syn zlobí..a moc!


11.10.2011 - 17:03
(Rak) Brita Lenka
syn zlobí..a moc!
muj syn má 18let,baví se klukama,co fetují,a barabují,mimochodem tu v okolí fetují mnozí mladí lidé,hrozné!nevím už co sním,máte nějaké skušenosti s dětmi,co mají bohužel vše na háku,toto již ale trvá 2 roky!nepracuje,ted ho vyhodily s pracáku,nevím co dál..co udělat..asi skončí :8: blbě,někteří se spamatují,někdy,ale asi ne všichni..

Řazení:
14.10.2011 - 23:17 | Filtr
(Rak) Brita Lenka » Svá štírka
jojoo byla jsem :8: smutníček :1:taky se snažím udělat tečku za mnohyma věcma co se mi nepovedli,a není to jen syn ktery moc zlobí,je toho také mnohem více,jsou podobné tvym starostem,vlastně ta diskuze už není jen o zlobivych dětech,ale celkově o lásce,bolesti,starostech,vydřenych radostnych uspěších,a jinych problémech..-pročítám tady a je nás dost,co nás smula provází,ale vždy máme naději,sny,lásku,přání,které nás zvedají...všem tady :74:přeji at ikdyž někdy pomaly,at se nám štěstí přilepí na paty..a my,mámy a babičky i tátové,víme že stěstí je pro nás to,že vidíme :12: své :12: děti :12:štastné :12:
14.10.2011 - 10:22 | Filtr
(Štír) Svá štírka » Ruby
Děkuji, je mi opravdu o hodně líp a zase po dlouhých letech cítím aspoň občas radost ze života, a když k tomu navíc svítí sluníčko jako teď....no prostě nádhera. :27: :3:
14.10.2011 - 09:38 | Filtr
(Ryby) už zase ocelová žena » Svá štírka
Tak jsem to tu zase trochu pročeta a moooc ti držím palečky, abyste už měli lepší období, jsem ráda, že tě teď konečně hřeje pocit, že to všechno nebylo marné a že se to vyplatilo. Aby ne, láska je láska. U tebe toho snažení bylo daleko víc a zvládla jsi to, přeju vám už jen samou radost.
Geny jsou různé a nic s nima nenaděláme, taky jsem to řešila, každý kluk je úplně jiný. Sice u nás nebyly takové problémy, prakticky žádné, ale problémy se týkaly hlavně tatínka a děti si užily. Je to už dávno, za náma a jsem ráda, že je u nás klid :3: :62: :62: :27:.

Všem přeju krásný den plný :27:!
14.10.2011 - 09:22 | Filtr
(Beran) Ruby » Svá štírka
Včelko :62:
Tvůj osud není nepodobný mému, rodina a dětství se podepíše a vryje hluboko a jak to poznamená další vztahy je zbytečné psát, už se to tady rozebíralo mockrát.
Výchova dětí...na tu opravdu nikdo patent nevydal. Doba, systém nám v tom příliš nenahrává, spíš naopak.
Člověk dělá co umí, co může. Jsou chvíle, kdy si říkám...skončí to vůbec někdy? Mělo to, má to vůbec nějaký smysl? Ale zase to přejde a dál se bojuje. Je to boj. Boj s démony dnešní doby.
Je skvělé, naprosto skvělé, co se Ti s klukama podařilo, jsou to první krůčky, ale už se sami udrží na nohou a to je důležité. A mají z toho sami radost, že se jim podařilo zvednout. Báječné. Dokážu si představit, jak nádherné pro Tebe musí být každé nové ráno po těch letech trápení.
Kéž by všechny podobné osudy měly stejný konec.
Drž se, už bude jen lépe :17: :17: :17:
14.10.2011 - 02:44 | Filtr
(Štír) Svá štírka » Brita Lenka
No napůl zdechlá včelička, které snad po dlouhé zimě, začíná teď v říjnu jaro :4:
A museli mně při tom pomáhat všichni svatí :63:, protože se kluci nějak vzpamatovali na poslední chvíli....cítím, že déle už bych to asi taky nevydržela. Ještě nás čeká mírně hladové období než kluk donese první výplatu...do půlky listopadu. Protože na pracák šel ze školy, takže podpora žádná.....ale to už přežijeme.
Stejně na každý den vařím, tak jen jídla budou trošku jiná....více nudlí méně masa. Taky sojové maso někam vrazím, když to namíchám s normálním, ani to nepoznají :61: :75:
A ty jsi byla dřív Smutníček ne? Buď raději Šťastníček...Já taky nebyla pořád včelička, ale změnila jsem to, abych udělala tečku za tím ne zrovna nejlepším obdobím...je to jméno pro nový začátek. :3: :27:
A děkuji ti, taky ti přeji víc síly,štěstí a radosti. :74: :62:
14.10.2011 - 02:21 | Filtr
(Štír) Svá štírka » Sempress
Zvládám.....??? Mám pěkně pocuchané nervy a mohla bych dělat plačku na pohřbech, rozhodí mně teď skoro všechno. Ale kluky mám fakt ráda, záleží mi na nich, aby z nich byli řádní, poctiví a pracovití lidé, aby se v jejich rodině už neopakovalo to, co jsem jako dítě vídala a bylo toho docela hodně. Podepsalo se to určitě i na mém manželství i dalších partnerských vztazích, které z různých důvodů skončily. A protože v této oblasti se mi celoživotně nedaří, je to o důvod víc, proč si přeji, aby aspoň moji synové a jednou vnuci, měli šanci na normální život. :63:
Pravda je ale taky ta, že vím, že mně mají rádi, že sice zlobili, ale když mi bylo hodně zle, byli při mně, nebylo jim jedno, jak se cítím. To je také jeden z důvodů, proč jsem to nevzdala a zůstala vždy při nich, i když jsem třeba mohla od nich odejít......
Doufám, že období hádek u nás tedy skončilo a už to bude lepší. Mladší syn se včera radoval z peněz, které si vydělal na brigádě, plánoval, co si koupí.Starší syn už plánuje kam by za ušetřené peníze mohl jet na výlet, rád cestuje. Je to pěkný pocit, vidět je, jak se radují ze své práce a z toho, co dokázali.
Je to příjemná změna. :4: :3:
A tobě děkuji za tvá slova. :17:
13.10.2011 - 23:48 | Filtr
(Rak) Brita Lenka » Svá štírka
ty si opravdu :17: včelička a :17:statečná,člověk by tě obejmul,za to všechno co píšeš,lidé tu píšou o svych trápeních,není to lehké,a když jde o lidi co milujeme je to moc citlivé téma...díky za svojí skušenost,at se ti včeličko daří,zasloužíš si to!a i vy ostatní tady také,mám Vás tady ráda :74:děkuji. :74:
13.10.2011 - 22:39 | Filtr
(Lev) Sempress » Svá štírka
.....nevím co na to říct, snad jen můžu konstatovat, že jsi silná osobnost, když jsi to takhle sama zvládla a zvládáš.
13.10.2011 - 22:05 | Filtr
(Rak) Brita Lenka » Svá štírka
odhlasila jsem dceru s trvaleho!meli keci ale ja sem se tam na magistratu trosku jako nervla a slo to!a jeste mi pani poseptala ze dceri bude jedna posta odeslana na moji adresu ze to nema ume prebírat,at se neukáže ze bydli ume atd...me to slo,dceru jsem odhlasila neplatila tymobajl,ale uz jeto ok-..ted to udelam i se synem..je pravda ze chodi po sousedech a ptají se jestli je tam viděn casto,ale o dceři rekli ze jo zeji vídají-hlavně ze pry neprevzala tu zasilku....
13.10.2011 - 14:49 | Filtr
(Štír) Svá štírka » Ruby
pozor na to:http://exekuce-na-plat.cz/question/…

exekuce není důvodem k odhlášení.
13.10.2011 - 09:00 | Filtr
(Štír) Svá štírka » Sempress
Rozedla jsem se, když měl starší syn 8,5 a mladší 4 roky. Místo práce účetní jsem dělala odpolední uklízečku v potravinách, dopoledne jsem vybalovala pár hodin zboží a v noci po zavíračce uklízela v hospodě. Moje děti v té době byli ve škole nebo spaly, jinak vždy věděly, kde mně najdou a často bývaly v práci se mnou.
Brával si občas na víkend děti exmanžel. Má je rád a hodně je toho naučil,zajímá se o historii a rád cestuje. Ale bohužel na některé výchovné problémy nahlížel jinak a moje názory před nimi zlehčoval. Takže jim například dovoloval jen tak ze srandy bít babičku, jen tak ze srandy si zapálit a měl náramnou legraci z toho, jak se děcka dusí....jen tak ze srandy jim povoloval nechodit do školy a absenci v pátek nazýval páteční nemocí,měl jiný smysl pro humor.Navíc rodiče manžela před dětmi pili a dost.
Moje matka zase měla jiné speciality, takže v obou rodinách bylo všechno možné, jen ne klid a pohoda.
Víš, vždycky se na dětech podepíšou jejich rodiče a prarodiče, jejich zlozvyky, které si často ani neuvědomují. Přestože jsem oba kluky vychovávala stejně, je každý jiný.
Mladší lhal, kradl, nechodil do školy. Starší mi sice nelhal, ale nadělal dluhy, které splácí. Dokud studoval, neměl moc z čeho a pak se na školu vykašlal a byl na pracáku se slovy, že za 50,--na hodinu dělat nebude. Až teprve nedávno začal pracovat a já jsem konečně trochu v klidu. Ale nikdy nevíš, co ti děti připraví...já tohle nedělala. Od 18 let jsem pracovala, udělala jsem si při zaměstnání maturitu a při dětech 2 rekvalifikace. Na pracáku jsem byla jen, když jsem na tu jednu rekvalifikaci čekala a hned po jejím dokončení jsem nastoupila do práce.Neviděli u mně lenost, dluhy, alkohol. To až teď, po těch letech jsem zralá na psychouše :61: :3:
Ale vyplatilo se to a já té námahy nelituji.
Věřím, že nebyla zbytečná. I přesto přes všechno jsem ráda, že oba kluky mám a poslední dobou jim to i často říkám, protože mně to nikdo neříkal. Já byla jen omyl chřipkové epidemie. Se svou matkou jsem přerušila veškeré styky. Ale asi by to také chtělo nějak řešit.
Na tohle zase nemám recept já..... :63:
13.10.2011 - 07:36 | Filtr
(Lev) Sempress » Svá štírka
:63:....a že se ptám, byla jsi na svoje děti sama? .... za to že jsi to zvládla:62: :17:, protože na to není co říct.
13.10.2011 - 05:33 | Filtr
(Štír) Svá štírka » Sempress
Není svět kolem nás...jsou různí lidé kolem nás. A máš pravdu, kdo je zaslepen, ať už je to čímkoliv, pak nemůže mít dost lásky a pochopení pro ostatní, pak nepozná ani to, kdy mu jeho vlastní dítě lže. Ten, kdo má děti, protože je chtěl, chtěl se jim věnovat a také se jim věnoval,ten se zajímá kde je zrovna jeho dítě, s kým, co dělá a důvěřuje, ale prověřuje. Zakročí hned, když pojme trochu podezření, že není cokoliv v pořádku.....I ze špatné zkušenosti se dá udělat pro dítě dobrý příklad, pokud s ním o těchto věcech mluvíme, pokud si na ně uděláme čas v době, když s náma ještě chce a potřebuje být.
Spousta rodičů si cení svojí profese víc než vlastních dětí. Nemají na děti čas, protože místo času mají pro ně raději peníze, aby se nějak samy zabavily, aby neotravovaly.....
Když dítě příjde, jejich reakcí je: teď ne, teď nemám čas.....Jaký to div, když pak dítě o jejich čas a rady už nestojí a chytne se lidí, kteří ten čas pro ně měli? To dítě pak nepozná pravou lásku, protože žádnou nedostalo, pak vymění samotu za pobyt s kýmkoliv.
A vím o čem píšu...moje matka na mně nikdy neměla čas,měla jen svoje zaměstnání, různé muže a šaty ze vkusu. Jenže já měla vlastně štěstí. V mém dětství nebyly drogy a tolik svinstva, reklam.....a měla jsem sestru.Ale i tak vím, jak moc mi scházela, jak jsem se cítila a tohle je ten příklad, kdy se nemusím chovat ke svým dětem stejně a dělat jim to, co mně vadilo.
Dnešní doba je hrozná a je o to větší důvod, udělat si na dítě čas.
A protože sestra mojí matky si také neudělala na svoje jediné dítě čas, má dnes na krku dítě svojí drogově závislé dcery. Takže vím, co to obnáší. Ale je to jen příčina a následek.....
Takže není dítě nevděčný hajzlík, který zlobí, ale nešťastný osamocený zmatený tvor, který potřebuje někoho, kdo mu odmalička bude ukazovat cestu, kdo ho první krůčky bude držet za ruku a nebo bude za ním stát, když už půjde samo, kdo ho naučí poznat a hledat ty"správné cesty".
Můžu říct, že za těch 16 let, co jsem s klukama sama, jsem si také užila.....Také lhali, kradli, nadělali dluhy, neučili se, propadli, změnili školu několikrát,chodili domů opilí, kouřili, psychologické poradny, pedagogické poradny, výchovné komise, neomluvené absence, starší syn na pracáku.....ale překonali jsme to. Oni dnes ví, že jim pomohu, že je v tom nenechám, ale využívat se také nenechám.....Je potřeba stanovit hranice, ale dítě nezavrhnout. :18:
Dnes starší syn už pracuje a mladší pochopil, že se musí doučit, jinak si zkazí celý život. Dnes už ví...ale je jim také 24 a 20 let.Kdybych je v 18 letech vyhnala z domu, nic by z nich nebylo. Ale důvěra v to, že to zvládneme, trpělivost a láska, někdy i křik a hádky, přeci jen přinesla svoje ovoce a my jako rodina pořád fungujeme.Ale je pravda, že se nedá spočítat, kolik bezesných nocí jsem prožila, kolik slz a sil mně to stálo. :63:
Nebylo to vždy jednoduché. :8:
12.10.2011 - 22:10 | Filtr
(Lev) Sempress » Svá štírka
Pleteš lásku s citovým vydíráním rodičů dítěte závislého na drogách.... Radikální kontrolovaný zasáh se vší rodičovskou láskou je daleko produktivnější pomocí, než-li neúčinné sebeobětování se feťákovi vedoucí akorád ke vzájemné destrukci. ..... nic méně tvá sebestřednost ti nedává právo mě soudit či hodnotit za mé pro někoho možná radikální názory, neboť jsem zastáncem přísloví: "Čím déle se s hovnem patláme, tím déle smrdí"
12.10.2011 - 09:50 | Filtr
(Štír) Svá štírka » libas
ano, stanovit hranice a ty pak dodržet, ale dítě nezavrhnout. :18:
12.10.2011 - 09:44 | Filtr
(Štír) Svá štírka » Sempress
Nemá smysl s tebou vést diskuzi, ty máš jistě jediný děti, jediný zkušenosti s heroinem a jediný patent na rozum. A co trochu víc lásky, bylä by aspoň někdy? Hádat se s tebou nemá smysl, bylo by to jen o ješitnosti, mysli si co chceš. :2:
12.10.2011 - 05:53 | Filtr
(Lev) Sempress » Svá štírka
Jinak to bohuzel nejde, komu neni rady, tomu neni pomoci. Mam dos neprijemnou zkusenost s detmi na heroinu a to nebyla prdel. Tak tu neplacej kritiku, kdyz jsi nezazila..... Mam deti dve, jedny je trinact pryc, druhy bude sest.
12.10.2011 - 05:31 | Filtr
(Blíženci) Nuna » Svá štírka
Ano.Vím. :8:
:1:

Navíc ...to,že je někdo plnoletý papírově,neznamená,že je dospělý. To zdaleka ne a ještě mi dokonce přijde,že ta doba sociální a mentální dospělosti se jaksi prodlužuuje.. ještě ve třiceti nemusí být člověk dospělý. A ten věk té puberty a postpuberty je pro člověka nejzásadnější pro vývoj. O to je to celé těžší :8: :74:
12.10.2011 - 05:07 | Filtr
(Štír) Svá štírka » Sempress
A ty necháš svoje děti jednou " vyráchat světem do totálního vyčerpání"??? Vzhledem k tvému věku a asi stáří tvých dětí, ještě nevíš, co vyvedou.....Taky chladnokrevně řekneš, že jsou to dadánci a odepíšeš je? Nebo budeš přemýšlet, kde ty jsi udělal chybu a jak ji napravit, aby rodina dál fungovala?
Nepřeji ti nic zlého, ale napsat jsem to musela. :8:
11.10.2011 - 23:16 | Filtr
(Štír) Svá štírka » Nuna
Role ochranitelky a živitelky sice papírově skončila, ale fakticky sotva....je to hodně těžké.
A nejde to jen tak odtrhnout, smete to celou rodinu :21:. Spíš bych byla pro ten dobrý příklad, pro vysvětlování a stanovení pravidel, na kterých budu pak trvat....To plnoleté "dítě" potřebuje přesto všechno cítit lásku, i když bude vědět, že nemůže dělat cokoliv.....Odvrhnout ho, znamená ho úplně odepsat, ztratit, zničit.....


Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Střelec Střelci
ukázat kalendář »