Rozdílný pohled u mužů a žen na počet sexuálních partnerů
11.11.2015 - 18:21
Najdise.cz Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele 16ka, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu: =====
Rozdílný pohled u mužů a žen na počet sexuálních partnerů
Nakopíruji sem slova Tulačky + část diskuse, která mě inspirovala k založení tématu:....."Právě že si myslím, že pojem hodně je individuální. Mám i dvě-tři teorie ohledně toho, proč je tu rozdílný pohled na "množství" z pohledu mužů a žen.".....Otázka do případné diskuse:Kolik je "hodně partnerů" a proč mám pocit, že u mužů je společnost k počtu sexuálních partnerů "shovívavější" než u žen?EDITLA jsem název tématu, byl zavádějící
Najdise.cz
» playerSystémová zpráva: Příspěvek je od uživatele bubobubo, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu: =====
To vím,že když přijdeš o část těla,tak mozek to nepobere a dává ti impulzy,jakoby ti nic nechybělo.S několika lidmi takhle postiženými jsem se o tom bavila.A moje zkušenost je,že nepotřebuji někdy ani dotek a udělám se,stačí mi si pohrát s fantazií. Takže vědci jdou dobrou cestou.
player
» bubobubo
No - asi jo , protože taky na čt 2 byl pořad o dvou homosexuálech ,kteří měli amputovanou celou spodní polovinu těla. Hne dpod pupíkem. A i ti kluci tam tvrdili , že tělo se chová , jakoby toho bimbáska mělo , takže spolu mohli sexuálně žít dál.
A jedna zkušenost z mého jinošství , moje druhá láska měla orgasmus , když viděla ejakulaci. Jen ten pohled na ní...
Najdise.cz
» tulačkaSystémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Fenix , který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu: =====
To jsou zkušenosti z pozorování okolí . Ne mého osobního života....
Najdise.cz
» playerSystémová zpráva: Příspěvek je od uživatele bubobubo, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu: =====
Zkus to plájo...budeš průkopníkem...
Hele já tomu rozumím,všechno se odvíjí dál od myšlenky.Když ta není,tak ti jsou ruce k prdu.
Najdise.cz
» playerSystémová zpráva: Příspěvek je od uživatele tulačka, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu: =====
Reakce trochu mimo - nemyslela jsem uvolnění ve smyslu erotiky, ale porušování "pravidel" ve smyslu náboženských dogmat.
Najdise.cz
» playerSystémová zpráva: Příspěvek je od uživatele tulačka, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu: =====
Co takhle trauma z emocí? Lepší se uzavřít a neriskovat?
Třeba jsi osvícenej. To Ti přeju. Ale pokud ne - nevím, třeba už je pozdě. Ale zase - zrovinka Ty nepůsobíš, že bys jel jen na adrenalinu. Nebo Ti jde o to za každou cenu se množit a plodit? Nereaguj jako ješitný chlap, když ani omylem nejsi průměrný vzorek. Já tu vařím z průměrnýho kotlíku - ingrediencí, které tu jsou. Vzácné koření si nechávám na jiné příležitosti
player
» tulačka
...a nemám žádná traumata ani děs před černou dírou , leda tak v centru naší galaxie.
Pravda , chlap se děsí ženského odmítnutí , protože ho to může společensky dost zakomlexovat. Vzpomínám na kamaráda. První tři žesnký mu odmítly a on skončil v blázinci.
Tam mu nařídili zajímavou terapii - hoň baby po sociálních sítích. Tak začal - a hle. První , druhá , třetí a dneska je ženatej. Ale museli zasáhnout odborníci , protože skrze tu skepsi se mu začalo hroutit fyzické zdraví.
player
» tulačka
Češi nejsou uvolněnější , než zbytek Evropy , jsou uvolněnější , než zbytek Severní a Střední Evroppy. A ani takhle to nelze paušalizovat , protože nejerotičtější země v Evropě jsou Nizozemí a Maďarsko. Ale na jihu už je to horkokrevnější , byť jakoby bohem hlídané. Prostě více zpovědí u kněze a více hříchů.
Najdise.czSystémová zpráva: Příspěvek je od uživatele tulačka, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu: =====
Pohled číslo dvě a tři. Vrátíme se k civilizacím, které zde možná ano – možná ne žili. Vrátíme se k tomu, co dnes již známe jako posvátnou chrámovou prostituci. Vrátíme se do doby, kdy si žena sama svobodně volila a vybírala. Že i tato civilizace svými zvyky pouze navazovala na zvyky mnohem starší kultury, také vynechám. Mluvím o tom, o čem nás učí jako o matriarchátu. A vzpomínám při tom na starou Indii. Než tam vtrhla černá rasa. Před příchodem světa, jak známe Indii dnes. Protože úpadek tamní civilizace nastal až ve chvíli, kdy moc v chrámech převzala kasta kněží, kteří začali rozhodovat, s kým žena bude a kolik za to vyinkasují. Jenže tyto zdeformované paláce prostituce již nemají zhola nic společného s původním kultem, božstvem. Již neoslavuje plodivou sílu ženy – Země. Naše evropská kultura je velmi ovlivněna kulturou Indie. Pravděpodobně díky stěhování národů. Někdy mám pocit, že se více zvyků uchovalo tady než tam. A tím navážu i na bod č. 3 – psala jsem o tom už jinde – v podvědomí mužů panuje obrovské trauma ohledně vlastní identity. Ohledně identity jejich otce. Je to strach. Obrovský vnitřní strach před něčím, co neovládají – před lůnem ženy. Před černou dírou, ze které vzešli. O biochemických pochodech by to mnozí napsali lépe a snáze než já. Co je typické pro mužské jednání a myšlení? Agresivita. Touha ovládnout. Děsivá kombinace. Vyhledává ženy, protože se jich bojí. Protože touží tento svůj strach ovládnout. Silně pochybuji, že těch pár vteřin smrtelné křeče jim vůbec někdy může vynahradit to, co vnímají, že jim chybí. Že jim to nahradí potenciál, který by měli, kdyby byli schopni zacelit se sami v sobě.
a terz do toho tie etnicke miesaniny propagacia multikulti
tu nejde len o to ci sa z multikultisexu nieco narodi alebo nie
informacie sa prenasaju nielen kvapalinami, teda hmotou... ale aj energeticky
to je to co som v skratke naznacil ako:
kvantova fyzika aplikovana na biologiu a genetiku
tazke ani ta frcguma, co ma chranit proti pocatiu a chorobam, ani to vytiahnutie pred vystrekom, to nic neodtieni, zabrani prenosu hmoty a teda hmotnej DNA
ale nezabrani elektoromagnetickemu polu nezabrani prieniku aury dvoch ludi
a ak maju spolocne vzrusenie alebo az orgazmus a hoci je to len rukami alebo aj sediac oproti sebe ako spolocna masturbacia
je tam prenos cez kvantovu energiu a vzajomne sa opeciatkovali
tazke ani tie slavne pubertalne bezpecne sex rande, ved ked zostane panna tak to nebol sex, alebo bill clinton nesex...
to je klamanie a je to len preto ze sme totalne nevzdelani, ze kvantova fyzika sa vyucuje len v akejsi teoretickej rovine cez zlozite rovnice ale slovami to nevie-nechce-nesmie nik vysvetlit kazdemu cloveku.
a ako postupne prechadzame na vyssiu uroven fungovanuie ludskeho tela
LIGHT BODY
ligh v zmysle svetlo, nie vaha, teda lahka zenska alebo schodnute telo
bude prenos energii v tele sposob rozmyslania ryclejsi a rychlejsi, pojde o prenos svetlenych vln nervovou sustavou a nie prenos elektrickcyh impulzov zalozeny na elektrochemickcyh procesoch
toto neznamena ze nase tela budu prisvietne alebo ze budu svietit do noci ako pochodujuce poulicne svetla
prenos myslienok a emocii medzi ludmi bude silnejsi
a tu je ta pasca
ak sa budem pohybovat v nevhodnom prosteredi medzi negativnymi ludmi, v praci pri zabave alebo hoc doma pri odpocinku
tieto energie budu ovplyvnovat stale silnejsie a silnejsie
s kym budem mat sex, erotiku bude nesmierne dolezite
a aj to kto bude vedla mna sediet hocikde vonku v dopravnom prostriedku na prednaske v divadle a kto bude vedla mna lezat v posteli v noci, tam je to zvlast nebezpecne kedze vtedy sa energie otovoria uplne a su nestrazene.
aj ked ten clovek sa ma nedotkne, tie energie sa miesaju.
ked male babo spi vedla matky alebo na nej, stale dostava jej energiu to je dolozite
predcasne narodene deti smarene do inkubatora napospas kontrolnej elektonike
Najdise.czSystémová zpráva: Příspěvek je od uživatele tulačka, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu: =====
V rámci času začnu dopisovat slíbené. Ale bude to, jak už jsem avizovala – nudné a vážné. Jeden z možných pohledů už tu zazněl – v příspěvku 144. Je to i můj názor. Ona veškerá výchova k uchování panenství, morální čistotě, právu zeměpána první noci,… To vše mělo vést k přenosu, k uchování genetiky dominantního jedince. Smutný fakt je, že oficiální věda v současné době mluví o většině DNA jako o zbytkové, nepotřebné. Už vůbec nepracuje s úvahou DNA jako světelné částice. Není ani ochotna si připustit, že nevíme zhola nic. Mnozí mystici jsou v chápání světelné podstaty DNA mnohem blíže, než státy placení vědci. Přeci jen – mystici mají náskok. Klasická věda a výchova moc nepracuje s úvahou, že dva lidé se k sobě nemusí ani fyzicky přiblížit, aby mezi nimi vznikl vztah. Aby jeden ovlivňoval druhého. Ačkoli v posledních letech už se s polem pracuje přeci jen více. Setkala jsem se s tímto druhem informace – přenosem DNA - před pár lety v Rusku. O co větší bylo moje překvapení, když to i zde na najdise před nějakou dobou zaznělo. Bohužel slečna diskuzi smazala, takže to celé upadlo v zapomnění. Problém byl i dohledat oficiální zdroje. Neměli bychom ale zapomínat, že co je nepohodlné, zmizí dřív, než si toho stihne všimnout větší množství lidí. Naše společnost obvykle vychází z „morálního“ křesťanského základu. I přes časový a společenský posun jsme ještě pořád ovlivnění „normou“ ze strany církve. Češi jsou v tomto poněkud uvolněnější než zbytek Evropy. A ještě že tak. Bohužel s naší vrozenou averzí vůči autoritám a zákazům se objevují i tendence bořit veškerá pravidla. Prostě jen pro ten fakt, že nerozumíme účelu, si přeci nenecháme nic diktovat. Sexuální zdrženlivost měla své opodstatnění. Myslím, že kdyby nás od mala učili vyjadřovat svou kreativitu a my tak zůstali napojení sami na sebe, vážili si sebe a svých těl, nemuseli bychom zde otázku promiskuity vůbec řešit. Ženy vychované k odpovědnosti nejen za sebe, ale i za budoucnost svých dětí, by si pečlivě volily, který muž je pro ně vhodný. Upřímně – když slyším a čtu – v 18 20-50 partnerů, je mi smutno. Je mi to líto. Že jsme zapomněli, že nevíme. Pro ty, co rozumí – jedině tak bylo možné zničit člověka – nabouráním jeho skutečného potenciálu.
144
» tulačka mas pravdu ,ftipna neni ta situacia alebo stav
ftip je na ten nazor na to co sa v totmo vlakne prezentuje a vychvaluje
pre mna je to smutne a ked sa hlbsie vcitim az velmi neprijemne
v nedavnych dnoch smerujucich ku 11.11. prebiehal "download of clarity energies", teda na Zem prisli energie pomahajuce pochopit a vyjasnit si, tak vseobecne, osobne veci ideove koncepty ale aj svetove zalezitosti. a v ramci totho aj v tejto oblasti, prislo mnohe vyjasnenie. mal som tento tyzden velmi zaujimave diskusie, ktore davali nove a hlbsie pochopenie a ktore asi neboli mozne pred tym prichodom tychto energii.
dufam ze kazdy mal cas tieto energie vnimat a absorvovat a zacne chapat veci v inej rovine
player
» wendy30
Nenene , tohle s tím nemá nic do činění. Tohle prostě bylo něco something special. Jindy jsem to u žádné jiné ženy nezažil. Prostě to takhle měla. Ale vůbec mě to nevadilo , bylo to skvělé.
a pak , mohla bys vědět , že býci vyjadřují lásku dotyky , takže oni vlastně mnohdy dělají jenom předehry.
Najdise.cz
» playerSystémová zpráva: Příspěvek je od uživatele wendy30, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu: =====
Zkus prodloužit předehry... možná že tě pak bude míň bolet ruka
Najdise.cz
» playerSystémová zpráva: Příspěvek je od uživatele wendy30, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu: =====
Protože to není jen tak , některou dotáhnout až na vrchol. U některé to jde samo , jiná potřebuje speciality , mnohdy třeba i nepříjemné či náročné pro muže. Zažil jsem dva takové případy , jednou mě ruka přecházela až do křeče , ale nikdy mi nenapadlo odmítnout.
player
» wendy30
Já to vnímám takhle. Erotika je kombinace mozek-ruce.
Muži jsou trubci. Někdy až debilní. Když je někdy poslouchám , jaký nevztah maj ke klitorisu , tak se mi z nich chce blít. Jeno otvory , otvory , otvory. Takže z hlediska tématu - má-li muž více žen , možná mu secvakne , že spíše , než se chlubit dlouhým vercajkem by se měl naučit chlubit citlivým dotekem...
Prostě - lidstvo si to tak nějak plete. Zrovna tak - ženská by se nikdy neměla stydět být dominantní , pokud ji ten zásun neuspokojuje. Protože to není jen tak , některou dotáhnout až na vrchol. U některé to jde samo , jiná potřebuje speciality , mnohdy třeba i nepříjemné či náročné pro muže. Zažil jsem dva takové případy , jednou mě ruka přecházela až do křeče , ale nikdy mi nenapadlo odmítnout.
Takže vlastně platí - čím více , tím lépe. A začít co nejdřív , pokud možno ve školce. dokud je člověk zvídavý experimentátor. Samovzrušitelný průzkumník.
Najdise.cz
» playerSystémová zpráva: Příspěvek je od uživatele wendy30, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu: =====
Erotika začíná již v hlavě... myšlenkou. Od toho se odvíjí chování těla a končí uspokojením/ukončením myšlenek na erotiku Alespoň u mě
Najdise.cz
» playerSystémová zpráva: Příspěvek je od uživatele 16ka, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu: =====
Zajímavá otázka. Koukala jsem na to z pohledu muže a ženy a automaticky mi naskočil ten styk.
Nevím proč jsem vlastně počítala za sexuální partnery pouze to co bylo v páru muž/žena. Protože to by potom lesby ve statistickém dotazníku vykazovaly čistou nulu.
Jasně že erotika is nicht koitus. Koitus je koitus a erotika je erotika. A basta.
Pro drtivou většinu mužů ano , ale holky? Z mých zkušeností , by tři čtvrtiny provozovaly mnohem raději něco zábavnějšího , než přirážení zadkem. A maj pravdu. Soulož samotná totiž erotická není. Pouze příjemná. Ale erotická není ejakulace , erotická je erekce.
Jinak - ano , to přirovnání je hezké. Vagína je místnost a klabrdo je návštěvník. A je to stejné , jako když si někoho zveš do svého obýváku , taky nevíš , jak se tam bude chovat.
Asi právě tohle je důvodem větší zdrženlivosti žen. Určitý respekt.
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - najdise.cz v této diskuzi
player (* 20.5.1968) Muž
A já se ptám:
platí rovnice: erotika=koitus?
Pro drtivou většinu mužů ano , ale holky? Z mých zkušeností , by tři čtvrtiny provozovaly mnohem raději něco zábavnějšího , než přirážení zadkem. A maj pravdu. Soulož samotná totiž erotická není. Pouze příjemná. Ale erotická není ejakulace , erotická je erekce.
Jinak - ano , to přirovnání je hezké. Vagína je místnost a klabrdo je návštěvník. A je to stejné , jako když si někoho zveš do svého obýváku , taky nevíš , jak se tam bude chovat.
Asi právě tohle je důvodem větší zdrženlivosti žen. Určitý respekt.
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - najdise.cz v této diskuzi
Najdise.cz (Systémová zpráva)
Příspěvek je od uživatele wendy30, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu: === Erotika začíná již v hlavě... myšlenkou. Od toho se odvíjí chování těla a končí uspokojením/ukončením myšlenek na erotiku Alespoň u mě
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - player v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Buddha/2 (* 11.10.1962) Muž
Tělo je víc než ruce a bez mozku to celý nějak nefunguje - takže souhlas s Wendy
kvantita neznamená kvalitu (takže když nezačneš ve školce,neznamená to, že jsi něco propásl )
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - najdise.cz v této diskuzi
player (* 20.5.1968) Muž
Já to vnímám takhle. Erotika je kombinace mozek-ruce.
Muži jsou trubci. Někdy až debilní. Když je někdy poslouchám , jaký nevztah maj ke klitorisu , tak se mi z nich chce blít. Jeno otvory , otvory , otvory. Takže z hlediska tématu - má-li muž více žen , možná mu secvakne , že spíše , než se chlubit dlouhým vercajkem by se měl naučit chlubit citlivým dotekem...
Prostě - lidstvo si to tak nějak plete. Zrovna tak - ženská by se nikdy neměla stydět být dominantní , pokud ji ten zásun neuspokojuje. Protože to není jen tak , některou dotáhnout až na vrchol. U některé to jde samo , jiná potřebuje speciality , mnohdy třeba i nepříjemné či náročné pro muže. Zažil jsem dva takové případy , jednou mě ruka přecházela až do křeče , ale nikdy mi nenapadlo odmítnout.
Takže vlastně platí - čím více , tím lépe. A začít co nejdřív , pokud možno ve školce. dokud je člověk zvídavý experimentátor. Samovzrušitelný průzkumník.
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - najdise.cz v této diskuzi
Najdise.cz (Systémová zpráva)
Příspěvek je od uživatele wendy30, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu: === Protože to není jen tak , některou dotáhnout až na vrchol. U některé to jde samo , jiná potřebuje speciality , mnohdy třeba i nepříjemné či náročné pro muže. Zažil jsem dva takové případy , jednou mě ruka přecházela až do křeče , ale nikdy mi nenapadlo odmítnout.
Erotika? Řehole
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - player v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
player (* 20.5.1968) Muž
Když není zbytí... Naštěstí pohled na ty extrasilný orgasmy a až nekonečný její vzrušení to vykompenzoval.
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - najdise.cz v této diskuzi
Najdise.cz (Systémová zpráva)
Příspěvek je od uživatele wendy30, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu: === Zkus prodloužit předehry... možná že tě pak bude míň bolet ruka
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - player v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Lokii (* 21.12.1984) Muž
tak mu to nemusíš říkat, bude to naše tajemství
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - najdise.cz v této diskuzi
Najdise.cz (Systémová zpráva)
- Příspěvek byl smazán -
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - 144 v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - najdise.cz v této diskuzi
Najdise.cz (Systémová zpráva)
Příspěvek je od uživatele tulačka, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu: === V rámci času začnu dopisovat slíbené. Ale bude to, jak už jsem avizovala – nudné a vážné. Jeden z možných pohledů už tu zazněl – v příspěvku 144. Je to i můj názor. Ona veškerá výchova k uchování panenství, morální čistotě, právu zeměpána první noci,… To vše mělo vést k přenosu, k uchování genetiky dominantního jedince. Smutný fakt je, že oficiální věda v současné době mluví o většině DNA jako o zbytkové, nepotřebné. Už vůbec nepracuje s úvahou DNA jako světelné částice. Není ani ochotna si připustit, že nevíme zhola nic. Mnozí mystici jsou v chápání světelné podstaty DNA mnohem blíže, než státy placení vědci. Přeci jen – mystici mají náskok. Klasická věda a výchova moc nepracuje s úvahou, že dva lidé se k sobě nemusí ani fyzicky přiblížit, aby mezi nimi vznikl vztah. Aby jeden ovlivňoval druhého. Ačkoli v posledních letech už se s polem pracuje přeci jen více. Setkala jsem se s tímto druhem informace – přenosem DNA - před pár lety v Rusku. O co větší bylo moje překvapení, když to i zde na najdise před nějakou dobou zaznělo. Bohužel slečna diskuzi smazala, takže to celé upadlo v zapomnění. Problém byl i dohledat oficiální zdroje. Neměli bychom ale zapomínat, že co je nepohodlné, zmizí dřív, než si toho stihne všimnout větší množství lidí. Naše společnost obvykle vychází z „morálního“ křesťanského základu. I přes časový a společenský posun jsme ještě pořád ovlivnění „normou“ ze strany církve. Češi jsou v tomto poněkud uvolněnější než zbytek Evropy. A ještě že tak. Bohužel s naší vrozenou averzí vůči autoritám a zákazům se objevují i tendence bořit veškerá pravidla. Prostě jen pro ten fakt, že nerozumíme účelu, si přeci nenecháme nic diktovat. Sexuální zdrženlivost měla své opodstatnění. Myslím, že kdyby nás od mala učili vyjadřovat svou kreativitu a my tak zůstali napojení sami na sebe, vážili si sebe a svých těl, nemuseli bychom zde otázku promiskuity vůbec řešit. Ženy vychované k odpovědnosti nejen za sebe, ale i za budoucnost svých dětí, by si pečlivě volily, který muž je pro ně vhodný. Upřímně – když slyším a čtu – v 18 20-50 partnerů, je mi smutno. Je mi to líto. Že jsme zapomněli, že nevíme. Pro ty, co rozumí – jedině tak bylo možné zničit člověka – nabouráním jeho skutečného potenciálu.
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - 144 v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - najdise.cz v této diskuzi
Najdise.cz (Systémová zpráva)
Příspěvek je od uživatele tulačka, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu: === Pohled číslo dvě a tři. Vrátíme se k civilizacím, které zde možná ano – možná ne žili. Vrátíme se k tomu, co dnes již známe jako posvátnou chrámovou prostituci. Vrátíme se do doby, kdy si žena sama svobodně volila a vybírala. Že i tato civilizace svými zvyky pouze navazovala na zvyky mnohem starší kultury, také vynechám. Mluvím o tom, o čem nás učí jako o matriarchátu. A vzpomínám při tom na starou Indii. Než tam vtrhla černá rasa. Před příchodem světa, jak známe Indii dnes. Protože úpadek tamní civilizace nastal až ve chvíli, kdy moc v chrámech převzala kasta kněží, kteří začali rozhodovat, s kým žena bude a kolik za to vyinkasují. Jenže tyto zdeformované paláce prostituce již nemají zhola nic společného s původním kultem, božstvem. Již neoslavuje plodivou sílu ženy – Země. Naše evropská kultura je velmi ovlivněna kulturou Indie. Pravděpodobně díky stěhování národů. Někdy mám pocit, že se více zvyků uchovalo tady než tam. A tím navážu i na bod č. 3 – psala jsem o tom už jinde – v podvědomí mužů panuje obrovské trauma ohledně vlastní identity. Ohledně identity jejich otce. Je to strach. Obrovský vnitřní strach před něčím, co neovládají – před lůnem ženy. Před černou dírou, ze které vzešli. O biochemických pochodech by to mnozí napsali lépe a snáze než já. Co je typické pro mužské jednání a myšlení? Agresivita. Touha ovládnout. Děsivá kombinace. Vyhledává ženy, protože se jich bojí. Protože touží tento svůj strach ovládnout. Silně pochybuji, že těch pár vteřin smrtelné křeče jim vůbec někdy může vynahradit to, co vnímají, že jim chybí. Že jim to nahradí potenciál, který by měli, kdyby byli schopni zacelit se sami v sobě.
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - freja v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Najdise.cz (Systémová zpráva)
Příspěvek je od uživatele tulačka, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu: === V rámci času začnu dopisovat slíbené. Ale bude to, jak už jsem avizovala – nudné a vážné. Jeden z možných pohledů už tu zazněl – v příspěvku 144. Je to i můj názor. Ona veškerá výchova k uchování panenství, morální čistotě, právu zeměpána první noci,… To vše mělo vést k přenosu, k uchování genetiky dominantního jedince. Smutný fakt je, že oficiální věda v současné době mluví o většině DNA jako o zbytkové, nepotřebné. Už vůbec nepracuje s úvahou DNA jako světelné částice. Není ani ochotna si připustit, že nevíme zhola nic. Mnozí mystici jsou v chápání světelné podstaty DNA mnohem blíže, než státy placení vědci. Přeci jen – mystici mají náskok. Klasická věda a výchova moc nepracuje s úvahou, že dva lidé se k sobě nemusí ani fyzicky přiblížit, aby mezi nimi vznikl vztah. Aby jeden ovlivňoval druhého. Ačkoli v posledních letech už se s polem pracuje přeci jen více. Setkala jsem se s tímto druhem informace – přenosem DNA - před pár lety v Rusku. O co větší bylo moje překvapení, když to i zde na najdise před nějakou dobou zaznělo. Bohužel slečna diskuzi smazala, takže to celé upadlo v zapomnění. Problém byl i dohledat oficiální zdroje. Neměli bychom ale zapomínat, že co je nepohodlné, zmizí dřív, než si toho stihne všimnout větší množství lidí. Naše společnost obvykle vychází z „morálního“ křesťanského základu. I přes časový a společenský posun jsme ještě pořád ovlivnění „normou“ ze strany církve. Češi jsou v tomto poněkud uvolněnější než zbytek Evropy. A ještě že tak. Bohužel s naší vrozenou averzí vůči autoritám a zákazům se objevují i tendence bořit veškerá pravidla. Prostě jen pro ten fakt, že nerozumíme účelu, si přeci nenecháme nic diktovat. Sexuální zdrženlivost měla své opodstatnění. Myslím, že kdyby nás od mala učili vyjadřovat svou kreativitu a my tak zůstali napojení sami na sebe, vážili si sebe a svých těl, nemuseli bychom zde otázku promiskuity vůbec řešit. Ženy vychované k odpovědnosti nejen za sebe, ale i za budoucnost svých dětí, by si pečlivě volily, který muž je pro ně vhodný. Upřímně – když slyším a čtu – v 18 20-50 partnerů, je mi smutno. Je mi to líto. Že jsme zapomněli, že nevíme. Pro ty, co rozumí – jedině tak bylo možné zničit člověka – nabouráním jeho skutečného potenciálu.
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - player v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Najdise.cz (Systémová zpráva)
Příspěvek je od uživatele tulačka, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu: === Pohled číslo dvě a tři. Vrátíme se k civilizacím, které zde možná ano – možná ne žili. Vrátíme se k tomu, co dnes již známe jako posvátnou chrámovou prostituci. Vrátíme se do doby, kdy si žena sama svobodně volila a vybírala. Že i tato civilizace svými zvyky pouze navazovala na zvyky mnohem starší kultury, také vynechám. Mluvím o tom, o čem nás učí jako o matriarchátu. A vzpomínám při tom na starou Indii. Než tam vtrhla černá rasa. Před příchodem světa, jak známe Indii dnes. Protože úpadek tamní civilizace nastal až ve chvíli, kdy moc v chrámech převzala kasta kněží, kteří začali rozhodovat, s kým žena bude a kolik za to vyinkasují. Jenže tyto zdeformované paláce prostituce již nemají zhola nic společného s původním kultem, božstvem. Již neoslavuje plodivou sílu ženy – Země. Naše evropská kultura je velmi ovlivněna kulturou Indie. Pravděpodobně díky stěhování národů. Někdy mám pocit, že se více zvyků uchovalo tady než tam. A tím navážu i na bod č. 3 – psala jsem o tom už jinde – v podvědomí mužů panuje obrovské trauma ohledně vlastní identity. Ohledně identity jejich otce. Je to strach. Obrovský vnitřní strach před něčím, co neovládají – před lůnem ženy. Před černou dírou, ze které vzešli. O biochemických pochodech by to mnozí napsali lépe a snáze než já. Co je typické pro mužské jednání a myšlení? Agresivita. Touha ovládnout. Děsivá kombinace. Vyhledává ženy, protože se jich bojí. Protože touží tento svůj strach ovládnout. Silně pochybuji, že těch pár vteřin smrtelné křeče jim vůbec někdy může vynahradit to, co vnímají, že jim chybí. Že jim to nahradí potenciál, který by měli, kdyby byli schopni zacelit se sami v sobě.
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - player v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
player (* 20.5.1968) Muž
...a nemám žádná traumata ani děs před černou dírou , leda tak v centru naší galaxie.
Pravda , chlap se děsí ženského odmítnutí , protože ho to může společensky dost zakomlexovat. Vzpomínám na kamaráda. První tři žesnký mu odmítly a on skončil v blázinci.
Tam mu nařídili zajímavou terapii - hoň baby po sociálních sítích. Tak začal - a hle. První , druhá , třetí a dneska je ženatej. Ale museli zasáhnout odborníci , protože skrze tu skepsi se mu začalo hroutit fyzické zdraví.
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - najdise.cz v této diskuzi
player (* 20.5.1968) Muž
Češi nejsou uvolněnější , než zbytek Evropy , jsou uvolněnější , než zbytek Severní a Střední Evroppy. A ani takhle to nelze paušalizovat , protože nejerotičtější země v Evropě jsou Nizozemí a Maďarsko. Ale na jihu už je to horkokrevnější , byť jakoby bohem hlídané. Prostě více zpovědí u kněze a více hříchů.
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - najdise.cz v této diskuzi
player (* 20.5.1968) Muž
Tělo je víc než ruce a bez mozku to celý nějak nefunguje - takže souhlas s Wendy
Tomu nerozumím - jako že jí mám klitoris nahonit pupkem nebo zátylkem?
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - najdise.cz v této diskuzi
Najdise.cz (Systémová zpráva)
Příspěvek je od uživatele tulačka, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu: === Tvoje zkušenosti bych nechtěla mít. Přijde mi, že v nich chybí upřímnost. A nebo jsem fakt divná
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - najdise.cz v této diskuzi
Najdise.cz (Systémová zpráva)
Příspěvek je od uživatele bubobubo, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu: === Zkus to plájo...budeš průkopníkem...
Hele já tomu rozumím,všechno se odvíjí dál od myšlenky.Když ta není,tak ti jsou ruce k prdu.
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - buddha-2 v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Najdise.cz (Systémová zpráva)
- Příspěvek byl smazán -
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - player v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - 144 v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
player (* 20.5.1968) Muž
No - asi jo , protože taky na čt 2 byl pořad o dvou homosexuálech ,kteří měli amputovanou celou spodní polovinu těla. Hne dpod pupíkem. A i ti kluci tam tvrdili , že tělo se chová , jakoby toho bimbáska mělo , takže spolu mohli sexuálně žít dál.
A jedna zkušenost z mého jinošství , moje druhá láska měla orgasmus , když viděla ejakulaci. Jen ten pohled na ní...
Zajímavé.
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - najdise.cz v této diskuzi
Najdise.cz (Systémová zpráva)
Příspěvek je od uživatele bubobubo, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu: === To vím,že když přijdeš o část těla,tak mozek to nepobere a dává ti impulzy,jakoby ti nic nechybělo.S několika lidmi takhle postiženými jsem se o tom bavila.A moje zkušenost je,že nepotřebuji někdy ani dotek a udělám se,stačí mi si pohrát s fantazií. Takže vědci jdou dobrou cestou.
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - player v této diskuzi