Najdise.cz ... najdi a poznej lidi, kteří se narodili ve stejný den jako ty ...
3.dům základní vzdělání - Diskuze a zkušenosti
- Astrologie
online Osobní horoskop (radix) Partnerský horoskop Tranzitní horoskop Psychologická astrologie Online výpočty
solár, direkce, revoluce, kompozit a další ...
Lunární kalendář
- Horoskopy 2024
kalendáře a jiné Znamení zvěrokruhu Partnerský horoskop Ascendent a Descendent Horoskopy na rok 2024
Čínský, Keltský, Výklad karet, Léčivé kameny, a další ... Kalendáře na rok 2024
Čínský horoskop 2024
- Slavné osobnosti
astro databáze - Narozeniny
jména, svátky - Numerologie
online - Poznej
znamení - Galerie
uživatelů - Diskuzní
fórum
3.dům základní vzdělání
04.02.2021 - 13:11
tajga
3.dům základní vzdělání
Zajímá mě téma 3.domu ve vztahu k základnímu vzdělání. Mám prvňáka, ve škole to má celkem zlé bez velké šance na změnu až do 5.třídy. Ve 3.d. má Slunce v pádu v kvadrátu na Jupiter, vládce 3.d. je na tom líp, ale nevím, jestli to vytrhne. U víc lidí, včetně mě, jsem zjistila, že když je třetí dům nějak poškozen, měli to na základce, hlavně 1.stupni, špatné.
Zajímají mě vaše zkušenosti základní škola a 3.dům, nebo cokoli k tomu.
Zajímají mě vaše zkušenosti základní škola a 3.dům, nebo cokoli k tomu.
Příspěvky v diskuzi
Stránka:
1 2
04.02.2021 - 13:56
| Filtr
Mici Angóra
Co tak celý radix? V kvadrátu na Jupiter kam by bylo potřeba vidět atd.
Paušálně se dá souhlasit, já s mým 3. d. ve Střelci a poškozeným Jupiterem jsem na to kašlala a pak jsem na to doplácela. Pak znám člověka s R Saturnem ve 3. d. v Býku, kterému dělalo učení problémy, ani ne ve smyslu inteligence, ale spíš si zapamatovat a umět naučené interpretovat tak, aby byli učitelé spokojeni, potřeboval si víc promýšlet než odpověděl a bylo to třeba šmahem bráno, že to neumí.
Jinak ten 3. dům jsou taky sourozenci, takže někdy tam může být vidět i tohle téma a sice to může s těmi ostatními tématy 3. d. souviset, ale někdy to vypovídá jen o jedné oblasti.
Paušálně se dá souhlasit, já s mým 3. d. ve Střelci a poškozeným Jupiterem jsem na to kašlala a pak jsem na to doplácela. Pak znám člověka s R Saturnem ve 3. d. v Býku, kterému dělalo učení problémy, ani ne ve smyslu inteligence, ale spíš si zapamatovat a umět naučené interpretovat tak, aby byli učitelé spokojeni, potřeboval si víc promýšlet než odpověděl a bylo to třeba šmahem bráno, že to neumí.
Jinak ten 3. dům jsou taky sourozenci, takže někdy tam může být vidět i tohle téma a sice to může s těmi ostatními tématy 3. d. souviset, ale někdy to vypovídá jen o jedné oblasti.
04.02.2021 - 15:13
| Filtr
aktigram
Moja staršia dcéra ma 3 dom vo Váhach a Škorpionovi, je tam iba R Uran a mala obrovské problémy ale až po rokoch ked sa začali riešiť rôzne dys som pochopila v čom bol problém. Prestala mať problémy až vtedy ked sa vymenila učiteľka a mala ju rada a nedala jej vždy známku ale povedala že sa musí pripraviť na další deň a určite to bude vedieť. V tom čase tiež začala vo veľkom čítať a potom to už bolo oveľa lepšie ale aj na strednej ona tie známky mala vydreté až mi jej bolo ľúto.
Ma Jupiter v Rybách v 7 dome a je v trigone s Merkurom do 11 domu.
Ma Jupiter v Rybách v 7 dome a je v trigone s Merkurom do 11 domu.
04.02.2021 - 18:23
| Filtr
tajga
» Mici Angóra
Chtěla jsem téma rozšířit i na zkušenosti jiných. Radix přikládám, u nás je situace celkem zamotaná. Nevim nakolik má vůbec smysl pouštět do "boje" s učitelkou.
Vím, taky o sourozencích, ale on žádné nemá a mrzí to spíš mě, než jeho, nikdy si nestěžoval, takže to u nás neni téma.
Díky.
Vím, taky o sourozencích, ale on žádné nemá a mrzí to spíš mě, než jeho, nikdy si nestěžoval, takže to u nás neni téma.
Díky.
K příspěvku je přiložený obrázek, který se zobrazí pouze přihlášeným uživatlům.
(Přihlásit)
04.02.2021 - 18:38
| Filtr
tajga
» aktigram
Uran ve 3.domě může být právě o tom, že pro dítě je tradiční systém výuky nevyhovující, že potřebuje něco jinak. Ještě, že měla štěstí na rozumnou učitelku.
Moje neteř má taky Uran ve 3.domě plus další tři osobní planety. Má taky poruchu učení, i když je jinak inteligentní. Její učitelka je tak hloupá a snad i zlá, že je až k neuvěření, že něco takového je ještě v dnešním školství možné. Když si rodiče stěžovali řediteli, sice jim dal za pravdu, ale není, kdo by ji nahradil, tak bude vesele učit dál.
Moje neteř má taky Uran ve 3.domě plus další tři osobní planety. Má taky poruchu učení, i když je jinak inteligentní. Její učitelka je tak hloupá a snad i zlá, že je až k neuvěření, že něco takového je ještě v dnešním školství možné. Když si rodiče stěžovali řediteli, sice jim dal za pravdu, ale není, kdo by ji nahradil, tak bude vesele učit dál.
04.02.2021 - 19:14
| Filtr
aktigram
» tajga
Veru je to tak, aj najstarší vnuk mal Uran v 3 dome a mal nesmierne problémy v škole, to dieťa plakalo a vracalo každé ráno až som presvedčila dcéru aby sme ho preložili na súkromnú školu a potom už bolo všetko inak. On ešte ho mal vo vodnárovi takže nesmierne silné obsadenie. Som rada že sme mu tým spríjemnili aspoň ten krátky úsek života,
04.02.2021 - 19:46
| Filtr
cimi
Já a syn to máme podobné...
Já mám 3. dům v rybách a nic v něm, vládce neptun ve 12. domě a opravdu to tak trochu bylo, jakobych na té základce skoro nebyla, jakobych byla neviditelná nebo co ^^ jinak s prospěchem jsem problémy neměla...a důležitější pro mě bylo základní vzdělání v hudbě...
No a syn má 3. dům v raku a vládce lunu má ve 12. domě...a je fakt, že mu jde líp teď ta škola když je doma lol....
Ale řekla bych že to učení ovlivňuje i merkur...třeba já mám merkur v 6.domě v blížencích - sice teda kvadrtura na saturn, opozice na neptun a trigon na pluto, ale ten blíženec asi dominoval...nějak jsem to vždycky zvládla a i když mi někdy něco nešlo, nějak jsem to nakonec a sama pochopila...
Syn má merkur ve štíru taky v 6. domě v trigonu na uran a v kvadratuře na chiron a někdy mi přijde, že snad vůbec nemyslí jakože se to tam zasekne a má “lobotomii” ale čím víc samostatnosti a důvěry mu dávám, tím mu to jde lépe
Já mám 3. dům v rybách a nic v něm, vládce neptun ve 12. domě a opravdu to tak trochu bylo, jakobych na té základce skoro nebyla, jakobych byla neviditelná nebo co ^^ jinak s prospěchem jsem problémy neměla...a důležitější pro mě bylo základní vzdělání v hudbě...
No a syn má 3. dům v raku a vládce lunu má ve 12. domě...a je fakt, že mu jde líp teď ta škola když je doma lol....
Ale řekla bych že to učení ovlivňuje i merkur...třeba já mám merkur v 6.domě v blížencích - sice teda kvadrtura na saturn, opozice na neptun a trigon na pluto, ale ten blíženec asi dominoval...nějak jsem to vždycky zvládla a i když mi někdy něco nešlo, nějak jsem to nakonec a sama pochopila...
Syn má merkur ve štíru taky v 6. domě v trigonu na uran a v kvadratuře na chiron a někdy mi přijde, že snad vůbec nemyslí jakože se to tam zasekne a má “lobotomii” ale čím víc samostatnosti a důvěry mu dávám, tím mu to jde lépe
04.02.2021 - 20:42
| Filtr
tajga
» Mici Angóra
Jj. to je přesně jedna z věcí, které mu uč. vyčítá, že je strašně nepozorný. Diagnostikované to přímo nemá.
V intelektu problém není, je výrazně dopředu, má na to i "papíry", ale to pí.uč. nezajímá, zajímají ji chyby. Takže nejen, že mu nepřizpůsobuje výuku, jak by i podle zákona měla, ale ještě má na něj nevhodné poznámky, kterými ho dost stresuje. Prostě smůla na učitelku, s tím kvadrátem asi neni divu.
Možná že on má tendenci chovat se někdy namistrovaně, že ji to nějak provokuje ho srážet, ale to jsou spíš moje doměnky a i kdyby to tak bylo, tak ji to neopravňuje.
V intelektu problém není, je výrazně dopředu, má na to i "papíry", ale to pí.uč. nezajímá, zajímají ji chyby. Takže nejen, že mu nepřizpůsobuje výuku, jak by i podle zákona měla, ale ještě má na něj nevhodné poznámky, kterými ho dost stresuje. Prostě smůla na učitelku, s tím kvadrátem asi neni divu.
Možná že on má tendenci chovat se někdy namistrovaně, že ji to nějak provokuje ho srážet, ale to jsou spíš moje doměnky a i kdyby to tak bylo, tak ji to neopravňuje.
04.02.2021 - 21:11
| Filtr
tajga
» cimi
To je zajímavé, taky mám vládce 3.d. ve 12.domě. Myslím, že distanční výuka by mě udělala v dětství hodně šťastnou, takže syna chápu. Můj syn by si přál, aby covid trval celou jeho školní docházku a byla hodně přísná karanténa, i prvňáci doma :D
Merkur a učení určitě. Mně šlo teď hlavně o to, jaké to člověk prostě ve škole má, jestli se mu tam líbí, bez ohledu na to, jestli je úspěšný. To máš hezkou, zajímavou aspektaci náhodou, vždyť taky tvoje básně jsou nádherné. Kvadrát na Saturn teda nezávidím, má můj muž a je to až přehnaná sebekritičnost, všehno po sobě stokrát přečíst, předělávat....nechtěla bych.
Merkur a učení určitě. Mně šlo teď hlavně o to, jaké to člověk prostě ve škole má, jestli se mu tam líbí, bez ohledu na to, jestli je úspěšný. To máš hezkou, zajímavou aspektaci náhodou, vždyť taky tvoje básně jsou nádherné. Kvadrát na Saturn teda nezávidím, má můj muž a je to až přehnaná sebekritičnost, všehno po sobě stokrát přečíst, předělávat....nechtěla bych.
04.02.2021 - 21:34
| Filtr
thééé
Na 3. domě jde poznat, jak vlastně je člověk schopný chápat detail, patří tu jemná motorika, jak funguje v souladu s prostředím, jak se přes intelekt umí propojit s prostředím, jak ho zajímá rozebírané učivo, a celý ten proces předávání informací, jak je v tom pružný, praktický. Naproti tomu ten 9. dům, jak moc chce člověk vnímat v souvislostech, jestli ho víc zajímají přesahující, zábavné informace, to se později projeví př. na zajímavém dějepisu.
Navíc se musí zkoumat i merkur a blíženci..ale taky 7. dům, nakolik umí pracovat ve skupině. a já se taky dívám na 10. dům, jaký má člověk vztah k zodpovědnosti, jak slyší na to, co od něj společnost chce.
Myslím, že jsme se o tom spolu bavily, tak se omlouvám, jestli se opakuju, nebo jestli to bude jinak
Viděla bych , že syn je jak introvert, tak silná osobnost (může učitelku vyloženě zkoušet, kdo z koho). Prostě zkostnatělý přístup na bázi "povinnosti" bude mít určitě na háku, pak bude spíš utíkat do neklidu a nesoustřední.
Možná bych i tipla, že hodně slovně vyrušuje, že chce mluvit, potřebuje se prosadit.
I kolektiv ho může rozptylovat, co se týká soustředění na konkrétní úkol.(nebude spíš bavič? jakože je rád když je sranda, silně tu náladu vnímá, chce ostatní uvolnit, ale pak mu uniká zadání apod.) RAdši srandičky a zábava, než to co běží. A řekla bych, že se časem bude rád učit, ale po svém, musí mu to nabídnout něco nového, zajímavého, a k tomu i určitou pozici v tom kolektivu.
Zřejmě, když to bude podané nějak zábavně, zajímavě, s hereckou etudou, s emocí, tak to ho chytne.
Teď, když je menší bych tipla, že by mu víc seděla domácí výuka.
Teď je i otázka, jak zvládá případnou kritiku a neúspěchy (podle toho merkuru a asc. asi blbě ne?), ale taky tlaky a nátlaky..no to je to, je ještě malý, on ti to asi neřekne, ale může utíkat do vzdoru, zabýčení - a nebudu ty blbosti dělat..a nebo jakoby ztratí nit.
..
Taková zajímavost, bavila jsem se s jednou učitelkou na téma "charakteru" té třídy, jakou mají každý rok energii. A objevila že to hodně sedí s charakteristikou čínské astrologie. Já ji neovládám, ale prostě a jednoduše 2013 to jsou prvňáčci ve znamení Hada, a to mluví za vše. Na ně se prostě s povinnostma jít nedá. Jejich pravidla jsou čistě subjektivní, oni rádi s tím okolí až manipulují, a s nima se to prostě musí umět, a v podstatě je taky do hry vmanipulovat. Oni můžou vše, ale ten druhý musí být naprosto loajální. Takže letos učitelkám v 1. třídě není co závidět , ale je tam i část Koní a ti fungují přijatelněji (co se výuky týká), líp spolupracují, dokáží se líp soustředit na cíl. apod.
Navíc se musí zkoumat i merkur a blíženci..ale taky 7. dům, nakolik umí pracovat ve skupině. a já se taky dívám na 10. dům, jaký má člověk vztah k zodpovědnosti, jak slyší na to, co od něj společnost chce.
Myslím, že jsme se o tom spolu bavily, tak se omlouvám, jestli se opakuju, nebo jestli to bude jinak
Viděla bych , že syn je jak introvert, tak silná osobnost (může učitelku vyloženě zkoušet, kdo z koho). Prostě zkostnatělý přístup na bázi "povinnosti" bude mít určitě na háku, pak bude spíš utíkat do neklidu a nesoustřední.
Možná bych i tipla, že hodně slovně vyrušuje, že chce mluvit, potřebuje se prosadit.
I kolektiv ho může rozptylovat, co se týká soustředění na konkrétní úkol.(nebude spíš bavič? jakože je rád když je sranda, silně tu náladu vnímá, chce ostatní uvolnit, ale pak mu uniká zadání apod.) RAdši srandičky a zábava, než to co běží. A řekla bych, že se časem bude rád učit, ale po svém, musí mu to nabídnout něco nového, zajímavého, a k tomu i určitou pozici v tom kolektivu.
Zřejmě, když to bude podané nějak zábavně, zajímavě, s hereckou etudou, s emocí, tak to ho chytne.
Teď, když je menší bych tipla, že by mu víc seděla domácí výuka.
Teď je i otázka, jak zvládá případnou kritiku a neúspěchy (podle toho merkuru a asc. asi blbě ne?), ale taky tlaky a nátlaky..no to je to, je ještě malý, on ti to asi neřekne, ale může utíkat do vzdoru, zabýčení - a nebudu ty blbosti dělat..a nebo jakoby ztratí nit.
..
Taková zajímavost, bavila jsem se s jednou učitelkou na téma "charakteru" té třídy, jakou mají každý rok energii. A objevila že to hodně sedí s charakteristikou čínské astrologie. Já ji neovládám, ale prostě a jednoduše 2013 to jsou prvňáčci ve znamení Hada, a to mluví za vše. Na ně se prostě s povinnostma jít nedá. Jejich pravidla jsou čistě subjektivní, oni rádi s tím okolí až manipulují, a s nima se to prostě musí umět, a v podstatě je taky do hry vmanipulovat. Oni můžou vše, ale ten druhý musí být naprosto loajální. Takže letos učitelkám v 1. třídě není co závidět , ale je tam i část Koní a ti fungují přijatelněji (co se výuky týká), líp spolupracují, dokáží se líp soustředit na cíl. apod.
04.02.2021 - 21:50
| Filtr
tajga
» LubkaLubinkA
Šikana je nejhorší, co se dá ve škole zažít. Proti tomu jsou problémy s prospěchem, s učitelema nic. A když se jedno s druhým spojí, to je opravdu horor :( Zároveň máš těsný sextil od Merkuru na Jupiter, ale toho těžkého je víc.
04.02.2021 - 22:18
| Filtr
tajga
» thééé
Proč nejsi astroložka? :) opravdu hodně toho sedí.
Zajímavý postřeh s činskou astrologií. Ve školce z nich byli zoufalí, bylo tam hodně draků a hadů, říkali, že je to nejobtížnější třída jakou zažili a že jsou zároveň chytří.
Spíš výrazná osobnost, než silná, ve smyslu emocionální stability. Je naprosto křehký, nemá odvahu se učitelce bránit. Říkám mu, ať se klidně brání, když má na něj nemístné poznámky, ale netroufne si.
Umí být zábavný, takovým ztřeštěným způsobem, to ano.
Kritiku a neúspěch absolutně nezvládá. I když jak v čem, v tom, na čem mu záleží ne.
On se učí rád, u něj není problém v nezájmu, jenomže první třída mu nemá moc co nabídnout (bohužel ani druhá a možná ani třetí....) Naivně jsem si myslela, že když má zprávu z poradny, bude na ni učitelka brát ohled...no realita je jiná.
Ano to sedí, sklony k manipulaci, brilantní schopnost vymýšlet si výmluvy....jenomže to zkouší spíš na mě. S ní se prý baví jen, pokud se ho na něco ptá a to se stává málokdy, takže víceméně rezignoval.
Zajímavý postřeh s činskou astrologií. Ve školce z nich byli zoufalí, bylo tam hodně draků a hadů, říkali, že je to nejobtížnější třída jakou zažili a že jsou zároveň chytří.
Spíš výrazná osobnost, než silná, ve smyslu emocionální stability. Je naprosto křehký, nemá odvahu se učitelce bránit. Říkám mu, ať se klidně brání, když má na něj nemístné poznámky, ale netroufne si.
Umí být zábavný, takovým ztřeštěným způsobem, to ano.
Kritiku a neúspěch absolutně nezvládá. I když jak v čem, v tom, na čem mu záleží ne.
On se učí rád, u něj není problém v nezájmu, jenomže první třída mu nemá moc co nabídnout (bohužel ani druhá a možná ani třetí....) Naivně jsem si myslela, že když má zprávu z poradny, bude na ni učitelka brát ohled...no realita je jiná.
Ano to sedí, sklony k manipulaci, brilantní schopnost vymýšlet si výmluvy....jenomže to zkouší spíš na mě. S ní se prý baví jen, pokud se ho na něco ptá a to se stává málokdy, takže víceméně rezignoval.
04.02.2021 - 22:23
| Filtr
cimi
» tajga
Jo tak po téhle stránce, mně se líbilo jen v první třídě : ) a pak se na mně hodně poznamenalo že nám rozdělili třídu, no a pak jsem byla příkladný asociál, absolutně izolovaná od ostatních, a taky jsem trpěla takovou tou žaludeční neurózou když jsme měli mít učitelku na suplování nebo když jsme měli nějakou přísnou učitelku x)
Takže za mě pocitově zš děs a hrůza x)
Řekla bych že syn to má v něčem podobné, jen mám pocit že je svým způsobem společenštější a oblíbenější (asi po tátovi x) ) a on je v něčem neskutečný flegmatik nebo spíš takový samorost x))
Já už básně nepíšu : ) nějak se mi to uzavřelo to bude asi ten saturn....ale děkuju
Btw teď teprve koukám, že jsi tu hodila i horoskop syna...na první pohled to vypadá, že by to slunce ve 3.domě mělo být na pohodu...ale možná to může znamenat i velké přecitlivělé strháváni pozornosti a důležitosti na sebe...a řekla bych že tam tomu zavařuje ještě víc ten merkur se saturnem...moje máma má saturn ve štíru ve 4.domě a měla docela šílenou zkušenost s učitelkou na střední a vůbec s takovou tou vnější i vnitřní autoritou celoživotně (hodně taky skrz svého otce)...jo a taky má asc ve lvu a pluto v prvním domě...tedy ji neskutečně sdírá jakákoliv kritika, i když to tak ani není myšleno...a je taky neskutečně urážlivá....asi bych hledala u tvého syna původce hlavně v těchto dvou aspektech asc ve lvu + mars ve lvu v prvním domě versus merkur ve štíru a saturn ve štíru...
No a ta luna s neptunem v 7.domě... :( asi to brouček nemá jednoduché...
Ten štír ve 4.domě ho povede nebo mohl by vést k tomu hledat v hloubce pravdu, dozrávat skrze hodně náročné ponory do vlastních struktur...asi se na to bude těžko koukat/přihlížet, ale myslím že ty krize bude svým způsobem potřebovat k procesu toho zrání a nacházení sám sebe, svého nitra, vnitřního domova...skrze pochopení a smíření se s vnitřní autoritou....
Takže za mě pocitově zš děs a hrůza x)
Řekla bych že syn to má v něčem podobné, jen mám pocit že je svým způsobem společenštější a oblíbenější (asi po tátovi x) ) a on je v něčem neskutečný flegmatik nebo spíš takový samorost x))
Já už básně nepíšu : ) nějak se mi to uzavřelo to bude asi ten saturn....ale děkuju
Btw teď teprve koukám, že jsi tu hodila i horoskop syna...na první pohled to vypadá, že by to slunce ve 3.domě mělo být na pohodu...ale možná to může znamenat i velké přecitlivělé strháváni pozornosti a důležitosti na sebe...a řekla bych že tam tomu zavařuje ještě víc ten merkur se saturnem...moje máma má saturn ve štíru ve 4.domě a měla docela šílenou zkušenost s učitelkou na střední a vůbec s takovou tou vnější i vnitřní autoritou celoživotně (hodně taky skrz svého otce)...jo a taky má asc ve lvu a pluto v prvním domě...tedy ji neskutečně sdírá jakákoliv kritika, i když to tak ani není myšleno...a je taky neskutečně urážlivá....asi bych hledala u tvého syna původce hlavně v těchto dvou aspektech asc ve lvu + mars ve lvu v prvním domě versus merkur ve štíru a saturn ve štíru...
No a ta luna s neptunem v 7.domě... :( asi to brouček nemá jednoduché...
Ten štír ve 4.domě ho povede nebo mohl by vést k tomu hledat v hloubce pravdu, dozrávat skrze hodně náročné ponory do vlastních struktur...asi se na to bude těžko koukat/přihlížet, ale myslím že ty krize bude svým způsobem potřebovat k procesu toho zrání a nacházení sám sebe, svého nitra, vnitřního domova...skrze pochopení a smíření se s vnitřní autoritou....
04.02.2021 - 22:49
| Filtr
tajga
» cimi
Já i přes 12.dům jsem začala být asociál až po základce, nevím, čím to.
Syna flegmatika bych si taky občas přála, to opravdu neznám, u nás jsou spíš záchvaty. I když sestra mi říká, že jí její syn svým flegmatismem dohání často k šílenství...tak nevim.
To je dost možná jen období, a zase se to otevře
Syna flegmatika bych si taky občas přála, to opravdu neznám, u nás jsou spíš záchvaty. I když sestra mi říká, že jí její syn svým flegmatismem dohání často k šílenství...tak nevim.
To je dost možná jen období, a zase se to otevře
04.02.2021 - 22:58
| Filtr
tajga
» cimi
Děkuju za rozbor, to je nadějné. Jeho obrovské ego ve spojitosti s citovou křehkostí je opravdu těžká výbava. Kéž by se časem dostal k té vnitřní hloubce, zatím je to hlavně takové divadlo, předvádět se, zazářit... Věřím, že má potenciál se sám k sobě dostat, on vlastně schopnost sebereflexe má a svých chyb si je myslím dost vědom, i když to zatim těžko přiznává.
04.02.2021 - 23:14
| Filtr
cimi
» tajga
Má tam i dračí hlavu...bude ho to tam tlačit chtě nechtě...a těžko říct jakou cestou se tam dostane...někdy si vytváříme různé představy a co my víme...třeba paradoxně právě to co prožívá/žije teď je úrodná půda pro tu hloubku...
A navíc má tebe jako úžasného a moudrého průvodce : )
A navíc má tebe jako úžasného a moudrého průvodce : )
05.02.2021 - 05:14
| Filtr
thééé
» cimi
mám taky, jako syn 3.dům v raku, a lunu ve 12. domě :-)
A k tomu R merkur v rybách..Ale zase as. v blížencích, možná to zachránili.
se divím, že to šlo tak hladce.
U sebe dávám největší význam tomu, že jsem byla prostě poslušná holka, což bude asi ten 10dům.
A katastrofa pro mě bylo zkoušení před třídou, protože ten můj projev byl hodně spojený s plachostí, stydlivostí apod.
A k tomu R merkur v rybách..Ale zase as. v blížencích, možná to zachránili.
se divím, že to šlo tak hladce.
U sebe dávám největší význam tomu, že jsem byla prostě poslušná holka, což bude asi ten 10dům.
A katastrofa pro mě bylo zkoušení před třídou, protože ten můj projev byl hodně spojený s plachostí, stydlivostí apod.
05.02.2021 - 05:38
| Filtr
thééé
» tajga
Tak to mě mrzí, že má smůlu na učitelku.
Už jsem si vzpomněla, on je nadmíru inteligentní, že? No to fakt bude mít těžké.
A co ty typy k výuce z poradny? A co s ní o tom prostě mluvit a mluvit.
A je předmět, který ho baví?
že ani třetí třída ho nebude bavit , škoda, že nemůže přeskočit do 4.
Ale ta 1. třída je hodně i o drilu, vydržet čárečky, vlnečky, 1 a 1 když to dávno umím ze školky..já jsem to tak u té svojí hyperaktivačky podávala, že to, že bude dělat něco dokola, a to je do života dobré, umět vydržet... je to jako způsob meditací - nechce se ti do toho, ale víš, že cvičit a meditovat a zdravě jíst, je "dobré", je to jako základ...(tady mě napadá, i jak je na tom s tím saturnem)
Dívala jsem se na to i tak, že děti to uzemňuje, stabilizuje. Jde na tom poznat vůle ( v souvislosti s tím jupiterem byl nebylo marné ji cvičit). Najít způsob, jak mu vysvětlit - víš, vím, že tě to nebaví, ale do života je to dobré proto a proto.
Mě pomáhalo si to rozumově srovnat u sebe, a pak to líp prošlo u dcery.
Divej, o tom ví každá poradna, každý spec. pedagog, že tyhle počty prvňáčků - jakože 20 až cosi, že to nikomu neprospívá, děti jsou nesoustředěné, nebaví je to, je tam napjetí..a já se jim nedivím. no a v roušce? dyť mají odkysličený mozek..to je jak silná dehydratace...
Já se kolikrát ani těm učitelům nedivím, že pracují, jak pracují, když jsou podmínky šílené.
...nojo hadi jedni...
Už jsem si vzpomněla, on je nadmíru inteligentní, že? No to fakt bude mít těžké.
A co ty typy k výuce z poradny? A co s ní o tom prostě mluvit a mluvit.
A je předmět, který ho baví?
že ani třetí třída ho nebude bavit , škoda, že nemůže přeskočit do 4.
Ale ta 1. třída je hodně i o drilu, vydržet čárečky, vlnečky, 1 a 1 když to dávno umím ze školky..já jsem to tak u té svojí hyperaktivačky podávala, že to, že bude dělat něco dokola, a to je do života dobré, umět vydržet... je to jako způsob meditací - nechce se ti do toho, ale víš, že cvičit a meditovat a zdravě jíst, je "dobré", je to jako základ...(tady mě napadá, i jak je na tom s tím saturnem)
Dívala jsem se na to i tak, že děti to uzemňuje, stabilizuje. Jde na tom poznat vůle ( v souvislosti s tím jupiterem byl nebylo marné ji cvičit). Najít způsob, jak mu vysvětlit - víš, vím, že tě to nebaví, ale do života je to dobré proto a proto.
Mě pomáhalo si to rozumově srovnat u sebe, a pak to líp prošlo u dcery.
Divej, o tom ví každá poradna, každý spec. pedagog, že tyhle počty prvňáčků - jakože 20 až cosi, že to nikomu neprospívá, děti jsou nesoustředěné, nebaví je to, je tam napjetí..a já se jim nedivím. no a v roušce? dyť mají odkysličený mozek..to je jak silná dehydratace...
Já se kolikrát ani těm učitelům nedivím, že pracují, jak pracují, když jsou podmínky šílené.
...nojo hadi jedni...
05.02.2021 - 07:49
| Filtr
aktigram
» thééé
Tak to s tými činskýmni znameniami hodne sedí a kedže sme pri Hadovi a koňovi - vlastná skúsenosť, ja som kôň a bolo nemierne vidieť aký rozdiel je medzi nami, žiaden kôň nechodil žalovať ale Hadi ustavične a mnoho iného.
No vážne, bavila som sa o tom s mojou neterou, sú učitelia a ona má prvý stupeň a hovorí že aby to nemali stále rovnaké tak sú ročníky kde skoro nie sú žiadne problémy ale potom príde ročník s ktorým sa nedá nech robí čo sa dá - no a to viem že o nej hovoria že ju super učiteľka.
No vážne, bavila som sa o tom s mojou neterou, sú učitelia a ona má prvý stupeň a hovorí že aby to nemali stále rovnaké tak sú ročníky kde skoro nie sú žiadne problémy ale potom príde ročník s ktorým sa nedá nech robí čo sa dá - no a to viem že o nej hovoria že ju super učiteľka.
05.02.2021 - 09:57
| Filtr
tajga
» thééé
Pí.uč. mi teď poslala takový mail, po kterém ji vyhodnotila jako člověka, se kterým se nemá smysl dáll bavit. Ani jsem nezareagovala a volala jsem rovnou do poradny a taky se jim to nelíbilo. Třeba pro mě ještě něco můžou udělat, uvidim, moc si od toho neslibuju.
Nevím, jak moc je inteligentní, ve školce byl za génia, tak to asi ne, ale papíry na akceleraci má, potřebuje úkoly navíc, rozšiřovat výuku, aby jeho vývoj nestagnoval Perfektní je v matice a v šachách, strašně ho zajímá politika a čte si i dětské knížky, klidně 2 hodiny v kuse. Je talentovaný výtvarně, ale ne čistě umění, spíš takové zajímavé technické designy, tak mě napadá architekt.
Psaní psace neumí ze školky, takže to se taky učí. Ano, já se taky snažím k němu takhle moudře promlouvat, zatím mi přijde, že jakmile je jakákoliv překážka, nejde to snadno, tak následuje zuřivý záchvat, pláč, nadávky, jak je všechno blbý.....a pak za hodně dlouho to zkusí znovu. Prostě nulová odolnost frustraci. Šla bych k psychologovi, kdybych o někom věděla.
Nj. roušky....i ve družině, když jdou na procházku. Ale to je problém co se dřív nebo později vyřeší sám. A je jich ve třídě málo, o to víc si myslím, že by nebyl problém, aby to jedno dítě mělo trošku jinak, jen by se muselo chtít.
Udělám, co budu moct a musím to brát jako součást jeho života, samozřejmě pokud to nepřesáhne určitou míru, která by mi už přišla nebezpečná.
Nevím, jak moc je inteligentní, ve školce byl za génia, tak to asi ne, ale papíry na akceleraci má, potřebuje úkoly navíc, rozšiřovat výuku, aby jeho vývoj nestagnoval Perfektní je v matice a v šachách, strašně ho zajímá politika a čte si i dětské knížky, klidně 2 hodiny v kuse. Je talentovaný výtvarně, ale ne čistě umění, spíš takové zajímavé technické designy, tak mě napadá architekt.
Psaní psace neumí ze školky, takže to se taky učí. Ano, já se taky snažím k němu takhle moudře promlouvat, zatím mi přijde, že jakmile je jakákoliv překážka, nejde to snadno, tak následuje zuřivý záchvat, pláč, nadávky, jak je všechno blbý.....a pak za hodně dlouho to zkusí znovu. Prostě nulová odolnost frustraci. Šla bych k psychologovi, kdybych o někom věděla.
Nj. roušky....i ve družině, když jdou na procházku. Ale to je problém co se dřív nebo později vyřeší sám. A je jich ve třídě málo, o to víc si myslím, že by nebyl problém, aby to jedno dítě mělo trošku jinak, jen by se muselo chtít.
Udělám, co budu moct a musím to brát jako součást jeho života, samozřejmě pokud to nepřesáhne určitou míru, která by mi už přišla nebezpečná.
05.02.2021 - 10:26
| Filtr
tajga
» thééé
To je zajímavé, jak jsme se tady tak sešly s vládcem 3.d. ve 12.d.
U mě to ani Luna v 10.domě nevytrhla, když kvadrátuje vládce 3.d. tak asi neni ani divu. Základka byl takový zmatek, všechny ty povinnosti, pomůcky, naprosto jsem se v tom neorientovala, pořád si pamatuju tu bezmoc. Myslím, že to taky bylo téměř na nějakou diagnózu :D, ale to se tenkrát snad ani ještě neprovozovalo.
U mě to ani Luna v 10.domě nevytrhla, když kvadrátuje vládce 3.d. tak asi neni ani divu. Základka byl takový zmatek, všechny ty povinnosti, pomůcky, naprosto jsem se v tom neorientovala, pořád si pamatuju tu bezmoc. Myslím, že to taky bylo téměř na nějakou diagnózu :D, ale to se tenkrát snad ani ještě neprovozovalo.
© 2007-2024 Najdise.cz