Proč ženy mužní a muži ženští ?


28.12.2017 - 18:43
(Rak) dan162
Proč ženy mužní a muži ženští ?
Můj výběr z diskuze k 10.1.18:

1 doba her to oběma pohlavím umožňuje. A odbouráním sexuálních tabu posílá obě pohlaví k sobě blíž. (player), trend - pohlaví už není biologicky dáno (Kiyoko)

2 ženské hormony (bubobubo) ve vodě nejsou (dan162)

3 muži už nemusí lovit zvěř... páry, které si zjevně daly za cíl vytvořit ve vztahu jedno pohlaví - ani ženu, ani muže. ...A tak se ženy připravují na to, ze se budou muset o sebe postarat samy. Tak jsou z nich trochu chlapi.(player)

4 My muži dnes málokdy podstupujeme riziko. Riziko ztráty, které Honza za pecí nepodstupuje. (dan162)

5 neni to pro deti zdrave vyrustat jen s jednim solo rodicem, ktery ma treba jen milenku/milence... proste nevyroste z decka vyrovnany jedinec, bude hledat chybu v druhem polu muzske/zenske casti v sobe.... potom se neprirozene na sebe partneri "prilepuji" a chteji si nahradit tu lasku a pozornost, kterou jsme nedostali v detstvi a to nedokazeme jiz dohnat a tak se radeji rozchazime. (tronco) Možná kdyby si krizi středního věku lidi řešili změnou uvnitř a ne změnou vnejsi, taky by to možná vypadalo jinak. (vuvuzelka)

6 hrej si. To máš lepší , než dřít na rodinu. Hrej si , společnost ti to umožní.kopací míč a pistoli vyměnili za tablet. Jenže u holek nakonec mateřský pud vyhraje , a najednou potřebují muže starší školy , kterej zvedne prdel od počítače a s něčím jí helfne. (player)

7 potřeba životní úrovně je výš než potřeba harmonického vztahu (dan162)dnes si lidi chtějí více užívat (Bosch)

8 Já se držím svého jinu zuby nehty, ale někdy je to fakt těžké (Mici) jin + ambice dělají hlavní paseku u žen. Co s negativní energií, když není vše tak, jak si žena přeje (protože ví i protože rozmar). Umět snést to, co si žena nepřeje je asi dost obtížné (dan162) Jako ženě mi vadí nejvíc to že mám málo prostoru pro to "jen tak plynout" (siili) kdy sem se skutečně cítila i chovala jako žena, když mam vedle sebe CHLAPA. a na rovinu, tenhle stav sem vědomě pocítila jen jednou v životě (Marhon) Co bych chtěla? Chlapa kterej se umí postarat bez keců o rodinu a chlapem je. ti opravdový jsou asi zadání (ohniva tygrice) chlap ma smrdiet potom a cibulou (Loreena)

9 mužskost jako vizi, konání, směr, aktivita, odvaha, vnějšek a ženskost jako vnímání, pasivita, blízkost, vnitřek (dan162) tyhle kvality v lidech sílí. K oběma polaritám patří cit (hell2046)

10 holky konečně mohou být eroticky svébytné bytosti , které si mohou volit co ano a co ne. (player) Chlapovi se líbili chlapi , tak byl prostě teplej.(player)

11 Pokud jde o aktivní řešení situací, to si myslím, že vymřelo někdy po válce.(nebestanka) v práci to je jiné.(dan162) to celé začalo při druhé světové válce, kdy muži nebyli schopní postarat se o bezpečnost své rodiny a naopak ženy museli tuhle roli převzít (marhon) po válce se ženy vrátily ke starému, nechtěly ještě uplatňovat co se naučily. Když se dívám na raná šedesátá léta, tak tam žena není, čistě mužská záležitost. O pět let později už minisukně, antikoncepční pilulky, bílé kozačky, barvitost, ženy našly k uniknuvším mužům cestu. Ale poté nastoupily drogy, šedesátá léta končí, konjunkce Urana a Pluta se rozchází, derniéra, kocovina zůstává. ale v šedesátých letech že se pánové stáhli ke svojí zábavě, to je jen stará generace (dan162)rodinná karma, převzatý rodinný vzorce, zvyky a návyky rodin, co přecházejí z generace na generaci, kdy se stanou samozřejmostí a člověk už si ani nevšimne, že dělá něco špatně(marhon)Takže jde o postupně odeznívající vlnku. A děti narozené s dvojkou (po roce 2000) to posunou úplně jinam. (dan162)

12 potlačená jangová složka agresivně hlásit o svá práva... expanduje násilí na ženách ve společnosti (Kiyoko)

13 chlapi mají jíst jen velmi málo cukru (Bosch)

14 natřepávají synáčkům maminky..peřinky (Bosch) mamánka vytváří například citový problém u matky promítaný do dítěte. Každá máma dělá pro své děti to, co považuje za nejlepší, co nejlepší ze sebe může dát a když je v pořádku, tak podporuje zdravý vývoj dítěte jako autonomního člověka, žádný mamánek tak nevyroste. (dan162) né ze všech (sourozenců) jsou mamánci, protože mají každý lunu jinde a jinak reagují na matku (Bosch)

15 absence vojenské základní služby (player) rituálu/zkoušky pro přechod z dítěte do dospělosti.(dan162) Kluk potřebuje mužský vzor. Schopnost konat. Mít cíl a za ním jít. Držet slovo. Obhájit si své. Být si vědom sebe, nebýt ohnutý lokaj, oportunista. Rozvíjet svou osobnost. Mít cit, přiměřenost. Odpovědnost. Sílu přesvědčení i schopnost uznat lepší názor. Schopnost podpory, ochrany. Řekněme tohle. Vymýváním jen přetrhneš přirozený vývoj a nahradíš ho poslušností. (dan162) Obezita spouští pubertu dříve, kluci se stávají amorfními (Bosch)

16 Protože to ženy vzaly za špatný konec. Místo aby muže ovlivňovaly ženskými zbraněmi, tak se jim snažily vyrovnat v té mužské straně. Ukázat jim, že se bez nich obejdou ... což je neskutečná blbost. Proto pak muži začaly tu energii podvědomě vyrovnávat a začali být zženštilí. (Pomněnka) napadlo to ženy, které se ženami být necítí (Kiyoko) nejsme vaše hračky , nebudem otrokyně vašich vrtochů a šmytec.No a tím se do toho musely dát.(player)

17 což takhle začít od adama a evy (Bosch)

Příspěvky v diskuzi

Stránkování od začátku: / 12 

Řazení:
29.12.2017 - 08:20 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele aktigram, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Ja si myslím že preto, lebo to tak krásne vtlkajú do hlav už deťom, rovnoprávnosť kde nikdy nemala byť.Väčšia časť ľudí je už neplodná, ale to tiež hovorí o tom že by ani len nemali mať deti, lebo sa to niekde pokašľalo, ale my máme vedu a tak máme umelé oplodnenia - tak prosím načo je už chlap.
Ženy - úžasne, vynašli novodobý model matky v podobe - ja som len slabá žena a mám dieťa, ja nemôžem pracovať - a tak je zavedená iná rovnoprávnosť - muž robí a nosí domov peniaze, žena je doma, nikdy nerobila ale ani nerobí - porodila dieťa, nie? - no a tak ma opatrovateľku aj upratovačku a ona má stále krásne upravené nechty, vlasy, chodí s kamoškami po nákupných centrach, občas sa ide zabaviť.
No a ked sa to spojí, čo z toho vznikne?.
Smutné, ale je pravda že starým spôsobom žiju iba tie najnižšie skupiny - česť výnimkam na obidvoch stranach, lenže oni zaradili do toho iba natiahnúť ruku a brať. Takže čo by sme chceli žiadne hodnoty.
29.12.2017 - 10:06 | Filtr
(Býk) player » dan162
Logicky - životní úroveň.

Bezpečí.

Dnes platí od dětství: hrej si a nezlob. Na to se krásně zvyká. Virtuální realita - holky se ohromně rády vzrušujou on-line, za zdmi , je to pro ně dobrodrůžo s přímým tahem na bránu.

Kluci zaplujou do her , mnohdy plytkých , ale stanou se jejich otroky. hrej si. To máš lepší , než dřít na rodinu. Hrej si , společnost ti to umožní.

Jenže u holek nakonec mateřský pud vyhraje , a najednou potřebují muže starší školy , kterej zvedne prdel od počítače a s něčím jí helfne.

Zkrátka - máme dobu her a genderovou populaci. Souhlasím s Vuvuzelkou , že se blížíme k jednomu univerzálnímu pohlaví. Já si ale kladu otázku , zda to tak nemá být. Nejsem schopen to (zatím) rozseknout.
29.12.2017 - 10:12 | Filtr
(Panna) Mici Angóra
Já se držím svého jinu zuby nehty, ale někdy je to fakt těžké :3:
29.12.2017 - 10:42 | Filtr
(Panna) vuvuzelka » player
Myslíš, že to tak má být? Jedno univerzální pohlaví? A z jakého důvodu? :27: :25: :44:
29.12.2017 - 10:54 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » player
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele bubobubo, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Máme šest dětí a nikdo z nich se neprojevuje genderově.Jo když si o tom přečetly a zkoumaly,tak se chvilku chovaly "genderově",ale už jsou zpátky sami sebou.Ona totiž probíhá reklama na to jak být genderový a nebo homosexuální,sis nevšim?
29.12.2017 - 10:57 | Filtr
(Rak) dan162 » Mici Angóra
Možná jin + ambice dělají hlavní paseku u žen. Co s negativní energií, když není vše tak, jak si žena přeje (protože ví i protože rozmar). Umět snést to, co si žena nepřeje je asi dost obtížné (jang když cítí že je něco blbě, tak místo ženského přijímání začne něco měnit), možná to ani nejde bez vedlejších účinků.

Player to možná správně nadnesl - potřeba životní úrovně je výš než potřeba harmonického vztahu, to pak nutí přijetí (nepohodlí) zahodit a když se úroveň nelepší kýženým směrem, tak působit na to, aby se zvýšila. Aby život byl příjemnější, pohodlnější. A jinu už se nedá udržet, leda pasivní agresivitou nebo hromaděním negativna. A přitom komfort a pocit štěstí provázané nejsou. Nějaký kapající kohoutek je vlastně blbina.
29.12.2017 - 11:37 | Filtr
(Panna) vuvuzelka » cimi
:61: no art by byl naopak dost zajímavej...
29.12.2017 - 12:42 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » dan162
Tak bavíme se o převažujícím živlu, není to tak, že ženy vůbec žádný jang nemají. Jde o to, aby např. ve vztahu automaticky nezaujímaly "jangovou" pozici chlapa.
29.12.2017 - 14:17 | Filtr
(Lev) Marhon
já nevim, ale z vlastní zkušenosti, přesněji pohledu zpět, to bylo proto, že se to po mě chtělo. prostě si člověk "musí" nějak poradit. buď bude fňukat, nebo pude a udělá co je třeba.
kdy sem se skutečně cítila i chovala jako žena, když mam vedle sebe CHLAPA. a na rovinu, tenhle stav sem vědomě pocítila jen jednou v životě. přesněji, jen vedle jednoho jedninýho člověka.
a zajímavost, jednou sem narazila na jednoho gaye, teda, ne, že by se nějak výrazně choval jako ženská, ale když sem se na něj dívala, říkala sem si, tak takhle nějak by měla ženská vypadat. :4: měl tu příjemnou ženskost v sobě, ale ne vulgární nebo vyzývavou, jen příjemnou.
29.12.2017 - 14:31 | Filtr
(Býk) player » vuvuzelka
No protože po tisíciletí fungovalo tohle: žena , žijící životem útrpným vedle svého vládce muže , kterému je zcela vydána na pospas. Mnohdy ho ani nechtěla , prostě mu byla přidělena příkazem.

Samozřejmě - vynechám nějaké šlechtické kruhy , dvůr , tam ten život jel ve "svých" kolejích. Ale jinak to pro ženu byla hrůza. Jeden porod za druhým , většinu života strávila v bolestech s outěžkem. Muže v podstatě nemohla vyměnit , ten si s ní mohl nakládat , jak chtěl. Nějaký slova o lásce...z toho už jsem vyrostl.

Muži pili, používali násilí , ale také rukovali na dlouhé vojenské služby , sem tam přešel mor a žena pak zůstala vlastně bez prostředků.

Nyní je životu útrpnému konec. A jakmile se ty pohlaví začnou přibližovat , začnou si i rozumnět. Dnešní kluci , to jsou jen trochu smradlavější holky.
A holky konečně mohou být eroticky svébytné bytosti , které si mohou volit co ano a co ne. Ne ,aby o jejich manželovi bylo rozhodnuto třeba už před jejich zrodem.

Takže ubude postupně toho vzájemného nechápání. Až si jednou padnou do náruče.
29.12.2017 - 14:32 | Filtr
(Býk) player » bubobubo
:4:

Ještě vyčkej... :4:
29.12.2017 - 14:35 | Filtr
(Býk) player » dan162
Znám hodně lidí kteří si libují v životní úrovni a vztahy vůbec neřeší.

Ale nemyslím si , že jin+ambice dělá paseku. Vyrábí to ženské idoly. Koukni , taková Vanessa Mae , Alison Brown , Sierra Hull a další a další. Ony posunují možnosti žen na úroveň těch nejvýkonnějších mužů a ukazují - že stačí pouze vůle a talent.
29.12.2017 - 14:44 | Filtr
(Štír) tronco » Loreena Mckennitt
Potom muzou smrdet oba dva, ale pred tim by nemusel ani jeden :4:
To, ze nejsem s nikym je jednoduche. Protoze samotnemu mi trvalo moc dlouho, nez jsem se smiril byt sam se sebou. Cim vice maji oba partneri nevyrovnanosti u sebe, tim vice jde vztah do kompromisu od koncenzu... je fajn slyset od nekoho, ze se citi byt ve vztahu spokojen :3:
29.12.2017 - 15:06 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Ohnivá tygrice 1, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Proč? :) na to bohužel asi nepřijdeme.. Důsledek premodernizovane doby...? Zrovna řeším něco podobnyho... Zůstala jsem sama s ditetem, netvrdím že jeho otec nebyl chlap se vším co k tomu patří... :) ovšem ten byl tvrdej až moc... Jsem sama neboť než být jen tak s někým budu klidně celej život sama.. A o tom mluvíme.. Nejsem extra vybirava... Co bych chtěla? Chlapa kterej se umí postarat bez keců o rodinu a chlapem je..za to nabízím teplo domova a vše co k tomu patří... Bez keců... :) ale s čím se setkávám jsou hysterici kteří když se jim zabouchnou klíče od auta začnou pobíhat zběsile kolem a vrestit... Chlapi co mluví jak buzici a drží si svůj kufřík stylem gay... Nebo zavislaci na své matce.. Mám alergii na takový typy chlapů čím to je nevím..jen se dívám a mám oči otevřené... A ti opravdový jsou asi zadání :)
29.12.2017 - 15:13 | Filtr
(Býk) player » Ohnivá tygrice 1
Většinou to není závislost na matce , ale na PC. Za Matku se to jen schovává.

Víš , kde je chyba? Že nejsi vybíravá. Být vybíravá = udělat si dostatčný vzorek zkušeností. 10 je málo, 50 se nestíhá. Jen ti vyjímečně noční ptáci a ptačice , dejme tomu. Ale jelikož k sobě pasují tak 4-8% lidí a to ještě s výhradami , je vybíravost dnes doslova první předpoklad. a ani při dvacáté zkušenosti nemusíš natrefit...je to loterie.
29.12.2017 - 17:59 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Loreena Mckennitt
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele aktigram, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Gratulujem k manželovi. U nás synonymum pre gentlemana je - priama povaha, uhladené spôsoby a zovňajšok, takže ja tam nič zženštilého nevidím. Gentleman ale nemusí byť iba hetero. Dokonca ak si dobré pamätám, podľa angličanov patril nižšej šľachte a u nás sa dosť podobal švihákovi lázenskému či inému.
Neviem či je to pravý zástupca v tomto ponímaní a tiež nie každý dedinský muž musí byť drevorubač a tak sa chovať.
Pre mňa pravý muž by mal byť oporou rodine, vedieť sa postaviť sám pred seba a nezhrbiť sa pritom. Pravý chlap nepotrebuje mlatiť ženu či deti a nemusí byť zrovna gentleman, ale nebude mať problém s tým aby svojej žene otvoril dvere.
29.12.2017 - 18:16 | Filtr
(Rak) dan162 » Mici Angóra
U sebe si uvedomuju, ze si mohu zvolit jang i jin reseni snad každé situace, predpokladam, ze to tak ma každý. Volil jsem casto jin, ale není to moje domovské naladeni. Úplně stejne to bude u zeny a reakce na kapajici kohoutek. Souhlasim s tebou.
29.12.2017 - 18:22 | Filtr
(Rak) dan162 » player
To nejsou moje zname, abych mohl neco o nich říct z osobni zkusenosti. Líbí se ti jejich vztahy ? To je asi jedine pro mne zajimave, i kdyby byly mistryne středního povltavi v hodu sekerou.
29.12.2017 - 19:38 | Filtr
(Býk) player » dan162
Sierra Hull

https://www.youtube.com/watch/…


Asi free.
YouTube
29.12.2017 - 19:40 | Filtr
(Býk) player » dan162
Alison Brown - šťastně mnoho let vdaná, ale tak ony v USA jsou hodně věřící...

https://www.youtube.com/watch/…


Leč v obou případech předvádějí elitní mužskou práci.
YouTube
30.12.2017 - 00:14 | Filtr
(Rak) dan162 » player
Proč mužskou ? protože je front(wo)man ?

Moje oblíbenkyně Cynthia Sayer je v podobném postavení, ale hraje přitom žensky (což na průrazné banjo je dost těžké, na plectrum zvlášť), ve videích se žensky chová, obléká. Nic o rodině a chování mimo podium nevím, podium určitě tolik nevypovídá o člověku.
YouTube
30.12.2017 - 00:17 | Filtr
(Býk) player » dan162
Protože je to rychlé mačkání tvrdých strun a ještě k tomu potřebuješ absolutně vymakanej mozek. Ona nehraje z not , co napsal Bach. Ona to sama stvoří m popř zmodifikuje.

Jsou to ohromné persony.

A u tý Cynthie - to jsou pracky , jak od dvoumetrovýho chlapa. Ohromný prsty. Ta má tlapu jak Phelps.
30.12.2017 - 00:37 | Filtr
(Rak) dan162 » player
Tvoření není mužská nebo ženská doména si myslím, vůbec se nepřu o tom, jak velké to jsou persony, banjista jsi ty. Na mne mužsky nepůsobily. Mužský styl bych viděl takto, Steve Caddick, tenor banjo. Nejde jen o rychlost, ale i že nenechá znít tón déle než je nutné, důraz v pravé ruce. Místo trvalé komunikace Cynthie se soustředí na hru nebo na sebe, jde mu o diváka, šperkuje efekt, zatímco u Cythie sleduju, jak vnímá a poměřuje při hře svůj pocit nebo souznění (s diváky, s jinými hráči). Každý je dle mého ve své roli dle pohlaví.
YouTube
30.12.2017 - 02:00 | Filtr
(Rak) Loreena Mckennitt » aktigram
dakujem velmi pekne :1: :17:
30.12.2017 - 02:00 | Filtr
(Rak) Loreena Mckennitt » tronco
Potom muzou smrdet oba dva, ale pred tim by nemusel ani jeden :4:"

moja oblubena slovna hracka :4:

dakujem :1: :17:
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Štír Štíru
ukázat kalendář »