Invaze islámu konec Evropy jak ji známe a pokračování.


18.07.2016 - 11:01
(Kozoroh) kocour_mivik
Invaze islámu konec Evropy jak ji známe a pokračování.
Vážení spolunajdisáci,záměrně používám staronového názvu diskuze, neboť téma je opět nejen aktuální, ale přímo žhavé. Otázka dne je co dělat jak reagovat a je zcela jasné, že jakákoli pasivita nebo strkání hlavy do písku může být počátkem katastrofy a genocidy netušených rozměrů.Lze pokládat za jisté kdo je strůjce barbarských zvěrstev v Evropě, kdo se neztotožnil s jejími hodnotami, kdo proti nim a jakými prostředky bojuje. Islámský teror je bohužel smutnou každodenní realitou. Můžeme se si stokrát opakovat, že za těmi vraždami stojí pouze jednotlivci, že ta většina jsou v podstatě mírumilovní lidé. Jenže strach poroste a o když ona věta je pravdivá, stále méně a méně ji budeme věřit.Teror bohužel jen tak neustane, spíš se dá předpokládat že atmosféra bude houstnout. A ohraná mantra o nevinné muslimské většině přestane fungovat.a bude lidi iritovat čím dál víc a jednoho dne, vezmou věci do svých rukou a a nchci ani domyslet co se bude odehrávat. Píši o tom z důvodu, o k kterém se ani nechci zmiňovat, možná jsem nervově labilní, možná jde o projev mé frustrace a neschopnosti řešit své problémy, psychologové astrologové i další hledači duchovna by se asi shodli.V sobotu jsem na tržišti uviděl zahalenou muslimku a na zlomek vteřinymě přeapadl amok. Patrně jde výše zmíněný projev mé poškozené duše, ovšem mohlo to být i něco jiného. Věci totiž nejsou tak jednoduché.Samozřejmě jsem se uklidnil a začal věc hodnotit střízlivě. Současně jsem pochopil, že by se do takového stavu mohl dostat člověk, kterému takový netvor zabije jeho nejbližší a on potom začne jednat, hádejte jakHrozí nebezpečí, že takových lidí bude čím dál víc a víc, a mnozí z nich budou tak jednat, aniž by jim konkrítní muslim jakkoli ublížil, svezou se na vlně masové hysterie a nenávisti. Řešení asi nebude jednoduché. Začít se ovšem musí předevší s : 1. Žádné ústupky ani pobízení se muslimům a islámu !!2. Upředňostňování evropských hodnot3. Nulová toelrance k šárii, zákaz náboženských hlídek4. Skoncování s uplatňováním islámského práva, odstranění dvoukolejnosti 5. Žádné vysílání koránu ani jeho úryvků v médiích v Evropě.

Řazení:
20.07.2016 - 17:28 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Janíčko Skútrista, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Anglicania,francuzi,spanieli,nemci,japonci...treba sa pozriet aj do davnejsej historie ako len 1. a 2. sv. vojna.
Už celé „biele“ generácie sú indoktrinované kolektívnou vinou tým,že utláčajú iných pre svoje zisky: podľa White Guilt (biela vina) zdieľame spoločnú vinu za historické zločiny v minulosti (kolonizácia Ameriky, Afriky,Indie,holokaust)

Islam predstavuje protivahu konzumu a tomuto vsetkemu,degraduje preto ženské,cize inymi slovami pozemske hodnoty.Deje sa to na nevedomej urovni.Zapad a spol sa musi preto spametat a uvedomit si,ze bez duchovneho neprežije.Musí skrátka vyvazit materialno duchovným.Stavat len na trhovej ekonomike a peniazoch preto znamena skazu celemu zapadnemu svetu.
Dost o tom pisal i Lazarev v diagnostike karmy.
20.07.2016 - 11:54 | Filtr
(Býk) player » kocour_mivik
"...která rozhodně není jednoduchá a osudově se týká všech."

To máš těžký. I národy mají svoji karmu. My si tady žijem proto , že třetí svět po staletí trpěl. Mají nás po krk. A když se podíváme , co tahle tržní ekonomika dělá s planetou , surovinovou základnou a tak...v podstatě mají pravdu , když říkají - vyhubte je.

Je to drsný , že?

Je.


Bůh nás ochraňuj před námi samotnými.
20.07.2016 - 09:39 | Filtr
(Kozoroh) kocour_mivik » player
Všem diskutujícím děkuji za příspěvky a pohledy na danou věc,
která rozhodně není jednoduchá a osudově se týká všech.
V každém případě bycho se za budoucí osud naší civilizace a tím
i nás neměli v rámci možnosti které máme zříkat.
Aby někdy za pár let, možná za pár desítek let nás naši potomci
mírně řečeno nepomluvili a nevyčítali, že jsme nic neučinili a nic se nepokusili učinit.
Odpověď je na příspěvek bližního Playera, ale je určen všem
spolu s ještě jednou opakovaným děkováním.
Byli jste báječní, nicméně diskuze může dál pokračovat
:17: :17: :17: :17: :17: :17: :17: :17: :17: :17: :17: :17: :17:
19.07.2016 - 23:24 | Filtr
(Býk) player » kocour_mivik
Máš pocit, že stávající politické strany umění vládnout
zvládli ?
Osobně nejsem o tom přesvědčen


Zvládli. Někteří vládli lépe , někteří hůře , to ano. Ale všechno to vyrostlo z podhoubí politiky , starostové , hejtmani a tak. Česko vzkvétá a jeho národ je vyžranej a tlustej. Sám jsem té obezity exemplární příklad.
A tahle vláda udělala tolik , za necelé volební období , co některejm předešlejm nešlo desetiletku.

Ale i když to někdo nechce vidět. Ano - o Ukrajině můžeme říct , že její vláda neumí vládnout , o Portugalsku , Řecku - OK. Ale my? My si máme hovno na co ztěžovat.
19.07.2016 - 22:44 | Filtr
(Býk) Deam
V zásadě souhlas, akorát co se bodu 5 týče, nemyslím, že by to tohle pomohlo...

Naopak platí, jak říkal již soudruh Stalin "Jesť čelověk, jesť problema, nět čelověk, nět problemy" :4:

Klíčové je nepřipustit zvyšování množství muslimů v zemi, naopak snažit se o zvrácení trendu. Tzn. minimálně neprodlužovat trvalé pobyty, neudělovat občanství a prostě dát všemi nutnými způsoby najevo, že lidé islámského náboženství zde nejsou a nebudou vítáni.

Obávám se, že než k tomu dojde, zemře ještě mnoho lidí a pokud k tomu nedojde vůbec, tak ještě více.

Každopádně v ČR ještě zdaleka není situace taková, aby to vše nebylo zvládnutelné víceméně rozumným způsobem.

Jsou zde zkušenosti s odsunem německého obyvatelstva, v USA v době 2. sv. války internovali lidi s japonským původem, tohle všechno jsou možnosti, které lze v krajním případě využít. Ani se není třeba uchylovat k masakrům...

Mimochodem, takto řešili své trable s francouzskými přistěhovalci a jejich potomky Alžířané: (zdroj Popely ještě žhavé, Karel Durman 2004)

"
Byť "pozdě a v tísni", hnutí "Svobodná Francie" vyhlásilo v roce 1944 dlouhodobý program reforem a postupné integrace muslimů. Bylo jim dáno 40% míst v lokálních zastupitelských orgánech, 70 000 dostalo i plná francouzská občanská práva a i jako celek měli mít zastoupení (zpočátku 13 poslanců) v budoucím francouzském parlamentu. Na této základně se také zformovaly alžírsko-arabské politické strany: "Asociace přátel manifestu a svobody" v čele s Ferhátem Abbásem, s umírněným programem "autonomní Alžírské republiky v rámci obnovené Francouzské republiky", a socialistická "Strana alžírského lidu" Messaliho Hádže. Alžírské klima však určily události v Sétifu (Kabylsko) v květnu 1945, kde agitace Hádžovy strany vyústila v jatka. Muslimové po pět dnů zabíjeli Evropany a čtvrtili jejich těla, ženám párali břicha a uřezávali prsy. Podle toho vypadala i krutá odveta armády a kolonů, při níž zahynulo asi 6000 lidí. Jak odpovídalo psychologii antikolonialismu, muslimští radikálové a jejich leví spojenci si zapamatovali jen odvetu, nikoliv zvěrstva, která ji vyvolala. Do voleb do nově zřízeného Alžírského shromáždění (1947) šla Hádžova strana s heslem adresovaným Evropanům: "Buď kufry (které si sbalíte), nebo rakev". A její podzemní organizace shromažďovala zbraně pro povstání."
19.07.2016 - 16:48 | Filtr
(Kozoroh) kocour_mivik » player
Máš pocit, že stávající politické strany umění vládnout
zvládli ?
Osobně nejsem o tom přesvědčen
Přeji krásný den
Milan
:1: :1: :1: :1: :1: :1:
19.07.2016 - 13:33 | Filtr
(Váhy) Mysterious » kocour_mivik
Já každopádně vidím, že měly být předčasné volby, aby ti zkázonosní politici byli sesazeni. Nikdo už nemůže toho Sralbotku a spol. ani vidět.A doufám v soudnost našich občanů a 100% účast, protože půjde o hodně, stejně jako u Brexitu.
Jediné volitelné strany, jsou pro mě SPD, DSS a...nevím, ale to, co dávají do statistických žebříčků, že údajně mají vedení nebo tam vůbec jsou, nee.
19.07.2016 - 13:23 | Filtr
(Kozoroh) kocour_mivik » Mysterious
Skvele receno, je zapotrebi stat obema nohama na zemi,
a uvedomit si co vlastne chceme a co pro to muzeme udelat.
A zda humanitam oparvdova a hodnoty, ktere jsme si vybudovali
a ktere jsou soucasti nasi identity stoji za to, abychom se
je aspon pokusili ubranit
19.07.2016 - 12:29 | Filtr
(Blíženci) tajga » kocour_mivik
Asi to není jen výkřik do tmy, obávám se, že je to další posilování toho, co bys chtěl zničit. Jestli jsi plný strachu a zlosti děláš přesně to o co jim jde. Myslím, že jediné, co můžem dělat je snažit se nepodléhat tomu, neživit to. Mně se to mluví, nepřejeli mi dítě v Nice, nepřišla jsem o nikoho při útoků...Ale my, kdo jsme v relativním bezpečí, aspoň ještě můžeme korigovat, čím se necháme nebo nenecháme zachvátit.
19.07.2016 - 11:13 | Filtr
(Kozoroh) kocour_mivik » žžžu
Děkuji za obsáhlé reakce na téma, které jsem otevřel,
i tento pohled je pochopitelně možný. Osobně netrpím žádnými předsudky, navíc v případě běženců se jedná spíše o téma civilzační a kulturní než
rasové. Ovšem islám se může stát onou berličkou zdůvodněním pro
zrůdné činy, které potom člověk spáchá.
Náboženství, ideologie sama o sobě nezabíjí.
To koná člověk v jejím jménu a to je na tom to nejhorší.
Přeji krásný den
Milan
:17: :17: :17: :17: :17: :17: :17: :17: :17: :17:
18.07.2016 - 20:57 | Filtr
(Střelec) žžžu » kocour_mivik
to je zaujímavé, čo všetko som napísala medzi riadkami :61:

ťažké otázky mi dávaš...si myslím, že jediný spôsob, ako zabrániť dôsledkom, je odstránenie príčiny...zlikvidovať islamský štát a vytvoriť pracovné príležitosti v ich krajine, aby sa tí ľudia vyhrabali z chudoby a mohli dôstojne žiť ...dokážeme toto? som skeptická, myslím, že nie

sťahovanie národa už nastalo a pud sebazáchovy migrantom nedovolí, aby sa vrátili späť...je to ako živelná pohroma...ako chceš bojovať proti zemetraseniu, či proti tsunami?...možeš sa proti tomu postaviť a potom sa hrdiť tým, že si aspoň niečo spravil...ale je to zbytočné

mne osobne je jedno, či tu v budúcnosti budú žiť bieli, čierni, červení alebo žltí...kresťania, budhisti alebo moslimovia...nemám nacionálne myslenie, ani žiadne náboženstvo neuznávam (asi nejaká genetická vada)...asi preto ma predpovede moslimskej európy nedesia...ale je pre mňa veľmi dôležité, aby sme boli ľuďmi, dokázali si navzájom pomáhať, akceptovať sa, a nevyvražďovať sa navzájom

takže za mňa...podať pomocnú ruku tomu, kto ju potrebuje, potrestať, prípadne vykázať z krajiny agresorov...dohodnúť sa na obojstranne prijateľných pravidlách...byť príkladom toho, že sa dá žiť aj bez nenávisti a zloby, a spolupracovať navzájom

(joj, ale už sa nechcem zamotávať v tejto téme...lebo som si vedomá toho, že mám sklony k idealistickej nereálnej utópii)
:32:



18.07.2016 - 19:25 | Filtr
(Býk) player » kocour_mivik
My chcípnem včas. Rozmach Islámu nastane , ale tak za 80 let. A je otázkou , jakej to ještě bude Islám.

Když vezmu Nostradama - ten vzedmutí Islámu předpověděl ,ale taky to , že shoří půlka Asie někde 2050. Ale hlavně - můžeme bejt pouze hodní nebo zlí. Zlí znamená boj , hodní znamená uklízení mrtvol. Sem tam.

Ale stejně - planeta je všech.
18.07.2016 - 19:16 | Filtr
(Kozoroh) kocour_mivik » žžžu
Takže nic nepodnikneme ?
a budeme jak ovce přihlížet, že se tu bude roztahivat někdo jiný,
když je to přece přirozený proces ?
Zajímavý postoj..
18.07.2016 - 13:50 | Filtr
(Kozoroh) kocour_mivik » Mici Angóra
Ano máš pravdu,
také si uvědomuji, že se vše, co jsem napsal podobá výkřiku do tmy,
ale mám dojem, že něco by se mělo dělat
18.07.2016 - 13:46 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » kocour_mivik
Všechny řeči o tom, co by se mělo, jsou jen prázdné fráze, základ byl je sem nenatahat, teď už je pozdě bycha honit. Jediné, co je možné, je bojovat jejich vlastními prostředky a to nám naše tzv. humanita a korektnost nedovoluje. Takže z toho není cesta. Jako již mnohokrát v dějinách barbaři převálcují civilizaci na "vyšší" úrovni, protože v tom, že je na vyšší úrovni spočívá její hlavní slabost.
18.07.2016 - 13:38 | Filtr
(Kozoroh) kocour_mivik » player
Oprava předchozích příspěvků, budeme se muset vzdát části demokracie, aspoň na čas. Jinak jsem pochopitelně zastánce všech demokratickýh hodnot a humanity, ale také soudný člověk. Ústupky se situace ještě zhorší.
S upechlíky to souvisí tentokrát jen okrajově, neboť největšího zla
se dopouští ti, kteří vyrostli a dospěli v tomto prostředí,
v prostředí demokracie a evropských hodnot.
Těším se na diskuzi, věřím, že řada z vás se mnou bude hrubě nesouhlasit
ale tak už to bývá
18.07.2016 - 13:20 | Filtr
(Kozoroh) kocour_mivik » player
V podstatě to bude znamenat postupné zatlačování islámu mimo zákon a a zákazu jeho šíření za pomocí masívní propagandy a jiných prostředků když to řeknu natvrdo půjde o "prevýchovu" jeho vyznavačů bez použití krveprolití, jiná cesta bohužel není !!
A případné nejapné poznámky o humanitě si můžete odpustit.
V tuto chvíli je zapotřebí jednat.
18.07.2016 - 13:14 | Filtr
(Kozoroh) kocour_mivik » player
A to že Francouz nejsem vadí ?
Body, které jsem napsal je jen nástin toho co by se dělat mělo.
Obávám se, že se budeme muset načas vzdát demokracie ve prospěch zachování hodnot naší civilzace, nebo nám to dojde až v okamžiku kdy ty hodnoty ztratíme. Přišel čas zásadním způsobem velmi mírně přitvrdit muziku.
Všechny ústupky dosud učiněné omezit. Nezakázat víru alke ztížit možnosti její vyznávání, oemzit nebo zcela zrušit propagaci a vše důsledně kontrolovat.
18.07.2016 - 13:02 | Filtr
(Býk) player
No - hele , kdybys byl Francouz a napsal tohle , tak budiž.

Jinak doba samozřejmě - pokud se to nezastaví - porodí nového Adolfa , bude to logické vyústění.

Ono totiž , pokud zakážeš jejich víru , tak se teror jenom rozmůže , zákazama nic nedocílíš , to bys je všechny musel ze všech zemí vyhostit.


Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Vodnář Vodnáři
ukázat kalendář »