Neopätovaná láska... Nespracovaný zážitok ( znásilnenie), v tichosti zakopaný pod čiernu zem...


01.02.2024 - 13:07
(Beran) Sestra Luna
Neopätovaná láska... Nespracovaný zážitok ( znásilnenie), v tichosti zakopaný pod čiernu zem...
Je to už neúnosné, prosím kohokoľvek o radu, vlastné skúsenosti...ako sa z nej dostať bez ujmy na zdraví.

Příspěvky v diskuzi

Stránka: 1 2 3 4 5 6
Řazení:
04.02.2024 - 21:28 | Filtr
(Beran) Sestra Luna » verka96
Nedávno som si všimla, že mám Lilith v kvadratúre na mesačné uzly a v opozícii na Chirón.

Netuším, čo to znamená, nikde som nenašla charakteristiku.

Ďakujem, postupne sa mi rozjasňuje myseľ, mozaika už vytvára celok, ktorý dáva zmysel.

Neužívala som antidepresíva, nevyhľadala som žiadnu odbornú pomoc, príroda ma vyliečila a samota, totálna izolácia od ľudí. Trvalo to veľmi dlho. Vždy som bola samotársky typ ženy...

No, ako tak čítam vaše príspevky, niečo nespracované vo mne zostalo hlboko v podvedomí. Snažím sa pochopiť, čo...takže som sa rozhodla zveriť svoju Dušu do rúk Thééé.

Ďakujem za kompliment :6: aj ty si výnimočná žena, so skvelým humorom. Včera som si tesne pred spaním opäť prečítala Tvoj dobrodružný príbeh.

Vsuvka k môjmu príbehu ... "Ešte šťastie, že si sa nespustila po tom lane ako Batman" tiež nemala chybu. :3:
04.02.2024 - 21:52 | Filtr
(Beran) Sestra Luna » thééé
Sestrička moja milovaná, ďakujem, že si aj Ty zavítala do čiernej komory. Vážim si to, z úprimného srdca si cením, že si ochotná podať mi pomocnú ruku. :16:

Áno, čas narodenia je správny.

Napojená na archív kolektívneho utrpenia, to je tak poeticky napísané, že aj samotný Merkúr v Rybách pookrial. :74:

Celý čas som asi žila v omyle, myslela som si, že moje hrdinské skutky sú plné energie barana, ale asi som pri rozdávaní lásky a pomoci po šírom okolí, zabudla na seba. Toto máte všetci na mysli?

Myslieť viac na seba?

Ach, a ja som sa pritom zriekla všetkého, dokonca ani na dovolenke som v živote nebola.

Ja vás tak všetkých ľúbim. :12:

Merkúr v konjunkcii s Neptúnom v Rybách a v 12-om dome: Buď požehnaný.... Ďakujem, že sa nachádzaš práve tam, kde si...
04.02.2024 - 22:20 | Filtr
(Beran) Sestra Luna » mg
Ďakujem za príspevok. :74:

Spomeniete si ešte, ako liečiť potlačenú energiu Barana podľa astrologičky z Medunky?

Aj Vy si teda myslíte, že je potlačená?

To, že som v detstve vzala šikanovaného spolužiaka pod ochranné krídla, a chránila ho pred zlými deťmi, nebol skutok Barana?



Ďakujem Vám milá Pani, že ste sa aj Vy ozvali. :74:
04.02.2024 - 23:11 | Filtr
(Beran) Sestra Luna » Mici Angóra
Mici, Tvoja Lilith na Venuši a Slnku sa ako prejavuje? :17:
Asi tiež nie je jednoduchá na zvládnutie a v minulosti Ti zrejme taktiež priniesla veľa smútku.

Radix mníšky, :16: po všetkých zážitkoch, som už stála jednou nohou v kláštore.

Verím, že to bude už len lepšie, že Saturn neprevalcuje moje stélium. Trochu sa toho desím. No, keď som zvládla Urán a Pluto, tak hádam aj to, čo ma ešte len čaká.
Ako to ty vnímaš, na čo sa mám vôbec pripraviť?
Onedlho sa priblíži i Neptún.

Ďakujem, som rada, že prispievaš aj Ty. :17:
05.02.2024 - 07:16 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Sestra Luna
Nebudeme z toho dělat příběh o mně :1:

Přechod Saturna přes ascendent (a zejména když tam máš tu nativní opozici) a pak tranzit 1. domem bývá náročný, ale brala bych ho jako nový začátek. Máš jedinečnou příležitost než na ten ascendent dorazí nechat vše z minulosti za sebou, aby sis to netáhla dalších 30 let. Neptun není v nativu v aspektu s žádnou z planet stélia, pokud dobře vidím, takže to by nemělo být náročnější než Saturn, ale samozřejmě nevím. Možná bych si dávala větší pozor na zdraví. :17:
05.02.2024 - 09:34 | Filtr
(Panna) mg » Sestra Luna
Aj z toho ako tu píšeš vidieť, že je to skôr energia Rýb, Baran rieši veci rýchlo (niekedy aj bez rozmyslenia) a pre jednu neopätovanú lásku by sa dlho netrápil. Našiel by si novú.
Ochraňovanie šikanovaného spolužiaka to môže byť súcit Rýb.
A vplyv tých retrogradných planét trvá dlho, lebo sú to pomalé planéty.
Dá sa to aj tak povedať, že tie záležitosti, ktoré si doteraz prežívala a riešila sú dlhy z minulosti.
Skúste si ten časopis Medunka kúpiť, je tam astroporadňa, p. Hlávková (ak sa dobre pamätám)v takých väčších predajňach novín ho mávajú (aj v Tescu alebo Kauflande) a môžte jej napísať, ja som tomu rozumela tak, že ona spája psychologické poradenstvo s astrologiou a potom doporučuje to liečiť s vhodným terapeutom.
05.02.2024 - 09:56 | Filtr
(Střelec) verka96 » mg
Pokud se tu zmiňujete o retrogr. planetách, mám jej také v horoskopu (také vládce asc. i MC). Můj dotaz, zda retro jsou osobní planety kromě Ju, Saturna a Ch., také vše zpomaluje, tedy méně než kdyby to byli jen generační planety?
Díky.... :27:
05.02.2024 - 12:33 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » mg
Já bych k tomu dodala, že většina se jich navíc během jejího života neotočí, jen Jupiter (za cca 10 let) a Saturn (za cca 20-že by odchod do důchodu?). Ale aspoň už nedorazí na dsc.
05.02.2024 - 12:38 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » verka96
Podle mě záleží i na tom, jestli a kdy se otočí a u těch rychlejších je předpoklad, že se otočí dřív, i když to nemusí platit vždycky, podle toho, v jaké fázi zrovna byly (u tebe Merkur už se otočil dávno, bude následovat Jupiter a pak Mars-ten ovšem až asi za 30 let, tak nevím, jestli ti to k něčemu bude).
05.02.2024 - 13:26 | Filtr
(Střelec) verka96 » Mici Angóra
Jaký význam, že se otočí? Třeba jakoby přestane být v tom okamžiku retrográdní a bude "normálně" fungovat? A kdy se otočil můj Merkur? KDe se to dá vyčíst?
díky...
05.02.2024 - 14:57 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » verka96
Jo, pomyslně se otočí (v direkcích), Merkur zde (cca):

https://astrologie.najdise.cz/sekun…

Mělo by to znamenat změnu směru v oblasti, kterou symbolizuje-např. u retro Merkura je časté, že se dítě při otočce jakoby do přímého chodu zlepší v učení nebo tak něco. Asi to funguje i obráceně (=direktní Merkur nabere zpětný chod), ale to mě nikdy nenapadlo sledovat (čeká mě v roce 2051, tak dám případně vědět).

Nedávno tady byla minidiskuze o otočce retro Venuše, to je ono.

https://diskuze.najdise.cz/prispeve…

Plus moje dřívější zde:

https://diskuze.najdise.cz/prispeve…

Taky je zajímavé sledovat, když progresivní planeta přejde z jednoho domu nebo znamení do druhého, jedno jakým směrem.
05.02.2024 - 15:19 | Filtr
(Ryby) thééé » Sestra Luna
Moje milá,
vidíš, jak se tady i valná hromada shodla na tom, že nějakým způsobem nemáš úplně přijatého berana s oným stéliem (funguje ti nevědomě) - a přitom v přesně tom místě máš i bod štěstí!!!!
Takže, jak píše Mici, je čas vstoupit do nové etapy svého života :78:
Přemýšlím, jak člověk může tak silné nástroje potlačovat - asi ti od mala vnucovali myšlenku, že nejsi dost dobrá a hodná, že musíš být poslušná a takovámaková....a je čas přestat těm špatným programům věřit a žít přesně vše, co máš k dispozici.
Podle mě ti i saturn s jupiterem blokuje přijetí lásky a ostatních pěkných vkladů od druhého. A proto jdeš podvědomě tam, kde se ti tento blok zvýrazňuje, ukazuje (chce být odstraněný)...kde tě odmítají a ubližují ti...
Ano, myslet na sebe, je - poznat se, přiznat se , dovolit si vše, co cítíš, co chceš...přestat pro kus lásky dělat cokoliv proti sobě...a jet třeba na tu dovolenou :75:
Protože, když to uděláš ty, přidají se i ti druzí a aktivuje se jupiter...
:78:
05.02.2024 - 15:24 | Filtr
(Ryby) thééé » Mici Angóra
To s jeptiškou mě zaujalo , podle čeho jsi to tam viděla?
(mě nejdřív bacilo to odřezání dolní a horní poloviny opozicí s lunou...uplně jsem to cítila v očích a za očima...ale překvapilo mě, že z ní toho berana není cítět...teď už jsem zaujatá tím, co o její minulosti vím a měla opravdu těžké zkušenosti)
05.02.2024 - 17:14 | Filtr
(Beran) Sestra Luna » thééé
No, ešte tu zo mňa urobte Rybu, a začnem si ozaj myslieť že tou rybou som. :64:

Tak mi napadlo, neprejavuje sa náhodou môj silný Baran v pude sebazáchovy?

Veď, keby bol ozaj potlačený ako všetci tvrdíte, bola by som prišla na tento Svet mŕtva. Silný úder do mamkinho brucha, ktorá bola v pokročilom štádiu tehotenstva, by slabé dieťa neprežilo...

...Po všetkých pádoch a násilných činoch páchaných na ľúbeznom dievčatku, ktoré sa vždy schovalo do ústrania a rany si v tichosti vylízalo bez cudzej pomoci, po krátkej dobe dokázalo vstať so vztýčenou hlavou, otriasť sa a ísť ďalej proti prúdu života.

Myšlienky na ukončenie života, ktoré ju prenasledovali ako čierny tieň, neboli ani raz vykonané.

Samovražedné sklony rybacej mysle, ale nezmyselné myšlienky boli zakaždým, rázne stopnuté baranom.

Som baránok ako vyšitý, alebo nie?
05.02.2024 - 17:24 | Filtr
(Rak) aktigram » mg
Mne naozaj dosť dobre nedochádza ako sa môže chovať ako Ryba, ked tam ma iba Merkura a ten naozaj nie je v super pozícií.
Ak dáme čas 5,45 tak je ASC na poslednom stupni Ryby čo by už hovorilo o inom.
05.02.2024 - 18:56 | Filtr
(Střelec) verka96 » Mici Angóra
Děkuji za vysvětlení, už tomu trochu rozumím... :27:
05.02.2024 - 19:06 | Filtr
(Střelec) verka96 » thééé
Já tam toho Berana trochu vnímám, i když se může zdát maskovaný. Mám to trochu podobné. Jednou mi jedna kartářka řekla (dělala jsem s ní i hodně regresní terapie), že klamu tělem...
I ten profilový obrázek, to je prostě Beran - krásný oheň, výrazné a veselé barvy. Malování je taky charkteristické pro oheň, že? :17:
05.02.2024 - 19:26 | Filtr
(Ryby) thééé » Sestra Luna
No já z tebe rybu nikdy nedělala...
Ale ty jsi svůj merkur v rybách několikrát vzpomněla.
Ale jo, beranovitá umíš být :4:, jdeš za svým....ale přikláním se k tomu, že ho velkou část nepoužíváš a on se pak vlamuje tak nešťastně...
Ale to asi souvisí s neopětovanou láskou zase jinak.
06.02.2024 - 07:25 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » thééé
Jo, no, ta Luna-Saturn, navíc na ose 1.-7., to je takový aspekt celibátu, Luna navíc vládce 5. domu a ten 12. dům a Merkur v něm, přemýšlení, meditace v ústraní...

Jinak by bylo na samostatné téma, kolik žen v Beranu jsou ve výsledku takové submisivní chudinky (teď si to zakladatelko nevztahuj na sebe). Jedna známá mi to kdysi vysvětlila, že když žena Beran (konečně) potká muže-rytíře, tak se mu plně podřídí, po slabších než je sama, by měla tendenci šlapat (asi proto má tedy samé tyrany, ale to už je na jinou debatu).
06.02.2024 - 07:29 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Sestra Luna
Tak třeba tvůj projev v diskuzi nebo jak máš vyplněný profil, to je za mě čistě neptunické (taky Merkur v Rybách, 12. dům a ještě kvadrát na Neptuna).
06.02.2024 - 08:00 | Filtr
(Beran) Sestra Luna » Mici Angóra
Mici, zaujímavé zistenie, nie je nutné kvôli nemu zakladať novú debatu.

Nech píšu všetci bez cenzúry, ja veľa znesiem.

Ale mám námietku.

Znásilnená som bola cudzím, neznámym mužom, na ulici, nebola som vyzývavo oblečená, bol rýchlejší, mal väčšiu výdrž, ja som po pár stovkách metroch behu začala spomaľovať, nestačila som s dychom, tak ma dobehol a vrhol sa na mňa. Bol to však Boj, dlhý krvavý boj, nepadla som mu hneď do pazúrov.
Bola som divoká, zakusla som sa mu do ruky, rozdráždilo ho to ešte viac, bol silnejší, väčší a ako zmyslov zbavený.

Mala som len jeden vzťah s ohnivým hadom, lepšieho muža som nestretla, no v tej dobe netúžil po rodine a svadbe, v podstate ma nemiloval, bol medzi nami iba súrodenecký vzťah.

Po rozchode som mala už len tri pokusy. Ani v jednom som sa nechovala ako chuderka. Každý pokus trval s prestávkami 3 mesiace, kým som zistila, že tadiaľ cesta nevedie.

Nakoniec dlhé roky ticha a zmierenia sa so situáciou, že si rodinu jednoducho nezaložím.

A nakoniec som sa stretla s Bohom, mužom, v ktorom vidím Boha...

Rytier, v mojom ponímaní nie je Tyran, skôr by som povedala, že je presným opakom tyrana.

Ďakujem, ty si vždy tak roztomilo chladná. :17:

Mne sa pritom tyrani vždy hnusili, páčia sa mi citliví, jemní chlapi...
06.02.2024 - 08:23 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Sestra Luna
Jsem psala, že si to nemáš vztahovat na sebe-jen jsem chtěla zdůraznit, že žena Beran nemusí být vždy taková "ranařka" nebo dokonce "babochlap" (stejně jako muž Váhy nemusí být antimužem :2:).

Já jsem roztomile chladná, protože lidí, kteří tě politovali (tak, jak to má Merkur v Rybách rád) je tady až dost a nepotřebuješ další.
06.02.2024 - 08:23 | Filtr
(Panna) mg
Ešte by tá opozícia Saturna a Jupitera na planéty v zn. Barana mohla predstavovať aj vzťah s rodičmi, rodičia boli akí?
06.02.2024 - 08:25 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » mg
Jo, to ještě nezaznělo, už od začátku diskuze se chci zeptat na matku...
06.02.2024 - 10:10 | Filtr
(Beran) Sestra Luna » Mici Angóra
Mici, odhaľujem svoju Dušu aj pre dobro astrológov. :1:
Na základe mojich skúseností, ktoré
Merkúr v Rybách dokáže do najmenších detailov citlivo opísať, môžu vaše poznatky narásť ešte do väčších rozmerov. :3:

Samozrejme, že mám z toho osoh aj ja, za čo ďakujem každému, kto prispieva. Potrebujem poskladať mozaiku, ešte pred príchodom Saturna na moju natívnu Lunu.
Koľko času mi zostáva? Pozrieš sa na to, prosím?

Nerobím to preto, aby ma ľudia ľutovali, triezvy pohľad s jasnou mysľou vždy poteší. :17:
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Lev Lvu
ukázat kalendář »