jak jit dal


19.06.2009 - 16:46
(Vodnář) katze
jak jit dal
Napisi muj pribeh,treba mi nekdo ukaze a poradi jakym smerem jit..jsem vdana v Nemecku uz 16 let,mame s manzelem dve holcicky 15,11,ktere jsou tady domaCechy jim nic nerikaji a ja je ani nenaucila cesky..Kdyz jsem se vdavala,tak jsem byla zamilovana,ale manzela jsem asi doopravdy nemilovala,jsme kazdy jiny..on introvert,ja opak.Je to tak 7let co laska odesla a ja si zacala intenzivne uvedomovat,jak touzim po navratu domu,do Cech.S manzelem se nemohu smat,povidat si..spojuji nas jen holky.Jinak se o nas stara,mlcky bere tu situaci tak jak je,protoze ma strach neco menit,ale vi,ze ho nemiluji a ze je jen otazka casu,kdy odejdu.Mam dva roky pritele v Cechach,ktereho moc miluji,nemeli jsme lehky zacatek a i ted,kdyz odjizdim do Nemecka to pro nej neni lehke a ja si uvedomuji,ze ho nechci ztratit.Neni to jen sex co nas poji,je to vsechno...jsme narozeni stejny den,mesic,rok,i ve stejne nemocnici a mame hodne spolecnosti...chce,abych uz udelala ten krok a prisla za nim,ale ja mam strach...mam strach ztratit deti,nevim jak to tady zvladnou,neni obvykle,aby matka opoustela potomky,i kdyz se jim vede dobre.Rikam si,ze jsem je vypiplala z toho nejhrsiho a ted je rada na manzelovi,ale bojim se,ze mne nepochopi a odsoudi..na druhou stranu si uvedomuji,ze mame jen jeden zivot a preji si jeste zit v lasce a ve stesti...poradte zenske,moc se trapim a nevim co delat...mozna mne hodne lidi odsoudi,ale nic nedelam za zady manzela,on o priteli vi,jen deti jsem nezasvetila a nevim jak to udelat,i kdyz uz tusi,ze vztah s tatinkem neni idealni,ackoliv se nehadame a nedelame si naschvali..je to jako pomala agonie.----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Stránka: 1 2 3 4
Řazení:
19.06.2009 - 20:46 | Filtr
(Ryby) už zase ocelová žena » katze
Možná bys za 8 let začínala s čistým štítem, ale neztratila bys své holčičky! A čistý štít bez svých dětí, no nevím... Myslím, že je to na úkor své, sobecké lásky. Ztratit rodinu, to je to nejcennější. Možná by ses za 8 let mohla setkat s tímhle... A budeš sama, úplně sama.
Vyber si.

Přeju hodně rozvahy a štěstí k tomu... :17:
19.06.2009 - 21:16 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele jjou, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Není to lehká situace. Pokud tě má přítel rád, tak ještě nějaký ten čas vydrží. Měla by jsi ještě chvíli asi vydržet. Pokud jste to vydrželi dva roky, tak to ještě chvíli vydržíš.
19.06.2009 - 21:28 | Filtr
(Vodnář) katze » melanie
ja byla rada,ze se naucim nemecky,mela jsem sice nemcinu na gymplu a pak na por.babach,ale to mi nic nedalo.Nevim proc jsem nebyla dusledna a holky nenaucila materstinu..velika ma na jaz.gymplu anglictinu,francouzstinu a spanelstinu..mela by rec zadara,ale nikdy nejak nemely ani chut a kdyz jsem zacala cesky,tak mi daly najevo,ze to nechteji.je to hloupe receno,ale Kristin nebyla planovana,znala jsem manzela dva mesice a on si nas chtel nechat..coz bylo velike gesto,snazila jsem se aby jsme byli spoojeni a doufala,ze treba tim,ze bude mit syna,bude i spokojenejsi...narodila se druha holcicka.on je obe miluje,ale neumels nima nikdy vyjit..jen z povzdali pozoroval a daval pozor,ale nzapojil se..kazdy vyletco jsem zorganizovala se tvaril,jako by to pro nej byla muka a ja cestou domu probrecela vzteky s tim,ze uz nikam nepojedeme..ale zkousela jsem to nekolikrat..proste je jinej nez ja,nehodime se k sobe a i kdyz jsme jako rodice ok,jako partneri to proste nejde.ano,touzim zazit neco jineho,vztah kde se dokazi i zasmat:-D
19.06.2009 - 21:30 | Filtr
(Vodnář) katze » už zase ocelová žena
nemyslim si,ze ma laska je sobecka..kdyby byla,tak uz jsem dva roky nekde jinde a nemam zabrany deti nechat ve stychu..za 8let budou deti pryc tak jako tak,ale vim asi jak jsi to myslela.... :27:
19.06.2009 - 21:32 | Filtr
(Vodnář) katze » laku
ja nevim,vidim to hold skepticky a jinym kukucem...neni kazdy vztah jiny a tak zalezi i na tom,jaky mas s pritelem vztah...ty muzes vzit dceru sebou a pokud to nebude to prave,tak se vratis zpet..ano,ta jazykova bariera neni lehka a v 9ti letech uzje celkem pozde a deti maji problemy se bez komplikaci rec naucit,ale...budete spolu...taky Ti nikdo nepomuze holka jedna,musis ama zvazit co a jak,ale kazdopadne je Tve rozhodnuti lehci nez moje..
20.06.2009 - 00:55 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » katze
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele melanie, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Máš svůj cíl, víš po čem toužíš. Běž za ním, ale počítej i s tím, že budeš možná dále brečet, kvůli něčemu jinému.

Záleží jen na tvém novém žití, jak se vše vyvrbí. Když si nesplníš, po čem dnes toužíš,
a budeš jen na to po zbytek let myslet, tak si to jednou budeš vyčítat. Můžeš žít jinak, proč ne? Je vidět, že tě tvůj život nenaplňuje.

Přeji ti pevné nervy, a hlavně zdraví.

Kdo neriskuje, ničeho nedocílí. :17:
20.06.2009 - 01:00 | Filtr
(Štír) Tasha11 » katze
tak nech si priatel z Ciech najde cestu za tebou....pokial tak miluje a nechce o teba prist....., preco mas opusit deti? ved su pokladom, vzacnym darom, nevybrali sme si ich my, ale ony nas! :3: :27:

Kvoli laske sa daju robit vazne rozhodnutia, aleee tym krokom by si zmenila zivot hned 3 ludom, ked pride on, bude to prijatelnejsie.. :2: :27:
20.06.2009 - 09:34 | Filtr
(Lev) Oprah
Jsem rozvedená, z prvního manželství mám dva syny, takže trošku asi vím, jak Ti je.
Držet se ve vztahu, který Tě ubíjí, je nepříjemné i pro Tvé děti, které to z Tebe cítí. Ale uvědom si, že dcery milují oba rodiče, Tebe i jejich otce, a pokud se jeden z vás od nich vzdálí, budou trpět. Potřebují vás mít u sebe oba dva. Už tady někdo navrhoval, aby se Tvůj přítel nastěhoval do Německa. Určitě by to bylo nejlepší řešení. Přítel by přijel za Tebou, našli byste si byt blízko bydliště dívek, případně by bydleli s váma a otce mohly kdykoli navštívit (nebo obráceně), aby cítily bezpečí obou rodičů.
No, minimálně do jejich 18-ti let a pak byste se mohli vrátit zpět do Česka.
20.06.2009 - 12:05 | Filtr
(Vodnář) katze » Jirka_H
No pekne ale nerealne...dela ve statnich sluzbach a neumi nemecky,v jeho oboru berou jenom lidi nemeckeho obcanstvi:-DMoc by se toho nevyresilo,ja tady nemohu ve svem oboru taky delat:-Dale hezke uvahy a dekuji za ne.
20.06.2009 - 12:11 | Filtr
(Vodnář) katze » Oprah
:-Dta sama uvaha,ale nerealisticka..z ceho by jsme zili?Prestehovat s jen tak do cizi zeme neni jednoduche,ja jsem ceska a mam neomezeny pobyt jen proto,ze jsem vdana..i kdyz je Nemecko v EU,tak jednoduse se nikdo nemuze stehovat sem a tam,zdravotni pojisteni muzes uzavrit jen kdyz pracujes a najdi v tehle dobe praci mimo obor:-D:-Dnejak to bude,jak rikam,holky me maji,ale i kdyz ne 24hodin denne o to intenzivneji..prace vCechach me nabiji,nejsem typ co sedi doma a vrta se v hline kolem baracku,nejak to dopadne,ale at jiz jakkoliv jedno vim jiste...nevzdam se me prace v Cechach a nebudu uz nikdy sedet doma a uzirat se smutkem.Ted nejde o pritele ale o muj zivot s prateli,s rodinou comam v Cechach,kdyz holky nechteji se mnou,uz je davno nenutim jako driv..to jsem je proste vzala a jelo se na navstevu.ted kdyz nechteji,tak prosim,ale ja kvuli nim vse neobetuju,alespon tuhle cast ne....Tezke na pochopeni kdo v tom nezije nebo nezil.
20.06.2009 - 12:21 | Filtr
(Lev) Oprah » katze
Tak proč se tady na diskuzi ptáš, když už jsi rozhodnutá? Když člověk chce, jde zařídit všechno, ale Ty nechceš. Jen se hloupě vymlováš. Jazyk ani změna práce dnes není překážka, jen byste na sobě oba s přítelem museli zapracovat, ale to vy nechcete.Prostě už ses pro něco rozhodla a basta A od nás tady chceš jen pofoukat bebíčko.
No, je to Tvoje věc a Tvůj život, ale já Tě rozhodně utěšovat nebudu, když ses dobrovolně rozhodla opustit děti. Děláš to, co je nejvýhodnější pro Tebe. Jak ale říkám, je mi to jedno, je to Tvůj život.
Zvolila jsi pro sebe tu nejpohodlnější cestu bez ohledu na děti, to je všechno. Akorát mi teda nedochází, co opravdu chceš tady od lidí na této diskuzi.
20.06.2009 - 12:22 | Filtr
(Blíženci) Nuna » katze
..jak to tak čtu,tak Ty jsi vlastně od nás nechtěla radu.. Ty jsi už rozhodnuta,jen jsi chtěla slyšet,že nejsi tak špatná matka,jak si o sobě v hloubi duše myslíš a že neděláš tak špatnou věc za jakou ji považuje společnost a doufalas,že se najde někdo,kdo řekne " já Tě chápu, jen jdi za svým srdcem"..Není co řešit. :43:
20.06.2009 - 12:33 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » katze
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele melanie, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Já tě chápu úplně. Určitě to nemáš až tak vyřešeno, jak je ti to zde podbízeno.

Nejsi špatná matka. Jen chceš už konečně také lásku a život podle tvých představ. Je jasné, že tvé děti už nejsou tak malé, aby si neudělaly svůj názor. A pokud je nebude jejich otec proti tobě negativně ovlivňovat, tak budete dále v kontaktu.

Není třeba se obětovat. Život i tak půjde dále. Možná jinak, než si dnes představuješ,ale určitě budeš spokojenější. Je vidět, že víš, za čím chceš jít, a proč!!!

Běž, řeš, hlavně nezůstavej v té agónii.
Začni žít. Tvá rodina také bude žít. Časem se vše vyřeší.

Pokus se o nový život ve své domovině. Toužíš po něm. Tak si splň svůj sen. :1:
20.06.2009 - 13:14 | Filtr
(Vodnář) katze » melanie
Mozna to tak ted vypadalo,ze jsem rozhodnuta a dva prispevky mi to dali docela sezrat,ale neni to tak,jen jsem naladovana,protoze mam depku.Vim ze nejsem spatna mama,to by z holek nevyrostlo to,co z nich mam,ale kazdopadne i kdybych neodesla do Cech naporad,tak svoji praci na por.sale co me bavi neopustim.Chtela jsem tady najit nekoho,kdo treba ve stejne situaci byl a at se rozhodl pro cokoliv,tak mi z odstupem casu rekne,jak se vse udalo a jestlise rozhodl spravne.Ze je rec jen zaminka...to asi draha pani nevi o cem mluvi,ale neberu ji to..ano v Nemecku zit nechci,kazdopadne ne do konce sveho zivota a v tom jasno mam a mozna to byla hloupost si tady vylejt svoje srdicko a problemy co me tizi,protoze si myslim,ze jen malokdo to dokaze pochopit.Kdybych vedela co je spravne a co ne,tak bych tady u pc nesedela a ne,nejde mi o to,aby mi nekdo schvalil,at si jdu svoji cestou a holky necham tatovi,chtela jsem jen vedet,jaky na to maji jine mamy,protoze ve stejne situaci tady asi jen tak nekoho nenajdu.dekuji melanie,ja myslim,ze pises i ze zkusenosti,jsi drobet starsi jak ja a jsem rada,ze jsis se do mne taky tak nepustila:-d:-DJe lehke odsoudit,ale tezsi se vcitit. :27:
20.06.2009 - 13:22 | Filtr
(Lev) Oprah » katze
Tak jsi jen potvrdila, že nechceš radit, že si chceš jen "vylejt svoje srdíčko" a Melanie Ti bebíčko pofoukala.

Já mluvím ze zkušenosti. Měla jsem se kvůli práci po rozvodu stěhovat cca 300 km, ale kvůli dětem (tenkrát jim bylo kolem 10 let) jsem to neudělala a zůstala jsem bydlet v místě bydliště jejich otce, aby mohly být co nejvíc i s ním. A je to naprosto úžasné. Práci jsem si vyřešila i tady (i když teda s řádově nižším výdělkem).
Záleží opravdu jen na tom, co sama chceš. Že něco nejde, jsou výmluvy. Stačí jen znát svůj žebříček hodnot a jde to.
20.06.2009 - 13:35 | Filtr
(Vodnář) katze » Oprah
Libu,ja vstrebavam,co mi tady kdo napsal a jen rozumne uvazuji..myslis,ze jsem neprobrala tyhle vsechny moznosti sama uz tisickrat.Mozna jsem chtela pofoukat bebicko,ale jak pisi,doufala jsem,ze tady najdu nekoho ve stejne situaci.Tvuj pribeh je smutny a asi se shoduje s tisice pribehy zen tady na diskuzi,ale porad se od toho meho lisi a to co jsi musela prekonat jsi prekonala ve sve zemi,obklopena svojim okolim co znas,svymi prateli a rodinou.Nemecko je podobne nasi kulture,ale stejne jsou tady lide jini..jsou uzavrenejsi,kazdy si hrabe na svem pisecku a neni jednoduche mit tady pratele.2let jsem pracovala v restauraci a to mne taky naplnovalo,ale moje prace je o necem jinem a tu tady hold delat nemohu.Ale proc to vypisuji...nevymlouvam se,je proste par situaci,co proste vyresit NEJDE a kdo rika,ze jde vyresit vsechno musi byt opravdu silna osobnost a nebo snilek.Ale nemam Ti to za zle,diskuze je tady proto,aby kazdy napsal sve mineni.
20.06.2009 - 13:46 | Filtr
(Lev) Oprah » katze
Nemáš mi co mít za zlé. Chtělas, aby Ti odpověděl někdo, kdo něčím podobným prošel a jak to tak vypadá, tak jsem to zatím akorát já.
Vím moc dobře, jak se žije ve světě, nějaký čas jsem žila a pracovala v Holandsku v Breukelenu (malá obec mezi Utrechtem a Amsterodamem).
A taky musím oponovat v tom, že můj příbeh je smutný, to rozhodně není. Mám úžasnou rodinu a jsem šťastná, že mám své děti u sebe, a že jsem je nepřipravila ani o jejich otce. A to Ty tada vlastně řešíš. Tyto názory z vlastních zkušeností ostatních tu žádáš. Sama jsem si vyřešila co a jak si v té situaci zařídím. Jo, je to náročnější, ale od toho to je život.
Ty ses rozhodla mít děti v cizí zemi s cizincem, proto jsi teď v situaci, ve které jsi. Bylo to Tvé rozhodnutí tam odjet, vdát se a mít tam děti. Teď se z toho chceš vyvléct a myslíš, že to bude jednoduché?
Jak jsem se jednou rozhodla mít děti, tak mi bylo jasné, že všechno musím podřídit jim, dokud mě budou potřebovat. Ty máš prostě privilegia jiná a to je to celé.

Jo, mimochodem, a já Tě neodsuzuju. Jen Ti píšu, jak Tvoji situaci vnímám. Bohužel tady nejde použít tón hlasu, jen slova.
20.06.2009 - 14:01 | Filtr
(Vodnář) katze » Oprah
Ano,mas v leccems pravdu,mozna se ma privilegia po tech letech trosku zmenila a preji si jen,az se jednou ohlidnu na svuj zivot,rici,ze jsem zila stastne.Deti jsou stesti,ale deti nenahradi partnera..a to nepisi v zadnych naznacich o poblouzneni nebo hezkych chvilkach.Ano,pusobis jako silna osobnost a se tak ctes,ale stejne si myslim,ze muj a Tvuj pribeh nelze srovnavat.vse bylo me rozhodnuti,odejit do Nemecka,vdat se tady...ale nevedela jsem ve 23letech,jak mi budu moji blizci chybeta kdyz byly deti male a zaclo nam to skripat,mohla jsem odejit..naucily by se cesky..ale nechtela jsem jim brat tatu.ja se nevyvlikam zodpovednosti,chci jim byt porad oporou a u nich kdyz bude treba,ale chci zit s nekym,s kym budu treba..a treba i ne,to nemuze vedet nikdo..dokonce sveho zivota,vest dialog a ne se citit jako kul v plote:-DJana
20.06.2009 - 14:06 | Filtr
(Lev) Oprah » katze
Teď se dívám, že jsi vodnář, tak to už Tvé rozhodování chápu. Můj otec je taky vodnář a jednal by stejně jako Ty.
20.06.2009 - 14:28 | Filtr
(Býk) player » katze
Ono totiž-pokud tady zazní-udělej si život krásný,přestěhuj se,nestěhuj se-vždycky je to taková hra s kartami osudu.Já bych s řezem ještě počkal,pokud jsi schopna s německým manželem alespoň přátelsky vycházet.Pokud by tam vznikly scény,osočování,nervový pres,byl by to signál.Ale jinak? Myslím,že 90% lidí na světě je na tom hůř. :15:
20.06.2009 - 14:32 | Filtr
(Vodnář) katze » Oprah
:6:nooo,vodnarka..ja vim,jsme emocionalni znameni:-Dlvicci jsou jini,mam jednu kamaradku..narozenou 9.8.a ta je taky takova dusledna a tvrda sama k sobe taky by jednala asi jinak a smyslela,ale o tom to je..jsme hold kazdy z jineho testa a kazdy mame jine potreby a priority..a holky,nehadejt se kvuli mne:-D:-Dkazdy hold citi jinak :5:
20.06.2009 - 14:36 | Filtr
(Vodnář) katze » player
Ano,mas pravdu a to aky udelam..vyckam jeste.Jsme oba normalni lide,nejsme nejaci blazincico si chteji navzajem ublizovat a mame pred ocima dobro svojich deti,i kdyz uz jako partneri nefungujeme.Nemam se spatne ato uz jsem psala,ale davam kus sebe a kus mojich emoci prave z toho duvodu jak se citim ,i dal.zacinala jsem pracovne po letech na gynde a alespon se emocialne vybila na pacientkach co me potrebovali po operacich..myslim tim v dobrem slova smyslu.Tim chci rici,ze penize nejsou vsechno.jakoako vodnari mi nekdy pripada,ze jsem silene nestastna a ze nevim jak dal...
20.06.2009 - 14:38 | Filtr
(Lev) Oprah » katze
Možná bych měla být trochu vodnář a Ty trochu lev, abysme se pochopily. :3:

...a my se s Melanií nehádáme, neboj (aspoń já rozhodně ne), to je jen zábava v deštivém sobotním popoledni. Původně jsem měla naplánovaný plážový volejbal, ale v tomto počasí by to byla spíš bahenní koupel. :4:
Tak se bavím aspoň na netu na střídačku s vařením. :2:
20.06.2009 - 14:42 | Filtr
(Vodnář) katze » Oprah
Taky hraju volebal,tedy kdyz jsem v Cechach,tady nikdo nepinka:-Ddala bych si rici...asi jo,chtelo by to mit z kazdeho znameni neco.Mimochodem,ta lvice je moje nej kamaradka:-DNo,je mi lepe a dekuji vam vsem,alespon si s nekym mohu popovidat...holky jsou u kamosek:-D
20.06.2009 - 14:48 | Filtr
(Býk) player » katze
Člověk chce během života pro sebe všechno nejlepší-to je normální. Během žití zjistí,že míň je někdy víc až dojde k absurdnímu poznání,že maximum je nic. :61:
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Lev Lvu
ukázat kalendář »