Proč ženy mužní a muži ženští ?


28.12.2017 - 18:43
(Rak) dan162
Proč ženy mužní a muži ženští ?
Můj výběr z diskuze k 10.1.18:

1 doba her to oběma pohlavím umožňuje. A odbouráním sexuálních tabu posílá obě pohlaví k sobě blíž. (player), trend - pohlaví už není biologicky dáno (Kiyoko)

2 ženské hormony (bubobubo) ve vodě nejsou (dan162)

3 muži už nemusí lovit zvěř... páry, které si zjevně daly za cíl vytvořit ve vztahu jedno pohlaví - ani ženu, ani muže. ...A tak se ženy připravují na to, ze se budou muset o sebe postarat samy. Tak jsou z nich trochu chlapi.(player)

4 My muži dnes málokdy podstupujeme riziko. Riziko ztráty, které Honza za pecí nepodstupuje. (dan162)

5 neni to pro deti zdrave vyrustat jen s jednim solo rodicem, ktery ma treba jen milenku/milence... proste nevyroste z decka vyrovnany jedinec, bude hledat chybu v druhem polu muzske/zenske casti v sobe.... potom se neprirozene na sebe partneri "prilepuji" a chteji si nahradit tu lasku a pozornost, kterou jsme nedostali v detstvi a to nedokazeme jiz dohnat a tak se radeji rozchazime. (tronco) Možná kdyby si krizi středního věku lidi řešili změnou uvnitř a ne změnou vnejsi, taky by to možná vypadalo jinak. (vuvuzelka)

6 hrej si. To máš lepší , než dřít na rodinu. Hrej si , společnost ti to umožní.kopací míč a pistoli vyměnili za tablet. Jenže u holek nakonec mateřský pud vyhraje , a najednou potřebují muže starší školy , kterej zvedne prdel od počítače a s něčím jí helfne. (player)

7 potřeba životní úrovně je výš než potřeba harmonického vztahu (dan162)dnes si lidi chtějí více užívat (Bosch)

8 Já se držím svého jinu zuby nehty, ale někdy je to fakt těžké (Mici) jin + ambice dělají hlavní paseku u žen. Co s negativní energií, když není vše tak, jak si žena přeje (protože ví i protože rozmar). Umět snést to, co si žena nepřeje je asi dost obtížné (dan162) Jako ženě mi vadí nejvíc to že mám málo prostoru pro to "jen tak plynout" (siili) kdy sem se skutečně cítila i chovala jako žena, když mam vedle sebe CHLAPA. a na rovinu, tenhle stav sem vědomě pocítila jen jednou v životě (Marhon) Co bych chtěla? Chlapa kterej se umí postarat bez keců o rodinu a chlapem je. ti opravdový jsou asi zadání (ohniva tygrice) chlap ma smrdiet potom a cibulou (Loreena)

9 mužskost jako vizi, konání, směr, aktivita, odvaha, vnějšek a ženskost jako vnímání, pasivita, blízkost, vnitřek (dan162) tyhle kvality v lidech sílí. K oběma polaritám patří cit (hell2046)

10 holky konečně mohou být eroticky svébytné bytosti , které si mohou volit co ano a co ne. (player) Chlapovi se líbili chlapi , tak byl prostě teplej.(player)

11 Pokud jde o aktivní řešení situací, to si myslím, že vymřelo někdy po válce.(nebestanka) v práci to je jiné.(dan162) to celé začalo při druhé světové válce, kdy muži nebyli schopní postarat se o bezpečnost své rodiny a naopak ženy museli tuhle roli převzít (marhon) po válce se ženy vrátily ke starému, nechtěly ještě uplatňovat co se naučily. Když se dívám na raná šedesátá léta, tak tam žena není, čistě mužská záležitost. O pět let později už minisukně, antikoncepční pilulky, bílé kozačky, barvitost, ženy našly k uniknuvším mužům cestu. Ale poté nastoupily drogy, šedesátá léta končí, konjunkce Urana a Pluta se rozchází, derniéra, kocovina zůstává. ale v šedesátých letech že se pánové stáhli ke svojí zábavě, to je jen stará generace (dan162)rodinná karma, převzatý rodinný vzorce, zvyky a návyky rodin, co přecházejí z generace na generaci, kdy se stanou samozřejmostí a člověk už si ani nevšimne, že dělá něco špatně(marhon)Takže jde o postupně odeznívající vlnku. A děti narozené s dvojkou (po roce 2000) to posunou úplně jinam. (dan162)

12 potlačená jangová složka agresivně hlásit o svá práva... expanduje násilí na ženách ve společnosti (Kiyoko)

13 chlapi mají jíst jen velmi málo cukru (Bosch)

14 natřepávají synáčkům maminky..peřinky (Bosch) mamánka vytváří například citový problém u matky promítaný do dítěte. Každá máma dělá pro své děti to, co považuje za nejlepší, co nejlepší ze sebe může dát a když je v pořádku, tak podporuje zdravý vývoj dítěte jako autonomního člověka, žádný mamánek tak nevyroste. (dan162) né ze všech (sourozenců) jsou mamánci, protože mají každý lunu jinde a jinak reagují na matku (Bosch)

15 absence vojenské základní služby (player) rituálu/zkoušky pro přechod z dítěte do dospělosti.(dan162) Kluk potřebuje mužský vzor. Schopnost konat. Mít cíl a za ním jít. Držet slovo. Obhájit si své. Být si vědom sebe, nebýt ohnutý lokaj, oportunista. Rozvíjet svou osobnost. Mít cit, přiměřenost. Odpovědnost. Sílu přesvědčení i schopnost uznat lepší názor. Schopnost podpory, ochrany. Řekněme tohle. Vymýváním jen přetrhneš přirozený vývoj a nahradíš ho poslušností. (dan162) Obezita spouští pubertu dříve, kluci se stávají amorfními (Bosch)

16 Protože to ženy vzaly za špatný konec. Místo aby muže ovlivňovaly ženskými zbraněmi, tak se jim snažily vyrovnat v té mužské straně. Ukázat jim, že se bez nich obejdou ... což je neskutečná blbost. Proto pak muži začaly tu energii podvědomě vyrovnávat a začali být zženštilí. (Pomněnka) napadlo to ženy, které se ženami být necítí (Kiyoko) nejsme vaše hračky , nebudem otrokyně vašich vrtochů a šmytec.No a tím se do toho musely dát.(player)

17 což takhle začít od adama a evy (Bosch)

Příspěvky v diskuzi

Stránkování od začátku: / 12 

Řazení:
04.01.2018 - 23:08 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Bosch
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Hell 2046, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Překvapivě. Je to ale hodně jednostranný pohled.
04.01.2018 - 23:11 | Filtr
(Rak) dan162 » Hell 2046
Mluvíš o historii, ta začíná o kousek dál, než se narodil nejstarší žijící člověk, takže 19. století a dříve.
A máš pravdu, zjednodušuju možná až příliš.
04.01.2018 - 23:13 | Filtr
(Rak) dan162 » Bosch
V jakých vodovodech? Máš odkaz? Něco si z vodařiny ještě pamatuju, Praha se mi nezdá.
04.01.2018 - 23:50 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » dan162
hele to máš všude
oficiální místa to samozřejmě zlehčují
ale je to tam
sice to má vliv na ryby ale na člověka asi nee žené
Tým vědců vedený Doc. RNDr. Tomášem Pačesem, DrSc., z České geologické služby měřil v Praze a okolí, ale také v Želivce a v Káraném obsah estrogenů ve vodě. V nízkých hladinách, které podle současných poznatků neohrožují naše zdraví, je nalezl prakticky všude. Na několika místech byly v potocích a řekách zvýšené, někde i dost vysoké.

jistěže není důvod k panice jako vždy to černobyl taky nic nic a naráz že už je to dobré
až někdo objeví potenciál začne vyrábět spešl filtry na ty srágory a rozjede se kampaň
https://www.novinky.cz/zena/zdravi/…

hele jasně keci keci že pod stanovenou mezí - tedy žádné což je samozřejmě manipulativní bobost protože právě ty meze se posouvají podle toho kolik naleznou běžná praxe slyšel jsem od vodařů
jinak, je to tam, a jak kde koncentrovaně
podzemní zdroje nás nezachrání kontaminace bude narůstat
https://www.vitalia.cz/clanky/…
04.01.2018 - 23:53 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Hell 2046
jednostranný by byl kdybych vnímal hormonální systém a psychiku odděleně
05.01.2018 - 01:00 | Filtr
(Lev) Marhon » player
možná v tomhle máš pravdu, ale přeci jen, po válce vzaly otěže do rukou ženy, protože musely, až pak se pánové stáhli k svojí zábavě, protože prostě nemuseli.
tak si říkám, jestli to skutečně nezačalo u žen. na druhou stranu, po tragický vládě mužů.
05.01.2018 - 10:57 | Filtr
(Rak) dan162 » Bosch
Ok, tak jsem pohledal, přeci jen novinky nebo zena.cz nejsou ty správné zdroje, a ve vodních pramenech z mělkých zvodní estrogeny lze najít v koncentraci jednotek nanogramů na litr, to je miliontina gramu, v hlubokých pramenech už nic není (ale měření které jsem našel je z roku 1977). V povrchových vodách viz tabulka co našel Pačes, 2002 - jak jsem psal, 15 km pod Prahou už nic není, podle mne to je v usazeninách.

Muž si estrogeny sám produkuje ve svém těle - 40mikrokramů estradiolu a 60mikrogramů estronu denně. To je 100.000 nanogramů a i když ne na litr, tak jde o řádový rozdíl.

Estrogeny ve vodě zatím řadím do hoaxů, do doby, než mi někdo ukáže opak.
Čerpal jsem z "Estrogeny v životním prostředí a jejich vliv na mužskou plodnost", diplomová práce, Karlova univerzita, 2009 - to na mne neznalce tematiky estrogenů je docela dobrý zdroj.
K příspěvku je přiložený obrázek, který se zobrazí pouze přihlášeným uživatlům.
(Přihlásit)
05.01.2018 - 11:06 | Filtr
(Rak) dan162 » Marhon
to je zajímavý pohled, díky. Ve válce ženy musely se postarat o vše, pak se to vrátilo do starých kolejí, ale v šedesátých letech že se pánové stáhli ke svojí zábavě...No ale tahle generace je dávno mimo hlavní proud, ročníky řekněme Elvise, Beatles.
05.01.2018 - 11:51 | Filtr
(Lev) Marhon » dan162
zajímavý, řeší se tady rodinná karma, převzatý rodinný vzorce, zvyky a návyky rodin, co přecházejí z generace na generaci, kdy se stanou samozřejmostí a člověk už si ani nevšimne, že dělá něco špatně, ale v tomhle případě si takový "zlozvyk" nepřipouštíš, s tím, že potrefená generace už je odrostlá?
z mého pohledu je to totéž, takže za mě, co se v mládí naučíš, ve stáří je ti na :93: , mi právě v tomhle případě perfektně sedí.
05.01.2018 - 12:13 | Filtr
(Rak) dan162 » Marhon
Máš pravdu, nedomyslel jsem. Aspoň líp chápu rodiče i sebe. Díky
05.01.2018 - 12:16 | Filtr
(Rak) dan162 » Marhon
Takže jde o postupně odeznívající vlnku. A děti narozené s dvojkou (po roce 2000) to posunou úplně jinam.
05.01.2018 - 12:29 | Filtr
(Lev) Marhon » dan162
já bych tomu klidně říkala evoluce. :21:
jen ne tim kýženým směrem. :4:
05.01.2018 - 12:32 | Filtr
(Rak) dan162 » Marhon
evoluce nikdy nemá přímý směr, musí se ukázat slepé uličky vývoje, jako je třeba mamánek :-D
05.01.2018 - 12:35 | Filtr
(Lev) Marhon » dan162
chtěla sem sem dát obrázek, ale kvůli autorským právům nemůžu, tak sem dám odkaz a obrázek je hned v úvodu. :4:
https://www.tojemasakr.cz/clanky/…
05.01.2018 - 12:50 | Filtr
(Býk) player » Marhon
Já si jak zvíře nepřipadám...snad jen v momentě , když přede mě někdo položí tác a na něm jsou grilovaná marinovaná vepřová kolena...to pak jsem...nějakej Tyranosaurus Rex. Nebo spíš hyena či sup.
05.01.2018 - 13:13 | Filtr
(Lev) Marhon » player
pokud by šlo o boj o vepřová kolena, tak sem giganotosaurus. a pokud by šlo o zmrzlinu, tak hodně nasranej giganotosaurus :21:
05.01.2018 - 13:14 | Filtr
(Rak) dan162 » player
A jak si připadáš, když kolem tebe projde pěkná kost ? Nebo když se z ulice ozve nějaký skřek ? případně když slyšíš křik dítěte ?
05.01.2018 - 13:20 | Filtr
(Býk) player » dan162
Když kolem mě přejde pěkná kost , tak si připadám , jako v galerii. Když se z ulice ozve skřek , tak si připadám , jako Buddha a když slyším křik dítěte - no , podle toho , co křičí. :4:
05.01.2018 - 13:21 | Filtr
(Lev) Marhon » player
když křičí "tatínku!!!"
to se vyděsíš, jestli neni tvoje. :21:
05.01.2018 - 14:06 | Filtr
(Rak) dan162 » player
To už je chování a hodnocení. Myslím hned ještě před myšlením, zvířecí instinkty žádné, neozvou se ? Pěkná ženská - ohlédnu se, minimálně. Skřek - zbystřím, připravím se k akci. Křik dítěte - mám cuky jít na pomoc, okamžitě.
05.01.2018 - 17:15 | Filtr
(Rak) dan162 » Marhon
"Muži se stáhli k zábavě." Furt nad tím přemýšlím, ladí mi to. Chápu, že komu uteklo mládí si to měl potřebu dohnat, některá doma už nebyla takovou milou nebo poddajnou. Když se dívám na raná šedesátá léta, tak tam žena není, čistě mužská záležitost. O pět let později už minisukně, antikoncepční pilulky, bílé kozačky, barvitost, ženy našly k uniknuvším mužům cestu. Ale poté nastoupily drogy, šedesátá léta končí, konjunkce Urana a Pluta se rozchází, derniéra, kocovina zůstává.
05.01.2018 - 17:33 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » Kiyoko
Asi tuším co chceš říct, ale ten příklad se západem slunce mi nesedí. Tam nevidím nic disharmonického ani chaotického. Mohla bys vytvořit model sluneční soustavy a v kterémkoli místě zjistit aktuální množství světla od slunce, směr světla i stínů i rychlost změn. Vše je předvídatelné. Kdyby to bylo chaotické, nebylo by možné předvídat vůbec nic, tedy ani vytvořit model.

Jak říkal Einstein - náhoda (chaos) neexistuje, zničila by vesmír :3:
05.01.2018 - 17:38 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » dan162
Jaká jinová diskuze ? To by musela být pasivní a mně se zdá celkem aktivní :5:

OK, na tom postřehu něco je :15:
05.01.2018 - 18:01 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » dan162
tak ale že chlapům rostou kozy a v šedesáti je nerozeznáš od žen je jasný
dělají to hormony hlavně tím cukrem
večerní žranice sacharidová zapůsobí že chlap nevyloučí stl hormon který mu pak chybí a dělá chlapa chlapem myslím tím fyzicky
od toho se odvíjí i psychika
ty tuky na zadku a jinde pak produkují ten estrogen
chlapi mají jíst jen velmi málo cukru sem tam čtvereček hořké tmavé čokolády
ženy si sladké dopřávat můžou taky kvůli hormonům pro ně dobrý..v míře
a pak jedno s druhým málo pohybu..
05.01.2018 - 18:34 | Filtr
(Rak) dan162 » Bosch
Tak to dělám správně, jen jeden čtvereček Ritter hořká s oříškama, balení je totiž čtvercové :-))

Cukr je podle mne psychická záležitost, tím, že si ho zakážeš nezmizí ten psychický důvod, ale jsi jak ve vězení. Mohu srovnávat, protože mi zmizela přebytečná chuť na sladké.

Estrogen ve vodě jsme už doufám škrtli ?
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v PannaPanně
ukázat kalendář »