O bioetice, veřejné diskuzi, cenzuře a tabu


22.07.2021 - 15:34
(Blíženci) cimi
O bioetice, veřejné diskuzi, cenzuře a tabu
"Nakonec se z toho dostaneme, ale na společnost to má hluboký dopad. Tato cenzura informací, ti, kteří ji zažívají, včetně mě, jsou hluboce znepokojeni tím, co vidíme, a dlouhodobými významy, které to má.

Nemůžeme se dobrat vědecké pravdy, pokud nemůžeme o věcech diskutovat."

https://www.epochtimes.cz/2021/07/…

atd atd....zajímavý rozhovor o současných "trendech a manýrech" z pohledu odborníka a o tom nad čím v současné situaci běžně lidé nepřemýšlí, třeba kvůli nedostatku vzdělání, nebo jen třeba protože jsou ve stresové tísni...
Taky jsem se dočetla, že samozřejmě některé informace v tomto článku jsou zase někde jinde zpochybňovány - takový oblíbený kolotoč...
Nicméně mě rozhovor oslovil...

Jak se můžeme dobrat pravdy, když jsou plnohodnotné názory cenzurovány? (a nejsou to už jen názory - je to něco jako "korektura obyvatelstva")
A chceme vůbec o té své "vydobyté pravdě" diskutovat? :4:
"Nechtít slyšet nic, co se mi protiví, co se mi nehodí, čemu nevěřím, atd"...myslím, že Freja tu měla zajímavou diskuzi o pravdě...no tak tady to máme v přímém přenosu...a je vidět kolik je najednou na světě mikrobiologů, epidemiologů a jiných odborníků, kteří učebnici biologie nikdy neotevřeli...upřímně se mi už zvedá kufr pokaždé, když "pepa odvedle" odborně a nevyžádaně začne vysvětlovat jak fungují vakcíny nebo jak funguje covid :61: zato jsem ráda za každej vědeckej názor, kterej mám vůbec možnost si prozkoumat...btw tady se mi potvrzuje taková věc...že čím víc člověk ví (pokud ovšem vlastní něco jako pokoru), tím častěji přiznává, že vlastně nic neví...
A já to přiznávám též :4:


Ale víte co? Něco vím na stopro :61: --- Stejně všichni jednou umřeme :75: (a už slyším některé hlasy - a jseš si jistá, že umřeme? brrrr :39: :32:)...tuhle náladu jsem měla naposledy před 10 lety :46: :75:
a ani jsem k tomu nepotřebovala covid :5:


smažu - jak jinak...

Příspěvky v diskuzi

Stránka: 4 3 2 1
Řazení:
02.09.2021 - 08:52 | Filtr
(Kozoroh) Tuatha Dé Danann » Tuatha Dé Danann
Tak vakcinologa Turanka uz taky smazali, nejlepsi dostupny video argument proti farma mafii na trhu..

Kundy jedny nevychovany :71:

https://vimeo.com/588431091

Hlavne ze vcera v predvolebni debate, vsichni priznali, ze nejsou doktori, a ze se musi radit s "odborniky"...
01.09.2021 - 22:07 | Filtr
(Blíženci) les osika
přikládám, možná zajímavé nahlédnutí nejen o etice:

https://www.mises.cz/literatura/…

"Hráč baseballu může chytit letící míč, i když neví zhola nic o fyzice. Stejně tak můžeme správně vnímat čin jako nemorální, i když nevíme nic o etických teoriích."

(no je to trochu delší)
:84:
30.08.2021 - 21:58 | Filtr
(Býk) player » cimi
To ani půl na půl ne , odhaduje se něco mezi 10-20%. Jenže to už třeba u nás znamená půl milionu až milion lidí s nevítaným návštěvníkem , kterej může život hodně znehodnotit.

Jinak - samozřejmě - jak postupuje výzkum a vývoj , tak postupuje trh a jsme přepráškovaní , přeantikoncepcovaní a přeantibiotikovaný. Ale právě - tam jsou jasný důkazy a stejnak - bez těch léčiv by bývalo hodně ouvej.

Právě fakt - ten nezpochybnitelný tě zastaví. Ale když je tu hrozba , že by až třeba pětina planety mohla ne vymřít , ale dlouhodobě churavět , je potřeba něco risknout.

Vědců z pochybnostma - nikoliv důkazama - je tak 1-2%. MAylím vědců , nikoli lékařů. Protože lékař je jiná kategorie. Vím , že třeba 10% lékařů má pochybnosti. Ale stejnak se naočkovat dali...riskli to.
29.08.2021 - 18:32 | Filtr
(Blíženci) cimi » player
"Jasně. Ale vakcíny vymýšleli obrovské týmy mozků , o jejichž kapacitě se nám běžným smrtelníkům ani nezdá." může být...a právě proto by člověk měl naslouchat i těm vědcům, kteří stále drží pochybnosti, protože ne každá pochybnost má za záměr nějakou sabotáž nebo konspiraci...prostě co se týče jakýchkoliv "vynálezů" které mají být paušalizované, je dobré být na pozoru...něco lze pojmout paušálně do jisté míry a něco téměř ne...

Post covid není u všech pacientů covid...ano jsou možné, jsou dejme tomu půl na půl, ale nejsou u všech případů...stejně jako propuknutí nemoci v té nejhorší variantě není u všech nakažených...

Já se většinou snažím informovat přímo u zdroje a ostatnímu se snažím naslouchat a inspirovat se...ucelený obrázek si můžeme udělat pro sebe, ale nikoli pro celou společnost...taková už je lidská psychika a možnost vnímat celek je omezená...
A jestliže se stane nutným nebo nuceným nastolit nějaké rozhodnutí pro "obecné blaho" pak je jasné, že jsme někoho obětovali nikoli zachránili, jelikož svět není stejnorodý ale různorodý...

Internet nedělá situaci o tolik jinačí v tom smyslu, že kdyby nebyl lidé by očkování neřešili...ale dá se říct najisto, že režim dělal situaci jinačí...sunar, oddělení matky od dítěte, vedení porodu, antibiotika na cokoliv, co je tvoje to je moje - to vše se bralo jako samozřejmost a jinakost se neřešila...nebylo ani s čím srovnávat...
Po letitých zkušenostech s různými vedlejšími účinky se v lecčem změnil pohled nejen veřejnosti ale i vědců....nejen na očkování...stalo se tak v průběhu let s negativními zkušenostmi a s vědeckým zhodnocením delšího časového úseku...např. antibiotika přestávají fungovat, antikoncepce už není vychvalována do nebes, lidský organismus reaguje čím dál častěji alergickými reakcemi...voda je kontaminována těmito všemi obsahy a to má také své následky...atd. to nejsou konspirace ale fakta...
Když si vzpomenem na poslední pandemii, když se světem začala prohánět španělská chřipka, nebyla jí věnována zdaleka taková pozornost jako koronaviru...zasažené země zprávy o chřipce cenzurovali, protože byli ve válečném stavu...(btw u španělské chřipky v její původní podobě také hrála velkou roli "cytokinová bouře")...později virus zmutoval a stal se méně nebezpečným...tenkrát se Británie také pokoušela bojovat proti viru očkováním, ale po zjištění, že virus mutuje od toho upustila...

...
29.08.2021 - 14:13 | Filtr
(Kozoroh) Tuatha Dé Danann » Tuatha Dé Danann
O vikendu i dnes pokracuji demonstrace v Anglii, Australii,Francii, Italii, Recku, Nemecku, Washingtonu, New Yorku a media vcetne BBC, Independent, Novinky, Idnes atd., to stale nepovazuji za dulezite nas o tom informovat.

https://www.youtube.com/watch/…
https://www.youtube.com/watch/…
https://www.youtube.com/watch/…
https://www.youtube.com/watch/…
https://www.youtube.com/watch/…

https://www.france24.com/en/…
YouTube
27.08.2021 - 15:09 | Filtr
(Blíženci) Lupi
Nevím, jestli to má přímou souvislost s tématem, ale: včera jsem vedla rozhovor. Děvče mladé, slušné - a kolem ní prý hromady kovidových mrtvol.....mno. Neznala jsem žádnou, ač jsme na malém městě, ale pak řekla jméno, které znám, tak jsem povinně ochala s ní, jakáže tragedie - až na ulici mi došlo, že pánovi muselo být kolem devadesáti, kdoví, ne-li hodně přes.
Ale říkám to kvůli jiné věci: z holčiny postupně vylezlo, že se léčí na kdejaké psychoporuchy, depresemi počínajíc. Tak jsem si řekla, pak nemáš mít holka kupy mrtvol kolem - nebýt kovidu, byly by z jiných příčin.
Tož asi tak.
24.08.2021 - 23:38 | Filtr
(Býk) player » cimi
Jasně. Ale vakcíny vymýšleli obrovské týmy mozků , o jejichž kapacitě se nám běžným smrtelníkům ani nezdá.

A co se týče léčení , ono je to těžké. Covid nezabíjí , zabíjí náš autoimunitní systém svou prodkou reakcí na nový virus. Ale - Covid okamžitě proniká do CNS a páchá tak neplechu. Léčit...ono v momentě . kdy chceš něco léčit už je v tomto případě dost pozdě - s výjimkou těch případů , které končí nikoli na ventilaci , ale na hraně na podpůrném kyslíku. Čili hodně těžký , ale ne fatální průběh.

Bohužel - potcov. syndromy se nevyhýbají ani bezpříznakové mládež.

Tady v prostoru jde o jedno. Spousta lidí se o to zajímá jen skrze sociální sítě a....z doslechu. Chce to číst a vědce poslouchat. Aby si člověk udělal ucelený obrázek. A jelikož akademický konsensus je velmi vysoký , co se týká obrany proti pandemii i jejímu řešení , tak já bych na experty dal.

Ještě mám jednu poznámku. Před třiceti lety , kdy nebyly sociální sítě a internet v plenkách by už byli naočkovaní všichni a nikdo by to neřešil. Prostě by si lidi v novinách přečetli: svět má vakcínu , řekli by: no to to trvalo a šli by na pigáro. V celý republice by se jich našlo sto , kteří by nešli , ale to proto , že bydleli pod mostem a noviny nečtou.

Siciální sítě a youtube jsou kouzelné věci , ale tak jak jsou prospěšné , tak jsou zároveň i ultraškodlivé. A pandemie lidi svlíkla donaha a ukázalo se , že mediální gramotnost , selský rozum , logické myšlení a nadhled se ohromně , ohromně snížily.
24.08.2021 - 23:29 | Filtr
(Býk) player » MIKULAS
:15::37:


24.08.2021 - 09:30 | Filtr
(Blíženci) Lupi » Tuatha Dé Danann
No ano, právě to neskonalé pokrytectví. To lidi vždycky pekelně sralo, sere a sráti bude. Ale kdo vodu káže a víno pije, ten nikdy nakonec smetanu nelíže.
24.08.2021 - 09:28 | Filtr
(Blíženci) Lupi » player
Ta taky. A kromě toho ještě hromada jiného.
24.08.2021 - 08:47 | Filtr
(Kozoroh) Tuatha Dé Danann » Tuatha Dé Danann
V australii maji sveho WILLIAM WALLACE
K příspěvku je přiložený obrázek, který se zobrazí pouze přihlášeným uživatlům.
(Přihlásit)
YouTube
24.08.2021 - 08:37 | Filtr
(Kozoroh) Tuatha Dé Danann » Tuatha Dé Danann
Vcera pri demonstracich v londyne, zatceno pres 50 lidi, lide zablokovali ulice, pripoutali se k objektum a mezi sebou

https://www.rt.com/uk/…

V Berline protestovali stovky zdravotniku

https://www.youtube.com/watch/…

Ceska media (a spousta dalsich) nepovazuji za dulezite nas o tom informovat. O te "valce" v ulicich v Australii, protestech ve Francii a Italii nas neinformovali vubec. Pouze jeden strucny clanek o australii na IDNES, kde nevenovali zadnou pozornost tomu, ze bylo zatceno pres 250 lidi, ze policie pouzivala peprovy sprej a strilela do lidi puskami na gumove projektily, o vydirani rodicu ohledne vakcinace deti. Clanek prevazne informoval pouze o novych pripadech Covidu v Australii.
YouTube
24.08.2021 - 07:56 | Filtr
(Blíženci) cimi » player
Nj jenže pak už bychom se pohybovali na poli prognóz, představ jiných scénářů, kdyby, kdyby. To je ale tenký led. Ani vědci nemohou přesně vědět co bude či nebude mít jaký účinek jelikož pole sbírání dat zdaleka není úplné. Pak musíš uznat že všichni jsme na jedné lodi : )
Další věc je, že mluvíš za ty vědce. Každý vědec jestli má rád lidi a svůj obor má naprosto vždycky obrovskou zodpovědnost. Něco jako chirurgové kteří operují. Pokud to tak je, pak by nikdy nebyli rádi, že se jejich “vynález” dále nezkoumá anebo jak je vlastně používán. Musíš uznat že v historii došlo mnohokrát k zneužití vynálezů i pro zkázu lidstva. Pak se nám ale otvírá prostor pro mnohem víc možností než které zmiňuješ. Stejně jako se větví tvá možnost promoření (protože způsoby léčby se různí a jsou různé úspěšnosti) pak i verze očkování se větví. Proč se větví? Nu protože na život ani smrt neexistuje žádný zázračný lék. Každý organismus je složitý a úžasný komplex všech možných souvislostí a covid není nemoc která by způsobovala primárně smrt. To už bych já i ty byli mrtví. Ale zasahuje primárně naše slabá místa. A pokud na to budeme pohlížet takto, tak se i hodně změní pohled na to jak a co vlastně léčit a čemu předcházet.

Diskuzi jsem založila hlavně právě kvůli tomu, že v tomto tématu, podobně jako jinde dochází k cenzuře, k nezveřejňování faktů které mohou výrazně ovlivnit i třeba to pohlížení na covid a na očkování nebo léčbu obecně. A ve víře, že otevřená diskuze je stále možná : )

Takže se vracím zpátky k té účasti těch kteří vakcíny tvoří. Myslím, že oni už potom nemají vládu nad tím jak s jejich dílem bude dál nakládáno. Jejich výzkum dále pokračuje a pokud se nedozví ani oni jak vakcína na lidský organismus působí (zpětnou vazbou od lidí) pak tu máme něco co absolutně není kontrolované asi jako ten virus.
23.08.2021 - 22:30 | Filtr
(Blíženci) les osika » player
"Ale přece busines chcem , ne? Chcem , aby elity vytvářeli nadstandartní produkty a byli za to dobře odměněny."

Zajímavá otázka, zajímavá odpověď.

Pokud bychom to tak skutečně chtěli, mělo by to i své konsekvence. Řekněme, že bychom potřebovali i nadstandardní etickou platformu, aby ty nadstandardní produkty byly skutečně v harmonii s potenciálem, který jako lidé máme.

Resumé "Pro mě za mě..." dává prostor pro vytváření etiky na zakázku, která nám příliš neumožňuje následně korigovat, jestli to co jsme chtěli, chceme i nadále.

Tedy za mě: byznys ano, ale podle pravidel, která tvoří lidé. Elity ať klidně vytváří ty produkty, pokud s tím budou souhlasit.
Napřiklad naši sousedi jsou elitní chovatelé ovcí a výrobci nadstandardních sýrů. Nabízí je za luxusních, v podstatě jednoduchých, podmínek, což jim umožňuje právě určitá nadstandardní etická platforma, kterou tvoří všichni, kteří se toho byznysu účastní.
23.08.2021 - 13:56 | Filtr
(Býk) player » Tuatha Dé Danann
Ale znají. RNAčkama se očkuje už patnáct let proti chřipce. JAsně - busines je podstatou lidské civilizace a pokvete za války , pokvete v míru a pokvete i při pandemii.

Ale přece busines chcem , ne? Chcem , aby elity vytvářeli nadstandartní produkty a byli za to dobře odměněny. Pro mě za mě , ať se třeba nyní celaj Pfizer odebere na tři roky zvrhnout na Maledivy a užívaj si . Naproti tomu , dalších sto firem , které se pustily do vývoje vakcíny byly pomalejší a jejich investice taktéž v miliardách spadly do ajnclíku. Curevac by mohl vyprávět...Tak to prostě je.

Já se chtěl nechat očkovat Novavaxem , měl bejt v červnu a pořád ještě schvalují. Novavax , kterej by měl bejt vynikající už sesbírá drobty , protože díky kolektivní imunitě a vyvinutému léku (kterej by měl s koncem podzimu už jít do výroby (hned třech firem).

A přijdou další pandemie a zase se půjde stejným způsobem. Vakcína a posléze lék. Bude dobře - co nevidět. Ale díky vědě a přírodě ruku v ruce , protože draze zaplacená promořenost nyní má na misce vah velkou porci blížícího se vítězství.
23.08.2021 - 13:49 | Filtr
(Býk) player » Lupi
Jo. Je. To třetí je smrt.
23.08.2021 - 13:48 | Filtr
(Býk) player » MIKULAS
Mikulášku - to , že nepochybuješ o mé duši je pouze věcí víry. Vědá dělá na tom její existenci prokázat a dojde k tomu cíli. Tipnu - do deseti , dvaceti let.

Jinak - jistě. Dokonce jsem schopen připustit tezi , že Covid přijít musel. Že to příroda (popř planeta či univerzum) měli v plánu.

O tom lze vésti polemiku , ale je to klidně možné. TAké tvrdím , že je to věcí karmy.
23.08.2021 - 00:37 | Filtr
(Kozoroh) Tuatha Dé Danann » Lupi
Dle mych informaci(i podle fotek a videi), ten clovek co spachal ten atentat v Christchurchi, byl posahanej militantni nacek, nebo proste nacionalista, kterymu rupli nervy.
Presto, ze me osobne je nacionalismus a fasismus nadmiru odporny, tak me pekne nadzvedlo ze zidle, kdyz jsem slysel, ze tomu Cermakovy hrozi nekolik let vezeni, pouze za schvalovani atentatu na fakebooku. A stejne tak me nadzvedlo, kdyz jsem cetl, o tom typkovi kteremu take hrozi vezeni, pote co nekde zverejnil, ze cesky vojaci co zemreli v afganistanu si smrt zaslouzi, protoze tam nemeli co pohledavat.

Cela slavna evropska unie v cele s USA neustale rejpou do Ruska, Ciny a Beloruska a obvynuji je z diktatury, cenzury a jednani proti lidskosti, pritom oni sami, prevleceni za demokraty jednaji uplne stejne. Navic po svete rozvazeji smrt, utrpeni a valky ve jmenu DEMOKRACIE. V tomto ohledu jsou ti rusaci a cinani aspon uprimny a nehrajou si na demokraty, natoz aby to nekomu vnucovali, tak jako pokrytecky zapad...

Americani vzdycky ve jmenu, a pod zaminkou sireni demokracie, nekam vlitnou, z duvodu geopoliticke nadvlady, politickemu prevratu, nebo nerostnym surovinam, postrili par desitek radoby teroristu, stovky az tisice civilistu, zdestabilizujou region(podle toho jak se jim to hodi) nechaj jim tam zbrane, nebo jim je rovnou prodaj, pozbiraj opium, spakujou se a jedou domu. A navrch jeste pripusti, ze mnoho veteranu, mrzaku(vojaku), ktery se toho ucastnili a verili ze jednaji za ochranu sve vlasti, skonci na ulici jako bezdomovci :19:
YouTube
22.08.2021 - 20:20 | Filtr
(Blíženci) Lupi » Deam
Ano, je to mimořádně odporné, zvláště pro nás, kteří ještě pamatujeme socialistické zavírání za názory.
Ostatně, u nás už takové soudy proběhly taky a...padly rozsudky ( naštěstí v případě, který linkuju nepravomocný a doufám, že se soudy vzpamatují)
https://zpravy.aktualne.cz/domaci/…
Není tedy divu, že Tuathovi naskočilo osm let.
Mimochodem, když jsem hledala tenhle případ Čermák, vyskočilo na mě taky:
https://www.amnesty.cz/pripad/…
a https://www.amnesty.cz/pripad/… samozřejmě první, co mě napadne je - KDE SE KURVA SCHOVÁVALA AI, když běžel soud s Čermákem?? :47:
22.08.2021 - 20:10 | Filtr
(Blíženci) Lupi » player
Nic třetího není.

Ale ovšemže je....ono toho je.
22.08.2021 - 17:35 | Filtr
(Kozoroh) Tuatha Dé Danann » player
"pandemii musí řešit vědec v laboratoři. A rozhodně ne madagaskarský prezident formou pokus omyl. Na to není čas."

Rozumim. Ale v tomto pripade to take nelze resit narychlo splacanymi vakcinami, u kterych neznaji ucinky a vedlejsi ucinky z dlouhodobeho hlediska ani sami vyrobci, a doufat ze to dobre dopadne, to je to same jako pokus prezidenta madagaskaru.Navic v jeho pripade, je alespon jistota, ze za 3 roky se nedostavi devastujici vedlejsi ucinky. Je znamo, ze k vyvoji a zejmena k otestovani vakcin jsou potreba desitky let.

Poslechni tohoto rakouskeho politika, ktery cituje ze smlouvy Biontechu s evropskymi staty o dodavce vakcin.

Známý politický analytik z Rakúska Peter Westenthaler cituje z nákupnej zmluvy medzi europskými štátmi a spoločnosťou Pfizer/Biontech. Vysvetluje šialené podmienky, s ktorými môže súhlasiť len niekto nesvojprávny a to pri nákupe nefunkčných vakcín, o ktorých nie je známe, ako budú v budúcnosti pôsobiť!

https://rumble.com/vlgkch-rakska-te…

Sami se v te smlouve priznavaji, ze znaji o tom lektvaru uplne prd :93:

Ano, muzes namitat, ze smlouva je FAKE, nicmene stejny nazor zastava i ten cesky vakcinolog, ktereho jsem jiz zminoval, a krom neho i spousta dalsich lekaru v oboru vakcinologie
22.08.2021 - 13:36 | Filtr
(Býk) player » Tuatha Dé Danann
Konspirace je cokoli , co je na základě jedna paní povídala bez doložitelných dat , důkazů.

Internet je dobrý sluha , ale zlý pán. Protože na internetu pravda i lež řvou stejnou hlasitostí. Jedno sofistikovaně natočený youtubko , který finančně zaplatí antivaxerská lobby , která bohužel celosvětově působí , nadělá tolik škody...


Antivaxerům by koukám nevadilo , kdby se vrátili mory , neštovice , spalničky , cholera , tubera , ebola , cokoli.....hlavně když neumře těch deset lidí , kteří zemřou ročně na anafylaktický šok.

Není to kapku na hlavu?
22.08.2021 - 13:33 | Filtr
(Býk) player » Tuatha Dé Danann
Prosím , prosím , prosím....pandemii musí řešit vědec v laboratoři. A rozhodně ne madagaskarský prezident formou pokus omyl. Na to není čas. My musíme z průseru rychle ven. A to se děje a s podzimem by měl nastat na planetě klid. A my řeknem - vyhráli jsme. Kdyby do toho vlezli bylinkáři , tak se bude řešení hledat x desítek let a zbytečně by pomřely miliony lidí. A stejnak by nic neudělal , protože - když by se teda civilizace nebránila vůbec , tak je do tří let promořená. Ale taky o 5% lidí ztenčená. Totiž je potřeba ještě zdůraznit ten pojem léčba. Nic Covid neléčí a Covid nezabíjí. Covid akorát působí paseku v CNS. Ale zabíjí totální - prudká reakce imunitního systému , která působí plicní pneumonie - a bohužel velmi rychle. Takže - ve středu chytíš Covid a v pátek už můžeš ležet na ventilaci. Nevím - kdy by byl jakej prostor na nějakou bylinku.

Já neříkám , že by to vadilo a ještě před padesáti lety by se prostě nad pandemií pokrčilo rameny.

Ale nastal rok 1991 a operace Pouštní bouře (Kuwait , Irák) a od té chvíle civilizace pojala morální kodex , že každej život - i osmdesátileté nemocné babičky nebo dědka má nevyčíslitelnou hodnotu.

Přírodní cesta je: přírodo , zaúřaduj. Ale žádnej vládce na světě (krom Lukašenka nebo Kim-čong una nemůže dnes před svůj lid předstoupit a řict: sorry , každý za sebe , co má vymřít , ať vymře. Takhle už to dnes prostě nejde. Máme totiž elitní vědu. Chystáme se na Mars , umíme naklonovat bytost z mateční buňky , jsme daleko a Covid porážíme. dva roky vopruzu , ale jede se dál.To je potenciál dnešní civilizace.
22.08.2021 - 12:02 | Filtr
(Kozoroh) Tuatha Dé Danann » player
"Takže - za mě , ať si kdo chce na co chce remcá , nadává , politizuje , veří trapnem konspiracím ,"

Za prve, celou situaci kolem Covidu politizuji hlavne sami politici, zdravotnicke organizace a media.
Za druhy, otazkou je, co je dnes KONSPIRACE?
Ono uz to v tomto pripade neni o blaznivych konspiracich (kdyz vynecham ty nejdivocejsi), ale o tom, ze se svet rozdelil na dva tabory, i co se tyce politiKu a hlavne vedecke elity. Jedni hrajou do karet main stream nazoru, farma spolecnostem a politikum, a druhy tabor ma opacny nazor, ti co povazuji vakciny za rizikove, nestastne a nevhodne reseni, a tito lide jsou dnes oznacovani za Konspiratory, dezinformatory a jsou ignorovani, cenzurovani, v horsim pripade donuceni ukoncit pracovni pomer, nedej boze zatykani.

Nezlob se , ale nemuzes povazovat za privrzence konspiracnich teorii, kazdeho , kdo ma obavy nechat se naockovat necim, co neni radne otestovane, kazdeho, kdo zastava opacny nazor mensinovych vedcu a politiku, ktery nesouhlasi s postupem main streamu.

Nechci presvedcovat, jen doporucuji pro rozsireni obzoru, shlednout rozhovor s ceskym vakcinologem, ktere jsem uz postnul vedle. Takoveho cloveka, nebo cloveka, ktery se pripadne rozhodl nenaockovat nebo neockovat sve deti, po shlednuti tohoto nebo podobneho rozhovoru, nelze oznacit za konspiratora.

https://vimeo.com/588431091

Zrejme opravdu "konspirace" nesledujes, protoze kdyby jo, tak bys vedel, ze motorem vetsiny "konspiraci" jsou zejmena vedci, biologove, vakcinologove, doktori a sami nektery politici. To uz proste nelze nazyvat KONSPIRACEMI.
22.08.2021 - 00:55 | Filtr
(Kozoroh) Tuatha Dé Danann » player
"Nebo někdo o něčem ví? Tak má jasnou Nobelovu cenu."

Nebo prirodni cestou, jako to chtel zkusit Madagaskarsky prezident. Mel v umyslu to resit bylinkami, prirodni lecbou a imunitou. Nedostal sanci , zemrel na infarkt...
V prirode jsou leky na vsechno, jenze to se dnes nesmi, protoze s toho neni profit, a pokud ty leky nezname, tak je to proto, ze je znat nechceme, jelikoz lidska rasa je proste zdegenerovana Egem, materialismem a technologiemi...
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Lev Lvu
ukázat kalendář »