Anorexie-novinky


25.08.2011 - 17:26
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Anieneninka, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====

Anorexie-novinky
Tak a teď jsem vážně v koncích. Vím, že je to osobní věc kamarádky, ale nejmenuju ani nedávám popis, jsem prostě bezradná.. Byla jsem za jejím lékařem, který si mne osobně zavolal místo jejich rodičů a mluvila jsem i s přítelkyní..Povím vám jak to začalo. Začalo to jen tím, že chtěla být štíhlejší, bála se aby ji neopustil přítel, a tak nejedla, to vám samozřejmě dlouho nevydrží, nejíst, tak po 3-5 dnech naprostého vyčerpání se přejedla tak, že nemohla ani chodit a s neuvěřitelnými výčitkami se to opakovalo několik týdnů. Potom to přestalo, na celý rok, jedla zdravě a zhubla přirozenou cestou, i když to nepotřebovala, všichni jsme na ni byli velmi pyšní a ona se cítila lépe.. Jenže se s ní rozešel přítel a vrátila se ze společného bytu k rodičům, matka odmítala odstoupit od naprosto nezdravé stravy a dceru dá se říct donutila přibrat, jak to maminky se svými buchtami a řízky umí.. Dcera ji začala nenávidět a začala nenávidět i sebe a všechny štíhlejší holky a pak se to s ní vezlo, týden anorektické stravy, potom už nemohl ani vstát tak se najedla, opět moc, vzala projímadlo a teď je tady, leží v nemocnici a má vážné psychické problémy.. Lékař řekl, že by jí nejvíce pomohlo domácí prostředí, matka navrhla, že bychom si ji na pár měsíců vzali k sobě, k vlastním rodičům má silné zábrany. Máte nějaké rady? Jak na její deprese, třeba ze zkušenosti, na nějaký rozumný stravovací režim na který by přistoupila, nějaký dietní plán, ne dietní ale chápete, asi by se jí zhroutil svět kdyby o něco přibrala, tak máme strach, aby když jí dáme normálnější jídlo nezpanikařila.. Lékař mi řekl, že je to velmi zvláštní případ anorexie kombinované s bulímií.. Dal nám nějaké rady, celkem dost, ale podotkl, že on sám a ani jeho kolegové neví jak přesně postupovat, jak to máme vědět potom my.. Cizí rodina.

Řazení:
25.08.2011 - 17:30 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Neferlin, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Tohle je psychická porucha. Měla by být pod dohledem jak lékaře, tak i psychologa ne? A ne vám jí strčit s tím, my nevíme co stím a tak si to vyřešte sami. To na vás hodili normálně zodpovědnost. Co terapie? Tohle bude asi na dlouho...
25.08.2011 - 17:48 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Neferlin
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Anieneninka, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Návštěvy lékařů 3x týdně, terapeut 2 x týdně a kdykoliv pocítíme něco negativního.. Ale dali nám velké sousto..
25.08.2011 - 20:30 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Anieneninka
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Neferlin, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
To ano. Ať zkusí si odpustit sama sobě a druhým :15:
26.08.2011 - 19:36 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Laki, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
no myslim ze koren problemu je v te jeji matce, je dobre ze se tam nechce vratit, ma to z ni.. a tim nemyslim jen to, ze ji matka precpavala, celkove k ni zaujima postoj jako k nedospelemu cloveku a chce ovladat jeji telo, ta anorexie je odpor vuci ovladani matkou, demonstrace toho, ze dcera vladne svemu telu.. zivotu, ne její matka.. je to hodne citove propojene s materskou laskou, asi ji moc nemela a kdyz, tak byla spojena s nesvobodou
26.08.2011 - 19:39 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Laki, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
ale je to dost vzacnej pripad anorexie, pac neni az tak spojenej s odmitanim zenstvi a zenskeho tela.. jako spis s moci nad vlastnim telem.. zalezi jakej to bude terapeut, zkus se hlavne zajimat o to, jestli ji ten terapeut v tom pomaha, kdyby ne, hledejte jineho, asi ji nejak nepomuzes ty sama, ale v hledani a zkouseni odborniku ji muzes pomoct dost
26.08.2011 - 20:50 | Filtr
(Hadoken) ži.va » Laki
souhlasím s tím, že rozhodně vyhledat terapeuta, který vám řekne přesně, co dělat...jako přístup ze strany lékaře, který je zde popsán mi přijde absurdní...

26.08.2011 - 21:26 | Filtr
(Ryby) honzík...tvrdý oříšek :)
Rozhodně odborníka, tohle může zle skončit...
Hodně štěstí a síly :17:
27.08.2011 - 12:13 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » scrp
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Laki, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
souhlas :15:
28.08.2011 - 23:51 | Filtr
(Lev) pavelnovak
Potrebovala by bunkovou vyzivu od cloveka kteremu veri.To jsi zrejme Ty,
Dej vedet co si o tom myslis pavel5238@gmail.com
pavel
29.08.2011 - 09:26 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Bergruna, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Dobrý den, začněte důsledně kontrolovat příjem potravy- někdo u ní musí sedět a vidět, že to snědla, udržela v sobě- může to jít vyzvracet. Jestli má deprese- není jiná pomoc než antidepresiva. Tohle je purgativní typ anorexie. Každopádně najděte odborníka, který pracuje s poruchama potravy, obvoďák Vám nepomůže. Terapie má být zaměřená na zvládáná pocitů viny, nejvhodnější by byla rodinná- spolu s matkou a otec, ten nefunguje,že? Když matka nebude chtít- jako, že ne /protože tu holku trestá, bude muset stačit individuální psychoterapie té dívce. Zapojte jí do přípravy jídla a udržujte " rituál" společných večeří- nebo co časově zvládnete.Zdravím.
29.08.2011 - 10:18 | Filtr
(Býk) Glimmer Man
Nepsal jsem náhodou minule o problému s matkou??

Zase až tak zvláštní případ to není. V podstatě problému má holka rodiče psychický tyrany a potřebuje od nich pryč. Odstěhovat se, žít vlastní život, vlastní domácnost... Dospět. Postavit se na vlastní nohy. Pokud se nestane tohle, můžete se snažit jak chcete. Možná se vám to i na chvilku povede něco zlepšit. Ale jenom na chvilku.
29.08.2011 - 10:22 | Filtr
(Býk) Glimmer Man » Bergruna
S tím absolutně nesouhlasím. Ona má dozor celej život a vy ještě chcete, ať ji hlídaj i ostatní lidi?? To jí rovnou nechte zastřelit. A hned jí lupnout antidepresiva?? Tak jí před zastřelením ještě natáhněte na skřipec... A rodinná terapie?? To jste tomu dala ještě korunu... to poslední co potřebuje je bejt u svých rodičů.

Podle mě se tedy ve všem absolutně mýlíte. Naprosto ignorujete jádro problému. Jak dlouho bude podle vás brát antidepresiva?? Dlouho... nekonečně dlouho... bez výsledku. Že vy máte nějaký akcie v továrně, kde se to vyrábí??
29.08.2011 - 12:02 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Glimmer Man
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Bergruna, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Vy máte nedostatek informací...Hlídat jí má přítelkyně u které pobývá. Bude působit jako podpora, což holka potřebuje. Vzhledem k tomu, že nepracujete s anorektičkama- pravděpodobně vás míjí zákonitosti terapie, u anorektiček mizí pud sebezáchovy, takže mortalita vysoká, nebezpečí sebepoškozování maximální, hrozí selhání srdce a ledvin a vůbec metabolizmu. Rizika depresí- jasně, že sebevraždy- nemusíte se mnou polemizovat, stačí si najít odborné věci na toto téma. Takže- když je klient v depresi, radši zvolit na nutnou dobu ATDP, než riskovat suicidum. Chlape, kam jste dal zdravý rozum, celý život brojím proti chemickým lékům! Ale někdy ty léky být musí, k jádru věci- nyní není připravena řešit otázky vztahů v rodině a s chlapama, nikam by to nevedlo, je prakticky v ohrožení zdravotně. Rodinná terapie taky nemusí probíhat v rodině, stejně by přišla na řadu až nakonec, až se vyseká z nejhoršího. Jádro- jak chcete napravit dlouhodobé vztahy? To musí jít přes vyjádření emocionální mapy od A-Z a prakticky přes odpuštění mezi rod. příslušníky. Tak,kdyby něco, klidně mi napište.
29.08.2011 - 12:04 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » ži.va
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Bergruna, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
koukám, že vy o tom opravdu něco víte. :15:
29.08.2011 - 12:18 | Filtr
(Býk) Glimmer Man » Bergruna
To se můžem přít do skonání světa, co je lepší... Samozřejmě připouštím, že někomu pomoci není a někdo se chce léčit, nikoliv uzdravit. Takže se to musí zalepit ATDP. V tom máte pravdu a já se nevyjádřil dobře.

Měřítkem budou výsledky, pokud máte podloženo, že to pomáhá, tak asi nemám co dodat. Nicméně se nebavím obecně, ale o tomhle případu. A tady je prioritní, dle mě, osamostatnení a prostě odejít. Ani to nemusí tak řešit, kdo jí co a proč, ale prostě udělat čáru a osamostatnit se. Nabýt vlastního rozumu a zdravýho sebevědomí a ne jen být loutka rodičů. Matka jí hlídala celej život, když jí začne ještě hlídat kamarádka, tak nevím, nevím...
29.08.2011 - 13:35 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Glimmer Man
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Bergruna, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
a od toho jsou diskuze s inteligentníma lidma jako jste Vy...
Právě pro tyhle lidičky je nesmírně těžký mít rád sám sebe a přijmout za sebe zodpovědnost, nebýt loutkou života, ale převzít komplexní zodpovědnost za svůj život je opravdu fuška. :46:
29.08.2011 - 13:42 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » scrp
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Bergruna, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
úcta? Ano! Když tohle nedělá psychiatr- nechci ale paušalizovat, tak terapeutická práce na tomhle přesně stojí.
29.08.2011 - 13:46 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Laki
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele eXistence X, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
ano, to je velice zajímavý postřeh :15:
Skutečně se stává, že matka se jakoby až hystericky bojí o život dítěte, bojí se že nebude jíst, že umře a nutí ho hodně jíst. Dusí ho láskou. Dítě má v sobě podvědomě strach o život nebo spíš strach z života, též může odmítat život, protože je takto dušeno matkou nebo to může být vzpoura. Ale spíš totální sebedestruktivní strach z života, strach ze ztráty kontroli.
U nás bylo něco podobné, takový strach a až chorobnou touhu vykrmovat a ovládat sem zažil od babičky. Neustále se mě snažila přimět jíst, přitom bez úspěchu a vždy sem zůstal hubený. Dokonce sem jídlo tajně vyhazoval (cca období 1., 2.třída ZŠ). Toto se tahalo až do pubery a jistě to ovlivnilo i můj vztah k opačnému pohlaví. Znám z okolí i dalšího chlapce (vlastně už muže), který má "problém s jídlem", je pohublý a je takových víc. Paradoxně to není tedy jen ženský problém, ale myslím se u žen projevuje mnohem víc extrémně - protože ženský a mateřský princip je u vás prostě výraznější ... je to víc vidět :44:
29.08.2011 - 13:56 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Anieneninka
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele eXistence X, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
je to myslím dobrý nápad dát jí pryč od rodiny, hlavně její mamky :15:
Doporučuji Ti video http://www.osud.cz/jaroslav-dusek-o…
Zde je beseda Jaroslava Duška na Chotěboři při příležitosti filmu o něm...
V besedě se mluví o stravě, půstu a zazní dotaz na Anorexii. Jarda Dušek tam uvádí velmi zajímavý příklad dívky, která byla podobně "dušena" svou matkou a přišli už v pokročilém stadiu k nějakému lékaři (Jarda uvádí jeho jméno) a ten mimojiné doporučil, aby přijímala mléko v láhvi přes dudlík. Ač to byla dívka přes 20 let, udělali to, ona se nějak napojila na mateřský kojící princip, "naskočilo ji stravování" a ještě pomocí další terapie jí to pomohlo, byla zachráněna :15: Podívej se na to, je to krátký úsek debaty, ale velmi podnětný :15:
30.08.2011 - 17:03 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Glimmer Man
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Laki, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
cha chaaaaa :61: akcie prej :75: :75: :75: :4: :4: :4: no taky s bergunou nesouhlasim.. to je jak narvat cloveku co odmita spenat lzici az do krku a jeste ho svazat..
30.08.2011 - 17:05 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Glimmer Man
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Laki, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
presne tak, ja bych matku do toho vubec nezatahovala, je to sobecka baba co si nedokaze jinak ulevit nez na vlastnim diteti.. az kdyz uzna a pozna ze ji to udelala sama, pak bych ji mozna rekla co dal..


Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v PannaPanně
ukázat kalendář »