Jak najít ztracenou sebedůvěru


23.02.2018 - 09:32
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Daisybunch, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====

Jak najít ztracenou sebedůvěru
Co dělat, když zjistíte, že jste věřili něčemu, co možná ani neexistovalo? že jste několikrát úplně ignorovali vlastní hranice, kvůli tomu, že někoho milujete.
Jak se vyrovnat s hořkostí a zoufalstvím, které přijdou poté, co jste doufali a milovali a ten druhý jen bral a bral a vy jste zapomínali na sebe, na to, co potřebujete a co chcete, protože jste si mysleli, že to je láska (jak hloupé).
Kde hledat ty ztracené kousky sebe sama, to, co z vás po tom všem zbylo? Kde hledat naději, když se cítíte jak kus použitého hadru?
:9:

Příspěvky: Všechny | Najdise.cz

Stránka: 1 2 3 4
Řazení:
24.02.2018 - 21:07 | Filtr
(Rak) dan162 » Kiyoko
Emoce jsou univerzální si myslím, postup je pro ženu i muže vnitřním účinkem podobný, jen samozřejmě nejde přes garderóbu.

Lehce ti střílím do části, kde používáš umnou kompenzaci místo řešení/posunu.

Také když vydrhneš byt, tak se sice zbavíš energie, ale nevyslechneš zprávu od té emoce, neprovedeš opravu v sobě a jsi zranitelnější propříště líp než jsi byla předtím.

To nevylučuje změnu v sobě a následnou změnu outfitu nebo změnu po úlevě a jiného toku energie bez bejvalka
24.02.2018 - 21:30 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Buddha/2
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Kiyoko, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
...možná to ještě narovnám...v písemné formě je to těžký pro vysvětlení. Vše, co napíšu bude působit černobíle. Je nutné to vnímat ve více odstínech. Určité máš pravdu, že žárlivost a následně vztek a taky žárlivost rovnítko vztek. Jak jsem už psala kdesi, všechny tyhle skutečnosti se prolínají. Nelze to úplně vydefinovat, každý si tam sázíme i vlastní zkušenost.

Vztek, pokud je motivační, pak lze překlopit i do té tvůrčí polohy - to jsou ploty u mužů, nákup kabelky, který odkládala - u ženy.

Samozřejmě to může být i plot vs. žena, taška vs. muž...ale jsem tradicionalista. Já nerada stavím ploty :5:
24.02.2018 - 21:36 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » Kiyoko
Jsem taky tradicionalista - asi i díky tomu, že muže, co si jde ze vzteku koupit lodičky a kabelku jsem zatím nepotkal (naštěstí :4:)
24.02.2018 - 21:37 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Daisybunch
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Kiyoko, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
...já tomu rozumím - přesně jak píšeš, pocitově silné nutkání udělat něco neobvyklýho, co jsem třeba i chtěla, o čem jsem přemýšlela. I to zkrácení je nějaké odstřihnutí toho, co bylo. Změna. Nové nadechnutí.

Ta inspirace, o které píšeš, vzniká právě z oné emocionality, z toho povýšení. Proto nešťastní básníci skládají své nejlepší básně, malíři malují svá nejlepší díla... :37:
24.02.2018 - 21:45 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » dan162
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Kiyoko, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Emoce jsou univerzální, liší se ale jejich prožitek. Já vycházím z mužského a ženského principu - tam je prostě postup odlišný.

Když vydrhneš byt, uvedeš ho symbolicky do harmonie, tím přenastavíš i sebe. jednak se unavíš a jednak jsi spokojen. Tohle funguje hlavně u žen.
Pokud žena byt uklidí a vydesignuje, pak cítí vnitřní uspokojení - ale musí být tak nastavena.
Ženu, která je bordelářka a na design nekouká, úklid bytu moc vnitřně nepodpoří. Spíš to posílí ten pocit znechucení :4:

Muž volí spíš monotématickou práci, viz ten plot, štípání dříví, vyklizení garáže.

Takže je to čistě individuální a toto jsou nástřely
24.02.2018 - 21:49 | Filtr
(Rak) dan162 » Kiyoko
Ok.
24.02.2018 - 21:51 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » dan162
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Kiyoko, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
No, s tím hněvem a vztekem bych byla opatrná. Když se někdo hněvá - je to dlouhodobé, když se někdo vzteká, je to nárazové. Vztek je silná emoce, která může přejít až do amoku. Když mám vztek, chci ho uvolnit - zatmí se mi před očima, nemusím se dobře kontrolovat. Exploduju. Jako extravert dřív, jako introvert ničivěji - páč mám nahromaděných emocí víc.

Proto je lepší si to pojmenovat a následně s tím pracovat. Neřekla bych, že je hněv ozdravný. Je to situace, kdy s někým třeba nemluvím několik dní, ale i let. Problém může bát paradoxně i banální. Hněv je zbytečný, člověka oslabuje, bere mu energii.
24.02.2018 - 22:01 | Filtr
(Rak) dan162 » Kiyoko
Dobře vím, co umí vztek. Mimoto jsem se desetiletí vzteku vyhýbal, protože jsem věděl, že bych neměl žádné meze, ale na partnerku jsem ruku nikdy nevztáhl. Nemohl jsem jít do slovní konfrontace, protože intenzita by se mohla snadno stát nekonečnou.

Nemluvit s někým je sebeuzavření, považuju to za strašnou věc. Ale taky ze své minulosti znám, třeba jsem měsíc na partnerku nepromluvil. Stydím se za to, ale nebyl to hněv. To je dostatečně těžká poklice na vařícím hrnci, s dopady na zdraví, to fakt je pak to šúrování daleko lepší ventil.

Hněv není obvinění, není to agrese, je to první krok řešení prožívaného traumatu, jednorázová ventilace energie, něco ve smyslu "to si už nedovoluj", mířenou k sobě nebo ke druhému, jen co pochopíme, co jsme strpěli na svůj úkor, co jsme si nechali líbit, kde a proč jsme se vystavili do zranitelné pozice.
24.02.2018 - 22:17 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Buddha/2
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Kiyoko, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Alfasamec v lodičkách - to by byl paradox! Troncóó... :4:

Ale jednu možnost takové realizace bych viděla. Alfasamec stojící na vodě ve dvou u sebe přiražených pramicích. To by byla stabilizace ega! :61:
24.02.2018 - 22:24 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » dan162
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Kiyoko, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Nemluvit s někým, je forma skryté agrese - vážně.

Záleží na koho je ten hněv/vztek směrován - na druhého, že je blbec, na sebe, že jsem byl takový blbec, na tu blbou poličku, kvůli které celá ta blbá situace vznikla...
Od toho se podle mě odvíjí proces. Ale hněv vydefinovávat jako jednorázovou ventilaci energie? Jak bys teda vydefinoval vztek?
24.02.2018 - 22:28 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » Kiyoko
:22: my se tentokrát shodneme ?!? :5:
24.02.2018 - 22:34 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Buddha/2
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Kiyoko, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Od té doby, co jsi mi vysvětlil polovinu poloviny v osvícení - forever! :5:
24.02.2018 - 22:45 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » Kiyoko
Mě napadla taková stupnice, na té bysme se mohli nějak domluvit - v zájmu příštích duchaplných psychodiskuzí :5:

1.nepohodlí
2.lehká podrážděnost
3.velká podrážděnost
4.nasranost
5. hněv
6.vztek
7.agresivita
8.amok
24.02.2018 - 22:52 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Buddha/2
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Kiyoko, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
...já bych provedla jen mírnou změnu:

1. nespokojenost se sebou
2. nepohodlí (okolní poněty)
3. lehká podrážděnost
4. velká podrážděnost
5. nasranost
6. hněv...neprohodit s nasraností?...taková nuance
7. vztek
8. agresivita
9. amok
10.násilí

desítka je taková zakulacená, asociuje zacyklení :4:
24.02.2018 - 22:58 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » Kiyoko
No jak myslíš :1:. Podle mého už je agresivita násilí a amok jeho vyšší stupeň
24.02.2018 - 22:59 | Filtr
(Hadoken) Hustokrutě obscénní Morti
Osobne bych rekla, ze prvni krok si udelala - uvedomila sis, ze ses "rozdala pod svoji hodnotu"...
Ono totiz dokud nedojdes k tomuhle poznani nebudes vedet, ze ji mas hledat.
To hledani uz je pak spis sranda...muzes treba zacit tim aby sis ujasnila co presne si vytesnila z "ja chci, ja potrebuju a kde si hranici prekrocila"....
Ja sem behem tyhle cesty treba uplne presne prisla na presny momenty, ne-li minuty kdy sem se mela otocit, prasknout dverma a uz se nevracet...
24.02.2018 - 23:07 | Filtr
(Rak) dan162 » Kiyoko
1) Hněv nemá hodnocení.
2) příklad hněvu: šlápla jsi mi na nohu a řejknu ti "dávej pozor kam šlapeš!"
3) vztek je poháněn energií navíc, ze těch minulých traumat, po šlápnutí na nohu to vypadá nějak takhle: "náno hloupá, jsi taková slepá megera každý den, že vrážíš do lidí?" (a hustěji)
24.02.2018 - 23:09 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Buddha/2
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Kiyoko, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
No to je - amok je absolutní destrukce. možná jsem myslela nastavení dlouhotrvajícího násilí - týrání?
24.02.2018 - 23:11 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » dan162
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Kiyoko, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Narušit hranice si můžeš i sám, tím že vstup druhému povolíš, ne? Pak se "hněváš" na sebe...
24.02.2018 - 23:23 | Filtr
(Rak) dan162 » Kiyoko
Ne. Odemčená vrátka neomlouvají zloděje. Ulehčují to jasně. Je namístě takovému člověku říci "Ven!" . On odchází, hranice je obnovena, hněv se již neopakuje. Samozřejmě když k narušení dochází často, tak je k zamyšlení, zda můj plot není nastaven nějak chybně. Když mi vadí nevítaní návštěvníci často, tak je můj plot příliš prostupný. Když to je jednou za čas, tak je to ok.

Nehněvám se na sebe, plot stavím znovu, případně ho posunu. Jsem báječný, plot byl špatně.
25.02.2018 - 00:44 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele bubobubo, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Jojo rozumím,zažila jsem.Ztracenou důvěru jsem takhle vědomě nehledala.Pojala jsem tu situaci jako výzvu a překvapila jsem sama sebe skrytým potenciálem,který jsem využila. :3:
25.02.2018 - 15:02 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » dan162
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Kiyoko, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
No dobře, ale není lepší vymezit hranice dopředu, když vím, že je tam místo, které si hlídám - resp. o tom místě třeba ve vztahu promluvit?

Někdy se může stát, že ten druhý prostě netuší, že se dotkl něčeho citlivýho....

Banální příklad: ve školce Ti narvali špenát a Ty ses následně pozvracel a oni Tě to nutili jíst (není nad drama!). Byl to tak strašný zážitek, že od té doby špenát prostě nepozřeš, už pohled na něj Tě irituje. Své milované ženě to ale neřekneš a ona Ti tuhle jednoho dne v návalu inspirace zdravým stylem života, uvaří polívku - špenátovou.

Přijdeš domů hladový, unavený, naštvaný a na stole... špenát!
A navíc není pečivo, jmenovitě chleba (abych tomu dodala šťávu :5:)

Co se stane? Počítám, že proběhne několik etap, které jsme s Buddhou vytvořili.
Ale kde je prvotní příčina vzniku? Kdo nevytvořil mezní pásmo?
25.02.2018 - 20:21 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Hustokrutě obscénní Morti
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Daisybunch, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
"Ja sem behem tyhle cesty treba uplne presne prisla na presny momenty, ne-li minuty kdy sem se mela otocit, prasknout dverma a uz se nevracet..."


Jo...mně se za poslední tři dny takových momentů vyrojilo z ničeho nic v hlavě několik. A říkám si proboha, já jsem tak blbá! Nejvic jsem opravdu naštvaná sama na sebe, nechápu, kam jsem dala mozek. :85:
25.02.2018 - 22:16 | Filtr
(Rak) dan162 » Kiyoko
Ne. Mám také citlivá místečka, ale nějak to tu je v pohodě, nemám potřebu brnění, spíš ho tu sundavám. Málokdy se stane, že mne něco zraní, aspoň pak vím, kde to je a co mám řešit, zranění nikdy není tak hluboké, aby se to nedalo prožít.

V dobrém vztahu vše citlivé je na stole.

Co se stane ? Buď Ty nebeská nádhero, proč mi zase kydáš na stůl takovej hnůj a nebo Miláčku omlouvám se, že jsem ti neřekl, že dnes večeříme U rohatejch, stůl pro dva. Případně promiň, zatajil jsem ti, že mám úhlavního nepřítele, kterého bych nejraději sprovodil ze světa. Nevím proč tak zásadní věc jsem ti léta tajil, nějak to nebyl nikdy tak důležité jako dnes, ale nyní už musím s pravdou ven. Mým nepřítelem, asi už 30 let je špenát a zatím nade mnou pořád vyhrává. Budeš se hodně zlobit, když objednám pizzu ?

Předsunout hranice je časté blbé "řešení". Nějakej chlap byl hajzl, tak raději každého chlapa hnát svinským krokem, když se přiblíží blíž než na deset metrů.
26.02.2018 - 08:03 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » dan162
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Kiyoko, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
ad "V dobrém vztahu vše citlivé je na stole. "

V této větě vnímám podstatu.
To ostatní, jak jsi popsal: no, Ty jsi ideální partner!

Já, kdybych přišla domů, rozervaná na mraky, naštvaná a frustrovaná - tak bejt na stole ještě špenát!...No tak to se neznám!!!
A příčina by nebyla jen špenát, ale vše, co se kolem nějak nesystematicky mihne. Špenát, i přes tu nechuť by byl přeci jen trochu banální záminka ztropit cirkus. Ten by z toho vylez až naposled :61:

(To je jen příklad reakce, já špenát totiž miluju!)
https://www.youtube.com/watch/…
YouTube
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Váhy Vahách
ukázat kalendář »