Najdise.cz ... najdi a poznej lidi, kteří se narodili ve stejný den jako ty ...
Konec života. - Diskuze a zkušenosti
- Astrologie
online Osobní horoskop (radix) Partnerský horoskop Tranzitní horoskop Psychologická astrologie Online výpočty
solár, direkce, revoluce, kompozit a další ...
Lunární kalendář
- Horoskopy 2024
kalendáře a jiné Znamení zvěrokruhu Partnerský horoskop Ascendent a Descendent Horoskopy na rok 2024
Čínský, Keltský, Výklad karet, Léčivé kameny, a další ... Kalendáře na rok 2024
Čínský horoskop 2024
- Slavné osobnosti
astro databáze - Narozeniny
jména, svátky - Numerologie
online - Poznej
znamení - Galerie
uživatelů - Diskuzní
fórum
Konec života.
28.09.2015 - 23:38
Jaňajs
Konec života.
Umírání, smrt, konec.... Ende. Prosím otrlé, písněte, li jste pro verzi, že je dobré býti na ten konec připraven, nebo , prostě opačný názor máte? Když to přijde nečekaně je- li to lepšejší a dá se s tím jaksi smířiti? Mám svůj názor, který nechcu tady zatím psáti. Posléze ho někdá písnu. Jsem jen zvědavá na vaše názory. A moc díky. Takže, čekání na smrt třeba půl roku, nebo nečekaná smrt je lepší? Díky moc.
30.09.2015 - 07:39
| Filtr
Antony52
Málo kdo ví kdy zemře. Takže s onou přípravou je to dost pofidérní.
Na druhé straně jsou individua která se na další - tedy, ehm posmrtný - život připravují již za tohoto. Patří mezi ně někteří mystici, jogini a asi i mnoho dalších a vypracovali k tomu mnoho různých "technik".
Obvykle např. Na východě věří že na co člověk myslí v okamžiku smrti podle toho získá jeho duše podobu v dalším životě. Proto sáhodlouhé mediatce části (ne fšech) joginů.
Pro změnu třeba adepti antických mystérií páchali vyvolávání bůžků které uctívali aby se jim viditelně projevili, věříce že v dalším životě přejdou mezi ně a ne mezi duchy obyč. smrtelníků. Podobně jako africké animistické kmeny věří že duše šamana - kouzelníka - přejde mezi bůžky na které se obrací. Případně viz praxe taoistické alchymie. Předmluva překladatele:
"na rozdíl od evropských „jogínů“, pro něž jsou tyto orientální cviky pouhým sportem — dospívali téměř vždy ke kýženému centrálnímu zážitku, takže lze říci, že tu jde o dokonale osvědčenou metodu, jak čínská mentalita (která je, jak správně ukazuje C. G. Jung, až do nejnovější doby v některých základních směrech podstatně odlišná od mentality evropské) dosahuje určitých duchovních prožitků. Nejen že se člověk vymaní z pout vnějšího zmateného světa, ale různé sekty si kladou i mnohé jiné cíle a usilují o ně. Nejvyšším stupněm je úsilí dospět tímto vysvobozením buď buddhistické nirvány (nebo Joginského paramatmau) anebo, jako např. podle spisu, kterým se zabýváme, spojením duchovního principu v člověku s přidruženými psychickými silami získat možnost žít dále po smrti ne pouze jako vágní pokleslá stínová bytost, nýbrž jako vědomý duch. Mimo to a často spolu s tím působí směry, které se snaží takovouto meditací ovlivnit jisté vegetativně animální životní procesy (po evropsku bychom tu mohli mluvit o funkci endokrinních žláz) posílením, omlazením a normalizováním životních pochodů, čímž se překoná i smrt, takže se připojí k procesu života jako jeho harmonické zakončení: Duchovní princip (schopný dále samostatně žít jako duchovní tělo vytvořené vlastními silami) opustí pozemské tělo, a to pak zbude jako vyschlá slupka, asi jako kukla po vylíhlé cikádě."
Sice materialisticky ale přezto pměrně výstižně podané.
http://jlswbs.files.wordpress.com/2…
Na druhé straně jsou individua která se na další - tedy, ehm posmrtný - život připravují již za tohoto. Patří mezi ně někteří mystici, jogini a asi i mnoho dalších a vypracovali k tomu mnoho různých "technik".
Obvykle např. Na východě věří že na co člověk myslí v okamžiku smrti podle toho získá jeho duše podobu v dalším životě. Proto sáhodlouhé mediatce části (ne fšech) joginů.
Pro změnu třeba adepti antických mystérií páchali vyvolávání bůžků které uctívali aby se jim viditelně projevili, věříce že v dalším životě přejdou mezi ně a ne mezi duchy obyč. smrtelníků. Podobně jako africké animistické kmeny věří že duše šamana - kouzelníka - přejde mezi bůžky na které se obrací. Případně viz praxe taoistické alchymie. Předmluva překladatele:
"na rozdíl od evropských „jogínů“, pro něž jsou tyto orientální cviky pouhým sportem — dospívali téměř vždy ke kýženému centrálnímu zážitku, takže lze říci, že tu jde o dokonale osvědčenou metodu, jak čínská mentalita (která je, jak správně ukazuje C. G. Jung, až do nejnovější doby v některých základních směrech podstatně odlišná od mentality evropské) dosahuje určitých duchovních prožitků. Nejen že se člověk vymaní z pout vnějšího zmateného světa, ale různé sekty si kladou i mnohé jiné cíle a usilují o ně. Nejvyšším stupněm je úsilí dospět tímto vysvobozením buď buddhistické nirvány (nebo Joginského paramatmau) anebo, jako např. podle spisu, kterým se zabýváme, spojením duchovního principu v člověku s přidruženými psychickými silami získat možnost žít dále po smrti ne pouze jako vágní pokleslá stínová bytost, nýbrž jako vědomý duch. Mimo to a často spolu s tím působí směry, které se snaží takovouto meditací ovlivnit jisté vegetativně animální životní procesy (po evropsku bychom tu mohli mluvit o funkci endokrinních žláz) posílením, omlazením a normalizováním životních pochodů, čímž se překoná i smrt, takže se připojí k procesu života jako jeho harmonické zakončení: Duchovní princip (schopný dále samostatně žít jako duchovní tělo vytvořené vlastními silami) opustí pozemské tělo, a to pak zbude jako vyschlá slupka, asi jako kukla po vylíhlé cikádě."
Sice materialisticky ale přezto pměrně výstižně podané.
http://jlswbs.files.wordpress.com/2…
30.09.2015 - 11:06
| Filtr
Bosch
» Antony52
a co je na tom materialistické?
Když jsme dospěli tak daleko, že zhasl každý stín i každá ozvěna, takže jsme klidní a pevní,
to jsme se ponořili do jeskyně síly, tam se všechno zázračné vrací ke svému zdroji. Neměníme
místo, ale naše místo se dělí. Je to nehmotný prostor, je tam tisíce míst a deset tisíc míst je
zároveň místem jediným. Neproměňujeme čas, ale čas se nám dělí. Je to nezměřitelný čas,
všechny eony v něm jsou jako jeden okamžik.
Když jsme dospěli tak daleko, že zhasl každý stín i každá ozvěna, takže jsme klidní a pevní,
to jsme se ponořili do jeskyně síly, tam se všechno zázračné vrací ke svému zdroji. Neměníme
místo, ale naše místo se dělí. Je to nehmotný prostor, je tam tisíce míst a deset tisíc míst je
zároveň místem jediným. Neproměňujeme čas, ale čas se nám dělí. Je to nezměřitelný čas,
všechny eony v něm jsou jako jeden okamžik.
© 2007-2024 Najdise.cz