Najdise.cz ... najdi a poznej lidi, kteří se narodili ve stejný den jako ty ...
Jsme to, co jsme se naučili - Diskuze a zkušenosti
- Astrologie
online Osobní horoskop (radix) Partnerský horoskop Tranzitní horoskop Psychologická astrologie Online výpočty
solár, direkce, revoluce, kompozit a další ...
Lunární kalendář
- Horoskopy 2024
kalendáře a jiné Znamení zvěrokruhu Partnerský horoskop Ascendent a Descendent Horoskopy na rok 2024
Čínský, Keltský, Výklad karet, Léčivé kameny, a další ... Kalendáře na rok 2024
Čínský horoskop 2024
- Slavné osobnosti
astro databáze - Narozeniny
jména, svátky - Numerologie
online - Poznej
znamení - Galerie
uživatelů - Diskuzní
fórum
Jsme to, co jsme se naučili
23.11.2010 - 23:49
Pan Božský Nesympatický
Jsme to, co jsme se naučili
Jestliže jsme šťastní nebo nešťastní, naučili jsme se to. Ano, povaha/charakter, je výsledkem procesu učení. Celý život se učíme jak se chovat k druhým lidem. Celý život se učíme, jak reagovat na bolest, nepohodlí či další situace. Celý život děláme jednu věc. Opakujeme, co jsme se naučili. Opakováním naučených reakcí na situace, lidi a okolnosti je definován náš charakter a dalo by se říci i životní styl. Naučili jsme se být šťastní, jiní se naučili být nešťastní. Dá se odnaučit to co nechceme být? ANO. Ale jen za určitých podmínek.
24.11.2010 - 00:36
| Filtr
Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Oldman, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Víš ono je učení a učení. Nejhorší co tě může potkat je, když tě lidi berou podle toho kolik máš vystudovaných škol. Ty se vlastně celý život učíš, ale co je to učení? Papouškuješ něco z čeho tě někdo pak zkouší? Přeskoč, přelez, nepodlez Když pochytíš nějakou moudrost se kterou se dav neztotožňuje, jsi divný ( v očích lidí) Proč se učit reagovat na bolest, není lépe se učit aby se žádná bolest neprojevila? Proč dělat něco, abys byl IN? Je lépe dělat to co právě tobě přináší uspokojení, štěstí bez ohledu co si o tobě myslí ti ostatní. Systémové učení, je vlastně otroctví. (trochu jsem to přehnal)
=====
Víš ono je učení a učení. Nejhorší co tě může potkat je, když tě lidi berou podle toho kolik máš vystudovaných škol. Ty se vlastně celý život učíš, ale co je to učení? Papouškuješ něco z čeho tě někdo pak zkouší? Přeskoč, přelez, nepodlez Když pochytíš nějakou moudrost se kterou se dav neztotožňuje, jsi divný ( v očích lidí) Proč se učit reagovat na bolest, není lépe se učit aby se žádná bolest neprojevila? Proč dělat něco, abys byl IN? Je lépe dělat to co právě tobě přináší uspokojení, štěstí bez ohledu co si o tobě myslí ti ostatní. Systémové učení, je vlastně otroctví. (trochu jsem to přehnal)
24.11.2010 - 00:51
| Filtr
Pan Božský Nesympatický
» Oldman
Neměl jsem na mysli učení z dob Marie Terezie. Mám na mysli proces učení od narození, chodit, mluvit, jezdit na kole, plavat, učit se trpělivosti, různé zručnosti...
Co se týče školství, je dnes mimo mísu. Konkrétně střední a vysoké je úplně o hovně. Poslední týdny pracuji na mém soukromém návrhu na nový princip vzdělávání šitý na míru požadavkům doby při zachování lidské důstojnosti. Všechny poučky, standardy a normy berou za své ve velice krátké době, ale na VŠ se používají skripta se zastaralými informacemi.
Co se týče školství, je dnes mimo mísu. Konkrétně střední a vysoké je úplně o hovně. Poslední týdny pracuji na mém soukromém návrhu na nový princip vzdělávání šitý na míru požadavkům doby při zachování lidské důstojnosti. Všechny poučky, standardy a normy berou za své ve velice krátké době, ale na VŠ se používají skripta se zastaralými informacemi.
24.11.2010 - 06:55
| Filtr
Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele onka, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
... myslím, že jsme odmalička formováni zákazy, příkazy, nebo naopak lhostejností, nezájmem. Učíme se z toho nějak dostat, ale málokdy se nám povede ještě do toho zahrnout své štěstí (pocit pohody a klidu), protože nenacházíme způsob, jak z té formy ven. Když už se to někomu podaří, připadá mu to velmi jednoduché a říká si : "Jak jsem mohl tak dlouho setrvávat v tom soukromém útisku, vždyť vystoupit je tak snadné" Pravda, nejtěžší je udělat ten první krok, rozhodnutí, že chci žít jinak ... to je boj skoro bych přirovnala jako o život, protože ta změna je pro určitou naši část (ego) nepohodlná. Tedy nejvíce se v životě učíme, jak se nebát zásadních změn
=====
... myslím, že jsme odmalička formováni zákazy, příkazy, nebo naopak lhostejností, nezájmem. Učíme se z toho nějak dostat, ale málokdy se nám povede ještě do toho zahrnout své štěstí (pocit pohody a klidu), protože nenacházíme způsob, jak z té formy ven. Když už se to někomu podaří, připadá mu to velmi jednoduché a říká si : "Jak jsem mohl tak dlouho setrvávat v tom soukromém útisku, vždyť vystoupit je tak snadné" Pravda, nejtěžší je udělat ten první krok, rozhodnutí, že chci žít jinak ... to je boj skoro bych přirovnala jako o život, protože ta změna je pro určitou naši část (ego) nepohodlná. Tedy nejvíce se v životě učíme, jak se nebát zásadních změn
24.11.2010 - 08:18
| Filtr
Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele musiúa, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Jde o to naučit se nebýt naučen a neopakovat se
Je rozdíl mezi jednáním a reagováním
=====
Jde o to naučit se nebýt naučen a neopakovat se
Je rozdíl mezi jednáním a reagováním
24.11.2010 - 08:55
| Filtr
movvin
» onka
No jasně od malička.... Jen si vzpomeňte.... třeba, taky jste tak rádi skákali v kalužích.... jak to krásně cákalo a stříkalo všude kolem a vy jste se tomu chechtali?.... no a co vám bylo řečeno v tomto okamžiku štěstí.... to se přeci nedělá!
No a takových okamžiků bylo spousta
No a takových okamžiků bylo spousta
24.11.2010 - 09:59
| Filtr
Najdise.cz
» Pan Božský Nesympatický
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Oldman, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Někteří badatelé tvrdí, že se vlastně nic učit nemusíme, protože jsme všemi znalostmi již vybaveni když přijdeme na svět. Něco jako vodní želva, když se narodí z vajíčka automaticky bez toho aby ji někdo učil chodit , doleze do vody a tam plave, umí přijmout potravu atd. Svými zkušenostmi se učí utéci před nepřáteli, kteří jí chtějí sežrat atd. Když zasadíme strom – rostou větve, kořeny, listy, ty pak na podzim opadají, aby na jaře zase znovu narostly, nikdo je to neučí. Je to geneticky dáno!
Nevím zda povaha-charakter je výsledkem učení, když se narodím do rodiny „nepřizpůsobyvých občanů“, je mě dáno do vínku, že se budu učit a přijímat názory od členů nepřizpůsobyvých občanů. Z pohledu jiné skupiny, budou tvrdit, že jsem gauner a rostu pro kriminál, přestože jsem v dané skupině vážená osoba a já budu šťastný. Každá společnost má své normy a my se díváme na člověka, právě podle těchto norem, které se mohou za čas zcela změnit a jsou nahrazeny novými normami.
=====
Někteří badatelé tvrdí, že se vlastně nic učit nemusíme, protože jsme všemi znalostmi již vybaveni když přijdeme na svět. Něco jako vodní želva, když se narodí z vajíčka automaticky bez toho aby ji někdo učil chodit , doleze do vody a tam plave, umí přijmout potravu atd. Svými zkušenostmi se učí utéci před nepřáteli, kteří jí chtějí sežrat atd. Když zasadíme strom – rostou větve, kořeny, listy, ty pak na podzim opadají, aby na jaře zase znovu narostly, nikdo je to neučí. Je to geneticky dáno!
Nevím zda povaha-charakter je výsledkem učení, když se narodím do rodiny „nepřizpůsobyvých občanů“, je mě dáno do vínku, že se budu učit a přijímat názory od členů nepřizpůsobyvých občanů. Z pohledu jiné skupiny, budou tvrdit, že jsem gauner a rostu pro kriminál, přestože jsem v dané skupině vážená osoba a já budu šťastný. Každá společnost má své normy a my se díváme na člověka, právě podle těchto norem, které se mohou za čas zcela změnit a jsou nahrazeny novými normami.
24.11.2010 - 10:10
| Filtr
Pan Božský Nesympatický
» Oldman
Pochopil. Jen použiju jiný příklad. Dvě kočky. Každá má koťata. Jedna kočka je tak hloupá, že vleze do vody a utopí se. Druhá vleze do vody, poslechne instinkt a vrátí se na břeh. Čí koťata přežijí?
Pohled evoluce: udělám dvě rozdílné kočky, jednu udělám jako obvykle, druhé seberu pud sebezáchovy. Třeba z toho něco zajímavého vyjde. Kterou kočku si evoluce vybere, aby pokračovala? Tu, která nemá pud sebezáchovy?
Kazové zboží musí z kola ven... je mimo logiku evoluce, aby pokračovala větev druhu, která má nějakou "závadu".
Přežijí jen Ti nejsilnější. Ti, co se naučili od svých rodičů být nejsilnější.
PS: vím jak to myslíš.
Pohled evoluce: udělám dvě rozdílné kočky, jednu udělám jako obvykle, druhé seberu pud sebezáchovy. Třeba z toho něco zajímavého vyjde. Kterou kočku si evoluce vybere, aby pokračovala? Tu, která nemá pud sebezáchovy?
Kazové zboží musí z kola ven... je mimo logiku evoluce, aby pokračovala větev druhu, která má nějakou "závadu".
Přežijí jen Ti nejsilnější. Ti, co se naučili od svých rodičů být nejsilnější.
PS: vím jak to myslíš.
24.11.2010 - 11:01
| Filtr
Najdise.cz
» Pan Božský Nesympatický
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Oldman, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Já se na tuto věc dívám z jiného hlediska. Všechny bytosti na této planetě se rodí mnohokrát, tak dlouho dokud jsou v souladu s vibrací planety. ( 3.dimenze). Pokud absolventi s úspěchem projdou „školou života“ na planetě Zemi, jejich vibrace jsou vyšší, již se nerodí do 3.dimenze, ale postupují do vyšších vibrací (5.dimenze)
To znamená, že lidi, když se narodí, tak si přinášejí do „nového“ života část svých dovedností, vibrací z života minulého. Při narození, nemáme stejnou startovací čáru! Proto nejsou stejné reakce, dovednosti, myšlení atd. u všech lidí stejné i přestože budou mít jednoho učitele, jednu matku atd.
Další pohled jsou znalosti z pohledu tzv. osvícení. Někdo vynalezne novou věc - vynález, ale najednou tu samou věc vynaleznou další vynálezci na různých místech planety, přestože se nikdy před tím nesetkali. Vědec naučí nějakou novou dovednost zvíře, které nikdo do té doby neprovedl. Přesto za několik dní, někde přes1000 km někde stejnou dovednost praktikují zvířata i přesto, že je to nikdo neučil. To je tz. Morfogenetické pole.
=====
Já se na tuto věc dívám z jiného hlediska. Všechny bytosti na této planetě se rodí mnohokrát, tak dlouho dokud jsou v souladu s vibrací planety. ( 3.dimenze). Pokud absolventi s úspěchem projdou „školou života“ na planetě Zemi, jejich vibrace jsou vyšší, již se nerodí do 3.dimenze, ale postupují do vyšších vibrací (5.dimenze)
To znamená, že lidi, když se narodí, tak si přinášejí do „nového“ života část svých dovedností, vibrací z života minulého. Při narození, nemáme stejnou startovací čáru! Proto nejsou stejné reakce, dovednosti, myšlení atd. u všech lidí stejné i přestože budou mít jednoho učitele, jednu matku atd.
Další pohled jsou znalosti z pohledu tzv. osvícení. Někdo vynalezne novou věc - vynález, ale najednou tu samou věc vynaleznou další vynálezci na různých místech planety, přestože se nikdy před tím nesetkali. Vědec naučí nějakou novou dovednost zvíře, které nikdo do té doby neprovedl. Přesto za několik dní, někde přes1000 km někde stejnou dovednost praktikují zvířata i přesto, že je to nikdo neučil. To je tz. Morfogenetické pole.
24.11.2010 - 11:22
| Filtr
Najdise.cz
» Pan Božský Nesympatický
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Oldman, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Já vím, ale jak jsme se učili, vkus je jen subjektivní dojem a skutečnost je podložena více pohledy . Díky tomu, že se objevují nové znalosti, nové "vykopávky", to že všechno souvisí se vším, tak i SKUTEČNOST je jiná, než skutečně byla. Je lepší změnit skutečnost na víru, tím se nic nezkazí.
=====
Já vím, ale jak jsme se učili, vkus je jen subjektivní dojem a skutečnost je podložena více pohledy . Díky tomu, že se objevují nové znalosti, nové "vykopávky", to že všechno souvisí se vším, tak i SKUTEČNOST je jiná, než skutečně byla. Je lepší změnit skutečnost na víru, tím se nic nezkazí.
24.11.2010 - 11:34
| Filtr
Pan Božský Nesympatický
» Oldman
Muhehe
Ale pokud věříš, že Skutečnost je tvořena Souvislostmi mezi Fakty, pak není čemu věřit. Lze jen nalézat další Souvislosti mezi poznanými Fakty.
Všechny teorie o fungování světa jsou pak jen odváděním pozornosti od Souvilostí mezi Fakty. Asi každý mluvíme o něčem maličko jiném, ale mě zajímá spíš to moje téma, takže se s Tebou nemůžu moc hádat, přemýšlím a to je vysilující :-)
PS: Číhám, že všichni odskočili na obídek...
Ale pokud věříš, že Skutečnost je tvořena Souvislostmi mezi Fakty, pak není čemu věřit. Lze jen nalézat další Souvislosti mezi poznanými Fakty.
Všechny teorie o fungování světa jsou pak jen odváděním pozornosti od Souvilostí mezi Fakty. Asi každý mluvíme o něčem maličko jiném, ale mě zajímá spíš to moje téma, takže se s Tebou nemůžu moc hádat, přemýšlím a to je vysilující :-)
PS: Číhám, že všichni odskočili na obídek...
24.11.2010 - 13:38
| Filtr
Najdise.cz
» Pan Božský Nesympatický
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele onka, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
... "Nikdy se nezmění/nezlepší, nemají tu dovednost změnit se."
... myslím, že tu dovednost má každý, ne každý má ale dostatek odvahy jít hned za novými věcmi. Taky - co je pro někoho nepřijatelné, jiný s povděkem přijímá, neboť se do té doby nacházel v situaci mnohem horší. I pro "čumily" nebo "teoretiky" mají nové informace význam, jinak by se na přednášce neobjevili (nezajímalo by je to).
... dovednost změnit se k lepšímu ... to je dost troufalé tvrzení, protože každý z nás má jinou kombinaci toho, co má v životě poznat a vyřešit, co si do tohoto života přináší a jak hluboko se nacházejí příčiny jeho současných nezdarů (co musí nejdřív odkrýt, než se dostane k jádru věci). Budou-li i v budoucnu existovat přednášky typu "Jak v sobě objevit dovednost změnit se k lepšímu", přeji si, aby je vedli přednašeči, kteří budou lidem ukazovat, jak zklidnit svůj vnitřní chaos a v klidu objevovat pokrok, než aby ze sebe chrlili poučky a pak se druhým posmívali
=====
... "Nikdy se nezmění/nezlepší, nemají tu dovednost změnit se."
... myslím, že tu dovednost má každý, ne každý má ale dostatek odvahy jít hned za novými věcmi. Taky - co je pro někoho nepřijatelné, jiný s povděkem přijímá, neboť se do té doby nacházel v situaci mnohem horší. I pro "čumily" nebo "teoretiky" mají nové informace význam, jinak by se na přednášce neobjevili (nezajímalo by je to).
... dovednost změnit se k lepšímu ... to je dost troufalé tvrzení, protože každý z nás má jinou kombinaci toho, co má v životě poznat a vyřešit, co si do tohoto života přináší a jak hluboko se nacházejí příčiny jeho současných nezdarů (co musí nejdřív odkrýt, než se dostane k jádru věci). Budou-li i v budoucnu existovat přednášky typu "Jak v sobě objevit dovednost změnit se k lepšímu", přeji si, aby je vedli přednašeči, kteří budou lidem ukazovat, jak zklidnit svůj vnitřní chaos a v klidu objevovat pokrok, než aby ze sebe chrlili poučky a pak se druhým posmívali
© 2007-2024 Najdise.cz