Vesmír nepotřeboval ke vzniku Boha ....


04.09.2010 - 21:25
(Rak) seven
Vesmír nepotřeboval ke vzniku Boha ....
Škoda, že se doposud Stephen nezaregistroval na na Najdi se .... :4: To by byly vášnivé diskuze :21: :21:http://www.novinky.cz/veda-skoly/…

Stránka: 1 2 3 4 5 6
Řazení:
09.09.2010 - 23:53 | Filtr
(Rak) seven » Iza23
Upřimně řečeno, vrahem Boha (ve smyslu jak se o něm vede zde debata) nemůže být nikdo. Nietzche svým výrokem tak pouze asi trochu neśťastně obviňuje každého, kdo se takto obvinit nechá a kdo se do této role sám postaví - každého, kdo stvořil takového Boha jehož vražda možná je.
09.09.2010 - 23:56 | Filtr
(Rak) seven » Janíčko Skútrista
Dobře, pokračujeme dál ...

A co když je tečný? :2:
09.09.2010 - 23:58 | Filtr
(Rak) seven » Janíčko Skútrista
Prejav čeho?
10.09.2010 - 00:07 | Filtr
(Býk) ave » masér Jan kohout
Je to tak výstižné až mrazí :62:
Přestože Bůh je Energie,která nás má všechny stejně ráda,pokud vnímáme své okolí,přírodu,zvířátka,lidi srdcem.Přestože On sám se na nás nezlobí,ani když na Něho nevěříme,pokud žijeme tak ,abychom neubližovali.Jeho jménem místo lásky a tolerance šíříme zlo a agresivitu. :68:
10.09.2010 - 08:18 | Filtr
(Panna) masér Jan kohout » ave
Díky, že jsi si dala práci přemýšlet. :1:
10.09.2010 - 09:35 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » seven
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Janíčko Skútrista, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Potom to uz nieje Boh.

:1:
10.09.2010 - 09:41 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » Janíčko Skútrista
To myslíš,že dotvořil a od té doby má jen samé neděle ? :3:
:44: nebo že by pak šel na jedno :36: ?
10.09.2010 - 11:33 | Filtr
(Panna) masér Jan kohout
:29: :15:

V břiše těhotné ženy se ocitla tři embrya. Jedno z nich byl malý věřící, druhé malý pochybovač a třetí malý skeptik.
Malý pochybovač se zeptal: "Věříte vlastně v život po porodu?" Malý věřící: "Ano, samozřejmě, je přece zcela zjevné, že život po porodu existuje. Náš život tady tu je jenom proto, abychom rostli a připravili se na život po porodu, abychom byla dost silní na to, co nás čeká." Malý skeptik: "To je blbost, žádný život po porodu přece neexistuje. Jak by mel vlastně takový život vůbec vypadat?"


Malý věřící: "Ani já to nevím přesně. Ale určitě tam bude mnohem více světla než tady. A možná, že dokonce budeme jíst ústy a běhat a..." Malý skeptik na to: "To je úplný nesmysl. Běhat, to přece nejde. A jíst ústy, to je úplně směšná představa. Máme přece pupeční šnůru, která nás živí. A mimo to je nemožné, aby existoval život po porodu, protože pupeční šňůra je krátká už teď." Malý věřící: "Určitě je to možné. Jen bude všechno kolem trochu jinak, než jak jsme tady zvyklí." Malý skeptik: "Vždyť se ještě nikdy nikdo zpoza porodu nevrátil. Porodem prostě život končí. A vůbec, život je jedno velké trápení v temnu.

Malý věřící: "Připouštím, že přesně nevím, jak bude život po porodu vypadat. Ale v každém případě pak uvidíme maminku a ona se o nás postará." Malý skeptik: "Máma?!? Ty věříš na mámu? A kde má jako být?" Malý věřící: "Vždyť je tu všude kolem nás. Jsme a žijeme v ní, prostřednictvím ní. Bez ní vůbec nemůžeme existovat." Malý skeptik: "To je pěkná hloupost! Z nějaké mámy jsem neviděl ještě ani kousíček, takže je jasné, že nemůže existovat." Malý věřící: "Někdy, když jsme úplně zticha, můžeš zaslechnout, jak zpívá. Nebo cítit, jak hladí náš svět. Pevně věřím tomu, že náš skutečný život začne až potom!" :63:

http://www.youtube.com/watch/…
10.09.2010 - 12:16 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » seven
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Iza23, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
v istom zmysle mas pravdu, pretoze Boh nie je ziadna bytost, ani pojem, je nedefinovatelny...a preto sa neda zabit... :44: Nietzche neobvinuje, ale konstatuje...na zaklade svojich skusenosti a vtedajsej doby...v ostatnom s tebou suhlasim :15:
..inak moj nazor je ten, ze vesmir a zem mozno nepotreboval ku vzniku Boha, ale ludia na zemi potrebovali ku vzniku Boha, respektive Bohynu a tou nebol nik iny nez zena, konkretne Eva :20: ona je tou pravou stvoritelkou a ucitelkou ostatnych :3:
10.09.2010 - 12:25 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » seven
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Janíčko Skútrista, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
prejav vedomia
10.09.2010 - 12:29 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Buddha/2
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Janíčko Skútrista, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Boh nikdy netvoril :3:
10.09.2010 - 13:00 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » Iza23
počúvaj...niesi Ty náhodou feministka ? :4:
10.09.2010 - 13:07 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Buddha/2
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Iza23, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
nie som feministka, som carodejnica... :3:
10.09.2010 - 16:18 | Filtr
(Rak) seven » Janíčko Skútrista
Ano, pak to tedy naznačuje , že po překročení této hranice "vnímání" Boha jím přestává být a kruh se uzavírá.

Bůh je mrtev ,ať žije Bůh :4: :4:

:63: :63: zdá se, že se to tady těma mrtvolama jen hemží
10.09.2010 - 16:30 | Filtr
(Rak) seven » Janíčko Skútrista
Nekonečno může existovat pouze tam, kde má vše konečné rozměry. Pokud by tedy mělo být nekonečno projevem vědomí, dalo by se tedy z toho usuzovat, že i vědomí má své omezení, které se snaží rozšířit právě oním pocitem vnímání nekonečna. A takto vnímané nekonečno by mohlo být právě synonymem Boha jako něčeho nepopsatelného, ale zároveň možného.
10.09.2010 - 16:35 | Filtr
(Rak) seven » Iza23
Ano, beru také tak,že Nietzche potřeboval více expresivně vyjádřit svůj pocit vnímání této situace ...

S tou Bohyní mně to zajímá ... :2: Máš nějaké bližší zprávy? :3:
10.09.2010 - 16:39 | Filtr
(Rak) seven » masér Jan kohout
:15: výstižné vyjádření toho ,jak se po etapách "jednotlivec" prokousává z jednoho způsobu vnímání okolí do dalšího. :4: :4:
10.09.2010 - 17:16 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » seven
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Iza23, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
ake blizsie spravy? tak nejak citim, ze ta koncepcia Boha ako jedinej bytosti, navyse cisto muzskej proste nesedi...viac mi sedi hinduisticka verzia o tom, ze Boh ako taky, ktory stvoril svet, ludi...bol obojpohlavny...Bohyna je len iluzia, rovnako ako boh..v skutocnosti je kazda zena bohynou, ma ju v sebe... :3:
10.09.2010 - 18:07 | Filtr
(Býk) ave » masér Jan kohout
Mně to jde samo :6: :61:
12.09.2010 - 09:58 | Filtr
(Panna) masér Jan kohout
Nechci všechny věřící všech věrouk házet do jednoho pytle. Obvykle však ti, kteří spoléhají na to, že nějaká Vyšší Bytost zasáhne, zároveň potichu nebo i nahlas předpokládají, že zatraceni budou VŠICHNI OSTATNÍ kromě nich, kteří svého Prvního Hybatele uctívají tím jedině správným způsobem. Malý problém je v tom, že těch jedině správných způsobů jsou desítky, ne-li stovky. A o to, KTERÝ to je, se už od úsvitu lidských dějin vedou války (nebo - možná častěji - se touto záminkou úspěšně zakrývají jiné, mnohem přízemnější důvody jejich vedení a je až zarážející, kolikrát to v historii stačilo, aby se tím lidi nechali zblbnout...).

Bůh je takový jaký chceme aby byl!
12.09.2010 - 10:22 | Filtr
(Panna) masér Jan kohout
Co k tomuto problému říká bible? Evangelista Jan popisuje vznik vesmíru takto: Na počátku bylo Slovo, Slovo bylo u Boha a to Slovo byl Bůh“. Je to vyjádření něčeho, co nemá začátek podobně jako kruh. Obdobný problém tkví v otázce, co bylo dřív – slepice nebo vejce? Pro pochopení je zřejmě nutno znát více rozměrů než tři a čas.
http://architektivesmiru.wgz.cz/buh…
12.09.2010 - 10:51 | Filtr
(Vodnář) mitea » masér Jan kohout
Je neskutocne vela názorov o Bohu i stvorení... moze obsiahnut urcitý kúsok pravdy, ale predstava nie je skutocnost...
Dá sa Boh stlacit do slova, myslienky,ci predstavy ? Chce to pochopenie a to je ukryté v cloveku.

Niekto verí v nezmernú inteligenciu,tvorivý princíp...
Umelec by to nazval neskutocným krásnom...
Ten, kto miluje by to nazval láskou...
Ten ,kto je vedcom to nazve vesmír...
Ten, kto nevie abstraktne mysliet si to predstaví, ako cloveka pribitého na krízi...
Vsetci chcú povedat - mozeme viac.
Lebo "JE" nieco viac...

Moj názor je,ze pokial clovek túto Lásku neucíti, vacsinou najskor v sebe, tak o Bohu moze iba nekonecne dlho spekulovat... nic iné...
táto LASKA nemá protiklad, zároven umoznuje pocitovat vsetky protiklady a vsetky protiklady zjednocuje...
táto LASKA je vo vsetko co "JE" a nic okrem nej nie je... :3:










12.09.2010 - 11:46 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » seven
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Iza23, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
zrovna sa divam na dokument o Hawkingovi...jeho teorie su uzasne...spojitost vzniku vesmiru s ciernymi dierami..vypocital napriklad, ze cely vesmir okolo nas mal pri vzniku podobu nekonecne maleho bodu s nekonecne velkou gravitaciou a nekonecnou hustotou...v teorii velkeho tresku ale bolo vela nejasnosti, preto sa obratil k ciernym dieram, ktore vznikaju pri zaniku hviezdy..umierajuca hviezda sa zruti sama do seba, gravitacia tam ziskava nekonecnu silu a pritahuje do seba vsetko v okoli, dokonca aj svetlo, vsetka hmota sa sutreduje do stredu ciernej diery, do jedneho bodu, ktory je podobny vzniku pri velkom tresku.
..jeho najspornejsou myslienkou je: "V ciernej diere nastava koniec priestoru a casu, a hmota je doslova vytlacena z beznej existencie. Ked pochopime koniec casu v ciernych dierach, pomoze nam to pochopit zaciatok casu pri velkom tresku." :3:
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Střelec Střelci
ukázat kalendář »