Neptun kvadratura Slunce a Neptun obecně


05.09.2023 - 10:59
(Střelec) verka96
Neptun kvadratura Slunce a Neptun obecně
Otevírám veřejnou diskusi na téma Neptun a jeho napěťové (nebo i harmonické) vazby, jaké máte zkušenosti, případně co myslíte, že by mohl dělat v mém horoskopu v kvadratuře na Slunce.
Škoda, že dřívější diskuse na téma Neptun byla vymazána... Budu moc ráda, když se podělíte se svými prožitky. Děkuji... :68:

Příspěvky: Všechny | verka96

Stránka: 1 2 3 4
Řazení:
10.09.2023 - 08:50 | Filtr
(Ryby) thééé
Věruš, a tranzity od Roberta Handa máš? Když tak ofotím.
...
chtěla jsem napsat ještě k tomu "soucitu".
Typický neptunik je plný soucitu, empatie (neptun je telepat, umí se nacítit, je hypersenzitivní), a senzitivity.
Bohužel ale společnost je k těmto vlastnostem dost negativně nastavená.
Prostě senzitivita je slabost. Společnost citlivost potlačuje, nejdřív kvůli přežití, potom kvůli studu.
Moc těchto nezpracovaných vlastností nebo témat vede k pozici oběti, nebo ke ztvrdnutí.
Já sama jsem to zažívala třeba od matky - ona sama má nezpracovanou lunu v rybách, coby tuplovaný blíženec.
V podstatě jsem celé dětství dostávala negativní zpětnou vazbu - nesmíš cítit, nepřeháněj, spoustu ponižování a opovržení, posměch. Ale ona je extrémně bez empatie, až psychopaticky - ke mě samozřejmě, protože jí přehrávám to nezpracované.
Učila jsem se to dlouho potlačovat. Asi ten saturn ke slunci v rybách, ale právě on mi dal nástroje to uchopit. Přes nesmíš k - jak nejlíp.
Znám hodně lidí tzv. HSP - s hypersenzitivitou, kde si můžeme předávat zkušenosti. Ty jejich zkušenosti jsou podobné jako moje. Když se člověk narodí neptunsky senzitivní a neumí to zpracovat, nemá podporu od dospělého , nabaluje si spoustu traumat , které tu citlivost, teď už nezdravou - zesilují. Potom to je přecitlivělost a zamrznutí v traumatu a úzkosti, panické ataky, alkoholismus, depky atd.
...
Většina mé práce byla s dětma, s nemocnýma lidma, a s jinýma dětma, pro mě to má smysl, ale nemyslím, že to by to bylo moc ceněno...jen děti cítí ty neptunské city, je to znát.Moje dcera je taky ryba, HSP, jsem vděčná, že ji tím už můžu provést vědomě, že nemusí svoje dary vnímat jako trapné mínusy.
....
Moc hezká knížka pro neptuniky - Probuzení zranitelnosti.
https://www.databazeknih.cz/knihy/…
...
takže kéž je neptun přijat a žitý s odvahu a asi i tou beranskou silou, kéž je vidět a nebo kéž máme jasnější ten vnitřní zrak :108: :78: :27:
10.09.2023 - 09:10 | Filtr
(Střelec) verka96 » cimi
Jojo... :15:
K příspěvku je přiložený obrázek, který se zobrazí pouze přihlášeným uživatlům.
(Přihlásit)
10.09.2023 - 09:10 | Filtr
(Rak) aktigram
Pozor na preháňanie a to vo všetkom, to je ta odvrátená stránka Neptúnu.
10.09.2023 - 09:11 | Filtr
(Střelec) verka96 » verka96
poslední strana.
Úvod do astrolige vodnářského věku, autor: Ján Kaleta, 2004
K příspěvku je přiložený obrázek, který se zobrazí pouze přihlášeným uživatlům.
(Přihlásit)
10.09.2023 - 09:26 | Filtr
(Střelec) verka96 » aktigram
Ano, já to měla hodně před očima doma...
10.09.2023 - 09:53 | Filtr
(Střelec) verka96 » thééé
Tuto knihu nemám.
Senzitivita je spíš problém, naštěstí to takhle u mě není.. Bohužel je hodně dáno tou společností, jak to chodí. Naštěstí se to trošku zlepšuje, myslím...
Ale takový tranzit, kdy se mi to dost projevilo, když mi Jupiter šel přes Venuši a Neptuna v 8.d. To bylo fakt hodně :76: Zážitek to se ani nedá popsat, ale mít to tak v nativu... :81:
10.09.2023 - 10:02 | Filtr
(Ryby) thééé » verka96
troufnu si říct :6:, že neptunskou citlivost máš, jinak by se ti to neotevřelo...
Jenže je to právě schované, ten potvorný 8. dům je prostě problémový, jsou to jakoby spodní vody pod městem, kanalizace, podvědomí..propojuje tě to s rodem atd..taky mi přijde, že část života můžou být osmidomové témata nepřítelem, ale asi záleží na rodičích, coby prvních partnerech.
To jsou ty rodové vzorce, jak jsem psala...bude v tom tajemství, které máš odkrýt :78: :1:
Handa nafotím a pošlu
10.09.2023 - 10:13 | Filtr
(Rak) aktigram
Nádherné vlákno, nádherné odpovede všetkých, vo všetkom som si niečo našla - toto je to kam by sme mali ísť, obohacovať sa.
Krásne Vierko, ďakujem.
Ak budem mať viac času ja musím dať Merkúr, lebo u mňa nie celospoločenské planéty sú problém ale také základné Merkur, Jupiter či Venuša.
10.09.2023 - 10:27 | Filtr
(Střelec) verka96 » aktigram
To jsem ráda... :6:
Neptun to potřebuje, je to takový nepolapitelný element.. :32:

Ještě mě napadl takový příklad s pěkným Neptunem v horoskopu (v Rybách, 12. dům) Nikola Tesla... Jak je dokázal využívat, ale také se nesetkal ve svém životě s uznáním a co všechno nám přinesl. I ta jeho smrt v osamocení, je hezky vidět.
Je to holt na delší dobu - s Neptunem.... Vkládám jeho radix, který je tu na najdise k dispozici.
K příspěvku je přiložený obrázek, který se zobrazí pouze přihlášeným uživatlům.
(Přihlásit)
10.09.2023 - 10:36 | Filtr
(Ryby) thééé » verka96
:15:
Gándhí - žitý neptun - slunce ve 12. domě opozice neptun (nepřesná)
K příspěvku je přiložený obrázek, který se zobrazí pouze přihlášeným uživatlům.
(Přihlásit)
10.09.2023 - 10:55 | Filtr
(Ryby) thééé
Mě ten Hand nejde nahrát ani z telefonu ani z noťasu, zkusím do zpráv
10.09.2023 - 11:33 | Filtr
(Střelec) verka96 » Sestra Luna
To je na Berany typické, já to měla s tím příchodem na svět podobně. Ještě v poledne nedělní pohodička doma, pak podle vyprávění se narychlo sháněl někdo s autem (tehdy jej měl asi každý 20. doma a pivo v sobě), kdo by mamku zavezl do porodnice. Takže jsem se málem narodila doma, naštěstí se to stihlo a já se narodila až v porodnici. No, a nějaký osobní kontakt po porodu - to nebylo normální... :62: :29:
10.09.2023 - 12:34 | Filtr
(Beran) Sestra Luna » verka96
:17: krásne, takže v tej dobe zrejme bolo normálne neukázať novorodeniatko čerstvej rodičke.

Prosím, milá Vierka, nikdy nevymažte túto diskusiu, ak je to vo Vašich silách, tak ako to urobila Pani pred Vami, ktorá celú diskusiu s užitočnými informáciami zmazala. :17:
Je potrebná pre bytosti, ktoré sa neprejavujú na verejnosti a prežívajú krušné chvíle, ktoré v sebe dusia osamote, bez podpory. Táto diskusia je nádejou pre všetkých. Taktiež som roky mlčala, ale to neznamená, že som Vás všetkých nevnímala, v tichosti iba, predsa len mám MC na hrote T-kvadratury, kvadrát Luna/Asc. a Saturn/Jupiter.
Jeden múdry Pán mi nedávno napísal, že citlivosť a precíznu vnímavosť, ktorú pred Svetom ukrývam, si nemám nechávať len pre seba, že aj z mojich skúseností môžu ľudia čerpať. :74:

Tranzitujúci Neptún pobudne v jednotlivých domoch celú večnosť, ktovie ako budeme vnímať jeho aspekty, keď nám prekročí prah Ascendentu.
:17:

Ja sa na to obdobie nesmierne teším.
10.09.2023 - 12:54 | Filtr
(Střelec) verka96 » Sestra Luna
Ano, vím o té smazané diskusi. Také proto jsem založila tuto, už se mi více ozřejmila ta moje současná kvadratura. Mazat ji rozhodně nebudu... :29:
10.09.2023 - 13:15 | Filtr
(Střelec) verka96 » thééé
To ano, mám. :27:
Ale myslela jsem tu vyšší senzitivitu, která v praktickém životě může dělat spíš potíže. Něco jsem už odhalila, právě si myslím, že se mi to projevilo na tělesných obtížích, které také s Lunou souvisí. Pak tomu více rozumím a dokážu si sama i trochu pomoci kromě lékařů. I tím pochopením obtíží (že se je uvědomím), tak ty obtíže dá se říct někdy zmizí. Nevím však, jak to bude dál, co ještě vyleze na povrch...
10.09.2023 - 19:54 | Filtr
(Střelec) verka96 » Sestra Luna
Ještě bych se podelila se svým dojmem s mořem a jeho vládcem. Když jsem byla u moře poprvé, v Itálii když jsem maturovala. Byly velké vlny a daleko široko v dálce jen moře, žádná pevnina. Byl to velký zážitek, ale spíš i varující tím, hned mi přišlo na mysl, že dokáže být zrádné. Přijde vlna nebo nějaké zrádné dno - nečekaná hloubka, ostrý kámen, proud apod. A je zle.
Takže já jej na plavání moc nemám, spíš nasát mořský vzduch, vodu, pozorovat život v moři, sbírat mušle, kamínky, pozorovat vlny, nechat se u brehu unášet...
10.09.2023 - 20:17 | Filtr
(Beran) Sestra Luna » verka96
Áno, máš pravdu, Vierka, teraz to už viem.

Po mojom prvom zážitku v mori, tiež v Taliansku, som viac do hlbokej vody nevkročila.

Mala som len deväť rokov a pečiatku s delfínom v pamäti. :68:

Mamka si ani nevšimla kedy som sa od brehu vzdialila. Neverila mi, nikdy mi nerozumela. Ju by som o pomoc ani žiadať nemohla, moje volanie o pomoc by nebrala vážne. Musela zasiahnuť Vyššia moc. Bolo to veľmi oslobodzujúce zistenie, že predsa len niekomu na tomto Svete, na malom dievčatku záleží.

Preto tie myšlienky a pocity z mora plynúce, som v tej smutnej dobe, mala... :108:
11.09.2023 - 10:18 | Filtr
(Střelec) verka96 » cimi
Třeba na příkladu těch růžových brýlí...uvědomit si nebo přehodnotit, jestli ti ty růžové brýle jsou vůbec k něčemu...(protože to není celistvý život...což takhle já vnímám toho neptuna)
Takže na tom příkladu, Neptun může být třeba i ten kdo tě pobízí přijmout celou škálu toho, co se ti nelíbí (venuše)...

Když nad tím s odstupem času přemýšlím, určitě ty růžové brýle měly svůj důvod - ochranný - milosrdná lež, která mě pomáhala v těžké době. Ale teď už v určitém směru ztratila důvod - tedy už dřív, když Neptun kvadratizoval Venuši s Neptunem v 8.d.
Takže bych řekla, že teď se to srovnává. Uvidím, co ještě bude dál.
12.09.2023 - 08:02 | Filtr
(Střelec) verka96 » Sestra Luna
A nyní trochu vidíš nebo tak jen obrysy? Zamýšlím se, že píšeš...
Mě se dnes zdál sen, kolem příběh už si moc nepamatuju, tedy mám ještě obrazy. Skočila jsem do velkého bazénu (takový ten starší velký komunistický, betonový), kde byla trochu větší hloubka. Věděla jsem, že je tam dost vody, ale nebála jsem se. Ve vodě jsem začala klesat ke dnu, ale velmi pomalu než obvykle, uvědomila jsem si, že už nevydržím s dechem, že se ode dna neodrazím zpět nad hladinu. Nevěděla jsem, co se mnou bude, jestli se neutopím. Najednou mě proud vody zase pomalu vynesl nad hladinu, už jsem téměř s dechem nevydržela, ale nakonec jsem se nadechla.
TAková záchrana na poslední chvíli... :78:
12.09.2023 - 08:07 | Filtr
(Střelec) verka96 » thééé
Taková technická:
mě přijde popelnice spíš adekvátní k 12. domu, ale tu popelnici musí ještě vyvést popeláři na skládku atd. Ještě je tu nějaký proces. Ale 12. dům mi přijde úplně splachovací - rozpustí se, vypustí se a tím se to úplně spláchne ze světa napořád.
8. dům mi přijde jako kostlivec ve skříni, na dlouho se to může schovat, pak to neočekávaně vypadne jako :94: :39:
12.09.2023 - 08:15 | Filtr
(Rak) aktigram » verka96
Tiež technická - ja by som nikdy nič nenazvala čo je vo mne popelnicou ale ani strašiakom - ono sa to uloží a človek to potom aj má a aj tu ťarchu.
12.09.2023 - 08:46 | Filtr
(Ryby) thééé » verka96
Já jako taky úplně nevím :43: jen uvažuju...
Ale pokud je ten poslední kvadrant duchovní oblast, kokektivní a 3.kvadran psychický, tak to asi ovlivní tu popelnici, tady v 8.d. je ta žumpa a hnůj, co už tleje, co se nevidí a nechce v oblasti své psychiky a bližších vztahů..I v práci, I rodina, kde jsem vázaná.
Kolektivní nevědomí se vztahuje zase k tomu, co se kolektivně odmítá...pak ta psychická oblast bude zase v rovině vztahů a rodiny..
Ale všeobecně vodní domy fungují i jako kanalizace, a jsou propojené.
Přes vodní domy můžeme pociťovat ty nejhorší zapsané prožitky v rodě, ve vztazích a v okolí.emočně se propojujeme. Přes luna, Pluto, Neptun.
Takže dobře, Neptun, popelnice kolektivního nevědomí...
No ale potom, když už jsem ve vztazích s lidmi kolem sebe, tak asi nasávám spíš přes ten 8. dům. (Tu navazuju na to, co psala cimi..jen Neptun ve 12.domě nedělá popelnici, je to jeho místo..spíš to dělá ten její úplněk a 8.dům)
:63:
12.09.2023 - 09:45 | Filtr
(Střelec) verka96 » thééé
Jojo... jen jsi to popsala jinak... :46:
tlející proces v 8. domě - to je že se to změní na kostru, ale nezmizí. A taky pěkně smrdí.. :23:
3 kvadrant (7.,8. a 9. dům - vztahové), ty zbylé domy jsou kolektivní až ve 12.d. je tak nějak úplně všechno. :29:
13.09.2023 - 00:48 | Filtr
(Beran) Sestra Luna » verka96
Teraz už vidím, boli nutné dve operácie.

Celé detstvo som však prežila v temnote, nedokážem si viac vybaviť tvár môjho ocka, umrel pred operáciou mojich očí. Vnímala som len siluety postáv, našťastie som bola schopná čítať knižky, a tak som len čítala knižku za knižkou a zakaždým sa vžila do pocitov hlavných hrdinov.
Tá čiastočná slepota bola v mojom prípade potrebná, chránila ma pred krutou realitou.
Áno, mohla som sa ozvať, že niektoré detaily môjmu zraku unikajú, no naučila som sa vnímať celok. Celý čas som mlčala a tajila moju slabosť pred celým svetom.
Najkrajšie na tom všetkom bolo, že skrz reálne utrpenie som sa v mojich snoch dostala do raja. Pre mňa aj nočná mora bola zážitkom, každú noc iný príbeh, krásne zaostrený. Čím viac detská duša počas dňa trpela, o to intenzívnejší sen jej nekonečná myseľ v noci ponúkla.
Ako to tak po sebe čítam, bola som zvláštnym dievčatkom.

A preto, milá Vierka, snívaj, neanalyzuj sny, nechaj ich plynúť, oddaj sa spánku. Vnímaj pocity tesne po prebudení.

Predsa len si sa v komunistickom bazéne neutopila. Prajem Ti veľa krásnych snov. :74:

Určite už spíš a o niečom krásnom sníš.
28.09.2023 - 17:57 | Filtr
(Střelec) verka96 » Sestra Luna
Tak to je moc pěkné. Veselé barvy..
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Lev Lvu
ukázat kalendář »