Solar 2024


20.05.2024 - 19:58
(Blíženci) cimi
Solar 2024
Už jsem tu dlouho nebyla a letos se mi urodil opět takový jakýsi solar, tak sdílím, kdyby náhodou někoho k tomu něco napadlo. Zajímá mě otázka zdraví práce/peněz vztahů a tak…
Děkuji moc, kdyby se někomu chtělo na to kouknout…

Příspěvky: Všechny | cimi

Řazení:
20.05.2024 - 19:59 | Filtr
(Blíženci) cimi
Tady je dohromady s nativem…
K příspěvku je přiložený obrázek, který se zobrazí pouze přihlášeným uživatlům.
(Přihlásit)
21.05.2024 - 20:27 | Filtr
(Býk) tulačka_gryf
Jen tak letmo:
K Marsu s Chironem v Beranu a zároveň 8.domu mě napadá "přijmout to, že sebeprosazení bolí". Neuhýbat, nevzdávat to, neházet flintu do žita, nesklouzávat do nějakého pesimismu, pasivity a programu "stejně to nemá cenu", a prostě se prosadit, ať to stojí, co to stojí. Přijmout (navzdory tomu, že jsi spíš elfka) i svoji vnitřní "divoženku", Amazonku, Kálí a "tu, která stíná hlavy".
Ad Saturn na DS: je to v Rybách, takže pustit se představ, kontroly a potřeby cokoliv řídit, a přitom to vlastně mít v rukou. Saturn v Rybách je trošičku jiný, nekontroluje, spíš dohlíží, spřádá všechny vlákna dohromady, a je v tom opravdu dobrý. Pevnost a jistota, kterou ti dává tvá fluidita, přizpůsobivost.
Hodně planet v 9.domě - možnost vrcholných zážitků, neobyčejnosti a prožitků, které tě přemístí jinam, ať už fyzicky nebo v představách - ale zároveň i příležitost, jak to stáhnout do hmoty a ztělesnit. Vize, které se mohou stát realitou, díky Merkuru s Uranem to může znamenat úplně nové nazírání na věci, co ti dřív přišly běžné, Slunce/Venuše a Jupiter jsou víc větrné a nestálé, na druhou stranu jim dává jistou stabilitu Vodnářský Pluto. Většinou to dává takovou nenápadnou neotřesitelnost a nevyvratitelnost z kořenů...což ten vzduch docela potřebuje ;).
Neptun v sedmém domě v Rybách zdůrazňuje - další voda ve vodě - že ve vztazích se je třeba totálně položit a plavat s proudem. Receptivně, ale nikoliv pasivně, vědomě, skoro jako nějaký tanec/cvičení čchi-kung/hudba, která plyne sama ze srdce. Vodnářská Luna ukazuje na "hlavně se z toho neposr...", ale kvádr na MerUra může ukazovat na rozpor mezi "nechat to být, plynout, svému osudu" a "snažit se to analyzovat, přemýšlet o tom". Pravdou nicméně je, že to fakt nevymyslíš. Možná přijmout?
Celkově to je ale solár, který se mi fakt líbí, navzdory tomu, že ti AS soláru jde na Saturn. To by se dalo vyložit jako: "téma tohoto roku (Ascendent) je nalezení jistoty a pevnosti (Saturn) uprostřed bouře a krizí (8.dům)". Solární Luna na jižním Uzlu může vytáhnout nějaké potlačené představy o vlastní nehodnotě a zároveň ponaučení, že to je minulost, kterou už můžeš s klidem odložit, kvádr na Urana radix a solární Uran proti Uranu radix by mohl udělat něco jako "přestat lpět dokonce i na nelpění" nebo prostě puštění něčeho, co ve tvém životě už nemá místo.
22.05.2024 - 10:02 | Filtr
(Blíženci) cimi » tulačka_gryf
Spousta zajímavých postřehů, které se teď strefují do současného stavu : )
To sebeprosazení se stává úhlavním tématem - téma síly...i téma jistoty pevnosti i navzdory krizím a bouřím...
Díky za ten saturn v rybách protože s ním mám fakt problém ho nějak uchopit...stejně jako ten neptun v rybách - zaujalo mě "receptivně nikoli pasivně" a "pevnost a jistota kterou dává fluidita a přizpůsobivost"...
Jak mám sama saturn a planety v zemské panně v té osmičce, tak si uvědomuju jak tam ten tah ke lpění a ke kontrole je silnej, takže tohle je holt výzva...
Vlastně je vše co píšeš pro mě motivující a inspirující, tak za to moc děkuji : ) :74:

Vidíš tam i nějaké z těch konkrétněji směřovaných témat?
24.05.2024 - 16:55 | Filtr
(Býk) tulačka_gryf » cimi
Ty témata tam konkrétně právě nevidím...ale když se na to zkusím podívat cíleně, řekl bych, že skrze Mars s Chironem to i zdravotně bude o tom nebrzdit svou fyzickou energii, jinak se přemění v něco, co může působit (sebe)destruktivně. Šestý a desátý dům ve vzduchu je o pohybu a proudící energii, kontaktech, všestrannosti...nemusí to být stabilní, mělo by to být pohybující se, v neustálém tvůrčím procesu. A v kontaktu s druhými lidmi. To se týká i peněz i vztahů...Saturn na DS jakoby tě tak trochu držel v nějaké potřebě mít od lidí odstup, můžeš samozřejmě s někým být, a přesto jakoby ses cítila sama. Ta izolace je ale tvá vlastní, i když může bejt nevědomá. Je dobré jí cíleně odbourávat, jít lidem naproti, i když si vystačíš v mnoha věcech sama. Je dobrý si připustit, že lidem nejspíš úplně neporozumíš, neprotneš se s nimi, ale i tak se vyplatí se s nimi nějak propojovat.
25.05.2024 - 18:22 | Filtr
(Blíženci) cimi » tulačka_gryf
Hmm...tu izolaci opravdu cítím(už nějakou dobu a poslední dobou ještě víc), na jednu stranu je to ozdravný proces, jakože vytváření zdravých hranic a ždímání všeho co člověk zaplácne když je jinak naopak s někým stále v kontaktu...ale na druhou stranu mi opravdu chybí opravdové hluboké propojení, mám pocit, že vše jde tak trochu mimo mě...ale pokud se tam ty energie protnout, tak jsem za to fakt vděčná, vycucat z prstu to moc nejde...
27.05.2024 - 21:08 | Filtr
(Blíženci) cimi
Nějak mě dnes trklo, po incidentu s jedním chlapem, který mě napadl, když jsem chtěla nastoupit do šaliny, že to bude mít asi i něco dočinění s konjunkcí mars chiron v mém solaru ^^
27.05.2024 - 21:13 | Filtr
(Blíženci) cimi » cimi
tak si to tu odkládám...(v překladači ^^ )

Mars konjunkce Chiron – naplňování svého skutečného potenciálu

"Vězte, kdo jste." Vězte, co chcete. Vězte, co si zasloužíte. A nespokojte se s málem“ – T. Gaskins

Mars v konjunkci s Chironem v tranzitu Berana přichází s příležitostí pochopit (Chiron), kým se musíme stát (Beran), abychom mohli získat to, co chceme (Mars). 

Mars v konjunkci Chiron je jedním z nejintenzivnějších přechodů Chironu, protože Mars a Chiron pracují na křížových cílech. Mars je o potvrzování Já a jít za tím, co chceme, zatímco Chiron je místo, kde se cítíme divně a nedostatečně, kde se necítíme hodni dostat to, co chceme. 
Pokud je Chiron mostem, konjunkce s Marsem Chiron nám ukáže GAP – propast mezi tím, co chceme a co máme, propast mezi tím, kým jsme, a kým bychom mohli být. 
Role Chironu je pomáhat nám najít celistvost tím, že přijímáme a integrujeme ty části nás samých, které se zdají být protichůdné.
Chiron je napůl člověk, napůl kůň kentaur, takže jeho úlohou je dát dohromady ty naše části, které jsou zjevně neslučitelné. Náš jin a jang, naše zvířecí přirozenost a naše duchovní přirozenost. 
Pokud je Chiron v konjunkci Slunce, Měsíce, Venuše nebo Merkuru (vnitřní planety) o přijetí sebe samých takoví, jací jsme, PŘES naši nejistotu, Mars v konjunkci s Chironem má jiný cíl: ukázat nám, kde jsme – kdo jsme vs. by měl být, aby nám ukázal propast mezi našimi současnými schopnostmi a naším skutečným potenciálem. 
Chiron Conjunct Mars – další nejlepší verze nás samých
Mars je první planetou, která obešla celý kruh kolem Slunce (při pohledu ze Země), takže jeho úlohou je dostat nás „ven“ a pomoci nám stát se další nejlepší verzí nás samých.
Účelem Marsu je vytlačit nás mimo naši zónu pohodlí, abychom se mohli začlenit do společnosti (Jupiter, Saturn) a dosáhnout svého plného potenciálu (vnější planety). 
Takže když je Chiron v konjunkci s Marsem, Chiron ukáže na to, co potřebujeme zlepšit, kde musíme růst, abychom mohli najít svůj účel a dosáhnout svého skutečného potenciálu.
Možná děláte prezentaci v práci a navzdory dobré zpětné vazbě víte, že jste to nezvládli, nebo že alespoň existuje prostor pro zlepšení. Cítíte se trapně, protože se ve světle reflektorů necítíte dobře.
Tyto pocity trapnosti jsou velmi bolestivé, protože ukazují na velmi hlubokou ránu: ránu identity.
Když se cítíme trapně, nezaslouženě, divně, když se cítíme nepříjemně ve světle reflektorů – připomeneme si naše nejhlubší nejistoty, naše velmi brzké opuštění.
Pokud jsme byli jako děti opomíjeni, nepřiznáni (a všichni jsme tam do jisté míry byli, protože to je podmínka „vyhnání“ do divokého širého světa), pak se od nás vždy očekává, že budeme „vidět“ Tyto rané, nezpracované pocity pochybností a opuštěnosti se znovu objevují. 
Cítíme se opět malí a zranitelní jako malé dítě. Nyní jsme dospělí, ale stále se cítíme zranitelní, a tato propast mezi tím, co si myslíme, že od nás společnost očekává (být silní), a tím, jak se ve skutečnosti cítíme (zranitelní), se cítíme jako podvodníci.
Mars konjunkce Chiron – naplňování svého skutečného potenciálu
Za tímto pochybováním o sobě samém leží hlubší otázka „Mám právo být tady?“, „Mám právo se narodit?“. Zpochybňujeme naši samotnou existenci.
Ale pokud u této otázky opravdu zůstaneme a půjdeme ještě hlouběji, rychle pochopíme hlubší pravdu, že už jsme tady, že naše existence není náhodná, a toto uvědomění vyvolá skutečnou otázku: „Opravdu žiju svůj život? ?“, „Jak blízko – nebo jak daleko – jsem od žití svého účelu?“.
Základní příčinou všech našich problémů není naplnění našeho skutečného potenciálu. „Skutečný potenciál“ je samozřejmě velmi individuální věc. Ne každý se narodil jako Mahátma Gándhí.
Možná, že vaším skutečným potenciálem není stát se autorem bestsellerů nebo firemním manažerem... stává se tím nejlepším v tom, v čem jste byli navrženi tak, abyste byli nejlepší. Možná je vaším darem vyřezávání ze sirek nebo pěstování sametových pampelišek.
Ať už je váš dárek jakýkoli, najděte jej a poté jej využijte k nejlepšímu možnému potenciálu. Pokud je vaším darem sochařství v zápasech, staňte se tím nejlepším sochařem na světě. 
Mars v konjunkci Chiron nám pomáhá pochopit nejen to, kdo jsme, ale kým se máme stát. Naše přání, potřeby a touhy budou napovídat osobě, do které jsme motivováni vyrůst.
Během tohoto procesu nás Mars konjunkce Chiron dokáže bolestně uvědomit o našich slabostech a nejistotách – a to nás nemá srazit, ale ukázat nám, co ještě zbývá udělat. 
Chiron v konjunkci s Marsem může vyvolat pocity nedostatečnosti, touhy a impotence – ale když se na to podíváme blíže, jediné, co dělá Chiron v konjunkci s Marsem, je uvědomit si, co skutečně chceme.
Můžeme se cítit jako poražení, protože jsme promeškali povýšení – ale to je jen úhel pohledu oběti (a Mars nerad je obětí). Místo toho, abychom se cítili na dně, můžeme místo toho cítit vděčnost, že alespoň teď víme, co chceme. Nyní máme o co usilovat.
Jediný důvod, proč nemáme to, co (zatím) chceme, je ten, že (zatím) nejsme člověk, který by si to zasloužil. 
To nemá nic společného s naší hodnotou jako lidských bytostí. Všichni jsme hodni – existujeme, tedy jsme hodni. To je nezpochybnitelná pravda.
Ale pokud chceme něco konkrétního, pokud chceme něco, co je omezené nebo velmi žádané, pak konjunkce Marsu Chiron ukáže tam, kde potřebujeme růst, abychom mohli získat předmět naší touhy. 

Ve které oblasti vašeho života je klíčové, abyste se nespokojili s málem? Kam potřebujete vyrůst, abyste se stali nejlepší verzí sebe sama? Jaké konkrétní kroky musíte podniknout, abyste získali to, co chcete?
27.05.2024 - 21:52 | Filtr
(Blíženci) cimi » cimi
a ještě jedna...

Mars v konjunkci Chiron v beranu: přiznání si vlastního hněvu

Archetyp válečníka spojuje své síly se zraněným léčitelem a vybízí nás, abychom se zamysleli nad tím, jak byly naše představy o mužnosti a síle po tisíce let deformovány.
Chiron nás inspiruje k internalizaci našeho zaměření a přehodnocení našeho chápání jeho energie, abychom našli její hlubší význam.
Když je zapojen Chiron, hluboké prozkoumání každé rány, která se dostane do našeho vědomí, se stane nedílnou součástí našeho léčení a vývoje. Chiron nás nabádá, abychom pocítili utrpení našeho vnitřního dítěte a uvědomili si, jak nezpracovaná bolest a hněv, které všichni neseme, vytvořily deformace v rodinách a společnosti.
 
Chiron, raněný léčitel 
 
Toto nebeské těleso je považováno za planetoidu i kometu a jeho astrologický symbol je klíčem. V řecké mytologii byl Chiron Kentaur, napůl člověk a napůl kůň, který byl zároveň učitelem a léčitelem. Když dostal nevyléčitelnou ránu, zjistil, že se nemůže vyléčit: proto se mu říká raněný léčitel.

Chiron je považován za otce medicíny; někteří astrologové věří, že je spoluvládcem Panny vedle Merkura, protože toto znamení je spojeno se zdravím i léčením. Panna je přechodný archetyp: představuje posun mezi fází evoluce zaměřenou výhradně na sebe (Beran ke Lvu) a zahrnutí ostatních do obrazu (Váhy k Rybám).
Chiron lze také považovat za přechodný archetyp. Představuje okamžik, kdy si uvědomíme, že naše nezpracovaná bolest má obrovskou roli v mnoha našich volbách a činech a rozhodneme se s tím něco udělat.


Chiron v Beranu: Bolest je náš největší učitel
 
Chiron bude procházet Beranem až do roku 2027. Při své cestě znamením Válečníka nás Zraněný léčitel zve, abychom získali povědomí o původu pocitů, jako je impotence a bezmoc. Podporuje ty, kteří se rozhodnou prozkoumat svou bolest vědomě, a inspiruje je, aby si vzali zpět sílu, kterou používali k jejímu potlačování a skrývání.
Funkce Chironu nám připomíná, že naše bolest je naším nejdůležitějším učitelem a že nalezení zdravých způsobů, jak se s ní vypořádat, je nezbytné pro náš osobní růst a pohodu.

Pokaždé, když pochybujeme o své síle, své přirozené hodnotě, naší schopnosti jít za tím, co chceme, Chiron navrhuje, abychom naši zranitelnost a nejistotu přivítali s bezpodmínečnou láskou a přijetím vůči našemu vnitřnímu, vystrašenému dítěti.
 
Mars v konjunkci Chiron v beranu: Objevování zdravé Maskulinity 
 
Mars je vládcem Berana: oba archetypy odpovídají mužské energii. Jejich výraz směřuje ven, promítá se dopředu, je ostrý a rozhodný: jejich funkcí je jednat a jít si za tím, co chtějí.
Konjunkce mezi Marsem a Chironem v Beranu spouští rány, které si všichni nosíme: naše právo na existenci, právo jednat, užívat si sexualitu a prosadit sebe a své potřeby.
Nebyli jsme svědky mnoha zdravých projevů maskulinity. Tento koncept nesouvisí s pohlavím: všichni v sobě nosíme mužskou i ženskou energii. Všichni známe nezdravé projevy mužské energie: zneužívání moci, zneužívání sexuality, fyzické násilí, verbální agrese a tak dále.
Všichni jsme slyšeli věci jako „muži nebrečí“ nebo „vzmuž se“. Po tisíce let byli muži učeni, aby nevypadali zranitelně, neprojevovali emoce nebo nevyjadřovali utrpení; zatímco ženy se naučily, že nemají být silné, rozhodovat se samostatně nebo se prosazovat.
Naštěstí se věci začínají posouvat. Lidé všech pohlaví se domáhají svého práva být silnými i zranitelnými. Abychom vyrovnali mužskou a ženskou energii v nás všech, potřebujeme svobodně vyjádřit svou citlivost i svůj vztek.


Mars v konjunkci s Chironem v beranu: Přiznání si našeho vzteku
 
Energie Mars-Chiron v Beranu může být extrémně reaktivní a impulzivní, zvláště když Měsíc bude v Beranu také. Během tohoto období. , vyzýváme nás, abychom našli konstruktivní způsoby, jak se vypořádat s každým přicházejícím hněvem.
Vztek sám o sobě nemá chybu: je to přirozená reakce, která má specifickou funkci a silný tvůrčí potenciál. Pocit hněvu, když jsme svědky nebo zažíváme útlak, manipulaci nebo zneužívání, je naprosto oprávněný: neměli bychom se za to stydět, ani to popírat. Přesto se hněv může rychle změnit na škodlivý a destruktivní.
Konjunkce Mars-Chiron v Beranu nás inspiruje k prozkoumání různých způsobů, jak usměrňovat vztek a využít jeho tvůrčí potenciál a zároveň řešit příčinu, která jej vyvolala, spíše než obcházet nebo se vyhýbat problému, který za ním stojí.

Konjunkce Mars-Chiron představuje skvělou šanci zavázat se k dlouhodobé práci na naší nezpracované bolesti a zažít na vlastní kůži transformační sílu vzteku.
28.05.2024 - 13:52 | Filtr
(Střelec) verka96 » cimi
Zrovna nyní probíhá konjukce Marse s Cheironem v Beranu, takže aktuální situace. :29:
28.05.2024 - 17:16 | Filtr
(Ryby) thééé
Ty procházíš zároveň uranskou i saturnskou opozicí, že? A docela přesně i když ne úplně.Ta saturnská na hlavní ose mi přijde zajímavá - a nějak saturn vidím, že by ti mohla zasahovat právě do vztahů v práci.
Ale to jsem myslela, že v práci jsi usazená (vím, co děláš), plánuješ změnu?

Solární as. na saturnu plus ta černá luna může být podle moc zajímavá, jako úplně nová energie v sebeprosazení.

tyjo mars s cheironem...z 8.do 3. domu...to by umělecky mohlo nabrat na intenzitě, co se týká sebevyjádření :12:
28.05.2024 - 18:05 | Filtr
(Býk) tulačka_gryf » cimi
Jo, to mi dost sedí. Sám mám Chirona na konci Berana na DS a občas to je peklo. Je to takový jako že když jdu do sebeprosazení, chca nechca se dotýkám nějaké své staré rány, která jakoby říkala "nemůžeš". Přitom můžeš. To ale zjistíš až když to zkusíš. Vlastně je ten Beran super v tom, že tam to je fakt jasný a čistý. Uděláš, uvidíš. Buď to jde, anebo to nejde. Easy peasy. Nejhorší na tom je ten paralyzující strach. Je to skoro jakoby celé naše narození byla jedna obrovská chyba...kterou se snažíme odčinit.
V konjunkci s Marsem to máš ve své čisté formě, a je tam ten největší potenciál s tím něco udělat...ale stále to je osmej dům, kterej je skrytej a spíš pasivní a prostě bude vytahovat nějaký velmi niterný záležitosti, nepřiznaný vášně, popudy, tendence. Něco jako "nejsem náhodou skrytej sadista nebo masochista? Nemám náhodou ráda v sexu něco pořádně perprnýho, co jsem si zatím sama před sebou ani nepřiznala? Nejsem na nějaký nevědomý úrovni tak trochu fascinovaná smrtí, přechody do jiných realit, a to tak, že občas nevědomě dost riskuju, snad abych ukojila zvědavost "co bude poté"? Nemám tendenci druhými nějak brutálně manipulovat a tlačit je tam, kam já chci? Nejsem náhodou tak nesnesitelnej workaholik, že mým nárokům nedosahuje skoro nikdo, a pokud už někdo jo, tak to dopadne většinou tak, že padá vyčerpáním? Atd. Jsou to jenom příklady, myslím, že ty sama, pokud budeš sama k sobě poctivá, tak najdeš v tématech svého osmého domu to, o čem je řeč...
28.05.2024 - 21:04 | Filtr
(Blíženci) cimi » thééé
Já ted prožívám takové věci, že vyvstává otazník jestli to jde skloubit kapacitou s pracovním vytížením...takže neplánuju, svou práci mám ráda, ale může se stát...

myslíš že ten mars chiron souvisí se sebevyjádřením umělecky?

sebeprosazení a ty hranice jsou teď téma, které už nejde obejít ani náhodou... :74:
28.05.2024 - 21:05 | Filtr
(Blíženci) cimi » verka96
no však...akorát někomu to přejde a já to mám v solaru na celý rok, díky načasování...nebo nějak nechápu, co tím bylo myšleno..
28.05.2024 - 21:16 | Filtr
(Blíženci) cimi » tulačka_gryf
jo...to se mi nedávno prohnalo hlavou: že jsem se neměla narodit...jako ledacos vysvětlíš, ale tohle tam mám nějak uložený...
Přemýšlím od včerejška nad tím vztekem a já jsem měla období, kdy jsem se fakt hodně vztekala, bylo to hodně když byl můj syn malý a já si připadla zahnaná do kouta, byla jsem s ním stále sama a stále na něj sama...
já si myslím, že nejvíc vzteku cítím sama k sobě a ke světu, k životu obecně...a v současné době jakékoliv takové rozpoložení cítím velmi intenzivně i fyzicky...
ten incident s tím chlapem mi připomněl velice situaci která se mi stala když jsem byla jako 18ti letá poprvé v klubu a povalil mě tam na zem týpek, kterýho ode mě museli odtrhávat...dokonce měl přezdívku Vlčák...já si připadala jako Karkulka...možná bych se měla podívat na význam téhle pohádky symbolicky...bylo to první co se mi seplo...a ta fascinace smrtí tu samozřejmě je, stejně jako neustálá přeskupující se obsese nějaké mé části v struktuře oběti...cítím, že to bude asi hodně jako "tnout do živého" odhalit všechny ty tendence, které můžou zatím být přítomny a odkud vlastně pramení... :74:
29.05.2024 - 10:27 | Filtr
(Ryby) thééé » cimi
Mars chiron u tebe vidím umělecký, to byla první věc, co mi naskočila. Jak jinak dát konečně ven vnitřní bolest. Pod takovým nábojem vznikají velké díla, velké projekty. Skrze silné rozhodnutí.

Jinak za saturnské a uranské opozice jsem se rozvadela, stehovala a doteď si pamatuju tu sílu, jsk to prostě musím rozjet i s tou silnou brzdou.. :15: :68:

Možná že ta práce tě teď bude nějakým způsobem omezovat, jak píšeš a tím se udělá někde jinde prostor :78:
29.05.2024 - 13:13 | Filtr
(Blíženci) cimi » MIKULAS
Děkuji :74:
29.05.2024 - 13:14 | Filtr
(Blíženci) cimi » thééé
“Mars chiron u tebe vidím umělecký, to byla první věc, co mi naskočila. Jak jinak dát konečně ven vnitřní bolest. Pod takovým nábojem vznikají velké díla, velké projekty. Skrze silné rozhodnutí.”

To máš pravdu : ) to by mohlo být silné..
29.05.2024 - 17:44 | Filtr
(Býk) tulačka_gryf
Já se ti vlastně divím, že se ještě nevyjadřuješ umělecky. Že neskládáš něco na klavír. Nebo nezpíváš. Vlastně bych skoro i řekl, že to jediný by mohlo dát aspoň nějaký smysl tomu tvému Marsu v Panně. Jeho jedinej problém je, že se furt ptá "co je správně?" Zatímco Mars v Beranu, podpořený Chironem, by řekli "správně je to, co ti právě vyvstalo na mysl", co je "ráz na ráz", co děláš automaticky a bez přemýšlení.
Já jsem třeba dlouho měl problém s polykáním špatných emocí, prostě jsem je utišil, ale ony se samozřejmě vrátily, navíc v tu nejnevhodnější dobu. Pak jsem zjistil, že s nimi můžu pracovat, skrze poezii, skrze psaní horoskopů. Našel jsem cestu, kudy je jde vyjádřit. Tobě bych doporučil to samé. Hledej v sobě škvíru, neumlčuj žádný emoce, jen je posílej někam, kde se mohou přetransformovat v něco zajímavého. Věřím, že ten klavír by mohl být jednou z cest. Ale je jich samozřejmě vždycky víc...
31.05.2024 - 21:42 | Filtr
(Blíženci) cimi » tulačka_gryf
Já v málo v čem vidím smysl. A neumím dotáhnout věci do konce. Mám napsaných stovky básní ale nebyla jsem schopna vydat sbírku. Měla jsem možnost napsat knihu o metodice ale už jsem vnitřně jinde a nedokážu navázat a ani nemám kapacitu nořit se do toho do hloubky.
Tvořím občas s kamarádem muziku, aranžmá na klavír ale ani to mi teď nejde.
Nově se mi začaly objevovat vize tak je aspoň maluju ale i to je pro mě utrpení protože malovat neumím a když máš v hlavě představu kterou neumíš zobrazit tak je to dost naprd…

Pochopila jsem že chci li dávat ze sebe něco víc potřebuji k tomu úplně extrémně mnoho prostoru a ticha. Cokoli mě “zakalí” mě odpálí na mnoho týdnů ne-li měsíců…

Jakmile se podaří otevřít stavidla tak se spustí proud tvorby, ale to úplně nejde kontrolovat…
01.06.2024 - 14:50 | Filtr
(Býk) tulačka_gryf » cimi
Pro mě bylo důležitý se tomu naprosto otevřít, říct si, že sice vlastně vůbec "nevím", co dělat, co je moje poslání, ale zároveň tam někde hodně vespod byla odpověď "cokoliv, co s tebou zarezonuje". Jakmile to najdeš, je to, jakoby ti to brnklo na tvoji strunu.
Další věc, kterou se taky učím, připomněla jsi mi to...že je fajn se vrátit zpátky do dětství a naprosto se do toho ponořit. Do pocitu, že neexistuje nic jiného, než ty a tvoje hra. Takový ten pocit, že pokud to je opravdu "to ono", pak tě z toho nevytrhne žádný vnější vzruch. Úplně zapomeneš na svět kolem. Když se to poštěstí v dospělosti, projevuje se to tak, jakoby spadla tvoje vytvořená persona, jako šaty, které nosíš, a objevila se tvá duše. Takový ty praktický věci jakoby v tu chvíli vůbec nebyly důležitý


Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Lev Lvu
ukázat kalendář »