Najdise.cz ... najdi a poznej lidi, kteří se narodili ve stejný den jako ty ...
Zrušení povinné maturity z matematiky - Diskuze a zkušenosti
- Astrologie
online Osobní horoskop (radix) Partnerský horoskop Tranzitní horoskop Psychologická astrologie Online výpočty
solár, direkce, revoluce, kompozit a další ...
Lunární kalendář
- Horoskopy 2024
kalendáře a jiné Znamení zvěrokruhu Partnerský horoskop Ascendent a Descendent Horoskopy na rok 2024
Čínský, Keltský, Výklad karet, Léčivé kameny, a další ... Kalendáře na rok 2024
Čínský horoskop 2024
- Slavné osobnosti
astro databáze - Narozeniny
jména, svátky - Numerologie
online - Poznej
znamení - Galerie
uživatelů - Diskuzní
fórum
Zrušení povinné maturity z matematiky
08.05.2020 - 10:26
Mici Angóra
Zrušení povinné maturity z matematiky
Z tohoto komentáře mám dojem, že jsme si zavřeli cestu snad úplně ke všemu a čeká nás jen zkáza a zmar
https://echo24.cz/a/SGYfh/…
Se zrušením povinné maturity z matematiky do puntíku souhlasím, co vy?
https://echo24.cz/a/SGYfh/…
Se zrušením povinné maturity z matematiky do puntíku souhlasím, co vy?
Příspěvky: Všechny | Wiké
11.05.2020 - 16:48
| Filtr
Wiké
Tak to je moje milé téma, ale přišla jsem sem pozdě, vše bylo asi řečeno-četla jsem 1. a poslední stranu.
Nejvíc souhlasím s argumentací Mici.
Za sebe bych řekla, kdo nemá na logické příklady v matice talent, tak ho nikdy úplně nezíská, takže určité % s talentem je a uměle ho zvyšovat je umělé a nepřirozené a přináší to leda podvody a pláč na obou stranách.
Po mě taky nikdo násilím nechce, at se umím trefovat do balonu třeba.
A to % se nerovná počtu lidí na středních školách. Tak at se sníží to, čemu se říká střední školy a říká se tomu jinak, ale at se to nehází na matiku a matikáře.
A pak není podpora dnes na donucení člověka studenta k něčemu, spíš je te´d boom vyhovovat stížnostem rodičů-tak co by kdo chtěl?
Stejně přece jen jdou lidi na technické obory s matikou jdou, protože přece jen jsou lidi, co jim to jde a baví je to a pak si dobře vydělají.
Nejvíc souhlasím s argumentací Mici.
Za sebe bych řekla, kdo nemá na logické příklady v matice talent, tak ho nikdy úplně nezíská, takže určité % s talentem je a uměle ho zvyšovat je umělé a nepřirozené a přináší to leda podvody a pláč na obou stranách.
Po mě taky nikdo násilím nechce, at se umím trefovat do balonu třeba.
A to % se nerovná počtu lidí na středních školách. Tak at se sníží to, čemu se říká střední školy a říká se tomu jinak, ale at se to nehází na matiku a matikáře.
A pak není podpora dnes na donucení člověka studenta k něčemu, spíš je te´d boom vyhovovat stížnostem rodičů-tak co by kdo chtěl?
Stejně přece jen jdou lidi na technické obory s matikou jdou, protože přece jen jsou lidi, co jim to jde a baví je to a pak si dobře vydělají.
13.05.2020 - 23:54
| Filtr
Ase
» Wiké
Nie, kladiem dôraz na to, aby učiteľ bol kompetentný učiť a zároveň nebol debil. To by stačilo k tomu, aby sa dieťa mohlo v kľude učiť.
Mám technický obor, teóriu riadenia a automatizácie v priemysle. Matiku som musel študovať na VŠ znova, úplne od základov, sám, naozaj od základnej školy. Naučil som sa ju bez cudzej pomoci, resp len z kníh, ktoré boli dostupné, síce ma to stálo jeden rok samoštúdia. Ale zistil som, že na tom nieje nič tažké. Je to dokonca jednoduché, len treba pochopiť princíp, všetko ostatné je už potom len mechanizké opakovanie, doslova nuda. (A áno, chytal ma u toho hrozný hnev, prečo mi nevedeli už na základnej škole niektoré veci normálne vysvetliť ale správali sa ako idioti, jeden nás na hodine dokonca aj bil, zakoplexovaný idiot.)
Mám tú skúsenosť, že keď môžem ja svojej mame, ktorá má cez 50 rokov, vysvetliť matematiku, ktorú nechápala ani na učňáku a vďaka tomu jej objasniť pár vecí z teórie riadenia, ktoré sa učia aj na VŠ a to spôsobom, že tomu rozumie a vie to použiť v praktickom živote, tak kde je dočerta problém. Učiteľ je debil že nevie vysvetliť decku matematiku? No buď je debil, alebo nieje kompetentný, jednoducho to nevie alebo na to nemá, ale potom tam nemá čo hľadať. (Iste, určité percento na to buňky nemá, ale to je dobré zasa v iných veciach.) Takže páni politici problém s výukou nevyriešia tam kde vzniká, ale radšej zrušia skúšku, ktorá nemá byť skúškou, ale len formalitou, potvrdením, že žiak sa učil a znalostí má. Keby radšej riešili, aby človek na strednej škole mal praktické skúsenosti a nie že radšej trávi čas poza školu a po strednej škole si pripadá úplne bez šance. Hnevá ma to, lebo kvôli idiotom, ktorí získali tituly bezbolestne a prácu na teplom mieste v kancli, som nedokončil VŠ.
Mám technický obor, teóriu riadenia a automatizácie v priemysle. Matiku som musel študovať na VŠ znova, úplne od základov, sám, naozaj od základnej školy. Naučil som sa ju bez cudzej pomoci, resp len z kníh, ktoré boli dostupné, síce ma to stálo jeden rok samoštúdia. Ale zistil som, že na tom nieje nič tažké. Je to dokonca jednoduché, len treba pochopiť princíp, všetko ostatné je už potom len mechanizké opakovanie, doslova nuda. (A áno, chytal ma u toho hrozný hnev, prečo mi nevedeli už na základnej škole niektoré veci normálne vysvetliť ale správali sa ako idioti, jeden nás na hodine dokonca aj bil, zakoplexovaný idiot.)
Mám tú skúsenosť, že keď môžem ja svojej mame, ktorá má cez 50 rokov, vysvetliť matematiku, ktorú nechápala ani na učňáku a vďaka tomu jej objasniť pár vecí z teórie riadenia, ktoré sa učia aj na VŠ a to spôsobom, že tomu rozumie a vie to použiť v praktickom živote, tak kde je dočerta problém. Učiteľ je debil že nevie vysvetliť decku matematiku? No buď je debil, alebo nieje kompetentný, jednoducho to nevie alebo na to nemá, ale potom tam nemá čo hľadať. (Iste, určité percento na to buňky nemá, ale to je dobré zasa v iných veciach.) Takže páni politici problém s výukou nevyriešia tam kde vzniká, ale radšej zrušia skúšku, ktorá nemá byť skúškou, ale len formalitou, potvrdením, že žiak sa učil a znalostí má. Keby radšej riešili, aby človek na strednej škole mal praktické skúsenosti a nie že radšej trávi čas poza školu a po strednej škole si pripadá úplne bez šance. Hnevá ma to, lebo kvôli idiotom, ktorí získali tituly bezbolestne a prácu na teplom mieste v kancli, som nedokončil VŠ.
14.05.2020 - 07:52
| Filtr
Wiké
» Ase
Tak to máš takové zkušenosti no.
Mě matiku dycky od základky vysvětlili, nebo jsem ji nějak chápala i tak a vysvětlovala ostatním, co to třeba hned nepochopili ze školy.
Tak mi nikdo z vyučujících nepřišel jako debil. Matika mi připadala senzační, jak jde všechno odvodit, nějak jsem se o to zajímala sama-učitel neučitel.
I když na výšce byl jeden pedant, co nás po škole mučil definicema-když jsme mu na přednášce kecali (něco jak růžová ředitelka v Harry Potterovi), tak mě i jeho předmět matematická anylýza bavil. Teď by si to asi už nedovolil - je jiná doba, host vyhazuje číšníka.
Tak bych to celopoliticky neřešila.
On každý student není otevřená nádoba toužící po matematice jako ty. Třeba dceruška se to se mnou učila u snídaně na koleně, protože nestíhala, měla jiné zájmy a až na maturu se na to koukla.
Mě matiku dycky od základky vysvětlili, nebo jsem ji nějak chápala i tak a vysvětlovala ostatním, co to třeba hned nepochopili ze školy.
Tak mi nikdo z vyučujících nepřišel jako debil. Matika mi připadala senzační, jak jde všechno odvodit, nějak jsem se o to zajímala sama-učitel neučitel.
I když na výšce byl jeden pedant, co nás po škole mučil definicema-když jsme mu na přednášce kecali (něco jak růžová ředitelka v Harry Potterovi), tak mě i jeho předmět matematická anylýza bavil. Teď by si to asi už nedovolil - je jiná doba, host vyhazuje číšníka.
Tak bych to celopoliticky neřešila.
On každý student není otevřená nádoba toužící po matematice jako ty. Třeba dceruška se to se mnou učila u snídaně na koleně, protože nestíhala, měla jiné zájmy a až na maturu se na to koukla.
© 2007-2024 Najdise.cz