Najdise.cz ... najdi a poznej lidi, kteří se narodili ve stejný den jako ty ...
oblíbený film - Diskuze a zkušenosti
- Astrologie
online Osobní horoskop (radix) Partnerský horoskop Tranzitní horoskop Psychologická astrologie Online výpočty
solár, direkce, revoluce, kompozit a další ...
Lunární kalendář
- Horoskopy 2024
kalendáře a jiné Znamení zvěrokruhu Partnerský horoskop Ascendent a Descendent Horoskopy na rok 2024
Čínský, Keltský, Výklad karet, Léčivé kameny, a další ... Kalendáře na rok 2024
Čínský horoskop 2024
- Slavné osobnosti
astro databáze - Narozeniny
jména, svátky - Numerologie
online - Poznej
znamení - Galerie
uživatelů - Diskuzní
fórum
oblíbený film
07.11.2008 - 21:58
anja*
oblíbený film
tak sem s vámi oblíbenými filmy a proč?u mne jasně vedou POSTŘÍŽINY, laskavý humor a poetično Bohumila Hrabala, ve skvělé režii Jiřího Menzelaa fantastické herecké výkovy takových es jako jsou Magda Vašáryová,Rudolf Hrušínský ml., Petr Čepek, Jaromír Hanzlík, Jiří Schmitzer a byl Rudolf Hrušínský, to je balzám na mou duši, pokaždé když je mi ouvej tak si ho pustím a hned mi je lépe
Stránka:
2 1
09.11.2008 - 13:50
| Filtr
atraM
» anja*
Nad tím jsem už taky přemýšlela,
tohle jsem viděla v rámci filmových klubů.
Veronika by ještě šla, to bych doufala, že i někde bude, ale s tím Stalkerem nevím-nevím...
Myslím, že i filmové kluby na to měly práva asi jenom ten rok.
Nejspíš to chce být tak trochu ve střehu, jestli se jednou nezadaří třeba ČT2 nebo na nějakém filmovém festivalu.
O tom filmu jsem se dozvěděla od starší kolegyně, tak to určitě nebylo poprvé, co to tenkrát u nás běželo.
A možná bych se zkusila zeptat i Psyka - říkal, že si všechny filmy stahuje z internetu, ale co já vím, jak se to dělá...
Třeba je to tam někde schovaný...
tohle jsem viděla v rámci filmových klubů.
Veronika by ještě šla, to bych doufala, že i někde bude, ale s tím Stalkerem nevím-nevím...
Myslím, že i filmové kluby na to měly práva asi jenom ten rok.
Nejspíš to chce být tak trochu ve střehu, jestli se jednou nezadaří třeba ČT2 nebo na nějakém filmovém festivalu.
O tom filmu jsem se dozvěděla od starší kolegyně, tak to určitě nebylo poprvé, co to tenkrát u nás běželo.
A možná bych se zkusila zeptat i Psyka - říkal, že si všechny filmy stahuje z internetu, ale co já vím, jak se to dělá...
Třeba je to tam někde schovaný...
09.11.2008 - 13:16
| Filtr
atraM
Mám moc ráda "ŽIVOT BRIANA" pro tu tvůrčí originalitu, švih, půvabné bláznivé gagy a neopakovatelný situační (místy jednodušší, nicméně kouzelný) humor...
Vždycky si parádně zaslzím u filmu "ZELENÁ MÍLE"...
Temný příběh ze strašlivého prostředí, ze kterého ale čiší lidskost a úcta k člověku.
Vždycky tak nějak krásně pošimrá moji víru v soucit, zázraky a spravedlnost...
Českou hrabalovskou klasiku "POSTŘIŽINY" nebo "SLAVNOSTI SNĚŽENEK" jsem si nechala téměř organicky přirůst k srdci nejspíš pro ten laskavý humor a poeticky chápavý pohled na realitu.
Samozřejmě bych neměla zapomenout ani na některé rozkošné svěrákoviny,
jako třeba "NA SAMOTĚ U LESA"
nebo "MAREČKU PODEJTE MI PERO".
To na mě vždycky spolehlivě zabere - někdy se u toho cítím fakt jak malá, když čekám na tu kterou hlášku... ("Maminko..., pročpak leštíš ta zrcadla...?")
Všechny tyhle filmy bych nejspíš zařadila do domácí lékárničky
Moje srdeční záležitost je taky Kieszlowského "DVOJÍ ŽIVOT VERONIKY". Něco jako příběh o paralelních nebo sesterských duších.
(Ten pocit moc dobře znám, je zvláštní, jak se Kieszlowskému podařilo parádně zachytit neuchopitelné.)
Ani nevím, kolikrát jsem ten film už viděla a vždycky v něm objevuju něco nového...
Nádherný příběh, nádherný obraz, hry s barevnostmi a detaily, nádherná hudba...
Pro mě obrovské emoce
- a ono se tam zdánlivě jakoby zas AŽ TAK nic neděje, ale má to ohromný náboj!
Hodně mě dostal i starší (Tarkovského?) ruský sci- fi film "STALKER" o nebezpečné zakázané zóně, kde se plní přání...
Určitě se na tom částečně podepsalo i to, že jsme pár dní předtím prolézali s přáteli na vlastní pěst v noci staré tereziánské hradby, které dlouhá léta předtím devastovala ruská vojska.
V tom kině jsme pak měli všichni takový divný živý pocit, že naše výprava ještě pokračuje...
Myslím, že jsem se ještě nesetkala s filmem, kde by se režisérovi podařilo plné dvě hodiny udržet takové napětí, že by se dalo krájet a přitom se tam vlastně nic nestalo.
Nemluvě o tom, že (i když to celou dobu čekáte) se tam nevyskytly žádné litry krve a jiné brutality. Přitom je to vlastně tak trochu i horor.
V dnešní době už se taky moc nevidí tak mistrovská práce se střihem - dlouhatánské záběry navazující jeden na druhý, které opravdu neubližují spádu a švihu filmu - naopak...
Nádherná a sluníčková záležitost je pro mě samozřejmě "AMÉLIE Z MONTMARTRU". Vždycky mi něco připomíná...
Jé, a úplně jsem zapomněla na animované filmy!
Třeba naši "PANE, POJĎTE SI HRÁT" jsou božští...
Ty neomezené možnosti fantazie, vlídnost, něžnej humor, to mě vždycky dostane...
Těch filmů by ale ještě bylo...
Možná ještě příště, až zas bude trochu času...
Vždycky si parádně zaslzím u filmu "ZELENÁ MÍLE"...
Temný příběh ze strašlivého prostředí, ze kterého ale čiší lidskost a úcta k člověku.
Vždycky tak nějak krásně pošimrá moji víru v soucit, zázraky a spravedlnost...
Českou hrabalovskou klasiku "POSTŘIŽINY" nebo "SLAVNOSTI SNĚŽENEK" jsem si nechala téměř organicky přirůst k srdci nejspíš pro ten laskavý humor a poeticky chápavý pohled na realitu.
Samozřejmě bych neměla zapomenout ani na některé rozkošné svěrákoviny,
jako třeba "NA SAMOTĚ U LESA"
nebo "MAREČKU PODEJTE MI PERO".
To na mě vždycky spolehlivě zabere - někdy se u toho cítím fakt jak malá, když čekám na tu kterou hlášku... ("Maminko..., pročpak leštíš ta zrcadla...?")
Všechny tyhle filmy bych nejspíš zařadila do domácí lékárničky
Moje srdeční záležitost je taky Kieszlowského "DVOJÍ ŽIVOT VERONIKY". Něco jako příběh o paralelních nebo sesterských duších.
(Ten pocit moc dobře znám, je zvláštní, jak se Kieszlowskému podařilo parádně zachytit neuchopitelné.)
Ani nevím, kolikrát jsem ten film už viděla a vždycky v něm objevuju něco nového...
Nádherný příběh, nádherný obraz, hry s barevnostmi a detaily, nádherná hudba...
Pro mě obrovské emoce
- a ono se tam zdánlivě jakoby zas AŽ TAK nic neděje, ale má to ohromný náboj!
Hodně mě dostal i starší (Tarkovského?) ruský sci- fi film "STALKER" o nebezpečné zakázané zóně, kde se plní přání...
Určitě se na tom částečně podepsalo i to, že jsme pár dní předtím prolézali s přáteli na vlastní pěst v noci staré tereziánské hradby, které dlouhá léta předtím devastovala ruská vojska.
V tom kině jsme pak měli všichni takový divný živý pocit, že naše výprava ještě pokračuje...
Myslím, že jsem se ještě nesetkala s filmem, kde by se režisérovi podařilo plné dvě hodiny udržet takové napětí, že by se dalo krájet a přitom se tam vlastně nic nestalo.
Nemluvě o tom, že (i když to celou dobu čekáte) se tam nevyskytly žádné litry krve a jiné brutality. Přitom je to vlastně tak trochu i horor.
V dnešní době už se taky moc nevidí tak mistrovská práce se střihem - dlouhatánské záběry navazující jeden na druhý, které opravdu neubližují spádu a švihu filmu - naopak...
Nádherná a sluníčková záležitost je pro mě samozřejmě "AMÉLIE Z MONTMARTRU". Vždycky mi něco připomíná...
Jé, a úplně jsem zapomněla na animované filmy!
Třeba naši "PANE, POJĎTE SI HRÁT" jsou božští...
Ty neomezené možnosti fantazie, vlídnost, něžnej humor, to mě vždycky dostane...
Těch filmů by ale ještě bylo...
Možná ještě příště, až zas bude trochu času...
09.11.2008 - 01:47
| Filtr
Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele GentleBitch, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Amélie z Montmártru
=====
Amélie z Montmártru
08.11.2008 - 20:27
| Filtr
Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Anad 2, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Český komedie od Vlasty Buriana až po Slunce,seno.Pak starší francouzské Gabin,Ventura.a pak mraky různých-angl.pacient,Piráti z Karibiku, Chicago, Moulin rouge, Maverick,, Lepší už to nebude, Forrest Gump,Sestý smysl, Dotek medůzy, Madisonské mosty, Duch,Návrat do budoucnosti,Deník B. Jonesové,Matrix,,Na křídlech vážky,Návrat do Cold mountains, miluju filmy, na všechno si nevzpomenu.
=====
Český komedie od Vlasty Buriana až po Slunce,seno.Pak starší francouzské Gabin,Ventura.a pak mraky různých-angl.pacient,Piráti z Karibiku, Chicago, Moulin rouge, Maverick,, Lepší už to nebude, Forrest Gump,Sestý smysl, Dotek medůzy, Madisonské mosty, Duch,Návrat do budoucnosti,Deník B. Jonesové,Matrix,,Na křídlech vážky,Návrat do Cold mountains, miluju filmy, na všechno si nevzpomenu.
08.11.2008 - 19:17
| Filtr
Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Psyko, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
celkem bych se ted podival na Sveraz narodniho lovu - paradni ruska komedie, kde se mj. strasne chlasta vodka :)
=====
celkem bych se ted podival na Sveraz narodniho lovu - paradni ruska komedie, kde se mj. strasne chlasta vodka :)
08.11.2008 - 19:04
| Filtr
janey82
Resident evil, Equilibrium, Vanilkové nebe, Pátý element, Město andělů, Matrix, Rychle a zběsile, 60 sekund, Interview s upírem, Ďáblův advokát....no asi bych vypisovala hooodně dlouhý seznam, protože líbí se mi spousta filmů......
A z českých mě teď napadají Želary, Je třeba zabít Sekala, Kuře melancholik, Musíme si pomáhat a samozřejmě Slunce, seno...
A z českých mě teď napadají Želary, Je třeba zabít Sekala, Kuře melancholik, Musíme si pomáhat a samozřejmě Slunce, seno...
08.11.2008 - 18:31
| Filtr
Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele piháček, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
miluju "Příběhy obyčejného šílenství" s I.Trojanem Z.Bydžovskou A J.Bartoškou...
to jsem se válela smíchy a vždy,když mám splín-směji se...
jinak Želary je také krása,je toho moc...
=====
miluju "Příběhy obyčejného šílenství" s I.Trojanem Z.Bydžovskou A J.Bartoškou...
to jsem se válela smíchy a vždy,když mám splín-směji se...
jinak Želary je také krása,je toho moc...
08.11.2008 - 16:33
| Filtr
Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Noold, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Twin Peaks
=====
Twin Peaks
08.11.2008 - 15:49
| Filtr
alassea
Mne sa z tých starých filmov páči Na samote u lesa alebo Rozmarné léto a potom z tých novších napríklad Želary
08.11.2008 - 15:29
| Filtr
Nuna
Pátý Element,Armagedon,Smrtonosná past3,Con Air....cokoliv kde hraje Bruce Willis a Samuel L. Jackson. " Viděl jsi Pulp Fiction?"
Proč? To asi nedovedu vysvětlit. Je to prostě klasika. Pro mě. A nostalgie,vzpomínky na doby dávno pryč.
A jinak preferuju naši tvorbu,současné filmy a těch je velmi mnoho a jmenovat všechny nemá smysl.
Proč? To asi nedovedu vysvětlit. Je to prostě klasika. Pro mě. A nostalgie,vzpomínky na doby dávno pryč.
A jinak preferuju naši tvorbu,současné filmy a těch je velmi mnoho a jmenovat všechny nemá smysl.
08.11.2008 - 11:54
| Filtr
Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele GentleBitch, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Postřižiny jsou klasika,) Taky je mám moc ráda... a kdyš uš jsme u těch českejch, tak co takle Spalovač mrtvol...hehe, ale to je z trochu jinýho soudku....nedávno jsem to viděla a ještě pořád jsem z toho v úletu. i kdyš to neni taková idilka jako posřižiny, tak se určitě řadí mezi moje oblíbený filmy...Klasikáá...
=====
Postřižiny jsou klasika,) Taky je mám moc ráda... a kdyš uš jsme u těch českejch, tak co takle Spalovač mrtvol...hehe, ale to je z trochu jinýho soudku....nedávno jsem to viděla a ještě pořád jsem z toho v úletu. i kdyš to neni taková idilka jako posřižiny, tak se určitě řadí mezi moje oblíbený filmy...Klasikáá...
08.11.2008 - 10:24
| Filtr
hela215
» anja*
jak na netu to nevím.zase takový odborník nejsem.ale je to o novináři který se za druhé sv.války dostal do ponorky aby zdokumentoval jak německý lid bojuje pro říši.no a pak se rozvíjí charaktery lidí uvnitř.při nehodě všichni i přes neshody spolupracují zachrání se ze dna moře,aby jich polovina zahynula v domovském přístavu při bombardování.
08.11.2008 - 09:32
| Filtr
Najdise.cz
» anja*
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Kaan, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Když tak probírám tu svoji DVDtéku,tak tu mám ještě všech 19 dílů od Steelové,Fantom opery-naprosto úžasné,Sissi,Dařbuján a Pandrhola,Pyšná princezna,Jak se budí princezny,Princezna se zl.hv.,Šíleně smutná pr.,Anděl na horách,S tebou mě baví svět,Nesnáze pana účetního,Sexmise,Zítra to roztočíme drahoušku,Noc na Karlštejně,Mr. a mrs. Smith,Po čem ženy touží,
a dvakrát jsem se nedodívala na film Seznamte se ,Joe Black-nádherný film,doporučuju,ale je dlouhý.
Z tohohle si vždycky vyberu,aby si zlepšila náladu.
=====
Když tak probírám tu svoji DVDtéku,tak tu mám ještě všech 19 dílů od Steelové,Fantom opery-naprosto úžasné,Sissi,Dařbuján a Pandrhola,Pyšná princezna,Jak se budí princezny,Princezna se zl.hv.,Šíleně smutná pr.,Anděl na horách,S tebou mě baví svět,Nesnáze pana účetního,Sexmise,Zítra to roztočíme drahoušku,Noc na Karlštejně,Mr. a mrs. Smith,Po čem ženy touží,
a dvakrát jsem se nedodívala na film Seznamte se ,Joe Black-nádherný film,doporučuju,ale je dlouhý.
Z tohohle si vždycky vyberu,aby si zlepšila náladu.
© 2007-2024 Najdise.cz