Studium matematiky není atraktivní. Nezaujme a nebaví. Středobodem vzdělávání má být student, ne učitel.
Nová doba, nová doba..žák poučuje učitele. Fakt mně to přijde až groteskní kam se vyvíjí postoj k autoritám. Tak snad bude umět mladá generace ve svém věku rozpoznat sama co je pro ni správné a co ne. Astrologicky řečeno každá generace která se přestala řídit vyšší autoritou vnášející prvek zkušenosti, dopadla špatně. Obávám se že vše vyžaduje svůj čas a jabloně kvetou letos poněkud předčasně. V životě člověk často dělá, neboť musí, věci které ho nebaví.
Bosch
» Wiké
Mně na studiu bavil především bohémský život. Časová samospráva, svoboda, i když málo peněz...porevoluční atmoška. Svět se otvíral a náhle bylo možné jet i na západ. Vlastně peníze prakticky žádné. Ale to bylo ono to patřilo k tomu bohémství. Celou výšku jsem se prakticky nikdy neučil jen vždy před zkouškovým jsem dával 1týden na 1 zápočet. Někdy se stalo že jsem musel jít 2x. Ale jinak jsem pak bral ke konci prospěchové stipendium a výborný odshora až dolů mi pokazila jen jedna dvojka.
A uvažoval jsem o nástavbách uni 3.věku atd ale už nějak se nemůžu dokopat. Mám potíže dohnat jazykové znalosti. Udržet si je alespoň tu N a v Aj velké rezervy. Příliš velká ctižádost po vzdělání vůči schopnostem.
Wiké
» Bosch
Tak já jsem dostudovala a za rok byla revoluce až. Tak mi leda přestali říkat soudružko. Na výšce jsem nejlepší akce absolvovala pod hlavičkou SSM. Daly se čerpat z toho prachy-vymyslel to člověk, který dělá pro mladé takové věci dodnes, ale mají jiné možnosti, tenkrát nic jiného nebylo.
Byly to obr sportovní a recesní soutěže, bylo třeba 50 družstev, které táhly jak spřežení lepenkové krabice 1m x 1m x 1m po silnici a v krajině se prášilo jak za husitským vojskem, plnili praštěné úkoly...večer se slavilo na pionýrském táboře.
Já taky tak ..prospěchové stipendium ... pochlubme se