
Najdise.cz ... najdi a poznej lidi, kteří se narodili ve stejný den jako ty ...
Diskuze, Diskuzní fórum
- Astrologie
online
Osobní horoskop (radix)
Partnerský horoskop
Tranzitní horoskop
Psychologická astrologie
Online výpočty
solár, direkce, revoluce, kompozit a další ...
Lunární kalendář
- Horoskopy 2026
kalendáře a jiné
Znamení zvěrokruhu
Partnerský horoskop
Ascendent a Descendent
Horoskopy na rok 2026
Čínský, Keltský, Výklad karet, Léčivé kameny, a další ...
Kalendáře na rok 2026
Čínský horoskop 2026
- Slavné osobnosti
astro databáze - Narozeniny
jména, svátky - Numerologie
online - Poznej
znamení - Galerie
uživatelů - Diskuzní
fórum
Hlavní strana >
Diskuzní fórum > Poslední příspěvky v diskuzích
03.02.2018 - 09:34
...https://magazin.aktualne.cz/bydleni…
Celá diskuze: od začátku | nejnovější příspěvky »

02.02.2018 - 23:34
Ostatní: Masturbacni ritual
Celá diskuze: od začátku | nejnovější příspěvky »

02.02.2018 - 22:31
Když jsme u asfaltu, byl jsem nadšen z fotky hnojníku obecného prorazivšího asfaltovou vozovku. :)
Co se týče slámy, u nás to vychází docela draho. Nevím, jestli si to pamatuju dobře, ale mám pocit, že malý balík slámy byl za 400 a velký za 900. Tak či tak řádově stovky kč.
Pro mě je nejvýhodnější nechat si navozit hnůj, naštěstí mám zdroj v celkem přijatelné blízkosti. Metrák vychází na 20 kč.
Celá diskuze: od začátku | nejnovější příspěvky »

02.02.2018 - 21:05
Astrologie: Co nás čeká v roce 2018? Antonín Baudyš VIDEO
Celá diskuze: od začátku | nejnovější příspěvky »

02.02.2018 - 20:00
Mezi nebem a zemí: Cesta do Damašku Alfreda Fuchse

Jasně! jsem napsala, že jde o integrované, tedy bytostné JÁ, nikoli o osobní jáství - EGO!!!!

ad: utrpení je i kol.záležitost atd...
Pouze vlastními slovy popisuješ to, co jsem popsala sama. Kde je rozdíl? Enviromentální znamená ze zkušenosti - OK, ale pořád to jsme my sami, kdo se k té zkušenosti, resp. přenosu bud´ připojí, nebo nepřipojí. To je třeba onen holokaust u Židů, staropaměť národů...
Celá diskuze: od začátku | nejnovější příspěvky »

02.02.2018 - 19:41
Mezi nebem a zemí: Cesta do Damašku Alfreda Fuchse
...nevím jestli i ta Tvoje, ale moje dozajista. Vycházím ze svého bytostného já.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
PS: ale řeknu Ti, že mám co dělat, abych udržela svou fantazii a v představách Tě nepřibila na zeď jako netopýra...pro zhmotnění utrpení, které musím občas v dialogu s Tebou prožívat!
Celá diskuze: od začátku | nejnovější příspěvky »

02.02.2018 - 18:04
Mezi nebem a zemí: Cesta do Damašku Alfreda Fuchse

ty mě vážně bavíš. To není moje teorie - proto jsem citovala i Junga a to, že je mi jeho pohled blízký. Rezonuje to s mým nazíráním na věc týkající se utrpení.
Ale je fakt, že každý Junga nemusí. Ptal ses na pohledy nás ostatních. Svůj jsem Ti na základě Jungova poznání předložila. A ty napíšeš, že je to falešný. Ještě jednou si přečti svou odpověď a následně ji srovnej s mojí. Vyvozuješ z příkladu nikoli z podstaty, vnímáš formu, přičemž popíráš obsah. Pokus se poodstoupit, abys vnímal celek.
Já Ti svůj, potažmo Jungův, pohled přeci nenutím :)
Celá diskuze: od začátku | nejnovější příspěvky »

02.02.2018 - 17:35
Mezi nebem a zemí: Cesta do Damašku Alfreda Fuchse
Nácek v koncentráčním táboře, vnímal plynovou komoru jako očistu, Žid, kterého se to týkalo, jako utrpení. To je příklad - nechci sem zahrnovat všechny proměnné o tom, že i tam se mohl vyskytńout nácek, který musel být trvale pod práškama, aby ten pocit z utrpení lidských bytostí také snesl.
Utrpení hodnotí vždy člověk samotný a to i tehdy, když se utrpení týká skupiny lidí - on vyhodnocuje svou realitu, on vychází ze svého středu, kdy hodnotí jednotlivé polarity ve společnosti i ve své osobní realitě.
Hodnocení utrpení včetně míry, je čistě osobní záležitostí, ať už se to týká utrpení člověka samotného, nebo utrpení více lidí v jeho realitě.
Generalizaci nám následně zprostředkovává médium, které nějakým způsobem vyhodnocuje podle většinového nastavení společnosti.
U Inků, nebo Aztéků byl takovým médiem velekněz. Proto lidé v rámci většinového posuzování rituálního vyjímání srdce obětem, vnímalo jako dobro pro ně samotné, ačkoli osobní realita jednotlivce mohla utrpení oběti vnímat jako špatné.
Vyhodnocení, co je a co není utrpení, vychází tedy ze samotného středu bytosti v návaznosti na její integraci sama se sebou. Nakolik je vědomá, tedy probuzená sama v sobě.
Celá diskuze: od začátku | nejnovější příspěvky »

02.02.2018 - 16:37
Mezi nebem a zemí: Cesta do Damašku Alfreda Fuchse
Mně je Jungovo pojetí blízké. Člověk ve svém středu - nositel kříže - sám vnímá a určuje coby bytost polaritu světa. Jde o hodnocení jeho vnímání polarity - co je světlé, co je temné, co je dobro, co je zlo.
Bod středu je tedy člověk sám a jeho nastavení - a opět jsme u integrované bytosti, které nás vede k celistvosti našeho já, od které se následně odvíjí utrpení - tedy to, co on za utrpení sám považuje.
S tím souvisí jeho vlastní transformace, jeho proměna v čase. Toto je z mého pohledu podstata a to jsem chtěla posledním odstavcem také vyjádřit.
Celá diskuze: od začátku | nejnovější příspěvky »

01.02.2018 - 22:33
Vyzkoušet se toho dá spoustu. Plánuju různé pokusy, i když mám urychlovadlo, budu na pár záhonech pokračovat i v kontinuálním dvojitém rytí, i to vršení bych mohl zkusit v nějaké formě.
Uvidím, z čeho budou nejlepší/nejefektivnější výsledky.
Celá diskuze: od začátku | nejnovější příspěvky »

01.02.2018 - 22:32
Mezi nebem a zemí: Cesta do Damašku Alfreda Fuchse
Mně se líbil v jeho pojetí opis kříže jako symbolu utrpení:
"Kříž znamená řád oproti neuspořádanosti, resp. oproti chaotičnosti beztvarého davu. V oblasti psychických procesů má rovněž funkci středu, který utváří řád a proto se také objevuje ve stavech psychického zmatku jako mandala rozdělená do čtyř částí, přičemž psychický zmatek je většinou způsoben invazí nevědomých obsahů. Kříž měl pro rané křesťanství - gnostiky, funkci jako to, co Východ odpradávna chápal jako átmán, tj. jako bytostné já. střed je myšlenkou celosti a definitivnosti. Připomíná dichotomii veškerenstva - polaritu."
C.G. Jung, Obraz člověka a obraz Boha.
Tahle představa "nosit svůj kříž" v rámci osobnostní proměny je mi bytostně blízká. Jde o přijetí utrpení, které není apatické, ale transformační. Tvůrčí.
Celá diskuze: od začátku | nejnovější příspěvky »

01.02.2018 - 21:35
Mezi nebem a zemí: Cesta do Damašku Alfreda Fuchse
Dr.Fuchs byl člověk mladý duchem. Bylo to proto, poněvadž se denně obnovoval před oltářem, denně předstupoval před Boha ve svatostánku - "Introibo ad altare Dei, ad Deum qui laetificat iuventutem meam" - "Přistoupím k oltáři Božímu, k Bohu, který obveseluje mládí mé"."
S.27
Celá diskuze: od začátku | nejnovější příspěvky »

01.02.2018 - 14:20
Celá diskuze: od začátku | nejnovější příspěvky »

01.02.2018 - 13:20
Celá diskuze: od začátku | nejnovější příspěvky »

Celá diskuze: od začátku | nejnovější příspěvky »

Celá diskuze: od začátku | nejnovější příspěvky »

Celá diskuze: od začátku | nejnovější příspěvky »

31.01.2018 - 19:51
Mezi nebem a zemí: Štěstí na povel
Celá diskuze: od začátku | nejnovější příspěvky »

31.01.2018 - 19:48
Celá diskuze: od začátku | nejnovější příspěvky »

31.01.2018 - 19:45
Mezi nebem a zemí: Štěstí na povel
A v našich severských poměrech se to řeší chlastem,protože máš pocit že jsi dostatečně transformován,po několika panácích,když z rachoty dorazíš.
Celá diskuze: od začátku | nejnovější příspěvky »

© 2007-2025 Najdise.cz
. Je vidět, že když se toho chopí výtvarnice a ne architekt/betonář, jde to


Kozorohu