Proč ženy mužní a muži ženští ?


28.12.2017 - 18:43
(Rak) dan162
Proč ženy mužní a muži ženští ?
Můj výběr z diskuze k 10.1.18:

1 doba her to oběma pohlavím umožňuje. A odbouráním sexuálních tabu posílá obě pohlaví k sobě blíž. (player), trend - pohlaví už není biologicky dáno (Kiyoko)

2 ženské hormony (bubobubo) ve vodě nejsou (dan162)

3 muži už nemusí lovit zvěř... páry, které si zjevně daly za cíl vytvořit ve vztahu jedno pohlaví - ani ženu, ani muže. ...A tak se ženy připravují na to, ze se budou muset o sebe postarat samy. Tak jsou z nich trochu chlapi.(player)

4 My muži dnes málokdy podstupujeme riziko. Riziko ztráty, které Honza za pecí nepodstupuje. (dan162)

5 neni to pro deti zdrave vyrustat jen s jednim solo rodicem, ktery ma treba jen milenku/milence... proste nevyroste z decka vyrovnany jedinec, bude hledat chybu v druhem polu muzske/zenske casti v sobe.... potom se neprirozene na sebe partneri "prilepuji" a chteji si nahradit tu lasku a pozornost, kterou jsme nedostali v detstvi a to nedokazeme jiz dohnat a tak se radeji rozchazime. (tronco) Možná kdyby si krizi středního věku lidi řešili změnou uvnitř a ne změnou vnejsi, taky by to možná vypadalo jinak. (vuvuzelka)

6 hrej si. To máš lepší , než dřít na rodinu. Hrej si , společnost ti to umožní.kopací míč a pistoli vyměnili za tablet. Jenže u holek nakonec mateřský pud vyhraje , a najednou potřebují muže starší školy , kterej zvedne prdel od počítače a s něčím jí helfne. (player)

7 potřeba životní úrovně je výš než potřeba harmonického vztahu (dan162)dnes si lidi chtějí více užívat (Bosch)

8 Já se držím svého jinu zuby nehty, ale někdy je to fakt těžké (Mici) jin + ambice dělají hlavní paseku u žen. Co s negativní energií, když není vše tak, jak si žena přeje (protože ví i protože rozmar). Umět snést to, co si žena nepřeje je asi dost obtížné (dan162) Jako ženě mi vadí nejvíc to že mám málo prostoru pro to "jen tak plynout" (siili) kdy sem se skutečně cítila i chovala jako žena, když mam vedle sebe CHLAPA. a na rovinu, tenhle stav sem vědomě pocítila jen jednou v životě (Marhon) Co bych chtěla? Chlapa kterej se umí postarat bez keců o rodinu a chlapem je. ti opravdový jsou asi zadání (ohniva tygrice) chlap ma smrdiet potom a cibulou (Loreena)

9 mužskost jako vizi, konání, směr, aktivita, odvaha, vnějšek a ženskost jako vnímání, pasivita, blízkost, vnitřek (dan162) tyhle kvality v lidech sílí. K oběma polaritám patří cit (hell2046)

10 holky konečně mohou být eroticky svébytné bytosti , které si mohou volit co ano a co ne. (player) Chlapovi se líbili chlapi , tak byl prostě teplej.(player)

11 Pokud jde o aktivní řešení situací, to si myslím, že vymřelo někdy po válce.(nebestanka) v práci to je jiné.(dan162) to celé začalo při druhé světové válce, kdy muži nebyli schopní postarat se o bezpečnost své rodiny a naopak ženy museli tuhle roli převzít (marhon) po válce se ženy vrátily ke starému, nechtěly ještě uplatňovat co se naučily. Když se dívám na raná šedesátá léta, tak tam žena není, čistě mužská záležitost. O pět let později už minisukně, antikoncepční pilulky, bílé kozačky, barvitost, ženy našly k uniknuvším mužům cestu. Ale poté nastoupily drogy, šedesátá léta končí, konjunkce Urana a Pluta se rozchází, derniéra, kocovina zůstává. ale v šedesátých letech že se pánové stáhli ke svojí zábavě, to je jen stará generace (dan162)rodinná karma, převzatý rodinný vzorce, zvyky a návyky rodin, co přecházejí z generace na generaci, kdy se stanou samozřejmostí a člověk už si ani nevšimne, že dělá něco špatně(marhon)Takže jde o postupně odeznívající vlnku. A děti narozené s dvojkou (po roce 2000) to posunou úplně jinam. (dan162)

12 potlačená jangová složka agresivně hlásit o svá práva... expanduje násilí na ženách ve společnosti (Kiyoko)

13 chlapi mají jíst jen velmi málo cukru (Bosch)

14 natřepávají synáčkům maminky..peřinky (Bosch) mamánka vytváří například citový problém u matky promítaný do dítěte. Každá máma dělá pro své děti to, co považuje za nejlepší, co nejlepší ze sebe může dát a když je v pořádku, tak podporuje zdravý vývoj dítěte jako autonomního člověka, žádný mamánek tak nevyroste. (dan162) né ze všech (sourozenců) jsou mamánci, protože mají každý lunu jinde a jinak reagují na matku (Bosch)

15 absence vojenské základní služby (player) rituálu/zkoušky pro přechod z dítěte do dospělosti.(dan162) Kluk potřebuje mužský vzor. Schopnost konat. Mít cíl a za ním jít. Držet slovo. Obhájit si své. Být si vědom sebe, nebýt ohnutý lokaj, oportunista. Rozvíjet svou osobnost. Mít cit, přiměřenost. Odpovědnost. Sílu přesvědčení i schopnost uznat lepší názor. Schopnost podpory, ochrany. Řekněme tohle. Vymýváním jen přetrhneš přirozený vývoj a nahradíš ho poslušností. (dan162) Obezita spouští pubertu dříve, kluci se stávají amorfními (Bosch)

16 Protože to ženy vzaly za špatný konec. Místo aby muže ovlivňovaly ženskými zbraněmi, tak se jim snažily vyrovnat v té mužské straně. Ukázat jim, že se bez nich obejdou ... což je neskutečná blbost. Proto pak muži začaly tu energii podvědomě vyrovnávat a začali být zženštilí. (Pomněnka) napadlo to ženy, které se ženami být necítí (Kiyoko) nejsme vaše hračky , nebudem otrokyně vašich vrtochů a šmytec.No a tím se do toho musely dát.(player)

17 což takhle začít od adama a evy (Bosch)

Příspěvky v diskuzi

Stránkování od začátku: / 12 

Řazení:
30.12.2017 - 08:29 | Filtr
(Rak) dan162 » nebešťanka
"Přirozeností se stalo přizpůsobit se podmínkám ve směru časové výhodnosti." Ale že fouká vítr přece není důvod neaktivity, možná časového posunu. Zajímavé je, že v práci to je jiné.

ještě by mne zajímal pohled někoho zvenku, do jaké míry to je jen české nebo evropské
30.12.2017 - 10:50 | Filtr
(Býk) player » dan162
Takhle ti to řeknu. hraju i na tu mandolínu. Abych od nich udělal do tónu jednu skladbu , musel bych jí dělat měsíc od vidim do nevidim. Prostě borky na pátou. A to mám o proti nim větší sílu. Což o to banjo je ještě měkkej nástroj , ale vyžaduje neskutečně kreativní myšlení ale mandolíny , kytary , to jsou prostě bolavý nástroje. Mnohdy i pro chlapa.
30.12.2017 - 10:58 | Filtr
(Býk) player
Ještě se vrátím k prvotní otázce.

Je pravda , že civilizace se za posledních 30 let posunula doslova do žánru sci-fi. Je fakt , že kdybych si před třiceti lety postil televizi a tam běžel QUEER, tak bych si myslel , že se někdo zbláznil nebo že jsem se probudil na jiný planetě.

Ale je za tím příležitost svobodné mládeže sundat masku. Nehrát si na to , co nejsem a být to , co jsem.

Mě třeba zajímala vždycky holčičí bisexualita , tak jsem to ze svých kamarádek a milenek tahal. No - lezlo to z nich jak z chlupatý deky (krom kamarádek , ty hrajou férovku. Hele , z deseti maximálně 2 , možná tři , netoužily nikdy po dotecích jiné ženy. Nebo si je aspoň představovaly.
30.12.2017 - 23:07 | Filtr
(Býk) player » nebešťanka
Nojo , to je právě ono , že definice obou pohlaví začíná být zastřená , když dnes už budou unisex záchody , když on s pindíkem může být ona a ona s čárkou on...
30.12.2017 - 23:16 | Filtr
(Rak) dan162 » player
ženská rodí, to neokecáš :-)
30.12.2017 - 23:19 | Filtr
(Býk) player » dan162
...zatím. Otázka času. Pokusy už se dějí...
30.12.2017 - 23:21 | Filtr
(Rak) dan162 » player
hm, pak si pohlaví zvolíš fanglí na ruce, případně to uprostřed večera změníš :-D Tohle jako sci-fi ještě chvíli zůstane.
30.12.2017 - 23:23 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » player
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele ., který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Až přestaneme rodit tak, jak se má (což už se v porodnicích vlastně částečně děje), tak přesně od té doby dávám lidstvu tak 5-7 generací, než totálně zdegeneruje nebo se dřív vzájemně vyvraždí.
30.12.2017 - 23:35 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » .
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele ., který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Jinak teda - ne že bych měla něco proti sci-fi. Ale zrovna představa měnění pohlaví mě zas tak netankuje... Každopádně teď ve sprše mě docela zaujala vlastní myšlenka možnosti libovolně si měnit velikost poprsí. :4:

Jakože... při promenádování před samečky bych si hodila o číslo větší, no a při dobíhání na autobus honem jedničky. To by bylo bááájo.

Ok, jdu radši fantazírovat do pelechu :61:
30.12.2017 - 23:42 | Filtr
(Rak) dan162 » .
co když to budou dolňáci ? Taky budeš měnit velikost ?
30.12.2017 - 23:43 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » dan162
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele ., který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
No jasně, velikost prdelky. Svou teda považuju za ideální, ale je fakt, že by se hodily nějaký ty Google glasses, a u každýho chlapa by mi vyjelo okýnko, co ho na ženských rajcuje :4: Případně na mužích... jo, to by byl asi ten moment, kdy bych byla ochotná i změnit pohlaví - kvůli kamarádovi gayovi. :4:
31.12.2017 - 00:00 | Filtr
(Rak) dan162 » .
To už tu bylo, to není žádné sci-fi: kdysi dámy nosily za tím účelem honzíka, zpočátku se železnými obručemi
31.12.2017 - 11:25 | Filtr
(Býk) player » .
A přijdou na řadu konečně ti potkánci. :3: :7:
03.01.2018 - 11:47 | Filtr
(Býk) player » Kiyoko
Všechno na světě bude hybridní a chaotické.

Musíme si v tom hold najít krásu. Chaos má svůj jistý půvab.
03.01.2018 - 19:18 | Filtr
(Rak) dan162 » Kiyoko
player chaos nemá za nejlepší šálek čaje, ale ví, že chaos stále roste a tak hledá na něm něco pěkného, když už s tím trendem nemůže hnout.
03.01.2018 - 23:09 | Filtr
(Lev) Marhon
jen tam mimochodem, zrovna nedávno sem četla článek, kde o tomhle psali a tam bylo, že to celé začalo při druhé světové válce, kdy muži nebyli schopní postarat se o bezpečnost své rodiny a naopak ženy museli tuhle roli převzít, ochranu své rodiny a uživit své děti.
no, možná na tom něco bude.
04.01.2018 - 06:42 | Filtr
(Rak) dan162 » Marhon
Souhlas. Ale spíš jen v myšlení, protože po válce se ženy vrátily ke starému, nechtěly ještě uplatňovat co se naučily. V hlavě to zůstalo jako semínko, schopnost.

Nějaký podíl na procesu mohla mít šedesátá léta, konjunkce Uranu a Pluta, tvůrčího potenciálu, který není automaticky vztahový.
04.01.2018 - 09:25 | Filtr
(Rak) dan162 » Kiyoko
Nešlo mi úplně o sebeidentifikaci, spíš o obsah, proces, trend, který je si myslím daný vlastní volbou při zlepšování svých životních podmínek než identifikací s něčím mimo nás. Z nějakého důvodu (je můj postřeh) muži i ženy rozmělňují své vnitřní uspořádání dané pohlavím. Důvod musí být dost dobrý, i když ho neznám, jako u každého společenského jevu. Identifikace mi přijde jako slabé vysvětlení.
04.01.2018 - 09:27 | Filtr
(Rak) dan162 » Kiyoko
Souhlas, hezky formulováno. Ztratil jsem ale souvislost, návaznost.
04.01.2018 - 11:50 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » Kiyoko
No, takhle já nepřemýšlím.
Mi šlo o to, že půvab je něco, co nedokážu vnímat chaoticky, stejně jako chaos nedokážu vnímat harmonicky. Se to jakoby vylučuje, už nevím jak to líp napsat.
Proč je akt "povýšení" nebo smrt "povýšená" (sexuálně?) ? Vždyť je to obojí jen zachycení momentu, zbytek beru jako naši omáčku kolem toho :69: :4:
04.01.2018 - 12:05 | Filtr
(Býk) player » Marhon
myslím , že ne. Podívej se na poválečná léta , na sedmdesátá , osmdesátá...to až posledních 15 , 20 let jsou z kluků holčičky. No od chvíle , kdy kopací míč a pistoli vyměnili za tablet.
04.01.2018 - 12:06 | Filtr
(Rak) dan162 » Kiyoko
Já ze jsem já je jednuduche. Ale vsimam si, ze zeny si libují v aktivitě, v rozhodování a muzi se starají o deti a prožívají emoce. Při stejne sebeidentite. Muze to byt volba stejne jako "spolecenska objednavka" nebo evoluce. Možná davas na to správnou odpověď, ze to je volba mozna jen při prevladajicim vnejsim hodnoceni sebe.
04.01.2018 - 12:24 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » dan162
Možná na to koukáš moc černobíle. Bereš ženu jako jin a muže jako jang, ale to je jen povrchní pohled. Můžeš jít až na úroveň atomu, kde jin/jang představuje proton a elektron, čili na každé úrovni to musí být vyvážené, jinak se to rozpadne.
Každá žena i muž musí mít obě polarity, ale pořád tam jde o vyváženost, na úrovni jedince i vztahu (záměrně nepíšu dvojice, protože to není 100% pravidlo :4:)
04.01.2018 - 17:18 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Hell 2046, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
A víš že mi to tak vůbec nepřipadá? Naopak. Záleží ovśem na tom, jak kdo definuje mužnost a ženskost. Pokud mizí hrubost a hloupost, jakože mizí, je to přece jenom dobře, ne?
04.01.2018 - 17:55 | Filtr
(Rak) dan162 » Buddha/2
Nemyslím 100% jin nebo jang. Pro příklad nemusíme chodit daleko: ty i já, muži, trůníme na jinové diskuzi, plkáme o vztazích a necítíme se tu být jako vetřelci, jsme tu jako doma. Je jen pár témat, kde naše jinová složka se vůbec nechytá. Máme tu co říct, naše jinové složky jsou silné. Převaha jangu nad jinem v mužích a jinu nad jangem u žen je menší než bývala, to je ten postřeh.
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Lev Lvu
ukázat kalendář »