Láska, a přeci něco jiného. Když z vás někdo udělá lepšího člověka


19.02.2018 - 09:14
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Daisybunch, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====

Láska, a přeci něco jiného. Když z vás někdo udělá lepšího člověka
Je to poprvé, co to sdílím takhle "veřejně". A dělám to proto, že si moc nevím rady a že tu pár moudrých lidí, kteří třeba v tom mém příběhu spatří něco, NĚCO, cokoliv, čeho bych se měla chytit.

Před pěti lety jsem se zamilovala do muže. Byl jiný, než všechny ty, které jsem do té doby a i doteď potkala. Byl svůj, věděl co chce, měl odvahu, byl inteligentní, fascinující, vtipný a pro mě opravdový chlap. Ne chlap ve smyslu tvrďáka, vůbec ne, spíš takový ten chlap, který ví, že tvrdostí toho moc nezmůže.
Rozumněli jsme si opravdu hodně, sedli jsme si i jako lidé. Moc mi pomohl, i když by se to kvůli jeho pozici dalo očekávat, ale věděla jsem, že některé věci by dělat nemusel.

Když jsem se dozvěděla, že má přítelkyni, stáhla jsem se. Nerada se pletu do takových věcí. Vyhýbala jsem se potom místu, kde pracoval, snažila jsem se žít svůj život a byla jsem vděčná, že jsem potkala někoho, jako je on. Strašně špatně se to vysvěltuje, prožila jsem si x zamilování, ale tohle bylo jiné, nebyl v tom žádný chtíč, ani růžové brýle, spíš jenom silná pozitivní energie.
V době, kdy jsem ho poznala a vídala ho (byl mým učitelem), jsem měla prorocké sny, které se opravdu vyplnily. Byla jsem "vibračně" snad na svém životním maximu, dokonce jsem chvílema viděla svoji auru. Byla jsem naprosto šťastná, zářila jsem, ale nebylo to jen nějakou zamilovaností (prvních pár měsíců mi vůbec nedošlo, že jsem se zamilovala), byl to tím, že on ve mně nějakým způsobem tohle světlo rozsvěcel. Když jsme si povídali, tak to bylo, jako když kolem mě svítí tisíc sluncí. Připadala jsem si, jak když je nade mnou trvale nějaká záře a ta trvala týdny po tom, co jsem ho někde viděla.

Pak jsem potkala bývalého, byl to hrozný vztah a skoro mě zničil (+ já se skoro zničila). Nejhorší chvíle jsem vydržela díky tomu, že jsem myslela na toho muže. Řekla jsem si, že nebudu s jiným, než s takovým, který ve mně probudí to, co on. to jsem neměla dělat, protože jsem potkala takového, který se ZDÁL, že je podobný, ale ukázalo se, že je všechno jinak.

Před rokem a něco jsme se viděli znovu a bylo to tu opět - záře, slunce. On ze mně jakoby tahá to nejlepší, co ve mně je. S žádným jiným člověkem se necítím tak přirozeně. Nejde tam o žádné vzrušení, pobláznění atp. Je to vyloženě svatý klid a plynutí.

Stačí, když teď vidím jeho fotku/video a cítím, jak se ve mně všechny ty šrámy rovnají. On ze mě tenkrát udělal lepšího člověka, jenom tím, že byl. Já jsem za to vděčná, ale zároveň se od té doby, co z mého života odešel, hrozně plácám, včetně vztahů. Chci se vrátit na tu rovinu, na tu vibraci, na které jsem byla, když jsem ho vídala. Ale místo toho potkávám zvláštní individua, které ze mě sají, jsou jeho pravým opakem a já jsem nějak mimo.

Nevím, co mi je. Nechávám si líbit věci, které bych si dřív líbit nenechala. Nevím ani, proč to dělám. Rezignace, protože nemůžu být. s člověkem, se kterým mi bylo ze všech nejlíp? Co se tenkrát stalo a co se děje teď? Jsem trochu (víc) ztracená....

Příspěvky: Všechny | Sosna zvlčelý

Řazení:
19.02.2018 - 12:18 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý
"Když z vás někdo udělá lepšího člověka"
Ne! Tady nedokážu souhlasit. Někdo nám něco může ukázat, ale nikdo z nás nedělá lepšího člověka, pokud k tomu nemáme potenciál a vůli sami v sobě! My ze sebe můžeme udělat lepšího (i horšího) člověka (ač je to velmi filozofické, co je lepší a co horší a zda v životě někdy to horší není tím, co máme být a máme mít a bla bla bla).
Že něco vypluje na povrch v přítomnosti někoho, ještě neznamená, že to je jeho zásluha. Možná jen my v tu chvíli otevřeme dveře uvnitř sebe, které jinak bůhvíproč tak úzkostlivě (třebas nevědomě) střežíme. Vyplulo to v nás! Je to naše! To jsme my! Přesněji i to jsme my. Nemusíme hned to dobré přisuzovat druhému, v jehož přítomnosti se tak děje. A právě tak nemusíme zavírat tomu krásnému dveře, když dotyčný odchází. Naopak mu děkujme, že nám umožnil je otevřít, ale nedávejme mu zásluhy za to, co za nimi sami jsme měli.

Jednomu mně blízkému člověku se v životě stala věc, že také nemohl být s dotyčným spřízněným člověkem. Šlo o ženu, která potkala muže a mezi nimi to neskutečně zajiskřilo. Naprosté souznění, které jeden před druhým asi dva roky tajili, přitom to bylo oboustranné.
Rozhodli se, že v žádném případě kvůli tomu nebudou rozbíjet své rodiny, oba byli v manželství a měli děti. Udrželi to ve vztahu přátelském, sdíleli koníčky, sex z toho vynechali. Byli šťastní za to, že mají příležitost alespoň takto spolu být. A klapalo to asi 10 let, než mužova manželka pojala nějaké podezření a začala tropit scény. Nedokázala si z toho vzít to, že její manžel zůstal s ní a dětmi, i když srdce ho táhlo jinam. Protože i tak ji měl stále rád. Donutila ho, aby to ukončil a dále se s dotyčnou nestýkal. A protože nechtěl rodinu rozbít, podvolil se.
Dnes je z něho starý morous (přestože věkem zase až tak starý není), otrávený životem, bez koníčků a radosti ze života. Jestli je jeho žena šťastná s tím, co v něm nyní doma má, nevím. Ale s tím, že si jej jako své vlastnictví uhájila, je spokojena velmi, protože jeho štěstí nikdy neporozuměla.
19.02.2018 - 12:22 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » dan162
Z toho si nic nedělej, já taky začal o T-kříži v padajících znameních, retrográdním Merkuru a Venuši atd. :4: Naštěstí jsem koukl na profil, zjistil, že někdo je někdo a něco není něco... Ale deformace je deformace, tak nás ty radixy někdy zajímají více, než je třeba. A přitom ne ve hvězdách, ale v sobě nosíme spoustu odpovědí a příběhů. Neříkám, že správných odpovědí. I tak mohou dát někdy více, než jakýkoliv astrorozbor. :3:
19.02.2018 - 12:37 | Filtr
(Rak) dan162 » Sosna zvlčelý
dík :-)

Mne v tom fiktivním horoskopu zaujala neaspektovaná dvojice Neptun - Pluto, mám totiž před očima jednu takovou.
19.02.2018 - 12:40 | Filtr
(Rak) dan162 » Sosna zvlčelý
Ten scénář, který jsi popsal, je velmi častý - tam, kde lidé jsou v závislém vztahu. Ne tragicky závislém, ale přeci jen ano. Nemusí pak být morous, jen je zdeformovaný, smutný, zlomený...
19.02.2018 - 12:42 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Sosna zvlčelý
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Kiyoko, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Vynechali z toho sex? To si vůbec nedokážu představit, jak to 10 let ustáli? Leda, že by byli od sebe vzdáleni. Tohle je sen ve snu. Pokud to neskutečně jiskřilo, pak sex je přirozená součást jiskření ve vztahu dvou lidí. Zdravý muž a zdravá žena - nevazmožno!
Takhle racionalizovat emoci umí pouze humanoid, impotent, člověk s nějakým handicapem ...a ještě někdo tady, naštěstí jen teoreticky (nebudu jmenovat :5:)
19.02.2018 - 13:03 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » Kiyoko
A Ty znáš pouze sexuální jiskření? Nic víc? :32:
19.02.2018 - 13:05 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Sosna zvlčelý
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Kiyoko, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
No tak jistě že ne, ale prostě nedokážu si představit, že by se to racionalizovalo jen do formy, viz rád se Tě dotknu na lokti, přítelko moje :4:

Ještě doplním: Prostě to postrádá přirozenost, a co postrádá přirozenost, je racionalizováno a co je racionalizováno, to postrádá jiskření - teď myslím dlouhodobě. Možná to sexuální chvění modifikovali do milostné korespondence. 10 let...hmm...měl by ses zeptat znovu, jak to bylo doopravdy. Myslím, že někdo z nich nemluvil úplnou pravdu :3:
19.02.2018 - 13:24 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » Kiyoko
Rozumím. Ale oproti Tobě mám jednu výhodu v tom, že je znám (tedy komunikuji již jen s jedním, druhého pravidelně nepotkávám). A že toto mi stran toho jednoho bylo celkem jednoznačně popsáno. I s důvody. Pravda, měl jsem sice mírnější, avšak podobnou reakci té Tvojí. Jenže znát toho člověka stojí za to. :15: A myslím, že smyslu jeho sdělení jsem celkem porozuměl, ačkoli osobní prožitek je nepřenosný.

Ale máš pravdu, toto skutečně není pro každého. Přesněji málokdo (zdravý a další Tvá označení, co jsi psala) by to dokázal. Ale shazovat by to neměl. Ne proto, že sám to tak nemá. Co je výjimečného na tom, že patříme k většině? :4:
19.02.2018 - 13:26 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » Loen
Potlačení je na prd, to vybouchne jako ucpaný papiňák. :11: TRANSFORMACE! :15:
19.02.2018 - 13:54 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Sosna zvlčelý
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Kiyoko, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Jaképak shazování - já jen vnímám lidskou podstatu v rámci souznění:)
Jak vypadá mírnější reakce, kterou jsi mohl mít? Zvednutí obočí? Já to obočí tady v tom prostoru musím popsat - a to se snažím být jako vánek :5:

ad: Jenže znát toho člověka stojí za to...
to máš pravdu, ale nikdy ho nemáš možnost poznat víc, než on sám Ti dovolí. Ale věřit můžeš, s tím souhlasím. Ale pokud to tak bylo i v rámci intenzity - pak je na místě spousta otázek. Nediv se, že se ptám :20:
19.02.2018 - 14:22 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » Kiyoko
Doupřesním, protože zde používáš více toho, co jsi si přečetla, než toho, co jsem napsal, což bude asi způsobeno mojí slabou vypovídací schopností (přesněji používáš i věcí, kterých jsem si ani po opakovaném přečtení nikde nevšiml, že bych napsal) :3::
O jejich vztahu jsem věděl od nich obou v době, kdy vztah probíhal. Jde o osoby blízké (i přes odstup muže, který se stáhl, jej považuji za blízkého člověka). Popis znám z obou stran a je ve shodě.
Že jsem nyní v kontaktu jen s jedním z nich (s druhým se občas vidím, pozdravíme se, prohodíme pár slov, ale není to již takové, jaké bylo) je způsobeno právě tím, jak vztah skončil (dotyčný se izoloval, zatrpkl). Zprávy o konci mám tedy jednostranné, z mužova pohledu neznám jeho pohled na konec vztahu. Z pohledu ženy to znám celé, proto jsem ji více zmínil.
Já to psal pro Daisybunch a ne pro Tebe, příklad toho, jak to taky může vypadat v ojedinělých případech. Jestli to je/není normální, nebo nám to tak ne-/připadá, chceme-li si tam vkládat něco navíc (třeba milostnou korespondenci), je pro mne jinde. Slov jako harmonie splynutí jsem také nikde nepoužil. Nemluvě o tom, že každý stejně vidí jako normu sám sebe. Třeba máš pravdu a vidím to jinak, než byla realita. Třeba ne. Já to jen popsal tak, jak umím. A více vzhledem k svému vztahu k dotyčným, které mám rád, to nehodlám pitvat. Věř si, čemu chceš a vzhledem k veřejné diskuzi o tom pochopitelně diskutuj. Pokud to bude mít smysl pro mne, rád zareaguji.
19.02.2018 - 17:49 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » Sosna zvlčelý
Nechtěl rozbít rodinu ? Podle mě by to nebyl on, kdo ji rozbil.
Je to smutný příběh - šťastný v něm asi není nikdo :19:
19.02.2018 - 18:40 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Sosna zvlčelý
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele ., který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
No jo... každý svého štěstí strůjce.

Mě k tomu napadá: jakmile někdo čelí rozhodnutí, zda rozbít či nerozbít rodinu, může si být jist, že už to rozbité je.

To jen tak do pléna, tu konkrétní situaci a daná rozhodnutí respektuji :17: (i když jen zatěžko chápu :4:)


Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Střelec Střelci
ukázat kalendář »