Najdise.cz ... najdi a poznej lidi, kteří se narodili ve stejný den jako ty ...
Střílečky versus Strategie! - Diskuze a zkušenosti
- Astrologie
online Osobní horoskop (radix) Partnerský horoskop Tranzitní horoskop Psychologická astrologie Online výpočty
solár, direkce, revoluce, kompozit a další ...
Lunární kalendář
- Horoskopy 2024
kalendáře a jiné Znamení zvěrokruhu Partnerský horoskop Ascendent a Descendent Horoskopy na rok 2024
Čínský, Keltský, Výklad karet, Léčivé kameny, a další ... Kalendáře na rok 2024
Čínský horoskop 2024
- Slavné osobnosti
astro databáze - Narozeniny
jména, svátky - Numerologie
online - Poznej
znamení - Galerie
uživatelů - Diskuzní
fórum
Střílečky versus Strategie!
09.10.2011 - 21:39
Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Kordelie, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Kordelie, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Střílečky versus Strategie!
Jaké počítačové hry upřednostňujete?(když už třeba nějakou hrajete..a nebo jste-li vášniví hráči počítačových her )Jde mi o živly! jaký živel (oheň, voda, země, vzduch) upřednostňuje jaký typ hry..Já (oheň) žeru střílečky..všimla jsem si že zemští introverti milujou strategie tak třeba mi to vyvrátíte!
12.10.2011 - 19:42
| Filtr
!gby
» Argyll
To je pravda, ten svet byl/je uzasny :) proti tomu nemam namitek. Tu hru jsem dohral - tedy hlavni dejovou linii - pomerne rychle, ale opravdu nejvetsi poteseni mi prinasela tebou zminovana volnost, moznost jit kamkoliv a delat cokoliv (v mezich hry, ktere byly ovsem hodne siroce rozevrene) a postaveni sveta TESu,Oblivionu resp. Tamrielu se vsemi legendami opredenymi fakty - nadhera :)
12.10.2011 - 19:58
| Filtr
Najdise.cz
» !gby
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Argyll, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Když nad tím ještě tak uvažuju, napadá mě jedno hlavní úskalí Morrowindu a Oblivionu: absence závěru. Po závěrečných pasážích a videích hlavní dějové linie má prostě přijít konec, ende, finito, titulky. Samotná setrvačnost hry prostě ještě donutí hráče k "afterparty", ale najednou zjistíš, že už to není ono a ten fantastický pocit ze závěrečné scény v hlavním chrámu Cyrodilu najednou vyčpí jak starý kafe...
=====
Když nad tím ještě tak uvažuju, napadá mě jedno hlavní úskalí Morrowindu a Oblivionu: absence závěru. Po závěrečných pasážích a videích hlavní dějové linie má prostě přijít konec, ende, finito, titulky. Samotná setrvačnost hry prostě ještě donutí hráče k "afterparty", ale najednou zjistíš, že už to není ono a ten fantastický pocit ze závěrečné scény v hlavním chrámu Cyrodilu najednou vyčpí jak starý kafe...
12.10.2011 - 20:19
| Filtr
!gby
» Argyll
Z logiky veci vyplivajic mas pravdu.) Tak epicky pribeh, jaky Oblivion rozhodne prinasi, si zaslouzi zaver, ktery svoji velkoleposti hraci a divakovi v jednom pripomene hlavni duvod(y) proc se vlastne rozhodl prozivat dobrodruzstvi tohoto sveta a a take co od toho vlastne ocekava. Me by to ani tak nevadilo, pokud po grandioznim finale prijde jeste nasup v podobe after-sequenci i kdyz soucasti toho vseho je jeste volny hraci prostor. Ja se jen tezce dostaval do pribehu - z duvodu, kteres popsal vyse. V jinych hrach (Gothic, Planescape:T, KOTOR I) mi to slo tak dokonale, ze po chvili jsem nedokazal rozlisit hru od skutecnosti - jako u dobreho filmu ci knihy, proste jsem splynul s pribehem a hltal atmosferu po nekdy az tezce stravitelnych soustech :) TES byl pro me spise jako skvely simulator stredovekeho/fantasy zivota, kdy jsem to porad proste "ja" jen jsem se najednou octnul v neuveritelne nadhernem, pestrem a misty nebezpecnem a tajemnem svete. Prochazim ho "ja", obcas jej citim hodne blizko .) ale vzdy jsem vnimal obrysy reality. Nevim jak to lepe popsat :)
KOTOR I me vtahl tak hluboce, ze jsem jej hral pres celou noc a pul dne aniz bych od pocitace odesel (s vyjimkou odbehnuti na zachod ) a kdyz jsem pak skoncil, musel jsem se notnou chvili vracet do reality .)
KOTOR I me vtahl tak hluboce, ze jsem jej hral pres celou noc a pul dne aniz bych od pocitace odesel (s vyjimkou odbehnuti na zachod ) a kdyz jsem pak skoncil, musel jsem se notnou chvili vracet do reality .)
12.10.2011 - 20:38
| Filtr
Najdise.cz
» !gby
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Argyll, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Tak se vžitím se do děje jsem zejména u Oblivionu neměl takový problém, jelikož a protože nad celým Tvým objevováním světa visí určité memento hlavního příběhu, které alespoň pro mne bylo natolik silné, že mi moc neumožňovalo sejít z cesty, ale zároveň nebránilo objevovat ten obrovsky rozsáhlý a propracovaný svět v jeho všednosti, svým tempem a svým způsobem, kochat se neuvěřitelnými přírodními sceneriemi, vesničany okopávajícími brambory , císařskými gardisty střežícími cesty, atd. A vždycky, pokud člověk chtěl, nic mu nebránilo se někam posunout v hlavní dějové linii.
V tomhle ohledu je Morrowind a hlavně Oblivion spíše taková meditace. Že by se ti stal třeba takový zásek, že zapomeneš na realitu, o tom ta hra není. Když dostanu náladu na něco takového, spíše sáhnu po starším Neverwinteru 2, protože to je příběh jak řemen, který začíná v podstatě z ničeho a vygraduje do velkolepého finále.
O Planescape - Torment vím, frčelo to v době, kdy jsem závislil Baldura, ale nehrál jsem.
btw. - co je KOTOR I?
=====
Tak se vžitím se do děje jsem zejména u Oblivionu neměl takový problém, jelikož a protože nad celým Tvým objevováním světa visí určité memento hlavního příběhu, které alespoň pro mne bylo natolik silné, že mi moc neumožňovalo sejít z cesty, ale zároveň nebránilo objevovat ten obrovsky rozsáhlý a propracovaný svět v jeho všednosti, svým tempem a svým způsobem, kochat se neuvěřitelnými přírodními sceneriemi, vesničany okopávajícími brambory , císařskými gardisty střežícími cesty, atd. A vždycky, pokud člověk chtěl, nic mu nebránilo se někam posunout v hlavní dějové linii.
V tomhle ohledu je Morrowind a hlavně Oblivion spíše taková meditace. Že by se ti stal třeba takový zásek, že zapomeneš na realitu, o tom ta hra není. Když dostanu náladu na něco takového, spíše sáhnu po starším Neverwinteru 2, protože to je příběh jak řemen, který začíná v podstatě z ničeho a vygraduje do velkolepého finále.
O Planescape - Torment vím, frčelo to v době, kdy jsem závislil Baldura, ale nehrál jsem.
btw. - co je KOTOR I?
12.10.2011 - 20:55
| Filtr
!gby
» Argyll
jasna, ale tady je to spise o individualite kazdeho - tedy to co jsem psal rozhodne nechci uvest jako osobni status, ktery by mel byt pripojen ke hre ;) to byly jen moje zkusenosti a mozna, kdybych si to strihnul ted znovu, mel bych jinou zkusenost. Je pravda, ze Oblivion nebyl hrou, ktera by me nutila zazivat infarktove situace. Spise meditace... chutna, zabavna... :) Ty questy, nektere, byly genialni... pamatuju si na jeden, kdy jsem se dostal do "sna" nejakeho velmoze a musel jsem v nem kohosi porazit - nevim, jestli to nebyli prerostli minotauri... ale ta atmosfera byla velice zdarila - to jen na okraj :)
Planescape doporucuju i ted po letech... rozhodne je tam znat rukopis chlapcu z Black Isle studia .) takze by se ti to melo libit...
KOTOR - STAR WARS:knights of the old republic - v podstate historicke eposy ze sveta hvezdnych valek - dej 3000 let pred znamou hexalogii .) jelikoz jsem fanousek puvodni trilogie a svet SW miluju - cetl jsem i knizky a to je co rict :D - ta hra me doslova pohltila.
Planescape doporucuju i ted po letech... rozhodne je tam znat rukopis chlapcu z Black Isle studia .) takze by se ti to melo libit...
KOTOR - STAR WARS:knights of the old republic - v podstate historicke eposy ze sveta hvezdnych valek - dej 3000 let pred znamou hexalogii .) jelikoz jsem fanousek puvodni trilogie a svet SW miluju - cetl jsem i knizky a to je co rict :D - ta hra me doslova pohltila.
13.10.2011 - 00:30
| Filtr
štospapiru
když u si něco zahraji, tak s mojím marsem v prvním domě jedině nejakou krvavou střílečku.
14.10.2011 - 00:39
| Filtr
Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Psyko, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
=====
K příspěvku je přiložený obrázek, který se zobrazí pouze přihlášeným uživatlům.
(Přihlásit)
14.10.2011 - 16:12
| Filtr
Lokii
» Lokii
našel jsem i obecnou charakteristiku
Impové jsou nejméně zlí ze všech Démonů.Jsou popisováni jako tmavé, stínu podobné bytosti a rádi ničí. Přesto ale nezachází do extrémů jako například gremlini nebo poltergeist.Umí
měnit podobu - přednost dávají šedému tvoru podobnému lasičce. Různě se plazí nebo přeskakují ze stínu do stínu. Jsou jim připisovány záležitosti jako jsou různě poztrácené nebo přemístěné věci (ponožky, klíče) nebo nakopnuté palce. Také se uvádí, že impové jsou zoufale osamělí, a tak se pohybují ve dvojcích nebo skupinách.
Říká se, že impové se dají obrátit na dobro, protože jsou tak osamělí, že by udělali cokoliv - dokonce i dobré skutky - aby získali oddaného přítele. Přesto se uvádí, že je téměř nemožné zbavit je jejich způsobů úplně.
Impové jsou nejméně zlí ze všech Démonů.Jsou popisováni jako tmavé, stínu podobné bytosti a rádi ničí. Přesto ale nezachází do extrémů jako například gremlini nebo poltergeist.Umí
měnit podobu - přednost dávají šedému tvoru podobnému lasičce. Různě se plazí nebo přeskakují ze stínu do stínu. Jsou jim připisovány záležitosti jako jsou různě poztrácené nebo přemístěné věci (ponožky, klíče) nebo nakopnuté palce. Také se uvádí, že impové jsou zoufale osamělí, a tak se pohybují ve dvojcích nebo skupinách.
Říká se, že impové se dají obrátit na dobro, protože jsou tak osamělí, že by udělali cokoliv - dokonce i dobré skutky - aby získali oddaného přítele. Přesto se uvádí, že je téměř nemožné zbavit je jejich způsobů úplně.
14.10.2011 - 16:35
| Filtr
Najdise.cz
» Lokii
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Kordelie, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
šedý tvor podobný lasičce! přeskakují ze stínu do stínu.. to s tím připisováním vlastností je až kouzelný ..pohádkovský..
ta poslední věta mi na Tebe sedí
=====
šedý tvor podobný lasičce! přeskakují ze stínu do stínu.. to s tím připisováním vlastností je až kouzelný ..pohádkovský..
ta poslední věta mi na Tebe sedí
K příspěvku je přiložený obrázek, který se zobrazí pouze přihlášeným uživatlům.
(Přihlásit)
© 2007-2024 Najdise.cz