Najdise.cz ... najdi a poznej lidi, kteří se narodili ve stejný den jako ty ...
3.dům základní vzdělání - Diskuze a zkušenosti
- Astrologie
online Osobní horoskop (radix) Partnerský horoskop Tranzitní horoskop Psychologická astrologie Online výpočty
solár, direkce, revoluce, kompozit a další ...
Lunární kalendář
- Horoskopy 2024
kalendáře a jiné Znamení zvěrokruhu Partnerský horoskop Ascendent a Descendent Horoskopy na rok 2024
Čínský, Keltský, Výklad karet, Léčivé kameny, a další ... Kalendáře na rok 2024
Čínský horoskop 2024
- Slavné osobnosti
astro databáze - Narozeniny
jména, svátky - Numerologie
online - Poznej
znamení - Galerie
uživatelů - Diskuzní
fórum
3.dům základní vzdělání
04.02.2021 - 13:11
tajga
3.dům základní vzdělání
Zajímá mě téma 3.domu ve vztahu k základnímu vzdělání. Mám prvňáka, ve škole to má celkem zlé bez velké šance na změnu až do 5.třídy. Ve 3.d. má Slunce v pádu v kvadrátu na Jupiter, vládce 3.d. je na tom líp, ale nevím, jestli to vytrhne. U víc lidí, včetně mě, jsem zjistila, že když je třetí dům nějak poškozen, měli to na základce, hlavně 1.stupni, špatné.
Zajímají mě vaše zkušenosti základní škola a 3.dům, nebo cokoli k tomu.
Zajímají mě vaše zkušenosti základní škola a 3.dům, nebo cokoli k tomu.
Příspěvky: Všechny | thééé
04.02.2021 - 21:34
| Filtr
thééé
Na 3. domě jde poznat, jak vlastně je člověk schopný chápat detail, patří tu jemná motorika, jak funguje v souladu s prostředím, jak se přes intelekt umí propojit s prostředím, jak ho zajímá rozebírané učivo, a celý ten proces předávání informací, jak je v tom pružný, praktický. Naproti tomu ten 9. dům, jak moc chce člověk vnímat v souvislostech, jestli ho víc zajímají přesahující, zábavné informace, to se později projeví př. na zajímavém dějepisu.
Navíc se musí zkoumat i merkur a blíženci..ale taky 7. dům, nakolik umí pracovat ve skupině. a já se taky dívám na 10. dům, jaký má člověk vztah k zodpovědnosti, jak slyší na to, co od něj společnost chce.
Myslím, že jsme se o tom spolu bavily, tak se omlouvám, jestli se opakuju, nebo jestli to bude jinak
Viděla bych , že syn je jak introvert, tak silná osobnost (může učitelku vyloženě zkoušet, kdo z koho). Prostě zkostnatělý přístup na bázi "povinnosti" bude mít určitě na háku, pak bude spíš utíkat do neklidu a nesoustřední.
Možná bych i tipla, že hodně slovně vyrušuje, že chce mluvit, potřebuje se prosadit.
I kolektiv ho může rozptylovat, co se týká soustředění na konkrétní úkol.(nebude spíš bavič? jakože je rád když je sranda, silně tu náladu vnímá, chce ostatní uvolnit, ale pak mu uniká zadání apod.) RAdši srandičky a zábava, než to co běží. A řekla bych, že se časem bude rád učit, ale po svém, musí mu to nabídnout něco nového, zajímavého, a k tomu i určitou pozici v tom kolektivu.
Zřejmě, když to bude podané nějak zábavně, zajímavě, s hereckou etudou, s emocí, tak to ho chytne.
Teď, když je menší bych tipla, že by mu víc seděla domácí výuka.
Teď je i otázka, jak zvládá případnou kritiku a neúspěchy (podle toho merkuru a asc. asi blbě ne?), ale taky tlaky a nátlaky..no to je to, je ještě malý, on ti to asi neřekne, ale může utíkat do vzdoru, zabýčení - a nebudu ty blbosti dělat..a nebo jakoby ztratí nit.
..
Taková zajímavost, bavila jsem se s jednou učitelkou na téma "charakteru" té třídy, jakou mají každý rok energii. A objevila že to hodně sedí s charakteristikou čínské astrologie. Já ji neovládám, ale prostě a jednoduše 2013 to jsou prvňáčci ve znamení Hada, a to mluví za vše. Na ně se prostě s povinnostma jít nedá. Jejich pravidla jsou čistě subjektivní, oni rádi s tím okolí až manipulují, a s nima se to prostě musí umět, a v podstatě je taky do hry vmanipulovat. Oni můžou vše, ale ten druhý musí být naprosto loajální. Takže letos učitelkám v 1. třídě není co závidět , ale je tam i část Koní a ti fungují přijatelněji (co se výuky týká), líp spolupracují, dokáží se líp soustředit na cíl. apod.
Navíc se musí zkoumat i merkur a blíženci..ale taky 7. dům, nakolik umí pracovat ve skupině. a já se taky dívám na 10. dům, jaký má člověk vztah k zodpovědnosti, jak slyší na to, co od něj společnost chce.
Myslím, že jsme se o tom spolu bavily, tak se omlouvám, jestli se opakuju, nebo jestli to bude jinak
Viděla bych , že syn je jak introvert, tak silná osobnost (může učitelku vyloženě zkoušet, kdo z koho). Prostě zkostnatělý přístup na bázi "povinnosti" bude mít určitě na háku, pak bude spíš utíkat do neklidu a nesoustřední.
Možná bych i tipla, že hodně slovně vyrušuje, že chce mluvit, potřebuje se prosadit.
I kolektiv ho může rozptylovat, co se týká soustředění na konkrétní úkol.(nebude spíš bavič? jakože je rád když je sranda, silně tu náladu vnímá, chce ostatní uvolnit, ale pak mu uniká zadání apod.) RAdši srandičky a zábava, než to co běží. A řekla bych, že se časem bude rád učit, ale po svém, musí mu to nabídnout něco nového, zajímavého, a k tomu i určitou pozici v tom kolektivu.
Zřejmě, když to bude podané nějak zábavně, zajímavě, s hereckou etudou, s emocí, tak to ho chytne.
Teď, když je menší bych tipla, že by mu víc seděla domácí výuka.
Teď je i otázka, jak zvládá případnou kritiku a neúspěchy (podle toho merkuru a asc. asi blbě ne?), ale taky tlaky a nátlaky..no to je to, je ještě malý, on ti to asi neřekne, ale může utíkat do vzdoru, zabýčení - a nebudu ty blbosti dělat..a nebo jakoby ztratí nit.
..
Taková zajímavost, bavila jsem se s jednou učitelkou na téma "charakteru" té třídy, jakou mají každý rok energii. A objevila že to hodně sedí s charakteristikou čínské astrologie. Já ji neovládám, ale prostě a jednoduše 2013 to jsou prvňáčci ve znamení Hada, a to mluví za vše. Na ně se prostě s povinnostma jít nedá. Jejich pravidla jsou čistě subjektivní, oni rádi s tím okolí až manipulují, a s nima se to prostě musí umět, a v podstatě je taky do hry vmanipulovat. Oni můžou vše, ale ten druhý musí být naprosto loajální. Takže letos učitelkám v 1. třídě není co závidět , ale je tam i část Koní a ti fungují přijatelněji (co se výuky týká), líp spolupracují, dokáží se líp soustředit na cíl. apod.
04.02.2021 - 22:18
| Filtr
tajga
» thééé
Proč nejsi astroložka? :) opravdu hodně toho sedí.
Zajímavý postřeh s činskou astrologií. Ve školce z nich byli zoufalí, bylo tam hodně draků a hadů, říkali, že je to nejobtížnější třída jakou zažili a že jsou zároveň chytří.
Spíš výrazná osobnost, než silná, ve smyslu emocionální stability. Je naprosto křehký, nemá odvahu se učitelce bránit. Říkám mu, ať se klidně brání, když má na něj nemístné poznámky, ale netroufne si.
Umí být zábavný, takovým ztřeštěným způsobem, to ano.
Kritiku a neúspěch absolutně nezvládá. I když jak v čem, v tom, na čem mu záleží ne.
On se učí rád, u něj není problém v nezájmu, jenomže první třída mu nemá moc co nabídnout (bohužel ani druhá a možná ani třetí....) Naivně jsem si myslela, že když má zprávu z poradny, bude na ni učitelka brát ohled...no realita je jiná.
Ano to sedí, sklony k manipulaci, brilantní schopnost vymýšlet si výmluvy....jenomže to zkouší spíš na mě. S ní se prý baví jen, pokud se ho na něco ptá a to se stává málokdy, takže víceméně rezignoval.
Zajímavý postřeh s činskou astrologií. Ve školce z nich byli zoufalí, bylo tam hodně draků a hadů, říkali, že je to nejobtížnější třída jakou zažili a že jsou zároveň chytří.
Spíš výrazná osobnost, než silná, ve smyslu emocionální stability. Je naprosto křehký, nemá odvahu se učitelce bránit. Říkám mu, ať se klidně brání, když má na něj nemístné poznámky, ale netroufne si.
Umí být zábavný, takovým ztřeštěným způsobem, to ano.
Kritiku a neúspěch absolutně nezvládá. I když jak v čem, v tom, na čem mu záleží ne.
On se učí rád, u něj není problém v nezájmu, jenomže první třída mu nemá moc co nabídnout (bohužel ani druhá a možná ani třetí....) Naivně jsem si myslela, že když má zprávu z poradny, bude na ni učitelka brát ohled...no realita je jiná.
Ano to sedí, sklony k manipulaci, brilantní schopnost vymýšlet si výmluvy....jenomže to zkouší spíš na mě. S ní se prý baví jen, pokud se ho na něco ptá a to se stává málokdy, takže víceméně rezignoval.
05.02.2021 - 05:14
| Filtr
thééé
» cimi
mám taky, jako syn 3.dům v raku, a lunu ve 12. domě :-)
A k tomu R merkur v rybách..Ale zase as. v blížencích, možná to zachránili.
se divím, že to šlo tak hladce.
U sebe dávám největší význam tomu, že jsem byla prostě poslušná holka, což bude asi ten 10dům.
A katastrofa pro mě bylo zkoušení před třídou, protože ten můj projev byl hodně spojený s plachostí, stydlivostí apod.
A k tomu R merkur v rybách..Ale zase as. v blížencích, možná to zachránili.
se divím, že to šlo tak hladce.
U sebe dávám největší význam tomu, že jsem byla prostě poslušná holka, což bude asi ten 10dům.
A katastrofa pro mě bylo zkoušení před třídou, protože ten můj projev byl hodně spojený s plachostí, stydlivostí apod.
05.02.2021 - 05:38
| Filtr
thééé
» tajga
Tak to mě mrzí, že má smůlu na učitelku.
Už jsem si vzpomněla, on je nadmíru inteligentní, že? No to fakt bude mít těžké.
A co ty typy k výuce z poradny? A co s ní o tom prostě mluvit a mluvit.
A je předmět, který ho baví?
že ani třetí třída ho nebude bavit , škoda, že nemůže přeskočit do 4.
Ale ta 1. třída je hodně i o drilu, vydržet čárečky, vlnečky, 1 a 1 když to dávno umím ze školky..já jsem to tak u té svojí hyperaktivačky podávala, že to, že bude dělat něco dokola, a to je do života dobré, umět vydržet... je to jako způsob meditací - nechce se ti do toho, ale víš, že cvičit a meditovat a zdravě jíst, je "dobré", je to jako základ...(tady mě napadá, i jak je na tom s tím saturnem)
Dívala jsem se na to i tak, že děti to uzemňuje, stabilizuje. Jde na tom poznat vůle ( v souvislosti s tím jupiterem byl nebylo marné ji cvičit). Najít způsob, jak mu vysvětlit - víš, vím, že tě to nebaví, ale do života je to dobré proto a proto.
Mě pomáhalo si to rozumově srovnat u sebe, a pak to líp prošlo u dcery.
Divej, o tom ví každá poradna, každý spec. pedagog, že tyhle počty prvňáčků - jakože 20 až cosi, že to nikomu neprospívá, děti jsou nesoustředěné, nebaví je to, je tam napjetí..a já se jim nedivím. no a v roušce? dyť mají odkysličený mozek..to je jak silná dehydratace...
Já se kolikrát ani těm učitelům nedivím, že pracují, jak pracují, když jsou podmínky šílené.
...nojo hadi jedni...
Už jsem si vzpomněla, on je nadmíru inteligentní, že? No to fakt bude mít těžké.
A co ty typy k výuce z poradny? A co s ní o tom prostě mluvit a mluvit.
A je předmět, který ho baví?
že ani třetí třída ho nebude bavit , škoda, že nemůže přeskočit do 4.
Ale ta 1. třída je hodně i o drilu, vydržet čárečky, vlnečky, 1 a 1 když to dávno umím ze školky..já jsem to tak u té svojí hyperaktivačky podávala, že to, že bude dělat něco dokola, a to je do života dobré, umět vydržet... je to jako způsob meditací - nechce se ti do toho, ale víš, že cvičit a meditovat a zdravě jíst, je "dobré", je to jako základ...(tady mě napadá, i jak je na tom s tím saturnem)
Dívala jsem se na to i tak, že děti to uzemňuje, stabilizuje. Jde na tom poznat vůle ( v souvislosti s tím jupiterem byl nebylo marné ji cvičit). Najít způsob, jak mu vysvětlit - víš, vím, že tě to nebaví, ale do života je to dobré proto a proto.
Mě pomáhalo si to rozumově srovnat u sebe, a pak to líp prošlo u dcery.
Divej, o tom ví každá poradna, každý spec. pedagog, že tyhle počty prvňáčků - jakože 20 až cosi, že to nikomu neprospívá, děti jsou nesoustředěné, nebaví je to, je tam napjetí..a já se jim nedivím. no a v roušce? dyť mají odkysličený mozek..to je jak silná dehydratace...
Já se kolikrát ani těm učitelům nedivím, že pracují, jak pracují, když jsou podmínky šílené.
...nojo hadi jedni...
05.02.2021 - 07:49
| Filtr
aktigram
» thééé
Tak to s tými činskýmni znameniami hodne sedí a kedže sme pri Hadovi a koňovi - vlastná skúsenosť, ja som kôň a bolo nemierne vidieť aký rozdiel je medzi nami, žiaden kôň nechodil žalovať ale Hadi ustavične a mnoho iného.
No vážne, bavila som sa o tom s mojou neterou, sú učitelia a ona má prvý stupeň a hovorí že aby to nemali stále rovnaké tak sú ročníky kde skoro nie sú žiadne problémy ale potom príde ročník s ktorým sa nedá nech robí čo sa dá - no a to viem že o nej hovoria že ju super učiteľka.
No vážne, bavila som sa o tom s mojou neterou, sú učitelia a ona má prvý stupeň a hovorí že aby to nemali stále rovnaké tak sú ročníky kde skoro nie sú žiadne problémy ale potom príde ročník s ktorým sa nedá nech robí čo sa dá - no a to viem že o nej hovoria že ju super učiteľka.
05.02.2021 - 09:57
| Filtr
tajga
» thééé
Pí.uč. mi teď poslala takový mail, po kterém ji vyhodnotila jako člověka, se kterým se nemá smysl dáll bavit. Ani jsem nezareagovala a volala jsem rovnou do poradny a taky se jim to nelíbilo. Třeba pro mě ještě něco můžou udělat, uvidim, moc si od toho neslibuju.
Nevím, jak moc je inteligentní, ve školce byl za génia, tak to asi ne, ale papíry na akceleraci má, potřebuje úkoly navíc, rozšiřovat výuku, aby jeho vývoj nestagnoval Perfektní je v matice a v šachách, strašně ho zajímá politika a čte si i dětské knížky, klidně 2 hodiny v kuse. Je talentovaný výtvarně, ale ne čistě umění, spíš takové zajímavé technické designy, tak mě napadá architekt.
Psaní psace neumí ze školky, takže to se taky učí. Ano, já se taky snažím k němu takhle moudře promlouvat, zatím mi přijde, že jakmile je jakákoliv překážka, nejde to snadno, tak následuje zuřivý záchvat, pláč, nadávky, jak je všechno blbý.....a pak za hodně dlouho to zkusí znovu. Prostě nulová odolnost frustraci. Šla bych k psychologovi, kdybych o někom věděla.
Nj. roušky....i ve družině, když jdou na procházku. Ale to je problém co se dřív nebo později vyřeší sám. A je jich ve třídě málo, o to víc si myslím, že by nebyl problém, aby to jedno dítě mělo trošku jinak, jen by se muselo chtít.
Udělám, co budu moct a musím to brát jako součást jeho života, samozřejmě pokud to nepřesáhne určitou míru, která by mi už přišla nebezpečná.
Nevím, jak moc je inteligentní, ve školce byl za génia, tak to asi ne, ale papíry na akceleraci má, potřebuje úkoly navíc, rozšiřovat výuku, aby jeho vývoj nestagnoval Perfektní je v matice a v šachách, strašně ho zajímá politika a čte si i dětské knížky, klidně 2 hodiny v kuse. Je talentovaný výtvarně, ale ne čistě umění, spíš takové zajímavé technické designy, tak mě napadá architekt.
Psaní psace neumí ze školky, takže to se taky učí. Ano, já se taky snažím k němu takhle moudře promlouvat, zatím mi přijde, že jakmile je jakákoliv překážka, nejde to snadno, tak následuje zuřivý záchvat, pláč, nadávky, jak je všechno blbý.....a pak za hodně dlouho to zkusí znovu. Prostě nulová odolnost frustraci. Šla bych k psychologovi, kdybych o někom věděla.
Nj. roušky....i ve družině, když jdou na procházku. Ale to je problém co se dřív nebo později vyřeší sám. A je jich ve třídě málo, o to víc si myslím, že by nebyl problém, aby to jedno dítě mělo trošku jinak, jen by se muselo chtít.
Udělám, co budu moct a musím to brát jako součást jeho života, samozřejmě pokud to nepřesáhne určitou míru, která by mi už přišla nebezpečná.
05.02.2021 - 10:26
| Filtr
tajga
» thééé
To je zajímavé, jak jsme se tady tak sešly s vládcem 3.d. ve 12.d.
U mě to ani Luna v 10.domě nevytrhla, když kvadrátuje vládce 3.d. tak asi neni ani divu. Základka byl takový zmatek, všechny ty povinnosti, pomůcky, naprosto jsem se v tom neorientovala, pořád si pamatuju tu bezmoc. Myslím, že to taky bylo téměř na nějakou diagnózu :D, ale to se tenkrát snad ani ještě neprovozovalo.
U mě to ani Luna v 10.domě nevytrhla, když kvadrátuje vládce 3.d. tak asi neni ani divu. Základka byl takový zmatek, všechny ty povinnosti, pomůcky, naprosto jsem se v tom neorientovala, pořád si pamatuju tu bezmoc. Myslím, že to taky bylo téměř na nějakou diagnózu :D, ale to se tenkrát snad ani ještě neprovozovalo.
05.02.2021 - 12:05
| Filtr
thééé
» tajga
To může souviset s merkurem ve štíru ve 4. domě, i jak se vzteká, když něco nejde. Merkur je silně emočně zabarvený, subjektivní..já myslím, že vnímá silně křivdy, nespravedlnost, žárlivost a proto žaluje..
A s tím prosazením to má jak? podle as. ve lvu s marsem? nebo jak mu do toho zasahuje ta luna s neptunem?
A s tím prosazením to má jak? podle as. ve lvu s marsem? nebo jak mu do toho zasahuje ta luna s neptunem?
05.02.2021 - 12:12
| Filtr
thééé
» tajga
hmm :-( je to smutné no, šikovný kluk, jen se tím asi musí ze začátku tak nějak profackovat sám..
"musím to brát jako součást jeho života," přesně to si říkám já, že není náhoda, jaké typy lidí a hlavně učitele dětem chodí do cesty...jako popravdě budou i horší ty děti nemůžeme úplně ochránit, ale můžeme je naučit s tím zacházet, procházet určitým typem překážek.
Každopádně, pokud ona záměrně nerespektuje návrhy poradny..tak můžeš zkusit jinou učitelku? nebo to je malá škola?
"musím to brát jako součást jeho života," přesně to si říkám já, že není náhoda, jaké typy lidí a hlavně učitele dětem chodí do cesty...jako popravdě budou i horší ty děti nemůžeme úplně ochránit, ale můžeme je naučit s tím zacházet, procházet určitým typem překážek.
Každopádně, pokud ona záměrně nerespektuje návrhy poradny..tak můžeš zkusit jinou učitelku? nebo to je malá škola?
05.02.2021 - 12:50
| Filtr
thééé
» Cole
no bohužel, říká se to, že učitelky 1.stupně, to je diagnóza.
Některé zaběhlé věci ve školství jsou opravdu hodně nepřirozené..
..
Zkušenost se studiem Korejštiny je hezká :-), řekla bych - to je ono, jenže asi je i tím, že to už je výuka dospělých lidí, kteří si studium vybrali - je tam to chci a dělám něco pro to.
Povinná školní docházka - to je úplně první nesmysl..všechno co je povinné, smrdí odporem.., učení dětí nějakých základů, které neocení a ani většinou nevyužijí...to by se mělo naprosto změnit...
škoda, že Pedagogika nejde v duchu Komenského, asi by to měl být základní předmět i pro učitelky, celý ten jeho duchovní základ.
Některé zaběhlé věci ve školství jsou opravdu hodně nepřirozené..
..
Zkušenost se studiem Korejštiny je hezká :-), řekla bych - to je ono, jenže asi je i tím, že to už je výuka dospělých lidí, kteří si studium vybrali - je tam to chci a dělám něco pro to.
Povinná školní docházka - to je úplně první nesmysl..všechno co je povinné, smrdí odporem.., učení dětí nějakých základů, které neocení a ani většinou nevyužijí...to by se mělo naprosto změnit...
škoda, že Pedagogika nejde v duchu Komenského, asi by to měl být základní předmět i pro učitelky, celý ten jeho duchovní základ.
05.02.2021 - 13:17
| Filtr
Cole
» thééé
Nedávno jsem se dívala na videa (nijak nesouvisí s astro) kde mě zaujalo, že studium bude v budoucnosti víc volné, děti či studenti si budou moct sami vybrat co studují a věnovat tomu víc času... ta myšlenka se mi líbila. Forma výuky bude více skrze internet a počítače...
Můžeme jen doufat, jak to nakonec bude...
Co se Korejštiny týká, byl to spíš jazykový pobyt. Ale i tak jsem se naučila víc. To je ale zase o tom, mít jeden vlastní jazyk (ČJ) umět se dorozumět s lidmi okolo a číst z učebnice (AJ) zatímco se člověk učí jazyk (KOR)
Můžeme jen doufat, jak to nakonec bude...
Co se Korejštiny týká, byl to spíš jazykový pobyt. Ale i tak jsem se naučila víc. To je ale zase o tom, mít jeden vlastní jazyk (ČJ) umět se dorozumět s lidmi okolo a číst z učebnice (AJ) zatímco se člověk učí jazyk (KOR)
K příspěvku je přiložený obrázek, který se zobrazí pouze přihlášeným uživatlům.
(Přihlásit)
05.02.2021 - 17:55
| Filtr
tajga
» thééé
Mně přijde, že se to v něm tak bije, na jednu stranu plachost a strach, na druhou stranu se na sebe snaží strhávat pozornost, pokud si je v tom prostředí jistější,
V učení tady nemá konkurenci, takže v tomhle směru se prosadí, aniž by se o to musel snažit. Kdyby přešel třeba do matematické školy, už by úspěch nemusel být tak snadný, nevím, jak by se s tím vypořádal.
Jsme vesnice, takže neni žádná alternativa, neni z čeho vybírat.
No ano, ten Merkur je tak emočně zabarvený, až si někdy zacpávám uši. Je v kvadrátu na můj Mars a jeho Mars zase v kvadrátu na můj Merkur , takže naše komunikace se nese ne vždy v pokojném duchu.
V učení tady nemá konkurenci, takže v tomhle směru se prosadí, aniž by se o to musel snažit. Kdyby přešel třeba do matematické školy, už by úspěch nemusel být tak snadný, nevím, jak by se s tím vypořádal.
Jsme vesnice, takže neni žádná alternativa, neni z čeho vybírat.
No ano, ten Merkur je tak emočně zabarvený, až si někdy zacpávám uši. Je v kvadrátu na můj Mars a jeho Mars zase v kvadrátu na můj Merkur , takže naše komunikace se nese ne vždy v pokojném duchu.
06.02.2021 - 09:22
| Filtr
thééé
» tajga
No ono ty vodní domy 4.,8.,12. jsou jakoby napojené i na minulost, na něco čemu nerozumíme, ve 4. domě i na minulost vašich rodů.. že je to pro něj těžké, to je jasné. a je jasné, že moc nemůžeš nahlédnout do toho, co přesně to je. No ale zase - Týká se to i tebe a tvých rodových dispozicí a modelů.
Spíš je otázka co se s tím dá dělat.
Můžeš to vzít tak, že dobře, vytahujeme teda ty těžké prožitky ve smyslu merkur mars, takže to můžeme přijmout, můžeme spolu začít o tom víc mluvit (on se o všem, co se v něm děje prostě musí naučit komunikovat).
Tak komunikace nemusí probíhat jen slovy, Ty jsi umělecky založená, můžete spolu ty těžké emoce tvořit, kreslit, vykřičet vyběhat, představovat si je jako kreslené postavičky apod.
Přijde mi to taková slovní střelba..jednak, když bude potlačovat, co chce říct, tak se bude cítit hůř..druhak se musí naučit přijmout to, že to tak má, poznat, jaký je následek, když střelí přestřelí..co mu to dá, co mu to vezme. Jak může ztratit lidi kolem sebe..ale taky, že ti správní lidi chtějí vědět, jak se cítí..že má právo vyjádřit svůj pocit, ať je jakýkoliv, i když je to vztek a křivda. Je to asi o přijetí..
Když se to přijme, hodně se uvolní..
prostě jednou se ta sklenice křivdy asi musí vyprázdnit, ne?
Voda tady propojuje - tím mu to můžeš podpořit, koupel se solí a v tu chvíli s ním mluvit..i když to není společensky přijatelné.
Právě přes ty vymyšlené příběhy, nebo kreslené nebo cokoliv to nemusí být "divné a nebezpečné", je to jakoby dál od vás..protože pak si můžete sednout a říct si - ty jo jsme to tady zmasakrovali a tak najdeme způsob, jak to napravit, aby ..."něco" najít důvod, proč je ta harmonie nakonec lepší.
Ale to asi všechno víceméně víš..a děláš..
možná je potřeba jen ještě vydržet
Spíš je otázka co se s tím dá dělat.
Můžeš to vzít tak, že dobře, vytahujeme teda ty těžké prožitky ve smyslu merkur mars, takže to můžeme přijmout, můžeme spolu začít o tom víc mluvit (on se o všem, co se v něm děje prostě musí naučit komunikovat).
Tak komunikace nemusí probíhat jen slovy, Ty jsi umělecky založená, můžete spolu ty těžké emoce tvořit, kreslit, vykřičet vyběhat, představovat si je jako kreslené postavičky apod.
Přijde mi to taková slovní střelba..jednak, když bude potlačovat, co chce říct, tak se bude cítit hůř..druhak se musí naučit přijmout to, že to tak má, poznat, jaký je následek, když střelí přestřelí..co mu to dá, co mu to vezme. Jak může ztratit lidi kolem sebe..ale taky, že ti správní lidi chtějí vědět, jak se cítí..že má právo vyjádřit svůj pocit, ať je jakýkoliv, i když je to vztek a křivda. Je to asi o přijetí..
Když se to přijme, hodně se uvolní..
prostě jednou se ta sklenice křivdy asi musí vyprázdnit, ne?
Voda tady propojuje - tím mu to můžeš podpořit, koupel se solí a v tu chvíli s ním mluvit..i když to není společensky přijatelné.
Právě přes ty vymyšlené příběhy, nebo kreslené nebo cokoliv to nemusí být "divné a nebezpečné", je to jakoby dál od vás..protože pak si můžete sednout a říct si - ty jo jsme to tady zmasakrovali a tak najdeme způsob, jak to napravit, aby ..."něco" najít důvod, proč je ta harmonie nakonec lepší.
Ale to asi všechno víceméně víš..a děláš..
možná je potřeba jen ještě vydržet
06.02.2021 - 11:00
| Filtr
tajga
» thééé
Celou dobu si taky uvědomuju a naštěstí se mi to postupně daří o něco víc, že je nejdůležitější nenechat se do jeho dramat vtáhnout. Když já zůstávám skutečně klidná,působí to dobře i na něj. Jen to musí být doopravdy.
Ano vymyšlené příběhy, obrázky, to hlavně dřív fungovalo a u něj jsou to opravdu temná témata, i na mě je to MOC, ale vím, že to potřebuje.
Myslím, že jsem schopná příjmout cokoliv a on to snad ví, pokud to nejsou jen takové řeči, výmluvy, ale je to opravdu z něj. Což je doufám i vodítko pro něj, že bude postupně upředňostňovat svoji autenticitu.
Děkuju moc
Ano vymyšlené příběhy, obrázky, to hlavně dřív fungovalo a u něj jsou to opravdu temná témata, i na mě je to MOC, ale vím, že to potřebuje.
Myslím, že jsem schopná příjmout cokoliv a on to snad ví, pokud to nejsou jen takové řeči, výmluvy, ale je to opravdu z něj. Což je doufám i vodítko pro něj, že bude postupně upředňostňovat svoji autenticitu.
Děkuju moc
06.02.2021 - 12:11
| Filtr
thééé
» tajga
no ale přesně toto je pro něj, jako osobnost, nejdůležitější. Myslím, že není nic víc. Jsi vnímavá, schopná sebereflexe, jsi schopná mu ukázat, co s tím může dělat.
A to, že Tě to občas vytáčí a děsí, to je přesně ta zpětná vazba..on vidí, že to není o.k. ale taky, že on je v pořádku,je Tvůj a milovaný... vytváří to bezpečné prostředí, že "to" může pustit. Bude mít důvěru, tvoří to jeho stabilitu, sebedůvěru.
(ten saturn tam může znamenat i zákaz - vím, že nesmím...a štír je obrovská vůle k : ale já CHCI a chci aby bylo po mém..je to vnitřní bitva)
Z určitého pohledu, věřím, že se Ti narodil takový proto, aby z Tebe určitě emoce dostal, tak si nevyčítej, když to bouchne..třeba mu to pomáhá v přijetí jeho stavů.
A to, že Tě to občas vytáčí a děsí, to je přesně ta zpětná vazba..on vidí, že to není o.k. ale taky, že on je v pořádku,je Tvůj a milovaný... vytváří to bezpečné prostředí, že "to" může pustit. Bude mít důvěru, tvoří to jeho stabilitu, sebedůvěru.
(ten saturn tam může znamenat i zákaz - vím, že nesmím...a štír je obrovská vůle k : ale já CHCI a chci aby bylo po mém..je to vnitřní bitva)
Z určitého pohledu, věřím, že se Ti narodil takový proto, aby z Tebe určitě emoce dostal, tak si nevyčítej, když to bouchne..třeba mu to pomáhá v přijetí jeho stavů.
© 2007-2024 Najdise.cz