Kvalitní chlapi a kvalitní ženský-JSOU MÝTUS?


15.01.2020 - 18:21
(Panna) Mici Angóra
Kvalitní chlapi a kvalitní ženský-JSOU MÝTUS?
Na základě diskuze o čekání na prince zakládám nové vlákno. Říká se, že kvalitní chlapi nejsou (a vyšlo najevo, že možná ani kvalitní ženský). Co si představujete pod pojmem (ne)kvalitní partner(ka)? Je (ne)kvalitní jen proto, že je s námi v danou chvíli (ne)kompatibilní, (ne)zamilujeme se do něj/do ní...? Nebo ti nekvalitní mají třeba nějaké patologické rysy? :63: :17:

EDIT: Polopatě pro ty, co nečetli nebo nepochopili souvislost s diskuzí o čekání na prince-myslí se kvalitní chlap/ženská PRO PARTNERSTVÍ :4:

Příspěvky v diskuzi

Stránkování od začátku: / 13 

Řazení:
21.01.2020 - 07:20 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » tronco
Nikdo Tě nenutí vymoženosti civilizace využívat přece, dá se žít i mimo systém, ptal ses, co to je, tak Ti odpovídám :3:
21.01.2020 - 12:10 | Filtr
(Štír) tronco » Mici Angóra
Vymoženost... to slovo mi jen zaujalo tak, že jsem měl tendenci jej posuzovat.... Vymoci... mocí? Nebo ...můžu x nemůžu .... A co mi trošku rozhořčilo, pomyslný pocit urážky mmmm... Dreama tuším za to, že se rozhodl jít správnou cestou makrobiotiky - tzn. trvale udržitelného rozvoje, což právě pokládám já za vymoženost oproti civilizaci, která se pyšní tím, že je nejvyspělejší, protože má techniku, která jí zahubí, žere planetu jak ohromné klíště, produkuje války a zabíjí lidi jen proto, aby dokázala oddálit (anti)ekonomický krach a vede lidstvo k demenci kapitalistickým diktátem a vše je založeno na vědě, která nedokáže vysvětlit ani kdo a jak postavil pyramidy a drží lidstvo ve lži, které se učíme ve školách a lékaři farmaceutiky zabíjí lidi etc.... Svět je tak přehlcen mamonem, že je obdivuhodné u každého, komu se to podaří, aby byl soběstačným hospodářem svého života. Říkáš: Můžu si to koupit v krámě. A já říkám: Nemůžeš, ale musíš! To moje babička mohla, ale nemusela. Takové nezdravé věci z krámu jako limonádu, salám a tak... to kupovala jen pro návštěvy, aby neřekli, že je necivilizovaná.
21.01.2020 - 12:23 | Filtr
(Štír) tronco » Mici Angóra
Se mi sedlák taky líbí... si to pěkně osedlá a jupí pro dřevo. Jenže ... je přeci lepší otočit kohoutkem radiátoru bez toho, aniž bych si uvědomil, kde se bere to teplo. To Tě nepopichuji, jen používám příklad toho, jak pak muž, či žena ztrácí na kvalitě, abych neprasil stále diskuzi. Odtrháváme se tak od životních principů. Třeba karma (sutra,vyndej mi ho z futra) to není nějaký trest, který si neseme z minulých životů apd.... je to zákon o příčině a následku. Není to definitivum, je to jen princip. Kvalitní muž x žena = vědomý/á mužena. Vědomí si toho, proč je mi zima a co musím udělat pro to, aby mi nebyla. Musím osedlat koně a dojet do lesa pro dřevo a zatopit a celé je to o daleko větším, konkrétním a uvědomělejším přímém prožitku (prožitek,zkušenost jsou důležité praxe oproti teoriím) než otočit pitomým kolečkem a dřepnout na prdel k bedně a nechat se programovat sračkami a kupovat jen produkty z reklam, které logicky ztrácí na kvalitě tím,že velká část kvality produktů jde právě na tu reklamu atd....
21.01.2020 - 12:27 | Filtr
(Štír) tronco » Mici Angóra
Ne, nedá se žít mimo systém. Je to téměř nemožné. A ke všemu. Ohromná lidská potřeba je mít pocit sounáležitosti. Ten téměř nemám. Je to hlavní příčina toho, proč jsem začal hrát na kytaru
K příspěvku je přiložený obrázek, který se zobrazí pouze přihlášeným uživatlům.
(Přihlásit)
21.01.2020 - 12:39 | Filtr
(Štír) tronco » Tedy
Zahradník hledá zahradnici. Zn. semene mám dost.
21.01.2020 - 14:23 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » tronco
V podstatě ke všem tvým příspěvkům: ne, opravdu máš VŽDYCKY možnost volby, rozhodně větší než třeba za minulého režimu. Samozřejmě každé rozhodnutí má své důsledky, něco ztrácíš a něco získáváš. :17:

P.S.: Babička si za komunistů mohla koupit akorát tak h***o :3:
21.01.2020 - 16:11 | Filtr
(Štír) tronco » Mici Angóra
!!!!!!!!!! Tak bacha, neser se do mé rodiny !!!!!!!!!!! To hovno o ní víš Ty.
21.01.2020 - 17:41 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » tronco
To nebylo o babičce, ale o nedostatku zboží za komunistů, což je objektivní fakt :3:
21.01.2020 - 18:24 | Filtr
(Štír) tronco » Mici Angóra
O.K. Já jsem všsak psal o své babičce a proto se mi to dotklo, nepochopil jsem, že jiní píší tak všeobecně.... Nenapsala jsi moje babička. Takže mnou pomyslně vyžadovaná omluva je na mojíé straně. Tak prosím promiň za žraločí atak. Sic byl nedostatek zboží, ale docela nadbytek peněz a bavím se o platidlech krytým zlatem atd.... Moje babička vychovala všechny své děti do vysokoškolského vzdělání a na vysoké pozice na několikahektarovém permakulturním statku s lesem a fakt nepotřebovala nic moc kupovat. Jedna dcera (moje matka) uměla ušít šaty pro celou rodinu dle časopisu Burda nebo jak se jmenovaly takové západní časáky, další dcera jezdila s Čedokem jako průvodkyně po celém světě stejně jako syn ředitel fabriky na košile s exportem do celého světa další strojní ing. a další stavební ing. možností mrtě, ale těžce vydřené kolektivní snahou celé rodiny. Produktů na stavení s koňmi, krávami, prasaty, ovcemi, třemi traktory, slepicemi, králíky ... nadbytek a tak se prodávalo a vyměňovalo. Co nebylo na krámu, bylo pod pultem. Ne, nebyl nedostatek zboží, jen omezené možnosti a když bylo skutečně cokoliv zapotřebí, bylo možné. Ne. Nezažil jsem nouzi o cokoliv. Měl jsem i digitálky snad první na okrese, ale nebyla to vůbec sranda to celé vlastními rukami mé 130-ti kilové babičky uchránit. Někdy to šlo až do roztrhání uniformy policisty na jeho těle a ochraňovat svojí tchýni musel zasejc můj otec jako kapitán kriminálky. Jako dítě jsem mohl chodit do všech dostupných zájmových kroužků a to grátiz a jako dítě bych toto vůbec neměnil. Pošli své dítě do jakéhokoliv klubu a řekni mi, kolik Tě to stálo atd... Otočit kohoutkem radiátoru mi přišla na můj vkus dost povrchní odpověď. Ten jsem samosebou měli též, ale taktéž ve sklepě kotel na dřevo z vlastního lesa. Nemuseli jsme za teplou vodu platit (jako jsi nenapsala) jen to stálo práci. Kupodivu i za komunistů děda dostával naftu do svého soukromého traktoru od státu a nikde nemusel vystavovat ceduli, že je to z fondů EU jako je to dnes. RVHP = EU kdyby Ti tohle ušlo. Obě koalice zakládali marxisté jen pro informaci.... Hnusí se mi dnešní přebytky zboží. Tečka.
EDIT: Dnes statek hnije jen díky stejnému smýšlení o užívání si výdobytků civilizace, každý z rodiny chce kus pro sebe a prodat a užívat si za ty prachy bez práce. To je k hovnu. Statek je tím neprodejný. Mrtvý.
21.01.2020 - 18:59 | Filtr
(Štír) tronco » Deam
škoda, že jsem kluk a kuřák, uvažoval bych o seznámení se :)
P.S. S jedním makrobiotikem jsem byl v kritické situaci, když jsme si pomáhali. V jeho přítomnosti jsem v rámci respektu nikdy nekouřil, ale jednou jsem opustil svůj domov, čekal na něj v domluvený čas. Jeli jsme ze Španělska do Francie do makrobiotické komunity a on se zdržel o šest hodin. Já s domovem na zádech nevydržel to čekání a zapálil si jointa na uklidněnou a on přijel. Hned jsem to zahodil, ale cítil ze mě kouř v autě a vyhodil mě po chvíli cesty kdesi. Odjel do komunity a šéf se ho ptal, proč jsem nepřijel s ním, jak bylo domluveno. Když mu to můj kámoš vysvětlil, šéf ho též vyhodil s vysvětlením, že tohle nemá s makrobiotikou co do činění, že je víc ekologista, nebo léčitel, nebo co si myslí.... a tak se pro mě vrátil a nabral... pašákové oba dva. Tehdy tomu zakladateli té komunity bylo 94 let, ale sic to je asi 12 let, věřím, že stále žije a je čiperný. Říkal, že by rád dožil 140-ti, aby mu narostli třetí zuby (geneticky dokázána tato možnost), ale že se cítí jen na něco přes stodvacet.....
EDIT https://www.cuisine-et-sante.com/CE…
22.01.2020 - 07:53 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » tronco
No jasně, moje babička byla taky ze statku na Šumavě a měli se tím pádem relativně dobře i v 50. letech, kdy byl celkově svrab a neštovice. Měli by se teda i líp, kdyby nemuseli značnou část produkce odevzdávat státu... :3: A vidíš, dneska Ti řekne, že se až do důchodu (v roce 88) pořád jenom dřela, vlastní koupelnu měla ve 40 letech, kdy si postavili barák za peníze utržené od huby a že dnešní doba je sice dost hektická, ale má se tak dobře, jak se nikdy neměla. Sice taky nesouhlasím s dnešním plýtváním, ale třeba nedostatek toaletního papíru je zase druhý extrém. Tuhle jsem četla pěkný rozhovor se Žantovským, který měl jednu várku dětí za normalizace a druhou po revoluci a řekl něco v tom smyslu, že byl rád, že může řešit "jenom" jejich rozvoj a výchovu a ne to, jestli druhý den budou nebo nebudou mít sunar. Za komunistů to mohlo vyhovovat buď lidem, kteří byli hodně zadobře s režimem nebo jim zkrátka stačil ke štěstí kus žvance, chlast, sex a chodit do práce, mít svoje "jistý" (většinou) a jinak sedět za drátama a držet hubu a krok. Zažila jsem z té hnusné šedivé doby jen 10 let, ale leccos si pamatuju a fakt se mi nestýská. Nedávno byl k výročí listopadu nějaký výzkum a tam psali, že většina dnešních šedesátníků si myslí, že se dnes mají lépe (a ti to podle mě mohou nejlépe posoudit, protože zažili 30 let za starého režimu a 30 let teď). Netvrdím, že život v kapitalismu má jen plusy, ale pořád máme relativní svobodu, což je pro mě nejvyšší hodnota a neboj, zlá EU se časem samovolně rozpadne. Jinak ještě k tomu životu mimo systém: dneska to jde, ale blbě, za komunistů by tě za to zavřeli. :2:
22.01.2020 - 09:27 | Filtr
(Blíženci) fanik
V tom dotazu je rozpor,kvalitní chlap a kvalitní ženská přece nejde míchat s kvalitou partnera,partnerky..
22.01.2020 - 09:42 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » fanik
Jistě, to, že má někdo nějaké osobnostní kvality, neznamená, že bude dobrý partner...To je role, kterou se podle mě člověk během života musí trochu naučit... :17:
22.01.2020 - 09:46 | Filtr
(Blíženci) fanik » Mici Angóra
Že se musí trochu naučit roli partnera?
22.01.2020 - 09:50 | Filtr
(Štír) Nabi* » fanik
No dobře no, tak hodně :3: :21:
22.01.2020 - 09:56 | Filtr
(Blíženci) fanik » Nabi*
To je blbost ne, budeš hodnotit kvalitu partnerství podle toho, jak hodně se naučí hrát partner roli?
22.01.2020 - 10:20 | Filtr
(Štír) Nabi* » fanik
Ok, tak polopatě :4:
To není o HRANÍ rolí. Je to o ochotě se posouvat a učit se prostě od života, ze vztahu. Bez péče, změny a flexibility kvalitní vztah podle mě není možný. Není to o tom, že hraješ, ale o tom, že se prostě učíš a měníš a ta změna je pak přirozená nehraná. Na víc vysvětlování dneska nemám.
22.01.2020 - 10:24 | Filtr
(Blíženci) fanik » Nabi*
Ok, tak ještě polopatěji :4:
Jak s tímhle souvisí kvalita člověka a o jaké kvalitě tady vlastně točíme?
22.01.2020 - 10:34 | Filtr
(Štír) Nabi* » fanik
Asi každý o nějaké jiné :4:
22.01.2020 - 10:41 | Filtr
(Blíženci) fanik » Nabi*
..neví co chce,ale nedá pokoj dokud to nedostane :4:
22.01.2020 - 10:42 | Filtr
(Štír) Nabi* » fanik
Tak i takhle se na to můžeš dívat. :4:
22.01.2020 - 10:52 | Filtr
(Beran) Al* » Nabi*
tak třeba o velmi inteligentních lidech se říká, že jsou pro život nepoužitelní .. no a i ti úplně blbí, když ani chápat nechtějí
22.01.2020 - 10:58 | Filtr
(Štír) Nabi* » Al*
Tos trefila :4: Akorát ještě k té inteligenci. Ono se zatím mluví jen o inteligenci v rámci IQ, což je v případě, že mluvíme o vztazích, velmi okleštěné..
22.01.2020 - 11:03 | Filtr
(Beran) Al* » Nabi*
njn ale o těch inteligentních se může aspoň říct "sexy mozek"

mě napadá, že ti druzí musí mít asi někde jinde

no ale zase mít to doma furt? stačí půjčit .. na chvíli .. né?
22.01.2020 - 11:09 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » fanik
Ano. Nějaké dispozice máš vrozené, něco odkoukáš třeba od rodičů, něco se musíš naučit až ve vztahu. Je to stejné jako s rolí rodiče třeba, někdo má předpoklady k tomu být lepší rodič než jiný, ale je celá řada dalších faktorů, které to ovlivní. :1:
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Štír Štíru
ukázat kalendář »