Přátelství mezi mužem a ženou - věčné téma


15.10.2019 - 20:13
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Prairie, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====

Přátelství mezi mužem a ženou - věčné téma
Přátelství mezi mužem a ženou - pokud jsou oba hetero, vzájemně si sympatičtí a přitahují se. Jeden z nich je ve vztahu.

Je to možné, udržet na kamarádsko-přátelské rovině? Pořád? Aniž by se jeden z nich nezamiloval? A lze to udržet, když se jeden zamiluje?

Názory, zkušenosti, diskuze na téma. Zajímá mě to.

Před snad deseti lety se tady tohle téma řešilo, já tak moc obhajovala, jak je to možný (i za těch výše uvedených podmínek), ale teď si tím až tak jistá nejsem. Bohužel, nebo bohudík. To nevím.

Příspěvky v diskuzi

Stránka: 8 7 6 5 4 3 2 1
Řazení:
17.10.2019 - 13:42 | Filtr
(Beran) Háňa* » Nabi*
Ano, každý má svoji logiku :15:.
Tady je to celkem jedno, o nic nejde, jen si lidi někdy nerozumí, ale většinou jim to až tak nevadí. Horší je, když se právě dva s rozdílnou logikou sejdou ve vztahu. To je potom kalamita a dějí se věci vždycky pro jednoho nelogické. Dvě logiky znamenají, že se nic nedá objektivně vyhodnotit, posoudit, dobrat se něčeho logického pro oba - z toho jsou právě ty potíže - každý prosazuje tu svoji a nutí ji i druhému. Ale ten má svoji, takže ... prekérka :3:
17.10.2019 - 13:28 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý
To jsme to tu zase zprasili. Jako zamlada! Hébé nás za naši "plodnost" vykastruje příborovým nožem. :41: :61:
17.10.2019 - 13:26 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » Mici Angóra
Ale Mici :3:, nejsme na fotbale :4:
:17: :62: :34:
17.10.2019 - 13:23 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Sosna zvlčelý
Hlavně nikam neubjegaj, Sosno :61:
17.10.2019 - 13:22 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » Mici Angóra
Konec hlášení v ruském jazyce! :61: :15:
17.10.2019 - 13:22 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » Sosna zvlčelý
:15: Jj, některý lidi nejenže nemají sebereflexi, ale k tomu mají i krátkou paměť ... ale karma má vééélmi dobrou :5:
17.10.2019 - 13:20 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Buddha/2
Takže win-win :15: :17: :32:
17.10.2019 - 13:20 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Sosna zvlčelý
No, to je ono biblické o třísce v oku ... resp. když dva dělají totéž, není to totéž, případně co sám nerad, nečiň jinému :4:

-konec okénka lidové slovesnosti - :61:
17.10.2019 - 13:19 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » Buddha/2
To jo! Potřebujeme umýt okna.
Kdy máš volno? :61:
17.10.2019 - 13:17 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » Mici Angóra
Ale já Ti rozumím, taky to nemusím. Ale přijde mi to tak samozřejmé, že to nemusím zdůrazňovat :1:
17.10.2019 - 13:17 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » Mici Angóra
No znám takovou ženskou... Taková Morová rána. A ta vysloveně záměrně, moc dobře si toho byla vědoma, odloudila muže od rodiny, aby ho měla pro sebe. Jak nechci soudit, tak zde to bylo fakt hnusné, protože ona byla schopna pro jejich rozklížení psát anonymní SMS jeho ženě atd.
Muž odešel od ženy i dětí a byl s ní. Založil novou rodinu, dvě děti...
A pak jí prchnul s jinou. (Upřímně u této druhé se jeho odchodu moc nedivím, ale to je čistě subjektivní hodnocení. :3:) A to byste měli vidět a slyšet ty výlevy, jaká je ta nová svině a ku..., jak se mohla srát do rodiny s dětmi atd.
Mimochodem když kvůli vám někdo opustí děti, nepočítejte, že vám se to s ním nemůže stát. Právě naopak, takový partner s tím evidentně nemusí mít morální problém. A každý si přitahuje to své.

To je jen taková vsuvka o Morovce. Morovku jsem si vypůjčil od Sováka, ženu jsem však poznal osobně, má známá ji má v rodině.
17.10.2019 - 13:10 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Sosna zvlčelý
Souhlasím, u žen bude asi taky hodně hrát roli jestli mají děti, na věku a ekonomické (ne)závislosti. :17:
17.10.2019 - 13:10 | Filtr
(Štír) Nabi* » Sosna zvlčelý
Ty jsi miláček :4: :12: :34:
17.10.2019 - 13:09 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » Nabi*
Já věděl, že Tě to potěší. :20: :4:
17.10.2019 - 13:08 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Sosna zvlčelý
Tys to zase rozsek :61:
17.10.2019 - 13:07 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » Mici Angóra
O chlapech se nepřu, ale ti většinou opravdu v okamžiku zamilování mozkem nebudou myslet. Oni vůbec nebudou myslet, ani tím dole, jak se někdy tvrdí.
Ovšem s ženami mám naprosto opačnou zkušenost. Dříví na sobě nechají štípat, neodejdou... A pak se objeví někdo a jdou.
Ale máš pravdu, že toto se mění. U starších žen podle mého pozorování více platí to, co jsem napsal. Mladší ženy jsou již odvážnější a dokáží odejít i jen tak pro nefunkčnost vztahu, nemusí mít nikoho v záloze. Třeba má sestra do této skupiny spadá. Ale i mezi těmi mladšími je to ne moc výrazná skupinka. Alespoň kolem mě. :3:
17.10.2019 - 13:07 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Khalia Zvlčelá
S dětma bych to asi nesrovnávala...
No vidíš, uměla by sis jednoho vybrat, to je jedno, kdo by to byl. Někdo si zase vybere toho nestabilního a nepředvídatelného milence, já to nesoudím, jen říkám, že to, že si někdo vybere jiného nemusí nutně znamenat, že ten první nebo vztah s ním stál za hovno, to je celé poselství desítek posledních příspěvků. :62: :1:
17.10.2019 - 13:05 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Buddha/2
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Khalia Zvlčelá, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
:61: :61: :15: :15:
17.10.2019 - 13:05 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Buddha/2
No ale jo, já s tím souhlasím :4: Já přece netvrdím, že nikdo nemá právo nikoho opustit, když potká někoho leošího. Mně vadí to házení špíny na předchozího partnera, nic víc, nic míň :1: Je i hodně lidí, kteří jsou schopni říct, že odchází, i když jim předchozí partner nic zlého neudělal, přijmou zopdpovědnost za svoje rozhodnutí. Tam by se dalo říct: jeden funkční vztah skončil a druhý začíná a na to bych ani nepípla :3:
17.10.2019 - 13:04 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Nabi*
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Khalia Zvlčelá, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Vem si špunty a neštvi :61: :61:
17.10.2019 - 13:04 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Mici Angóra
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Khalia Zvlčelá, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
No, proč myslím... nevím, je to moc složité. :61: Já se taky nerozhoduju mezi prvním a druhým dítětem, prostě miluju oba, ale když už se mám rozhodnout, tak volím stabilní Kozoroží zázemí. :41:
17.10.2019 - 13:04 | Filtr
(Štír) Nabi* » Sosna zvlčelý
Ale ale Khalísku, čopak to slyší moje uší? :4: :22: :61:
17.10.2019 - 13:03 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Khalia Zvlčelá
Ony ale právě nevyprchají, proč myslíš, že se tolik lidí zmítá v paralelním vztahu a neumí se rozhodnout? Ten finální odchod od partnera má taky spoustu nuancí, případů typu "potkal(a) jinou/jiného a vzal(a) okamžitě čáru" bude asi minimum, mohla ho/ ji milenka/milenec časem dotlačit, tak se rozhodl, aby měl konečně pokoj (tím nikoho nezbavuju zodpovědnosti, to je jen příklad!) atd. atd. :1:
17.10.2019 - 13:02 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » Mici Angóra
:4: Já věděl že Tě pobavím :5:

No a nebo třeba jiný příklad. Dvacet let čistíš okna novinami a funguje to.
A pak zjistíš, že existuje švédská utěrka :46:

No to jsem si zase hloupě naběhl :61:
17.10.2019 - 12:59 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Mici Angóra
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Khalia Zvlčelá, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Ano, ale pokud se zamiluje jinde, je divné, že city k tomu prvnímu záhadně vyprchají, ne? To nedává právě smysl. To je jako říct, že když se mi narodí druhé dítě, tak to první už nemiluju. Chápu, na co narážíš, ale toto jde zatím fakt mimo mě. :4:
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v RybyRybách
ukázat kalendář »