O bioetice, veřejné diskuzi, cenzuře a tabu


22.07.2021 - 15:34
(Blíženci) cimi
O bioetice, veřejné diskuzi, cenzuře a tabu
"Nakonec se z toho dostaneme, ale na společnost to má hluboký dopad. Tato cenzura informací, ti, kteří ji zažívají, včetně mě, jsou hluboce znepokojeni tím, co vidíme, a dlouhodobými významy, které to má.

Nemůžeme se dobrat vědecké pravdy, pokud nemůžeme o věcech diskutovat."

https://www.epochtimes.cz/2021/07/…

atd atd....zajímavý rozhovor o současných "trendech a manýrech" z pohledu odborníka a o tom nad čím v současné situaci běžně lidé nepřemýšlí, třeba kvůli nedostatku vzdělání, nebo jen třeba protože jsou ve stresové tísni...
Taky jsem se dočetla, že samozřejmě některé informace v tomto článku jsou zase někde jinde zpochybňovány - takový oblíbený kolotoč...
Nicméně mě rozhovor oslovil...

Jak se můžeme dobrat pravdy, když jsou plnohodnotné názory cenzurovány? (a nejsou to už jen názory - je to něco jako "korektura obyvatelstva")
A chceme vůbec o té své "vydobyté pravdě" diskutovat? :4:
"Nechtít slyšet nic, co se mi protiví, co se mi nehodí, čemu nevěřím, atd"...myslím, že Freja tu měla zajímavou diskuzi o pravdě...no tak tady to máme v přímém přenosu...a je vidět kolik je najednou na světě mikrobiologů, epidemiologů a jiných odborníků, kteří učebnici biologie nikdy neotevřeli...upřímně se mi už zvedá kufr pokaždé, když "pepa odvedle" odborně a nevyžádaně začne vysvětlovat jak fungují vakcíny nebo jak funguje covid :61: zato jsem ráda za každej vědeckej názor, kterej mám vůbec možnost si prozkoumat...btw tady se mi potvrzuje taková věc...že čím víc člověk ví (pokud ovšem vlastní něco jako pokoru), tím častěji přiznává, že vlastně nic neví...
A já to přiznávám též :4:


Ale víte co? Něco vím na stopro :61: --- Stejně všichni jednou umřeme :75: (a už slyším některé hlasy - a jseš si jistá, že umřeme? brrrr :39: :32:)...tuhle náladu jsem měla naposledy před 10 lety :46: :75:
a ani jsem k tomu nepotřebovala covid :5:


smažu - jak jinak...

Příspěvky: Všechny | player

Řazení:
16.11.2021 - 00:41 | Filtr
(Blíženci) cimi » player
Plájo, v návaznosti na tu naši minulou diskuzi...tady je pěkný rozhovor s vědcem. Hezky tam popisuje ten vztah k tomu “co my vlastně víme” i tu naléhavost nutnosti diskuze na tyhle témata a důležitost toho, aby byli vědci víc vidět a slyšet...atd mimo jiné...

https://youtu.be/_D3MaMV6F64
YouTube
29.09.2021 - 14:13 | Filtr
(Blíženci) les osika » player
Člověk se ale někdy dozví věci, takové nadčasové.. (27:22) "...a to úplně stačí, jako proč potřebuje veřejnost vědět ještě nějaké detaily vo tom, jestli pro tuhle skupinu je to důležitější nebo ne..."

A jak by si na to, co by důchodce, který nevěří vědě, přišel, že bys ještě nějakou dobu nosil respirátor? Jako, že by si to vyzkoumal nějak sám ??
29.09.2021 - 01:11 | Filtr
(Býk) player » les osika
Jo - to byla hezká diskuse. Sice Šinkora sám přiznal , že už moc nestuduje a nečte , ale kdo si to poslechne , dozví se opravdu hodně dat.

V zásadě - nyní už je to takový posezónní rozhovor. Protože jak se zdá , pokud budou lidé umírat i nyní , tak v podstatě dobrovolně (i když vakcíny taky neochrání 100% , někomu ta prudká imunní reakce na Covid stejnak přijde , takže zemře sem tam i někdo naočkovaný , ale jen jednotky).

Kdybych byl důchodce , kterej nevěří vědě , tak bych zkrátka ještě nějakou dobu nosil respirátor. A byl co nejvíc doma nebo ve volný přírodě.
02.09.2021 - 19:50 | Filtr
(Blíženci) cimi » player
“Ale když je tu hrozba , že by až třeba pětina planety mohla ne vymřít , ale dlouhodobě churavět , je potřeba něco risknout. “

Ad i ostatní. Tady už musíme uznat že se bavíme jen na úrovni názorů a vnitřních rozhodnutí. Můžeme poslouchat a přijímat názory vědců i doktorů z každé části spektra, ale to co z nich vyselektujeme, je náš názor.

Já třeba vnímám že spousta lidí už dávno dlouhodobě churaví. Proto je pro mě ten uvozovkovaný úryvek jen takovým zvláštním zaslepením, alibismem či pokrytectvím.
V posledním čase přibylo na zemi nesčetně autoimunitních chorob...je tu rakovina... To jsou jistě dvě nejžhavější civilizační choroby a miliony lidí jimi trpí už od útlého věku obzvláště těmi prvně jmenovanými. No a pak je to neplodnost, která sice není evidována jako choroba, ale budoucnost na planetě velice výrazně ovlivňuje...
Buď to jde s námi z kopce a chytáme se stébel, nebo chceme obejít přirozené cykly včetně smrti...

“ Jinak - samozřejmě - jak postupuje výzkum a vývoj , tak postupuje trh a jsme přepráškovaní , přeantikoncepcovaní a přeantibiotikovaný. Ale právě - tam jsou jasný důkazy a stejnak - bez těch léčiv by bývalo hodně ouvej. “

Ano...viz výše...k lidskému tělu se chovat neumíme. Znalosti nejsou moudrost. K té člověk zraje až zkušenostmi. Proto by každý měl zůstávat open-minded. Vše se mění, vše reaguje a i na to je potřeba reagovat.
Proto jsem psala o tom, že i ti vědci a lékaři stále ověřují a my bychom měli s nimi...jestli je mi rozumět ; )
30.08.2021 - 21:58 | Filtr
(Býk) player » cimi
To ani půl na půl ne , odhaduje se něco mezi 10-20%. Jenže to už třeba u nás znamená půl milionu až milion lidí s nevítaným návštěvníkem , kterej může život hodně znehodnotit.

Jinak - samozřejmě - jak postupuje výzkum a vývoj , tak postupuje trh a jsme přepráškovaní , přeantikoncepcovaní a přeantibiotikovaný. Ale právě - tam jsou jasný důkazy a stejnak - bez těch léčiv by bývalo hodně ouvej.

Právě fakt - ten nezpochybnitelný tě zastaví. Ale když je tu hrozba , že by až třeba pětina planety mohla ne vymřít , ale dlouhodobě churavět , je potřeba něco risknout.

Vědců z pochybnostma - nikoliv důkazama - je tak 1-2%. MAylím vědců , nikoli lékařů. Protože lékař je jiná kategorie. Vím , že třeba 10% lékařů má pochybnosti. Ale stejnak se naočkovat dali...riskli to.
29.08.2021 - 18:32 | Filtr
(Blíženci) cimi » player
"Jasně. Ale vakcíny vymýšleli obrovské týmy mozků , o jejichž kapacitě se nám běžným smrtelníkům ani nezdá." může být...a právě proto by člověk měl naslouchat i těm vědcům, kteří stále drží pochybnosti, protože ne každá pochybnost má za záměr nějakou sabotáž nebo konspiraci...prostě co se týče jakýchkoliv "vynálezů" které mají být paušalizované, je dobré být na pozoru...něco lze pojmout paušálně do jisté míry a něco téměř ne...

Post covid není u všech pacientů covid...ano jsou možné, jsou dejme tomu půl na půl, ale nejsou u všech případů...stejně jako propuknutí nemoci v té nejhorší variantě není u všech nakažených...

Já se většinou snažím informovat přímo u zdroje a ostatnímu se snažím naslouchat a inspirovat se...ucelený obrázek si můžeme udělat pro sebe, ale nikoli pro celou společnost...taková už je lidská psychika a možnost vnímat celek je omezená...
A jestliže se stane nutným nebo nuceným nastolit nějaké rozhodnutí pro "obecné blaho" pak je jasné, že jsme někoho obětovali nikoli zachránili, jelikož svět není stejnorodý ale různorodý...

Internet nedělá situaci o tolik jinačí v tom smyslu, že kdyby nebyl lidé by očkování neřešili...ale dá se říct najisto, že režim dělal situaci jinačí...sunar, oddělení matky od dítěte, vedení porodu, antibiotika na cokoliv, co je tvoje to je moje - to vše se bralo jako samozřejmost a jinakost se neřešila...nebylo ani s čím srovnávat...
Po letitých zkušenostech s různými vedlejšími účinky se v lecčem změnil pohled nejen veřejnosti ale i vědců....nejen na očkování...stalo se tak v průběhu let s negativními zkušenostmi a s vědeckým zhodnocením delšího časového úseku...např. antibiotika přestávají fungovat, antikoncepce už není vychvalována do nebes, lidský organismus reaguje čím dál častěji alergickými reakcemi...voda je kontaminována těmito všemi obsahy a to má také své následky...atd. to nejsou konspirace ale fakta...
Když si vzpomenem na poslední pandemii, když se světem začala prohánět španělská chřipka, nebyla jí věnována zdaleka taková pozornost jako koronaviru...zasažené země zprávy o chřipce cenzurovali, protože byli ve válečném stavu...(btw u španělské chřipky v její původní podobě také hrála velkou roli "cytokinová bouře")...později virus zmutoval a stal se méně nebezpečným...tenkrát se Británie také pokoušela bojovat proti viru očkováním, ale po zjištění, že virus mutuje od toho upustila...

...
24.08.2021 - 23:38 | Filtr
(Býk) player » cimi
Jasně. Ale vakcíny vymýšleli obrovské týmy mozků , o jejichž kapacitě se nám běžným smrtelníkům ani nezdá.

A co se týče léčení , ono je to těžké. Covid nezabíjí , zabíjí náš autoimunitní systém svou prodkou reakcí na nový virus. Ale - Covid okamžitě proniká do CNS a páchá tak neplechu. Léčit...ono v momentě . kdy chceš něco léčit už je v tomto případě dost pozdě - s výjimkou těch případů , které končí nikoli na ventilaci , ale na hraně na podpůrném kyslíku. Čili hodně těžký , ale ne fatální průběh.

Bohužel - potcov. syndromy se nevyhýbají ani bezpříznakové mládež.

Tady v prostoru jde o jedno. Spousta lidí se o to zajímá jen skrze sociální sítě a....z doslechu. Chce to číst a vědce poslouchat. Aby si člověk udělal ucelený obrázek. A jelikož akademický konsensus je velmi vysoký , co se týká obrany proti pandemii i jejímu řešení , tak já bych na experty dal.

Ještě mám jednu poznámku. Před třiceti lety , kdy nebyly sociální sítě a internet v plenkách by už byli naočkovaní všichni a nikdo by to neřešil. Prostě by si lidi v novinách přečetli: svět má vakcínu , řekli by: no to to trvalo a šli by na pigáro. V celý republice by se jich našlo sto , kteří by nešli , ale to proto , že bydleli pod mostem a noviny nečtou.

Siciální sítě a youtube jsou kouzelné věci , ale tak jak jsou prospěšné , tak jsou zároveň i ultraškodlivé. A pandemie lidi svlíkla donaha a ukázalo se , že mediální gramotnost , selský rozum , logické myšlení a nadhled se ohromně , ohromně snížily.
24.08.2021 - 23:29 | Filtr
(Býk) player » MIKULAS
:15::37:


24.08.2021 - 09:28 | Filtr
(Blíženci) Lupi » player
Ta taky. A kromě toho ještě hromada jiného.
24.08.2021 - 07:56 | Filtr
(Blíženci) cimi » player
Nj jenže pak už bychom se pohybovali na poli prognóz, představ jiných scénářů, kdyby, kdyby. To je ale tenký led. Ani vědci nemohou přesně vědět co bude či nebude mít jaký účinek jelikož pole sbírání dat zdaleka není úplné. Pak musíš uznat že všichni jsme na jedné lodi : )
Další věc je, že mluvíš za ty vědce. Každý vědec jestli má rád lidi a svůj obor má naprosto vždycky obrovskou zodpovědnost. Něco jako chirurgové kteří operují. Pokud to tak je, pak by nikdy nebyli rádi, že se jejich “vynález” dále nezkoumá anebo jak je vlastně používán. Musíš uznat že v historii došlo mnohokrát k zneužití vynálezů i pro zkázu lidstva. Pak se nám ale otvírá prostor pro mnohem víc možností než které zmiňuješ. Stejně jako se větví tvá možnost promoření (protože způsoby léčby se různí a jsou různé úspěšnosti) pak i verze očkování se větví. Proč se větví? Nu protože na život ani smrt neexistuje žádný zázračný lék. Každý organismus je složitý a úžasný komplex všech možných souvislostí a covid není nemoc která by způsobovala primárně smrt. To už bych já i ty byli mrtví. Ale zasahuje primárně naše slabá místa. A pokud na to budeme pohlížet takto, tak se i hodně změní pohled na to jak a co vlastně léčit a čemu předcházet.

Diskuzi jsem založila hlavně právě kvůli tomu, že v tomto tématu, podobně jako jinde dochází k cenzuře, k nezveřejňování faktů které mohou výrazně ovlivnit i třeba to pohlížení na covid a na očkování nebo léčbu obecně. A ve víře, že otevřená diskuze je stále možná : )

Takže se vracím zpátky k té účasti těch kteří vakcíny tvoří. Myslím, že oni už potom nemají vládu nad tím jak s jejich dílem bude dál nakládáno. Jejich výzkum dále pokračuje a pokud se nedozví ani oni jak vakcína na lidský organismus působí (zpětnou vazbou od lidí) pak tu máme něco co absolutně není kontrolované asi jako ten virus.
23.08.2021 - 22:30 | Filtr
(Blíženci) les osika » player
"Ale přece busines chcem , ne? Chcem , aby elity vytvářeli nadstandartní produkty a byli za to dobře odměněny."

Zajímavá otázka, zajímavá odpověď.

Pokud bychom to tak skutečně chtěli, mělo by to i své konsekvence. Řekněme, že bychom potřebovali i nadstandardní etickou platformu, aby ty nadstandardní produkty byly skutečně v harmonii s potenciálem, který jako lidé máme.

Resumé "Pro mě za mě..." dává prostor pro vytváření etiky na zakázku, která nám příliš neumožňuje následně korigovat, jestli to co jsme chtěli, chceme i nadále.

Tedy za mě: byznys ano, ale podle pravidel, která tvoří lidé. Elity ať klidně vytváří ty produkty, pokud s tím budou souhlasit.
Napřiklad naši sousedi jsou elitní chovatelé ovcí a výrobci nadstandardních sýrů. Nabízí je za luxusních, v podstatě jednoduchých, podmínek, což jim umožňuje právě určitá nadstandardní etická platforma, kterou tvoří všichni, kteří se toho byznysu účastní.
23.08.2021 - 13:56 | Filtr
(Býk) player » Tuatha Dé Danann
Ale znají. RNAčkama se očkuje už patnáct let proti chřipce. JAsně - busines je podstatou lidské civilizace a pokvete za války , pokvete v míru a pokvete i při pandemii.

Ale přece busines chcem , ne? Chcem , aby elity vytvářeli nadstandartní produkty a byli za to dobře odměněny. Pro mě za mě , ať se třeba nyní celaj Pfizer odebere na tři roky zvrhnout na Maledivy a užívaj si . Naproti tomu , dalších sto firem , které se pustily do vývoje vakcíny byly pomalejší a jejich investice taktéž v miliardách spadly do ajnclíku. Curevac by mohl vyprávět...Tak to prostě je.

Já se chtěl nechat očkovat Novavaxem , měl bejt v červnu a pořád ještě schvalují. Novavax , kterej by měl bejt vynikající už sesbírá drobty , protože díky kolektivní imunitě a vyvinutému léku (kterej by měl s koncem podzimu už jít do výroby (hned třech firem).

A přijdou další pandemie a zase se půjde stejným způsobem. Vakcína a posléze lék. Bude dobře - co nevidět. Ale díky vědě a přírodě ruku v ruce , protože draze zaplacená promořenost nyní má na misce vah velkou porci blížícího se vítězství.
23.08.2021 - 13:49 | Filtr
(Býk) player » Lupi
Jo. Je. To třetí je smrt.
23.08.2021 - 13:48 | Filtr
(Býk) player » MIKULAS
Mikulášku - to , že nepochybuješ o mé duši je pouze věcí víry. Vědá dělá na tom její existenci prokázat a dojde k tomu cíli. Tipnu - do deseti , dvaceti let.

Jinak - jistě. Dokonce jsem schopen připustit tezi , že Covid přijít musel. Že to příroda (popř planeta či univerzum) měli v plánu.

O tom lze vésti polemiku , ale je to klidně možné. TAké tvrdím , že je to věcí karmy.
22.08.2021 - 20:10 | Filtr
(Blíženci) Lupi » player
Nic třetího není.

Ale ovšemže je....ono toho je.
22.08.2021 - 17:35 | Filtr
(Kozoroh) Tuatha Dé Danann » player
"pandemii musí řešit vědec v laboratoři. A rozhodně ne madagaskarský prezident formou pokus omyl. Na to není čas."

Rozumim. Ale v tomto pripade to take nelze resit narychlo splacanymi vakcinami, u kterych neznaji ucinky a vedlejsi ucinky z dlouhodobeho hlediska ani sami vyrobci, a doufat ze to dobre dopadne, to je to same jako pokus prezidenta madagaskaru.Navic v jeho pripade, je alespon jistota, ze za 3 roky se nedostavi devastujici vedlejsi ucinky. Je znamo, ze k vyvoji a zejmena k otestovani vakcin jsou potreba desitky let.

Poslechni tohoto rakouskeho politika, ktery cituje ze smlouvy Biontechu s evropskymi staty o dodavce vakcin.

Známý politický analytik z Rakúska Peter Westenthaler cituje z nákupnej zmluvy medzi europskými štátmi a spoločnosťou Pfizer/Biontech. Vysvetluje šialené podmienky, s ktorými môže súhlasiť len niekto nesvojprávny a to pri nákupe nefunkčných vakcín, o ktorých nie je známe, ako budú v budúcnosti pôsobiť!

https://rumble.com/vlgkch-rakska-te…

Sami se v te smlouve priznavaji, ze znaji o tom lektvaru uplne prd :93:

Ano, muzes namitat, ze smlouva je FAKE, nicmene stejny nazor zastava i ten cesky vakcinolog, ktereho jsem jiz zminoval, a krom neho i spousta dalsich lekaru v oboru vakcinologie
22.08.2021 - 13:36 | Filtr
(Býk) player » Tuatha Dé Danann
Konspirace je cokoli , co je na základě jedna paní povídala bez doložitelných dat , důkazů.

Internet je dobrý sluha , ale zlý pán. Protože na internetu pravda i lež řvou stejnou hlasitostí. Jedno sofistikovaně natočený youtubko , který finančně zaplatí antivaxerská lobby , která bohužel celosvětově působí , nadělá tolik škody...


Antivaxerům by koukám nevadilo , kdby se vrátili mory , neštovice , spalničky , cholera , tubera , ebola , cokoli.....hlavně když neumře těch deset lidí , kteří zemřou ročně na anafylaktický šok.

Není to kapku na hlavu?
22.08.2021 - 13:33 | Filtr
(Býk) player » Tuatha Dé Danann
Prosím , prosím , prosím....pandemii musí řešit vědec v laboratoři. A rozhodně ne madagaskarský prezident formou pokus omyl. Na to není čas. My musíme z průseru rychle ven. A to se děje a s podzimem by měl nastat na planetě klid. A my řeknem - vyhráli jsme. Kdyby do toho vlezli bylinkáři , tak se bude řešení hledat x desítek let a zbytečně by pomřely miliony lidí. A stejnak by nic neudělal , protože - když by se teda civilizace nebránila vůbec , tak je do tří let promořená. Ale taky o 5% lidí ztenčená. Totiž je potřeba ještě zdůraznit ten pojem léčba. Nic Covid neléčí a Covid nezabíjí. Covid akorát působí paseku v CNS. Ale zabíjí totální - prudká reakce imunitního systému , která působí plicní pneumonie - a bohužel velmi rychle. Takže - ve středu chytíš Covid a v pátek už můžeš ležet na ventilaci. Nevím - kdy by byl jakej prostor na nějakou bylinku.

Já neříkám , že by to vadilo a ještě před padesáti lety by se prostě nad pandemií pokrčilo rameny.

Ale nastal rok 1991 a operace Pouštní bouře (Kuwait , Irák) a od té chvíle civilizace pojala morální kodex , že každej život - i osmdesátileté nemocné babičky nebo dědka má nevyčíslitelnou hodnotu.

Přírodní cesta je: přírodo , zaúřaduj. Ale žádnej vládce na světě (krom Lukašenka nebo Kim-čong una nemůže dnes před svůj lid předstoupit a řict: sorry , každý za sebe , co má vymřít , ať vymře. Takhle už to dnes prostě nejde. Máme totiž elitní vědu. Chystáme se na Mars , umíme naklonovat bytost z mateční buňky , jsme daleko a Covid porážíme. dva roky vopruzu , ale jede se dál.To je potenciál dnešní civilizace.
22.08.2021 - 12:02 | Filtr
(Kozoroh) Tuatha Dé Danann » player
"Takže - za mě , ať si kdo chce na co chce remcá , nadává , politizuje , veří trapnem konspiracím ,"

Za prve, celou situaci kolem Covidu politizuji hlavne sami politici, zdravotnicke organizace a media.
Za druhy, otazkou je, co je dnes KONSPIRACE?
Ono uz to v tomto pripade neni o blaznivych konspiracich (kdyz vynecham ty nejdivocejsi), ale o tom, ze se svet rozdelil na dva tabory, i co se tyce politiKu a hlavne vedecke elity. Jedni hrajou do karet main stream nazoru, farma spolecnostem a politikum, a druhy tabor ma opacny nazor, ti co povazuji vakciny za rizikove, nestastne a nevhodne reseni, a tito lide jsou dnes oznacovani za Konspiratory, dezinformatory a jsou ignorovani, cenzurovani, v horsim pripade donuceni ukoncit pracovni pomer, nedej boze zatykani.

Nezlob se , ale nemuzes povazovat za privrzence konspiracnich teorii, kazdeho , kdo ma obavy nechat se naockovat necim, co neni radne otestovane, kazdeho, kdo zastava opacny nazor mensinovych vedcu a politiku, ktery nesouhlasi s postupem main streamu.

Nechci presvedcovat, jen doporucuji pro rozsireni obzoru, shlednout rozhovor s ceskym vakcinologem, ktere jsem uz postnul vedle. Takoveho cloveka, nebo cloveka, ktery se pripadne rozhodl nenaockovat nebo neockovat sve deti, po shlednuti tohoto nebo podobneho rozhovoru, nelze oznacit za konspiratora.

https://vimeo.com/588431091

Zrejme opravdu "konspirace" nesledujes, protoze kdyby jo, tak bys vedel, ze motorem vetsiny "konspiraci" jsou zejmena vedci, biologove, vakcinologove, doktori a sami nektery politici. To uz proste nelze nazyvat KONSPIRACEMI.
22.08.2021 - 00:55 | Filtr
(Kozoroh) Tuatha Dé Danann » player
"Nebo někdo o něčem ví? Tak má jasnou Nobelovu cenu."

Nebo prirodni cestou, jako to chtel zkusit Madagaskarsky prezident. Mel v umyslu to resit bylinkami, prirodni lecbou a imunitou. Nedostal sanci , zemrel na infarkt...
V prirode jsou leky na vsechno, jenze to se dnes nesmi, protoze s toho neni profit, a pokud ty leky nezname, tak je to proto, ze je znat nechceme, jelikoz lidska rasa je proste zdegenerovana Egem, materialismem a technologiemi...
21.08.2021 - 23:55 | Filtr
(Býk) player
No - vcelku , je to trošku takové rýpnutí si , ale takhle.

Když nastane na poli vědy (a imunologie a virologie jest věda medicínská) , tak není moc nic lepšího , než vzít v potaz takzvaný akademický konsensus.
To jednak. Sice Albert Einstein říkal , že ve vědě se většina většinou mílí , ale to bylo před devadesáti lety.

Ono jde totiž snadno postavit otázku takto: Jaké máme možnosti? Máme nový virus , virus , který nejdříve zabíjel staré a nemocné ,ale posléze si našel cestu připravit o život i člověka kteréhokoli věku a zdravého.Takže - když někdo řekne A (třeba nedám se očkovat) tak by zároveň ale měl říci i B. Tedy kudy ven?

A tady máme dvě cesty. Vědeckou (ať mi nikdo netvrdí , že na vakcínách dělali burani a diletanti nebo podplacená partička - a s tímhle názorem se občas setkávám a tam už zbývá jen pokrčit rameny a popřáti lidské hlouposti a omezenosti velmi štědrý rozvoj) - to znamená vytvořit imunitu pomocí vědy.

Nebo přírodní - promořit se. Nic třetího není.

Nebo někdo o něčem ví? Tak má jasnou Nobelovu cenu.¨

A nyní už přichází statistická nuda. Takže - přirozené pormoření civilizace by znamenalo vyhynutí zhruba jednoho Japonska , v horším případě Ruska. A to jen na plicní pneumonie. Zhruba stejný počet lidí by pak vyhynul následkem nepéče špitálů , které by byly na dva roky zcela paralyzovány. To je potenciál Covidu.

No a cersta druhá - očkování. Očkujem od ledna a máme Covid na 1% březnové reality. Špiály prázdné , mortalita v jednotkách a počet nakažených okolo dvou set denně.

Jak se zdá , tak kombinace vakcinace a promoření nakonec vymlátí zhruba 15 - 20 milionů. Což je zhruba jedno Rumunsko.

Ano - vědecká pravda - komplexní , co Covid všechno provedl s tělem člověka po vóideznění choroby , čím vším se daly životy zachraňovat , na to je skutečně brzy. Protože ten výzkum letí fofrem , ale ucelený přehled bude k dispozici tak dvy , tři roky po ukončení pandemie. Tak asi tak.

Takže - za mě , ať si kdo chce na co chce remcá , nadává , politizuje , veří trapnem konspiracím , rozhodující je , že se vůz s názvem záchrana dal do pohybu a jede , alespoň u nás. Rusáci vakcínu odmítali , takže maj mrtvejch jak u Zborova.


Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Štír Štíru
ukázat kalendář »