Láska, a přeci něco jiného. Když z vás někdo udělá lepšího člověka


19.02.2018 - 09:14
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Daisybunch, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====

Láska, a přeci něco jiného. Když z vás někdo udělá lepšího člověka
Je to poprvé, co to sdílím takhle "veřejně". A dělám to proto, že si moc nevím rady a že tu pár moudrých lidí, kteří třeba v tom mém příběhu spatří něco, NĚCO, cokoliv, čeho bych se měla chytit.

Před pěti lety jsem se zamilovala do muže. Byl jiný, než všechny ty, které jsem do té doby a i doteď potkala. Byl svůj, věděl co chce, měl odvahu, byl inteligentní, fascinující, vtipný a pro mě opravdový chlap. Ne chlap ve smyslu tvrďáka, vůbec ne, spíš takový ten chlap, který ví, že tvrdostí toho moc nezmůže.
Rozumněli jsme si opravdu hodně, sedli jsme si i jako lidé. Moc mi pomohl, i když by se to kvůli jeho pozici dalo očekávat, ale věděla jsem, že některé věci by dělat nemusel.

Když jsem se dozvěděla, že má přítelkyni, stáhla jsem se. Nerada se pletu do takových věcí. Vyhýbala jsem se potom místu, kde pracoval, snažila jsem se žít svůj život a byla jsem vděčná, že jsem potkala někoho, jako je on. Strašně špatně se to vysvěltuje, prožila jsem si x zamilování, ale tohle bylo jiné, nebyl v tom žádný chtíč, ani růžové brýle, spíš jenom silná pozitivní energie.
V době, kdy jsem ho poznala a vídala ho (byl mým učitelem), jsem měla prorocké sny, které se opravdu vyplnily. Byla jsem "vibračně" snad na svém životním maximu, dokonce jsem chvílema viděla svoji auru. Byla jsem naprosto šťastná, zářila jsem, ale nebylo to jen nějakou zamilovaností (prvních pár měsíců mi vůbec nedošlo, že jsem se zamilovala), byl to tím, že on ve mně nějakým způsobem tohle světlo rozsvěcel. Když jsme si povídali, tak to bylo, jako když kolem mě svítí tisíc sluncí. Připadala jsem si, jak když je nade mnou trvale nějaká záře a ta trvala týdny po tom, co jsem ho někde viděla.

Pak jsem potkala bývalého, byl to hrozný vztah a skoro mě zničil (+ já se skoro zničila). Nejhorší chvíle jsem vydržela díky tomu, že jsem myslela na toho muže. Řekla jsem si, že nebudu s jiným, než s takovým, který ve mně probudí to, co on. to jsem neměla dělat, protože jsem potkala takového, který se ZDÁL, že je podobný, ale ukázalo se, že je všechno jinak.

Před rokem a něco jsme se viděli znovu a bylo to tu opět - záře, slunce. On ze mně jakoby tahá to nejlepší, co ve mně je. S žádným jiným člověkem se necítím tak přirozeně. Nejde tam o žádné vzrušení, pobláznění atp. Je to vyloženě svatý klid a plynutí.

Stačí, když teď vidím jeho fotku/video a cítím, jak se ve mně všechny ty šrámy rovnají. On ze mě tenkrát udělal lepšího člověka, jenom tím, že byl. Já jsem za to vděčná, ale zároveň se od té doby, co z mého života odešel, hrozně plácám, včetně vztahů. Chci se vrátit na tu rovinu, na tu vibraci, na které jsem byla, když jsem ho vídala. Ale místo toho potkávám zvláštní individua, které ze mě sají, jsou jeho pravým opakem a já jsem nějak mimo.

Nevím, co mi je. Nechávám si líbit věci, které bych si dřív líbit nenechala. Nevím ani, proč to dělám. Rezignace, protože nemůžu být. s člověkem, se kterým mi bylo ze všech nejlíp? Co se tenkrát stalo a co se děje teď? Jsem trochu (víc) ztracená....

Příspěvky: Všechny | Buddha/2

Řazení:
21.02.2018 - 08:46 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Buddha/2
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Kiyoko, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Naopak, Ty máš sluch na ultrazvuk... :5:
20.02.2018 - 22:36 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » Kiyoko
já nemám tak vycvičený sluch :6:

https://www.youtube.com/watch/…
YouTube
20.02.2018 - 22:26 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Buddha/2
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Kiyoko, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Užitečnost - mě tam to ž nějak rozčiluje. Ta utilita pěkně symbolizuje rytmus chůze: u-ti-li-ta...klap..klap...klap.
Slyšíš to, pěkně emočně i s citem :4:
20.02.2018 - 22:22 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » Kiyoko
uti...coo? :61:
20.02.2018 - 22:14 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » koczka.zlobywa
To jsi tedy výjimečná koczka. Všechny ostatní si lížou kožich (vlastní) :92:
20.02.2018 - 22:14 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Buddha/2
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Kiyoko, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
..ale di Ty brebto! - Ty jsi z toho vyváznul ještě bezpracně :3:

To my s Boschem jsme se s emocema prošli Damaškem i kalvárií, potkali se s Jungem a s Fuchsem a ještě se propletli k několika svetrům a fuseklím...

Tomu říkám utilita! :61:
20.02.2018 - 22:04 | Filtr
(Rak) dan162 » Buddha/2
Ano ano, dosvědčuji, žes odmítl. Jsem rád, že nyní došlo k vzájemnému pochopení.
20.02.2018 - 22:03 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Buddha/2
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele koczka.zlobywa, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
:4: ti jenom láskyplně vybírám lupy z kožichu :4:
20.02.2018 - 22:02 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » Kiyoko
No, možná až budu mít chuť na další fiasko :4:
20.02.2018 - 22:01 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » koczka.zlobywa
Tak :15: a ještě mi ještě řekni, že jsem jedinej kdo to používá :4:
20.02.2018 - 21:55 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Buddha/2
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Kiyoko, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Uf...

Jinde viď, nemám ztrácet naději :61:
20.02.2018 - 21:55 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Buddha/2
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele koczka.zlobywa, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
I ty špióne, prej ve sledovaných, hihi.
Aby ti něco náhodou neuteklo :5:
20.02.2018 - 21:53 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » Kiyoko
Díky.

Už bez dotazů :5:
20.02.2018 - 21:21 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Buddha/2
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Kiyoko, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Já jsem ale text nesmazala, abych ho nahradila. Když to udělám, tak většinou dám i komentář k úpravě a nebo se smažu úplně. To se mi ale tady nestalo - jo, počkej možná, jak jsem si dala tu rezervačku...aha... Tak příště Ti dám osobní avízo do vzkazu, abys o mě nepřišel :4:

Napsala jsem, že emoce je emoce, cit je cit, racio je racio ...opakovaně. Ačkoli je všechno odděleno, tak se to i doplňuje.

Příklad:
Na něco reaguju emocionálně - leknu se třeba. Naskočí mi husí kůže, objeví se tachykardie, začnu hyperventilovat - na základě emoce strachu se cítím mizerně...až se z toho leknutí zklidním, začnu normálně dýchat, srdce se uklidní...připojí se i racio. Co se to stalo, bylo mi sakra úplně nanic, proč jsem se tak lek´, a racio řekne, lek ses, páč chodíš parkem o půlnoci a to, co se tam mihlo, byla kočka. Tím dojde k úlevě organismu - vyhodnoceno. Ještě nějaký dotaz? Mně to přijde naprosto lapidární. Prostě všechno spolupracuje. Pouze pokud dojde k emocionálnímu zahlcení, viz třeba zamilovanost - racio je odsunuto na druhou kolej.
20.02.2018 - 20:48 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » Kiyoko
No když text příspěvku smažeš a nahradíš jiným, zůstane u něj čas.
Mám tuhle diskuzi ve sledovaných, takže se mi to jako nový příspěvek neukáže.
Proto je asi lepší odpovědět v aktuáním čase - ani Joe se zákonem se nevracel v čase, i když jinak byl borec :5:.
Zpět k naší debatě. Už chvíli přemýšlím, proč přidávat nějaké pocity k emoci abych ji raciem pochopil - přiznávám že mě nic nenapadá.
Myslím že tu panuje zmatek ohledně významů slov - pocit a emoce. A taky o jejich vztahu. Já bych to neviděl tak, že pocit je mezistupeň. Už jednou jsem tu (že jo Dane :3:) odmítl vést diskuzi v duchu vše na jedné hromadě - protože z uvedených důvodů bysme se nemohli domluvit. :20:
20.02.2018 - 09:27 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Buddha/2
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Kiyoko, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Jakým zpětným datováním? Já nic nenastavuju, prostě odpovídám všem, kteří ke mně promluví. A protože Ty promlouváš velmi intenzivně nemůžu jinak než se nezastavit :5:

Pokud jsme u slov - ano, souhlasím. Já to tak sice píšu, ale je tam onen mezistupeň procítění emoce. Mám nějakou emoci a ta ve mně vyvolává pocity, ty pocity si musím uvědomit, pojmenovat je a následně zracionalizovat. Máš pravdu, že takhle jak to píšu, je to matoucí. Měla bych lépe definovat. Racionálno určitě nepojmenuju pomocí emoce, opět musím přidat mezistupeň pocitu. Teď když nad tím přemýšlím - tak emoce je vlastně taková spirituální složka - nelze uchopit, ale víme, že tu je. Prožíváme ji na vlastní kůži.

Já mám za to, že se vše v našich životech i v našich bytostech prolíná - nikoli zaměňuje (to zdůrazňuju). Je to jako písek v přesýpacích hodinách - vše má svůj směr, ale vše je v pohybu. Obsah se přeskupuje, ačkoli forma zůstává stejná. Až se písek přesype, začne nový cyklus. Jde o vnitřní proměnlivost ve stálosti. Emoce stejně jako city a jako racio mají svůj úkol. My si to vnitřně řídíme. Proto čím je člověk stabilnější, tím se vyhne excesům - a není to na úkor intenzity prožívání, jak by se mohlo stát.

Prožitek má stejnou intenzitu, jenže když jsme tzv. vykolejený, máme iluzi zvýšeného prožitku.
Příklad: strach má velké oči. Pokud člověk v nebezpečné situaci reaguje v rámci integrace 3 složek, brzy vydefinuje příčinu, eliminuje rizika a přistoupí k řešení - zhroutit se může až posléze. V bezpečí. S tím pracuje výcvik záchranářů, bezpečnostních složek atp. Pokud podlehne emoci, může dojít i k paralýze - strachy se nepohne, ač stojí před východem.
19.02.2018 - 23:00 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » Kiyoko
Mě mateš tím zpětným datováním, málem jsem to přehlídl - mám nastaveno zobrazení diskuzí od konce.
No, racionalizace emoce je podle mě ošemetné téma, ani se nedivím, že se nemůžete domluvit. Podle mého pojetí racionalizovat emoci nejde (vysvětlení proč se odehrála je sice racionální, ale to by se nemělo plést s emocí jako takovou). Pro příklad - pojmenuji-li kus těsta "houska" , nevyrobil jsem housku :3:). Stejně tak to nefunguje naopak - racionálno nejde vysvětlit pomocí emocí. Podle mě to jsou dva paralelní způsoby zpracování informací, medicína by asi řekla, že každý způsob má na starosti jedna hemisféra (není podstatné). Harmonie v tomhle případě znamená, že obě poloviny pracují a jejich výstup "se nehádá". Tenhle stav má "tělo" rádo, proto ho podporuje "drogově"- hormony. Když se hádají, vzniká stres a ten vyplavuje zase jiné (akční) hormony.
Tolik moje zjednodušené racionální vysvětlení :4:
19.02.2018 - 18:28 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Buddha/2
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Kiyoko, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Měla jsem takový intenzivní pocit jakoby mě někdo volal, ale možná to bylo takové úplně tiché: "Boschííí". No, každopádně jsem tady já, Dagu a se mnou přichází i vysvětlení :5:

Budeš se divit, milý Buddho, ale v tomto případě s Tebou naprosto souhlasím. Racionalizace emoce je zcela na místě - je to jako lusknutí prsty, kdy by člověk měl v ideálním případě přepnout do jiného módu. Což se lehce řekne pozorovatelům, daleko hůř se to však realizuje samotným účastníkům.

V případě zakladatelky tématu se to přímo nabízí - proto jsem jí psala o tom, situaci pojmenovat, zapřemýšlet, co ji tak oslovilo - protože to je první krok k racionalizaci emoce. Dalším krokem je ono klasické "pro a proti" hozené na papír - tím se myšlenky materializují, zhmotní a náš mozek začne automaticky vyhodnocovat - tedy racionalizovat.

S Boschem byla vedena diskuze na základě tvrzení, že emoce je racionální funkce - mám za to, že jsme se dobrali k oboustrannému závěru, že není. Že lze však emoci zracionalizovat - to dozajista.

Ale je to náročné, protože být v láskyplných emocích - to je nádherný stav bytí. Nechce se nám takový stav dobrovolně opouštět - je to jako drogový rauš. Mozek je odpojen. A my jsme lehcí a dokonalí - jenomže je to iluze, která zase jako bublina splaskne.

Cílem lidského bytí je harmonie. Když budeme v harmonii, budeme harmonii i přirozeně přitahovat. Nebudeme se muset sytit z energie druhých, nebudeme muset být druhými doplňováni, protože budeme zářit v plnosti sami o sobě.
19.02.2018 - 17:55 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » player
No, uvidíme, něco o racionalizaci emocí už tu zaznělo :4:

Jasně, vztah, kde je jasný že partner nedosahuje ideálu výhledově nic moc :4:
19.02.2018 - 17:49 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » Sosna zvlčelý
Nechtěl rozbít rodinu ? Podle mě by to nebyl on, kdo ji rozbil.
Je to smutný příběh - šťastný v něm asi není nikdo :19:
19.02.2018 - 17:44 | Filtr
(Býk) player » Buddha/2
To není důvod , proč by tě měl někdo sepsouvat. Popsals realitu. Když to vezmem do detailu - kdy by jí bylo úplně nejlíp? Když on zůstane tam , kde je a bude jí jen prozařovat. Prostě jí kus tý energie vždycky podá. Ostatně sama píše , že to není tělesná touha , co jí k němu táhne.

Jde o to , že aktuálně je v průserovým vztahu a ten dotyčnej je světlo na konci tunelu , který se může , ale nemusí přiblížiti.
19.02.2018 - 17:15 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » Daisybunch
Pokusím se to zracionalizovat, i když mě tu pravděpodobně někdo sepsuje :4:.

Poznalas něco, co pro Tebe mělo (a má) velkou hodnotu. OK. Jenže ... problém je, že bys to chtěla zpátky až příliš moc. No a pak se Ti snadno stane, že ztratíš soudnost, přehlídneš menší i větší náznaky že něco není tak jak by mělo - jinak řečeno, touha zaslepuje.
Co s tím? - No, vím že je to rada, která se lehce řekne, ale je daleko těší ji realizovat - ale jinou nemám :6: : Nechtěj to zpátky za KAŽDOU cenu (může být příliš vysoká). To by ti mělo dát trochu nutného odstupu abys nepřehlídla ty důležité "drobnosti".
Nebo ještě jinak: nevypínej rozum i když to vypadá, že ho zrovna v :79: záležitostech nepotřebuješ :3:.


Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v KozorohKozorohu
ukázat kalendář »