Už nevím, jak dál


16.04.2017 - 00:10
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Pietra di Luna, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====

Už nevím, jak dál
Situace už je taková, že mě dohnala napsat a svěřit se sem do diskuze. Předem říkám, že je to pro mě dost citlivá věc a normálně tohle nedělám. A předem také děkuji všem, kteří do diskuze přispějí. Pokud se za pár dní rozhodnu smazat, prosím, pochopte to, ale věřte, že jsem si každý váš vzkaz zkopírovala a uložila.

Jde o komplexnější věc, takže to asi bude delší...Už víc jak tři roky mám pocit, že jsem se v života zasekla. Připadá mi, jako když je mi 300 let, nemám na nic sílu, mám dobré dny, kdy se daří, ale těch, kdy se jen tak potloukám a sílu hledám, je víc. Chybí mi energie, motivace, chuť do života, vůle něco dělat. Snažím se, protože musím, ale mám pocit, že to nejsem já. Nejsem nějaký extra optimista, ale ani pesimista. Vždycky jsem měla sny a naději, které mě hnaly vpřed, vždycky jsem se snažila vidět na věcech to dobré.
Teď se mi to občas daří, ale vnitřně pochybuji. Nemám pocit, že mám život před sebou, spíš naopak - jako když už jsem si vše dobré prožila.

Vím, že zvenčí to tak možná nevypadá. Lidi, co mě znají, si nejspíš myslí, jak se mi daří, že mám všechno, ale skutečnost je jiná. Možná, že působím mile, pozitivně a komunikativně (a to jen proto, že nechci ostatní otravovat svými problémy a nemyslím si, že mračit se na druhé a závidět jim je cesta). Setkávám se často se závistí na mou osobu/můj život, aniž by se někdo hlouběji zajímal o mě samotnou. Nehledě na ot, že pokud něco mám, tak je ot proto, že jsem si to vydřela, nespadlo mi to do klína. Tohle je takový blbý politování, ale vlastně je to tak.

Vím, kde jsem dělala chyby - ve vztazích jsem ze sebe vydala všechno (nedokážu dělat věci napůl), aniž bych si dala pozor, jestli za to daný muž stojí, když to řeknu blbě. Rozdala jsem se a teď jako když mi nezbývají síly na mě samotnou.
Také vím, že k určitým stavům přispělo onemocnění štítné žlázy, které se mi před půl rokem zlepšilo, ale vzhledem k určitým věcem mám pocit, že se zase zhoršilo. Nechci se ztotožňovat s nemocí, nesnáším to.

Nejhorší na tom je, že obecně vlastně nemám na co si stěžovat - nejsem bez střechy nad hlavou, jídla, vody, a je tu občas někdo, komu se můžu svěřit. Ale rodiče mě vychovávali tak, že musím zatnout zuby a vydržet vše. NIkdy jsem s tímhle přístupem nesouhlasila, ale zjišťuji, že ho asi podvědomě kopíruju.
Na nic ale nemám sílu, a tenhle stav trvá na můj vkus moc dlouho. Například i bez ohledu na to, jaké čtu knížky - vždycky, když je čtu, cítím se dobře, "nalaďuji" se na správnou vlnu, ale za pár dní jako bych nic nečetla. Dřív se mi dařilo rady a myšlenky lépe aplikovat do života. Teď to nějak nejde.
Občas mě napadají myšlenky na to, že bych úplně zmizela, všeho nechala, sebrala se, a odjela někam, kde mě vůbec nikdo nezná a kde bych bla hlavně já a příroda. Jenže znám se už natolik dobře že vím, že by to byl pouze útěk od problému, že nejde o to měnit místo, ale změnit něco uvnitř sebe. Jen bych prostě někdy radši nebyla, přijde mi to jednodušší.

Jsem extrémně citlivá na okolí, "energie" atp., lež poznám na hony daleko a bohužel tím, že po většinu času chápu chování a motivace lidí, nemůžu se na ně ani zlobit, jen mě to nutí s nimi soucítit/chápat je. Takže do vztahů přitahuju naprosto ztracené případy (a časem je to horší a horší), protože oni nějak musí vycítit, že zrovna já je pochopím.

Nevím, proč se mi všechno tohle děje, ale vím, že to nejsem já. A nevím, co s tím. Asi to chce nějaké nakopnutí, ale já jednoduše nevím, jak na to. Od mala jsem byla vychovávána k zodpovědnosti, takže spíš řeším, jak plnit to, co musím a co bych měla dělat.

Uvítám jakoukoliv radu, názor, vaše zkušenosti, pokud jste prožívali něco podobného, a tak..Klidně uvítám i čistě praktické rady a postupy, kolikrát je to pro mě to nejlepší

Stránka: 1 2 3
Řazení:
17.04.2017 - 17:46 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » MG34
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Koczka.obyczajna, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
:61:

To já jen, abych ji pobavila (... teď lžu :6: ..)
17.04.2017 - 19:36 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » MG34
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele petamar, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Popřeji mu hodně lásky, :79: zdraví a úsměv na rtech. :1: To, že někdo něco kazí, toho si nevšímám…Čemu věříš, to v životě vidíš a zažíváš. :3:
Naše ego je hlavní připojení Matrixu, která nám dává falešný pocit, že jsme odděleni od všeho ostatního. Obsahuje falešnou představu o nás samých a o tom, kdo doopravdy jsme. Ego je ta část nás, která je fixována na Matrix a přes kterou ztrácíme energii. S touto částí se plně ztotožňujeme a myslíme si, že jsme to my. Ego pracuje na základě pocitu důležitosti, pýchy,viny, méněcennosti, atd. Ego má svůj pseudoživot, o který bojuje, jako ostatní formy života. Ego vytvořilo paraélní svět strachu a bolesti, jenž ve skutečnosti neexistuje, ale nám připadá, že je skutečný.Je to naše sebeláska obrácená v nenávisti, duševní síla obrácená proti nám samotným. Učí nás sobectví, chamtivosti, odsuzování…Neustále zdůrazňuje, co jsme udělali špatně. Je to na každém z nás a také v nás, proto jdi tou cestou, která ti přináší radost. :12:
17.04.2017 - 20:31 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele bubobubo, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Zkus nedělat všechno tak,aby to bylo "správné" tedy většinově přijímané jako správné.Jsi na sebe přísná a neumíš být vlastně sama se sebou tak,aby ti bylo dobře.Možná by pomohlo se vymanit z tohoto zaběhlého stereotypu a udělat něco,co od tebe právě nikdo nečeká,ale přesto to v sobě máš a potlačuješ.Odvaž se a rozvaž se... :3:
17.04.2017 - 21:07 | Filtr
(Ryby) MG34 » petamar
Lžeš...

Snadno vyvrátím protipříkladem. Např. kdyby ručníkáři "vyhráli", tak tady zavedou to jejich "právo" a za něco, co budeš třeba považovat za správné ti např. useknou ruku. A toho si dost dobře nejde nevšimnout, že ti chybí jedna ruka a tímpádem se třeba už neuživíš a zemřeš hladem...

Je to extrémní zatím hypotetický příklad, ale platí samozřejmě i v malém (někdo ti rozbije brýle, takže nebudeš moct studovat tu literaturu, ze které máš tyhle "moudra") a jsou i podobné reálné - umírající děti hladem někde v Africe - ty to taky dost dobře nemůžou ignorovat, že nemají co jíst.

Závěrem jednoduše shrnu jak je to správně - realita existuje nezávisle na našich představách a vírách.

A když se vrátím k tématu diskuze - rozhodně nepomůže si něco jenom tak představovat a věřit - když už, tak jedině s hlubokou znalostí možností a souvislostí.
17.04.2017 - 22:34 | Filtr
(Váhy) Buddha/2
To podstatné už tu je, nebo to předpokládám máš ve vzkazech :1:.

No, za mě. Když to čtu, chybí mi tam pocit "lehkosti bytí". Asi tím, že se příliš snažíš žít tak aby to "bylo správně". A zakopaný pes bude v tom, že to "správně" není Tvé vnitřní, ale spíš naučené a ´přijaté´(jen hlavou).
Ještě mě napadá jeden citát, ale nepamatuju si ho přesně, snad Ti dá ten správný smysl :3: :5:. Někdy není nejdůležitější otázka Co udělat?, ale Na co se vys..t :44:. Když to řeknu slušně, nedělat věci, které nejsou důležité - např. jen proto, že "se to tak má" (to je jen zakuklená snaha o hezký mediální obraz).
Taky se to období dá nazvat "velkým jarním úklidem", no a to souvisí s vyhozením odpadu :3:
17.04.2017 - 22:49 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Buddha/2
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Ganesh, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Tak zbývá jen doufat, že do vzkazů nedostala stejně velkou porci jara jako tady :61:
17.04.2017 - 23:12 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » Ganesh
No to jo :15: :61: :61: :61:
17.04.2017 - 23:19 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » Zg
Zdravím ztracený případ :62: :84: :5:
17.04.2017 - 23:39 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » MG34
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele petamar, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
… s hlubokou znalostí možností a souvislostí, to jsou zajímavá slova, kterých se drž. :44:

Na Delfském chrámu je napsáno: Člověče poznej sám sebe, a poznáš Boha a vesmír.

V naší hlavě se vytváří přání v podobě informace, přemýšlíme o ní a co se děje? Dochází k materializaci. Máme v sobě možnost tvořit! Můžeš si volit, koho chceš přivést do svého života „sekače“, :9: nebo lidi se kterými ti je hezky. :27:Sám cítíš, že naše energie se míjí a tak to bude nadále, nemá cenu se bavit o tom, kdo má a nemá pravdu, zda zvítězí ego nebo ne. Ego v tomto případě vítězí vždy. :29: :83:
Howg
18.04.2017 - 06:53 | Filtr
(Hadoken) Hustokrutě obscénní Morti
Hele na tohle se tezko něco radí. Kolem ty tricitky...ufff. Taky sem mela neco takovyho....takovej divnej pocit - asi bych napsala - dělám vsechni dobře, tak proč to nefunguje? Tim myslim proc teda jako do prdele nejsem úplně děsně šíleně šťastná? Jakozto extremistka sem do toho skocila po hlavě a začala dělat snad este větší kraviny - jakože rokenrol a vsechno free :75: No taky blbost - mela sem pocit jakoze kdykoliv si udelam radost nasleduje trest - no taky blby no. Vono to chce proste nějak vycentrovat...takže mě napadá jediny -PROSTĚ ZVOLNI :35:
18.04.2017 - 09:36 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Hustokrutě obscénní Morti
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele vibe, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
prave, ze naopak... kolem tricitky se radi nejlip... po tricitce prijde 33... pak prijde 35... pak zenit... proste jen lepsi a lepsi... :75:
18.04.2017 - 09:49 | Filtr
(Hadoken) Hustokrutě obscénní Morti » vibe
Nooo...jenze to v tech 30 nevidíš právě :61:
18.04.2017 - 11:13 | Filtr
(Rak) Loen
Máš tu hodně úhlů pohledu a rad a mnoho z nich skvělých, ale pamatuj, že všechno jsou to zrcadla, která skrze tvou spověď v každém probudila to jeho a tím ty rady jsou - nicméně to bude fungovat i naopak...snad :4:

Moje troška do mlýna:
Tady toto stádium jsem měla několik let...a byla sem z toho opravdu hodně na prášky - strašně sem se SNAŽILA, protože si přece nemůžu dovolit STÁT na místě(hlavně kvůli společnosti, rodině...)...nebyla sem schopna pustit otěže ale vlastně jsem nevěděla kam přesně jít... (způsobovalo to vlny snahy, kde nic nevycházelo...a stachnace, které jsem nedokázala využít...protože jsem z ní furt chtěla pryč a snažila se) - čím dýl sem se snažila tím dýl ten stav trval...Jo, jít meditovat do kláštera sem taky chtěla - a taky mi to přišlo jako útěk... ale někomu to pomoct může, jde o to pustit hlavu jde o PLYNUTÍ.

A vlastně nevím co ti pomůže...možná až to přijmeš a přestaneš se snažit(což je to nejtěžší, když je člověk naprogramovanej na to neustále se snažit a mít svůj život pod kontrolou)...a dát si PROSTOR...fyzicky pracovat? netuším...

Nejsem to já? Napadá mě otázka, jak si prožívala opozici pluta na své slunce a kvadraturu uranu na své slunce? ... protože to jsou aspekty, které způspbují totální přerod osobnosti...většinou :4: Protože kdo ví, třeba toto meziobdobí má způsobit přerod v tvé opravdové já... :32:

přeju ti hodně štěstí :1: a neboj, toto není nastálo
18.04.2017 - 11:19 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » petamar
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele vibe, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
tak EGO neni zas az tak spatna vec: http://revue.idnes.cz/martina-big-c…
18.04.2017 - 11:35 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » vibe
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele petamar, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Konečně si jí někdo všimne a dokonce o ní i píšou, hlavně že má dobrý pocit. :15: Názorný příklad toho, když někdo chce, tak to dokáže.
18.04.2017 - 15:42 | Filtr
(Býk) player » Koczka.obyczajna
Jenže kdyby ti to Pozemšťan napsal o pár let dřív , stejně by to k ničemu nebylo...protože bys to nechtěla slyšet.

Všechno si člověk musí asi zkusit , odžít. Výhodu má ten , kdo ty věci postíhá rychle a rychle si je zanalyzuje a pak se od nich osvobodí.

Ale - jak správně podotýkáš - ženám to jde obecně hůř...byť se to lepší.
19.04.2017 - 06:05 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Pietra di Luna, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Všem moc děkuji za rady a vzkazy, musím se přiznat, že jsem tolik odpovědí ani nečekala a mnohé mě i dojaly. Ani nevíte, jak moc mi to teď pomáhá, i když, jak psala Loen, jde svým způsobem o projekce :), ale i tak mi každý příspěvek tady něco dal. Později budu reagovat zvlášť

Ještě jednou, díky moc :17:
19.04.2017 - 09:11 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele :):):), který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Nepřečetla jsem všechny příspěvky, ale podobný stav znám.Jen to mám trošku jinak :1:. No je to takový životní restart, psychiatři tomu říkají syndrom vyhoření, bývá spojený s únavou.Prášky to ovšem neřeší, ani jsem je nebrala.
Je třeba se ponořit do své duše, protože evidentně tě materiálno nenaplňuje,máš vše k životu a vznikla nespokojenost, nechuť k životu,taková letargie tomu říkám.
Mám zkušenost, že tohle nikdo za tebe nevyřeší, sama si začni dělat drobné radosti a vynechej co nejčastěji to "musím"a dělej co chceš.Ty žiješ vlastní život a ne život někoho jiného.
19.04.2017 - 11:11 | Filtr
(Býk) player » Pietra di Luna
Ale jistě. Štěstí je pro člověka +/- volitelná položka. Jen musí mít správná data , a musím říct , asi i kliku na dětství. Jak se posere dětství , bejvaj ty stíny dost otravný.

Já kliku měl , ale když si povídám s těmi , kdo ne , tak skutečně , je to boj - ropzseknout to. Říct : co bylo ,je minulost a ta patří historikům...teď je teď.
19.04.2017 - 15:50 | Filtr
(Rak) Loen » exit
Jo, to je tak když pouštím myšlenky a v zápětí si je sama neguju zjištěním, že jsou zbytečné :61:
19.04.2017 - 16:14 | Filtr
(Váhy) Justine
Tieto psychické stavy môže na 90% spôsobovať problém so štítnou žľazou. Berieš všetky lieky ako máš? Upozornila by som na to aj lekára, majú s tým skúsenosti. :17:
19.04.2017 - 16:24 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Justine
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele :):):), který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
No máš pravdu, že mně tehdy a až poté ,co jsem se dostala do stavu bytí nebytí, byl diagnostikovaný zánět štítné žlázy.
Každopádně psychika je víceméně vždy ovlivněná endokrinním systémem, takže pak může haprovat i slinivka atd.(tedy vzniká to ale podnětem v hlavě).Vyplatí se si to nechat zkontrolovat, máš pravdu. Hormony můžou trochu porovnat, v hlavě musí sama.
Jinak velice rádi posílají k psychiatrovi pro prášky a mají zaručeného odběratele mnohdy na celý jeho život.
19.04.2017 - 16:38 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » :):):)
Jo, a nebo taky zaměňování příčiny a následku a pak "léčení" následku bez odstranění příčiny :2:
19.04.2017 - 16:57 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Justine
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Pietra di Luna, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Léky beru. Právě, že podobně jsem na tom byla před tím, než mi diagnostikovali hypotyerózu, po nasazení prášků se to srovnalo, ale doktor tvrdí, že je budu muset brát celý život, s čímž já se nehodlám smířit (nechci být celoživotně závislá na umělých hormonech). Zatím je beru, ale je pravda, že moc nedodržuji doporučení týkající se stravy a životního stylu při onemocnění se štítnou žlázou (žádný cukr, lepek, stres atp.)

Nicméně se obávám, že když to řeknu lékaři, zvýší mi dávku (a po zvýšené dávce jsem začínala tak nějak nabírat na váze).
19.04.2017 - 17:14 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » exit
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Pietra di Luna, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Tak to s tím vyhřeznutím "hodné holky" máš asi pravdu. vnitřně někdy prožívám něco, co vůbec nekoresponduje s tím, jak se chovám, respektive už bylo tolik lidí v mém životě, které bych poslala do :71:, normálněn jim řekla, co si o nich myslím, ale nikdy jsem to neudělala..asi, abych nebyla já ta "špatná", abych se nepovyšovala? :43:

"Nad čím chceš mít moc?" Hmm...tak tohle je dobrá otázka. jsem si nad ní zameditovala a zjistila jsem, že skoro nad vším. nesnesu pocit mít něco mimo kontrolu, co se týká mě (a možná proto jsem si do vztahu přitáhla vzorového "control freaka")

Ještě jsem si vzpomněla, jak jsem před pár měsíci doma říkala mamce, že ani nevím, co jsem já. že to já ztrácím ve chvíli, kdy jsem v kontaktu s jinými lidmi. Ona to pořád nechápala. Dávala jsem jí příklady z mých vztahů, kdy se dělo něco, co mně se nelíbilo, ale tolerovala jsem to, protože jsem si myslela, že tolerance je projev lásky. Ona mi pak řekla něco ve smyslu, že je to blbost, že předně jsem já a to, co mě dělá dobře a pokud mi něco dobře nedělá, natož mě to zraňuje, mám se dle toho zachovat nebo to druhému sdělit. Na tenhle rozhovor si pamatuju, připadala jsem si jako malé dítě, které se učí něco, co hodně dávno zapomnělo. Přitom jde o naprosto základní věc. ale já ještě nepřišla na to, KDY a PROČ jsem to zapomněla. Otázka "kdo jsem?" ve mně někdy opravdu způsobuje paniku, protože se cítím být víc vším, než sebou. či jak to říct.
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Lev Lvu
ukázat kalendář »