Najdise.cz ... najdi a poznej lidi, kteří se narodili ve stejný den jako ty ...
Střílečky versus Strategie! - Diskuze a zkušenosti
- Astrologie
online Osobní horoskop (radix) Partnerský horoskop Tranzitní horoskop Psychologická astrologie Online výpočty
solár, direkce, revoluce, kompozit a další ...
Lunární kalendář
- Horoskopy 2024
kalendáře a jiné Znamení zvěrokruhu Partnerský horoskop Ascendent a Descendent Horoskopy na rok 2024
Čínský, Keltský, Výklad karet, Léčivé kameny, a další ... Kalendáře na rok 2024
Čínský horoskop 2024
- Slavné osobnosti
astro databáze - Narozeniny
jména, svátky - Numerologie
online - Poznej
znamení - Galerie
uživatelů - Diskuzní
fórum
Střílečky versus Strategie!
09.10.2011 - 21:39
Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Kordelie, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Kordelie, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Střílečky versus Strategie!
Jaké počítačové hry upřednostňujete?(když už třeba nějakou hrajete..a nebo jste-li vášniví hráči počítačových her )Jde mi o živly! jaký živel (oheň, voda, země, vzduch) upřednostňuje jaký typ hry..Já (oheň) žeru střílečky..všimla jsem si že zemští introverti milujou strategie tak třeba mi to vyvrátíte!
11.10.2011 - 21:35
| Filtr
Hustokrutě obscénní Morti
Tak já sem asi pro strategie a myslim, že se jim řiká logický...nejvíc sem milovala Gobliny. ...jo a taky Tomb Raidera...těžko říct, jestli je to už střílečka nebo ne...
11.10.2011 - 21:38
| Filtr
Hustokrutě obscénní Morti
» Hustokrutě obscénní Morti
Jo a díky za vzpomínku a inspiraci...už si stahuju Gobliny...sem zvědavá jestli mě to eště bude bavit.
11.10.2011 - 21:44
| Filtr
Petr9
» Hustokrutě obscénní Morti
jako Hustokrute obsceni te urcite dojmou vzpominky na tenhle level
11.10.2011 - 22:50
| Filtr
Najdise.cz
» Glimmer Man
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Kordelie, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
tak já bych u Tebe nic jiného nečekala není třeba sortovat...jde o zajímavost..kdo co má rád a ti, co holdují astrologii mohou přihlédnout ke svému živlu...
ti, kteří ne...mají volné pole popovídat o hrách co hráli a hrají
úvod je můj poznatek..znám tak 3 lidi v zemském znamení, která holdují hlavně strategiím...
=====
tak já bych u Tebe nic jiného nečekala není třeba sortovat...jde o zajímavost..kdo co má rád a ti, co holdují astrologii mohou přihlédnout ke svému živlu...
ti, kteří ne...mají volné pole popovídat o hrách co hráli a hrají
úvod je můj poznatek..znám tak 3 lidi v zemském znamení, která holdují hlavně strategiím...
11.10.2011 - 23:41
| Filtr
!gby
Strategická "střílečka" s nazvem zivot outsidera... zahrnuje logicke hadanky, sportovni vykony, dobrodruzne vypravy, simulator padu ze schodu a moralni ponauceni jako bonus.
12.10.2011 - 11:40
| Filtr
Lynx
Nyni jiz nehraji, ale kdysi rozhodne strategie. Jeste onehda na amize mega lo mania, populous, powermonger, snad prvni real time strategie dune II (to byla totalni zavislost a dodnes mam erekci, kdyz si vzpomenu na Harkonenskeho Devastatora uaaa :-) ). Na PC pak Panzer general, civilizace, age of empire, etc. Jo a taky RPG - Baldurs gate (ta byla hodne kecaci) a akcnejsi Ice wind dale. Ze strilecek leda stare pecky od id softu - doom 1 a 2, Duke Nukem...jinak to slo kolem me.
No a uplne v drevnich dobach - na osmibitech, hlavne zx spectru, skoro vse :-)
No a uplne v drevnich dobach - na osmibitech, hlavne zx spectru, skoro vse :-)
12.10.2011 - 12:28
| Filtr
PetV
Za sebe můžu říct, že v době, kdy jsem hry hrával, mě nejvíc bavily strategie, tahové, na druhém místě budovací, pak realtimové, střílečky a RPG jen občas
A považuju se za introverta
A považuju se za introverta
12.10.2011 - 13:51
| Filtr
Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Argyll, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Vzhledem k tomu, že můj současný portrét je srceenshotem ze hry The Elder Scrolls: Oblivion, cítím, že by bylo vhodné sem napsat pár řádek .
Takže: živly - u mě téměř žádná voda a zbytek (země, oheň, vzduch) v rovnováze. Přesto: hry a zejména žánr fantasy ke mě patří a táhnou se celým mým životem.
Fantasy hry (dnes se tomu říká RPG, jakože "role-playing games", kterýžto termín ne úplně vystihuje podstatu věci, ale poprvé se objevil ve spojení s legendárními Dungeons and Dragons a od té doby se díky tomu spojuje se žánrem fantasy), byly mým denním chlebem už od třinácti let. Tehdy ovšem ještě málokdo měl k dispozici PC, takže jsem začínal stolními hrami, speciálně zmiňovanými DaD a jejich českou odvozeninou, hrou Dračí doupě . Dělával jsem Gamemastera, vytvářel příběhy, zápletky, světy, jejich historii, jazyky, božstva a strašně mě to pohlcovalo. Neustále jsem psal a psal, kreslil mapy, a vyprávěl a vyprávěl . A přitom zapomněl, že jsem v pubertě a mám chodit na diskotéky, tulit se k děvčátkům při ploužácích a zvracet do květináčů. Raději jsem za svitu svic u nás v sušárně vedl seance s podobně laděnými nadšenci spojené s rozparováním vlkodlaků a házením kostek . Ale to jen tak naokraj...
Vůbec - myslím si, že virtuální RPG na PC rozbily kulturu stolních her. Nedivím se. Ve stolní verzi je všechno mnohem náročnější na čas a na přípravu, ale výsledek je potom neuvěřitelný, zejména když se GM podaří příběh a atmosféra a hráči se sžijí se svými postavami (tzn. Dan Turek ze šestého patra zapomene, že je Dan Turek, ale začíná na jednotlivé situace reagovat jako barbarský válečník z horského klanu, kterému v dětství zabili otce a unesli knírače )
To jsem se ale na začátek trošičku zapovídal, že?
Jakožto "zemský introvert" mám samozřejmě taky rád strategie, nejraději historické (protože krom fantasy jsem blázen i do historie, obzvlášť středověku). Takže v této oblasti jsem slušných pár stovek hodin proseděl u Age of Empires II a Medieval Total War II - tu druhou si občas dám dodnes.
Neřekl bych to tak ostentativně jako Igby, že mě baví hrát si na pána světa, spíš bych to zformuloval tak, že si u toho procvičuju archetyp krále Hrozně mě bavilo to hrát za Dány nebo Skoty.
U RPG her jsem dost vybíravý. Za prvé: nemám příliš v lásce mixování tohoto žánru se sci-fi, cyberpunkem apod. Meč má prostě vypadat jako meč (exotické tvary tolerovány maximálně u elfských čepelí). Oceňuji kromě hlubokého příběhu i propracovaný a "uzrálý" svět, ve kterém se příběh odehrává, neuvěřitelně to přidává na atmosféře. V tomto ohledu mám asi nejraději Forgotten Realms od Eda Greenwooda stojící na pravidlech Advanced Dungeons and Dragons, které jsou na světě již od roku 1987, stala se z nich kultovní záležitost a odehrávají se v něm hry jako staroušek Eye of Beholder , dále ságy Baldur´s Gate, Icewind Dale a Neverwinter Nights. Zejména druhý díl NWN považuji z hlediska příběhu za nejhlubší a nejepičtější, za kterým dle mého (ve smyslu příběhu) zaostává i geniální Dragon Age.
Dále mám ve veliké oblibě ságu The Elder Scrolls. Prožívám ji už od prvního dílu - Arény z r. 1994. Oblivion z r. 2006 a jeho oba datadisky jsem odehrál dvakrát (jednou za seveřana - křižáka, podruhé za temného elfa - zabijáka ) Za měsíc má vyjít pátý díl - Skyrim. Každý nový díl TES od Bethesdy většinou bývá revolučním počinem a tak je se na co těšit.
A v neposlední řadě musím zmínit i svět Thedasu a království Ferelden - ou jes - Dragon Age . Bomba - svět podle mýho gusta: temná syrová fantasy, která se výrazně odklání od vznešené tolkienovské linie propagované Forgotten Realms: království inspirované středověkým Skotskem (mj. - soused Fereldenu - Orlais - inspirace Francií, říše Tevinter zas silně zavání spojením antického světa a předního orientu, atd. - je roztomilý, že tvůrci hry si dali práci namluvit hru severoanglickým a skotským přízvukem, kdežto orlesiáni "šišlají" se znatelným francouzským akcentem ), hra s hlubokou zápletkou a propracovanými charaktery, veliké analogie a symboliky související s příběhem o Svatém Grálu a dalšími... Hele, já to asi žeru.
Jo, a řikal jsem něco o World of Warcraft? Raději už
Přesto si ale neodpustím tečku za elaborátem - trailer na TES Skyrim, který vyjde za měsíc:
http://youtu.be/muK3GGppPpM
Střílečky? Co to je?
=====
Vzhledem k tomu, že můj současný portrét je srceenshotem ze hry The Elder Scrolls: Oblivion, cítím, že by bylo vhodné sem napsat pár řádek .
Takže: živly - u mě téměř žádná voda a zbytek (země, oheň, vzduch) v rovnováze. Přesto: hry a zejména žánr fantasy ke mě patří a táhnou se celým mým životem.
Fantasy hry (dnes se tomu říká RPG, jakože "role-playing games", kterýžto termín ne úplně vystihuje podstatu věci, ale poprvé se objevil ve spojení s legendárními Dungeons and Dragons a od té doby se díky tomu spojuje se žánrem fantasy), byly mým denním chlebem už od třinácti let. Tehdy ovšem ještě málokdo měl k dispozici PC, takže jsem začínal stolními hrami, speciálně zmiňovanými DaD a jejich českou odvozeninou, hrou Dračí doupě . Dělával jsem Gamemastera, vytvářel příběhy, zápletky, světy, jejich historii, jazyky, božstva a strašně mě to pohlcovalo. Neustále jsem psal a psal, kreslil mapy, a vyprávěl a vyprávěl . A přitom zapomněl, že jsem v pubertě a mám chodit na diskotéky, tulit se k děvčátkům při ploužácích a zvracet do květináčů. Raději jsem za svitu svic u nás v sušárně vedl seance s podobně laděnými nadšenci spojené s rozparováním vlkodlaků a házením kostek . Ale to jen tak naokraj...
Vůbec - myslím si, že virtuální RPG na PC rozbily kulturu stolních her. Nedivím se. Ve stolní verzi je všechno mnohem náročnější na čas a na přípravu, ale výsledek je potom neuvěřitelný, zejména když se GM podaří příběh a atmosféra a hráči se sžijí se svými postavami (tzn. Dan Turek ze šestého patra zapomene, že je Dan Turek, ale začíná na jednotlivé situace reagovat jako barbarský válečník z horského klanu, kterému v dětství zabili otce a unesli knírače )
To jsem se ale na začátek trošičku zapovídal, že?
Jakožto "zemský introvert" mám samozřejmě taky rád strategie, nejraději historické (protože krom fantasy jsem blázen i do historie, obzvlášť středověku). Takže v této oblasti jsem slušných pár stovek hodin proseděl u Age of Empires II a Medieval Total War II - tu druhou si občas dám dodnes.
Neřekl bych to tak ostentativně jako Igby, že mě baví hrát si na pána světa, spíš bych to zformuloval tak, že si u toho procvičuju archetyp krále Hrozně mě bavilo to hrát za Dány nebo Skoty.
U RPG her jsem dost vybíravý. Za prvé: nemám příliš v lásce mixování tohoto žánru se sci-fi, cyberpunkem apod. Meč má prostě vypadat jako meč (exotické tvary tolerovány maximálně u elfských čepelí). Oceňuji kromě hlubokého příběhu i propracovaný a "uzrálý" svět, ve kterém se příběh odehrává, neuvěřitelně to přidává na atmosféře. V tomto ohledu mám asi nejraději Forgotten Realms od Eda Greenwooda stojící na pravidlech Advanced Dungeons and Dragons, které jsou na světě již od roku 1987, stala se z nich kultovní záležitost a odehrávají se v něm hry jako staroušek Eye of Beholder , dále ságy Baldur´s Gate, Icewind Dale a Neverwinter Nights. Zejména druhý díl NWN považuji z hlediska příběhu za nejhlubší a nejepičtější, za kterým dle mého (ve smyslu příběhu) zaostává i geniální Dragon Age.
Dále mám ve veliké oblibě ságu The Elder Scrolls. Prožívám ji už od prvního dílu - Arény z r. 1994. Oblivion z r. 2006 a jeho oba datadisky jsem odehrál dvakrát (jednou za seveřana - křižáka, podruhé za temného elfa - zabijáka ) Za měsíc má vyjít pátý díl - Skyrim. Každý nový díl TES od Bethesdy většinou bývá revolučním počinem a tak je se na co těšit.
A v neposlední řadě musím zmínit i svět Thedasu a království Ferelden - ou jes - Dragon Age . Bomba - svět podle mýho gusta: temná syrová fantasy, která se výrazně odklání od vznešené tolkienovské linie propagované Forgotten Realms: království inspirované středověkým Skotskem (mj. - soused Fereldenu - Orlais - inspirace Francií, říše Tevinter zas silně zavání spojením antického světa a předního orientu, atd. - je roztomilý, že tvůrci hry si dali práci namluvit hru severoanglickým a skotským přízvukem, kdežto orlesiáni "šišlají" se znatelným francouzským akcentem ), hra s hlubokou zápletkou a propracovanými charaktery, veliké analogie a symboliky související s příběhem o Svatém Grálu a dalšími... Hele, já to asi žeru.
Jo, a řikal jsem něco o World of Warcraft? Raději už
Přesto si ale neodpustím tečku za elaborátem - trailer na TES Skyrim, který vyjde za měsíc:
http://youtu.be/muK3GGppPpM
Střílečky? Co to je?
12.10.2011 - 13:56
| Filtr
Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Levleon, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
biliard masters, teda pokud je na to vůbec čas...
=====
biliard masters, teda pokud je na to vůbec čas...
12.10.2011 - 14:59
| Filtr
Najdise.cz
» Lynx
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Argyll, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
ale tak to víš, sudoval jsem v tý době na dost svobodomyslné škole, takže ve vyšších ročnících už mě orgán taky volal mimo prostředí elfů a draků a po osmnáctce to šlo s doupětem do háje...
ale o deset let později jsme se k tomu se starou bandou zase na čas vrátili.
=====
ale tak to víš, sudoval jsem v tý době na dost svobodomyslné škole, takže ve vyšších ročnících už mě orgán taky volal mimo prostředí elfů a draků a po osmnáctce to šlo s doupětem do háje...
ale o deset let později jsme se k tomu se starou bandou zase na čas vrátili.
12.10.2011 - 15:15
| Filtr
Lynx
» Argyll
prostředí elfů a draků :-)))
no, tak to máme podobně - mě to táhlo silně do sluje - už od mlada :-D
jo, u nás proběhla také několikrát reinkarnace...ale už to bylo takový..no...dost šílený :-) Asi to bude tím, že už jsem potom nedělal PJ :-D
Situace:
naše družina je v zajetí a byla vehnána do arény.
z megafonu se ozval mocný hlas: Tak jak, humanoida nebo beasta?
My jako jeden muž: beasta!!!
V ochozech to uznale zašumělo, na protější straně se odsunula mříž a do arény vstupuje...ach, to snad není možný!!! Gigantický´oplátovaný růžový medvěd Růža!!!
no, tak to máme podobně - mě to táhlo silně do sluje - už od mlada :-D
jo, u nás proběhla také několikrát reinkarnace...ale už to bylo takový..no...dost šílený :-) Asi to bude tím, že už jsem potom nedělal PJ :-D
Situace:
naše družina je v zajetí a byla vehnána do arény.
z megafonu se ozval mocný hlas: Tak jak, humanoida nebo beasta?
My jako jeden muž: beasta!!!
V ochozech to uznale zašumělo, na protější straně se odsunula mříž a do arény vstupuje...ach, to snad není možný!!! Gigantický´oplátovaný růžový medvěd Růža!!!
12.10.2011 - 15:45
| Filtr
Najdise.cz
» Lynx
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Argyll, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
tak to dá rozum, že když ti snadne za krk metrákový vepřový komplet, nezpíváš árie...
musel bejt dobře rozmázlej..., dvaapůl tisíce expů za nápad je rozhodně adekvátní
=====
tak to dá rozum, že když ti snadne za krk metrákový vepřový komplet, nezpíváš árie...
musel bejt dobře rozmázlej..., dvaapůl tisíce expů za nápad je rozhodně adekvátní
12.10.2011 - 19:12
| Filtr
!gby
» Argyll
The elder scrolls :) pamatuju si, kdyz sem poprve spustil morrowinda... a ... byl sem doslova ocarovany jednak grafickym ztvarnenim a jednak naprostou volnosti (ohromny svet, moznosti volby, nelinearnost ...) nicmene po nejake dobre hrani mi tam cosi schazelo. Cosi, co jsem pozdeji nasel u vyborne nemecke rpg serie Gothic. Hra me i pres na tu dobu neskutecne nadherny herni svet, ve kterem si mohl hrac delat temer co si umanul, zacala nudit. Pribeh jsem zpocatku sledoval, ale ta prilisna otevrenost deje mela za nasledek, ze jsem se po chvili prestal drzet hlavni dejove linie, pokud nejaka byla a resil jsem ostatni questy. Schazeli mi tam take vyrazne charaktery, ktere jsou pro me take dulezite. V podstate byl svet slozeny z ruzne navolenych skinu postav, z nekolika ras, ale tim pro me zase utrpelo kouzlo individuality, kdy napriklad prave v gothic serii sem si main charactery doslova zamiloval a to same se da rici o zaporacich. V elderu mi to bylo tak nejak volne, nevybudoval jsem si vztah ani k okolnim postavam a ani k te svoji. Take skillovani mi uplne nesedelo - ac bylo paradoxne navrzene dosti realisticky.) Takze v zaveru - krasna forma, neskutecne nadherna, v te dobe asi to nejlepsi, co by mohl narocny fanousek techto zanrovek najit, nicmene v mem pohledu utrpel obsah - nedokazal jsem se tak ponorit do deje, szit se s prostredim, postavami a pribehem. Rikal jsem, kdyby se v tomto kontextu spojili TES a Gothic, vzniklo by neco, co by pro me pravdepodobne znamenalo pul roku dovolene :)) TES V Oblivion sem take zkousel, ale muj stroj tehdy uplne nedaval vysoke hw naroky, takze jsem hral se znacne osekanymi moznostmi, presto vsak, ten problem byl podobny. Snad jen pribeh vypadal putaveji. Ale grafika... a herni svet, to byl orgasmus. ;)
12.10.2011 - 19:31
| Filtr
Najdise.cz
» !gby
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Argyll, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
V tom hodnocení TES a obzvláště Morrowindu máš pravdu - autoři této ságy ale vždycky proklamovali, že staví princip svobody hlavní postavy nad románový přístup. Ve výsledku po tobě hra žádala určitou kázeň v tom smyslu, aby ses příliš nevzdaloval od hlavní zápletky, protože právě potom ti hrozí rozpad původního smyslu (no, je to jako v životě ).
Oblivion měl z hlediska hlavní dějové linie mnohem větší tah a jednotlivé NPC už nebyly tak neosobní (spoustu věcí si tam v předchozích dílech člověk prostě musel domyslet). Rovněž postranní dějové linie (obzvlášť série questů za Temné bratrstvo) už měly mnohem větší drajv.
Stejně - je na tom zajímavé pozorovat to neustálé vylepšování - v Aréně a Daggerfallu se většina questů ještě generovala náhodně. Je jasné, že v dnešní době by s tímto už žádná hra neobstála a mnou zmiňovaný Dragon Age nasadil dějově zaměřeným epickým RPG laťku hodně vysoko. Na TES mě fascinuje spíše svět, nežli příběh. Historie a folklór Tamrielu...
=====
V tom hodnocení TES a obzvláště Morrowindu máš pravdu - autoři této ságy ale vždycky proklamovali, že staví princip svobody hlavní postavy nad románový přístup. Ve výsledku po tobě hra žádala určitou kázeň v tom smyslu, aby ses příliš nevzdaloval od hlavní zápletky, protože právě potom ti hrozí rozpad původního smyslu (no, je to jako v životě ).
Oblivion měl z hlediska hlavní dějové linie mnohem větší tah a jednotlivé NPC už nebyly tak neosobní (spoustu věcí si tam v předchozích dílech člověk prostě musel domyslet). Rovněž postranní dějové linie (obzvlášť série questů za Temné bratrstvo) už měly mnohem větší drajv.
Stejně - je na tom zajímavé pozorovat to neustálé vylepšování - v Aréně a Daggerfallu se většina questů ještě generovala náhodně. Je jasné, že v dnešní době by s tímto už žádná hra neobstála a mnou zmiňovaný Dragon Age nasadil dějově zaměřeným epickým RPG laťku hodně vysoko. Na TES mě fascinuje spíše svět, nežli příběh. Historie a folklór Tamrielu...
© 2007-2024 Najdise.cz