Odejít?


27.11.2017 - 12:37
(Býk) Maryah
Odejít?
Zdravím všechny a obracím se na Vás s žádostí o pomoc a velmi by mě zajímal Váš názor ohledně jedné věci v mém vztahu.
Bude to skoro rok, co mám přítele a řekla bych, že za tu dobu jsem ho hodně poznala, tedy odhalila vše podstatné a jsem s ním spokojená. Bohužel, jsme se neshodli na jedné pro mě podstatné věci. Já bych, samozřejmě, ráda i společnou domácnost a rodinu, přítel společné bydlení nechce.
Zasypal mě spoustu "důležitými" důvody proč to nejde a já se s ním už o tom nechci bavit. Prý se spálil a příjde mu to příliš brzy. Já mu jeho důvody nezpochybňuju a řekla jsem mu, že jeho rozhodnutí respektuju.
Proto tedy nechci podnikat nic, abych ho přesvědčila k tomu, abychom se k sobě sestěhovali. Takže nechci rady, jak dospět k tomu, aby změnil názor. Pro mě ne je ne a tečka. :-)

Spíš teď uvažuju o tom, bude dál...
V takovym vztahu dál zůstat nechci, byť je jakkoli krásný, to dá rozum. Přítel to ještě neví, nechci s ním mluvit o rozchodu, aby to nevnímal jako výhrůžku, navíc ho mám ráda a nezlobím se na něj, jen přemýšlím, jak z toho ven.
Navíc tady žádná možnost - ani výhledová, že se to u něj změní není, navíc si teď pořizuje hodně malý byt, takže pár let to zůstane tak, jak to je. Trpělivá také moc nejsem a čekat, až si to rozmyslí, také nechci. Takže "odejít" mi přijde jako logické východisko. Jak to vidíte vy? Je lépe udělat "ostrý řez", který podle mě víc bolí, nebo nechat vztah "uhnít"? Tím bych se alespoň na rozchod psychicky připravila a tak nějak podvědomě si na něj už zvykala.. Jinak nějak významně dýl spolu taky zůstávat nemůžeme už kvůli tomu, že já kvůli jeho odmítnutí nestojím o intimnosti, zkrátka na ně už nemám chuť a to mi nikdo nevymluví. Zatím to kamufluju, jako že jsem nemocná, nebo se vídáme na veřejnosti, takže to, že o intimnosti nestojím mu každou chvíli dojde a bez toho se vztah asi neudrží.
Jó, napadla mě varianta, která by se mi v tomhle případě ještě líbila - a to, že bychom spolu udělali dohodu. Žádné bydlení, žádný sex :-) Ale nevím, jestli existuje muž, který by na tohle přistoupil. Co si myslíte?

Za jakýkoli příspěvek, nebo názor děkuju. Zajímalo by mě především, jaký na to mají názor ženy, zda by v mé situaci reagovali stejně, nebo jinak? A jak?
Taky mě zajímá názor mužů, jestli by na mou variantu (bez intimností) v takovém případě byli ochotni přistoupit. Ne, nejsem sobec, ale intimní záležitosti mě stojí dost energie a nechci svou energii věnovat někomu, kdo o mě nestojí.

Maryah

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8
Řazení:
27.11.2017 - 22:32 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » dan162
Vždyť jo :15:. Poukazuju na tenhle rozpor.
A vidím dvě možnosti, obě jsem už napsal.
27.11.2017 - 22:38 | Filtr
(Rak) dan162 » Buddha/2
Tak si to neuvědomuje - já si to uvědomil jako o 14 let starší než ona, až když jsem nechápal, proč mám takový stres, do té doby mne to netrklo v souvislostech.
27.11.2017 - 22:41 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » dan162
Super. Tak díky Tobě jí to snad trkne dřív než za 14 let :5:
27.11.2017 - 22:44 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » Maryah
Hele, ono je hezké mít všechno tak hezky jednoduché: kdo chce - chce, kdo nechce - hledá si výmluvy.
Tohle platí bez výjimky u jednoho člověka. A jak je to ve vztahu? No když se sejdou dva jedinci, jako jsi Ty, tak právě tak. Ale když jeden je jiný, tak vždy jinak!
Dobrý, máš to tak, že nedáváš druhou šanci. Prostě jsi si to vysvětlila, že Tě nemiluje (ono to tak nemusí vůbec být, když hlídá Tvoji dceru, tak v tom bych možná nehledal jen nějakou velkorysost, ale i to, že to dělá právě proto, že Tě miluje).
Jako asi máš pravdu. Já bych si u člověka, který mi nedá druhou šanci (dokonce ani šanci něco vysvětlit s tím, že to není jeho problém, nebo mne ani nevyslech - no to bych ve vztahu fakt asi nesnesl) taky myslel, že mne fakt nemiluje.

P.S. Ty do sexu dáváš energii a vyčerpává Tě to? Možná to chce něco změnit, protože sex by měl energii spíše dávat.
27.11.2017 - 22:46 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » Buddha/2
Ve čtrnácti by to bylo lepší, ale to už krapet prošvihla. :4:
27.11.2017 - 22:55 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý
Rád bych si ujasnil jednu věc: Problém je v tom, že:
1. Nechce bydlet s Tebou
2. Pořizuje vlastní byt (malý)
To jsem tak nějak pochopil v základu, z toho bylo odvozeno další (nechce být s Tebou), třebas to nebylo vysloveno (jím). Nebo mi ještě něco podstatného chybí?

Pokud (hypoteticky) by měl bydlet s Tebou, tak kde byste bydleli (u koho)? U Tebe v Tvém bytě?
Že touží po vlastním zázemí (mít nějakou jistotu - je rozveden, takže jednou to neklaplo a když kupuje, tak nyní nic vlastního asi nemá) totiž plně chápu. A současně vím, že toto nemusí nutně znamenat, že nechce být s druhým. Samozřejmě nevím, jak vaše komunikace probíhala, co jste si vysvětlili, jak a hlavně co už jste nestihli si vysvětlit, protože diskuze byla utnuta. Prostě nevím. Proto se na to taky ptám...
27.11.2017 - 23:16 | Filtr
(Rak) dan162 » Sosna zvlčelý
Víme málo, třeba on ví, že malý byt nyní v pohodě pronajme dráž než za splátky hypotéky, tak buď ho pronajme a nebo v něm bude bydlet.
27.11.2017 - 23:45 | Filtr
(Býk) player
V budoucnu tě čeká ohromný trest. Cisterna slzí nebude stačit.

Bude následovat tohle: odejdeš a na jeho místo nastoupí...no , však uvidíš. Ještě na něj budeš vzpomínat a rvát si vlasy...

Utéct by měl od tebe on. Jsi nebezpečnější , než kobra.

Je asi super , že jsi bejčice , ale asi ta luna ve štíru bude ...no , uvidíme.

PS. To , že se tebou nechce bydlet ještě neznamená , že o tebe nestojí. Ale tyhle věci jsou tak složitý...
27.11.2017 - 23:49 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » player
Ale no tak! :62: Ty přece na astrologii nevěříš. :20:
27.11.2017 - 23:58 | Filtr
(Býk) player » Sosna zvlčelý
Si to vem. Ona píše , že nemá zájem o intimnosti , když on nemá zájem o spolubydlení. Takže když on kejvne , tak se jako nadrženost vrátí? Bude za dva roky sedět s kámoškou u kafe a říkat: já mu dávám jen aby byl doma klid...


Strašný. Já bych jí muže zakázal nejmíň na dvacet let , v polovině prominout zbytek trestu za dobrý chování...

Ona píše - on se již spálil a hle , právě se chudák , kterej evidentně má jasno , pálí podruhé.
28.11.2017 - 00:01 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » player
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele ., který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Je to o důvěře. Psychický blízkosti. U žen nadrženost funguje jinak, než u chlapů.

Divím se, že to zrovna Ty nevíš. :4:
28.11.2017 - 00:12 | Filtr
(Býk) player » .
Ano. Ale teď. Je to pozůstatek vyvražďování. Dříve to tak nebylo. Tady a teď možná ano , ale stejnak - v právu je on.

Na druhou stranu , je fakt , že se nedivím ani jí. Moc ženskejch se neumí samo zabavit a čeká to od mužů...jak pošetilé...

Zkrátka - tohle je pat a sobectví na obou stranách. Avšak - to zdravé sobectví. Oba vědí , co chtějí. Ale pokud on by to porušil , vleze do pasti. Pokud ona odejde , on neprohrál. Je zkušenej , ví co dělá.

Nakonec řeknu tohle: pokud někoho miluju , tak ho miluju i na druhé straně polokoule. Takhle mi to přijde jen jak tikající biohodiny.
28.11.2017 - 00:15 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » player
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele ., který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
"Nakonec řeknu tohle: pokud někoho miluju , tak ho miluju i na druhéstraně polokoule"

Jo, v tom máš absolutní pravdu. Mě když někdo přitahuje, tak mě přitahuje prostě už nafurt.

Jenomže na druhou stranu chápu, jak to mají jiný ženský okolo mě. Něco očekávají (jasně, to už je v základu hloupost, ale prostě to tak je), třebas zrovna to, že kývne chlapík na návrh k sestěhování... a ono to jaksi neklapne, takže ženská se stáhne. Ne urazí, ale prostě se stáhne. A na chvíli jako by "uražená" - v lůně :4: Může být. Prostě to nesoudím. Chápu to.
28.11.2017 - 00:20 | Filtr
(Býk) player » .
Ale jo , vyzněl jsem vůči ní možná moc tvrdě. Mě se nelíbila barva , jak to popsala. Nemám rád ultimata , navíc sám jsem šťastnej single a krom hudebnice na psí papíry žádný soužití s ženskou asi taky nevyhledám. Koukni na to z jiné strany. Kdyby nechala věci běžet dál a jela status quo. Co by se dělo?

a - jakmile by si hlavy i těla řekla vše , co se dá stihnout , rozešli by se. Pohledal by se viník , zkrátka tak jok se to dnes běžně v těch zhruba dvouletých cyklech děje. Takhle by byli mezi mainstreemovou většinou.

b - časem by došli k rozhodnutí , že by to asi schůdné bylo a byly by tím menšinovým párem , kterej by to spolu dal. Ale utimátně se v páru dá řešit jen rozvod bohatého s chudým.
28.11.2017 - 00:22 | Filtr
(Býk) player
Jinak tahle diskuse je exemplární příklad toho , jak ohromně zdaněný na tomhle světě je sex. Jak je prospěšný a nebezpečný zároveň. Jak nám pomáhá , ale zároveň likviduje.
28.11.2017 - 00:24 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » player
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele ., který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
No, kdyby jela dál status quo, tak by to (dle toho, co jsem vyrozuměla) akorát způsobilo, že by byla dál nešťastná. Evidentně už nechce ani jeho tělo, ani hlavu. :4:
Takže na co status quo? Když ji to nenaplňuje a nechce na tom pracovat, tak šmitec a jedeme dál. Já zas nemám ráda, když se ztrácí čas. Není nic horšího, než se ohlídnout a zjistit, že jsem prokaučovala už dávno nějakou novou příležitost. :4:
28.11.2017 - 00:27 | Filtr
(Býk) player » .
Jo , to souhlas. Rozchod není žádná tragédie. Lidi si to pletou. Rozchod je duševní hygiena. Opláchnout staré nánosy a hurá do dalšího žití. Smyslem je cesta.

A je zajímavé , že ona ho nechce už po necelém roce. To znamená , že bůhvíjak zabouchlá asi do něj nebyla.

Většinou tyhle scény začínaj tak ve třetím roce , kdy už je záběhová doba pryč. Ale tohle má každej jinak. :43:
28.11.2017 - 06:38 | Filtr
(Býk) 144
kolik lidi si tady ventiluje sve osobni trauma a prenasi si to jako ze do rad autorce temy.

na jejim miste uz bych to tady vic necetla, to uz davno neni o ni.
28.11.2017 - 07:31 | Filtr
(Rak) dan162 » nebešťanka
Ten domov je asi první, co chce tvořit tvořivý člověk, který se necítí dobře, a má představu, že Doma bude líp. Když to vyjde, tak to tvořením Domova neskončí, ale začne. Klec je to v případě, že se to nějak zvrtlo.

Se sexem to myslím je ok - píše že měla chuť pořád, kdykoliv chtěl, jestli si dobře pamatuju, dokud cítila, že je vše v pořádku.

Je dost silná osobnost, když vezmu co tu píšeme, my, kteří máme každý svou bolístku, a jen jsme podlehli její formě, poněkud překotné, zbrklé, chytáme se slovíček, která ne vždy dokáže napsat zcela souladně se sebou, ale přitom nefňuká, nevyhýbá se, polemizuje, hledá. Na mne to takhle vybalit, když jsem psal první příspěvky, tak bych z toho byl asi špatnej. S každým dalším vysvětlením se ukazuje, že to, jak něco píše, tak asi na třetí pokus to už odpovídá realitě, než se jí to povede trefit. Měl jsem jí nechat mluvit, ne hned sázet rozumy :-D
28.11.2017 - 07:36 | Filtr
(Rak) dan162 » player
Smyslem je cesta ? Asi ano. U vody, emocí asi je potřeba cítit vnitřní spojení s člověkem víc než vnitřní spojení s krásnem. Nevím, zda jde o emoce nadbytečné, které k partnerovi nás směrují, nebo základní, když člověk je emočně založený.
28.11.2017 - 07:40 | Filtr
(Býk) Maryah » 144
Ano, ono to tak je, každý si to vyloží po svém a každý by to řešil jinak. V tomhletom jsme každý jiný..
K tomu, co tu zaznělo - vydírání sexem... takhle to vůbec nevidím. Moje libido je větší než partnerovo, takže újma je i na mé straně.
Další co tu zaznělo je zachovat status quo. To se mi příčí, už kvůli tomu, že jednu takovou zkušenost mám. S mým bývalým přítelem jsme byli ve vztahu několik let, společné bydlení stále odkládal a stále... vím, že to nikam nevede. Psala jsem tu už o něm, nakonec jsme se rozešli - a udělala bych to znovu, mam ho pouze jako kamaráda, jako kamarád má pro mě obrovskou cenu, ale jako partnera bych ho už nebrala ani za nic - to vím určitě, protože mi tak před rokem "velkoryse" nabídl rodinu, svatbu a tak, odmítla jsem a stokrát raději ho mám jen jako kamaráda.
Když se podívám zpět, je fajn, že jsem tím získala člověka, kterého mám ráda a se kterým jsem v kontaktu, ale zase mám pár let nenávratně pryč.
Ne, opravdu teď nehodlám ztratit další roky na to, abych zjistila, že je to zbytečné.
28.11.2017 - 07:46 | Filtr
(Býk) 144 » Maryah
ano, neries tych neprespektivnych chlapov

ale nastava otazka:

sa ti to opakuje

co ti chce vesmir tymto povedat ?

preco sa davas dokopy s takym typom chlapov ?

co nemas v sebe doriesene, napriklad z predoslych inkarnacii ?

vesmir ti podsuva len takych partnerov, ktorych potrebujes aby ta nakoplo
k rieseniu niecoho doleziteho

lebo ak to nenajdes, tak dalsi partner moze byt zas taky isty.

drzim palecky na ceste hladania a sebapoznavania
28.11.2017 - 07:50 | Filtr
(Býk) Maryah » 144
Proč se dávám dokupy s takovým typem mužů? :-) Ne, po pár schůzkách fakt nevim, jestli to vyjde, nebo ne. Ani po měsíci nebo dvou - abych ušetřila čas se ptát nechci. Jednoduše proto, že v té chvíli nechci společné bydlení ani já. Zeptám se až ve chvíli, kdy si jsem jistá.. A to byl u mě halt ten rok - a ještě se to tu někomu zdá příliš brzy.
28.11.2017 - 07:58 | Filtr
(Rak) dan162 » Maryah
Kdy si je tím stejným jistý partner ? U kamaráda jsi zjistila, že k tomu došel o hodně později, než jsi chtěla ty, co když my muži jsme v tomhle zpoždění všichni ?

Žena si je sebou jistá, cítí že to chce, tak ok. Co vlastně chlapa přesvědčí, že chce bydlet/zestárnout s touhle a ne s jinou ?
28.11.2017 - 07:59 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Daisybunch, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Z menší projekce: pamatuji si, když mi bývalý po 9 měsících vztahu dost nekompromisně sdělil, že "když už bych se stěhovala do Prahy kvůli studiu a částečnému úvazku a tak on by tam šel taky, a že počítá s tím, že bysme bydleli spolu."
Křivka mé přitažlivost vůči němu najednou prudce klesla a mojí čistě pudovou reakcí by byl tenkrát útěk :4:

Nicméně, neprojektivně: ty máš jiné potřeby, než on. od vztahu chceš něco jiného. ukončila bych to. s tím, že pokud jste oba ochotni a schopni se nadále čistě přátelsky setkávat kvůli dcerám, tak ok. pokud on toho schopný není, dceři bych to citlivě vysvětlila, děti chápou víc, než si myslíme.

PS: Tedy já osobně bych to neukončila, protože jsem stará známá čekatelka na zázraky, dokud mě realita nesemele a já se zbytkem hrdosti neodejdu. Ale ty máš jasno v tom, co chceš a jak to chceš, takže taddy není co řešít.
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v BeranBeranu
ukázat kalendář »