nikomu nedoporučovala, leda tak ty nízké potence na tělo.
Skutečná homeo léčba je dost děsnej záhul, mimochodem.
26.01.2019 - 12:40 | Filtr
(Blíženci) Lupi » Wiké
Po poradě s odborníkem to jo. Myslela jsem takhle na blind......tohle jsem musela mockrát vysvětlovat, takže jsem dospěla asi k tomuhle: máš vrozenou psýché. Ta má nějakou - řekněme konstrukci, tvar, nějakým způsobem se tam ty věci dějou. Ale působí na ni spousta vlivů, hlavně výchovných, samozřejmě. A ani při nejlepší vůli jako matka nedokážeš na první dobrou odhadnout, kudyma na to, to se s tím dítětem teprve učíš sžívat. Takže tak či tak, vždycky se v tý psýché nadělají nějaký oslí můstky, dodatečný...vzpěry, dejme tomu, zkrátka, pomocné struktury.
A homeo nesprávně použitá může způsobit právě jejich zhroucení a z těch důvodů pěknej guláš.
Samozřejmě, že jse o to, právě tyhle dodatečnosti nějak narovnat, posunout do konstruktivní roviny, jen se to musí dělat vofáfrně.
Já to osobně nezažila, moje homeopatky byly vždycky šikovný a náramně opatrný, ale vyslechla jsem si.
Fakt ale je, že tohle hrozí, když se používají vysoké potence, až velmi vysoké - nějaká pětka - devítka to prý nezvládne, ta působí jen na úrovni "hrubématérie" jak tomu říkají. Prostě na tělesné.
26.01.2019 - 11:51 | Filtr
(Váhy) Buddha/2
Promiň, ale napadlo mě, že je to podobně jako ptát se, jak navrtat studnu, když nevím kde je voda :14:
26.01.2019 - 11:30 | Filtr
(Panna) Wiké » fanik
jo jo, ale ten případ, co jsem popsala je že ten muž není naštvaný na tu ženu, ale používá energii vzteku při sexu, tak jsem popsala zkušenost té ženy.
26.01.2019 - 11:28 | Filtr
(Ryby) thééé
Šla bych na to jinak, než přes přímé uvolnění. Protože, pokud má v sobě někdo silný zákaz, tak si spíše ublíží.
Otázka, proč takový zákaz je. Asi bych začala jen tím "dovolit si" - vše - projevit pocity, nespokojenost, názor atd.
Jedno z největších nebezpečí pro naši nejstarší část mozku je vyloučení - z rodiny, od nejbližších, z kolektivu, společnosti. A pokud je jedinec vnímavější, citlivější (díkybohu za takové), tak si určitými situacemi v životě může vytvořit takový zákaz - abych nepřišel o to základní bezbečno.
A nebo tu byl v životě někdo hodně agresivní, kdo to stopl, na základě strachu o svůj život (to jsou ty nejhorší případy)
A jako druhé bych zkusila přijmout fakt, že náš život nestojí na přijetí od druhých ( i když harmonie je fajn), že tu výživu zvládneme sami ze sebe...a vlastně bych se doptala, co to je ta moje vnitřní výživa.

No a na uvolnění potom jsou skvělé třeba Oshovy dynamické meditace..atd, viz ostatní
26.01.2019 - 10:56 | Filtr
(Blíženci) fanik » Maek
A jak se to nevědomě projevuje? A je to určitě potlačenej vztek? Lidi si často zaměňují různé obtíže, depresi,vztek atd. za normální únavu.Tělo často něco říká a často je to o správném odpočinku. Důležitej je spánek - při dobrém spánku čtyři pětiny problémů v hlavě přes noc prostě zmizí.
26.01.2019 - 10:48 | Filtr
(Blíženci) fanik » Wiké
Tak nemusíš to s ním dělat zrovna, když jsi vzteklá na něj :4: Myslel jsem spíš použít tu energii vzteku.
26.01.2019 - 09:55 | Filtr
(Panna) Wiké » fanik
Já jsem to teda nezažila, ale slyšela jsem od konkrétní osoby - ženy, že když používá muž sex jako ventilaci vzteku, tak se jí z toho motá hlava, lapá po dechu a není to příjemný.
Tk nwm.
A žena že by vztek ventilovala sexem? To je srandovní představa, tak šlo by to asi, ale chudák ten mužíček :-))) aspoň by viděl jaký to je..:-))
Já myslím, že to nejde tak jednoduše přechytračit.
26.01.2019 - 09:33 | Filtr
(Ryby) Maek
Děkuju všem za příspěvek :3:
26.01.2019 - 09:31 | Filtr
(Ryby) Maek » Lupi
Ano, prdel to není.
Věřím, že to proběhne "v klidu"
26.01.2019 - 09:29 | Filtr
(Ryby) Maek » fanik
Ano, zatím není vědomej a až se tak stane, tak se ho pustím
Díky
26.01.2019 - 09:26 | Filtr
(Ryby) Maek » polednice
Křičel bych, kdybych měl proč.
Mám vlastně proč, ale nechce se mi křičet - to je situace :41:
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v KozorohKozorohu
ukázat kalendář »