Už nevím, jak dál


16.04.2017 - 00:10
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Pietra di Luna, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====

Už nevím, jak dál
Situace už je taková, že mě dohnala napsat a svěřit se sem do diskuze. Předem říkám, že je to pro mě dost citlivá věc a normálně tohle nedělám. A předem také děkuji všem, kteří do diskuze přispějí. Pokud se za pár dní rozhodnu smazat, prosím, pochopte to, ale věřte, že jsem si každý váš vzkaz zkopírovala a uložila.

Jde o komplexnější věc, takže to asi bude delší...Už víc jak tři roky mám pocit, že jsem se v života zasekla. Připadá mi, jako když je mi 300 let, nemám na nic sílu, mám dobré dny, kdy se daří, ale těch, kdy se jen tak potloukám a sílu hledám, je víc. Chybí mi energie, motivace, chuť do života, vůle něco dělat. Snažím se, protože musím, ale mám pocit, že to nejsem já. Nejsem nějaký extra optimista, ale ani pesimista. Vždycky jsem měla sny a naději, které mě hnaly vpřed, vždycky jsem se snažila vidět na věcech to dobré.
Teď se mi to občas daří, ale vnitřně pochybuji. Nemám pocit, že mám život před sebou, spíš naopak - jako když už jsem si vše dobré prožila.

Vím, že zvenčí to tak možná nevypadá. Lidi, co mě znají, si nejspíš myslí, jak se mi daří, že mám všechno, ale skutečnost je jiná. Možná, že působím mile, pozitivně a komunikativně (a to jen proto, že nechci ostatní otravovat svými problémy a nemyslím si, že mračit se na druhé a závidět jim je cesta). Setkávám se často se závistí na mou osobu/můj život, aniž by se někdo hlouběji zajímal o mě samotnou. Nehledě na ot, že pokud něco mám, tak je ot proto, že jsem si to vydřela, nespadlo mi to do klína. Tohle je takový blbý politování, ale vlastně je to tak.

Vím, kde jsem dělala chyby - ve vztazích jsem ze sebe vydala všechno (nedokážu dělat věci napůl), aniž bych si dala pozor, jestli za to daný muž stojí, když to řeknu blbě. Rozdala jsem se a teď jako když mi nezbývají síly na mě samotnou.
Také vím, že k určitým stavům přispělo onemocnění štítné žlázy, které se mi před půl rokem zlepšilo, ale vzhledem k určitým věcem mám pocit, že se zase zhoršilo. Nechci se ztotožňovat s nemocí, nesnáším to.

Nejhorší na tom je, že obecně vlastně nemám na co si stěžovat - nejsem bez střechy nad hlavou, jídla, vody, a je tu občas někdo, komu se můžu svěřit. Ale rodiče mě vychovávali tak, že musím zatnout zuby a vydržet vše. NIkdy jsem s tímhle přístupem nesouhlasila, ale zjišťuji, že ho asi podvědomě kopíruju.
Na nic ale nemám sílu, a tenhle stav trvá na můj vkus moc dlouho. Například i bez ohledu na to, jaké čtu knížky - vždycky, když je čtu, cítím se dobře, "nalaďuji" se na správnou vlnu, ale za pár dní jako bych nic nečetla. Dřív se mi dařilo rady a myšlenky lépe aplikovat do života. Teď to nějak nejde.
Občas mě napadají myšlenky na to, že bych úplně zmizela, všeho nechala, sebrala se, a odjela někam, kde mě vůbec nikdo nezná a kde bych bla hlavně já a příroda. Jenže znám se už natolik dobře že vím, že by to byl pouze útěk od problému, že nejde o to měnit místo, ale změnit něco uvnitř sebe. Jen bych prostě někdy radši nebyla, přijde mi to jednodušší.

Jsem extrémně citlivá na okolí, "energie" atp., lež poznám na hony daleko a bohužel tím, že po většinu času chápu chování a motivace lidí, nemůžu se na ně ani zlobit, jen mě to nutí s nimi soucítit/chápat je. Takže do vztahů přitahuju naprosto ztracené případy (a časem je to horší a horší), protože oni nějak musí vycítit, že zrovna já je pochopím.

Nevím, proč se mi všechno tohle děje, ale vím, že to nejsem já. A nevím, co s tím. Asi to chce nějaké nakopnutí, ale já jednoduše nevím, jak na to. Od mala jsem byla vychovávána k zodpovědnosti, takže spíš řeším, jak plnit to, co musím a co bych měla dělat.

Uvítám jakoukoliv radu, názor, vaše zkušenosti, pokud jste prožívali něco podobného, a tak..Klidně uvítám i čistě praktické rady a postupy, kolikrát je to pro mě to nejlepší

Stránka: 1 2 3 4
Řazení:
19.04.2017 - 06:05 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Pietra di Luna, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Všem moc děkuji za rady a vzkazy, musím se přiznat, že jsem tolik odpovědí ani nečekala a mnohé mě i dojaly. Ani nevíte, jak moc mi to teď pomáhá, i když, jak psala Loen, jde svým způsobem o projekce :), ale i tak mi každý příspěvek tady něco dal. Později budu reagovat zvlášť

Ještě jednou, díky moc :17:
19.04.2017 - 09:11 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele :):):), který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Nepřečetla jsem všechny příspěvky, ale podobný stav znám.Jen to mám trošku jinak :1:. No je to takový životní restart, psychiatři tomu říkají syndrom vyhoření, bývá spojený s únavou.Prášky to ovšem neřeší, ani jsem je nebrala.
Je třeba se ponořit do své duše, protože evidentně tě materiálno nenaplňuje,máš vše k životu a vznikla nespokojenost, nechuť k životu,taková letargie tomu říkám.
Mám zkušenost, že tohle nikdo za tebe nevyřeší, sama si začni dělat drobné radosti a vynechej co nejčastěji to "musím"a dělej co chceš.Ty žiješ vlastní život a ne život někoho jiného.
19.04.2017 - 11:11 | Filtr
(Býk) player » Pietra di Luna
Ale jistě. Štěstí je pro člověka +/- volitelná položka. Jen musí mít správná data , a musím říct , asi i kliku na dětství. Jak se posere dětství , bejvaj ty stíny dost otravný.

Já kliku měl , ale když si povídám s těmi , kdo ne , tak skutečně , je to boj - ropzseknout to. Říct : co bylo ,je minulost a ta patří historikům...teď je teď.
19.04.2017 - 13:52 | Filtr
(Blíženci) il*ča » Hustokrutě obscénní Morti
Třicítka je nějaká začarovaná . Pro mě to bylo taky dost mizerný období ...ale naštěstí to během dvou roku tak nějak pominulo ...člověk si musí hlavně uvědomit, co chce on SÁM, ne co od něj očekavají ostatní , srovnat si to v sobě a fakt být trochu sobec. Kašlat na to, co si myslí ostatní a nepouštět si do života "dobré rady" všech těch, co to s ním zaručeně "myslí dobře" :4:
19.04.2017 - 15:50 | Filtr
(Rak) Loen » exit
Jo, to je tak když pouštím myšlenky a v zápětí si je sama neguju zjištěním, že jsou zbytečné :61:
19.04.2017 - 16:14 | Filtr
(Váhy) Justine
Tieto psychické stavy môže na 90% spôsobovať problém so štítnou žľazou. Berieš všetky lieky ako máš? Upozornila by som na to aj lekára, majú s tým skúsenosti. :17:
19.04.2017 - 16:24 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Justine
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele :):):), který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
No máš pravdu, že mně tehdy a až poté ,co jsem se dostala do stavu bytí nebytí, byl diagnostikovaný zánět štítné žlázy.
Každopádně psychika je víceméně vždy ovlivněná endokrinním systémem, takže pak může haprovat i slinivka atd.(tedy vzniká to ale podnětem v hlavě).Vyplatí se si to nechat zkontrolovat, máš pravdu. Hormony můžou trochu porovnat, v hlavě musí sama.
Jinak velice rádi posílají k psychiatrovi pro prášky a mají zaručeného odběratele mnohdy na celý jeho život.
19.04.2017 - 16:38 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » :):):)
Jo, a nebo taky zaměňování příčiny a následku a pak "léčení" následku bez odstranění příčiny :2:
19.04.2017 - 16:57 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Justine
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Pietra di Luna, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Léky beru. Právě, že podobně jsem na tom byla před tím, než mi diagnostikovali hypotyerózu, po nasazení prášků se to srovnalo, ale doktor tvrdí, že je budu muset brát celý život, s čímž já se nehodlám smířit (nechci být celoživotně závislá na umělých hormonech). Zatím je beru, ale je pravda, že moc nedodržuji doporučení týkající se stravy a životního stylu při onemocnění se štítnou žlázou (žádný cukr, lepek, stres atp.)

Nicméně se obávám, že když to řeknu lékaři, zvýší mi dávku (a po zvýšené dávce jsem začínala tak nějak nabírat na váze).
19.04.2017 - 17:14 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » exit
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Pietra di Luna, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Tak to s tím vyhřeznutím "hodné holky" máš asi pravdu. vnitřně někdy prožívám něco, co vůbec nekoresponduje s tím, jak se chovám, respektive už bylo tolik lidí v mém životě, které bych poslala do :71:, normálněn jim řekla, co si o nich myslím, ale nikdy jsem to neudělala..asi, abych nebyla já ta "špatná", abych se nepovyšovala? :43:

"Nad čím chceš mít moc?" Hmm...tak tohle je dobrá otázka. jsem si nad ní zameditovala a zjistila jsem, že skoro nad vším. nesnesu pocit mít něco mimo kontrolu, co se týká mě (a možná proto jsem si do vztahu přitáhla vzorového "control freaka")

Ještě jsem si vzpomněla, jak jsem před pár měsíci doma říkala mamce, že ani nevím, co jsem já. že to já ztrácím ve chvíli, kdy jsem v kontaktu s jinými lidmi. Ona to pořád nechápala. Dávala jsem jí příklady z mých vztahů, kdy se dělo něco, co mně se nelíbilo, ale tolerovala jsem to, protože jsem si myslela, že tolerance je projev lásky. Ona mi pak řekla něco ve smyslu, že je to blbost, že předně jsem já a to, co mě dělá dobře a pokud mi něco dobře nedělá, natož mě to zraňuje, mám se dle toho zachovat nebo to druhému sdělit. Na tenhle rozhovor si pamatuju, připadala jsem si jako malé dítě, které se učí něco, co hodně dávno zapomnělo. Přitom jde o naprosto základní věc. ale já ještě nepřišla na to, KDY a PROČ jsem to zapomněla. Otázka "kdo jsem?" ve mně někdy opravdu způsobuje paniku, protože se cítím být víc vším, než sebou. či jak to říct.
19.04.2017 - 17:23 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Buddha/2
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele :):):), který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
tím jsem kdysi prošla a dost fest :3:
19.04.2017 - 18:13 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » exit
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Pietra di Luna, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Občas dělám klasickou, no teď to tedy dost flákám...

a u té hormonální jógy je zapotřebí asistence odborníka, nebo člověk může dělat doma?
19.04.2017 - 18:53 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Buh je tlak, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
ahoj, je to moc dobrý, co píšeš. moc dobrý.
ted to není vidět, uvidíš smysl toho celého až postupně (nebo možná nakonec v jeden moment), ale Petro, ve skutečnosti je to krásnej dar, i když je to někdy tak únavný a tak to bolí.


víc ti sem psát nebudu, kontakt na mě kdyžtak máš.

pěknej den
19.04.2017 - 18:56 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Loen
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Buh je tlak, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Tady toto stádium jsem měla několik let...a byla sem z toho opravdu hodně na prášky - strašně sem se SNAŽILA, protože si přece nemůžu dovolit STÁT na místě(hlavně kvůli společnosti, rodině...)...nebyla sem schopna pustit otěže ale vlastně jsem nevěděla kam přesně jít... (způsobovalo to vlny snahy, kde nic nevycházelo...a stachnace, které jsem nedokázala využít...protože jsem z ní furt chtěla pryč a snažila se) - čím dýl sem se snažila tím dýl ten stav trval

výstižný a moc pěkně napsaný :15:
19.04.2017 - 19:00 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Argyll
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Buh je tlak, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
přesný.
sedí jak prdel na hrnec.

ale nevyvíjel bych ani tu lhostejnost.
i ta se vyvine sama.
mysl se unaví, tělo se unaví, začne kolabovat.

příroda si vždycky najde cestu..
19.04.2017 - 19:55 | Filtr
(Střelec) libas » Pietra di Luna
U toho příspěvku sem si vzpoměla na jednu paní po šedesátce ,která mi říkala že její cesta ,za sama sebou začala když si uvědomila že zná všechna přání lidí okolo sebe ,své rodiny a dokáže jim pomáhat je plnit ale neví co chce sama .
Ted´ je jí 68 a je to hodně vědomá dáma,která mi vystvětlila že sebe vědomí znamená že si seš vědomá svých pocitů a potřeb :3:
19.04.2017 - 20:08 | Filtr
(Rak) Loreena Mckennitt » Pietra di Luna
ahoj :1:

to som si musela vygooglit.. ja ked mam nieco zdravotne, tak idem po duchovnej pricine.. na to je dobra empatia.cz

sedelo by daco z toho na teba?

Štítná žláza - snížená funkce

Štítná žláza je naše chtění.

Pokud nejsem schopen se rozhýbat k tomu, co ve svém životě mám plnit a konat, zůstávám pouze ve fázi CHCI, ale mám v sobě mnoho výmluv a zábran, proč tak konat nemohu - příčiny hledám především vně sebe, pak se plním nespokojeností a nenaplněností svých dnů.

Tak si zanáším svůj lymfatický systém zlobou, křivdami a nepříjemnostmi, ten následně oslabuje naši štítnou žlázu i játra se žlučníkem, pak dochází k potížím s krční páteří.

Uzavření se před vnějším světem, člověka nechává vše chladným, chybí zájem o život, výzva hledat a najít smysl vlastního života.

Žlázy s vnitřní sekrecí jsou spolu úzce propojeny, tvoří vzájemně se podporující nebo oslabující systém. Pokud jedna ze žláz je v nepořádku, ostatní ji v činnosti povzbuzují.

Pokud ovšem zasáhneme do tohoto vlastního systému umělými hormony (i antikoncepcí), pak ho porušíme, žlázy jsou mylně informovány, a po čase dochází k poruchám dalších žláz s vnitřní sekrecí.

Navíc umělé hormony zanáší lymfu a tím celý stav ještě zhoršují od příčiny.
27.04.2017 - 00:39 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Buh je tlak
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Pietra di Luna, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
To je asi opravdu jediný, v co doufám - že mi to za x týdnů/měsíců či let bude dávat smysl a budu za to ráda. teď už mám občas záblesky, skrze které nabírám sílů (nutno říct, že i díky podpoře všech tady v diskuzi)

tobě také
27.04.2017 - 00:42 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Loreena Mckennitt
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Pietra di Luna, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
To sedí - chybí zájem o život a tak dále. Měla jsem to už před dvěma roky.

Ještě mně teď díky tvému příspěvku něco došlo...díky :)
27.04.2017 - 01:06 | Filtr
(Rak) Loreena Mckennitt » Pietra di Luna
:1: vdacne :1: :17:
27.04.2017 - 16:58 | Filtr
(Beran) yocarnero
Prvé čo ma napadlo po prečítaní príspevku bolo, že tvoj problém je NARCIZMUS, ten sa prejavuje zvýšenou citlivosťou a zraniteľnosťou pokiaľ človek nemá pocit, že nie je dostatočne uznávaný a keď nikto nevidí jeho jedinečnosť. V podstate narcizmus je vnútorné zranenie, pocit nedôležitosti, bezcennosti, atď. Pokiaľ človek si nevynúti dostatok pozornosti upadá do smútku, pocitu ničoty.Možno budeš mať námietky, že ty si nič nevynucuješ, je možné, že si to ani neuvedomuješ. ... A tiež je možné, že moja prvá myšlienka pri prečítaní tvojho príspevku nemusí správna, ale málokedy ma moja prvá myšlienka zavádza ...
27.04.2017 - 22:29 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele vibe, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
YouTube
27.04.2017 - 22:46 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Laki, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
jednoznacne naruseni prvni a druhe cakry karmickeho puvodu a nezpracovana temata ohraniceni a vymezeni se

prakticka rada posilit prvni cakru a omezit ctvrtou, ta druha uz se tim dorovna
27.04.2017 - 22:58 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele ***, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Ahoj, co zde popisuješ vypadá na příznaky probouzení a transformace :). A věř, že nejsi jediná :). Zkus se začít víc dívat dovnitř než ven, buď k sobě vlídnější, trpělivější...

Ještě bych to teda trochu rád konkretizoval. Ten pocit zaseknutí dobře znám, ale vážně je to problém a je to tak špatně? Když si vezmu, že tato společnost je chorobně orientována na výkon, jezdíme nesmyslně auty sem a tam, vyrábíme věci které nepotřebujeme, v rámci výkonu a chorobné chtivosti se vzájemně vraždíme a likvidujeme zdroje této planety a vlastně tak pácháme sebevraždu... Takže pokud se nějaká síla v nás rozhodne nás v tomto řádění zastavit a orientovat nás trochu jinak, troufám si říci k nějaké transformaci a zachování života, je to opravdu špatně?
28.04.2017 - 07:37 | Filtr
(Váhy) Buddha/2
:22:
Nehybí tu něco?
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Lev Lvu
ukázat kalendář »