Iveta Bartošová


29.04.2014 - 16:21
(Ryby) Ida 29
Iveta Bartošová
Dnes 29.4. 2014 v 11.30 v Uhřiněvsi skočila Iveta Bartošová pod vlak.Na Ascendentu ve Lvu je Lilith – fascinující a věčná sláva, hrdost a sebevědomí. Slunce, které ve Lvu vládne je ve znamení Býka v 10. d. Kariéry, slávy a společenského uznání. Slunce – duch, rozum je tu v konjunkci s Lunou – duší, city. Je to soulad rozumu a citu, pevné rozhodnutí, stabilní společenská pozice. V Býku vládne Venuše v Rybách v 9.d – morálky, práva a spravedlnosti – říká: jsem obětí práva, obětí ideálu?V 8.d. smrti - je znamení Vodnáře, kterému vládne Uran v Beranu v 9.d – dalekých cest poblíž MC – Společenské postavení. Nečekaně se vydala na dalekou cestu . Svým zbrklým rozhodnutím šokovala společnost.Na hrotu 10.d – Společenského postávení je znamení Berana, kterému vládne Mars ve Vahách ve 3.d – Doprava, cesty, myšlení. Rozhodla se skočit pod vlak.Druhým vládcem Berana je Pluto v Kozorohu v 6.d – Zdraví . Nevratný proces, neslučitelný se životem.

Řazení:
10.05.2014 - 12:19 | Filtr
(Váhy) neptun » Muse
To co píšeš je už trošku jiné téma a hodně to souvisí s vírou každého jednotlivce. Jak si mohla IVETA nebo TY vybrat rodiče? To je podle mojí subjekce už moc iracionální a neuchopitelné. Žádný člověk na naší planetě neví, zda vše skutečně začalo u Evičky a Adama – nikdo neví co je po smrti – možná po smrti není nic – jen tma, možná se proměníme na andělíčky, čertíky.....,možná se naše duše rodí znovu a znovu.......To jsou většinou náboženské pohádky pro dospělé, ale nemají žádný racionální základ.
JÁ také věřím, že „cosi“ po naší smrti existuje, věřím na reinkarnaci.....,ale na druhou stranu vše ohledně víry se snažím vytěsnit a nezatahovat do astropsychoterapie, vytěsňovaní traumat z NEVĚDOMÍ do VĚDOMÍ.........Většinu věcí např. noční můry, zážitky při hypnóze.... lze logicky vysvětlit a souvisí to právě s lidským NEVĚDOMÍM kam už si defacto od porodu „cosi“ ukládáme – zážitky, vzpomínky.......a v pozdějším věku se nám vše v zašifrované či imaginární formě vybavuje.

Asi také odlišně vnímáme pojem KARMA. TY si pod slůvkem karma asi představuješ, že se naše duše rodí neustále dokolečka dokola a když IVETA spáchala sebevraždu, tak v dalším vtělení bude muset řešit podobné problémy – bude jakoby potrestána – někteří šarlatáni dokonce tvrdí, že se sebevrazi narodí v dalším životě postižení a podobně. To jsou opět iluzorní pohádky a večerníček pro dospělé.
JÁ si pod pojmem KARMA představuji konkrétní lidi – děti, rodiče, prarodiče, celou rodinu, větve rodiny, další předky........ a z astrohlediska lze „cosi“ vypozorovat na základě postavení karmických uzlů či karmické osy. Přeloženo TY můžeš mít karmickou osu/severní+jižní uzel/ ve stejných domech či znameních jako Tvůj dědeček či praděček a pak prožiješ „cosi“ podobného např. ve vztazích, práci......nebo budeš mít podobný talent či nadání na malovaní, výrobu keramiky.......Takže vše je to o jakémsi KRUHU v kterém se cyklicky točí celé rodiny/pokolení/ a hodně je to také o genetice a genových buňkách. To samé platí o planetách, světlech, aspektech......., že „cosi“ dědíme po předcích, babičkách........astro hantýrkou se tomu říká dědičnná astrologie.
Takže podle mojí filozofie si rodiče nevybíráme – to nemůžeme ovlivnit, ale konkrétní novorozenec v břiše už částečně může ovlivnit svůj příchod na svět např. si může vybrat zda se narodí 20, 21, 22......října. Nejvíce může novorozenec ovlivnit hodinu narození a svůj ascendent a tedy partnerskou osu. JÁ jsem si jako novorozenec částečně „řídil“, abych se narodil 22. 10. tedy co nejblíže ke znamení Štíra a hlavně jsem si „řídil“,abych se narodil v noci a s ascendentem ve vodním Raku a tím pádem jsem extrémně napojen na MĚSÍC + planetu PLUTO. Opět vše souvisí s dědičnou astrologií či numerologií, kdy jeden člen mojí rodiny je narozen také 22 a má zvýrazněného Raka. Ohledně planetarní dědičnosti existují i dlouholeté studie a pokud je porod vyvolán uměle nebo naprogramován viz. císařský řez, tak planetární dědičnost většinou zmizí zatímco pokud je vše přirozené jako v mém případě, tak se může novorozenec jakoby naladit na nějakého člena rodiny. Konkrétně např. děda či otec mají Slunce v Raku a novorozenec/dítě/ ve spolupráci s mamkou si naprosto přirozenou cestou „vybere“ okamžik narození v tomto případě ascendent v Raku – no a díky tomuto přirozenému a nenásilnému procesu je tam naprosto viditelná karmická či planetarní dědičnost. Snad chápeš. Tedy moje filozofie má stále nějaký racionální základ.

Krátce ještě na téma odpuštění. To je v pořádku, že jsi rodičům odpustila – je to Tvoje volba a sama jsi se takto svobodně rozhodla. A je pravda, že spoustu věcí lze odpustit, ale není to téma na psycho či astro terapii. To ať si každý jednotlivec samostatně rozhodne zda například rodičům odpustí či neodpustí – to je hodně individuální. JÁ jen říkám či tvrdím, že např. týrané dítě nemusí odpouštět, když nechce a hlavně si nic uvnitř sebe neblokuje jak tvrdí opět někteří šarlatáni – odpusť a zjeví se Ti andělíček – to je zase iracionální báchorka z mechu a kapradí.

Na závěr na téma sebevražda. TY píšeš cituji:
“Je lehké spáchat sebevraždu, člověk si myslí že tím vše končí, ale prdlajz“.

V tomhle se pleteš, protože spáchat sebevraždu není nic lehkého a například skočit pod vlak a vše definitivně skončit jako to udělala IVETA na to už musíš mít hodně velkou odvahu - lidově napsáno na to už člověk musí mít koule. To jsem také už tady psal, že skok pod vlak je spíše mužská sebevražda viz. mužská konjunce SLUNCE+MARSU v horoskopu Ivety. Navíc IVETA páchala demonstrativně sebevraždu už vícekrát a tak to asi nic snadného není.
A druhá část Tvé větičky je opět o VÍŘE, kdy JÁ také věřím, že duše IVETY vyletila „kamsi“ na druhý břeh, do vesmíru......,ale už nevěřím na to, že až se duše IVETY narodí znovu, že bude nějak trpět, že bude muset IVETA více bojovat, že se narodí postižená jak tvrdí různí šarlatáni..........To je strašení lidí! JÁ věřím na VYŠŠÍ SPRAVEDLNOST a pokud se skutečně rodí duše znovu a znovu, tak v dalším vtělení budou trpět hlavně lidi co IVETĚ ublížili – tedy KRKAVČÍ MATKA, DEVIANTNÍ OTEC, někteří partneři........Aby trpěla znovu IVETA to by nedávalo vůbec žádnej smysl a pak by defacto ani nemělo cenu žít a o „cosi“ se na tomto světě snažit, kdyby agresorům, loupežníkům....vše neustále procházelo a senzitivní bytosti jako IVETA by stále trpěli dokolečka dokola a to jen proto, že spáchali sebevraždu. Snad chápeš jak to myslím. NEPTUN :74:
11.05.2014 - 22:19 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Muse
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Samanthaa, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Ahoj, omlouvám se, že se vám pletu do diskuze, ale nedá mi nereagovat na tyto věty:
-----------------------------
Takže každý jsme byli oběti svých obětí (rodičů).Jde o to kdo ten řetězec uzavře a zamezí,aby se dál projevovaly tyto věci.
----
Když člověk převezme za svůj život zodpovědnost,začne se vymaňovat z role oběti a začne na sobě pracovat najednou se cítí svobodný.
Už se ho nedotýká chování ostatních viz většinou podmíněná láska od rodičů,partnerů atd.
Začne dávat svobodu ostatním i sobě.
----------------------------------
Ve vývojové psychologii se učí o tzv. Systému otevřených a zavřených dvěří." Nelekejte se - je to jen název :4:

Jde o to, že pokud má člověk v sobě nezpracované emoce plynoucí z nějakého emočního zážitku, který nechává šrámy na duši (strach, zloba, nenávist...) tak zhruba po 7 letech mu život přihraje podobnou situaci, aby si své emoční stavy vyřešil (poté co se mu již první dveře zavřely, otevře mu život druhé - jiné dveře). Vyřešení tady nespočívá pouze v rozklíčování původního problému kdy "duševní šrám" vznikl za jakých okolností, nestačí problém jen pojmenovat, člověk musí tu situaci zpracovat tak, že jí porozumí,pochopí pohnutky a vypořádá se vnitřně s aktéry, např. že jim odpustí a to nejdůležitější- pro sebe si ji taky vnitřně zcela vyřeší, t.j. zapracuje na sebe tak, že již k té události nebude nic cítit, stane se pouze pozorovatelem té události. Bez toho by emoce neztratila svoji moc a dále by ovlivňovala psyché.Pokud člověk nevyužije první otevřené dveře, tak se problém táhne dál do dalších otevřených dveří a nabývá na intenzitě. Někdy to trvá i několik roků, něž si to člověk vyřeší.
Udělala jsi to úplně perfektně a jak jsem četla, bez cizí pomoci a v podstatě hned jak to jen šlo. :15: :12:
13.05.2014 - 07:45 | Filtr
(Váhy) neptun » Muse
Ahoj Muse+Lvice,
to co píšeš o Vaší rodině, že se z generace na generaci opakují různé „negace“, formy násilí, alkoholismus, psychické problémy, sebevraždy...........tak o tom jsem Ti přesně psal minule viz. KARMA, astrologická dědičnost..........A právě s pomocí astrologie či astropsychologie lze všemu přijít na kloub a najít kořeny všeho „zla“. To je podle mého vnímání KARMA – tedy konkrétní lidi – děti, rodiče, babičky, předci...........
Koukal jsem letmo do Tvého osobního horoskopu a tam je vše vidět, kdy máš např. těsnou trojkonjunkci IC/hrot 4. domu/ + SATURN + NEPTUN v opozici na CHIRON + MC. A když to krátce přeložíme, tak zatížený SATURN „cosi“ blokuje, zpomaluje, klade překážky....., zatížený NEPTUN má zase sklony k závislostem všeho druhu + duševním nemocem – drogy, alkohol, psychické problémy.........No a zatížený CHIRON symbolizuje nějaké psychické zranění z dětství, šrám na duši.........Takže toto vše zapadá, že jsi od útlého dětství konfrontována např. s alkoholem + psycho problémy.... viz. NEPTUN a s tím souvisí psycho traumata, rány na duši......viz. CHIRON a tohle vše si jako malá holka nasávala do svého NEVĚDOMÍ – jsou to ty jedovaté šípy do těla o kterých jsem psal v souvislosti s IVETOU nebo-li Tvoje dětství + IVETY se v „čemsi“ podobá – je tam např. střet s alkoholem, psychické problémy, následné pobyty v léčebně..........
Z astro hlediska u Tebe ještě „cosi“ naznačuje např. kvadratura SLUNCE a PLUTA – tedy nějaký byť skrytý problém s otcem. A pak máš ČERNOU LUNU v 1. domě což opět zapadá do nějaké astro či psycho skládačky jelikož 1. dům mimo jiné souvisí se sebeprosazením, sebevědomím, fyzickým tělem, sebeláskou jakoby se naučit mít ráda sama sebe...........No a Tobě mohl v dětství „kdosi“ snižovat sebevědomí např. neustálou kritikou, nespokojeností.......nebo jsi byla konfrontována s „čímsi“ destruktivním – alkohol, násilí...........což se nyní v dospělosti odráží např. na Tvém sebevědomí, projevu........,že si nevěříš, podceňuješ se, vysíláš jakési fluidum oběti – toto vše může probíhat v neviditelné podobě, že si to ani neuvědomuješ........a toto mimo jiné symbolizuje ČERNÁ LUNA v Tvém 1.domě. Nakonec s tím může souviset i Tvůj pobyt v léčebně, kdy například různé poruchy osobnosti typu sebepoškozovaní, nepřijímání potravy, návaly agrese.............souvisí v nějaké formě s jakousi sebedestrukcí, nepřijetím vlastního těla..........viz.1.dům.
Toto Ti píšu z toho důvodu, že právě s pomocí astrologie si můžeš vše začít zpracovávat – různá traumata z dětství např. si v astroknížce najdeš Neptun ve 4. domě a s „čímsi“ se ztotožníš „cosi“ Ti takzvaně docvakne..................
Mezi řádky se ptáš co z toho pokud si vytěsníš zážitky, které se skrývají v NEVĚDOMÍ.
No krásně Ti to popsala už diskutérka Kasiopea23 nebo-li všechny traumata, negativní emoce, pocity......máme uloženy „kdesi“ v těle, v mozku, v NEVĚDOMÍ.... a postupně vše vyplouvá na povrch – většinou skrze patrnerské vztahy nebo v horším případě skrze vlastní děti. Přeloženo najdeš si partnera, který bude mít „cosi“ společného s Tvým biootcem – stejná vlastnost, zlozvyk, stejná barva vlasů...... a v případě rozchodu začne „cosi“ vyplouvat na povrch, vše si začneš uvědomovat......To je třeba i případ IVETY, která si neustále vybírala podobné typy mužů. V horším případě vše začne vyplouvat až při narození dětí nebo-li holce, která má „cosi“ nedořešeného se svým otcem se jak na „potvoru“ narodí kluk/syn/ a ať chce či nechce je natvrdo konfrontována s mužskou energií či otcovským archetypem. Z toho logicky plyne, že vytěsňovaní traumat z NEVĚDOMÍ do VĚDOMÍ pomůže nejen Tobě, že se zahojí či zacelí rány na duši....., ale hlavně nebudeš přenášet různé negace na svoje vlastní děti – zkrátka se poučíš z chyb rodičů či prarodičů a to je hlavní smysl sebepoznávání, vytěsňování traumat............

U Tebe je velmi pozitivní, že tento proces jakéhosi pročišťování už probíhá nebo-li v relativně mladém věku už si uvědomuješ jak např. alkoholismus působí destruktivně na harmonii v rodině..........Také už víš, že léčebna/viz. prášky/ a ani křesťanství/viz. dogmata/ není pro Tebe to pravé ořechové což je také plus.
Takže jsi se nakonec našla v duchovnu a sebepoznávání což je fajn, ale je asi potřeba se naučit třídit informace a nevěřit všemu co Ti nakuká nějaký šarlatán jelikož v konečném důsledku Ti to může spíše ublížit – lidově napsáno je dobré se řídit vlastním rozumem, vlastní intuicí a nenechat si od nikoho takzvaně vymejt mozek. Snad chápeš jak to myslím. S tím souvisí Tvoje poznámka, že bych měl být více otevřený jiným názorům – s tím souhlasím a dokážu naslouchat, ale na druhou stranu mám vlastní názor, vlastní vodní instinkt.....,mám talent na čtení symbolů a tedy na astrologii...... a konkrétně při vytěsňování traumat se jede podle určité psycho či astro metodiky, která funguje a je ověřená v praxi nebo-li vše začíná u otázek typu: Narodila jsi se přirozeně či císařem? Jsi chtěné či nechtěné dítě? Pak je tady kojení a případné problémy. A takhle se při astroterapii jede dále, kdy pak je dost klíčové trestání zda Tě rodiče trestali pouze psychologicky formou zákazů či také fyzicky formou výprasků........Konkrétně při fyzických trestech v tom nejcitlivějším vzorci otec kontra dcera dochází často k „čemusi“ sexuálnímu – incestu, sexuálnímu harášení otce.....což je na samostatnou přednášku, ale klíčové jsou drobné nuance nebo-li hranice mezi dobrem a zlem je velmi tenká.
Tímto Ti chci napsat, že toto vše jsou konkrétní otázky, konkrétní zážitky, traumata.... viz. např. výprask od otce......,které mají reálný základ a řeší KOŘEN problému, zpracovává se konkrétní trauma zatímco vyprázněné fráze o odpuštění, andělech........s nějakou kartářkou Tě sice také pohladí po duši, na chvilku se Ti uleví.....,ale neřeší to konkrétní trauma/emoci/. A jak Ti psala i diskutérka kasiopea23 dříve či později Tě stejně osud či život „donutí“ vše si zpracovat – konkrétní emoci či trauma. A pak si sama „kdesi“ v soukromí rozhodneš zda chceš či nechceš např. otci odpustit.......
Sečteno a podtrženo není potřeba měnit metodiku, která funguje viz. příběh IVETY, kde „cosi“ traumatického lze pozorovat už v době těhotenství, při porodu........a ono je také potřeba vše zasadit do konkrétní doby nebo-li to, že matka IVETY nevěděla, že čeká dvojčata nebyla její chyba, ale spíše „chyba“ systému, kdy naše zastaralé zdravotnictví nemělo možnost používat ultrazvuk – nicméně chování matky po porodu už je nepřijatelné, kdy IVETU nepřijala, od narození odstrkovala........což byl první negativní či černý puzzlík do její nervové soustavy......Tímto Ti chci ukázat, že není nutné objevovat zeměkouli, která už je dávno objevená – jen je potřeba do psychoterapie zakomponovávat nové či moderní věci např. videoterapii, fototerapii......, že se např. zneužívané děti/lidi/ natáčejí na kameru, fotí....což jim také výrazně pomůže – třeba se zbaví pocitu studu........

Na závěr ještě astro poznámka. TY máš karmickou osu VODNÁŘ/5.dům/ kontra LEV/11.dům/ a tak by bylo zajímavé zjistit zda některý z rodičů či prarodičů nemá stejnou karmickou osu což by Ti také pomohlo v sebepoznání, že by jsi věděla na kterou větev rodiny se máš zaměřit. Případně si to můžeš sama vyhledat nebo mi třeba do pošty napiš data rodičů + prarodičů a JÁ se Ti na to mrknu.
NEPTUN :74:
14.05.2014 - 20:37 | Filtr
(Lev) Muse » Madahi
Vystihla jste to přesně.
Není důležité jakou cestou se člověk ubírá k uzdravení,ale k jakému dojde výsledku.A pokud je výsledek uzdravení tak je to dobré :-)
15.05.2014 - 07:43 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Muse
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Madahi, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
:1: :29:
18.05.2014 - 08:24 | Filtr
(Lev) Muse » Dévi
Prosím vás jak se jmenuje ta kniha? :74:
18.05.2014 - 17:50 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Muse
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Dévi, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Ta kniha se jmenuje JSEM, rok vydání 1996, dá se sehnat asi již jen z antikvariátů.
18.05.2014 - 20:49 | Filtr
(Lev) Muse » Dévi
Děkuji.Doufám,že ji seženu :-)
22.05.2014 - 22:33 | Filtr
(Kozoroh) bhakti » Muse
Zajimave jsou obe knihy
Jsem
Ja jsem


Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Lev Lvu
ukázat kalendář »