Výsada : NADHLED


03.07.2019 - 12:09
(Býk) player
Výsada : NADHLED
Nadhledu se člověk učí. Taktéž toleranci.

Ale když to vezmu z hlediska astrologického , tak já jsem nadhled našel u Vodnářů (ale ne v ranném věku) u jedné Panny (zajímalo by mne , zda měla vodnářskej asc) a potom ho měl můj táta. To byl Lev ,ale až v poslední dekádě života.

Co myslíte - kdo k tomu má ještě potenciál?

Příspěvky v diskuzi

Stránka: 1 2 3 4 5 6
Řazení:
04.07.2019 - 19:22 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Korzárka
To je nějaký skautský itinerář?
04.07.2019 - 19:30 | Filtr
(Beran) Al* » Bosch
Já jsem to nehodnotila .. fluktuant je ten, kdo má více zaměstnání pod dva roky, ale jsou výjimky, kdy se to tak nebere.
Z hlediska zaměstnavatele jsem mluvila o osobní zkušenosti, kdy jako firma takto přemýšlela a přemýšlela tak samozřejmě proto, že neměla zájem zvyšovat platy ..

V partnerství 2roky?
Tak četla jsem, že zamilovaní trvá zhruba 1-3roky, ale partnerství .. nevím ..
04.07.2019 - 21:01 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Korzárka
No tak good luck.
04.07.2019 - 21:02 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Al*
Ale tady tě asi nikdo nezaměstnává.
04.07.2019 - 21:32 | Filtr
(Váhy) Buddha/2
Potenciál má kdokoli, dokonce i Lvi :5:.
Nadhled podle je mě - buddhistickou terminologií řečeno- přímo úměrný schopnosti neuchopovat. Abych to nějak přiblížil - nedávat důležitost věcem, které za to nestojí a těm, které za to stojí jen tak "přiměřeně" :5:. Z toho plyne, že bez zkušeností a chápání toho, co je opravdu důležité, není nadhled možný. A samozřejmě že se to týká jen zažitého okruhu zkušeností, tzn. nadhled v jednom automaticky neznamená nadhled ve všem.
04.07.2019 - 21:40 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Buddha/2
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele ..., který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
"A samozřejmě že se to týká jen zažitého okruhu zkušeností, tzn. nadhled v jednom automaticky neznamená nadhled ve všem."

Naprostý souhlas. :15:
10.07.2019 - 13:00 | Filtr
(Ryby) MG34 » Korzárka
Pokud máš skutečně nadhled, tak se nemůžeš mýlit a pohled druhého nepotřebuješ zjišťovat, protože ho znáš.

Češtinářsky - nadhled - pohled z vrchu, pohled nad pohledy.

Nadhled je tedy naopak o vědění (a klidně i o rozhodování, rozlišování, aktivitě) a ne o zjišťování a připouštění. Pokud tedy vůbec je - jinak to není "nadhled", ale úplně jiné slovo - možná spíše ta tolerance - když nevíš.

Oproti tomu tolerance když "víš" je právě ta lhostejnost, zbabělost.
10.07.2019 - 14:06 | Filtr
(Ryby) MG34 » Korzárka
Ano, to je otázka, jestli jsme vůbec schopni. Možná tak v některých dílčích situacích, které lze celkem snadno bez nějaké újmy vytrhnout z kontextu.

"Nadhled by neměl znamenat "nechat si vše líbit". Neměl by znamenat manipulaci ve prospěch jakéhosi imaginárního míru."

může a nemusí, jsou situace, kdy to může být vhodná strategie (kdy z toho nadhledu bude takto pasivně dosaženo nejlepšího možného výsledku - třeba když dostal Beneš Mnichovský diktát - aktivitou by všechno jenom zhoršil) a jsou situace, kdy by to bylo značně kontraproduktivní - když byl Beneš pak v exilu a musel se aktivně zasadit o zrušení Mnichovského diktátu (jeho pasivitou bysme jako samostatný stát upadli v zapomnění). Příklady brát s rezervou, spíše idealizovaně, nejsou určeny k detailnímu pitvání, jen k ilustraci.
10.07.2019 - 14:10 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » Korzárka
Mně se zdá, že čím víc se to snažíme vysvětlit, tím víc to zamlžujeme.
Nadhled je nadhled, TEČKA.
Říkat, že nadhled je např. tolerance, to už je mlžení. Není to tolerance, jsou to dvě slova a každé má svůj význam (jinak bysme používali jedno :5:).
Podobně s ostatními "přívlastky". Sice souvisí, ale nejsou tím.

Podobně jako školní definice: Vývěva je :44:když tam dáme myš ... :4:
10.07.2019 - 14:13 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Buddha/2
Neuchopovat veci na ktere clovek stejne nedosahne anebo to vzda neb namahave je snadne.
Po hospodach sedi mnoho ceskych neuchopovacu. Quasibudhistu. :4:
10.07.2019 - 14:16 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » Bosch
:4:ještě kdyby neuchopovali tolik půllitrů :36: :4:
10.07.2019 - 14:19 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Buddha/2
Na ty se to prece nevztahuje kdyz chmel je bozi bylina ne? :25:
10.07.2019 - 14:20 | Filtr
(Štír) Nabi*
Diskuze uchopené tímto stylem jsou alibistické manipulativní výkřiky do tmy, kdy se člověk potřebuje ubezpečit o tom jak to TEN DRUHÝ má blbě a on sám dobře :46:
10.07.2019 - 14:21 | Filtr
(Lev) registrovaná » Korzárka
A prečo nie?
Celý život sa štylizujeme do nejakej role.
V určitých situáciach sa dá konať a pritom nebyť emotívne zaangažovaný, dá sa vnímať ľudí naokolo, ich prežívanie, ich potreby, vedieť sa do nich vcítiť, odhadnúť ich náhľad a zároveň konať v súlade so mnou, pričom sa neprekročia moje hranice.

Istým spôsobom v zmysle..."aby vlk bol sýty a aj ovca ostala celá".
10.07.2019 - 14:40 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » Bosch
:4:Něco podobného si asi myslela Eva když trhala jablko ... a jak to dopadlo ... :47:
10.07.2019 - 15:29 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » Korzárka
Ne, to byl Newton :4:
S dovolením bych zůstal u svého minimalismu :20: :4:.
Kdybych si chtěl naběhnout, tak bych se pustil do výkladů "přirozené autority", ale tím bysme se zase dostali úplně jinam :39: :14:
10.07.2019 - 15:29 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Buddha/2
Eva nemyslela. Myslela lilith.
10.07.2019 - 18:29 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Korzárka
Ne.
10.07.2019 - 19:41 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Korzárka
Lilith je aspekt.
Nadhled ma jen budha.
Nema ho ani buh, neb buh je jen tvorivy aspekt.
Neni boha mimo nas.
Neni budhy mimo nas.
10.07.2019 - 20:57 | Filtr
(Ryby) MG34 » Korzárka
"Dočasně mizí potřeba se jím zabývat"
to je ta lhostejnost :5:

ten Mnichov je dobrý příklad - vydělali jsme na tom nakonec, zbavili jsme se jednou provždy Němců a nikdo nás za to neodsoudil. Teď je otázka, jestli to vydrží být dobré i nadále, zatím to vypadá, že ano, ale kdo ví?

nadhled znamená mimojiné vidět i za roh, do důsledků - možná dokonce do nejzazších důsledků - je to těžší než si většina lidí dokáže představit, možná dokonce nemožné
10.07.2019 - 21:03 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Korzárka
Lucifer není kristem protože lucifer je lucifer a kristus je kristus.
10.07.2019 - 22:00 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Korzárka
A protože není schizofrenik.
10.07.2019 - 22:06 | Filtr
(Ryby) MG34 » Korzárka
jo, práce osvobozuje
11.07.2019 - 12:25 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Korzárka
podezřívám lidi ze sadismu
11.07.2019 - 18:10 | Filtr
(Blíženci) les osika
Myslím, že je možné si nadhled také zaplatit. Tedy k získání nadhledu má potenciál také člověk, který umí hospodařit (s penězi). Případně s nimi alespoň disponuje.

Z hlediska astrologického 2. a 8. dům.
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Lev Lvu
ukázat kalendář »